Liefdequote:Op woensdag 25 december 2019 18:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe kom je daar in godesnaam terecht?
Sociaal contact ontwijken.quote:Op woensdag 25 december 2019 18:03 schreef RockNijntje het volgende:
Dus wat doen jullie op deze heuglijke dag op dit ludieke forum?
quote:Op woensdag 25 december 2019 18:03 schreef RockNijntje het volgende:
It's funny cuz you're a modquote:
Waarom zou een mod geen sociaal contact kunnen ontwijkenquote:
Je mag de mijne hebben, ik zit helemaal niet te wachten op liefdequote:Op woensdag 25 december 2019 18:05 schreef scrupuleus het volgende:
Geef mij een partner en ik zat hier nu niet
Wel op de lust?quote:Op woensdag 25 december 2019 18:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je mag de mijne hebben, ik zit helemaal niet te wachten op liefde.
Jawel jawel.quote:Op woensdag 25 december 2019 18:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je mag de mijne hebben, ik zit helemaal niet te wachten op liefde.
Dat kan ik ook wel regelen hoor. Dan laten we de liefde gewoon lekker achterwege.quote:
Hetzelfde als jouquote:Op woensdag 25 december 2019 18:03 schreef RockNijntje het volgende:
Pik soms wat bij mijn ouders.quote:Op woensdag 25 december 2019 18:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je wel eens haribo snoep op? Dat is veel lekkerder dan gewoon een vriendin
Ook als ze ongesteld is vriendquote:Op woensdag 25 december 2019 18:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Pik soms wat bij mijn ouders.
Een vriendin zou ik de hele dag likken.
Kan het je sowieso afraden vriend. Ik houd van mijn vlees doorbakken, niet klef en rauw. Ik ben er zelden tot nooit te vindenquote:
Er zijn twee nieuwe onzin mods en jij bent het nietquote:Op woensdag 25 december 2019 18:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan het je sowieso afraden vriend. Ik houd van mijn vlees doorbakken, niet klef en rauw. Ik ben er zelden tot nooit te vinden
Denk dat de aankondiging nog moet komen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 25 december 2019 18:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Er zijn twee nieuwe onzin mods en jij bent het niet
Denk het nietquote:Op woensdag 25 december 2019 18:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk dat de aankondiging nog moet komen eerlijk gezegd
Dan komt het goed.quote:Op woensdag 25 december 2019 18:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk het wel. Mijn inzending was goed ontvangen en GGMM zei dat hij mij sws zsm mod zou maken
Ik zal het sowieso onthouden dat je zo pro Kiid bent vriend. Dat scheelt je minimaal een note per maandquote:
Ik krijg er niet zoveel meerquote:Op woensdag 25 december 2019 18:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zal het sowieso onthouden dat je zo pro Kiid bent vriend. Dat scheelt je minimaal een note per maand
Niet vergeten te gamen dan hequote:Op woensdag 25 december 2019 18:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik zo mod word dan zorg ik daarvoor vriend
Mede mogelijk gemaakt door jullie favo modquote:
Hier is er nooit meer zoveel aan de hand.quote:Op woensdag 25 december 2019 19:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door jullie favo mod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |