haha je kan zijn stijve leuter gewoon zienquote:
Wil je die van mij zien?quote:Op donderdag 26 december 2019 14:20 schreef Chia het volgende:
[..]
haha je kan zijn stijve leuter gewoon zien
Zie dmquote:Op donderdag 26 december 2019 15:25 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik wil wel even kijken
Rt. Vandaag staat de ronde van Engeland op mij te wachten. Ben benieuwd hoe ik het ervan af zal brengen. Verwacht mijn A game te brengenquote:Op donderdag 26 december 2019 19:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo. Nu in de auto naar huis om daar als een speer F1 op te starten.
Zorg dat je copse corner (oftewel die snelle bocht ongeveer halverwege) vol gas neemt vriend.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rt. Vandaag staat de ronde van Engeland op mij te wachten. Ben benieuwd hoe ik het ervan af zal brengen. Verwacht mijn A game te brengen
Doe ik ook. Ik speel altijd om te winnen dus ik geef ten alle tijden vol gas. Alleen om mijn remmen te sparen houd ik nog wel eens wat in. Dan zet ik vervolgens herres na de pitstopquote:Op donderdag 26 december 2019 21:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zorg dat je copse corner (oftewel die snelle bocht ongeveer halverwege) vol gas neemt vriend.
Zoals het hoort maat.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ik speel altijd om te winnen dus ik geef ten alle tijden vol gas. Alleen om mijn remmen te sparen houd ik nog wel eens wat in. Dan zet ik vervolgens herres na de pitstop
Pff wil ik even ontsnappen van de gedachtes om een dartboard te kopen begin jij over vleugels en denk ik aan dart flights....quote:Op donderdag 26 december 2019 21:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zoals het hoort maat.
Had net ineens vanuit het niets schade aan m’n achtervleugelwas ineens oranje op m’n HUD dingetje. Heel raar dit.
Kost je zo een paar seconde in de pit. Snap wel dat je daar goed zuue over bent. Mijn vleugel is prio nummer 1 en daarom rijd ik louter wiel aan wiel. Te agressief kan je de kop kosten. En rubberquote:Op donderdag 26 december 2019 21:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zoals het hoort maat.
Had net ineens vanuit het niets schade aan m’n achtervleugelwas ineens oranje op m’n HUD dingetje. Heel raar dit.
Snap ik wel met jou als vriendquote:Op donderdag 26 december 2019 22:17 schreef Solotovski het volgende:
Net gehoord dat een van de orginele OG's uit m'n vriendengroep een paar weken terug voor de trein is gesprongen![]()
Hoop dat je het nu beter hebt vriend
Was jij maar onder die trein gesprongen, waren we eens verlost van die sneue tyfusacts van jequote:
Ja alleen dit gebeurde in de quali rondequote:Op donderdag 26 december 2019 22:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kost je zo een paar seconde in de pit. Snap wel dat je daar goed zuue over bent. Mijn vleugel is prio nummer 1 en daarom rijd ik louter wiel aan wiel. Te agressief kan je de kop kosten. En rubber
Iemand als mod doodwensenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Was jij maar onder die trein gesprongen, waren we eens verlost van die sneue tyfusacts van je
En van jou
@Kiid zou ook geen grote mond hebben als VK er nog wasquote:Op donderdag 26 december 2019 22:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja alleen dit gebeurde in de quali ronde
[..]
Iemand als mod doodwensen
@:kiid zou zoiets nooit doen.
Mij te koud buiten vriendquote:Op donderdag 26 december 2019 22:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Was jij maar onder die trein gesprongen, waren we eens verlost van die sneue tyfusacts van je
En van jou
Nou nou nou, taalgebruik...quote:Op donderdag 26 december 2019 22:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat een mongool ben je toch ook.
Dat was pas echt een softie. In die zin respecteer Noel dan wel weer dat hij het laat staanquote:Op donderdag 26 december 2019 22:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
@:Kiid zou ook geen grote mond hebben als VK er nog was
Hoeveel zou jij laten staanquote:Op donderdag 26 december 2019 23:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat was pas echt een softie. In die zin respecteer Noel dan wel weer dat hij het laat staan
op bepaalde momenten moet je gewoon weten dat je die sneue stakkeropmerkingen beter achterwege kan latenquote:Op donderdag 26 december 2019 23:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat was pas echt een softie. In die zin respecteer Noel dan wel weer dat hij het laat staan
Allesquote:Op donderdag 26 december 2019 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoeveel zou jij laten staan
Op bepaalde momenten moet je gewoon weten dat het mij geen kut interesseert dat een wildvreemde voor de trein springt. Waarom zou ik dan hier doen alsof?!quote:Op donderdag 26 december 2019 23:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
op bepaalde momenten moet je gewoon weten dat je die sneue stakkeropmerkingen beter achterwege kan laten
Waarom dan mod wordenquote:
Kneusquote:Op donderdag 26 december 2019 23:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Op bepaalde momenten moet je gewoon weten dat het mij geen kut interesseert dat een wildvreemde voor de trein springt. Waarom zou ik dan hier doen alsof?!
Wtfquote:
Ik kan er moeilijk bij dat mensen zoiets doen, sucks.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:17 schreef Solotovski het volgende:
Net gehoord dat een van de orginele OG's uit m'n vriendengroep een paar weken terug voor de trein is gesprongen![]()
Hoop dat je het nu beter hebt vriend
24/7 op dit forum iig, jijquote:
Mensen niet voor jou helaas, daarom ben je hier.quote:
Waarom post je dit?quote:
Godzijdank niet. Heb niks met mensenquote:Op donderdag 26 december 2019 23:44 schreef TTSS het volgende:
[..]
Mensen niet voor jou helaas, daarom ben je hier.
Je zou echt een waardeloze tyfusmod zijn die door niemand serieus genomen wordtquote:
Ik zette net een 1:29.8 neer, wat was die van jou?quote:Op donderdag 26 december 2019 23:45 schreef Kiid het volgende:
Heb net wel een zieke tijd gereden op Silverstone. De wagen lag strakker op de weg dan Karsdorp
Beetje net als jij dus. Behalve dan dat ik nooit zou schelden. Daar ben ik mentaal te sterk voorquote:Op donderdag 26 december 2019 23:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je zou echt een waardeloze tyfusmod zijn die door niemand serieus genomen wordt
1:29.7quote:Op donderdag 26 december 2019 23:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zette net een 1:29.8 neer, wat was de van jou?
Miemiemiemiequote:Op donderdag 26 december 2019 23:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beetje net als jij dus. Behalve dan dat ik nooit zou schelden. Daar ben ik mentaal te sterk voor
Waarom is het meteen sneu als iemand maagd is? Net alsof seks zo belangrijk isquote:Op donderdag 26 december 2019 23:47 schreef TTSS het volgende:
Echt wel fucking wreed om zo'n sneue maagd te laten interviewen door een knappe vent als die van dat filmpje.
Wetende dat hij op z'n 29e niet is ontmaagd tegen betaling, hoe fucking inferieur is dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |