Wil je mij wel op de Playstation ik zoek 1 leuke vriend, heb nu alleen Hermanquote:
Nee hoor, @Kiid zijn grootste vijand is hij zelf.quote:
Hans zat dicht tegen een psychose aan.quote:Op zondag 22 december 2019 20:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij komt terug als @:Kiid het hoekje om is dus, kijk maar hoe ver je durft te gaan.
Daarom is het ook wat voor jouquote:Op zondag 22 december 2019 20:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fok is al treurig laat staan discord.
Ik heb er nog geen één, vind deze map al grootquote:Op zondag 22 december 2019 20:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Met alle uitbreidingen is het best een lijp spel. Prachtig om gewoon lange routes te maken.
Tarrel was dat.quote:Op zondag 22 december 2019 20:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hans zat dicht tegen een psychose aan.
Maar alles is nu weer wat rustiger en die klootzak van een vk is er niet meer.
Ja en jij zit altijd al in een psychose domme oetlul houw je mondquote:Op zondag 22 december 2019 20:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hans zat dicht tegen een psychose aan.
Maar alles is nu weer wat rustiger en die klootzak van een vk is er niet meer.
Italië vond ik wel leuk alleen die tolpoortjes...quote:Op zondag 22 december 2019 20:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarom is het ook wat voor jou
[..]
Ik heb er nog geen één, vind deze map al grootMaar wel leuk misschien.
Je gedis komt wel aan zeg.quote:Op zondag 22 december 2019 20:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarom is het ook wat voor jou
[..]
Spreek ik nu met hans?quote:Op zondag 22 december 2019 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja en jij zit altijd al in een psychose domme oetlul houw je mond
Ja hoor zoek me maar mijn psn is een van mijn voormalige usernamesquote:Op zondag 22 december 2019 20:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wil je mij wel op de Playstation ik zoek 1 leuke vriend, heb nu alleen Herman
Die zijn echt teringirritant. Heb er wel een tactiek voor, gewoon remmen tot 30 en als het kan achter een andere auto aan.quote:Op zondag 22 december 2019 20:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Italië vond ik wel leuk alleen die tolpoortjes...
Mijn psycholoog adviseerde geen destructieve relaties meer aan te gaanquote:Op zondag 22 december 2019 20:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Samen met een scheermesje een markering maken van dit pijnlijke moment?
Da's wat ik soms bij de OV-poortjes doequote:Op zondag 22 december 2019 21:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die zijn echt teringirritant. Heb er wel een tactiek voor, gewoon remmen tot 30 en als het kan achter een andere auto aan.
Ik ga ze alle 127 proberenquote:Op zondag 22 december 2019 21:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja hoor zoek me maar mijn psn is een van mijn voormalige usernames
Dat zei die enkel omdat hij jou voor zichzelf wilde.quote:Op zondag 22 december 2019 21:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Mijn psycholoog adviseerde geen destructieve relaties meer aan te gaan
Is een vrouwquote:Op zondag 22 december 2019 21:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat zei die enkel omdat hij jou voor zichzelf wilde.
quote:
quote:Op zondag 22 december 2019 21:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat zei ze enkel omdat ze jou voor haarzelf wilde.
Wat een bitch kom we houden mdma partyquote:
Ik vind het prima als we ook maar een beetje mogen snijden. En als je echt niet wil mag je beetje in mij snijden sowieso wil ik het record voor mijn leverwaardes nog een beetje verbeteren dus eerst snijden dan zuipen, alcohol verdunt bloed. Maar in een noodgeval kunnen we met een aansteker de wond dichtbranden dat deed Rambo ook, maar ik ben bang dat je me dan als te mannelijk gaat zien.quote:Op zondag 22 december 2019 21:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat een bitch kom we houden mdma party
Damn jij weet hoe je een vrouw hot krijgtquote:Op zondag 22 december 2019 21:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik vind het prima als we ook maar een beetje mogen snijden. En als je echt niet wil mag je beetje in mij snijden sowieso wil ik het record voor mijn leverwaardes nog een beetje verbeteren dus eerst snijden dan zuipen, alcohol verdunt bloed. Maar in een noodgeval kunnen we met een aansteker de wond dichtbranden dat deed Rambo ook, maar ik ben bang dat je me dan als te mannelijk gaat zien.
Laten we onszelf gewoon verliezen in pijn en illegale substanties.quote:Op zondag 22 december 2019 21:08 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Damn jij weet hoe je een vrouw hot krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |