Nu zeggen ze elke keer uhm uhm jajaj zodat ze van elkaar weten wie er een vraag gaat stellenquote:Op maandag 6 januari 2020 22:55 schreef BobW het volgende:
[..]
Waarom moet het eigenlijk een duo zijn vraag ik me af.
Die Joost is sowieso een dooie, dat getuigt wel dat hij niet reageerde.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:55 schreef RensAjacied het volgende:
Keiharde misser. Zal wel de zenuwen zijn
Ik vind ze beide wel fijn uitleggen maar heb liever Xandertjequote:Op maandag 6 januari 2020 22:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Joost is sowieso een dooie, dat getuigt wel dat hij niet reageerde.
Die Xander wil nog wel meepraten. Maar zodra Joost zjin beurt klaar is, hoor je hem niet meer.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind ze beide wel fijn uitleggen maar heb liever Xandertje
Xander is ook wat socialer in de omgang.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Xander wil nog wel meepraten. Maar zodra Joost zjin beurt klaar is, hoor je hem niet meer.
3 maanden en dan is het klaar.quote:
En dan moet Wilders een moeilijke beslissing maken en laat hij het weer klappenquote:
Echt een fries hé.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:58 schreef monkyyy het volgende:
SjoerdsmaWil liever dat Taghi vrij rond blijft lopen.
Maffiamaatje Sjoerd Sjoersma
quote:
quote:
Jij zegt goede dingen vanavond!quote:
Leuke griet om te zien, alleen teveel een jaknikker en vrij inhoudsloos.quote:
Dat is satire volgens hem.quote:
MINDER MINDER MINDER.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Jetten is wel wat losser gekomen he.
Update gekregenquote:Op maandag 6 januari 2020 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Jetten is wel wat losser gekomen he.
quote:Op maandag 6 januari 2020 23:05 schreef NoCigar het volgende:
DAMES EN HETEN MICHEL MULDER Je staat niet in een sporthal, Kutlul.
Wopke vind ik wel meer een premier. Hugo is teveel show. Hugo vind ik weer sterker als oppositieleider.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk gaan Wopke en Hugo elkaar niet slopen.
Eeeeen weer naar Jinek.quote:
Ze zijn beide goed!quote:Op maandag 6 januari 2020 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk gaan Wopke en Hugo elkaar niet slopen.
Jules Deelder aan het woord nu.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:08 schreef Zipportal het volgende:
Op naar het Jinek (als dat nog iets is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |