Ilse waait in haar carrière met alle winden mee.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Over inwisselbare niemendalletjes gesproken
Nu pas, valt mee tegen, beetje laat. Jammer weerquote:Op woensdag 25 december 2019 09:48 schreef houdjemond het volgende:
Morguh kinders!
Hier pas in de namiddag verplichtingen dus ik kan fijn naar.. Shawn luisteren?
Die hoorde ik een aantal maanden geleden zowat elke dag tijdens het werkquote:
die komen ook nogquote:Op woensdag 25 december 2019 09:50 schreef Zorro het volgende:
Ik heb Ilse best leuke liedjes horen zingen.
Waarom draaien ze die dan niet?
Komen nog want die zijn wel goedquote:Op woensdag 25 december 2019 09:50 schreef Zorro het volgende:
Ik heb Ilse best leuke liedjes horen zingen.
Waarom draaien ze die dan niet?
En dan liefst het origineel van Kieran Halpinquote:Op woensdag 25 december 2019 09:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Doe dan All the aswers erin ofzo
Ik luister zelden/nooit radio, dat scheelt.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:50 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Die hoorde ik een aantal maanden geleden zowat elke dag tijdens het werk
Dat is inderdaad een heel mooie song, denk alleen dat de gemiddelde Top 2000 stemmer het niet kent...quote:Op woensdag 25 december 2019 09:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Doe dan All the answers erin ofzo
quote:Op woensdag 25 december 2019 09:51 schreef alopio het volgende:
Ilse zit altijd hoog in mijn irritatie niveau. Dat domme olijke vrolijke, dat aangezette accent, dat ideale schoondochter imago
Hier ontkom ik er niet aanquote:Op woensdag 25 december 2019 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik luister zelden/nooit radio, dat scheelt.
quote:Op woensdag 25 december 2019 09:51 schreef alopio het volgende:
Ilse zit altijd hoog in mijn irritatie niveau. Dat domme olijke vrolijke, dat aangezette accent, dat ideale schoondochter imago
Ik hoef haar niet als schoondochter hoorquote:Op woensdag 25 december 2019 09:51 schreef alopio het volgende:
Prima omschrijving.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:51 schreef alopio het volgende:
Ik dacht "natuurlijk wel, staat er gewoon in"quote:Op woensdag 25 december 2019 09:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een heel mooie song, denk alleen dat de gemiddelde Top 2000 stemmer het niet kent...
quote:Op woensdag 25 december 2019 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, Losing My Religion ook nog niet.
Hotel California?quote:Op woensdag 25 december 2019 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, Losing My Religion ook nog niet.
da's het fijne van de top 2000, dat je nieuwe nummers leert kennenquote:Op woensdag 25 december 2019 09:52 schreef Hankster het volgende:
Wat is dit nou voor nummer. Dat Ilse er in staat is al erg genoeg. En dan ook nog eens met een voorbij volstrekt onbekend nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |