Oh, ik vond jou juist een enorm betweterig hypochonder. Zodra iemand een mening heeft weet jij het beter, maar bij wat tegengas is het meteen huilen "oh ik ben zo zielig met mijn darmklachten en mijn pleinvrees". Zo zie je maar he, het is net hoe het overkomtquote:Op zondag 15 december 2019 21:13 schreef Myraela het volgende:
Grappig wel hoe dat blijkbaar per persoon zo kan verschillen. Ik vond jou juist een enorm inhoudsloze toevoeging in de SC. Ben wel benieuwd wat jouw interpretatie van lomp en direct dan is.
Molo is overigens wel direct en recht voor der raap. Zou jammer zijn als zij weggaat.
De componist van dat nummer is juist net overleden.quote:
Heeft de mijne ook last van toen werd er aan teveel water gedacht.quote:Op zondag 15 december 2019 21:28 schreef Aure het volgende:
Ik zat trouwens nog wel met een serieuze vraag aan de plantenliefhebbers hier. Die monstera die ik dus verpot heb en rechtop heb gezet krijgt gele bladerenwat kan het zijn en wat moet ik er aan doen? Heb hem in ieder geval een andere plaats in de kamer gegeven (in het midden, geen direct zonlicht).
Ja, dat gebruik ik inderdaad regelmatig wanneer ik mijn gelijk niet krijg.quote:Op zondag 15 december 2019 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, ik vond jou juist een enorm betweterig hypochonder. Zodra iemand een mening heeft weet jij het beter, maar bij wat tegengas is het meteen huilen "oh ik ben zo zielig met mijn darmklachten en mijn pleinvrees". Zo zie je maar he, het is net hoe het overkomt
Water geven.quote:Op zondag 15 december 2019 21:28 schreef Aure het volgende:
Ik zat trouwens nog wel met een serieuze vraag aan de plantenliefhebbers hier. Die monstera die ik dus verpot heb en rechtop heb gezet krijgt gele bladerenwat kan het zijn en wat moet ik er aan doen? Heb hem in ieder geval een andere plaats in de kamer gegeven (in het midden, geen direct zonlicht).
Teveel water? Was dat die waar je veel wortels van kapot had gemaakt? Misschien toch een stukje met te weinig wortels overgebleven.quote:Op zondag 15 december 2019 21:28 schreef Aure het volgende:
Zou dat nog goed kunnen komen denk je als er toch teveel wortels zijn beschadigd?quote:Op zondag 15 december 2019 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Teveel water? Was dat die waar je veel wortels van kapot had gemaakt? Misschien toch een stukje met te weinig wortels overgebleven.
Kan tijd nodig hebben. Zat er wel een luchtwortel aan? Dan zou je een stukje ook tijdelijk helemaal in water kunnen zetten zodat de wortels verder kunnen ontwikkelen. Maar kan ook zijn dat één stukje teveel beschadigingen had, maar de rsst van de plant wel prima gaat.quote:Op zondag 15 december 2019 21:33 schreef Aure het volgende:
Zou dat nog goed kunnen komen denk je als er toch teveel wortels zijn beschadigd?
ja mazzelquote:Op zondag 15 december 2019 21:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat gebruik ik inderdaad regelmatig wanneer ik mijn gelijk niet krijg.
Overigens wel een mooi voorbeeld van waarom ik blij ben als je weer lekker bij gelijkgestemde gaat zitten. Hier is wel gewoon ruimte om dingen te delen zonder dat internethelden het gebruiken om achter hun toetsenbordje de stoere boi uit te hangen.
Toedels he.
Ik kijk/lees dan met verbazing en denk waarom heb je het nodig dit te doen?quote:Op zondag 15 december 2019 21:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het moddergooien... dus ik kijk wel toe.
Gluhweintje erbij... lekker
Show's over, poppetje gezien, kastje dichtquote:Op zondag 15 december 2019 21:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het moddergooien... dus ik kijk wel toe.
Gluhweintje erbij... lekker
Ik had dat met orchideeen...quote:Op zondag 15 december 2019 21:36 schreef Tele6 het volgende:
@:Aure
Mijne krijgt gele bladen van te weinig water en van te veel water en ik ben niet goed in het midden daartussenin vinden
Dan is het bedtijd hierquote:Op zondag 15 december 2019 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Show's over, poppetje gezien, kastje dicht
Slaaplekker Uhmpiequote:Op zondag 15 december 2019 21:42 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dan is het bedtijd hier
Weltruste folks
Lief zijn voor elkaar he.
Denk dat er wel een luchtwortel aan zat. Er waren er 3 in totaal, maar 2 zijn er gesneuveldquote:Op zondag 15 december 2019 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan tijd nodig hebben. Zat er wel een luchtwortel aan? Dan zou je een stukje ook tijdelijk helemaal in water kunnen zetten zodat de wortels verder kunnen ontwikkelen. Maar kan ook zijn dat één stukje teveel beschadigingen had, maar de rsst van de plant wel prima gaat.
Dat zou wel eens de oorzaak kunnen zijn ja.quote:Op zondag 15 december 2019 21:44 schreef Aure het volgende:
[..]
Denk dat er wel een luchtwortel aan zat. Er waren er 3 in totaal, maar 2 zijn er gesneuveld
Wie?quote:Op zondag 15 december 2019 21:45 schreef Aure het volgende:
Over komen en gaan gesproken, waarom post Stereo hier niet meer of is dat al te lang geleden?
Gut, Dat is lang geleden! Die woont nu in de VS...quote:Op zondag 15 december 2019 21:45 schreef Aure het volgende:
Over komen en gaan gesproken, waarom post Stereo hier niet meer of is dat al te lang geleden?
Das heel lang geleden. Dat hij hier postte.quote:Op zondag 15 december 2019 21:45 schreef Aure het volgende:
Een aantal SC's zijn zo. Anderen zijn echt gericht op slap geouwehoer.quote:Op zondag 15 december 2019 21:44 schreef Blues het volgende:
Ik ben niet anders gewend van deze sc. De opstootjes, het venijnige af en toe, het gaan en komen van mensen, met of zonder drama, het enorme begrip, meeleven en de hulp naar elkaar toe maar ook het afbranderige, kwetsende zo af en toe.
En geen idee of het in andere sc's er zo heel anders aan toe gaat.
Oktober 2017 dook ik hier voor het eerst opquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 18:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
*lurker duikt op*
Hoi morgana, leuk dat je denkt over de aanschaf van een skate/long/pennyboard! Als trotse eigenaar van een longboard en een cruisertje (te kort longboard) denk ik dat ik wel wat vragen zou moeten kunnen beantwoorden! Dus wat wil je weten?
O ja, en voordat je het vraagt. Koop geen pennyboard tenzij je maat 34 schoenen hebt en je hele omgeving vorig jaar nieuw geasfalteerd is
En sorry maar geen idee hoe ik uit het vorige topic moet quoten
Long before your time.. Ik denk serieus dat hij tien op de basisschool zat...quote:Op zondag 15 december 2019 21:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wie?
Of ik heb een slecht geheugen of het is inderdaad al een tijd geleden
Hmm, hoe lang ben ik hier eigenlijk al...
quote:Op zondag 15 december 2019 21:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Das heel lang geleden. Dat hij hier postte.
Die zit in de VS tegenwoordig. Senior Chipsbakker, maar dan nog een hippe titel.
Heb je m relatief droog staan, en niet teveel in de zon (het is zijn winter nu)quote:Op zondag 15 december 2019 21:28 schreef Aure het volgende:
Ouwe vertrouwde namen waar we ook nog gezellige meetings mee hebben gehad.quote:Op zondag 15 december 2019 21:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Gut, Dat is lang geleden! Die woont nu in de VS...
Was gisteren trouwens in Leuven en dacht steeds coldfeet en los te zien...
Je hebt het opgezocht ookquote:Op zondag 15 december 2019 21:50 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oktober 2017 dook ik hier voor het eerst op
Maar jij zit hier eigenlijk toch ook niet zo heel lang? Jaar of 5?quote:Op zondag 15 december 2019 21:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je hebt het opgezocht ookIk uh, durf niet te zoeken, voor mezelf.
Steer werkt en woont in de USA en post al een tijd niet meer op Fok!quote:Op zondag 15 december 2019 21:45 schreef Aure het volgende:
Hij is denk ik te nat.. Ik kijk het nog even aan.quote:Op zondag 15 december 2019 21:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je m relatief droog staan, en niet teveel in de zon (het is zijn winter nu)
Om precies te zijn: (want ik ging natuurlijk wel kijkenquote:Op zondag 15 december 2019 21:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Maar jij zit hier eigenlijk toch ook niet zo heel lang? Jaar of 5?
edit: ik durfde niet omdat ik niet door 150 pagina's topics wilde bladeren waar ik ooit in gereageerd hebquote:Op maandag 9 december 2013 16:01 schreef Lonaa het volgende:
Hallo, mag ik hier slowchatten over voedsel en andere dingen?
Los van hoe lang dit topic al loopt of andere mensen hier al zijn, vind ik vijf jaar best een flinke tijd.quote:Op zondag 15 december 2019 21:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Maar jij zit hier eigenlijk toch ook niet zo heel lang? Jaar of 5?
Haha ja ik ook!quote:Op zondag 15 december 2019 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Los van hoe lang dit topic al loopt of andere mensen hier al zijn, vind ik vijf jaar best een flinke tijd.
Het is hier wel iets meer dan dat ik gewend ben iddquote:Op zondag 15 december 2019 21:44 schreef Blues het volgende:
Ik ben niet anders gewend van deze sc. De opstootjes, het venijnige af en toe, het gaan en komen van mensen, met of zonder drama, het enorme begrip, meeleven en de hulp naar elkaar toe maar ook het afbranderige, kwetsende zo af en toe.
En geen idee of het in andere sc's er zo heel anders aan toe gaat.
Hoe vind je je eerste post?quote:Op zondag 15 december 2019 21:50 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Jij was er toen ook al, zag ik in dat topic.quote:Op zondag 15 december 2019 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Los van hoe lang dit topic al loopt of andere mensen hier al zijn, vind ik vijf jaar best een flinke tijd.
Ja, ik zag het. Dikke zonde welquote:Op zondag 15 december 2019 21:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Haha ja ik ook!
Oeh net je jubileum gemist Lonaa!
Iets meer wat?quote:Op zondag 15 december 2019 21:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het is hier wel iets meer dan dat ik gewend ben iddMaar goed het zij zo
[..]
Hoe vind je je eerste post?
Zat er niet ver naast!quote:Op zondag 15 december 2019 21:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Om precies te zijn: (want ik ging natuurlijk wel kijken)
[..]
edit: ik durfde niet omdat ik niet door 150 pagina's topics wilde bladeren waar ik ooit in gereageerd heb![]()
Oh fuck, wel? Ik dacht dat jij er voor mij was.quote:Op zondag 15 december 2019 21:59 schreef Lonaa het volgende:
Jij was er toen ook al, zag ik in dat topic.
Voel je verder vrij weinig van hoor, op zichquote:
ja, dat is ook zo!quote:Op zondag 15 december 2019 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
dat sommige mensen iets gevoeliger zijn.quote:
Ik heb amper ergens meegeschreven voor ik hier schreef, dus ik ben simpelweg door mijn postgeschiedenis heen gaan scrollen vanaf het langst geleden richting nu. [CUL SC] is makkelijk ertussenuit te scannen. (Ik lees sowieso snelquote:Op zondag 15 december 2019 21:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het is hier wel iets meer dan dat ik gewend ben iddMaar goed het zij zo
[..]
Hoe vind je je eerste post?
Oh ja, dat plaatje.quote:Op zondag 15 december 2019 22:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
dat sommige mensen iets gevoeliger zijn.
Ik schrok er bijvoorbeeld echt van wat een zoon stom plaatje aanrichtte .
Ah ja ik zit nu een jaar of 10 onder deze Nick op dit forum :’)quote:Op zondag 15 december 2019 22:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb amper ergens meegeschreven voor ik hier schreef, dus ik ben simpelweg door mijn postgeschiedenis heen gaan scrollen vanaf het langst geleden richting nu. [CUL SC] is makkelijk ertussenuit te scannen. (Ik lees sowieso snel)
Nohquote:Op zondag 15 december 2019 22:03 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik lig naast mijn grote zoon in het logeerbed. Het is heerlijk te merken hoe hij kalmeert als hij aan het woelen is dit simpelweg mijn hand op z'n rug....
Dat gezegd hebbende had ik ook slapen, welterusten allemaal!
quote:Op zondag 15 december 2019 22:03 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik lig naast mijn grote zoon in het logeerbed. Het is heerlijk te merken hoe hij kalmeert als hij aan het woelen is dit simpelweg mijn hand op z'n rug....
Ik een jaar of zes denk ik, maar de eerste zoveel jaar vond ik jullie eng en durfde ik nergens wat te zeggenquote:Op zondag 15 december 2019 22:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah ja ik zit nu een jaar of 10 onder deze Nick op dit forum :’)
Joh...je viert het 5- jarig jubileum met een mod.schapquote:
Ik had dat plaatje gemistquote:Op zondag 15 december 2019 22:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
dat sommige mensen iets gevoeliger zijn.
Ik schrok er bijvoorbeeld echt van wat een zo’n stom plaatje aanrichtte .
Ik post hier nu pas een maand ofzo lol. Heb wel in andere SC’s gezeten. FOT is niet heel boeiend meer nadat er mensen gingen zeuren dat het niet over fotografie ging en F&F is ook stil. Best jammer welquote:Op zondag 15 december 2019 22:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik een jaar of zes denk ik, maar de eerste zoveel jaar vond ik jullie eng en durfde ik nergens wat te zeggen
Ik heb ooit eens in een fotoforum gezeten (niet hier, waar weet ik niet meer), en daar werd ik na een paar maanden met pek en veren weggejaagd toen ze erachter kwamen dat ik geen spiegelreflex had maar een superzoom.quote:Op zondag 15 december 2019 22:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik post hier nu Pasen maand ofzo lol. Heb wel in andere SC’s gezeten. FOT is niet heel boeiend meer nadat er mensen gingen zeuren dat Het niet over fotografie ging en F&F is ook stil. Best jammer wel![]()
En toen dacht ik eens een CULsc.. eten vind ik ook leuk :’)
Ah gossie, en hij slaapt dan gewoon?quote:Op zondag 15 december 2019 22:03 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat flauw van ze.quote:Op zondag 15 december 2019 22:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens in een fotoforum gezeten (niet hier, waar weet ik niet meer), en daar werd ik na een paar maanden met pek en veren weggejaagd toen ze erachter kwamen dat ik geen spiegelreflex had maar een superzoom.
Aan de foto’s hadden ze het nooit gezien, maar toen opeens wel
Meer sneu vond ik. Reactie was ook zo raar van iemand (is al een flinke tijd geleden hoor) die deed net alsof ik een soort infiltrerende spion was. Ik leerde alleen maar van henquote:
Qua ingredienten lekker, maar couscous he.quote:Op zondag 15 december 2019 22:15 schreef AnneX het volgende:
En on a cul side note: jumbo en Marokkaans is smakelijk!
https://www.jumbo.com/jum(...)ous-1250g/194862PAK/
That's the spirit.quote:Op zondag 15 december 2019 22:04 schreef Tele6 het volgende:
Soms wordt dat gevoelige ook wel nogal ingevuld voor een ander. Laatst dachten veel mensen dat iets heel lomp was naar mij toe, maar ik vond het eigenlijk wel grappig. Toen gingen ze het voor me opnemen, terwijl ik zelf eerder "sukkel haha" zou hebben gereageerd en het erbij gelaten zou hebben.
Dat is hier volgens mij echt niet zo. Al is het forum wel wat meer gericht op spiegelreflex. Maar ruimte genoeg voor andere dingen. Maar je hebt er altijd sukkels tussen natuurlijk.quote:Op zondag 15 december 2019 22:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Meer sneu vond ik. Reactie was ook zo raar van iemand (is al een flinke tijd geleden hoor) die deed net alsof ik een soort infiltrerende spion was. Ik leerde alleen maar van hen
Dat is uiteraard omdat ik er niet meer was. Maar ik ben weer min of meer terug, dus @Molo kan ook weer rustig haar poezelig hoofdje laten zien.quote:Op zondag 15 december 2019 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik wel een conceptueel idee heb van het waarom daarvan.
Volgens mij ook niet, bewonder daar graag andermans foto’s. Maar nooit zo’n behoefte om daar mee te posten.quote:Op zondag 15 december 2019 22:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat is hier volgens mij echt niet zo. Al is het forum wel wat meer gericht op spiegelreflex. Maar ruimte genoeg voor andere dingen. Maar je hebt er altijd sukkels tussen natuurlijk.
kajjelachejongequote:Op zondag 15 december 2019 22:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat is uiteraard omdat ik er niet meer was. Maar ik ben weer min of meer terug, dus @:Molo kan ook weer rustig haar poezelig hoofdje laten zien.
Dat is ook niet leukquote:Op zondag 15 december 2019 22:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Meer sneu vond ik. Reactie was ook zo raar van iemand (is al een flinke tijd geleden hoor) die deed net alsof ik een soort infiltrerende spion was. Ik leerde alleen maar van hen
2010/2011 zoietsquote:Op zondag 15 december 2019 22:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook niet leukooit begon ik volgens mij in de FOT SC en kwam toen naar CUL door P. Dat was de tijd dat Stereo en Aure hier ook nog waren, geen idee hoe lang geleden dat was.
Met 20 jaar komt er toch wel een feestje?quote:Op zondag 15 december 2019 22:42 schreef golfer het volgende:
Vroegah...voordat ik in deze SC postte zat ik vooral in deze slowchat VBL / [HOOLS] De VBL Kroeg #2093: Winter is Coming, die nu ook op sterven na dood is.
Mijn 19-jarige Fok!jubileum heb ik ook voorbij laten gaan zonder vieringen.
Crematie.quote:Op zondag 15 december 2019 22:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Met 20 jaar komt er toch wel een feestje?
De mod heeft een EFIL cameraquote:Op zondag 15 december 2019 22:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat is hier volgens mij echt niet zo. Al is het forum wel wat meer gericht op spiegelreflex. Maar ruimte genoeg voor andere dingen. Maar je hebt er altijd sukkels tussen natuurlijk.
Laat ie zien wat direct is, is het weer niet goed: Pquote:Op zondag 15 december 2019 21:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat gebruik ik inderdaad regelmatig wanneer ik mijn gelijk niet krijg.
Overigens wel een mooi voorbeeld van waarom ik blij ben als je weer lekker bij gelijkgestemde gaat zitten. Hier is wel gewoon ruimte om dingen te delen zonder dat internethelden het gebruiken om achter hun toetsenbordje de stoere boi uit te hangen.
Toedels he.
Het is een spiegeloze systeemcamera, net als die Eos R camera's. Door personen die liever een spiegelreflex hebben worden ze ook wel EVIL genoemd (electronic finder, interchangable lens)quote:Op maandag 16 december 2019 00:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat is. Ik ga wel weer Googlen![]()
Het is weer maandag..quote:
Ik was ook nog niet klaar. Mup sloeg aan om 5 uur. Zomaar.quote:Op maandag 16 december 2019 06:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Het is weer maandag..
Heel hard geslapen.. toch weer moe wakker..
Grappig je pennyboardopmerking trouwens.quote:Op zondag 15 december 2019 21:50 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is gewoon geen echt skateboard.quote:Op maandag 16 december 2019 06:24 schreef minilot het volgende:
Ik vind het als leek integrerend, wát is er mis met zo'n pennyboard dan?
Het blijkt! Ik kan wel even verlaat speechen op de Bombaymeet. Mogelijk samen met @Lonaa die ook haar jubileum miste. Doen we een stukje.quote:Op maandag 16 december 2019 06:41 schreef Barreltje het volgende:
Jouw jubileum ook gemist!!!![]()
Ik ben te lui om terug te kijken.
Ja, nee.quote:Op maandag 16 december 2019 06:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Het blijkt! Ik kan wel even verlaat speechen op de Bombaymeet. Mogelijk samen met @:Lonaa die ook haar jubileum miste. Doen we een stukje.
Pssst....die zijn met z’n drieen tegenwoordigquote:Op zondag 15 december 2019 21:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Gut, Dat is lang geleden! Die woont nu in de VS...
Was gisteren trouwens in Leuven en dacht steeds coldfeet en los te zien...
Leukquote:Op maandag 16 december 2019 06:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Het blijkt! Ik kan wel even verlaat speechen op de Bombaymeet. Mogelijk samen met @:Lonaa die ook haar jubileum miste. Doen we een stukje.
quote:Op maandag 16 december 2019 07:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Pssst....die zijn met z’n drieen tegenwoordig
Een stukje?quote:Op maandag 16 december 2019 06:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja? Waarom refereer je hier aan mij?quote:Op maandag 16 december 2019 08:06 schreef minilot het volgende:
Oh, en ik kreeg sokken, want dat is essentieel op Pakjesavond.
[ afbeelding ]
Surprisefoto's zijn gemaakt door anderen, zal zo eens vragen om één en ander in geschikte Whatsappgroep te gooien. En Pee, surprises moeten stuk binnen onze traditie en moeten weggegooid.Al deed de van lampjes voorziene kauwgomballenboom nog wel een paar uur dienst als sfeerverlichting bij het post-uitpakken-gebordspel (waar ik mij eveneens volgens traditie aan onttrokken heb want knorrige spellenhekel
)
Het zij je vergevenquote:Op maandag 16 december 2019 08:17 schreef minilot het volgende:
Oeps Pee, scheef gelezen. Dat rottige verspringen op FOK! op mobiel momenteel ook![]()
@:AnneX dus.
En toch hè, als iemand met Tele's verhaal er wél over valt als als reactie op waarmee ze worstelt iets komt als 'gut meid, wat heb je het moeilijkquote:Op zondag 15 december 2019 22:28 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
That's the spirit.
Dat lange tenen gedoe kan wat mij betreft wegblijven.
Een ABCquote:Op maandag 16 december 2019 06:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Krijg je geen eten op zo'n lange dag?quote:Op maandag 16 december 2019 08:21 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
En toch hè, als iemand met Tele's verhaal er wél over valt als als reactie op waarmee ze worstelt iets komt als 'gut meid, wat heb je het moeilijk', dan vind ik het heel voorstelbaar dat daarin een grens wordt aangegeven. Door diegene zelf of door anderen. Ik voel er weinig voor om daar een beetje schouderophalend naar te staan kijken omdat je anders 'te gevoelig bent'. Dat heeft wat mij betreft niets met lange tenen te maken maar met het bewaken van je eigen grenzen en gezondheid, of die van een ander als dat nodig is.
On a CUL-note, wat moet je toch belachelijk veel eten meeslepen voor een dag van 11 uurSowieso is 90% van wat ik meeneem op werkdagen eten
Not sure if trollingquote:Op maandag 16 december 2019 08:27 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Een ABCDe A is van de Achterhoek, daar komt Lonaa vandaan,
Dat moet ik dan kopen. En dat is duur. En niet uitgesproken lekker.quote:Op maandag 16 december 2019 08:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Krijg je geen eten op zo'n lange dag?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Godzijdank kwam ik al niet.quote:Op maandag 16 december 2019 08:27 schreef Clubsoda het volgende:
Een ABCDe A is van de Achterhoek, daar komt Lonaa vandaan, de B is van bakken, met regelmaat het middelpunt van mini's bestaan, C is van CoolBleu, want daar werkt Jee, de Dee weet ik niet meer, dus ik stop er maar mee.
Ik zie het zitten
Ik vind dat toch wel heel jammer, Isaquote:
Ik was ooit eens op een refo bruiloft in een wegrestaurantquote:Op maandag 16 december 2019 08:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Godzijdank kwam ik al niet.
Ooit op een bruiloft echt van 8 tot 12 alléén maar stukjes aan moeten horen. Eén was nog wel leuk. Maar zoveel was echt vreselijk
Wow dan namen ze het wel erg serieusquote:Op maandag 16 december 2019 08:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Godzijdank kwam ik al niet.
Ooit op een bruiloft echt van 8 tot 12 alléén maar stukjes aan moeten horen. Eén was nog wel leuk. Maar zoveel was echt vreselijk
Wat voor een?quote:Op maandag 16 december 2019 01:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een heel toffe camera waar nog rolletjes in moeten. Maar hij doet het niet meer. Toch eens naar laten kijken, want het is wel een beetje jammer.
Van der Valk of Mercure met uitzicht op de a12quote:
Aha. Hier is het ≥3 uur overwerken: geef even aan wat je wilt eten.quote:Op maandag 16 december 2019 08:28 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat moet ik dan kopen. En dat is duur. En niet uitgesproken lekker.
quote:Op maandag 16 december 2019 08:28 schreef Clubsoda het volgende:
[..]Pffffiew.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar volgens mij nog steeds juist in de zin van geboren
Kranplätze müssen verdichtet sein
Ik weet het, maar heb er eigenlijk ook geen geld voor over om het ding te reparerenquote:Op maandag 16 december 2019 08:35 schreef derLudolf het volgende:
Wat voor een?
In Hoogeveen heb je nog een fotozaak die zelf ontwikkelt
Ik ga niet 5 uur in de trein zitten voor eten wat ik niet eens lekker vindquote:Op maandag 16 december 2019 08:32 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind dat toch wel heel jammer, IsaHeb je alweer te lang niet gezien
Zo'n ding waar overspelige mensen en kamer hurenquote:Op maandag 16 december 2019 08:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Van der Valk of Mercure met uitzicht op de a12
Zo geen zin in in decemberquote:Op maandag 16 december 2019 08:42 schreef Jagärtrut het volgende:
Morgen wordt het hier 14 graden, dat is wel een beetje vreemd vind ik...
Ligt er ook aan hoeveel de camera waard is.quote:Op maandag 16 december 2019 08:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet het, maar heb er eigenlijk ook geen geld voor over om het ding te repareren
December is heel wat meer dan wat sneeuw huhquote:Op maandag 16 december 2019 08:44 schreef Sarabi het volgende:
Zo geen zin in in decembervorig jaar hadden we nu (heel even) sneeuw.
Er staat 2x 'in' in die zin, waardoor het iets heel anders betekent. Ik moest ook 3x kijkenquote:Op maandag 16 december 2019 08:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
December is heel wat meer dan wat sneeuw huhDe kans op sneeuw is sowieso niet zo groot in december.
Of auto's ingravenquote:Op maandag 16 december 2019 08:57 schreef minilot het volgende:
Sneeuw!Veel te weinig van altijd. Er gaat niks boven een goeie sneeuwpop kunnen bouwen.
Nou, volgens mij hoef je niks en is het redelijk geaccepteerd als je zegt dat niet verantwoord is om te komenquote:Op maandag 16 december 2019 09:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Sneeuw is alleen mooi als het net gevallen is en ik weet dat ik het huis niet uithoef.
Klopt, maar 15 graden hoeft voor mij echt niet in december.quote:Op maandag 16 december 2019 08:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
December is heel wat meer dan wat sneeuw huhDe kans op sneeuw is sowieso niet zo groot in december.
Oopsquote:Op maandag 16 december 2019 08:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Er staat 2x 'in' in die zin, waardoor het iets heel anders betekent. Ik moest ook 3x kijken
Zo af en toe boodschappen kunnen halen is wel fijn. En met een laag sneeuw is het niet fijn fietsen (ik heb het dan over langere tijd sneeuw)quote:Op maandag 16 december 2019 10:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou, volgens mij hoef je niks en is het redelijk geaccepteerd als je zegt dat niet verantwoord is om te komen
Hoe werd jouw knutsel ontvangen?quote:Op maandag 16 december 2019 06:17 schreef minilot het volgende:
Teruglezen is echt teveel voor nu, dus ik hoop maar dat er niemand wat ernstigs overkomen is en zo wel: een generieke knuffel dan maar!
Pakjesavond: done. Ik kreeg een realistische vleermuis als surprise en als presentje onder meer wat poëzie (https://en.m.wikipedia.org/wiki/Night_Sky_with_Exit_Wounds), een goeie garde (vorige is kaduuk geGüntherd) en een vleermuishaarspeldje.![]()
[ afbeelding ]
Ik wil verder nooit meer een kauwgombal zien.
Belangrijkste is doorgaans toch dat niemand het ziet die je partner kan vertellen wat je hebt gedaan... ?quote:Op maandag 16 december 2019 08:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zo'n ding waar overspelige mensen en kamer huren
Collega verteld wel eens over zijn carrière bij van der Valk en de hoeveelheid dames van plezier die daar kwamen.
Iedereen denkt dat ongezien te doen, maar ze hebben het precies door
Whoa, zelf geen rare pijntjes en vage vaagheden er aan overgehouden?quote:Op maandag 16 december 2019 10:32 schreef Kreator het volgende:
Hoi,
Nog 2 dagen en dan is het vakantie (2.5 week). Verder is mijn auto in elkaar gereden toen ik stil stond voor het stoplicht (voor en achter schade en de deur wilde niet meer open) en nu weet ik niet of hij total loss is en ik dus weer een nieuwe mag/moet uitzoeken. Zo wel, dan wordt het een Seat Leon FR Ultimate Edition Black Sky en die heeft alle opties op aarde.
Verder zou ik vandaag een drukke dag hebben, maar de klant heeft geannuleerd dus nu verveel ik me.
Groetjes,
K.
Zeer been. Was afgelopen woensdag. Donderdag huisarts en daarna ziekenhuis voor foto's en ct scan van rug en dat was allemaal ok.quote:Op maandag 16 december 2019 10:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Whoa, zelf geen rare pijntjes en vage vaagheden er aan overgehouden?
ai wel vervelend. Hopelijk knapt je been ook snel op.quote:Op maandag 16 december 2019 10:32 schreef Kreator het volgende:
Hoi,
Nog 2 dagen en dan is het vakantie (2.5 week). Verder is mijn auto in elkaar gereden toen ik stil stond voor het stoplicht (voor en achter schade en de deur wilde niet meer open) en nu weet ik niet of hij total loss is en ik dus weer een nieuwe mag/moet uitzoeken. Zo wel, dan wordt het een Seat Leon FR Ultimate Edition Black Sky en die heeft alle opties op aarde.
Verder zou ik vandaag een drukke dag hebben, maar de klant heeft geannuleerd dus nu verveel ik me.
Groetjes,
K.
Lekker agressieve look heeft ie zoquote:Op maandag 16 december 2019 10:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeer been. Was afgelopen woensdag. Donderdag huisarts en daarna ziekenhuis voor foto's en ct scan van rug en dat was allemaal ok.
Voor de niet-facebookers: https://imgur.com/a/QZNCItC
Ja, maar ik mocht niet meer rijden dus dat schiet niet op.quote:Op maandag 16 december 2019 10:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lekker agressieve look heeft ie zo![]()
Fijn dat er geen schade is; been nog steeds zeer?
Meh, hopen dat er toch flink herstel volgt.quote:Op maandag 16 december 2019 10:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar ik mocht niet meer rijden dus dat schiet niet op..
Been af en toe zeer. Denk een klap gehad, maar dat been was al niet goed wegens een scheurtje in scheenbeen ooit.
Ja dat leek mij ook wel een prima auto. Het was of die of een t-roc maar dan met weinig opties. Dus die.quote:Op maandag 16 december 2019 10:43 schreef fietsie het volgende:
Fijn stuk speelgoed, die Seat
https://www.seat.nl/model(...)timate-edition-black
Ik vind dit zo'n goeie postquote:Op maandag 16 december 2019 08:21 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
En toch hè, als iemand met Tele's verhaal er wél over valt als als reactie op waarmee ze worstelt iets komt als 'gut meid, wat heb je het moeilijk', dan vind ik het heel voorstelbaar dat daarin een grens wordt aangegeven. Door diegene zelf of door anderen. Ik voel er weinig voor om daar een beetje schouderophalend naar te staan kijken omdat je anders 'te gevoelig bent'. Dat heeft wat mij betreft niets met lange tenen te maken maar met het bewaken van je eigen grenzen en gezondheid, of die van een ander als dat nodig is.
Nee, ik kreeg meteen een tijdelijke auto.quote:Op maandag 16 december 2019 10:51 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh bah, Krea. Nu dus verplicht thuis van het werk?
Hoe is het in de liefde?
Daar had ik ook last van laatst toen ik 5 dagen vrij had. Ik hoop na morgen wel even echt de tv uit te kunnen zetten.quote:Op maandag 16 december 2019 10:51 schreef Blues het volgende:
Ik heb nu ook vakantie tot 27 december, maar mijn nogniethelemaalbetere hoofd snapt het niet en ik kan maar niet resetten
In Oostenrijk een keer aanwezig geweest waar de pastoor tijdens het diner een speech hield, dat er toch minstens 4 kinderen verwacht werden, hij wilden een jaar later de eerste al gedoopt hebben. Mijn ouders en ik hadden echt en huh? Nagevraagd maar dat bleek heel normaal te zijn. Als er niet snel genoeg een kind opkomst was kwam hij ook nog even op huisbezoek (dit was midden jaren 80)quote:Op maandag 16 december 2019 10:53 schreef Blues het volgende:
Bruiloft in een wegrestaurantRomantisch
![]()
Enneh bij mijn 1e huwelijk in 83 deden ze ook een abcik vond het toen al niet leuk terwijl ik piepjong was en sommige dingen vond ik zo stom en schaamteloos dat ik het liefst weg wilde rennen
Om het kind dan zelf maar te maken??quote:Op maandag 16 december 2019 10:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
In Oostenrijk een keer aanwezig geweest waar de pastoor tijdens het diner een speech hield, dat er toch minstens 4 kinderen verwacht werden, hij wilden een jaar later de eerste al gedoopt hebben. Mijn ouders en ik hadden echt en huh? Nagevraagd maar dat bleek heel normaal te zijn. Als er niet snel genoeg een kind opkomst was kwam hij ook nog even op huisbezoek (dit was midden jaren 80)
Klopt, maar toch is er (zeker in geval van betaald gezelschap) nog een zekere vorm van schaamte. Dus probeert men ze nonchalant mogelijk te doen.quote:Op maandag 16 december 2019 10:32 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Belangrijkste is doorgaans toch dat niemand het ziet die je partner kan vertellen wat je hebt gedaan... ?
Da’s heel breed, Griekenland, Curacao of Zeeland 😉quote:Op maandag 16 december 2019 10:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg meteen een tijdelijke auto.
Prima.
@:kaatje nee geen plannen. Volgend jaar wel 2x op vakantie, maar geen gekke dingen denk ik. 1x spanje naar oom en tante van vriendin die daar wonen en waarschijnlijk iets van griekenland of curacao of zeeland.
Dat zei ik toen, kon men niet waarderenquote:Op maandag 16 december 2019 10:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Om het kind dan zelf maar te maken??
Van seks met minderjarige jongetjes komen geen kinderenquote:Op maandag 16 december 2019 10:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Om het kind dan zelf maar te maken??
Die verhalen ken ik vooral van de generatie van mijn oma.quote:Op maandag 16 december 2019 10:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Als er niet snel genoeg een kind opkomst was kwam hij ook nog even op huisbezoek (dit was midden jaren 80)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 december 2019 10:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
In Oostenrijk een keer aanwezig geweest waar de pastoor tijdens het diner een speech hield, dat er toch minstens 4 kinderen verwacht werden, hij wilden een jaar later de eerste al gedoopt hebben. Mijn ouders en ik hadden echt en huh? Nagevraagd maar dat bleek heel normaal te zijn. Als er niet snel genoeg een kind opkomst was kwam hij ook nog even op huisbezoek (dit was midden jaren 80)
Denk ook dat het gedrag van de betreffende heren en dames het aardig weggeeftquote:Op maandag 16 december 2019 10:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klopt, maar toch is er (zeker in geval van betaald gezelschap) nog een zekere vorm van schaamte. Dus probeert men ze nonchalant mogelijk te doen.
Maar goed, als je daar werkt dan prik je dan (no pun intended) op een gegeven moment wel doorheen. Zeker als je bepaalde dames vaker hebt gezien
Van seks met mama echter wel...quote:Op maandag 16 december 2019 11:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Van seks met minderjarige jongetjes komen geen kinderen
Dat vond ik dus ook, maar daar werd overheen gesproken. Maar in dat gebied werden ook vaak kinderen buiten het huwelijk geboren, daarna werd er getrouwd. Reden, de vrouw was gebleken vruchtbaar. Mijn opmerking “de man dus ook” werd ook genegeerd.quote:Op maandag 16 december 2019 11:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Lekker pijnlijk ook voor mensen waarbij het niet lukt.
Ja daarom. Maar ja, ze deden gewoon alsof ze niks doorhadden. Klant blij.quote:Op maandag 16 december 2019 11:07 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Denk ook dat het gedrag van de betreffende heren en dames het aardig weggeeft
Ziet er vast heel anders uit dan met iemand waar ze al 10 jaar mee getrouwd zijn
De gemiddelde draagtijd van pasgetrouwde grefos is ook maar 7 maand, maar dan komt er wel een kind van ruim 7 pond uit. Bijzonder.quote:Op maandag 16 december 2019 11:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook, maar daar werd overheen gesproken. Maar in dat gebied werden ook vaak kinderen buiten het huwelijk geboren, daarna werd er getrouwd. Reden, de vrouw was gebleken vruchtbaar. Mijn opmerking “de man dus ook” werd ook genegeerd.
quote:Op maandag 16 december 2019 11:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De gemiddelde draagtijd van pasgetrouwde grefos is ook maar 7 maand, maar dan komt er wel een kind van ruim 7 pond uit. Bijzonder.
Daar gaat het om uiteindelijk:)quote:Op maandag 16 december 2019 11:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja daarom. Maar ja, ze deden gewoon alsof ze niks doorhadden. Klant blij.
quote:Op maandag 16 december 2019 11:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De gemiddelde draagtijd van pasgetrouwde grefos is ook maar 7 maand, maar dan komt er wel een kind van ruim 7 pond uit. Bijzonder.
Dan zou de afkorting EFIL moeten zijn, maar het EVIL vanwege electronic viewfinder, interchangeable lens.quote:Op maandag 16 december 2019 00:52 schreef derLudolf het volgende:
Door personen die liever een spiegelreflex hebben worden ze ook wel EVIL genoemd (electronic finder, interchangable lens)
Klopt, dacht ook dat ik EFIL had geschreven maar blijkbaar was autocorrect hardnekkig. Zo klopt de spellingquote:Op maandag 16 december 2019 11:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan zou de afkorting EFIL moeten zijn, maar het EVIL vanwege electronic viewfinder, interchangeable lens.
Dat is de slogan van LG ipv MGquote:Op maandag 16 december 2019 12:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
KitchenAid besteld. Akkoord voor auto gegeven. Life's good.
Geld moet rollen...quote:Op maandag 16 december 2019 12:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op maandag 16 december 2019 12:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Woeiiii 🥳quote:Op maandag 16 december 2019 12:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, dat had je gevraagd. Ik wist dat ik érgens niet op had geantwoord. We hebben een buitenstopcontact waar de auto op aangesloten kan worden. Maar dat laadt maar heel langzaam. Er zal een laadpaal voor op de muur moeten komen, daar moeten we nog mee aan de slag.quote:Op maandag 16 december 2019 12:53 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Goed zo! Flink voor gewerkt.
De auto is electrisch...hebben jullie dan ook een wandkontaktdoos 🤪 buiten op het huis?
En Krea is er weer (even)![]()
Vorig jaar was je je aan het voor bereiden op Malta reis.![]()
Zuur van de auto. En vooral de schrik.
Vroeg mij af of de airbag(s) uitklapten...
# vragen, die opkomen.
Heb je wel een driefasen aansluiting?quote:Op maandag 16 december 2019 13:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ja, dat had je gevraagd. Ik wist dat ik érgens niet op had geantwoord. We hebben een buitenstopcontact waar de auto op aangesloten kan worden. Maar dat laadt maar heel langzaam. Er zal een laadpaal voor op de muur moeten komen, daar moeten we nog mee aan de slag.
Voor zover ik het heb begrepen is een een fase genoeg. De auto kan niet overweg met 3 fasen. Of kan wel maar is nutteloos. Ofzo.quote:Op maandag 16 december 2019 13:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heb je wel een driefasen aansluiting?
En is ie dan in een nacht vol? Bij een Tesla is 3x25A al niet genoeg en moet je als je snel vol wilt zijn een zwaardere aansluiting.
Leasen op de zaak. Het is gewoon een bedrijfsmiddel. Het wordt operational lease.quote:Op maandag 16 december 2019 13:18 schreef golfer het volgende:
@:LS, gaan jullie de auto leasen op de zaak of kopen jullie hem particulier?
Als je zo'n ding particulier koopt ben je knettergek, helemaal als je een bedrijf hebt.quote:Op maandag 16 december 2019 13:18 schreef golfer het volgende:
@:LS, gaan jullie de auto leasen op de zaak of kopen jullie hem particulier?
Zal misschien ook aan de accu en electronica in de auto liggen.quote:Op maandag 16 december 2019 13:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Voor zover ik het heb begrepen is een een fase genoeg. De auto kan niet overweg met 3 fasen. Of kan wel maar is nutteloos. Ofzo.
In principe hoeven we nooit snel vol te zijn. De auto kan gewoon altijd een nacht aan de lader. En als er haast is, pakt J mijn auto gewoon.
quote:Op maandag 16 december 2019 13:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Leasen op de zaak. Het is gewoon een bedrijfsmiddel. Het wordt operational lease.
Ik onderzocht het laatst; ging me sowieso dan een hele nieuwe meterkast kosten, ivm nen1010.quote:Op maandag 16 december 2019 13:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zal misschien ook aan de accu en electronica in de auto liggen.
Wisselspanning moet sowieso gelijkgericht worden, als je driefasen hebt kun je simpelweg met een hogere stroom laden.
Wij gaan gewoon achter de droger naar buiten boren. Even gipsplaten en isolatie verwijderen en dan hangt zo'n lader zo. We kunnen alleen dan niet drogen en laden tegelijk.quote:Op maandag 16 december 2019 13:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik onderzocht het laatst; ging me sowieso dan een hele nieuwe meterkast kosten, ivm nen1010.
En wassen?quote:Op maandag 16 december 2019 13:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon achter de droger naar buiten boren. Even gipsplaten en isolatie verwijderen en dan hangt zo'n lader zo. We kunnen alleen dan niet drogen en laden tegelijk.
Maar jullie hebben vast bij de verbouwing een groepenkast opgehangen met voor iedere 4 groepen een aardlek, en een hoofdschakelaar voor het hele geheel?quote:Op maandag 16 december 2019 13:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon achter de droger naar buiten boren. Even gipsplaten en isolatie verwijderen en dan hangt zo'n lader zo. We kunnen alleen dan niet drogen en laden tegelijk.
De wasmachine en de droger hebben elk hun eigen groep. We hebben er 20 hier. Maar de wasmachine en droger blijven niet altijd staan waar ze nu staan dus dan zijn die groepen overbodig. Wel zo handig om er nu één ook voor de auto te gebruiken.quote:Op maandag 16 december 2019 13:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
En wassen?
Dus Alle linkjes zijn foetsie.
Wie heeft? de link naar Robins Indisch stoofvlees.
Ja, mijn geheugen wordt minder.
Uiteraard.quote:Op maandag 16 december 2019 13:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar jullie hebben vast bij de verbouwing een groepenkast opgehangen met voor iedere 4 groepen een aardlek, en een hoofdschakelaar voor het hele geheel?
Ik heb nog eentje met de eerste generatie automaten.
Rendang? https://www.aziatische-ingredienten.nl/rendang-recept/quote:Op maandag 16 december 2019 13:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
En wassen?
Dus Alle linkjes zijn foetsie.
Wie heeft? de link naar Robins Indisch stoofvlees.
Ja, mijn geheugen wordt minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter is het gewoon een wond/irritatie/litteken. Maar het is me niet eerder opgevallen. Dat is toch raar?
Bonusneusfoto omdat Muppet:
Sterkheidsbaas van alles.
Ja dat. Omvormer inderdaad.quote:Op maandag 16 december 2019 13:57 schreef Tally het volgende:
Hij kan op een 1 fase maar dan word er een omvormer tussen gehangen. Anders laad hij net zo snel als in een stopcontact
Ja he?quote:Op maandag 16 december 2019 14:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat lijkt me een soort wondje (schaaf) waar ze nu aan likt.
En oh, die laatste foto, je zou d’r zo ontvoeren
Kan het me voorstellen dat je zo dacht, maar ik denk schaafwondquote:Op maandag 16 december 2019 14:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Ik heb niet het idee dat ze eraan zit. Het is een soort hard schijfje dat in de huid zit. Kan best een wat opgezet litteken zijn.
Maar toen ging ik googlen.En toen kwamen Sally's bultjes ineens in alle hevigheid terug, zeg maar.
benen over elkaar en niet meer van je stoel af dan maarquote:Op maandag 16 december 2019 14:22 schreef Zilverberk het volgende:
Mijn broek is afgekerft bij de kruisnaad.Ik zit op mijn werk en heb dagdienst. Mag dus niet eerder naar huis.
Is kleding (trui of blouse) ruilen met iemand die een langer tuniek aanheeft een optie?quote:Op maandag 16 december 2019 14:22 schreef Zilverberk het volgende:
Mijn broek is afgekerft bij de kruisnaad.Ik zit op mijn werk en heb dagdienst. Mag dus niet eerder naar huis.
quote:Op maandag 16 december 2019 14:00 schreef Lonaa het volgende:
hypochonder by proxy meldt: Muppet heeft een bult(je) op d'r poot.
Ik denk ook iets geschaafd/ontstoken. Schoonmaken misschien wat calendulan erop en zorgen dat ze er vanaf blijft is er met 1a 2 weken geen teken van helen even langs de dierenarts. Loebes heeft ook weleens van dat soort plekjes en die trekken dan ook wel weer wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter is het gewoon een wond/irritatie/litteken. Maar het is me niet eerder opgevallen. Dat is toch raar?
Bonusneusfoto omdat Muppet:
[ afbeelding ]
I solemnly swear i'm up to no good
Ik kan ook nog dienstkleding opvragen, witte verpleegkundigenbroek.quote:Op maandag 16 december 2019 14:24 schreef liedetector het volgende:
[..]
benen over elkaar en niet meer van je stoel af dan maar
Ik geloof niet dat tunieken populair zijn bij ukkies als ik. Daar worden we optisch nog kleiner van.quote:Op maandag 16 december 2019 14:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is kleding (trui of blouse) ruilen met iemand die een langer tuniek aanheeft een optie?
Dit.. Dan ben ik helemaal net zo'n kabouterquote:Op maandag 16 december 2019 14:30 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat tunieken populair zijn bij ukkies als ik. Daar worden we optisch nog kleiner van.
Discodipcadeaus zijn de beste cadeaus!quote:Op maandag 16 december 2019 14:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
zo, kerstcadeautjes voor leraren, opvangleidsters en buren ook klaar!
Kleiner én suffer.quote:Op maandag 16 december 2019 14:30 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat tunieken populair zijn bij ukkies als ik. Daar worden we optisch nog kleiner van.
Ik ben ook een docent, kom je wat brengen hier?quote:Op maandag 16 december 2019 14:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk het plekje nog even aan.quote:Op maandag 16 december 2019 14:40 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, wat een lekker ding is het Lonaa! Ik heb geen verstand van plekjes...
Heerlijk! Heb je ze zelf gemaakt?quote:Op maandag 16 december 2019 14:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
vooral kijken of muppet eraf kan blijven en misschien iets vettigs smerenquote:Op maandag 16 december 2019 14:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kijk het plekje nog even aan.![]()
Voor ik naar een DA ren.
kom maar halen!quote:Op maandag 16 december 2019 14:44 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik ben ook een docent, kom je wat brengen hier?
Ik heb het idee dat ze er nog helemaal niet aangezeten heeft. Ben daar altijd wel scherp op, geknabbel op 1 plek. Denk dat smeren juist wel lik-reactie oproept.quote:Op maandag 16 december 2019 14:46 schreef liedetector het volgende:
[..]
vooral kijken of muppet eraf kan blijven en misschien iets vettigs smeren
Wat heerlijk. Die truffels vooral, allemaal hierheen graagquote:Op maandag 16 december 2019 14:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Tuurlijk joh! En heel voorstelbaar.quote:Op maandag 16 december 2019 14:50 schreef Lonaa het volgende:
Mja @:AnneX toch ineens Sally-flashbacks. Soms denk ik dat ik daar een grotere tik van heb gehad dan ik denk.
De boomquote:Op maandag 16 december 2019 14:50 schreef Kaatje1 het volgende:
De boom is binnen en na 2 andere plekken staat die toch weer waar die altijd staat.
En hier grote tuniekeliefde, wegens verbergen van lichaamsdelen
Logisch wel hoorquote:Op maandag 16 december 2019 14:50 schreef Lonaa het volgende:
Mja @:AnneX toch ineens Sally-flashbacks. Soms denk ik dat ik daar een grotere tik van heb gehad dan ik denk.
quote:Op maandag 16 december 2019 14:47 schreef AnneX het volgende:
Wat een goeie chocola dingen heeft JT gemaakt![]()
@:Lonaa: Geen verstand van hondeplekjes.
Wel voorstelbaar dat je even! schrikt.
Zilverberk: zitten blijven een optie? Ongemakkelijk zeg.
Heb je wel een lange jas aan in OV?
@:Frantic...hopelijk ben je een teruglezert?
Kijk: voor je ouwe dag.https://brightvibes.com/1(...)ving-their-care-home
Dan heb je een plastic broei maandverbandje.quote:Op maandag 16 december 2019 15:03 schreef Zilverberk het volgende:
[..]Geen lange jas.
Toch maar op zoek naar ducttape, om van binnenuit te plakken.
Mja op zo’n moment ga je gewoon door omdat dat nou eenmaal de enige optie is.quote:Op maandag 16 december 2019 15:01 schreef Aure het volgende:
[..]
Logisch wel hoor
Vorig jaar lag Jip rond deze tijd ongeveer 2 weken in het ziekenhuis en ik denk er nu al de hele maand aan terug... Ik besef mij ook nu opeens dat het veel meer indruk heeft gemaakt dan ik dacht.
Blouse van langere collega werkt ook als tuniek bij ukkies hequote:Op maandag 16 december 2019 14:30 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Je kent ons adres voor de doggybags, passen zó door de brievenbusquote:Op maandag 16 december 2019 15:00 schreef AnneX het volgende:
Aldus besloten: het wordt kaasfondue bij jongste zwager en schoonzus, met allerlei herrie van groenten en brood en salade.
Op hun verzoek 😎 wordt de toet door mij gemaakt: tiramisu limoncello, met de fles geïmporteerd van Sicilië eerder dit jaar.
Dat heb je verdiendquote:Op maandag 16 december 2019 15:17 schreef Blues het volgende:
Zo mensen. Ik was het zó zat op mijn 60e na deze weer 10 dagen pittig ziek zijn er uit te zien als 10 jaar ouder met dat grijze haar en dat hoofd dat enorm 'tekent' omdat ik wéér een jasje heb uitgedaan dat, ik, na het ruim een jaar grijzer/mijn eigen kleur heb laten worden, nu gewoon weer in de verf sta
Vóór foto gemaakt en zometeen een ná foto![]()
Voor mezelf
Écht. Nou ja.quote:Op maandag 16 december 2019 15:17 schreef Blues het volgende:
Zo mensen. Ik was het zó zat op mijn 60e na deze weer 10 dagen pittig ziek zijn er uit te zien als 10 jaar ouder met dat grijze haar en dat hoofd dat enorm 'tekent' omdat ik wéér een jasje heb uitgedaan dat, ik, na het ruim een jaar grijzer/mijn eigen kleur heb laten worden, nu gewoon weer in de verf sta
Voor mezelf
Ja, hè! "Ons Clubsoda" vind ik wel vaker heel erg goed met woordenquote:
Zal mij benieuwen wat dit oplost...quote:Op maandag 16 december 2019 17:02 schreef golfer het volgende:
Breaking: Ridouan Taghi is aangehouden in Dubai.
Als... ie uitgeleverd wordt en er een rechtszaak komt in Nederland zit de kans op levenslang er dik in.quote:
Dezelfde kleur als 'vroeger'?quote:Op maandag 16 december 2019 15:17 schreef Blues het volgende:
Voor mezelf
quote:Op maandag 16 december 2019 15:17 schreef Blues het volgende:
Voor mezelf
En die mag dan in hemd over straat?quote:Op maandag 16 december 2019 15:10 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Blouse van langere collega werkt ook als tuniek bij ukkies he
Moslim met moeilijke jeugd, er is vast wel een advocaat die wil zorgen dat ie na 10 jaar en twee weekjes plantsoenendienst weer een concurrent kan laten opruimen.quote:Op maandag 16 december 2019 17:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Als... ie uitgeleverd wordt en er een rechtszaak komt in Nederland zit de kans op levenslang er dik in.
Neuh.. bij het naar buiten gaan mag ze gewoon een jas aan hoor. Geen probleemquote:Op maandag 16 december 2019 17:17 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En die mag dan in hemd over straat?
Levert Dubai uit naar Nederland? Is daar een overeenkomst voor?quote:Op maandag 16 december 2019 17:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Als... ie uitgeleverd wordt en er een rechtszaak komt in Nederland zit de kans op levenslang er dik in.
Wel weer grappig dat alles nu ineens veranderd in Ridouan T.quote:Op maandag 16 december 2019 17:02 schreef golfer het volgende:
Breaking: Ridouan Taghi is aangehouden in Dubai.
Ben wel benieuwd jaquote:Op maandag 16 december 2019 17:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is heeeel donkerbruin, bijna zwart. Dát moet je niet doen vind ik als je zo grijs geworden bent als ik. Rood vind ik dan ook een slechte keuze.. dus ik heb gewoon middenbruin gekozen. Voor mij en mijn huid het beste.quote:Op maandag 16 december 2019 17:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dezelfde kleur als 'vroeger'?
Knap je al weer een beetje op?
Nou vooruit. Voor en Na.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor is selfie bij raam, Na heeft g net genomen bij kunstlicht.. dus daarom andere belichting...
[ Bericht 17% gewijzigd door Lonaa op 16-12-2019 18:10:52 ]
Goede keuze idd en de kleur staat je goedquote:Op maandag 16 december 2019 17:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou vooruit. Voor en Na.
Voor is selfie bij raam, Na heeft g net genomen bij kunstlicht.. dus daarom andere belichting...
Slimquote:Op maandag 16 december 2019 17:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat is heeeel donkerbruin, bijna zwart. Dát moet je niet doen vind ik als je zo grijs geworden bent als ik. Rood vind ik dan ook een slechte keuze.. dus ik heb gewoon middenbruin gekozen. Voor mij en mijn huid het beste.
Ik begin eindelijk op te knappen... maar dat dacht ik vrijdag ook
quote:Op maandag 16 december 2019 17:25 schreef Blues het volgende:
Nou vooruit. Voor en Na.Ik wilde iets flauws zeggen als: neehee, niet van 10 jaar terug en nu!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor is selfie bij raam, Na heeft g net genomen bij kunstlicht.. dus daarom andere belichting...
Maar het staat echt leuk en maakt je gezicht ook zachter en dat kon het helaas na afgelopen jaar wel gebruiken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja maar bij jou is het mooi egaler grijs.. groot verschil!!quote:Op maandag 16 december 2019 15:36 schreef AnneX het volgende:
Écht. Nou ja.
En mijn haar wordt juist grijs gekleurd: coupe soleil met grijs masker![]()
Aviko vind ik toch best lekker. Of de franse frietjes van McCainquote:Op maandag 16 december 2019 15:33 schreef Aure het volgende:
Wat is de beste ovenfriet volgens jullie?
quote:Op maandag 16 december 2019 17:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou vooruit. Voor en Na.Ik vind je hoofd vóór het verven ook al leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor is selfie bij raam, Na heeft g net genomen bij kunstlicht.. dus daarom andere belichting...![]()
Ze is ook leukquote:Op maandag 16 december 2019 17:33 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik vind je hoofd vóór het verven ook al leuk!
Stond niet slecht, vond ik ook al. En het is ook geen lelijk grijs, ik vond juist het gemêleerde mooi. Maar dit is wel zachter en maakt toch wat jonger.quote:Op maandag 16 december 2019 17:38 schreef Uhmmpie het volgende:
Dat is best een heel verschil ja.
Al vind ik je grijs ook wel heel mooi stiekem.
Vroegah ging ik met een grote pan naar de chinees.. aten we met zijn 4-en 3 dagen van of zoquote:Op maandag 16 december 2019 17:39 schreef Tally het volgende:
Ik had gister zin in chinees. Maar ik kreeg zoveel mee dat ik heel China kan voeren![]()
Dus vanavond eet ik weer chinees. En misschien morgen ook nog. Weer genoeg voor een paar maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |