quote:Op maandag 6 januari 2020 23:17 schreef Jason22 het volgende:
Grappig dat ze bij BNNVARA nu een RTL programma promoten, terwijl ze bij RTL een BNNVARA programma promoten.
Volledig eens jaquote:Op maandag 6 januari 2020 23:17 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ik kijk voor actualiteiten, niet voor een monoloog van een minister, een schaatser die stopt, schijtlollige filmpjes of promotie van een ander programma
31 maart 1964 (55 jaar), Haarlemquote:Op maandag 6 januari 2020 23:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Ze ziet er wel een stuk beter uit ja
quote:Op maandag 6 januari 2020 23:17 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ik kijk voor actualiteiten, niet voor een monoloog van een minister, een schaatser die stopt, schijtlollige filmpjes of promotie van een ander programma
Hahaha ja dikke faalquote:Op maandag 6 januari 2020 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Die brede sportman even afgekaptHenrie ofzo
Ah ja okequote:
Zoiets zal het wel worden.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:19 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar ze moeten echt geen jaar van duo blijven switchen gewoon na 3 maanden kijken welke doen het het beste en dan daarvoor gaan
Dat lijkt vooral uiterlijke schijn (iets met 'Hilversumse matras').quote:Op maandag 6 januari 2020 23:17 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Tensen was al op haar twintigste een tuttige middelbare Libelle-vrouw.
Van mij hadden ze Natasja wel kunnen inruilen voor een onderwerp over Australië en die schaatser voor meer verdieping Iran problematiek met extra gasten.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:07 schreef MakkieR het volgende:
Presentatie viel mee voor een eerste keer samen, maar de onderwerpen waren echt bagger, met de ervaring van NPO moet dat echt beter. Ik wil geen promotie zien, ook geen afgetreden artiesten of lollige filmpjes. Hou het alsjeblieft bij de actualiteit van de dag of zelfs van de week, maar ga die shows niet opvullen met nonsens.
helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 00:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Van mij hadden ze Natasja wel kunnen inruilen voor een onderwerp over Australië en die schaatser voor meer verdieping Iran problematiek met extra gasten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |