Oh nvmquote:Op zondag 22 december 2019 20:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Gisteren bij het darts kijken kreeg ik ook steeds haperingen.
Ja helaas gebeurd het zowel met gamen als met streamen. Mijn computer die ik ooit lang geleden in elkaar heb gezet begint ook soms te haperen als ik nog eens overwatch speel voor de lol. Maja echt gamen ik haal er niet meer het plezier uit dat ik vroeger deed.quote:Op zondag 22 december 2019 20:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Stopte maar met rijden en werd gediskwalificeerd, toen was het ineens weer goed![]()
Wat zijn FPS toch belangrijk hè in deze mediaconsumerende maatschappij.
In dat kutforum van jou heb ik vanmiddag nog gelezen dat fps niet boeien, enkel de skillsquote:Op zondag 22 december 2019 20:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Stopte maar met rijden en werd gediskwalificeerd, toen was het ineens weer goed![]()
Wat zijn FPS toch belangrijk hè in deze mediaconsumerende maatschappij.
Hoe oud is die? Misschien even wat onderdelen vervangen.quote:Op zondag 22 december 2019 20:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja helaas gebeurd het zowel met gamen als met streamen. Mijn computer die ik ooit lang geleden in elkaar heb gezet begint ook soms te haperen als ik nog eens overwatch speel voor de lol. Maja echt gamen ik haal er niet meer het plezier uit dat ik vroeger deed.
Dat is dikke bullshit. Beide boeienquote:Op zondag 22 december 2019 20:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
In dat kutforum van jou heb ik vanmiddag nog gelezen dat fps niet boeien, enkel de skills
April 2016, maar ach op zich game ik te weinig om er veel aan te sleutelen. Heb laatst een Nintendo switch gekocht maar ook dat kan me niet meer echt bekoren. Hoewel ik handhelds wel relaxed vindt!quote:Op zondag 22 december 2019 20:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe oud is die? Misschien even wat onderdelen vervangen.
In DIG ben je altijd welkom om enig advies te vergaren
Sorry dat we blank zijnquote:
FPS en computers zijn anders zeer interessante zaken naar mijn opinie.quote:
Sta er altijd van te kijken hoe mensen er geen fuck om geven, maar zodra hun pc kapot is weten ze je te vinden. Vaak verwachten ze dan ook nog dat je je hele vrije avond eraan gaat kloten voor noppes.quote:Op zondag 22 december 2019 20:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
FPS en computers zijn anders zeer interessante zaken naar mijn opinie.
Oh Aziaten zijn niet goed met computers?quote:Op zondag 22 december 2019 20:41 schreef Catkiller het volgende:
Moet wel anders was hij vast niet zo'n nerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |