Pauw is niet meer.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:58 schreef monkyyy het volgende:
Badr heeft verloren, u kunt overschakelen naar Pauw.
Jep hahaquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gezichtsverlies? Hij was Rico alle hoeken van de ring aan het laten zien..
Ja helaas.quote:
Dat kan je nog niet zeggen, maar het was een mooie partij zolang het duurde.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:58 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Fake? Badr had hier anders gewonnen hoor.
Idd.beefje laagquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Z'n kniebanden.. Kom op man, wat is dat voor analist
Niet meer aan beginnen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:56 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Even de act weer opvoeren voor een re-re-rematch
Blijf lekker in NWS.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Rico zat in zwaar weer, Badr had er 2x zoveel stoten op zitten dan Rico.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:00 schreef Jemoederniet het volgende:
Mooie karma voor dat onsportieve publiek.
Die oude debiel is minstens even ergquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:00 schreef Specularium het volgende:
Ben wel blij dat ik die commentator niet meer hoef te horen.
Ja en Hari leek uitgeput. Dus het had ook anders kunnen aflopen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:58 schreef potjecreme het volgende:
Hier baal ik van. Rico leek gesloopt te worden.
Ik leerde dat zojuist pas. Dat ondermijnt de hele sport toch joh.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Klopt, weet ik. Maar het risico is groot. Hij had deze ronde zeer waarschijnlijk wel gewonnen..
Ook dat. Heb 3 minuten van de wedstrijd gekeken maar gelukkig is het afgelopen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:00 schreef Specularium het volgende:
Ben wel blij dat ik die commentator niet meer hoef te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |