Radio 2 heeft het vorig jaar en (begin) dit jaar vrij veel gedraaid.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:52 schreef Hankster het volgende:
Wat is dit nou voor nummer. Dat Ilse er in staat is al erg genoeg. En dan ook nog eens met een voorbij volstrekt onbekend nummer
Ja sorry is heb er niks mee. Volgens mij is ze zo nep als wat. Van mij mag ze er helemaal uit. Dat domme “kijk mij eens altijd lief en vrolijk zijn met m’n Twentse accent”quote:
+1quote:Op woensdag 25 december 2019 09:52 schreef Hankster het volgende:
Wat is dit nou voor nummer. Dat Ilse er in staat is al erg genoeg. En dan ook nog eens met een voorbij volstrekt onbekend nummer
Ga toch lekker naar de snobquote:Op woensdag 25 december 2019 09:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Over inwisselbare niemendalletjes gesproken
quote:Op woensdag 25 december 2019 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Diesel staat er ook nog steeds in, ondanks de klimaatlobby..
Marco van Basten?quote:Op woensdag 25 december 2019 09:54 schreef Poppejans het volgende:
[..]
+1
Zozo ik zie een bewegende zwaaiende arm in het café
Veronica Goes....heerlijke programma’s waren dat zegquote:Op woensdag 25 december 2019 09:54 schreef MadMaster het volgende:
Veronica goes USA...
[ afbeelding ]
Heeft ook twee keer het bal mogen openen meen ik. Lekker auto rij plaatjequote:Op woensdag 25 december 2019 09:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Sausolito SummernightDit was een aantal jaar geleden eigenlijk wel de ultieme nummer 2000 vooral vanwege de All on Board!
quote:Op woensdag 25 december 2019 09:54 schreef InverHouse het volgende:
Volgend jaar ga ik ook hier heen.
Komt wel dichtbij zoquote:Op woensdag 25 december 2019 09:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik was vorig jaar nog in Sausolito! De westkust is zo vol met muzikale verwijzingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |