Nu zeggen ze elke keer uhm uhm jajaj zodat ze van elkaar weten wie er een vraag gaat stellenquote:Op maandag 6 januari 2020 22:55 schreef BobW het volgende:
[..]
Waarom moet het eigenlijk een duo zijn vraag ik me af.
Die Joost is sowieso een dooie, dat getuigt wel dat hij niet reageerde.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:55 schreef RensAjacied het volgende:
Keiharde misser. Zal wel de zenuwen zijn
Ik vind ze beide wel fijn uitleggen maar heb liever Xandertjequote:Op maandag 6 januari 2020 22:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Joost is sowieso een dooie, dat getuigt wel dat hij niet reageerde.
Die Xander wil nog wel meepraten. Maar zodra Joost zjin beurt klaar is, hoor je hem niet meer.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind ze beide wel fijn uitleggen maar heb liever Xandertje
Xander is ook wat socialer in de omgang.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Xander wil nog wel meepraten. Maar zodra Joost zjin beurt klaar is, hoor je hem niet meer.
3 maanden en dan is het klaar.quote:
En dan moet Wilders een moeilijke beslissing maken en laat hij het weer klappenquote:
Echt een fries hé.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:58 schreef monkyyy het volgende:
SjoerdsmaWil liever dat Taghi vrij rond blijft lopen.
Maffiamaatje Sjoerd Sjoersma
quote:
quote:
Jij zegt goede dingen vanavond!quote:
Leuke griet om te zien, alleen teveel een jaknikker en vrij inhoudsloos.quote:
Dat is satire volgens hem.quote:
MINDER MINDER MINDER.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Jetten is wel wat losser gekomen he.
Update gekregenquote:Op maandag 6 januari 2020 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Jetten is wel wat losser gekomen he.
quote:Op maandag 6 januari 2020 23:05 schreef NoCigar het volgende:
DAMES EN HETEN MICHEL MULDER Je staat niet in een sporthal, Kutlul.
Wopke vind ik wel meer een premier. Hugo is teveel show. Hugo vind ik weer sterker als oppositieleider.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk gaan Wopke en Hugo elkaar niet slopen.
Eeeeen weer naar Jinek.quote:
Ze zijn beide goed!quote:Op maandag 6 januari 2020 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Jules Deelder aan het woord nu.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:08 schreef Zipportal het volgende:
Op naar het Jinek (als dat nog iets is)
Carolien heeft ook iets aan haar pink.quote:
Net als Diederik Samsom en Lodewijk Asscher.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
De mannen van natasja en carolienquote:
Hugo heeft volgens mij nog nooit een gekozen functie bekleed, dus ik moet nog maar zien hoe hij dat zou doen als oppositieleider.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wopke vind ik wel meer een premier. Hugo is teveel show. Hugo vind ik weer sterker als oppositieleider.
wopke is idd een goede staatsman, maar vrees dat hij niet streetwise genoeg is om de verkiezingen te winnen (zelfde verhaal als Cohen destijds)quote:Op maandag 6 januari 2020 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wopke vind ik wel meer een premier. Hugo is teveel show. Hugo vind ik weer sterker als oppositieleider.
DOEW NORMAAAAL OH MY GAAAWWWDquote:Op maandag 6 januari 2020 23:08 schreef Zipportal het volgende:
Op naar het Jinek (als dat nog iets is)
Yep, die hebben toen elkaar en daarmee de partij beschadigd.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:09 schreef superniger het volgende:
[..]
Net als Diederik Samsom en Lodewijk Asscher.
Over de datum helaas! (tenzij je van oma sex houdt!)quote:
Denk ook veel zonnebank en ongezond levenquote:Op maandag 6 januari 2020 23:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Over de datum helaas! (tenzij je van oma sex houdt!)
Hoewel Tensen er nog wel goed uit ziet voor haar leeftijd!quote:Op maandag 6 januari 2020 23:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Denk ook veel zonnebank en ongezond leven
Hoe oud is ze? Ze ziet er wel een stuk beter uit jaquote:Op maandag 6 januari 2020 23:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hoewel Tensen er nog wel goed uit ziet voor haar leeftijd!
quote:Op maandag 6 januari 2020 23:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hoewel Tensen er nog wel goed uit ziet voor haar leeftijd!
Ik wil Pauwquote:Op maandag 6 januari 2020 23:16 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar hoe vonden jullie de eerste aflevering? Ik vond de onderwerpen matig
Gelukkig niet zeg, want als je daar eenmaal belandt dan ben je ook nog niet zomaar weer weg... Al hoef je niet te slapen bij de echte geijkte daklozen! (dronken en verslaafd)quote:
Tensen was al op haar twintigste een tuttige middelbare Libelle-vrouw. Natasha ken ik eigenlijk ook niet anders zoals ze nu is.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Over de datum helaas! (tenzij je van oma sex houdt!)
Hm kort en pittigquote:Op maandag 6 januari 2020 23:16 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit gilfje gewoon volblaffen. lekker man
Ik kijk voor actualiteiten, niet voor een monoloog van een minister, een schaatser die stopt, schijtlollige filmpjes of promotie van een ander programmaquote:Op maandag 6 januari 2020 23:16 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar hoe vonden jullie de eerste aflevering? Ik vond de onderwerpen matig
quote:Op maandag 6 januari 2020 23:17 schreef Jason22 het volgende:
Grappig dat ze bij BNNVARA nu een RTL programma promoten, terwijl ze bij RTL een BNNVARA programma promoten.
Volledig eens jaquote:Op maandag 6 januari 2020 23:17 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ik kijk voor actualiteiten, niet voor een monoloog van een minister, een schaatser die stopt, schijtlollige filmpjes of promotie van een ander programma
31 maart 1964 (55 jaar), Haarlemquote:Op maandag 6 januari 2020 23:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Ze ziet er wel een stuk beter uit ja
quote:Op maandag 6 januari 2020 23:17 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ik kijk voor actualiteiten, niet voor een monoloog van een minister, een schaatser die stopt, schijtlollige filmpjes of promotie van een ander programma
Hahaha ja dikke faalquote:Op maandag 6 januari 2020 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Die brede sportman even afgekaptHenrie ofzo
Ah ja okequote:
Zoiets zal het wel worden.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:19 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar ze moeten echt geen jaar van duo blijven switchen gewoon na 3 maanden kijken welke doen het het beste en dan daarvoor gaan
Dat lijkt vooral uiterlijke schijn (iets met 'Hilversumse matras').quote:Op maandag 6 januari 2020 23:17 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Tensen was al op haar twintigste een tuttige middelbare Libelle-vrouw.
Van mij hadden ze Natasja wel kunnen inruilen voor een onderwerp over Australië en die schaatser voor meer verdieping Iran problematiek met extra gasten.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:07 schreef MakkieR het volgende:
Presentatie viel mee voor een eerste keer samen, maar de onderwerpen waren echt bagger, met de ervaring van NPO moet dat echt beter. Ik wil geen promotie zien, ook geen afgetreden artiesten of lollige filmpjes. Hou het alsjeblieft bij de actualiteit van de dag of zelfs van de week, maar ga die shows niet opvullen met nonsens.
helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Van mij hadden ze Natasja wel kunnen inruilen voor een onderwerp over Australië en die schaatser voor meer verdieping Iran problematiek met extra gasten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |