Godverdimme wat geil. Wat een geweldige manier om ons belastinggeld uit te gevenquote:
Rtquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:06 schreef Catkiller het volgende:
Sommige mensen gun je geen vakantie, die wil je gewoon op tijd op bed hebben met daarnaast fulltime dagbesteding zonder FOK!.
Dat lukte mij vandaag tegen een online tegenstander toevalligquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Of dat je Hamilton achter je ziet met DRS en dat je hem net achter je weet te houden na een straight. Dat zijn de kleine geluksmomentjes van het leven
46, prachtige vrouw met klasse. Logisch dat jij dat niet kan waarderen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal wel tegen de 80 aan lopen denk ik? Wat een wandelend lijk
Ik zou dat alleen kunnen waarderen als ze veel poen heeftquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:18 schreef TTSS het volgende:
[..]
46, prachtige vrouw met klasse. Logisch dat jij dat niet kan waarderen.
Daar doe je het voorquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat lukte mij vandaag tegen een online tegenstander toevalligin China, op die lange straight weet je wel. Ik verdedigde dusdanig de binnenkant dat je er niet langs kon. Genieten was dat.
Zelfs met een miljoen zou jij nooit zo'n vrouw kunnen krijgen neef.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou dat alleen kunnen waarderen als ze veel poen heeft
Dat zijn inderdaad de momenten waar je zo hard voor oefent, ronde na ronde alles eruit halen wat erin zit, de auto leert kennen. Fantastischgeweldig.quote:
Zou voor een miljoen er ook niks mee willen vriendquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:20 schreef TTSS het volgende:
[..]
Zelfs met een miljoen zou jij nooit zo'n vrouw kunnen krijgen neef.
Of zo'n moment waarbij je weet dat je risico moet nemen en daardoor een seconde later remt. Dat kan dan net ervoor zorgen dat je voor je tegenstander kan duiken in de bochtquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de momenten waar je zo hard voor oefent, ronde na ronde alles eruit halen wat erin zit, de auto leert kennen. Fantastischgeweldig.
Nog een tip daarvoor trouwens. Verkregen van een heuse F1 coureur: Rembalans helemaal naar voren, zodat je nog beter remt, wel alleen na een straight uiteraard. Anders blokkeer je de boel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Of zo'n moment waarbij je weet dat je risico moet nemen en daardoor een seconde later remt. Dat kan dan net ervoor zorgen dat je voor je tegenstander kan duiken in de bocht
Heb je mijn nieuwste fb foto al geliked?!quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:24 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
I jzjsta me t noel in d e bar
In GTA Online zekerquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:24 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Kijk, daar kan ik wat mee. Handig voor monacoquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nog een tip daarvoor trouwens. Verkregen van een heuse F1 coureur: Rembalans helemaal naar voren, zodat je nog beter remt, wel alleen na een straight uiteraard. Anders blokkeer je de boel.
Precies, hét circuit met de meeste inhaalmogelijkheden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kijk, daar kan ik wat mee. Handig voor monaco
Alleen als je max heetquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Precies, hét circuit met de meeste inhaalmogelijkheden.
Klopt vriend. Uitkomen tunnel en daar gaat die weer. Koekoekjes. Het is hem zelfs in Sainte Devote een keer geluktquote:
Lijkt me stugquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:24 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Je hebt volledig gelijk. Maar daarom rijd ik ook de voorbereiding voordat ik moet rijden. Dan kan je de wagen nog optimaliseren. Vandaag reed ik geen Monaco, maar Silverstone dus dat vroeg heel wat anders van mijn bolidequote:Op vrijdag 27 december 2019 00:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Juist in Monica moet je rem balans wat meer naar achter stelletje jojo’s
Je zit altijd in een bocht je hebt die rotation dan nodig haha ja tochhh
Minimum apex speed is belangrijk
Joh trap nog een open deur in, Schumacherquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Juist in Monica moet je rem balans wat meer naar achter stelletje jojo’s
Je zit altijd in een bocht je hebt die rotation dan nodig haha ja tochhh
Minimum apex speed is belangrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |