Oh, ik vond jou juist een enorm betweterig hypochonder. Zodra iemand een mening heeft weet jij het beter, maar bij wat tegengas is het meteen huilen "oh ik ben zo zielig met mijn darmklachten en mijn pleinvrees". Zo zie je maar he, het is net hoe het overkomtquote:Op zondag 15 december 2019 21:13 schreef Myraela het volgende:
Grappig wel hoe dat blijkbaar per persoon zo kan verschillen. Ik vond jou juist een enorm inhoudsloze toevoeging in de SC. Ben wel benieuwd wat jouw interpretatie van lomp en direct dan is.
Molo is overigens wel direct en recht voor der raap. Zou jammer zijn als zij weggaat.
De componist van dat nummer is juist net overleden.quote:
Heeft de mijne ook last van toen werd er aan teveel water gedacht.quote:Op zondag 15 december 2019 21:28 schreef Aure het volgende:
Ik zat trouwens nog wel met een serieuze vraag aan de plantenliefhebbers hier. Die monstera die ik dus verpot heb en rechtop heb gezet krijgt gele bladerenwat kan het zijn en wat moet ik er aan doen? Heb hem in ieder geval een andere plaats in de kamer gegeven (in het midden, geen direct zonlicht).
Ja, dat gebruik ik inderdaad regelmatig wanneer ik mijn gelijk niet krijg.quote:Op zondag 15 december 2019 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, ik vond jou juist een enorm betweterig hypochonder. Zodra iemand een mening heeft weet jij het beter, maar bij wat tegengas is het meteen huilen "oh ik ben zo zielig met mijn darmklachten en mijn pleinvrees". Zo zie je maar he, het is net hoe het overkomt
Water geven.quote:Op zondag 15 december 2019 21:28 schreef Aure het volgende:
Ik zat trouwens nog wel met een serieuze vraag aan de plantenliefhebbers hier. Die monstera die ik dus verpot heb en rechtop heb gezet krijgt gele bladerenwat kan het zijn en wat moet ik er aan doen? Heb hem in ieder geval een andere plaats in de kamer gegeven (in het midden, geen direct zonlicht).
Teveel water? Was dat die waar je veel wortels van kapot had gemaakt? Misschien toch een stukje met te weinig wortels overgebleven.quote:Op zondag 15 december 2019 21:28 schreef Aure het volgende:
Zou dat nog goed kunnen komen denk je als er toch teveel wortels zijn beschadigd?quote:Op zondag 15 december 2019 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Teveel water? Was dat die waar je veel wortels van kapot had gemaakt? Misschien toch een stukje met te weinig wortels overgebleven.
Kan tijd nodig hebben. Zat er wel een luchtwortel aan? Dan zou je een stukje ook tijdelijk helemaal in water kunnen zetten zodat de wortels verder kunnen ontwikkelen. Maar kan ook zijn dat één stukje teveel beschadigingen had, maar de rsst van de plant wel prima gaat.quote:Op zondag 15 december 2019 21:33 schreef Aure het volgende:
Zou dat nog goed kunnen komen denk je als er toch teveel wortels zijn beschadigd?
ja mazzelquote:Op zondag 15 december 2019 21:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat gebruik ik inderdaad regelmatig wanneer ik mijn gelijk niet krijg.
Overigens wel een mooi voorbeeld van waarom ik blij ben als je weer lekker bij gelijkgestemde gaat zitten. Hier is wel gewoon ruimte om dingen te delen zonder dat internethelden het gebruiken om achter hun toetsenbordje de stoere boi uit te hangen.
Toedels he.
Ik kijk/lees dan met verbazing en denk waarom heb je het nodig dit te doen?quote:Op zondag 15 december 2019 21:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het moddergooien... dus ik kijk wel toe.
Gluhweintje erbij... lekker
Show's over, poppetje gezien, kastje dichtquote:Op zondag 15 december 2019 21:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het moddergooien... dus ik kijk wel toe.
Gluhweintje erbij... lekker
Ik had dat met orchideeen...quote:Op zondag 15 december 2019 21:36 schreef Tele6 het volgende:
@:Aure
Mijne krijgt gele bladen van te weinig water en van te veel water en ik ben niet goed in het midden daartussenin vinden
Dan is het bedtijd hierquote:Op zondag 15 december 2019 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Show's over, poppetje gezien, kastje dicht
Slaaplekker Uhmpiequote:Op zondag 15 december 2019 21:42 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dan is het bedtijd hier
Weltruste folks
Lief zijn voor elkaar he.
Denk dat er wel een luchtwortel aan zat. Er waren er 3 in totaal, maar 2 zijn er gesneuveldquote:Op zondag 15 december 2019 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan tijd nodig hebben. Zat er wel een luchtwortel aan? Dan zou je een stukje ook tijdelijk helemaal in water kunnen zetten zodat de wortels verder kunnen ontwikkelen. Maar kan ook zijn dat één stukje teveel beschadigingen had, maar de rsst van de plant wel prima gaat.
Dat zou wel eens de oorzaak kunnen zijn ja.quote:Op zondag 15 december 2019 21:44 schreef Aure het volgende:
[..]
Denk dat er wel een luchtwortel aan zat. Er waren er 3 in totaal, maar 2 zijn er gesneuveld
Wie?quote:Op zondag 15 december 2019 21:45 schreef Aure het volgende:
Over komen en gaan gesproken, waarom post Stereo hier niet meer of is dat al te lang geleden?
Gut, Dat is lang geleden! Die woont nu in de VS...quote:Op zondag 15 december 2019 21:45 schreef Aure het volgende:
Over komen en gaan gesproken, waarom post Stereo hier niet meer of is dat al te lang geleden?
Das heel lang geleden. Dat hij hier postte.quote:Op zondag 15 december 2019 21:45 schreef Aure het volgende:
Een aantal SC's zijn zo. Anderen zijn echt gericht op slap geouwehoer.quote:Op zondag 15 december 2019 21:44 schreef Blues het volgende:
Ik ben niet anders gewend van deze sc. De opstootjes, het venijnige af en toe, het gaan en komen van mensen, met of zonder drama, het enorme begrip, meeleven en de hulp naar elkaar toe maar ook het afbranderige, kwetsende zo af en toe.
En geen idee of het in andere sc's er zo heel anders aan toe gaat.
Oktober 2017 dook ik hier voor het eerst opquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 18:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
*lurker duikt op*
Hoi morgana, leuk dat je denkt over de aanschaf van een skate/long/pennyboard! Als trotse eigenaar van een longboard en een cruisertje (te kort longboard) denk ik dat ik wel wat vragen zou moeten kunnen beantwoorden! Dus wat wil je weten?
O ja, en voordat je het vraagt. Koop geen pennyboard tenzij je maat 34 schoenen hebt en je hele omgeving vorig jaar nieuw geasfalteerd is
En sorry maar geen idee hoe ik uit het vorige topic moet quoten
Long before your time.. Ik denk serieus dat hij tien op de basisschool zat...quote:Op zondag 15 december 2019 21:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wie?
Of ik heb een slecht geheugen of het is inderdaad al een tijd geleden
Hmm, hoe lang ben ik hier eigenlijk al...
quote:Op zondag 15 december 2019 21:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Das heel lang geleden. Dat hij hier postte.
Die zit in de VS tegenwoordig. Senior Chipsbakker, maar dan nog een hippe titel.
Heb je m relatief droog staan, en niet teveel in de zon (het is zijn winter nu)quote:Op zondag 15 december 2019 21:28 schreef Aure het volgende:
Ouwe vertrouwde namen waar we ook nog gezellige meetings mee hebben gehad.quote:Op zondag 15 december 2019 21:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Gut, Dat is lang geleden! Die woont nu in de VS...
Was gisteren trouwens in Leuven en dacht steeds coldfeet en los te zien...
Je hebt het opgezocht ookquote:Op zondag 15 december 2019 21:50 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oktober 2017 dook ik hier voor het eerst op
Maar jij zit hier eigenlijk toch ook niet zo heel lang? Jaar of 5?quote:Op zondag 15 december 2019 21:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je hebt het opgezocht ookIk uh, durf niet te zoeken, voor mezelf.
Steer werkt en woont in de USA en post al een tijd niet meer op Fok!quote:Op zondag 15 december 2019 21:45 schreef Aure het volgende:
Hij is denk ik te nat.. Ik kijk het nog even aan.quote:Op zondag 15 december 2019 21:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je m relatief droog staan, en niet teveel in de zon (het is zijn winter nu)
Om precies te zijn: (want ik ging natuurlijk wel kijkenquote:Op zondag 15 december 2019 21:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Maar jij zit hier eigenlijk toch ook niet zo heel lang? Jaar of 5?
edit: ik durfde niet omdat ik niet door 150 pagina's topics wilde bladeren waar ik ooit in gereageerd hebquote:Op maandag 9 december 2013 16:01 schreef Lonaa het volgende:
Hallo, mag ik hier slowchatten over voedsel en andere dingen?
Los van hoe lang dit topic al loopt of andere mensen hier al zijn, vind ik vijf jaar best een flinke tijd.quote:Op zondag 15 december 2019 21:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Maar jij zit hier eigenlijk toch ook niet zo heel lang? Jaar of 5?
Haha ja ik ook!quote:Op zondag 15 december 2019 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Los van hoe lang dit topic al loopt of andere mensen hier al zijn, vind ik vijf jaar best een flinke tijd.
Het is hier wel iets meer dan dat ik gewend ben iddquote:Op zondag 15 december 2019 21:44 schreef Blues het volgende:
Ik ben niet anders gewend van deze sc. De opstootjes, het venijnige af en toe, het gaan en komen van mensen, met of zonder drama, het enorme begrip, meeleven en de hulp naar elkaar toe maar ook het afbranderige, kwetsende zo af en toe.
En geen idee of het in andere sc's er zo heel anders aan toe gaat.
Hoe vind je je eerste post?quote:Op zondag 15 december 2019 21:50 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oktober 2017 dook ik hier voor het eerst op
Jij was er toen ook al, zag ik in dat topic.quote:Op zondag 15 december 2019 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Los van hoe lang dit topic al loopt of andere mensen hier al zijn, vind ik vijf jaar best een flinke tijd.
Ja, ik zag het. Dikke zonde welquote:Op zondag 15 december 2019 21:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Haha ja ik ook!
Oeh net je jubileum gemist Lonaa!
Iets meer wat?quote:Op zondag 15 december 2019 21:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het is hier wel iets meer dan dat ik gewend ben iddMaar goed het zij zo
[..]
Hoe vind je je eerste post?
Zat er niet ver naast!quote:Op zondag 15 december 2019 21:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Om precies te zijn: (want ik ging natuurlijk wel kijken)
[..]
edit: ik durfde niet omdat ik niet door 150 pagina's topics wilde bladeren waar ik ooit in gereageerd heb![]()
Oh fuck, wel? Ik dacht dat jij er voor mij was.quote:Op zondag 15 december 2019 21:59 schreef Lonaa het volgende:
Jij was er toen ook al, zag ik in dat topic.
Voel je verder vrij weinig van hoor, op zichquote:
ja, dat is ook zo!quote:Op zondag 15 december 2019 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
dat sommige mensen iets gevoeliger zijn.quote:
Ik heb amper ergens meegeschreven voor ik hier schreef, dus ik ben simpelweg door mijn postgeschiedenis heen gaan scrollen vanaf het langst geleden richting nu. [CUL SC] is makkelijk ertussenuit te scannen. (Ik lees sowieso snelquote:Op zondag 15 december 2019 21:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het is hier wel iets meer dan dat ik gewend ben iddMaar goed het zij zo
[..]
Hoe vind je je eerste post?
Oh ja, dat plaatje.quote:Op zondag 15 december 2019 22:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
dat sommige mensen iets gevoeliger zijn.
Ik schrok er bijvoorbeeld echt van wat een zoon stom plaatje aanrichtte .
Ah ja ik zit nu een jaar of 10 onder deze Nick op dit forum :’)quote:Op zondag 15 december 2019 22:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb amper ergens meegeschreven voor ik hier schreef, dus ik ben simpelweg door mijn postgeschiedenis heen gaan scrollen vanaf het langst geleden richting nu. [CUL SC] is makkelijk ertussenuit te scannen. (Ik lees sowieso snel)
Nohquote:Op zondag 15 december 2019 22:03 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik lig naast mijn grote zoon in het logeerbed. Het is heerlijk te merken hoe hij kalmeert als hij aan het woelen is dit simpelweg mijn hand op z'n rug....
Dat gezegd hebbende had ik ook slapen, welterusten allemaal!
quote:Op zondag 15 december 2019 22:03 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik lig naast mijn grote zoon in het logeerbed. Het is heerlijk te merken hoe hij kalmeert als hij aan het woelen is dit simpelweg mijn hand op z'n rug....
Ik een jaar of zes denk ik, maar de eerste zoveel jaar vond ik jullie eng en durfde ik nergens wat te zeggenquote:Op zondag 15 december 2019 22:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah ja ik zit nu een jaar of 10 onder deze Nick op dit forum :’)
Joh...je viert het 5- jarig jubileum met een mod.schapquote:
Ik had dat plaatje gemistquote:Op zondag 15 december 2019 22:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
dat sommige mensen iets gevoeliger zijn.
Ik schrok er bijvoorbeeld echt van wat een zo’n stom plaatje aanrichtte .
Ik post hier nu pas een maand ofzo lol. Heb wel in andere SC’s gezeten. FOT is niet heel boeiend meer nadat er mensen gingen zeuren dat het niet over fotografie ging en F&F is ook stil. Best jammer welquote:Op zondag 15 december 2019 22:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik een jaar of zes denk ik, maar de eerste zoveel jaar vond ik jullie eng en durfde ik nergens wat te zeggen
Ik heb ooit eens in een fotoforum gezeten (niet hier, waar weet ik niet meer), en daar werd ik na een paar maanden met pek en veren weggejaagd toen ze erachter kwamen dat ik geen spiegelreflex had maar een superzoom.quote:Op zondag 15 december 2019 22:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik post hier nu Pasen maand ofzo lol. Heb wel in andere SC’s gezeten. FOT is niet heel boeiend meer nadat er mensen gingen zeuren dat Het niet over fotografie ging en F&F is ook stil. Best jammer wel![]()
En toen dacht ik eens een CULsc.. eten vind ik ook leuk :’)
Ah gossie, en hij slaapt dan gewoon?quote:Op zondag 15 december 2019 22:03 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat flauw van ze.quote:Op zondag 15 december 2019 22:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens in een fotoforum gezeten (niet hier, waar weet ik niet meer), en daar werd ik na een paar maanden met pek en veren weggejaagd toen ze erachter kwamen dat ik geen spiegelreflex had maar een superzoom.
Aan de foto’s hadden ze het nooit gezien, maar toen opeens wel
Meer sneu vond ik. Reactie was ook zo raar van iemand (is al een flinke tijd geleden hoor) die deed net alsof ik een soort infiltrerende spion was. Ik leerde alleen maar van henquote:
Qua ingredienten lekker, maar couscous he.quote:Op zondag 15 december 2019 22:15 schreef AnneX het volgende:
En on a cul side note: jumbo en Marokkaans is smakelijk!
https://www.jumbo.com/jum(...)ous-1250g/194862PAK/
That's the spirit.quote:Op zondag 15 december 2019 22:04 schreef Tele6 het volgende:
Soms wordt dat gevoelige ook wel nogal ingevuld voor een ander. Laatst dachten veel mensen dat iets heel lomp was naar mij toe, maar ik vond het eigenlijk wel grappig. Toen gingen ze het voor me opnemen, terwijl ik zelf eerder "sukkel haha" zou hebben gereageerd en het erbij gelaten zou hebben.
Dat is hier volgens mij echt niet zo. Al is het forum wel wat meer gericht op spiegelreflex. Maar ruimte genoeg voor andere dingen. Maar je hebt er altijd sukkels tussen natuurlijk.quote:Op zondag 15 december 2019 22:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Meer sneu vond ik. Reactie was ook zo raar van iemand (is al een flinke tijd geleden hoor) die deed net alsof ik een soort infiltrerende spion was. Ik leerde alleen maar van hen
Dat is uiteraard omdat ik er niet meer was. Maar ik ben weer min of meer terug, dus @Molo kan ook weer rustig haar poezelig hoofdje laten zien.quote:Op zondag 15 december 2019 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik wel een conceptueel idee heb van het waarom daarvan.
Volgens mij ook niet, bewonder daar graag andermans foto’s. Maar nooit zo’n behoefte om daar mee te posten.quote:Op zondag 15 december 2019 22:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat is hier volgens mij echt niet zo. Al is het forum wel wat meer gericht op spiegelreflex. Maar ruimte genoeg voor andere dingen. Maar je hebt er altijd sukkels tussen natuurlijk.
kajjelachejongequote:Op zondag 15 december 2019 22:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat is uiteraard omdat ik er niet meer was. Maar ik ben weer min of meer terug, dus @:Molo kan ook weer rustig haar poezelig hoofdje laten zien.
Dat is ook niet leukquote:Op zondag 15 december 2019 22:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Meer sneu vond ik. Reactie was ook zo raar van iemand (is al een flinke tijd geleden hoor) die deed net alsof ik een soort infiltrerende spion was. Ik leerde alleen maar van hen
2010/2011 zoietsquote:Op zondag 15 december 2019 22:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook niet leukooit begon ik volgens mij in de FOT SC en kwam toen naar CUL door P. Dat was de tijd dat Stereo en Aure hier ook nog waren, geen idee hoe lang geleden dat was.
Met 20 jaar komt er toch wel een feestje?quote:Op zondag 15 december 2019 22:42 schreef golfer het volgende:
Vroegah...voordat ik in deze SC postte zat ik vooral in deze slowchat VBL / [HOOLS] De VBL Kroeg #2093: Winter is Coming, die nu ook op sterven na dood is.
Mijn 19-jarige Fok!jubileum heb ik ook voorbij laten gaan zonder vieringen.
Crematie.quote:Op zondag 15 december 2019 22:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Met 20 jaar komt er toch wel een feestje?
De mod heeft een EFIL cameraquote:Op zondag 15 december 2019 22:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat is hier volgens mij echt niet zo. Al is het forum wel wat meer gericht op spiegelreflex. Maar ruimte genoeg voor andere dingen. Maar je hebt er altijd sukkels tussen natuurlijk.
Laat ie zien wat direct is, is het weer niet goed: Pquote:Op zondag 15 december 2019 21:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat gebruik ik inderdaad regelmatig wanneer ik mijn gelijk niet krijg.
Overigens wel een mooi voorbeeld van waarom ik blij ben als je weer lekker bij gelijkgestemde gaat zitten. Hier is wel gewoon ruimte om dingen te delen zonder dat internethelden het gebruiken om achter hun toetsenbordje de stoere boi uit te hangen.
Toedels he.
Het is een spiegeloze systeemcamera, net als die Eos R camera's. Door personen die liever een spiegelreflex hebben worden ze ook wel EVIL genoemd (electronic finder, interchangable lens)quote:Op maandag 16 december 2019 00:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat is. Ik ga wel weer Googlen![]()
Het is weer maandag..quote:
Ik was ook nog niet klaar. Mup sloeg aan om 5 uur. Zomaar.quote:Op maandag 16 december 2019 06:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Het is weer maandag..
Heel hard geslapen.. toch weer moe wakker..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |