April 2016, niet echt oud.quote:Op zondag 22 december 2019 20:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
April 2016, maar ach op zich game ik te weinig om er veel aan te sleutelen. Heb laatst een Nintendo switch gekocht maar ook dat kan me niet meer echt bekoren. Hoewel ik handhelds wel relaxed vindt!
En ja ooit doe ik misschien een upgrade maar ach nu heb ik andere prioriteiten. Als ik al iets speel zijn het indi games... Zat te denken misschien moonlighter op te pikken in de steam store, maar ja weet niet of je van dat soort games houdt en puur alleen de race spelletjes speelt.
Als ik echt niets meer zou kunnen zou ik denk ik eurotrucker willen spelen met stuur en pedalen terwijl ik lekker een vettige gehaktbal wegwerk zoals een echte trucker zou doen.
Die spelen niet heel de dag F1quote:Op zondag 22 december 2019 20:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh Aziaten zijn niet goed met computers?
Dat inparkeren is gewoon kut.quote:Op zondag 22 december 2019 20:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
April 2016, niet echt oud.
Eurotruck, speelde ik vandaag nogis wel lachen hoor. Zeker met de radio aan. Misschien nog wel leuker in VR.
Preciesquote:Op zondag 22 december 2019 20:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Sta er altijd van te kijken hoe mensen er geen fuck om geven, maar zodra hun pc kapot is weten ze je te vinden. Vaak verwachten ze dan ook nog dat je je hele vrije avond eraan gaat kloten voor noppes.
Mss als je met mij gta v speeltquote:Op zondag 22 december 2019 20:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja helaas gebeurd het zowel met gamen als met streamen. Mijn computer die ik ooit lang geleden in elkaar heb gezet begint ook soms te haperen als ik nog eens overwatch speel voor de lol. Maja echt gamen ik haal er niet meer het plezier uit dat ik vroeger deed.
Moet je gewoon even leren. Maar ik vind dat altijd een van de hoogtepunten van het spel. Jammer dat er geen grotere steden zijn.quote:Op zondag 22 december 2019 20:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat inparkeren is gewoon kut.
Is haast verplicht in dit tijdperk. Weet er niet zo heel van, kan nog wel wat dingen fiksen dat wel. Componenten vervangen geen probleem... Maar als het me te diep gaat internet software gerelateerd en zo dan ben ik weg.quote:Op zondag 22 december 2019 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Precieseen echte man begrijpt hoe een computer functioneert. (Een een echte vrouw ook)
In club oubliette net als de restquote:
Op Discord. Ga jij daar ook maar lekker heenquote:
Klinkt als een leuke clubquote:Op zondag 22 december 2019 20:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
In club oubliette net als de rest
Voeg me maar toe op steam.quote:Op zondag 22 december 2019 20:44 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Mss als je met mij gta v speelt
WCH is er gewoon weer, van Hans en Hermann weet ik het niet.quote:
Fok is al treurig laat staan discord.quote:Op zondag 22 december 2019 20:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op Discord. Ga jij daar ook maar lekker heen
Met alle uitbreidingen is het best een lijp spel. Prachtig om gewoon lange routes te maken.quote:Op zondag 22 december 2019 20:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet je gewoon even leren. Maar ik vind dat altijd een van de hoogtepunten van het spel. Jammer dat er geen grotere steden zijn.
Ach als je al met een been in de stront staat is het niet veel lastiger om er ook met de andere been in te gaan staan.quote:Op zondag 22 december 2019 20:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fok is al treurig laat staan discord.
Wie wat waar.quote:Op zondag 22 december 2019 20:47 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
WCH is er gewoon weer, van Hans en Hermann weet ik het niet.
En zo ontstaat er weer een haarscheurtje in 2019. Dat het lot ons samenbrengt op deze manier maar vervolgens op het hoogtepunt alles laat instorten, wat een wrede gewaarwording.quote:
Discordquote:
Hij komt terug als @Kiid het hoekje om is dus, kijk maar hoe ver je durft te gaan.quote:
Ja pijnlijkquote:Op zondag 22 december 2019 20:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En zo ontstaat er weer een haarscheurtje in 2019. Dat het lot ons samenbrengt op deze manier maar vervolgens op het hoogtepunt alles laat instorten, wat een wrede gewaarwording.
Was er fittie?quote:Op zondag 22 december 2019 20:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij komt terug als @:Kiid het hoekje om is dus, kijk maar hoe ver je durft te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |