Dat is inderdaad een heel mooie song, denk alleen dat de gemiddelde Top 2000 stemmer het niet kent...quote:Op woensdag 25 december 2019 09:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Doe dan All the answers erin ofzo
quote:Op woensdag 25 december 2019 09:51 schreef alopio het volgende:
Ilse zit altijd hoog in mijn irritatie niveau. Dat domme olijke vrolijke, dat aangezette accent, dat ideale schoondochter imago
Hier ontkom ik er niet aanquote:Op woensdag 25 december 2019 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik luister zelden/nooit radio, dat scheelt.
quote:Op woensdag 25 december 2019 09:51 schreef alopio het volgende:
Ilse zit altijd hoog in mijn irritatie niveau. Dat domme olijke vrolijke, dat aangezette accent, dat ideale schoondochter imago
Ik hoef haar niet als schoondochter hoorquote:Op woensdag 25 december 2019 09:51 schreef alopio het volgende:
Prima omschrijving.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:51 schreef alopio het volgende:
Ik dacht "natuurlijk wel, staat er gewoon in"quote:Op woensdag 25 december 2019 09:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een heel mooie song, denk alleen dat de gemiddelde Top 2000 stemmer het niet kent...
quote:Op woensdag 25 december 2019 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, Losing My Religion ook nog niet.
Hotel California?quote:Op woensdag 25 december 2019 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, Losing My Religion ook nog niet.
da's het fijne van de top 2000, dat je nieuwe nummers leert kennenquote:Op woensdag 25 december 2019 09:52 schreef Hankster het volgende:
Wat is dit nou voor nummer. Dat Ilse er in staat is al erg genoeg. En dan ook nog eens met een voorbij volstrekt onbekend nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |