Voor mij blijft het mooiste moment toch de eerste transformatie op Namek.quote:Op zondag 22 december 2019 00:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
4 om precies te zijn. De bruutste die er is
Tuurlijk. Die transformatie duurde 3 afleveringenquote:Op zondag 22 december 2019 00:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Voor mij blijft het mooiste moment toch de eerste transformatie op Namek.
crackkkkkkkkkkkquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, zou ook wel maken als ik er rijk van zou worden
Lok haar nou niet hierheenquote:
Ik ben dol op prikkels.quote:Op zondag 22 december 2019 08:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Lok haar nou niet hierheen
Ik hoop dat je weet wat je doetquote:Op zondag 22 december 2019 08:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben dol op prikkels.
En zij is een en al prikkelend.
En ben ook wel benieuwd hoe het met haar gaat.
Ze zal vast niet lang blijven dus maak jezelf niet onnodig ongerust.
Laten we elkaar vertrouwenquote:Op zondag 22 december 2019 08:44 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weet wat je doet
Als je daarmee bedoelt dat je naar mij toe komt dan graagquote:Op zondag 22 december 2019 09:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zal ik vandaag de deur uit gaan
kom samen in het bos wandelenquote:Op zondag 22 december 2019 09:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zal ik vandaag de deur uit gaan
Alleen als ik erbij magquote:Op zondag 22 december 2019 12:12 schreef 00wildchild het volgende:
Zal ik vandaag in bed blijven liggen?
Het regent gekquote:Op zondag 22 december 2019 12:06 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
kom samen in het bos wandelen![]()
![]()
![]()
Oke leukquote:Op zondag 22 december 2019 12:06 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
kom samen in het bos wandelen![]()
![]()
![]()
Ja dat dat niet mag.quote:Op zondag 22 december 2019 12:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee mag niet straks ga je een fapje leggen naast me
Preuts van je zegquote:Op zondag 22 december 2019 12:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hoezo is er weer ergens een gebouw geëxplodeerdquote:Op zondag 22 december 2019 14:22 schreef Treinhoer het volgende:
Wat heeft ADO eigenlijk gedaan vandaag?
Gevoetbald?quote:Op zondag 22 december 2019 14:22 schreef Treinhoer het volgende:
Je moet gewoon een keer je vuile eten opetenquote:Op zondag 22 december 2019 14:22 schreef Treinhoer het volgende:
Jij bent ook niks gewend zegquote:Op zondag 22 december 2019 12:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2019 15:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het meeste likes ooit voor mij was denk ik zo’n 6. Daar teer ik nog elke dag op![]()
Wat is jouw record?quote:
Lekker hoor. Fantastisch zou ik bijna zeggen HAHAHAHAquote:
HAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 22 december 2019 15:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker hoor. Fantastisch zou ik bijna zeggen HAHAHAHA
Een chickquote:
Men zwijgt doodzaam op dit forum helaas. Dacht dat mensen wel wat bemoedigender waren als 1 van ons naar buiten treedquote:
Denk dat de lat moet liggen dat andere mannen ook kijken naar je vriendin. Dan weet je dat je goed zitquote:Op zondag 22 december 2019 15:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe moet ze een beetje voor de dag komen?
Gewoon als een autist.quote:Op zondag 22 december 2019 15:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe moet ze een beetje voor de dag komen?
quote:Op zondag 22 december 2019 15:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Men zwijgt doodzaam op dit forum helaas. Dacht dat mensen wel wat bemoedigender waren als 1 van ons naar buiten treed
Alsjeblieft maat doe het niet.quote:
quote:Op zondag 22 december 2019 15:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe gaat het, prinses?
Aan het solliciteren?
quote:Op zondag 22 december 2019 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alsjeblieft maat doe het niet.
Voor de dag komen betekent niet alleen haar uiterlijk toch? Maar als ik het toch over uiterlijk moet hebben, gewoon verzorgd en geen make up.quote:
Denk echt dat het goed zou staan thoquote:Op zondag 22 december 2019 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alsjeblieft maat doe het niet.
Wat is er mis met de huidige staat van je haarquote:
Ohhh zeg dat dan Myrr. Ik ben top fit dus zou meer aankunnen nuquote:Op zondag 22 december 2019 15:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Natuurlijk wel daarom zeg is het wat hebben we nou aan een laf fapje
Te bruin. Te gewoontjes. Loop door de straat en je ziet zoveel mensen met bruin haarquote:Op zondag 22 december 2019 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is er mis met de huidige staat van je haar
Moet oprecht zijn en dat kan ik dan niet zijn.quote:Op zondag 22 december 2019 15:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had van jou echt wel een lief berichtje verwacht. JUIST van jou als collega
Ik heb ook bruin haar. Reden genoeg om het te behouden zou ik zeggenquote:Op zondag 22 december 2019 15:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Te bruin. Te gewoontjes. Loop door de straat en je ziet zoveel mensen met bruin haar
Waarom niet? Wat is er mis met je boyquote:Op zondag 22 december 2019 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet oprecht zijn en dat kan ik dan niet zijn.
Dat is wel een goed punt iddquote:Op zondag 22 december 2019 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb ook bruin haar. Reden genoeg om het te behouden zou ik zeggen
Misschien moet ik maar weer eens een foto van mijn goddelijke haar op dit forum plaatsen.quote:
Dat lijkt me verstandig vriendquote:Op zondag 22 december 2019 15:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar weer eens een foto van mijn goddelijke haar op dit forum plaatsen.
pizza met allemaal lekkere dingen erop bv: gallipinjo (pittig spaans pepertje), tomaat, papprikas, majs, lekker stukje vlees (kip is vooral lekker ;-)) in de oven en smulen maar ^^quote:
Snap jequote:Op zondag 22 december 2019 16:06 schreef 00wildchild het volgende:
Bruin is wel de saaiste haarkleur ja.
Lekker maar heb ik allemaal niet in huis en ik eet geen vleesquote:Op zondag 22 december 2019 16:26 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
pizza met allemaal lekkere dingen erop bv: gallipinjo (pittig spaans pepertje), tomaat, papprikas, majs, lekker stukje vlees (kip is vooral lekker ;-)) in de oven en smulen maar ^^
Dus gourmetten 3e Kerstdag hier gaat niet door?quote:Op zondag 22 december 2019 16:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Lekker maar heb ik allemaal niet in huis en ik eet geen vlees
Alsof er uitsluitend hompen vlees in zo’n kutpannetje kunnenquote:Op zondag 22 december 2019 16:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dus gourmetten 3e Kerstdag hier gaat niet door?
Gourmetten zonder vlees.quote:Op zondag 22 december 2019 16:53 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Alsof er uitsluitend hompen vlees in zo’n kutpannetje kunnen
Is hier wel traditiequote:Op zondag 22 december 2019 16:53 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Alsof er uitsluitend hompen vlees in zo’n kutpannetje kunnen
Gevulde courgette met tonijn is echt fucking G E N O T.quote:Op zondag 22 december 2019 16:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gegrilde courgette smaakt toch anders
Xdquote:Op zondag 22 december 2019 17:10 schreef Catkiller het volgende:
Courgettes en tonijn horen niet bij elkaar anders groeiden er wel courgettes in de oceaan
Wie weet, zeekomkommers bestaan immers ook.quote:Op zondag 22 december 2019 17:10 schreef Catkiller het volgende:
Courgettes en tonijn horen niet bij elkaar anders groeiden er wel courgettes in de oceaan
Ik ga nooit bij jou eten hoor ik alweerquote:Op zondag 22 december 2019 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gevulde courgette met tonijn is echt fucking G E N O T.
Die twee horen niet eens te bestaan laat staan in een gerechtquote:Op zondag 22 december 2019 17:10 schreef Catkiller het volgende:
Hoeft ook niet.quote:Op zondag 22 december 2019 17:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga nooit bij jou eten hoor ik alweer
Ik zit gewoon met mijn eigen airfryer aan tafelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |