Voor mij blijft het mooiste moment toch de eerste transformatie op Namek.quote:Op zondag 22 december 2019 00:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
4 om precies te zijn. De bruutste die er is
Tuurlijk. Die transformatie duurde 3 afleveringenquote:Op zondag 22 december 2019 00:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Voor mij blijft het mooiste moment toch de eerste transformatie op Namek.
crackkkkkkkkkkkquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, zou ook wel maken als ik er rijk van zou worden
Lok haar nou niet hierheenquote:
Ik ben dol op prikkels.quote:Op zondag 22 december 2019 08:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Lok haar nou niet hierheen
Ik hoop dat je weet wat je doetquote:Op zondag 22 december 2019 08:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben dol op prikkels.
En zij is een en al prikkelend.
En ben ook wel benieuwd hoe het met haar gaat.
Ze zal vast niet lang blijven dus maak jezelf niet onnodig ongerust.
Laten we elkaar vertrouwenquote:Op zondag 22 december 2019 08:44 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weet wat je doet
Als je daarmee bedoelt dat je naar mij toe komt dan graagquote:Op zondag 22 december 2019 09:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zal ik vandaag de deur uit gaan
kom samen in het bos wandelenquote:Op zondag 22 december 2019 09:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zal ik vandaag de deur uit gaan
Alleen als ik erbij magquote:Op zondag 22 december 2019 12:12 schreef 00wildchild het volgende:
Zal ik vandaag in bed blijven liggen?
Het regent gekquote:Op zondag 22 december 2019 12:06 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
kom samen in het bos wandelen![]()
![]()
![]()
Oke leukquote:Op zondag 22 december 2019 12:06 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
kom samen in het bos wandelen![]()
![]()
![]()
Ja dat dat niet mag.quote:Op zondag 22 december 2019 12:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee mag niet straks ga je een fapje leggen naast me
Preuts van je zegquote:Op zondag 22 december 2019 12:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hoezo is er weer ergens een gebouw geëxplodeerdquote:Op zondag 22 december 2019 14:22 schreef Treinhoer het volgende:
Wat heeft ADO eigenlijk gedaan vandaag?
Gevoetbald?quote:Op zondag 22 december 2019 14:22 schreef Treinhoer het volgende:
Je moet gewoon een keer je vuile eten opetenquote:Op zondag 22 december 2019 14:22 schreef Treinhoer het volgende:
Jij bent ook niks gewend zegquote:Op zondag 22 december 2019 12:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2019 15:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het meeste likes ooit voor mij was denk ik zo’n 6. Daar teer ik nog elke dag op![]()
Wat is jouw record?quote:
Lekker hoor. Fantastisch zou ik bijna zeggen HAHAHAHAquote:
HAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 22 december 2019 15:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker hoor. Fantastisch zou ik bijna zeggen HAHAHAHA
Een chickquote:
Men zwijgt doodzaam op dit forum helaas. Dacht dat mensen wel wat bemoedigender waren als 1 van ons naar buiten treedquote:
Denk dat de lat moet liggen dat andere mannen ook kijken naar je vriendin. Dan weet je dat je goed zitquote:Op zondag 22 december 2019 15:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe moet ze een beetje voor de dag komen?
Gewoon als een autist.quote:Op zondag 22 december 2019 15:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe moet ze een beetje voor de dag komen?
quote:Op zondag 22 december 2019 15:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Men zwijgt doodzaam op dit forum helaas. Dacht dat mensen wel wat bemoedigender waren als 1 van ons naar buiten treed
Alsjeblieft maat doe het niet.quote:
quote:Op zondag 22 december 2019 15:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe gaat het, prinses?
Aan het solliciteren?
quote:Op zondag 22 december 2019 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alsjeblieft maat doe het niet.
Voor de dag komen betekent niet alleen haar uiterlijk toch? Maar als ik het toch over uiterlijk moet hebben, gewoon verzorgd en geen make up.quote:
Denk echt dat het goed zou staan thoquote:Op zondag 22 december 2019 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alsjeblieft maat doe het niet.
Wat is er mis met de huidige staat van je haarquote:
Ohhh zeg dat dan Myrr. Ik ben top fit dus zou meer aankunnen nuquote:Op zondag 22 december 2019 15:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Natuurlijk wel daarom zeg is het wat hebben we nou aan een laf fapje
Te bruin. Te gewoontjes. Loop door de straat en je ziet zoveel mensen met bruin haarquote:Op zondag 22 december 2019 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is er mis met de huidige staat van je haar
Moet oprecht zijn en dat kan ik dan niet zijn.quote:Op zondag 22 december 2019 15:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had van jou echt wel een lief berichtje verwacht. JUIST van jou als collega
Ik heb ook bruin haar. Reden genoeg om het te behouden zou ik zeggenquote:Op zondag 22 december 2019 15:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Te bruin. Te gewoontjes. Loop door de straat en je ziet zoveel mensen met bruin haar
Waarom niet? Wat is er mis met je boyquote:Op zondag 22 december 2019 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet oprecht zijn en dat kan ik dan niet zijn.
Dat is wel een goed punt iddquote:Op zondag 22 december 2019 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb ook bruin haar. Reden genoeg om het te behouden zou ik zeggen
Misschien moet ik maar weer eens een foto van mijn goddelijke haar op dit forum plaatsen.quote:
Dat lijkt me verstandig vriendquote:Op zondag 22 december 2019 15:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar weer eens een foto van mijn goddelijke haar op dit forum plaatsen.
pizza met allemaal lekkere dingen erop bv: gallipinjo (pittig spaans pepertje), tomaat, papprikas, majs, lekker stukje vlees (kip is vooral lekker ;-)) in de oven en smulen maar ^^quote:
Snap jequote:Op zondag 22 december 2019 16:06 schreef 00wildchild het volgende:
Bruin is wel de saaiste haarkleur ja.
Lekker maar heb ik allemaal niet in huis en ik eet geen vleesquote:Op zondag 22 december 2019 16:26 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
pizza met allemaal lekkere dingen erop bv: gallipinjo (pittig spaans pepertje), tomaat, papprikas, majs, lekker stukje vlees (kip is vooral lekker ;-)) in de oven en smulen maar ^^
Dus gourmetten 3e Kerstdag hier gaat niet door?quote:Op zondag 22 december 2019 16:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Lekker maar heb ik allemaal niet in huis en ik eet geen vlees
Alsof er uitsluitend hompen vlees in zo’n kutpannetje kunnenquote:Op zondag 22 december 2019 16:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dus gourmetten 3e Kerstdag hier gaat niet door?
Gourmetten zonder vlees.quote:Op zondag 22 december 2019 16:53 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Alsof er uitsluitend hompen vlees in zo’n kutpannetje kunnen
Is hier wel traditiequote:Op zondag 22 december 2019 16:53 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Alsof er uitsluitend hompen vlees in zo’n kutpannetje kunnen
Gevulde courgette met tonijn is echt fucking G E N O T.quote:Op zondag 22 december 2019 16:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gegrilde courgette smaakt toch anders
Xdquote:Op zondag 22 december 2019 17:10 schreef Catkiller het volgende:
Courgettes en tonijn horen niet bij elkaar anders groeiden er wel courgettes in de oceaan
Wie weet, zeekomkommers bestaan immers ook.quote:Op zondag 22 december 2019 17:10 schreef Catkiller het volgende:
Courgettes en tonijn horen niet bij elkaar anders groeiden er wel courgettes in de oceaan
Ik ga nooit bij jou eten hoor ik alweerquote:Op zondag 22 december 2019 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gevulde courgette met tonijn is echt fucking G E N O T.
Die twee horen niet eens te bestaan laat staan in een gerechtquote:Op zondag 22 december 2019 17:10 schreef Catkiller het volgende:
Hoeft ook niet.quote:Op zondag 22 december 2019 17:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga nooit bij jou eten hoor ik alweer
Ik zit gewoon met mijn eigen airfryer aan tafelquote:
Duurde lang zegquote:
Doe maar eens een gezonde mango ofzo, dikzak.quote:
Echt hequote:
Sowtjesquote:Op zondag 22 december 2019 18:49 schreef TTSS het volgende:
[..]
Doe maar eens een gezonde mango ofzo, dikzak.
Heb wel mangoijs, bijna vergeten thxquote:Op zondag 22 december 2019 18:49 schreef TTSS het volgende:
[..]
Doe maar eens een gezonde mango ofzo, dikzak.
huh wat is je ui dan? zit mobiel, zie t niet goedquote:
Lekker hoorquote:Op zondag 22 december 2019 19:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
zin om mdma-poeder op mijn eikeldop te smeren
Wat voel je danquote:Op zondag 22 december 2019 19:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
zin om mdma-poeder op mijn eikeldop te smeren
interesseert me nietquote:Op zondag 22 december 2019 19:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Deze SC is ook veranderd zeg.... Bijna eng.
Ja er is weinig van over.quote:Op zondag 22 december 2019 19:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ja dat wel, maar er mag meer gesneerd worden.quote:Op zondag 22 december 2019 19:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ziet er nu wel wat gezelliger/gemoedelijker uit.
Ja het is nu Slow safespace Chatquote:Op zondag 22 december 2019 19:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Als je me een euro per sneer overmaakt wil ik wel even in de pen klimmen...quote:Op zondag 22 december 2019 19:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar er mag meer gesneerd worden.
*wave hands*quote:Op zondag 22 december 2019 19:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja het is nu Slow safespace Chat
Primaquote:Op zondag 22 december 2019 19:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Voor je het weet krijg je een ban aangesmeerd hierquote:Op zondag 22 december 2019 19:48 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Als je me een euro per sneer overmaakt wil ik wel even in de pen klimmen...
[..]
Een ban hoeft niet negatief te zijn en ach uiteindelijk wie betaald die bepaald.quote:Op zondag 22 december 2019 19:50 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Voor je het weet krijg je een ban aangesmeerd hier
Er kan hier sinds dit jaar eindelijk veilig geslowchat wordenquote:Op zondag 22 december 2019 19:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2019 19:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er kan hier sinds dit jaar eindelijk veilig geslowchat worden
Kan me voorstellen dat niet iedereen er blij mee is maar wel goed gedaan denk ik. Nu kan ook gewoon KLB volk af en toe eens buurten.quote:Op zondag 22 december 2019 19:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
KOOOEEEEEOEOEOEOEKEKOEKquote:Op zondag 22 december 2019 19:51 schreef scrupuleus het volgende:
Chevy let altijd op
Die smerige vuile regelzuchtige homo
Stel je aan jong flikkerquote:Op zondag 22 december 2019 19:51 schreef scrupuleus het volgende:
Chevy let altijd op
Je mag enkel hier zijn omdat Simone je gedoogt.quote:Op zondag 22 december 2019 19:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
Kan me voorstellen dat niet iedereen er blij mee is maar wel goed gedaan denk ik. Nu kan ook gewoon KLB volk af en toe eens buurten.
De term veilig is wel een beetje kinderlijk. Maar goed ik ken de oude slowchat niet zo goed, misschien dat je echt mensen met messen aan de deur kreeg.
Dan is het goed boezemvriendquote:Op zondag 22 december 2019 19:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dit was puur voor de fun om het gebrek aan vuile streken belachelijk te maken.
Jouw aanwezigheid is ook al geen verbeteringquote:Op zondag 22 december 2019 19:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Wel mensen die pizzas op je naam gingen bestellen.quote:Op zondag 22 december 2019 19:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
Kan me voorstellen dat niet iedereen er blij mee is maar wel goed gedaan denk ik. Nu kan ook gewoon KLB volk af en toe eens buurten.
De term veilig is wel een beetje kinderlijk. Maar goed ik ken de oude slowchat niet zo goed, misschien dat je echt mensen met messen aan de deur kreeg.
quote:Op zondag 22 december 2019 20:09 schreef TTSS het volgende:
[..]
Wel mensen die pizzas op je naam gingen bestellen.
Volgens mij heb je de verkeerde persoon voor je?quote:Op zondag 22 december 2019 20:08 schreef TTSS het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid is ook al geen verbetering
Nee, ik heb geen idee wie je bent.quote:Op zondag 22 december 2019 20:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heb je de verkeerde persoon voor je?
Hij ziet het voor de verandering gewoon eens prima.quote:Op zondag 22 december 2019 20:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heb je de verkeerde persoon voor je?
Ja toch beter gewoon een hoertjequote:Op zondag 22 december 2019 20:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Maja pizza's op naam van iemand anders bestellen is wel een klote streek.
Alleen sm-meesteressen voor mij, de rest bekoort mij niet. Ik ben van een bijzonder aspect.quote:Op zondag 22 december 2019 20:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja toch beter gewoon een hoertje
Ja leuke filmpjes van.quote:Op zondag 22 december 2019 20:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Alleen sm-meesteressen voor mij, de rest bekoort mij niet. Ik ben van een bijzonder aspect.
Deze user is geen Braddie. Wel een user met voorwerpen in zijn anus.quote:Op zondag 22 december 2019 20:08 schreef TTSS het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid is ook al geen verbetering
Gewoon Big Mac ja toch koekoek lekker hoor.quote:
Dat is helemaal hip tegenwoordigquote:Op zondag 22 december 2019 20:18 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Deze user is geen Braddie. Wel een user met voorwerpen in zijn anus.
Zo zou je het kunnen stellen, maar valt mee... Minder dan ik zou willen... Helaasch.quote:Op zondag 22 december 2019 20:18 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Deze user is geen Braddie. Wel een user met voorwerpen in zijn anus.
Ondergaan is niet het juiste woord... Verder hou ik wel van een beetje pijn.quote:Op zondag 22 december 2019 20:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja leuke filmpjes van.
Dat ze je niet meer aanraakt bij het klaarkomen enzo.
Wat moet jij allemaal ondergaan?
Doet me denken aan een bepaalde groepering rond 40-45quote:Op zondag 22 december 2019 19:51 schreef scrupuleus het volgende:
Chevy let altijd op
Er zijn al genoeg freaks hierquote:Op zondag 22 december 2019 20:20 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen stellen, maar valt mee... Minder dan ik zou willen... Helaasch.
[..]
Ondergaan is niet het juiste woord... Verder hou ik wel van een beetje pijn.
Deze zet ik in mijn sigquote:Op zondag 22 december 2019 19:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je mag enkel hier zijn omdat Simone je gedoogt.
En dat komt omdat je een penis hebt en nog niet achterlijk overkomt.
Dan stop ik er meteen maar meequote:Op zondag 22 december 2019 20:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat is helemaal hip tegenwoordig
Met een 2 liter colafles in je reet, loopt niet zo lekker.quote:Op zondag 22 december 2019 20:20 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen stellen, maar valt mee... Minder dan ik zou willen... Helaasch.
[..]
Ja een mens kan door opdrachten onmenselijk wordenquote:Op zondag 22 december 2019 20:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Doet me denken aan een bepaalde groepering rond 40-45
Dat doet je even normaal voelenquote:Op zondag 22 december 2019 20:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je kan nooit genoeg freaks hebben.
Heb je das experiment gezienquote:Op zondag 22 december 2019 20:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja een mens kan door opdrachten onmenselijk worden
Het verzet?quote:Op zondag 22 december 2019 20:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Doet me denken aan een bepaalde groepering rond 40-45
Je zei juist dat ik geen Braddie was, nu suggereer je dat alles wat hij in zijn mond stopt op een dag ik in mijn reet stop....quote:Op zondag 22 december 2019 20:23 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Met een 2 liter colafles in je reet, loopt niet zo lekker.
Hamer spijker kopquote:Op zondag 22 december 2019 20:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja een mens kan door opdrachten onmenselijk worden
Neequote:Op zondag 22 december 2019 20:24 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb je das experiment gezien
Hou je van een beetje gekkigheid?quote:Op zondag 22 december 2019 20:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je zei juist dat ik geen Braddie was, nu suggereer je dat alles wat hij in zijn mond stopt op een dag ik in mijn reet stop....
Welnee, een pizzadoos gaat er niet zomaar in.quote:Op zondag 22 december 2019 20:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je zei juist dat ik geen Braddie was, nu suggereer je dat alles wat hij in zijn mond stopt op een dag ik in mijn reet stop....
Ik denk dat ik ontaard genoeg ben om ervan te houden.quote:Op zondag 22 december 2019 20:27 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hou je van een beetje gekkigheid?
Da's waar zou het wel eens willen zien een pizza inferno challenge maar dan in je reet.quote:Op zondag 22 december 2019 20:27 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Welnee, een pizzadoos gaat er niet zomaar in.
zeker welquote:Op zondag 22 december 2019 20:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je kan nooit genoeg freaks hebben.
Leukquote:Op zondag 22 december 2019 20:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ontaard genoeg ben om ervan te houden.
Gisteren bij het darts kijken kreeg ik ook steeds haperingen.quote:Op zondag 22 december 2019 20:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Godverdomme. Ineens een massive framedrop op F1 2019 hier taffeszooi. Lijkt wel een diashow.
Heyyyquote:Op zondag 22 december 2019 20:20 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
Stopte maar met rijden en werd gediskwalificeerd, toen was het ineens weer goedquote:Op zondag 22 december 2019 20:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Gisteren bij het darts kijken kreeg ik ook steeds haperingen.
Oh nvmquote:Op zondag 22 december 2019 20:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Gisteren bij het darts kijken kreeg ik ook steeds haperingen.
Ja helaas gebeurd het zowel met gamen als met streamen. Mijn computer die ik ooit lang geleden in elkaar heb gezet begint ook soms te haperen als ik nog eens overwatch speel voor de lol. Maja echt gamen ik haal er niet meer het plezier uit dat ik vroeger deed.quote:Op zondag 22 december 2019 20:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Stopte maar met rijden en werd gediskwalificeerd, toen was het ineens weer goed![]()
Wat zijn FPS toch belangrijk hè in deze mediaconsumerende maatschappij.
In dat kutforum van jou heb ik vanmiddag nog gelezen dat fps niet boeien, enkel de skillsquote:Op zondag 22 december 2019 20:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Stopte maar met rijden en werd gediskwalificeerd, toen was het ineens weer goed![]()
Wat zijn FPS toch belangrijk hè in deze mediaconsumerende maatschappij.
Hoe oud is die? Misschien even wat onderdelen vervangen.quote:Op zondag 22 december 2019 20:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja helaas gebeurd het zowel met gamen als met streamen. Mijn computer die ik ooit lang geleden in elkaar heb gezet begint ook soms te haperen als ik nog eens overwatch speel voor de lol. Maja echt gamen ik haal er niet meer het plezier uit dat ik vroeger deed.
Dat is dikke bullshit. Beide boeienquote:Op zondag 22 december 2019 20:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
In dat kutforum van jou heb ik vanmiddag nog gelezen dat fps niet boeien, enkel de skills
April 2016, maar ach op zich game ik te weinig om er veel aan te sleutelen. Heb laatst een Nintendo switch gekocht maar ook dat kan me niet meer echt bekoren. Hoewel ik handhelds wel relaxed vindt!quote:Op zondag 22 december 2019 20:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe oud is die? Misschien even wat onderdelen vervangen.
In DIG ben je altijd welkom om enig advies te vergaren
Sorry dat we blank zijnquote:
FPS en computers zijn anders zeer interessante zaken naar mijn opinie.quote:
Sta er altijd van te kijken hoe mensen er geen fuck om geven, maar zodra hun pc kapot is weten ze je te vinden. Vaak verwachten ze dan ook nog dat je je hele vrije avond eraan gaat kloten voor noppes.quote:Op zondag 22 december 2019 20:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
FPS en computers zijn anders zeer interessante zaken naar mijn opinie.
Oh Aziaten zijn niet goed met computers?quote:Op zondag 22 december 2019 20:41 schreef Catkiller het volgende:
Moet wel anders was hij vast niet zo'n nerd
April 2016, niet echt oud.quote:Op zondag 22 december 2019 20:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
April 2016, maar ach op zich game ik te weinig om er veel aan te sleutelen. Heb laatst een Nintendo switch gekocht maar ook dat kan me niet meer echt bekoren. Hoewel ik handhelds wel relaxed vindt!
En ja ooit doe ik misschien een upgrade maar ach nu heb ik andere prioriteiten. Als ik al iets speel zijn het indi games... Zat te denken misschien moonlighter op te pikken in de steam store, maar ja weet niet of je van dat soort games houdt en puur alleen de race spelletjes speelt.
Als ik echt niets meer zou kunnen zou ik denk ik eurotrucker willen spelen met stuur en pedalen terwijl ik lekker een vettige gehaktbal wegwerk zoals een echte trucker zou doen.
Die spelen niet heel de dag F1quote:Op zondag 22 december 2019 20:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh Aziaten zijn niet goed met computers?
Dat inparkeren is gewoon kut.quote:Op zondag 22 december 2019 20:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
April 2016, niet echt oud.
Eurotruck, speelde ik vandaag nogis wel lachen hoor. Zeker met de radio aan. Misschien nog wel leuker in VR.
Preciesquote:Op zondag 22 december 2019 20:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Sta er altijd van te kijken hoe mensen er geen fuck om geven, maar zodra hun pc kapot is weten ze je te vinden. Vaak verwachten ze dan ook nog dat je je hele vrije avond eraan gaat kloten voor noppes.
Mss als je met mij gta v speeltquote:Op zondag 22 december 2019 20:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja helaas gebeurd het zowel met gamen als met streamen. Mijn computer die ik ooit lang geleden in elkaar heb gezet begint ook soms te haperen als ik nog eens overwatch speel voor de lol. Maja echt gamen ik haal er niet meer het plezier uit dat ik vroeger deed.
Moet je gewoon even leren. Maar ik vind dat altijd een van de hoogtepunten van het spel. Jammer dat er geen grotere steden zijn.quote:Op zondag 22 december 2019 20:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat inparkeren is gewoon kut.
Is haast verplicht in dit tijdperk. Weet er niet zo heel van, kan nog wel wat dingen fiksen dat wel. Componenten vervangen geen probleem... Maar als het me te diep gaat internet software gerelateerd en zo dan ben ik weg.quote:Op zondag 22 december 2019 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Precieseen echte man begrijpt hoe een computer functioneert. (Een een echte vrouw ook)
In club oubliette net als de restquote:
Op Discord. Ga jij daar ook maar lekker heenquote:
Klinkt als een leuke clubquote:Op zondag 22 december 2019 20:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
In club oubliette net als de rest
Voeg me maar toe op steam.quote:Op zondag 22 december 2019 20:44 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Mss als je met mij gta v speelt
WCH is er gewoon weer, van Hans en Hermann weet ik het niet.quote:
Fok is al treurig laat staan discord.quote:Op zondag 22 december 2019 20:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op Discord. Ga jij daar ook maar lekker heen
Met alle uitbreidingen is het best een lijp spel. Prachtig om gewoon lange routes te maken.quote:Op zondag 22 december 2019 20:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet je gewoon even leren. Maar ik vind dat altijd een van de hoogtepunten van het spel. Jammer dat er geen grotere steden zijn.
Ach als je al met een been in de stront staat is het niet veel lastiger om er ook met de andere been in te gaan staan.quote:Op zondag 22 december 2019 20:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fok is al treurig laat staan discord.
Wie wat waar.quote:Op zondag 22 december 2019 20:47 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
WCH is er gewoon weer, van Hans en Hermann weet ik het niet.
En zo ontstaat er weer een haarscheurtje in 2019. Dat het lot ons samenbrengt op deze manier maar vervolgens op het hoogtepunt alles laat instorten, wat een wrede gewaarwording.quote:
Discordquote:
Hij komt terug als @Kiid het hoekje om is dus, kijk maar hoe ver je durft te gaan.quote:
Ja pijnlijkquote:Op zondag 22 december 2019 20:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En zo ontstaat er weer een haarscheurtje in 2019. Dat het lot ons samenbrengt op deze manier maar vervolgens op het hoogtepunt alles laat instorten, wat een wrede gewaarwording.
Was er fittie?quote:Op zondag 22 december 2019 20:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij komt terug als @:Kiid het hoekje om is dus, kijk maar hoe ver je durft te gaan.
Wil je mij wel op de Playstation ik zoek 1 leuke vriend, heb nu alleen Hermanquote:
Nee hoor, @Kiid zijn grootste vijand is hij zelf.quote:
Hans zat dicht tegen een psychose aan.quote:Op zondag 22 december 2019 20:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij komt terug als @:Kiid het hoekje om is dus, kijk maar hoe ver je durft te gaan.
Daarom is het ook wat voor jouquote:Op zondag 22 december 2019 20:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fok is al treurig laat staan discord.
Ik heb er nog geen één, vind deze map al grootquote:Op zondag 22 december 2019 20:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Met alle uitbreidingen is het best een lijp spel. Prachtig om gewoon lange routes te maken.
Tarrel was dat.quote:Op zondag 22 december 2019 20:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hans zat dicht tegen een psychose aan.
Maar alles is nu weer wat rustiger en die klootzak van een vk is er niet meer.
Ja en jij zit altijd al in een psychose domme oetlul houw je mondquote:Op zondag 22 december 2019 20:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hans zat dicht tegen een psychose aan.
Maar alles is nu weer wat rustiger en die klootzak van een vk is er niet meer.
Italië vond ik wel leuk alleen die tolpoortjes...quote:Op zondag 22 december 2019 20:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarom is het ook wat voor jou
[..]
Ik heb er nog geen één, vind deze map al grootMaar wel leuk misschien.
Je gedis komt wel aan zeg.quote:Op zondag 22 december 2019 20:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarom is het ook wat voor jou
[..]
Spreek ik nu met hans?quote:Op zondag 22 december 2019 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja en jij zit altijd al in een psychose domme oetlul houw je mond
Ja hoor zoek me maar mijn psn is een van mijn voormalige usernamesquote:Op zondag 22 december 2019 20:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wil je mij wel op de Playstation ik zoek 1 leuke vriend, heb nu alleen Herman
Die zijn echt teringirritant. Heb er wel een tactiek voor, gewoon remmen tot 30 en als het kan achter een andere auto aan.quote:Op zondag 22 december 2019 20:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Italië vond ik wel leuk alleen die tolpoortjes...
Mijn psycholoog adviseerde geen destructieve relaties meer aan te gaanquote:Op zondag 22 december 2019 20:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Samen met een scheermesje een markering maken van dit pijnlijke moment?
Da's wat ik soms bij de OV-poortjes doequote:Op zondag 22 december 2019 21:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die zijn echt teringirritant. Heb er wel een tactiek voor, gewoon remmen tot 30 en als het kan achter een andere auto aan.
Ik ga ze alle 127 proberenquote:Op zondag 22 december 2019 21:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja hoor zoek me maar mijn psn is een van mijn voormalige usernames
Dat zei die enkel omdat hij jou voor zichzelf wilde.quote:Op zondag 22 december 2019 21:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Mijn psycholoog adviseerde geen destructieve relaties meer aan te gaan
Is een vrouwquote:Op zondag 22 december 2019 21:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat zei die enkel omdat hij jou voor zichzelf wilde.
quote:
quote:Op zondag 22 december 2019 21:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat zei ze enkel omdat ze jou voor haarzelf wilde.
Wat een bitch kom we houden mdma partyquote:
Ik vind het prima als we ook maar een beetje mogen snijden. En als je echt niet wil mag je beetje in mij snijden sowieso wil ik het record voor mijn leverwaardes nog een beetje verbeteren dus eerst snijden dan zuipen, alcohol verdunt bloed. Maar in een noodgeval kunnen we met een aansteker de wond dichtbranden dat deed Rambo ook, maar ik ben bang dat je me dan als te mannelijk gaat zien.quote:Op zondag 22 december 2019 21:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat een bitch kom we houden mdma party
Damn jij weet hoe je een vrouw hot krijgtquote:Op zondag 22 december 2019 21:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik vind het prima als we ook maar een beetje mogen snijden. En als je echt niet wil mag je beetje in mij snijden sowieso wil ik het record voor mijn leverwaardes nog een beetje verbeteren dus eerst snijden dan zuipen, alcohol verdunt bloed. Maar in een noodgeval kunnen we met een aansteker de wond dichtbranden dat deed Rambo ook, maar ik ben bang dat je me dan als te mannelijk gaat zien.
Laten we onszelf gewoon verliezen in pijn en illegale substanties.quote:Op zondag 22 december 2019 21:08 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Damn jij weet hoe je een vrouw hot krijgt
Moet haar boek nog altijd lezen... Maar wellicht dat het met een gasfornuis in een klein kamertje ook wel werkt. Anders gewoon via de auto beetje zelfde idee.quote:Op zondag 22 december 2019 21:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heb altijd een Sylvia Plath willen doen maar heb geen gasoven
Als je maar extra diep steektquote:Op zondag 22 december 2019 21:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik kan hechten dus je hebt geen aansteker nodig
Ik rij elektrischquote:Op zondag 22 december 2019 21:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Moet haar boek nog altijd lezen... Maar wellicht dat het met een gasfornuis in een klein kamertje ook wel werkt. Anders gewoon via de auto beetje zelfde idee.
Je draagt niet eens een horloge maat. Ik ben scherp vandaagquote:Op zondag 22 december 2019 21:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je gedis komt wel aan zeg.
Ik kan mijn horloge erop gelijk zetten
En wij maar betalen voor die treinenquote:Op zondag 22 december 2019 21:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Da's wat ik soms bij de OV-poortjes doe
Een trein is ook elektrischquote:
Troep inderdaad.quote:Op zondag 22 december 2019 21:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je draagt niet eens een horloge maat. Ik ben scherp vandaag
Als je geen stijl hebt wel jaquote:
Ik ook maar ik stap wel eens over per vervoerder en dan vergeet ik uit te checken bij de oude en in te checken bij de nieuwe.quote:Op zondag 22 december 2019 21:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En wij maar betalen voor die treinen
Hechten, snijden, debriderenquote:Op zondag 22 december 2019 21:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maar je kan wel een beetje gemeen hechten?
Stijl bestaat niet.quote:Op zondag 22 december 2019 21:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je geen stijl hebt wel ja
Er groeit toch wel een vuur in mij.quote:Op zondag 22 december 2019 21:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hechten, snijden, debrideren
Maar ben je ook lekkerquote:Op zondag 22 december 2019 21:19 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Er groeit toch wel een vuur in mij.
Het is wel heel ingewikkeld allemaal. Hier in de provincie hebben ze geen poortjes.quote:Op zondag 22 december 2019 21:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik ook maar ik stap wel eens over per vervoerder en dan vergeet ik uit te checken bij de oude en in te checken bij de nieuwe.
Dus bv je checkt in bij Arriva en stapt dan op een NS trein. Vervolgens is op dat station geen Arriva poortje en NS heb je niet eens ingecheckt. Dan doe ik gewoon niet inchecken bij NS. Vervolgens check ik wel in en ga ik netjes terug! Waar ik het dan weer rechtzet door bij Arriva uit te checken.
Weet niet of ik het nu goed heb uitgelegd maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Als je mij over straat ziet lopen denk je daar anders overquote:
Woon ook in de provincie en alles staat vol met poortjes.quote:Op zondag 22 december 2019 21:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is wel heel ingewikkeld allemaal. Hier in de provincie hebben ze geen poortjes.
[..]
Als je mij over straat ziet lopen denk je daar anders over
Enige referenties?quote:Op zondag 22 december 2019 21:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als je mij over straat ziet lopen denk je daar anders over
Stuur maar pics dan neem ik zsm contact met je opquote:
Daar ben ik helaas veel te verlegen voor.quote:Op zondag 22 december 2019 21:27 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Stuur maar pics dan neem ik zsm contact met je op
Behoort dit tot de 25% of de 75%?quote:Op zondag 22 december 2019 21:27 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Stuur maar pics dan neem ik zsm contact met je op
Kijk maar naar mijn horloge met blauwlederen alligatorband.quote:
A kom op nou.quote:Op zondag 22 december 2019 21:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Daar ben ik helaas veel te verlegen voor.
Het zal nooit zo mogen zijn.
Wat heb je aanquote:Op zondag 22 december 2019 21:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijk maar naar mijn horloge met blauwlederen alligatorband.
Capuchontrui en een spijkerbroekquote:
Waar zijn je handenquote:Op zondag 22 december 2019 21:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Capuchontrui en een spijkerbroek
Nu ga je te ver niet met mijn privé spelenquote:
Van watquote:Op zondag 22 december 2019 21:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Behoort dit tot de 25% of de 75%?
Enigszins opgewonden?quote:Op zondag 22 december 2019 21:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nu ga je te ver niet met mijn privé spelen
quote:
Behalve in bedquote:Op zondag 22 december 2019 21:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt wel graag de touwtjes in handen zeg
Is dat een eckte of een repo?quote:Op zondag 22 december 2019 21:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze te klein vinden jullie?
Echt natuurlijk.quote:Op zondag 22 december 2019 21:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Is dat een eckte of een repo?
Veel tijd in haar investeren makkerquote:Op zondag 22 december 2019 21:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Denk dat qua karakter je wel bij me zou passen.
Wat een tragisch noodlot.
Geen meningquote:Op zondag 22 december 2019 21:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze te klein vinden jullie?
En dan?quote:Op zondag 22 december 2019 21:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zou voor een repo gaan en me het geld besparen.
Dankzij het kapitalisme zitten wij hier te FOK!ken maat.quote:Op zondag 22 december 2019 21:50 schreef scrupuleus het volgende:
Kut kapitalistische teringzooi
Gepost from my mobile.
Ik ben toch geen faker gastquote:Op zondag 22 december 2019 21:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zou voor een repo gaan en me het geld besparen.
Zonder wijven.quote:Op zondag 22 december 2019 21:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dankzij het kapitalisme zitten wij hier te FOK!ken maat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |