April 2016, niet echt oud.quote:Op zondag 22 december 2019 20:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
April 2016, maar ach op zich game ik te weinig om er veel aan te sleutelen. Heb laatst een Nintendo switch gekocht maar ook dat kan me niet meer echt bekoren. Hoewel ik handhelds wel relaxed vindt!
En ja ooit doe ik misschien een upgrade maar ach nu heb ik andere prioriteiten. Als ik al iets speel zijn het indi games... Zat te denken misschien moonlighter op te pikken in de steam store, maar ja weet niet of je van dat soort games houdt en puur alleen de race spelletjes speelt.
Als ik echt niets meer zou kunnen zou ik denk ik eurotrucker willen spelen met stuur en pedalen terwijl ik lekker een vettige gehaktbal wegwerk zoals een echte trucker zou doen.
Die spelen niet heel de dag F1quote:Op zondag 22 december 2019 20:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh Aziaten zijn niet goed met computers?
Dat inparkeren is gewoon kut.quote:Op zondag 22 december 2019 20:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
April 2016, niet echt oud.
Eurotruck, speelde ik vandaag nogis wel lachen hoor. Zeker met de radio aan. Misschien nog wel leuker in VR.
Preciesquote:Op zondag 22 december 2019 20:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Sta er altijd van te kijken hoe mensen er geen fuck om geven, maar zodra hun pc kapot is weten ze je te vinden. Vaak verwachten ze dan ook nog dat je je hele vrije avond eraan gaat kloten voor noppes.
Mss als je met mij gta v speeltquote:Op zondag 22 december 2019 20:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja helaas gebeurd het zowel met gamen als met streamen. Mijn computer die ik ooit lang geleden in elkaar heb gezet begint ook soms te haperen als ik nog eens overwatch speel voor de lol. Maja echt gamen ik haal er niet meer het plezier uit dat ik vroeger deed.
Moet je gewoon even leren. Maar ik vind dat altijd een van de hoogtepunten van het spel. Jammer dat er geen grotere steden zijn.quote:Op zondag 22 december 2019 20:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat inparkeren is gewoon kut.
Is haast verplicht in dit tijdperk. Weet er niet zo heel van, kan nog wel wat dingen fiksen dat wel. Componenten vervangen geen probleem... Maar als het me te diep gaat internet software gerelateerd en zo dan ben ik weg.quote:Op zondag 22 december 2019 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Precieseen echte man begrijpt hoe een computer functioneert. (Een een echte vrouw ook)
In club oubliette net als de restquote:
Op Discord. Ga jij daar ook maar lekker heenquote:
Klinkt als een leuke clubquote:Op zondag 22 december 2019 20:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
In club oubliette net als de rest
Voeg me maar toe op steam.quote:Op zondag 22 december 2019 20:44 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Mss als je met mij gta v speelt
WCH is er gewoon weer, van Hans en Hermann weet ik het niet.quote:
Fok is al treurig laat staan discord.quote:Op zondag 22 december 2019 20:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op Discord. Ga jij daar ook maar lekker heen
Met alle uitbreidingen is het best een lijp spel. Prachtig om gewoon lange routes te maken.quote:Op zondag 22 december 2019 20:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet je gewoon even leren. Maar ik vind dat altijd een van de hoogtepunten van het spel. Jammer dat er geen grotere steden zijn.
Ach als je al met een been in de stront staat is het niet veel lastiger om er ook met de andere been in te gaan staan.quote:Op zondag 22 december 2019 20:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fok is al treurig laat staan discord.
Wie wat waar.quote:Op zondag 22 december 2019 20:47 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
WCH is er gewoon weer, van Hans en Hermann weet ik het niet.
En zo ontstaat er weer een haarscheurtje in 2019. Dat het lot ons samenbrengt op deze manier maar vervolgens op het hoogtepunt alles laat instorten, wat een wrede gewaarwording.quote:
Discordquote:
Hij komt terug als @Kiid het hoekje om is dus, kijk maar hoe ver je durft te gaan.quote:
Ja pijnlijkquote:Op zondag 22 december 2019 20:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En zo ontstaat er weer een haarscheurtje in 2019. Dat het lot ons samenbrengt op deze manier maar vervolgens op het hoogtepunt alles laat instorten, wat een wrede gewaarwording.
Was er fittie?quote:Op zondag 22 december 2019 20:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij komt terug als @:Kiid het hoekje om is dus, kijk maar hoe ver je durft te gaan.
Wil je mij wel op de Playstation ik zoek 1 leuke vriend, heb nu alleen Hermanquote:
Nee hoor, @Kiid zijn grootste vijand is hij zelf.quote:
Hans zat dicht tegen een psychose aan.quote:Op zondag 22 december 2019 20:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij komt terug als @:Kiid het hoekje om is dus, kijk maar hoe ver je durft te gaan.
Daarom is het ook wat voor jouquote:Op zondag 22 december 2019 20:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fok is al treurig laat staan discord.
Ik heb er nog geen één, vind deze map al grootquote:Op zondag 22 december 2019 20:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Met alle uitbreidingen is het best een lijp spel. Prachtig om gewoon lange routes te maken.
Tarrel was dat.quote:Op zondag 22 december 2019 20:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hans zat dicht tegen een psychose aan.
Maar alles is nu weer wat rustiger en die klootzak van een vk is er niet meer.
Ja en jij zit altijd al in een psychose domme oetlul houw je mondquote:Op zondag 22 december 2019 20:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hans zat dicht tegen een psychose aan.
Maar alles is nu weer wat rustiger en die klootzak van een vk is er niet meer.
Italië vond ik wel leuk alleen die tolpoortjes...quote:Op zondag 22 december 2019 20:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarom is het ook wat voor jou
[..]
Ik heb er nog geen één, vind deze map al grootMaar wel leuk misschien.
Je gedis komt wel aan zeg.quote:Op zondag 22 december 2019 20:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarom is het ook wat voor jou
[..]
Spreek ik nu met hans?quote:Op zondag 22 december 2019 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja en jij zit altijd al in een psychose domme oetlul houw je mond
Ja hoor zoek me maar mijn psn is een van mijn voormalige usernamesquote:Op zondag 22 december 2019 20:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wil je mij wel op de Playstation ik zoek 1 leuke vriend, heb nu alleen Herman
Die zijn echt teringirritant. Heb er wel een tactiek voor, gewoon remmen tot 30 en als het kan achter een andere auto aan.quote:Op zondag 22 december 2019 20:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Italië vond ik wel leuk alleen die tolpoortjes...
Mijn psycholoog adviseerde geen destructieve relaties meer aan te gaanquote:Op zondag 22 december 2019 20:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Samen met een scheermesje een markering maken van dit pijnlijke moment?
Da's wat ik soms bij de OV-poortjes doequote:Op zondag 22 december 2019 21:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die zijn echt teringirritant. Heb er wel een tactiek voor, gewoon remmen tot 30 en als het kan achter een andere auto aan.
Ik ga ze alle 127 proberenquote:Op zondag 22 december 2019 21:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja hoor zoek me maar mijn psn is een van mijn voormalige usernames
Dat zei die enkel omdat hij jou voor zichzelf wilde.quote:Op zondag 22 december 2019 21:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Mijn psycholoog adviseerde geen destructieve relaties meer aan te gaan
Is een vrouwquote:Op zondag 22 december 2019 21:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat zei die enkel omdat hij jou voor zichzelf wilde.
quote:
quote:Op zondag 22 december 2019 21:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat zei ze enkel omdat ze jou voor haarzelf wilde.
Wat een bitch kom we houden mdma partyquote:
Ik vind het prima als we ook maar een beetje mogen snijden. En als je echt niet wil mag je beetje in mij snijden sowieso wil ik het record voor mijn leverwaardes nog een beetje verbeteren dus eerst snijden dan zuipen, alcohol verdunt bloed. Maar in een noodgeval kunnen we met een aansteker de wond dichtbranden dat deed Rambo ook, maar ik ben bang dat je me dan als te mannelijk gaat zien.quote:Op zondag 22 december 2019 21:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat een bitch kom we houden mdma party
Damn jij weet hoe je een vrouw hot krijgtquote:Op zondag 22 december 2019 21:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik vind het prima als we ook maar een beetje mogen snijden. En als je echt niet wil mag je beetje in mij snijden sowieso wil ik het record voor mijn leverwaardes nog een beetje verbeteren dus eerst snijden dan zuipen, alcohol verdunt bloed. Maar in een noodgeval kunnen we met een aansteker de wond dichtbranden dat deed Rambo ook, maar ik ben bang dat je me dan als te mannelijk gaat zien.
Laten we onszelf gewoon verliezen in pijn en illegale substanties.quote:Op zondag 22 december 2019 21:08 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Damn jij weet hoe je een vrouw hot krijgt
Moet haar boek nog altijd lezen... Maar wellicht dat het met een gasfornuis in een klein kamertje ook wel werkt. Anders gewoon via de auto beetje zelfde idee.quote:Op zondag 22 december 2019 21:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heb altijd een Sylvia Plath willen doen maar heb geen gasoven
Als je maar extra diep steektquote:Op zondag 22 december 2019 21:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik kan hechten dus je hebt geen aansteker nodig
Ik rij elektrischquote:Op zondag 22 december 2019 21:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Moet haar boek nog altijd lezen... Maar wellicht dat het met een gasfornuis in een klein kamertje ook wel werkt. Anders gewoon via de auto beetje zelfde idee.
Je draagt niet eens een horloge maat. Ik ben scherp vandaagquote:Op zondag 22 december 2019 21:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je gedis komt wel aan zeg.
Ik kan mijn horloge erop gelijk zetten
En wij maar betalen voor die treinenquote:Op zondag 22 december 2019 21:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Da's wat ik soms bij de OV-poortjes doe
Een trein is ook elektrischquote:
Troep inderdaad.quote:Op zondag 22 december 2019 21:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je draagt niet eens een horloge maat. Ik ben scherp vandaag
Als je geen stijl hebt wel jaquote:
Ik ook maar ik stap wel eens over per vervoerder en dan vergeet ik uit te checken bij de oude en in te checken bij de nieuwe.quote:Op zondag 22 december 2019 21:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En wij maar betalen voor die treinen
Hechten, snijden, debriderenquote:Op zondag 22 december 2019 21:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maar je kan wel een beetje gemeen hechten?
Stijl bestaat niet.quote:Op zondag 22 december 2019 21:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je geen stijl hebt wel ja
Er groeit toch wel een vuur in mij.quote:Op zondag 22 december 2019 21:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hechten, snijden, debrideren
Maar ben je ook lekkerquote:Op zondag 22 december 2019 21:19 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Er groeit toch wel een vuur in mij.
Het is wel heel ingewikkeld allemaal. Hier in de provincie hebben ze geen poortjes.quote:Op zondag 22 december 2019 21:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik ook maar ik stap wel eens over per vervoerder en dan vergeet ik uit te checken bij de oude en in te checken bij de nieuwe.
Dus bv je checkt in bij Arriva en stapt dan op een NS trein. Vervolgens is op dat station geen Arriva poortje en NS heb je niet eens ingecheckt. Dan doe ik gewoon niet inchecken bij NS. Vervolgens check ik wel in en ga ik netjes terug! Waar ik het dan weer rechtzet door bij Arriva uit te checken.
Weet niet of ik het nu goed heb uitgelegd maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Als je mij over straat ziet lopen denk je daar anders overquote:
Woon ook in de provincie en alles staat vol met poortjes.quote:Op zondag 22 december 2019 21:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is wel heel ingewikkeld allemaal. Hier in de provincie hebben ze geen poortjes.
[..]
Als je mij over straat ziet lopen denk je daar anders over
Enige referenties?quote:Op zondag 22 december 2019 21:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als je mij over straat ziet lopen denk je daar anders over
Stuur maar pics dan neem ik zsm contact met je opquote:
Daar ben ik helaas veel te verlegen voor.quote:Op zondag 22 december 2019 21:27 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Stuur maar pics dan neem ik zsm contact met je op
Behoort dit tot de 25% of de 75%?quote:Op zondag 22 december 2019 21:27 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Stuur maar pics dan neem ik zsm contact met je op
Kijk maar naar mijn horloge met blauwlederen alligatorband.quote:
A kom op nou.quote:Op zondag 22 december 2019 21:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Daar ben ik helaas veel te verlegen voor.
Het zal nooit zo mogen zijn.
Wat heb je aanquote:Op zondag 22 december 2019 21:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijk maar naar mijn horloge met blauwlederen alligatorband.
Capuchontrui en een spijkerbroekquote:
Waar zijn je handenquote:Op zondag 22 december 2019 21:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Capuchontrui en een spijkerbroek
Nu ga je te ver niet met mijn privé spelenquote:
Van watquote:Op zondag 22 december 2019 21:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Behoort dit tot de 25% of de 75%?
Enigszins opgewonden?quote:Op zondag 22 december 2019 21:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nu ga je te ver niet met mijn privé spelen
quote:
Behalve in bedquote:Op zondag 22 december 2019 21:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt wel graag de touwtjes in handen zeg
Is dat een eckte of een repo?quote:Op zondag 22 december 2019 21:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze te klein vinden jullie?
Echt natuurlijk.quote:Op zondag 22 december 2019 21:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Is dat een eckte of een repo?
Veel tijd in haar investeren makkerquote:Op zondag 22 december 2019 21:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Denk dat qua karakter je wel bij me zou passen.
Wat een tragisch noodlot.
Geen meningquote:Op zondag 22 december 2019 21:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze te klein vinden jullie?
En dan?quote:Op zondag 22 december 2019 21:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zou voor een repo gaan en me het geld besparen.
Dankzij het kapitalisme zitten wij hier te FOK!ken maat.quote:Op zondag 22 december 2019 21:50 schreef scrupuleus het volgende:
Kut kapitalistische teringzooi
Gepost from my mobile.
Ik ben toch geen faker gastquote:Op zondag 22 december 2019 21:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zou voor een repo gaan en me het geld besparen.
Zonder wijven.quote:Op zondag 22 december 2019 21:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dankzij het kapitalisme zitten wij hier te FOK!ken maat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |