Plus dat extra zakcentje om neer te gaan in de derde ronde.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:57 schreef MeneerAchternaam het volgende:
Dit doet Badr expres, kan die het over 2 jaar weer uitmelken voor extra geld.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:00 schreef Jemoederniet het volgende:
Mooie karma voor dat onsportieve publiek.
Klopt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jep haha
Eigenlijk vooral kut ook voor rico dit. Iedereen die objectief keek zal nu badr ald de betere zien
Dit inderdaad, die vent hoort niet meer in de ring thuis.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:00 schreef Mansjester het volgende:
Ik hoop toch niet dat iedereen dit zielig vindt.
Kijk wat Badr allemaal voor idiote dingen heeft uitgehaald buiten de ring
Too soon.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:58 schreef monkyyy het volgende:
Badr heeft verloren, u kunt overschakelen naar Pauw.
RTquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:00 schreef Mansjester het volgende:
Ik hoop toch niet dat iedereen dit zielig vindt.
Kijk wat Badr allemaal voor idiote dingen heeft uitgehaald buiten de ring
Haha ja man lik mijn zakquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hou zelf je muil eens nitwit. Als je niks van de sport begrijpt ga dan lekker weer je hol in, waarin je thuis hoort.
Dit doet pijn.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:58 schreef monkyyy het volgende:
Badr heeft verloren, u kunt overschakelen naar Pauw.
Mooie KO, hier kwam ik voor.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hou zelf je muil eens nitwit. Als je niks van de sport begrijpt ga dan lekker weer je hol in, waarin je thuis hoort.
Rico had er al 2 knockdowns op zitten.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:00 schreef mikieu het volgende:
Hoezo was Badr veel beter? Als Rico deze na die high kick nog prima kon blocken viel dat wel mee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |