Rtquote:Op woensdag 25 december 2019 11:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga hier waarschijnlijk weer de hele dag zitten dus dat moet goed komen
Vriend. Wat vond je van die afbeeldingenreeks van m’n F1-avontuur van gisteren?quote:
Het heeft mijn Kerstavond gered vriend. Bedanktquote:Op woensdag 25 december 2019 12:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vriend. Wat vond je van die afbeeldingenreeks van m’n F1-avontuur van gisteren?
Tot je dienst maat. Ik zag al dat je het moeilijk had gisteravond.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het heeft mijn Kerstavond gered vriend. Bedankt
quote:Op woensdag 25 december 2019 13:02 schreef 00wildchild het volgende:
Ben nu alweer klaar met al dat F1.
Let je eventjes op je woorden met kerstquote:Op woensdag 25 december 2019 13:49 schreef 00wildchild het volgende:
Kenkr. Neiging om gewoon de bank naast de grote tafel te zetten zo en daar op te blijven liggen terwijl de rest eten voor mij maakt en in mijn mond doet.
Mijn kkk loopt telkkkens vast, gisteren ook in GC kkkwam ikkk achteraf achter, awkkkwardquote:Op woensdag 25 december 2019 13:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Let je eventjes op je woorden met kerst
Jeetje
Heb je ook een witte muts op ipv een rode?quote:Op woensdag 25 december 2019 13:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn kkk loopt telkkkens vast, gisteren ook in GC kkkwam ikkk achteraf achter, awkkkward
Fijne kerst he lulloquote:Op woensdag 25 december 2019 13:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn kkk loopt telkkkens vast, gisteren ook in GC kkkwam ikkk achteraf achter, awkkkward
Hij was net nog wit maar kan elk moment rood worden 😭quote:Op woensdag 25 december 2019 14:01 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Heb je ook een witte muts op ipv een rode?
Jij ook een verdraagzame kerst toegewenst blauw megooltjequote:
Dan ga ik wel Assetto Corsa spelen, ik vind het best.quote:
Vandaag heb ik het nog moeilijker bij schoonfamiliequote:Op woensdag 25 december 2019 13:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tot je dienst maat. Ik zag al dat je het moeilijk had gisteravond.
Je vriendin is snoep zatquote:Op woensdag 25 december 2019 15:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vandaag heb ik het nog moeilijker bij schoonfamilie
Had gvd gevraagd om snoep als cadeau en wat krijgt je boy? Geen snoep. Ik ga kamervragen stellen
Please, just call me Mister Campbell.quote:
Ok mister campbellquote:Op woensdag 25 december 2019 15:18 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Please, just call me Mister Campbell.
Jij ookquote:Op woensdag 25 december 2019 15:19 schreef JoshCampbell het volgende:
Nee hoor grapje, jij ook een vrolijk Kerstfeest @:scrupuleus.
Perzikjesquote:Op woensdag 25 december 2019 15:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb liever echt lekker snoep zoals perzikjes of die orka's
Ik nietquote:Op woensdag 25 december 2019 15:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je moet die groene banaantjes halenquote:Op woensdag 25 december 2019 15:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hallo Prince. Jij ook vriendquote:Op woensdag 25 december 2019 15:19 schreef JoshCampbell het volgende:
Nee hoor grapje, jij ook een vrolijk Kerstfeest @:scrupuleus.
Jij ook jonge boks hou em soepel hequote:Op woensdag 25 december 2019 15:32 schreef wollah het volgende:
[..]
Hey broer fijne kerstdagen rustig aan he ouwe aii later
Die zijn nog niet rijpquote:Op woensdag 25 december 2019 15:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je moet die groene banaantjes halen
Die zijn echt GOAT
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHA VOOOO!quote:
Wij niet aan jou.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:47 schreef RockNijntje het volgende:
Fijne Kerst, zoutgrotten. Ik denk soms nog wel eens aan jullie.
Ik ook aan jouquote:Op woensdag 25 december 2019 17:47 schreef RockNijntje het volgende:
Fijne Kerst, zoutgrotten. Ik denk soms nog wel eens aan jullie.
Weet je hoe moeilijk dat is voor mijquote:
Je doet het vrij aardig andersquote:Op woensdag 25 december 2019 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk dat is voor mij
Herkenbaarquote:Op woensdag 25 december 2019 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk dat is voor mij
DANK JE CHEVY LIEF VAN JE XOXOquote:Op woensdag 25 december 2019 17:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wij niet aan jou.
FIJNE KERST NIJN!!!
Ik bedoel om niet achterlijk te doen, sufkut.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je doet het vrij aardig anders
Ja dan kan je sociaal doen, met de kinderen spelen, een biertje drinken met de oom.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben bij een familie die ik helemaal niet ken stuur hulp
Ik vind je vrij normaal.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik bedoel om niet achterlijk te doen, sufkut.
Ik ben de kinderenquote:Op woensdag 25 december 2019 17:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dan kan je sociaal doen, met de kinderen spelen, een biertje drinken met de oom.
Maar FOK! erbij pakken is dan wel het verstandigst inderdaad
Ga voor de drank!quote:Op woensdag 25 december 2019 17:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben bij een familie die ik helemaal niet ken stuur hulp
Dan ben je een van de weinigen vriend.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik vind je vrij normaal.
Fijn dat je voor mij denkt, gaat je net zo goed af als voor jezelf.
Wat scrup zegt. Zuip je gewoon klem.quote:
Liefdequote:Op woensdag 25 december 2019 18:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe kom je daar in godesnaam terecht?
Sociaal contact ontwijken.quote:Op woensdag 25 december 2019 18:03 schreef RockNijntje het volgende:
Dus wat doen jullie op deze heuglijke dag op dit ludieke forum?
quote:Op woensdag 25 december 2019 18:03 schreef RockNijntje het volgende:
It's funny cuz you're a modquote:
Waarom zou een mod geen sociaal contact kunnen ontwijkenquote:
Je mag de mijne hebben, ik zit helemaal niet te wachten op liefdequote:Op woensdag 25 december 2019 18:05 schreef scrupuleus het volgende:
Geef mij een partner en ik zat hier nu niet
Wel op de lust?quote:Op woensdag 25 december 2019 18:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je mag de mijne hebben, ik zit helemaal niet te wachten op liefde.
Jawel jawel.quote:Op woensdag 25 december 2019 18:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je mag de mijne hebben, ik zit helemaal niet te wachten op liefde.
Dat kan ik ook wel regelen hoor. Dan laten we de liefde gewoon lekker achterwege.quote:
Hetzelfde als jouquote:Op woensdag 25 december 2019 18:03 schreef RockNijntje het volgende:
Pik soms wat bij mijn ouders.quote:Op woensdag 25 december 2019 18:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je wel eens haribo snoep op? Dat is veel lekkerder dan gewoon een vriendin
Ook als ze ongesteld is vriendquote:Op woensdag 25 december 2019 18:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Pik soms wat bij mijn ouders.
Een vriendin zou ik de hele dag likken.
Kan het je sowieso afraden vriend. Ik houd van mijn vlees doorbakken, niet klef en rauw. Ik ben er zelden tot nooit te vindenquote:
Er zijn twee nieuwe onzin mods en jij bent het nietquote:Op woensdag 25 december 2019 18:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan het je sowieso afraden vriend. Ik houd van mijn vlees doorbakken, niet klef en rauw. Ik ben er zelden tot nooit te vinden
Denk dat de aankondiging nog moet komen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 25 december 2019 18:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Er zijn twee nieuwe onzin mods en jij bent het niet
Denk het nietquote:Op woensdag 25 december 2019 18:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk dat de aankondiging nog moet komen eerlijk gezegd
Dan komt het goed.quote:Op woensdag 25 december 2019 18:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk het wel. Mijn inzending was goed ontvangen en GGMM zei dat hij mij sws zsm mod zou maken
Ik zal het sowieso onthouden dat je zo pro Kiid bent vriend. Dat scheelt je minimaal een note per maandquote:
Ik krijg er niet zoveel meerquote:Op woensdag 25 december 2019 18:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zal het sowieso onthouden dat je zo pro Kiid bent vriend. Dat scheelt je minimaal een note per maand
Niet vergeten te gamen dan hequote:Op woensdag 25 december 2019 18:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik zo mod word dan zorg ik daarvoor vriend
Mede mogelijk gemaakt door jullie favo modquote:
Hier is er nooit meer zoveel aan de hand.quote:Op woensdag 25 december 2019 19:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door jullie favo mod
Tuurlijk niet. Ik vergeet toch ook niet om te ademenen. Gelukkig voor julliequote:Op woensdag 25 december 2019 18:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet vergeten te gamen dan he
Sry heb veto uitgesprokenquote:Op woensdag 25 december 2019 18:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk het wel. Mijn inzending was goed ontvangen en GGMM zei dat hij mij sws zsm mod zou maken
Dat is een verstandige uitspraak van een domme console gebruikerquote:Op donderdag 26 december 2019 10:07 schreef Catkiller het volgende:
Iemand op de playstation noemt mijn moeder een hoer
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:07 schreef Catkiller het volgende:
Iemand op de playstation noemt mijn moeder een hoer
haha je kan zijn stijve leuter gewoon zienquote:
Wil je die van mij zien?quote:Op donderdag 26 december 2019 14:20 schreef Chia het volgende:
[..]
haha je kan zijn stijve leuter gewoon zien
Zie dmquote:Op donderdag 26 december 2019 15:25 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik wil wel even kijken
Rt. Vandaag staat de ronde van Engeland op mij te wachten. Ben benieuwd hoe ik het ervan af zal brengen. Verwacht mijn A game te brengenquote:Op donderdag 26 december 2019 19:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo. Nu in de auto naar huis om daar als een speer F1 op te starten.
Zorg dat je copse corner (oftewel die snelle bocht ongeveer halverwege) vol gas neemt vriend.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rt. Vandaag staat de ronde van Engeland op mij te wachten. Ben benieuwd hoe ik het ervan af zal brengen. Verwacht mijn A game te brengen
Doe ik ook. Ik speel altijd om te winnen dus ik geef ten alle tijden vol gas. Alleen om mijn remmen te sparen houd ik nog wel eens wat in. Dan zet ik vervolgens herres na de pitstopquote:Op donderdag 26 december 2019 21:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zorg dat je copse corner (oftewel die snelle bocht ongeveer halverwege) vol gas neemt vriend.
Zoals het hoort maat.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ik speel altijd om te winnen dus ik geef ten alle tijden vol gas. Alleen om mijn remmen te sparen houd ik nog wel eens wat in. Dan zet ik vervolgens herres na de pitstop
Pff wil ik even ontsnappen van de gedachtes om een dartboard te kopen begin jij over vleugels en denk ik aan dart flights....quote:Op donderdag 26 december 2019 21:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zoals het hoort maat.
Had net ineens vanuit het niets schade aan m’n achtervleugelwas ineens oranje op m’n HUD dingetje. Heel raar dit.
Kost je zo een paar seconde in de pit. Snap wel dat je daar goed zuue over bent. Mijn vleugel is prio nummer 1 en daarom rijd ik louter wiel aan wiel. Te agressief kan je de kop kosten. En rubberquote:Op donderdag 26 december 2019 21:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zoals het hoort maat.
Had net ineens vanuit het niets schade aan m’n achtervleugelwas ineens oranje op m’n HUD dingetje. Heel raar dit.
Snap ik wel met jou als vriendquote:Op donderdag 26 december 2019 22:17 schreef Solotovski het volgende:
Net gehoord dat een van de orginele OG's uit m'n vriendengroep een paar weken terug voor de trein is gesprongen![]()
Hoop dat je het nu beter hebt vriend
Was jij maar onder die trein gesprongen, waren we eens verlost van die sneue tyfusacts van jequote:
Ja alleen dit gebeurde in de quali rondequote:Op donderdag 26 december 2019 22:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kost je zo een paar seconde in de pit. Snap wel dat je daar goed zuue over bent. Mijn vleugel is prio nummer 1 en daarom rijd ik louter wiel aan wiel. Te agressief kan je de kop kosten. En rubber
Iemand als mod doodwensenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Was jij maar onder die trein gesprongen, waren we eens verlost van die sneue tyfusacts van je
En van jou
@Kiid zou ook geen grote mond hebben als VK er nog wasquote:Op donderdag 26 december 2019 22:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja alleen dit gebeurde in de quali ronde
[..]
Iemand als mod doodwensen
@:kiid zou zoiets nooit doen.
Mij te koud buiten vriendquote:Op donderdag 26 december 2019 22:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Was jij maar onder die trein gesprongen, waren we eens verlost van die sneue tyfusacts van je
En van jou
Nou nou nou, taalgebruik...quote:Op donderdag 26 december 2019 22:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat een mongool ben je toch ook.
Dat was pas echt een softie. In die zin respecteer Noel dan wel weer dat hij het laat staanquote:Op donderdag 26 december 2019 22:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
@:Kiid zou ook geen grote mond hebben als VK er nog was
Hoeveel zou jij laten staanquote:Op donderdag 26 december 2019 23:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat was pas echt een softie. In die zin respecteer Noel dan wel weer dat hij het laat staan
op bepaalde momenten moet je gewoon weten dat je die sneue stakkeropmerkingen beter achterwege kan latenquote:Op donderdag 26 december 2019 23:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat was pas echt een softie. In die zin respecteer Noel dan wel weer dat hij het laat staan
Allesquote:Op donderdag 26 december 2019 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoeveel zou jij laten staan
Op bepaalde momenten moet je gewoon weten dat het mij geen kut interesseert dat een wildvreemde voor de trein springt. Waarom zou ik dan hier doen alsof?!quote:Op donderdag 26 december 2019 23:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
op bepaalde momenten moet je gewoon weten dat je die sneue stakkeropmerkingen beter achterwege kan laten
Waarom dan mod wordenquote:
Kneusquote:Op donderdag 26 december 2019 23:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Op bepaalde momenten moet je gewoon weten dat het mij geen kut interesseert dat een wildvreemde voor de trein springt. Waarom zou ik dan hier doen alsof?!
Wtfquote:
Ik kan er moeilijk bij dat mensen zoiets doen, sucks.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:17 schreef Solotovski het volgende:
Net gehoord dat een van de orginele OG's uit m'n vriendengroep een paar weken terug voor de trein is gesprongen![]()
Hoop dat je het nu beter hebt vriend
24/7 op dit forum iig, jijquote:
Mensen niet voor jou helaas, daarom ben je hier.quote:
Waarom post je dit?quote:
Godzijdank niet. Heb niks met mensenquote:Op donderdag 26 december 2019 23:44 schreef TTSS het volgende:
[..]
Mensen niet voor jou helaas, daarom ben je hier.
Je zou echt een waardeloze tyfusmod zijn die door niemand serieus genomen wordtquote:
Ik zette net een 1:29.8 neer, wat was die van jou?quote:Op donderdag 26 december 2019 23:45 schreef Kiid het volgende:
Heb net wel een zieke tijd gereden op Silverstone. De wagen lag strakker op de weg dan Karsdorp
Beetje net als jij dus. Behalve dan dat ik nooit zou schelden. Daar ben ik mentaal te sterk voorquote:Op donderdag 26 december 2019 23:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je zou echt een waardeloze tyfusmod zijn die door niemand serieus genomen wordt
1:29.7quote:Op donderdag 26 december 2019 23:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zette net een 1:29.8 neer, wat was de van jou?
Miemiemiemiequote:Op donderdag 26 december 2019 23:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beetje net als jij dus. Behalve dan dat ik nooit zou schelden. Daar ben ik mentaal te sterk voor
Waarom is het meteen sneu als iemand maagd is? Net alsof seks zo belangrijk isquote:Op donderdag 26 december 2019 23:47 schreef TTSS het volgende:
Echt wel fucking wreed om zo'n sneue maagd te laten interviewen door een knappe vent als die van dat filmpje.
Wetende dat hij op z'n 29e niet is ontmaagd tegen betaling, hoe fucking inferieur is dit.
Surequote:
Scroll eens naar boven met je miemiemiequote:Op donderdag 26 december 2019 23:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Miemiemiemie
Grgr van de beste KLB mod 2019
Inderdaad. Ik ben toch ook gewoon dolgelukkig.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom is het meteen sneu als iemand maagd is? Net alsof seks zo belangrijk is
Oh het is echt niet alleen seks hoor, het is die hele beta uitstraling van een onzekere kneus die op z'n 29e nog verteld wordt wat hij moet doen.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom is het meteen sneu als iemand maagd is? Net alsof seks zo belangrijk is
Rtquote:Op donderdag 26 december 2019 23:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben toch ook gewoon dolgelukkig.
Ik mag hem wel. Hij is oprecht en stelt zich kwetsbaar opquote:Op donderdag 26 december 2019 23:50 schreef TTSS het volgende:
[..]
Oh het is echt niet alleen seks hoor, het is die hele beta uitstraling van een onzekere kneus die op z'n 29e nog verteld wordt wat hij moet doen.
Hij stelt zich ondergeschikt op aan de presentator, hij laat een tv programma meekijken met z'n eerste keer seks, hij kan alleen tegen betaling neuken, hij zegt alles na wat hij voorgeschoteld krijgt.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik mag hem wel. Hij is oprecht en stelt zich kwetsbaar op
Uiteindelijk betalen we allemaal voor seks vriend. Direct of indirectquote:Op donderdag 26 december 2019 23:52 schreef TTSS het volgende:
[..]
Hij stelt zich ondergeschikt op aan de presentator, hij laat een tv programma meekijken met z'n eerste keer seks, hij kan alleen tegen betaling neuken, hij zegt alles na wat hij voorgeschoteld krijgt.
De oorzaak van zijn issues is duidelijk niet dat hij zijn leuter niet in een vrouw heeft gestoken, maar dat hij geen enkel zelfrespect heeft.
Zou miss ook wel een goede zijn om als een sticky in R&P te zettenquote:Op donderdag 26 december 2019 23:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik moet dat filmpje ook kijken, echt iets voor mij.
Echt zo'n onzinopmerking die alleen door mensen zonder game wordt gebezigd.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Uiteindelijk betalen we allemaal voor seks vriend. Direct of indirect
Ik heb ziek veel game vriend. Ik heb Fifa 2k18, 2k19, 2k20, NBA 2k19, 2k20, F1 2k17, F1 2k19, Watch Dogs 2, Rocket League én Call of Duty: MWquote:Op donderdag 26 december 2019 23:55 schreef TTSS het volgende:
[..]
Echt zo'n onzinopmerking die alleen door mensen zonder game wordt gebezigd.
Ik heb het niet over spelletjesquote:Op donderdag 26 december 2019 23:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb ziek veel game vriend. Ik heb Fifa 2k18, 2k19, 2k20, NBA 2k19, 2k20, F1 2k17, F1 2k19, Watch Dogs 2, Rocket League én Call of Duty: MW
Top that
Toevallig, ik heb ook F1 ‘17 en ‘19quote:Op donderdag 26 december 2019 23:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb ziek veel game vriend. Ik heb Fifa 2k18, 2k19, 2k20, NBA 2k19, 2k20, F1 2k17, F1 2k19, Watch Dogs 2, Rocket League én Call of Duty: MW
Top that
Een goede rondetijd is ook veel beter dan seks. Vooral als je de curb op max speed pakt en de auto volledig onder controle kan houden. Daar krijg ik wel een stijfje vanquote:Op donderdag 26 december 2019 23:59 schreef TTSS het volgende:
Deze muziek, die vrouw, en een goede rum is sowieso beter dan seks <3
Oh echt!??? Hahahahahquote:
Je bent ook een fijnproever dus. Ik kan niet wachten op F1 2k20 tho, die gaat echt de shit wordenquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Toevallig, ik heb ook F1 ‘17 en ‘19
Voor de rest wat minder game HAHAHA
Of een mooie inhaalactie na een felle battle. Dat is toch ook wel iets waar m’n hart sneller van gaat kloppen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een goede rondetijd is ook veel beter dan seks. Vooral als je de curb op max speed pakt en de auto volledig onder controle kan houden. Daar krijg ik wel een stijfje van
Of dat je Hamilton achter je ziet met DRS en dat je hem net achter je weet te houden na een straightquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of een mooie inhaalactie na een felle battle. Dat is toch ook wel iets waar m’n hart sneller van gaat kloppen.
Godverdimme wat geil. Wat een geweldige manier om ons belastinggeld uit te gevenquote:
Rtquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:06 schreef Catkiller het volgende:
Sommige mensen gun je geen vakantie, die wil je gewoon op tijd op bed hebben met daarnaast fulltime dagbesteding zonder FOK!.
Dat lukte mij vandaag tegen een online tegenstander toevalligquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Of dat je Hamilton achter je ziet met DRS en dat je hem net achter je weet te houden na een straight. Dat zijn de kleine geluksmomentjes van het leven
46, prachtige vrouw met klasse. Logisch dat jij dat niet kan waarderen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal wel tegen de 80 aan lopen denk ik? Wat een wandelend lijk
Ik zou dat alleen kunnen waarderen als ze veel poen heeftquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:18 schreef TTSS het volgende:
[..]
46, prachtige vrouw met klasse. Logisch dat jij dat niet kan waarderen.
Daar doe je het voorquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat lukte mij vandaag tegen een online tegenstander toevalligin China, op die lange straight weet je wel. Ik verdedigde dusdanig de binnenkant dat je er niet langs kon. Genieten was dat.
Zelfs met een miljoen zou jij nooit zo'n vrouw kunnen krijgen neef.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou dat alleen kunnen waarderen als ze veel poen heeft
Dat zijn inderdaad de momenten waar je zo hard voor oefent, ronde na ronde alles eruit halen wat erin zit, de auto leert kennen. Fantastischgeweldig.quote:
Zou voor een miljoen er ook niks mee willen vriendquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:20 schreef TTSS het volgende:
[..]
Zelfs met een miljoen zou jij nooit zo'n vrouw kunnen krijgen neef.
Of zo'n moment waarbij je weet dat je risico moet nemen en daardoor een seconde later remt. Dat kan dan net ervoor zorgen dat je voor je tegenstander kan duiken in de bochtquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de momenten waar je zo hard voor oefent, ronde na ronde alles eruit halen wat erin zit, de auto leert kennen. Fantastischgeweldig.
Nog een tip daarvoor trouwens. Verkregen van een heuse F1 coureur: Rembalans helemaal naar voren, zodat je nog beter remt, wel alleen na een straight uiteraard. Anders blokkeer je de boel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Of zo'n moment waarbij je weet dat je risico moet nemen en daardoor een seconde later remt. Dat kan dan net ervoor zorgen dat je voor je tegenstander kan duiken in de bocht
Heb je mijn nieuwste fb foto al geliked?!quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:24 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
I jzjsta me t noel in d e bar
In GTA Online zekerquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:24 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Kijk, daar kan ik wat mee. Handig voor monacoquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nog een tip daarvoor trouwens. Verkregen van een heuse F1 coureur: Rembalans helemaal naar voren, zodat je nog beter remt, wel alleen na een straight uiteraard. Anders blokkeer je de boel.
Precies, hét circuit met de meeste inhaalmogelijkheden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kijk, daar kan ik wat mee. Handig voor monaco
Alleen als je max heetquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Precies, hét circuit met de meeste inhaalmogelijkheden.
Klopt vriend. Uitkomen tunnel en daar gaat die weer. Koekoekjes. Het is hem zelfs in Sainte Devote een keer geluktquote:
Lijkt me stugquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:24 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Je hebt volledig gelijk. Maar daarom rijd ik ook de voorbereiding voordat ik moet rijden. Dan kan je de wagen nog optimaliseren. Vandaag reed ik geen Monaco, maar Silverstone dus dat vroeg heel wat anders van mijn bolidequote:Op vrijdag 27 december 2019 00:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Juist in Monica moet je rem balans wat meer naar achter stelletje jojo’s
Je zit altijd in een bocht je hebt die rotation dan nodig haha ja tochhh
Minimum apex speed is belangrijk
Joh trap nog een open deur in, Schumacherquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Juist in Monica moet je rem balans wat meer naar achter stelletje jojo’s
Je zit altijd in een bocht je hebt die rotation dan nodig haha ja tochhh
Minimum apex speed is belangrijk
Ik rijd rondjes om je heen hjbquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Joh trap nog een open deur in, Schumacher
In je scootmobiel zeker.quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik rijd rondjes om je heen hjb
Komquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik rijd rondjes om je heen hjb
Echt hequote:Op vrijdag 27 december 2019 00:20 schreef TTSS het volgende:
[..]
Zelfs met een miljoen zou jij nooit zo'n vrouw kunnen krijgen neef.
Nog gefeliciteerd met Jezus hčquote:
Hahaha ja jij ookquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met Jezus hč
Hohoho
Ik kom er nu aanquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:07 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hahaha ja jij ook
Kom je chille
Hoe goed? Let aub een beetje op je woordenquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:09 schreef 00wildchild het volgende:
Sowzitnu dikke plaatje van Candy Cox en Daniėla Haverbeck op k ga kk goed op. Zonder m of x
Ik.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:07 schreef 00wildchild het volgende:
Vind alleen grappig dat jimmy denkt dat zulke vrouwen klasse hebben terwijl die ook gewoon finaal de kanker uit elkaar getrokken zijn sws. Want wie gaat er nou met zo’n uiterlijk dood zonder uit elkaar getrokken te zijn....
KAMKERGOEIIIquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoe goed? Let aub een beetje op je woorden
quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee man jij woont helemaal bij Duinrell toch
Kijk haar met vooruitwerkende kracht carenquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:13 schreef 00wildchild het volgende:
Nu al zin in de diss van Simone morgen. Terwijl
K gewoon kammkirr braaf thuis zit te zitten hč. Kksaai
Echt hč want ik durf wel uit te komen voor mijn gevoelquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijk haar met vooruitwerkende kracht caren
Waar woon jij eigenlijk. Dacht altijd afoort ofzoquote:
Nee daar heb ik wel eventjes gewoond vroeger. Kom van naast Utrecht.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waar woon jij eigenlijk. Dacht altijd afoort ofzo
In deze massa van mensen die de hele dag stoer doen is dit inderdaad knap. Ik heb respect voor je meidquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:18 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Echt hč want ik durf wel uit te komen voor mijn gevoel
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee daar heb ik wel eventjes gewoond vroeger. Kom van naast Utrecht.
Moet je zo werken?quote:
HAHHAHAHAHAHAUAHAHHAHAHAHHquote:
Bepaal ik zelf welquote:Op vrijdag 27 december 2019 06:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo jongen.
Je boy ookquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee daar heb ik wel eventjes gewoond vroeger. Kom van naast Utrecht.
Noutjes noutjes noutjesquote:
Laat ik nou net bevoegd zijn om hem te wijzigen hahahahahaquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:47 schreef Rozevla het volgende:
DEZE TT IS NIET MEER TOEPASSELIJK GODVERDOMME
Waarom staat passionele seks voor jou gelijk aan geen klasse hebben?quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:07 schreef 00wildchild het volgende:
Vind alleen grappig dat jimmy denkt dat zulke vrouwen klasse hebben terwijl die ook gewoon finaal de kanker uit elkaar getrokken zijn sws. Want wie gaat er nou met zo’n uiterlijk dood zonder uit elkaar getrokken te zijn....
Kijk even aan wie je het vraagtquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:03 schreef TTSS het volgende:
[..]
Waarom staat passionele seks voor jou gelijk aan geen klasse hebben?
Post een beetje door dan ipv doen alsof je een leven hebtquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:36 schreef Rozevla het volgende:
WAT EEN HOEREN TT !!!!!!!![]()
NIET MEER UP TO DATE
Dat vrouwtje staat lekker te gooien heur. Koekoekjesquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Post een beetje door dan ipv doen alsof je een leven hebt
Waar heb jij het overquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vrouwtje staat lekker te gooien heur. Koekoekjes
Dartende vrouwen, wist niet dat die bestonden.quote:
Lijkt ook meer een ventquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dartende vrouwen, wist niet dat die bestonden.
Oh dat zou je niet verwachtenquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt ook meer een vent
Hahaatjesquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh dat zou je niet verwachten
quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dartende vrouwen, wist niet dat die bestonden.
Rt rtquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]dit toont maar weer aan dat je 13 bent, vroeger kwamen vrouwelijke darters gewoon op tv toen de populariteit van het darten nog niet zo groot was.
Heb een stem op jou uitgebracht in de KLB verkiezingen, graag gedaan.quote:
Miemiemiemiequote:Op vrijdag 27 december 2019 18:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]dit toont maar weer aan dat je 13 bent, vroeger kwamen vrouwelijke darters gewoon op tv toen de populariteit van het darten nog niet zo groot was.
Poooeeeeeeeep !!!!!!quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Post een beetje door dan ipv doen alsof je een leven hebt
Volwassen mensen willen over het algemeen niet voor kleine kinderen aangezien worden maar graag gedaan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Miemiemiemie
Gast ik ben zeker tien jaar ouder dan dat. Maar bedankt voor het compliment
En op mij?quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb een stem op jou uitgebracht in de KLB verkiezingen, graag gedaan.
Ookquote:
Dankje vriend. Welk categorie ga ik dit jaar winnen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb een stem op jou uitgebracht in de KLB verkiezingen, graag gedaan.
Omg beste user en grappigste user wat hartverwarmend toch nog een leuke kerst 🖤🖤quote:
Heb jij op mij gestemd voor beste user en grappigste user?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je mijn nieuwste FB foto al een like gegeven?
Ik heb nog op niemand gestemd, maar jij verdient beiden te winnenquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb jij op mij gestemd voor beste user en grappigste user?
Dat is geheim.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dankje vriend. Welk categorie ga ik dit jaar winnen?
Ik verwacht dat het grandioos zal zijnquote:
Nou, die award gaat naar mijquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het grandioos zal zijn. Beste mod misschien? Zou leuk zijn om die al te winnen voordat ik ben aangesteld
Is Simone lekker?quote:
Volwassen ben nog steeds niet vriend.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volwassen mensen willen over het algemeen niet voor kleine kinderen aangezien worden maar graag gedaan.
Daarom die unmatch pasquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volwassen ben nog steeds niet vriend.
Weet niet of dat daaraan lag.quote:
Van hartequote:Op vrijdag 27 december 2019 21:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk, ik ben twee keer genomineerd voor de KLB verkiezingen
Geen idee welke categorieėn maar dat zullen vast positieve zijn.quote:
Wel wat weinig, maar niet slecht voor een nieuwelingquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk, ik ben twee keer genomineerd voor de KLB verkiezingen
Hey daar is de winnaar van de zure zult awardquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:03 schreef Cronometer het volgende:
Dat jullie genomineerd zijn zegt iets over het niveau van de stemmers. Low.
Heb je weer teveel geblowd stoney?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hey daar is de winnaar van de zure zult award
Van harte gefeliciteerd
Onder anderequote:Op vrijdag 27 december 2019 22:04 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heb je weer teveel geblowd stoney?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |