abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190676516
tomiahonen twitterde op donderdag 26-12-2019 om 17:56:38 I wonder if #fiftyfive or #fiftyfivepercent will trend? Trump is in deep deep shit now. Nixon resigned at 55%Trump can't resign because Mueller told us he has 12 indictments waiting. Trump would go straight to jail, do not pass Go& Pence can't pardon Trump for NY state crimes reageer retweet
Amy_Siskind twitterde op vrijdag 27-12-2019 om 00:34:52 41% of Germans think Trump is the most dangerous of 5 world leaders including Kim Jong Un, Xi Jinping, Ayatollah Ali Khamenei and Vladimir Putin https://t.co/e03MSYKlpy reageer retweet
Ik ben het met die 41 % Duitsers eens.
pi_190676986
Ik zou het niet zo snel met Duitsers eens willen zijn.
pi_190677037
Ze Germans
pi_190677443
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 14:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Economisch gaat het ondanks Trump zijn beleid best aardig, maar buiten dat heerst er meer corruptie dan ervoor, met de president voorop die zijn eigen herverkiezing wilde corrumperen.

Onnodig enorm oplopende staatsschuld, terwijl de belofte was dat die werd weggewerkt, minder economische groei dan beloofd, wetenschappers worden weggewerkt bij de EPA, professionele diplomaten bij de State Department, een minister van Justitie die politiek bedrijft in zijn uitlatingen, onnodig duizenden doden Koerden, aanpak van klimaatverandering staat niet alleen stil federaal, maar lijkt eerder tegengewerkt te worden, oorlogscriminelen krijgen een pardon en de president voert campagne met ze, etc, etc.

Nee, bijna alleen maar kommer en kwel met deze enorm domme man, helaas.
Ja, volgens dit artikel zijn de resultaten van Trumps tax cuts, die de ruggengraat vormen van de opmerkelijke economische prestaties waarmee iedereen de oren wordt gewassen, toch niet heel erg veelbelovend te noemen. Beetje moeilijk om als niet-inwoner van de VS precies de sociaal-economische toestand te beoordelen natuurlijk, dus je moet afgaan van wat de Amerikanen er zelf over vertellen, en dat is in een tot in de haarvaten gepolariseerd land erg moeilijk, dus voor wat het waard is dit artikel, dat overigens wel uitgaat van data verzameld en geanalyseerd door een neutrale organisatie: the non-partisan Urban-Brookings Tax Policy Center.

Two years into Trump’s tax cut, the results are not promising
I´m back.
pi_190678658
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 12:27 schreef Excavator het volgende:
Ik zou het niet zo snel met Duitsers eens willen zijn.
-O- En dat is waar het allemaal mee begint, de haat en nijd in de wereld: mensen over één kam scheren vanwege hun land van herkomst, hun politieke partij, hun kleur, hun sexe, hun seksuele voorkeur, hun geloof, hun ... , hun..., hun in principe anders zijn dan jij.
Veroordelen zonder te kijken, zonder te praten. Hoeveel Duitsers ken je helemaal?
pi_190679526
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 13:53 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

-O- En dat is waar het allemaal mee begint, de haat en nijd in de wereld: mensen over één kam scheren vanwege hun land van herkomst, hun politieke partij, hun kleur, hun sexe, hun seksuele voorkeur, hun geloof, hun ... , hun..., hun in principe anders zijn dan jij.
Veroordelen zonder te kijken, zonder te praten. Hoeveel Duitsers ken je helemaal?
Ik zie vooral veel Trumphaat maar deze is gerechtigd zeker?
pi_190679675
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 14:23 schreef Excavator het volgende:

[..]

Ik zou het geen haat willen noemen. Meer een beoordeling.
En die is net zo gerechtigd als de andere die er bij staan.
Wel grappig lijstje zo, Kim Jung Un, Putin.....
pi_190680265
quote:

[..]

Dus als je constateert dat Kim-Jung Un een gevaar vormt voor de wereldvrede en een grote klootzak is, is er volgens ook sprake van Kimhaat?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190680495
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 14:29 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Ik zou het geen haat willen noemen. Meer een beoordeling.
En die is net zo gerechtigd als de andere die er bij staan.
Wel grappig lijstje zo, Kim Jung Un, Putin.....
Jouw keuze als je uw leven verder in angst wil leven.
  vrijdag 27 december 2019 @ 15:16:54 #260
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_190680961
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 15:00 schreef Excavator het volgende:

[..]

Grappig, want naar mijn idee zitten we juist met Donald Trump omdat mensen in angst leefden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 27 december 2019 @ 15:22:11 #261
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_190681104
Eigenlijk is het toch wel een totaal ander land dan NL.

Armando Martin, 11, of California, plays a guitar to honor GYSGT George Figone Jr. in Section 60 at Arlington National Cemetery in Arlington, Virginia, Dec. 25, 2019.

Uit deze fotoreportage:

https://nypost.com/2019/1(...)national-cemetery/#2
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_190681504
quote:

[..]

Mij lijkt Trump -eufemistisch gesteld- geen aangenaam persoon in de omgang, en zeker gevaarlijk op de positie waar hij nu zit.
Maar ik haat hem niet, want om iemand te haten moet je iemand toch kennen, moet die persoon jou persoonlijk iets aan hebben gedaan...

Ik vind ook dat een aantal Republikeinse leiders zich niet van hun beste kant laten zien, maar als ik even denk aan McCain weet ik zeker dat er ook genoeg leden en fans van die partij zullen zijn die ik als mens zou kunnen waarderen.

De manier waarop Trump McCain heeft behandeld al voor hij verkozen werd, en daarna, was wel de beste demonstratie van zijn gebrek aan goede manieren en gebrek aan integriteit. Ik voel hierbij persoonlijk geen haat, maar slechts afschuw, maar ik denk dat de familie en vrienden van McCain hem wel hierom haten.

Wat jou hier ontgaat is het verschil tussen afkeer van een groep, om de simpele reden dat ze tot die groep behoren, en afkeer van één enkel individu dat langdurig een bepaalde attitude vertoont.
pi_190682030
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 15:35 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Wat jou hier ontgaat is het verschil tussen afkeer van een groep, om de simpele reden dat ze tot die groep behoren, en afkeer van één enkel individu dat langdurig een bepaalde attitude vertoont.
Als dit gaat over allochtonen en dan ook nog behorend tot een bepaalde religie dan heb ik daar idd een afkeer voor. Ik vind dat ze hier niet welkom zijn. Ze zijn reeds te overheersend aanwezig en maken meer kapot dan dat ze opbouwend zijn.
  vrijdag 27 december 2019 @ 15:58:57 #264
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_190682142
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 10:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik zie daar ook een belangrijke rol voor de media in, het word tijd dat er weer eens met respect over het electoraat word gesproken en dat elke mening met respect behandelt gaat worden.
Lijkt me eerder dat de taak van de media is om meningen te checken op juistheid. Feiten staan niet ter discussie.

Kasparov63 twitterde op donderdag 26-12-2019 om 20:26:55 This was my message to the media going into 2020. Your responsibility is to the truth, not to "giving both sides" when one side is lies. And you cannot expose lies without spreading them. So repeat the facts. https://t.co/4EavbYO1AI reageer retweet
Kasparov63 twitterde op donderdag 26-12-2019 om 20:39:39 Repeating the facts, over and over, is the way to be a lighthouse in the fog of misinformation and lies. Otherwise people doubt, tune out, assume the truth is unknowable, or that known facts are up for debate. reageer retweet
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_190683047
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 15:58 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Lijkt me eerder dat de taak van de media is om meningen te checken op juistheid. Feiten staan niet ter discussie.

Kasparov63 twitterde op donderdag 26-12-2019 om 20:26:55 This was my message to the media going into 2020. Your responsibility is to the truth, not to "giving both sides" when one side is lies. And you cannot expose lies without spreading them. So repeat the facts. https://t.co/4EavbYO1AI reageer retweet
Kasparov63 twitterde op donderdag 26-12-2019 om 20:39:39 Repeating the facts, over and over, is the way to be a lighthouse in the fog of misinformation and lies. Otherwise people doubt, tune out, assume the truth is unknowable, or that known facts are up for debate. reageer retweet
Mooie tweets!
pi_190683093
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 15:00 schreef Excavator het volgende:

[..]

Eerst zeg je dat mensen haten en nu zeg je dat ik in angst leef?
Ik volg je niet helemaal. Vreemde manier van denken.
pi_190684288
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 16:45 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ afbeelding ]

_O- _O- _O-

Wat een fantastische cartoonist is Collignon toch, :Y
Het zijn nochtans zij die tegen abortus zijn.
pi_190684538
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 17:10 schreef Excavator het volgende:

[..]

:? En wat heeft abortus hier mee te maken? :? :? En dat zij degenen zijn die daar echter, niettemin, doch, evenwel tegen zijn?
pi_190684600
Ik snap het ook niet. Alt right denkt dat iedereen babies wil aborteren behalve zij, ofzo?
pi_190685601
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 14:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus als je constateert dat Kim-Jung Un een gevaar vormt voor de wereldvrede en een grote klootzak is, is er volgens ook sprake van Kimhaat?
De vergelijking met Trump en dictators gaat een beetje mank.
Derhalve neem ik en anderen die 41% Duitsers niet serieus.
pi_190685786
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 17:59 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De vergelijking met Trump en dictators gaat een beetje mank.
Derhalve neem ik en anderen die 41% Duitsers niet serieus.
Je mag Kim ook inwisselen voor een willekeurige wereldleider. Waar het mij om gaat, is dat het nergens op slaat om telkens de 'haat-kaart' te trekken. Trumps critici worden niet gedreven door haat, maar door het simpele feit dat de man in elk opzicht een waardeloze president en betreurenswaardig mens is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190686692
funder twitterde op vrijdag 27-12-2019 om 16:25:10 Presidential Aide: There are so many issues we have to deal with right now, what would you like to focus on today? Climate change? Trade policy? Gun reform? Raising minimum wage? Healthcare? Foreign policy? Equality? Letting kids out of cages?Trump: Let’s focus on Jon Voight. reageer retweet
Paul_VanDerMeer twitterde op vrijdag 27-12-2019 om 16:31:16 @funder Or his performance in the movie Home Alone 2 being cut out, in 2014 reageer retweet
De prioriteiten van de grote leider zijn die van een waardeloze president.
Hij bewijst dat zo'n beetje elke dag.
pi_190688184
quote:
Op vrijdag 27 december 2019 17:10 schreef Excavator het volgende:

Deugmensen dus.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 december 2019 @ 20:13:05 #275
862 Arcee
Look closer
pi_190688608
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 18:10 schreef KoosVogels het volgende:
Trumps critici worden niet gedreven door haat, maar door het simpele feit dat de man in elk opzicht een waardeloze president en betreurenswaardig mens is.
Dit idd.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_190689220
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 20:13 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dit idd.
Het punt dat ook meetelt is dat Trump zo'n beetje de eerste president is die stevige kritiek op z'n handelen en geestelijke vermogens krijgt van mensen die rondom hem gewerkt hebben. Bij Obama, Bush en Clinton hoorde je nooit negatieve geluiden uit de nabijheid. Als zoiets alleen uit een bepaald kamp komt dan vind men het wel prima en kun je 't wegwuiven als campagnepolitiek, maar dit is alles behalve eenzijdige kritiek.
pi_190689769
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 december 2019 19:55 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Deugmensen dus.
We zien hier Trump, Boris Johnson, Putin, Netanyanu en Baudet (achter het pasgeboren jaar 2020 ) rennen.
Het allerallerallerallerallerlaatste woord dat in mijn hoofd opkomt bij deze club is wel "deugmensen".
En ik begrijp nog steeds niet wat "abortus" met dit plaatje te maken heeft.
pi_190689963
quote:

[..]

https://m.washingtontimes.com/

Je kan lukken wat je wilt, maar wanneer 90% negatief is dan kun je moeilijk over objectieve media spreken.
  vrijdag 27 december 2019 @ 21:03:37 #279
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_190690209
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 20:55 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je kan lukken wat je wilt, maar wanneer 90% negatief is dan kun je moeilijk over objectieve media spreken.
Wat een vreemde conclusie.

Dus het moet altijd 50/50 zijn qua positieve/negatieve berichtgeving?

De berichtgeving over Kim Jung Un is ook minstens 90% negatief. Dat kan dus nooit objectief zijn volgens jou?
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_190690393
quote:

[..]

Over Taghi wordt ook vooral negatief bericht. Of Jack the ripper. Is dat ook niet objectief?
Punt is dat negatief over negatieve dingen berichten niet als argument gebruikt kan worden om media als subjectief weg te zetten.
pi_190690563
quote:

[..]

Verwacht je na een slechte wedstrijd van het Nederlands elftal ook dat de helft van de media een positief verhaal schrijft?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_190690584
quote:

[..]

Kasparov heeft absoluut gelijk maar hij wil toetsbare resultaten in actuele subjectieve materie. In het huidige tijdperk hoef je Trump of Giuliani maar even op de buis en je bent 50 leugens verder, dus hoe pak je dat aan?. Die leugens op zich zijn nieuws. Laat je het kamp van de president weg, dan heeft het nieuws minder waarde.

Theoretisch zal er wel beter nieuws mogelijk zijn maar praktisch is het niet te doen.
  vrijdag 27 december 2019 @ 21:42:05 #283
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_190691450
quote:

[..]

"And you cannot expose lies without spreading them." So repeat the facts."

Ehm, zegt ie nu dat we leugens moeten negeren ipv "exposen" (maw tegenspreken)? Dat lijkt me naief, de meeste mensen leven in een media bubble, zien enkel het nieuws van hun kant. En als je er niet over bericht en de leugens weerlegt zullen mensen die zulke claims googlen ook enkel bronnen tegenkomen die ze bevestigen.
are we infinite or am I alone
pi_190691757
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2019 21:13 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Kasparov heeft absoluut gelijk maar hij wil toetsbare resultaten in actuele subjectieve materie. In het huidige tijdperk hoef je Trump of Giuliani maar even op de buis en je bent 50 leugens verder, dus hoe pak je dat aan?. Die leugens op zich zijn nieuws. Laat je het kamp van de president weg, dan heeft het nieuws minder waarde.

Theoretisch zal er wel beter nieuws mogelijk zijn maar praktisch is het niet te doen.
Je kan in ieder geval notoire leugenaars minder ruimte geven.
Als je die interviews kijkt met bijvoorbeeld Kelly-Anne Conway, die zijn tenenkrommend en zitten vol met leugens.
Daarnaast zitten er in veel nieuwsshows analysten in het panel, vaak van beide partijen, om niet partijdig over te komen. Als er daar 1 non stopzit te liegen mag die van mij weg blijven.
Dat is volgens mij waar hij op doelt.

Hier op dit forum moet eigenlijk ook niet iedereen evenveel aandacht krijgen. Monolith onderbouwt zijn stellingen bijvoorbeeld altijd en Koosvogels en kijkertje komen met goede nieuwsartikelen. Anderen komen met dubieuze bronnen en achterhaalde "feiten".
Op een forum kan dit maar als nieuws moet niet voor beide ruimte zijn.
pi_190692424
Het vervelende vind ik, dat leugens eerst worden herhaald inclusief beeldfragment en daárna pas wordt gezegd dat het niet waar is.
I.p.v. gelijk bam: not true.
Een trumpkijker is dan al weggezapt - lijkt mij - want zie je wel: hullie/cnn zeggen het ook en hoort niet hoe de leugen in elkaar steekt.
  vrijdag 27 december 2019 @ 23:13:03 #286
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_190694281
https://www.nytimes.com/2(...)agher-navy-seal.html

Trailer voor de aflevering van The Weekly over de Navy Seal die Trump een pardon heeft gegeven en waar hij nu campagne mee voert.
pi_190694377
Die vergelijkingen ook met Kim Jong Un en Taghi compleet gestoord dit.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 27 december 2019 @ 23:17:03 #288
284411 crew  heywoodu
pi_190694422
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 23:15 schreef Chivaz het volgende:
Die vergelijkingen ook met Kim Jong Un en Taghi compleet gestoord dit.
Vergelijken met Taghi is wel wat overdreven ja.
pi_190694768
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 23:17 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Wie vergelijkt hem met Taghi dan?

Ten eerste heb ik het over de berichtgeving over Trump en Taghi, niet over henzelf. Daarnaast gebruik ik het als voorbeeld niet als vergelijking.

Dat Chivaz dit niet wil zien weet ik wel, maar van andere users hier verwacht ik eigenlijk dat ze deze nuance wel zien.

[ Bericht 21% gewijzigd door ITs_relative op 27-12-2019 23:35:39 ]
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 27 december 2019 @ 23:32:40 #290
284411 crew  heywoodu
pi_190694847
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 23:30 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Wie vergelijkt hem met Taghi dan?
Geen flauw idee, ik reageerde op die post :+
pi_190694889
quote:

[..]

Er wordt dan ook nergens vergeleken. Er wordt simpelweg voorbeelden gegeven om aan te tonen dat objectieve berichtgeving niet per se evenwichtig hoeft te zijn wat betreft positieve en negatieve informatie.
Ik gaf bewust al het voorbeeld van een voetbalploeg omdat ik wist dat dit soort drogredenen er gelijk weer bijgesleept zouden worden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 27 december 2019 @ 23:37:36 #292
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_190694991
quote:

[..]

Trump is natuurlijk wel verantwoordelijk voor de dood van dit meisje:
  zaterdag 28 december 2019 @ 00:49:56 #293
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_190696976
Schijnt een Republikein in de senaat zich aangesloten te hebben bij de demoraten.
Bron heb ik ff zo snel niet
Ik ben inmiddels overleden
pi_190697232
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 00:49 schreef Enchanter het volgende:
Schijnt een Republikein in de senaat zich aangesloten te hebben bij de demoraten.
Bron heb ik ff zo snel niet
Doel je op Murkowski? Want verder is er niks te vinden.

Zij uit kritiek op de houding van McConnel en wil een eerlijk impeachmentproces in de Senaat.
  zaterdag 28 december 2019 @ 01:02:03 #295
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_190697308
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 00:58 schreef archito het volgende:

[..]

Doel je op Murkowski? Want verder is er niks te vinden.

Zij uit kritiek op de houding van McConnel en wil een eerlijk impeachmentproces in de Senaat.
Nou ja, Enchanter heeft het ergens "gehoord", maar heeft geen bron. Misschien de stemmen in zijn hoofd? In de lokale kroeg? Hij kreeg een appje?
  zaterdag 28 december 2019 @ 01:20:19 #296
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_190697742
Zie niet zo snel een pro kinder doder over lopen, dus zal wel weer gelul zijn.

De pro feest vierende kinderdoders zitten toch echt vast bij de republikeinen.
  zaterdag 28 december 2019 @ 02:09:30 #297
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_190698497
Ah, Trump heeft blijkbaar ook een nieuwe juridisch adviseur. Lijkt me wel een goeie.

[ Bericht 27% gewijzigd door kladderadatsch op 28-12-2019 04:34:44 ]
  zaterdag 28 december 2019 @ 02:49:41 #298
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_190698863
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 01:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nou ja, Enchanter heeft het ergens "gehoord", maar heeft geen bron. Misschien de stemmen in zijn hoofd? In de lokale kroeg? Hij kreeg een appje?
Het kwam ff snel voorbij , maar ik was ff ergens anders mee bezig, ik kan er nu ook ff niks meer over vinden , ik dacht dat ik zo terug zou kunnen vinden
M
Ik ben inmiddels overleden
pi_190699272
POTUS is weer eens de meest walgelijke dingen aan het (re)tweeten :')

davidfrum twitterde op zaterdag 28-12-2019 om 03:49:37 It’s quite scary to think what would happen if the US were struck by a crisis that required a real president on the job instead of a sock puppet insult dog https://t.co/9MgGTV4Vjz reageer retweet
atrupar twitterde op zaterdag 28-12-2019 om 04:36:06 The President of the United States has, today alone, retweeted 2 QAnon fan accounts, a Pizzagate account, an account that compared his following to a cult, and an account that described Obama as "Satan's Muslim Scum." And this insanity isn't even a blip on the news radar. reageer retweet
8)7

[ Bericht 31% gewijzigd door Kijkertje op 28-12-2019 05:19:30 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 28 december 2019 @ 05:31:07 #300
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')