Scroll eens naar boven met je miemiemiequote:Op donderdag 26 december 2019 23:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Miemiemiemie
Grgr van de beste KLB mod 2019
Inderdaad. Ik ben toch ook gewoon dolgelukkig.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom is het meteen sneu als iemand maagd is? Net alsof seks zo belangrijk is
Oh het is echt niet alleen seks hoor, het is die hele beta uitstraling van een onzekere kneus die op z'n 29e nog verteld wordt wat hij moet doen.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom is het meteen sneu als iemand maagd is? Net alsof seks zo belangrijk is
Rtquote:Op donderdag 26 december 2019 23:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben toch ook gewoon dolgelukkig.
Ik mag hem wel. Hij is oprecht en stelt zich kwetsbaar opquote:Op donderdag 26 december 2019 23:50 schreef TTSS het volgende:
[..]
Oh het is echt niet alleen seks hoor, het is die hele beta uitstraling van een onzekere kneus die op z'n 29e nog verteld wordt wat hij moet doen.
Hij stelt zich ondergeschikt op aan de presentator, hij laat een tv programma meekijken met z'n eerste keer seks, hij kan alleen tegen betaling neuken, hij zegt alles na wat hij voorgeschoteld krijgt.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik mag hem wel. Hij is oprecht en stelt zich kwetsbaar op
Uiteindelijk betalen we allemaal voor seks vriend. Direct of indirectquote:Op donderdag 26 december 2019 23:52 schreef TTSS het volgende:
[..]
Hij stelt zich ondergeschikt op aan de presentator, hij laat een tv programma meekijken met z'n eerste keer seks, hij kan alleen tegen betaling neuken, hij zegt alles na wat hij voorgeschoteld krijgt.
De oorzaak van zijn issues is duidelijk niet dat hij zijn leuter niet in een vrouw heeft gestoken, maar dat hij geen enkel zelfrespect heeft.
Zou miss ook wel een goede zijn om als een sticky in R&P te zettenquote:Op donderdag 26 december 2019 23:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik moet dat filmpje ook kijken, echt iets voor mij.
Echt zo'n onzinopmerking die alleen door mensen zonder game wordt gebezigd.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Uiteindelijk betalen we allemaal voor seks vriend. Direct of indirect
Ik heb ziek veel game vriend. Ik heb Fifa 2k18, 2k19, 2k20, NBA 2k19, 2k20, F1 2k17, F1 2k19, Watch Dogs 2, Rocket League én Call of Duty: MWquote:Op donderdag 26 december 2019 23:55 schreef TTSS het volgende:
[..]
Echt zo'n onzinopmerking die alleen door mensen zonder game wordt gebezigd.
Ik heb het niet over spelletjesquote:Op donderdag 26 december 2019 23:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb ziek veel game vriend. Ik heb Fifa 2k18, 2k19, 2k20, NBA 2k19, 2k20, F1 2k17, F1 2k19, Watch Dogs 2, Rocket League én Call of Duty: MW
Top that
Toevallig, ik heb ook F1 ‘17 en ‘19quote:Op donderdag 26 december 2019 23:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb ziek veel game vriend. Ik heb Fifa 2k18, 2k19, 2k20, NBA 2k19, 2k20, F1 2k17, F1 2k19, Watch Dogs 2, Rocket League én Call of Duty: MW
Top that
Een goede rondetijd is ook veel beter dan seks. Vooral als je de curb op max speed pakt en de auto volledig onder controle kan houden. Daar krijg ik wel een stijfje vanquote:Op donderdag 26 december 2019 23:59 schreef TTSS het volgende:
Deze muziek, die vrouw, en een goede rum is sowieso beter dan seks <3
Oh echt!??? Hahahahahquote:
Je bent ook een fijnproever dus. Ik kan niet wachten op F1 2k20 tho, die gaat echt de shit wordenquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Toevallig, ik heb ook F1 ‘17 en ‘19
Voor de rest wat minder game HAHAHA
Of een mooie inhaalactie na een felle battle. Dat is toch ook wel iets waar m’n hart sneller van gaat kloppen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een goede rondetijd is ook veel beter dan seks. Vooral als je de curb op max speed pakt en de auto volledig onder controle kan houden. Daar krijg ik wel een stijfje van
Of dat je Hamilton achter je ziet met DRS en dat je hem net achter je weet te houden na een straightquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of een mooie inhaalactie na een felle battle. Dat is toch ook wel iets waar m’n hart sneller van gaat kloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |