SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Ik ben geen hater, ben ik ben alleen geen fan van Drijfzandquote:Op woensdag 25 december 2019 09:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
Haters![]()
Waar is jullie kerst gedachte?
have funquote:Op woensdag 25 december 2019 09:24 schreef Homdeck het volgende:
eten en douchen en over anderhalf uur staat de familie al voor de deur. tot vanavond
Young en Diamantquote:
Tot vanavondquote:Op woensdag 25 december 2019 09:24 schreef Homdeck het volgende:
eten en douchen en over anderhalf uur staat de familie al voor de deur. tot vanavond
Bij Neil vind ik een beperkte kring aan nummers mooi en een hoop nummers 3 keer niksquote:Op woensdag 25 december 2019 09:24 schreef Bugno3 het volgende:
Ik kan Barbra prima hebben en heb juist niks met Neil
Zelfs Twisting By The Pool is leuker.quote:
Of So Far Awayquote:Op woensdag 25 december 2019 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs Twisting By The Pool is leuker.
Hier elk jaar op Telegraph Roadquote:Op woensdag 25 december 2019 09:26 schreef KolonelBroodje het volgende:
Dire Straitsvergeten om dit jaar op te stemmen
Toch altijd wel op hun hoogste notering.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:26 schreef KolonelBroodje het volgende:
Dire Straitsvergeten om dit jaar op te stemmen
Dat vind ik echt een typische top 2000 nummer. Zet ik niet vaak op maar als ik die 31 december hoor gaat de radio even een stuk harderquote:
Hier had een nummer van Lenny Kravitz kunnen staanquote:Op woensdag 25 december 2019 09:27 schreef peaceman het volgende:
Deze had ik niet gemist als ie had ontbroken.
Welkomquote:Op woensdag 25 december 2019 09:28 schreef Zorro het volgende:
GOOEEEEEEEEIEMORGEN ALLEMAAL!
Hoofpijn, zere keel, alles dicht, verstopte neus die plots ook loopneus blijkt te kunnen zijn, groothandelsvoorraad papieren zakdoeken paraat....
IK BEN ER!
Goedemorgen! Sterkte, lekker uitzieken op de bank dusquote:Op woensdag 25 december 2019 09:28 schreef Zorro het volgende:
Hoofpijn, zere keel, alles dicht, verstopte neus die plots ook loopneus blijkt te kunnen zijn, groothandelsvoorraad papieren zakdoeken paraat....
IK BEN ER!
Staat maar 2x in de lijstquote:Op woensdag 25 december 2019 09:28 schreef Tris het volgende:
[..]
Hier had een nummer van Lenny Kravitz kunnen staan
of nog een nummer van Normaal... *ril*quote:Op woensdag 25 december 2019 09:28 schreef Tris het volgende:
[..]
Hier had een nummer van Lenny Kravitz kunnen staan
Halloquote:Op woensdag 25 december 2019 09:28 schreef Zorro het volgende:
IK BEN ER!
Je hebt al een een hoop gemist.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:28 schreef Zorro het volgende:
IK BEN ER!
Al een 16 nummers blijkbaar. Al zou ik dit absoluut niet gemist hebbenquote:
Vind ik juist een van hun beterequote:
Holding back the years vind ik de mooiste.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eigenlijk de enige leuke van Simpel Rood.
Smaak, merk ikquote:Op woensdag 25 december 2019 09:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Holding back the years vind ik de mooiste.
Ja, leuk.quote:
Ja dat dacht ik ook, dus wilde ik jullie even laten meegenietenquote:
Die is mooier idd.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Holding Back the Years is het enige mooie Simply Red nummer
Tering die neusquote:
Ik volg de Top2000 op TV, en ik vind dat hierbij duidelijk had moeten staan "Er is niets mis met uw TV, dit is wat we uitzenden"quote:Op woensdag 25 december 2019 09:33 schreef molloot200 het volgende:
Dit vind ik dus helemaal niks dit
Ook in die clip, dus.quote:
Die staat er niet eens inquote:
Dat is het altijdquote:
Ja vind je het gek.quote:
Nee ik zou ook liever hard wegrennen.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:35 schreef Tris het volgende:
Ken dit niet maar hier kun je eigenlijk niet stil bij blijven zitten.
Nee ik heb een hekel aan alle electronische meuk.quote:
En daarvan staat er ook maar 1 in de lijst ofzo.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:38 schreef Zorro het volgende:
Niks mis met Genesis, maar ze hebben zo'n 136 betere nummers of zo.
Die komen allemaal nog.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:38 schreef Zorro het volgende:
Niks mis met Genesis, maar ze hebben zo'n 136 betere nummers of zo.
Waar Fok! je dan op?quote:Op woensdag 25 december 2019 09:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee ik heb een hekel aan alle electronische meuk.
Home by the sea staat er geeneens inquote:Op woensdag 25 december 2019 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En daarvan staat er ook maar 1 in de lijst ofzo.
Briefkaartenquote:
Roy droomt nog over gourmetschotelsquote:Op woensdag 25 december 2019 09:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
Roy vindt er geen klap aan zo te horen
De Peter Fox-versie ook niet?quote:Op woensdag 25 december 2019 09:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Home by the sea staat er geeneens in
Ja nee o man, begint dit al zo vroegquote:
Staat Supper's Ready erin?quote:Op woensdag 25 december 2019 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En daarvan staat er ook maar 1 in de lijst ofzo.
Ik miste de verplichte "Is Marvin Gaye" post. Foei.quote:
Mama natuurlijkquote:Op woensdag 25 december 2019 09:40 schreef Berkery het volgende:
Weet iemand wat de hoogste notering van Genesis?
334quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
Toch raar dat Suzan en Freek, monkey dance, Pokemon, blof, disturbed allemaal hoger staan dan dit
ja toen was ik aan het "get it onnen"...quote:Op woensdag 25 december 2019 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik miste de verplichte "Is Marvin Gaye" post. Foei.
Als je zo gaat denken kan je de lijst wel opheffen, want Normaal op 9.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
Toch raar dat Suzan en Freek, monkey dance, Pokemon, blof, disturbed allemaal hoger staan dan dit
Oftewel raar dat mensen op zulks wansmaak stemmenquote:Op woensdag 25 december 2019 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor.
Daar is vaker op gestemd.
Ja datquote:Op woensdag 25 december 2019 09:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je zo gaat denken kan je de lijst wel opheffen, want Normaal op 9.
Doe niet zo raarquote:Op woensdag 25 december 2019 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is ook fiks gezakt.
Al heb ik liever zijn LP Graceland.
Ik ookquote:
Meer dan 400 plaatsen omlaagquote:
Vind dit een beetje een kabbelaar. Graceland heeft mooie samenzangetjes en wat meer leuke uptempo liedjes zoals basgitaarsologenot.quote:
Raar dan dat mensen die beter vinden.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor.
Daar is vaker op gestemd.
You can call me Al (die is toch van Graceland?) is de enige leuke daar. Dat is tenminste zonder die afrika trommelsquote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 09:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar nog liever dan Graceland heb ik zijn werk met die witte negert Art
Altijd tegen die Afrikaantjes.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
You can call me All (die is toch van Graceland?) is de enige leuke daar. Dat is tenminste zonder die afrika trommels
Xenosfoobquote:Op woensdag 25 december 2019 09:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
You can call me Al (die is toch van Graceland?) is de enige leuke daar. Dat is tenminste zonder die afrika trommels
Dit nummer staat dan weer te hoogquote:Op woensdag 25 december 2019 09:45 schreef Lamabal het volgende:
Ah, we zijn ook weer lekker aan het zeuren dat nummer x te laag staat
Die Afrikanen kunnen prima muziek maken, zolang het de zogenaamde Afro-Amerikaanse (ik heb het ook niet verzonnen he) bluesnegers zijn, dat isquote:Op woensdag 25 december 2019 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Altijd tegen die Afrikaantjes.
En dit staat dan weer te hoogquote:Op woensdag 25 december 2019 09:45 schreef Lamabal het volgende:
Ah, we zijn ook weer lekker aan het zeuren dat nummer x te laag staat
GMTAquote:Op woensdag 25 december 2019 09:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En dit staat dan weer te hoog
Nee, Losing My Religion ook nog niet.quote:
Valt al mee dat Senorita er niet instaat....quote:Op woensdag 25 december 2019 09:46 schreef molloot200 het volgende:
Alle 3 van Shawn van vorig jaar eruit
... en dan toch 1 nieuwe erin![]()
quote:Op woensdag 25 december 2019 09:47 schreef RedFever007 het volgende:
KUT MUZIEK GODVERGETEN KUTSTEMMERS OP DEZE OORAIDS
Die vind ik serieus dus wel leukquote:Op woensdag 25 december 2019 09:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Valt al mee dat Senorita er niet instaat....
De Shawn Mendes stemmers hebben elk jaar weer een nieuwe favoriet. Korte termijn geheugen enzo.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:46 schreef molloot200 het volgende:
Alle 3 van Shawn van vorig jaar eruit
... en dan toch 1 nieuwe erin![]()
Die vind ik wel leuker dan dezequote:Op woensdag 25 december 2019 09:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Valt al mee dat Senorita er niet instaat....
ok, mooi...want dan weet ik nog een leuke anekdote als het zover isquote:Op woensdag 25 december 2019 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, Losing My Religion ook nog niet.
Mjah maar dat nummer is zo godsgruwelijk grijs gedraaid op elk radio station dat ik er wel klaar mee ben.quote:
Ja toch, vind het ook jammer dat Pa Olvidarte er niet in staatquote:Op woensdag 25 december 2019 09:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die vind ik serieus dus wel leuk
Ha houdjemond sicker than the rest I am too lazy to upload an icon Screw you, I didnt like your taste anywayquote:Op woensdag 25 december 2019 09:48 schreef houdjemond het volgende:
Morguh kinders!
Hier pas in de namiddag verplichtingen dus ik kan fijn naar.. Shawn luisteren?
Ilse waait in haar carrière met alle winden mee.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Over inwisselbare niemendalletjes gesproken
Nu pas, valt mee tegen, beetje laat. Jammer weerquote:Op woensdag 25 december 2019 09:48 schreef houdjemond het volgende:
Morguh kinders!
Hier pas in de namiddag verplichtingen dus ik kan fijn naar.. Shawn luisteren?
Die hoorde ik een aantal maanden geleden zowat elke dag tijdens het werkquote:
die komen ook nogquote:Op woensdag 25 december 2019 09:50 schreef Zorro het volgende:
Ik heb Ilse best leuke liedjes horen zingen.
Waarom draaien ze die dan niet?
Komen nog want die zijn wel goedquote:Op woensdag 25 december 2019 09:50 schreef Zorro het volgende:
Ik heb Ilse best leuke liedjes horen zingen.
Waarom draaien ze die dan niet?
En dan liefst het origineel van Kieran Halpinquote:Op woensdag 25 december 2019 09:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Doe dan All the aswers erin ofzo
Ik luister zelden/nooit radio, dat scheelt.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:50 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Die hoorde ik een aantal maanden geleden zowat elke dag tijdens het werk
Dat is inderdaad een heel mooie song, denk alleen dat de gemiddelde Top 2000 stemmer het niet kent...quote:Op woensdag 25 december 2019 09:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Doe dan All the answers erin ofzo
quote:Op woensdag 25 december 2019 09:51 schreef alopio het volgende:
Ilse zit altijd hoog in mijn irritatie niveau. Dat domme olijke vrolijke, dat aangezette accent, dat ideale schoondochter imago
Hier ontkom ik er niet aanquote:Op woensdag 25 december 2019 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik luister zelden/nooit radio, dat scheelt.
quote:Op woensdag 25 december 2019 09:51 schreef alopio het volgende:
Ilse zit altijd hoog in mijn irritatie niveau. Dat domme olijke vrolijke, dat aangezette accent, dat ideale schoondochter imago
Ik hoef haar niet als schoondochter hoorquote:Op woensdag 25 december 2019 09:51 schreef alopio het volgende:
Prima omschrijving.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:51 schreef alopio het volgende:
Ik dacht "natuurlijk wel, staat er gewoon in"quote:Op woensdag 25 december 2019 09:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een heel mooie song, denk alleen dat de gemiddelde Top 2000 stemmer het niet kent...
quote:Op woensdag 25 december 2019 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hotel California?quote:Op woensdag 25 december 2019 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
da's het fijne van de top 2000, dat je nieuwe nummers leert kennenquote:Op woensdag 25 december 2019 09:52 schreef Hankster het volgende:
Wat is dit nou voor nummer. Dat Ilse er in staat is al erg genoeg. En dan ook nog eens met een voorbij volstrekt onbekend nummer
Radio 2 heeft het vorig jaar en (begin) dit jaar vrij veel gedraaid.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:52 schreef Hankster het volgende:
Wat is dit nou voor nummer. Dat Ilse er in staat is al erg genoeg. En dan ook nog eens met een voorbij volstrekt onbekend nummer
Ja sorry is heb er niks mee. Volgens mij is ze zo nep als wat. Van mij mag ze er helemaal uit. Dat domme “kijk mij eens altijd lief en vrolijk zijn met m’n Twentse accent”quote:
+1quote:Op woensdag 25 december 2019 09:52 schreef Hankster het volgende:
Ga toch lekker naar de snobquote:Op woensdag 25 december 2019 09:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Over inwisselbare niemendalletjes gesproken
quote:Op woensdag 25 december 2019 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Diesel staat er ook nog steeds in, ondanks de klimaatlobby..
Marco van Basten?quote:Op woensdag 25 december 2019 09:54 schreef Poppejans het volgende:
[..]
+1
Zozo ik zie een bewegende zwaaiende arm in het café
Veronica Goes....heerlijke programma’s waren dat zegquote:Op woensdag 25 december 2019 09:54 schreef MadMaster het volgende:
Veronica goes USA...
[ afbeelding ]
Heeft ook twee keer het bal mogen openen meen ik. Lekker auto rij plaatjequote:Op woensdag 25 december 2019 09:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Sausolito SummernightDit was een aantal jaar geleden eigenlijk wel de ultieme nummer 2000 vooral vanwege de All on Board!
quote:Op woensdag 25 december 2019 09:54 schreef InverHouse het volgende:
Volgend jaar ga ik ook hier heen.
Komt wel dichtbij zoquote:Op woensdag 25 december 2019 09:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik was vorig jaar nog in Sausolito! De westkust is zo vol met muzikale verwijzingen
Moeten je we je nu mogen aanraken?quote:Op woensdag 25 december 2019 09:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik was vorig jaar nog in Sausolito! De westkust is zo vol met muzikale verwijzingen
1974quote:Op woensdag 25 december 2019 09:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
1977 Hijo De La Luna Mecano![]()
1976 We Don't Need Another Hero Tina Turner![]()
1975 Liberian Girl Michael Jackson![]()
1974 Euphoria Loreen![]()
1973 Lost On You LP![]()
1972 Bombay Golden Earring![]()
![]()
1971 Kissing A Fool George Michael![]()
1970 Do It Again Steely Dan![]()
![]()
1969 All Apologies Nirvana![]()
1968 Sadeness Enigma![]()
1967 Elevation U2![]()
1966 Mister Blue Rene Klijn
Ik ruik de oliebollen al.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:57 schreef FlyingEagle het volgende:
En zo zijn we al weer twee uurtjes onderweg
Waarom zou je een nummer er vaker dan 1x inzetten?quote:Op woensdag 25 december 2019 10:00 schreef Isorden het volgende:
1970 Do It Again Steely Dan
Zonde dat die er maar 1x in staan en dan ook nog zo laag![]()
![]()
Met dank aan wansmaak Nederlandquote:Op woensdag 25 december 2019 10:00 schreef Isorden het volgende:
Zonde dat die er maar 1x in staan en dan ook nog zo laag![]()
![]()
De band staat er maar 1x inquote:Op woensdag 25 december 2019 10:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Waarom zou je een nummer er vaker dan 1x inzetten?
ehm er zijn wel voorbeelden van geloof ik...quote:Op woensdag 25 december 2019 10:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Waarom zou je een nummer er vaker dan 1x inzetten?
En dat was het Dan.quote:Op woensdag 25 december 2019 10:00 schreef ok01 het volgende:
Zometeen de enige notering van Steely Dan
Ik gebruik deze altijd voor de mwahhh:quote:Op woensdag 25 december 2019 09:59 schreef Zorro het volgende:
1977 Hijo De La Luna Mecano
1976 We Don't Need Another Hero Tina Turner
1975 Liberian Girl Michael Jackson Wat is de "mwaaahhh" smiley?
1974 Euphoria Loreen Wat is de "mwaaahhh" smiley?
1973 Lost On You LP
1972 Bombay Golden Earring![]()
1971 Kissing A Fool George Michael![]()
1969 All Apologies Nirvana![]()
1968 Sadeness Enigma
1967 Elevation U2 Wat is de "mwaaahhh" smiley?
1966 Mister Blue Rene Klijn Wat is de "mwaaahhh" smiley?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |