Ik bedoel om niet achterlijk te doen, sufkut.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je doet het vrij aardig anders
Ja dan kan je sociaal doen, met de kinderen spelen, een biertje drinken met de oom.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben bij een familie die ik helemaal niet ken stuur hulp
Ik vind je vrij normaal.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik bedoel om niet achterlijk te doen, sufkut.
Ik ben de kinderenquote:Op woensdag 25 december 2019 17:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dan kan je sociaal doen, met de kinderen spelen, een biertje drinken met de oom.
Maar FOK! erbij pakken is dan wel het verstandigst inderdaad
Ga voor de drank!quote:Op woensdag 25 december 2019 17:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben bij een familie die ik helemaal niet ken stuur hulp
Dan ben je een van de weinigen vriend.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik vind je vrij normaal.
Fijn dat je voor mij denkt, gaat je net zo goed af als voor jezelf.
Wat scrup zegt. Zuip je gewoon klem.quote:
Liefdequote:Op woensdag 25 december 2019 18:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe kom je daar in godesnaam terecht?
Sociaal contact ontwijken.quote:Op woensdag 25 december 2019 18:03 schreef RockNijntje het volgende:
Dus wat doen jullie op deze heuglijke dag op dit ludieke forum?
quote:Op woensdag 25 december 2019 18:03 schreef RockNijntje het volgende:
It's funny cuz you're a modquote:
Waarom zou een mod geen sociaal contact kunnen ontwijkenquote:
Je mag de mijne hebben, ik zit helemaal niet te wachten op liefdequote:Op woensdag 25 december 2019 18:05 schreef scrupuleus het volgende:
Geef mij een partner en ik zat hier nu niet
Wel op de lust?quote:Op woensdag 25 december 2019 18:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je mag de mijne hebben, ik zit helemaal niet te wachten op liefde.
Jawel jawel.quote:Op woensdag 25 december 2019 18:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je mag de mijne hebben, ik zit helemaal niet te wachten op liefde.
Dat kan ik ook wel regelen hoor. Dan laten we de liefde gewoon lekker achterwege.quote:
Hetzelfde als jouquote:Op woensdag 25 december 2019 18:03 schreef RockNijntje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |