sterk lichaamquote:
Dat. En Bagger voelt ook wel dat zijn conditie op is. Mooie uitvlucht zo.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Het was ook de goeie afweer van Rico die em op zijn gat deed gaan
Jij kent de sport blijkbaar niet. Eerste ronde een 8-10 derde ronde ging ook die kant op. Dan sta je dik voor ja.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dik voor? Rico had de 2e ronde hoor
We leven in het verleden.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:58 schreef monkyyy het volgende:
Badr heeft verloren, u kunt overschakelen naar Pauw.
Maakt niet uit, het showbizz he. Met een rematch in het oog, not sure.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gezichtsverlies? Hij was Rico alle hoeken van de ring aan het laten zien..
Tuurlijk niet, na drie rondes is Hari wel uitgeraasd. Die moest er vol op de eerste paar rondes om kans te maken.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:58 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Fake? Badr had hier anders gewonnen hoor.
Klopt, weet ik. Maar het risico is groot. Hij had deze ronde zeer waarschijnlijk wel gewonnen..quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Omdat je t in deze sport blijkbaar telkens kan proberen omdat de tegenstander wordt weggehouden wordt als je niet neer goed neerkomt.
Rico zat in zwaar weer, Badr had er 2x zoveel stoten op zitten dan Rico.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Het was ook de goeie afweer van Rico die em op zijn gat deed gaan
Hou toch je muil man alsof het al klaar wasquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jij kent de sport blijkbaar niet. Eerste ronde een 8-10 derde ronde ging ook die kant op. Dan sta je dik voor ja.
MRI Cameraquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Z'n kniebanden.. Kom op man, wat is dat voor analist
Pauw is niet meer.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:58 schreef monkyyy het volgende:
Badr heeft verloren, u kunt overschakelen naar Pauw.
Jep hahaquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gezichtsverlies? Hij was Rico alle hoeken van de ring aan het laten zien..
Ja helaas.quote:
Dat kan je nog niet zeggen, maar het was een mooie partij zolang het duurde.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:58 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Fake? Badr had hier anders gewonnen hoor.
Idd.beefje laagquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Z'n kniebanden.. Kom op man, wat is dat voor analist
Niet meer aan beginnen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:56 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Even de act weer opvoeren voor een re-re-rematch
Blijf lekker in NWS.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Rico zat in zwaar weer, Badr had er 2x zoveel stoten op zitten dan Rico.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:00 schreef Jemoederniet het volgende:
Mooie karma voor dat onsportieve publiek.
Die oude debiel is minstens even ergquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:00 schreef Specularium het volgende:
Ben wel blij dat ik die commentator niet meer hoef te horen.
Ja en Hari leek uitgeput. Dus het had ook anders kunnen aflopen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:58 schreef potjecreme het volgende:
Hier baal ik van. Rico leek gesloopt te worden.
Ik leerde dat zojuist pas. Dat ondermijnt de hele sport toch joh.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Klopt, weet ik. Maar het risico is groot. Hij had deze ronde zeer waarschijnlijk wel gewonnen..
Ook dat. Heb 3 minuten van de wedstrijd gekeken maar gelukkig is het afgelopen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:00 schreef Specularium het volgende:
Ben wel blij dat ik die commentator niet meer hoef te horen.
Plus dat extra zakcentje om neer te gaan in de derde ronde.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:57 schreef MeneerAchternaam het volgende:
Dit doet Badr expres, kan die het over 2 jaar weer uitmelken voor extra geld.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:00 schreef Jemoederniet het volgende:
Mooie karma voor dat onsportieve publiek.
Klopt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jep haha
Eigenlijk vooral kut ook voor rico dit. Iedereen die objectief keek zal nu badr ald de betere zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |