Als het van mij afhangt moet ik niet meer terug gaan, maar mocht ik het toch willen afmaken zou ik echt geen andere dokter willen.. hij behandeld mij al sinds me 17equote:Op zondag 15 december 2019 14:03 schreef babylon het volgende:
Doe maar wel. Dan kan hij je gelijk door verwijzen naar een collega.
Ja, en dat houdt op, als het goed is, als jij zegt verliefd op hem te zijn.quote:Op zondag 15 december 2019 14:18 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Als het van mij afhangt moet ik niet meer terug gaan, maar mocht ik het toch willen afmaken zou ik echt geen andere dokter willen.. hij behandeld mij al sinds me 17e
Ik zou voor alles openstaan, zolang het maar wederzijds isquote:Op zondag 15 december 2019 14:26 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
Wil je echt een relatie, of gewoon een paar keer neuken met hem? Als jij echt een relatie verwacht geef ik het weinig kans van slagen.
Aha, maar breng hem aub niet in de problemen, want hij mag geen relatie met jou aangaan. Omdat jullie een dokter-patient relatie hebben en er dan sprake is van afhankelijkheid.quote:Op zondag 15 december 2019 14:33 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Ik zou voor alles openstaan, zolang het maar wederzijds is
Juist wel. Een arts die een relatie met een patiënt onder behandeling begint wordt meestal ontslagen en komt zeer lastig aan een nieuwe baan.quote:Op zondag 15 december 2019 14:16 schreef Luppie0110 het volgende:
Gewoon zeggen. Als het lukt hoef je iig nooit meer te werken.
Maar als ik niet meer naar hem ga, ben ik dan toch geen patiënt meer van hem? Of telt dat niet?quote:Op zondag 15 december 2019 14:35 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
[..]
Aha, maar breng hem aub niet in de problemen, want hij mag geen relatie met jou aangaan. Omdat jullie een dokter-patient relatie hebben en er dan sprake is van afhankelijkheid.
Maar je wilt geen andere arts. Dus dat stop je helemaal met je traject?quote:Op zondag 15 december 2019 14:37 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Maar als ik niet meer naar hem ga, ben ik dan toch geen patiënt meer van hem? Of telt dat niet?
Geen idee, dat zou ik niet durven zeggen.quote:Op zondag 15 december 2019 14:37 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Maar als ik niet meer naar hem ga, ben ik dan toch geen patiënt meer van hem? Of telt dat niet?
Staat nu in R&P.quote:Op zondag 15 december 2019 14:02 schreef Pindakaas00 het volgende:
Oeps sorry, dit moest bij R&P zijn
Ook dan zal je een uitwastijd willen voor je contact met m opneemt.quote:Op zondag 15 december 2019 14:37 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Klopt, maar het lijkt mij dat de kans groot is dat een andere vrouw daar al aan dacht en al een paar meal tickets op de wereld heeft gezet.quote:Op zondag 15 december 2019 14:16 schreef Luppie0110 het volgende:
Gewoon zeggen. Als het lukt hoef je iig nooit meer te werken.
Jij bent verliefd, maar zou voor alles openstaan?quote:Op zondag 15 december 2019 14:33 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Ik zou voor alles openstaan, zolang het maar wederzijds is
Dat zeg ik niet.. Ik bedoel, ik zou al blij zijn moest hij iets willen met mij, maakt niet uit wat.quote:Op zondag 15 december 2019 15:25 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Jij bent verliefd, maar zou voor alles openstaan?
Vrouwen..
Denken alsnog dat je met seks een man kunt omkopen.
Uit mijn ervaring gaan echt heel veel mannen vreemd..quote:Op zondag 15 december 2019 15:28 schreef kree het volgende:
Vergeet het maar.. Wellicht heeft ie al een vrouw of vriendin? Weet je dat eigenlijk wel zeker?
Dat zegt alweer genoeg over jou!quote:Op zondag 15 december 2019 15:32 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Uit mijn ervaring gaan echt heel veel mannen vreemd..
quote:
Van hem weet ik dat niet hequote:Op zondag 15 december 2019 15:36 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]![]()
Als je weet dat hij een vrouw heeft, en het dan alsnog probeert, ben je net zo schuldig aan het vreemd gaan als hij.
Want je weet dat hij bezet is.
Er is niks mis mee om een crush te hebben, en ook niet om te wensen dat je je crush eens kunt verleiden tot een avontuurtje. Heerlijk om over te fantaserenquote:Op zondag 15 december 2019 15:32 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 december 2019 15:26 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.. Ik bedoel, ik zou al blij zijn moest hij iets willen met mij, maakt niet uit wat.
Beetje wanhopig wel.quote:Op zondag 15 december 2019 15:32 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Denken dat een kerel voor zijn neukertje zijn vrouw/gezin opgeeftquote:Op zondag 15 december 2019 15:32 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Ik zou willen dat het zelden zou voor komen eerlijk gezegd. Want nu geloof ik zelf niet meer in loyaliteit van mannen in huwelijk.quote:Op zondag 15 december 2019 15:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Denken dat een kerel voor zijn neukertje zijn vrouw/gezin opgeeftDat komt echt zelden voor.
Geloof me, mocht hij wat in je zien en hij is getrouwd oid, dan ben jij het vijfde wiel aan de wagen. En ik denk zomaar dat jij wel meer waard bent.quote:Op zondag 15 december 2019 15:46 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Ik zou willen dat het zelden zou voor komen eerlijk gezegd. Want nu geloof ik zelf niet meer in loyaliteit van mannen in huwelijk.
Als je verliefd bent, denk je nu eenmaal niet nuchter na. Ik zou willen dat ik die gevoelens niet had, maar ik weet niet hoe ik er vanaf geraak. Ik denk dus dat ik het best zeg, zodat hij me kan afwijzen, en ik kan verder leven. Want anders blijf ik denken: wat als? En blijf ik verliefd..quote:Op zondag 15 december 2019 15:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Geloof me, mocht hij wat in je zien en hij is getrouwd oid, dan jij het vijfde wiel aan de wagen. En ik denk zomaar dat jij wel meer waard bent.
Aanpappen met een bezette kerel moet je gewoon niet willen joh.
Dat zou enorm pijnlijk zijn ja.. Ik zou het dan best niet zeggen.quote:Op zondag 15 december 2019 16:02 schreef DonnaNoble het volgende:
Ook als je het niet zegt kan verliefdheid overgaan hoor. Kan een tijd duren, maar echt, het kan ook zonder afwijzing overgaan.
En hoe leuk lijkt het je om afgewezen te worden door hem? Of de gedachte dat hij het er in de koffiekamer over heeft? "O jee jongens, het is weer eens zo ver, een verliefde patiënte, kan iemand haar van me overnemen?". Want reken maar dat als hij arts en knap is, je niet de eerste patiente met een crush bent.
Ik heb meegemaakt dat een collega (denk ook aan zoiets als een arts) die nogal leuk en knap was verschillende jonge verliefde dames achter zich aan had. Daar praatte hij ook over, in de sfeer van "help ik heb er weer een, wat moet ik hier nou weer mee". En dan spraken we af dat een van de andere collega's dat contact zoveel mogelijk overnam en hem een beetje afschermde. Lijkt me niet leuk als je de verliefde dame in kwestie bent.
De bovenste 20 procent mannen ja, waar de vrouwen op vallen, de rest krijgt niets...quote:Op zondag 15 december 2019 15:32 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Dat telt wel, maar, conform de regels mag je dan alsnog pas een relatie aangaan na een “passende afkoelperiode”. Dat begrip is wat vaag, maar neem het ruim en lees het al “een jaar of meer”.quote:Op zondag 15 december 2019 14:37 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 december 2019 16:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Gewoon niet doen. Laat hem met rust en zet hem uit je hoofd..
Een homewrecker willen zijn omdat jij zo nodig verliefd moet worden op een mogelijk bezette kerel is geen goede eigenschap nee.quote:
Nee, ik heb gewoon al meerdere keren seks gehad met getrouwde mannen. En twee ervan waren ook artsen btw. Daarom vetrouw ik geen mannen meer op dat vlak.quote:Op zondag 15 december 2019 17:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik dacht dat je uit ervaring dat wel wist.
20 jaar en dan al zo verdorven. Schaam jezelf.quote:Op zondag 15 december 2019 17:24 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon al meerdere keren seks gehad met getrouwde mannen. En twee ervan waren ook artsen btw. Daarom vetrouw ik geen mannen meer op dat vlak.
Jij bent ook niet te vertrouwen blijkbaar.quote:Op zondag 15 december 2019 17:24 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon al meerdere keren seks gehad met getrouwde mannen. En twee ervan waren ook artsen btw. Daarom vetrouw ik geen mannen meer op dat vlak.
Als ik een relatie heb ga ik niet vreemd.. als ze het niet met mij doen, gaan ze dit wel met iemand anders doen.quote:Op zondag 15 december 2019 17:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jij bent ook niet te vertrouwen blijkbaar.
Haha, ja vast.. Als je nu al zo'n track record hebt.. Al 2 artsen "versleten" en de 3de wil je ook nog even doen..quote:Op zondag 15 december 2019 17:31 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Als ik een relatie heb ga ik niet vreemd.. als ze het niet met mij doen, gaan ze dit wel met iemand anders doen.
quote:Op zondag 15 december 2019 16:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
[..]
Een homewrecker willen zijn omdat jij zo nodig verliefd moet worden op een mogelijk bezette kerel is geen goede eigenschap nee.
De "homewrecker" en "verdorven" is de man die er op in gaat he? De dame heeft geen relatie en hoeft niemand verantwoording af te leggen.quote:Op zondag 15 december 2019 17:28 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
20 jaar en dan al zo verdorven. Schaam jezelf.
quote:Op zondag 15 december 2019 17:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jij bent ook niet te vertrouwen blijkbaar.
Zij is vrijgezel en hoeft niemand verantwoording af te leggen. De bezette man wél. En die kiest er zelf voor om vreemd te gaan.quote:Op zondag 15 december 2019 17:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Haha, ja vast.. Als je nu al zo'n track record hebt.. Al 2 artsen "versleten" en de 3de wil je ook nog even doen..
Een homewrecker is iemand die een gezin of relatie kapotmaakt of wil kapot maken. Dus dat kan beide partijen zijn.quote:Op zondag 15 december 2019 17:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
De "homewrecker" en "verdorven" is de man die er op in gaat he? De dame heeft geen relatie en hoeft niemand verantwoording af te leggen.
Eigenlijk best bizar, die neiging de vrijgezelke vrouw de schuld te geven van wat de bezette man doet. Tenzij je mannen als willoze wezen beschouwt misschien...
Echt he.. precies wat ik ook dacht.quote:Op zondag 15 december 2019 17:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
De "homewrecker" en "verdorven" is de man die er op in gaat he? De dame heeft geen relatie en hoeft niemand verantwoording af te leggen.
Eigenlijk best bizar, die neiging de vrijgezelke vrouw de schuld te geven van wat de bezette man doet. Tenzij je mannen als willoze wezen beschouwt misschien...
Niet mee eens. De enige die een home kan wrecken is de bezette man. Want die beslist of hij vreemd gaat (en/of zijn huidige relatie verbreekt).quote:Op zondag 15 december 2019 17:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Een homewrecker is iemand die een gezin of relatie kapotmaakt of wil kapot maken. Dus dat kan beide partijen zijn.
De vrijgezelle vrouw heeft weldegelijk een verantwoording, vooral naar haar zelf toe.quote:Op zondag 15 december 2019 17:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
De vrijgezelle vrouw gaat niet buiten welk boekje dan ook. De bezette man wél.quote:Op zondag 15 december 2019 17:41 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
De vrijgezelle vrouw heeft weldegelijk een verantwoording, vooral naar haar zelf toe.
En ja, de getrouwde mannen zijn er zelf ook schuldig aan. Maar de vrijgezelle vrouw doet net zo goed mee.
Waar 2 buiten het boekje gaan, hebben 2 schuld.
Wel dus, weet heus dat de man getrouwd is of een relatie heeft..quote:Op zondag 15 december 2019 17:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De vrijgezelle vrouw gaat niet buiten welk boekje dan ook. De bezette man wél.
Als er geen vrouw is die zich als maitresse wil lenen, valt er ook niks te home wrecken. Maar ik snap je puntquote:Op zondag 15 december 2019 17:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet mee eens. De enige die een home kan wrecken is de bezette man. Want die beslist of hij vreemd gaat (en/of zijn huidige relatie verbreekt).
Lang niet altijd. En als het wel zo is maakt dat geen donder uit. De enige die verantwoordelijkheden richting een ander (partner) heeft en de enige die kan beslissen dat hij/zij vreemd gaat (of de relatie met de partner verbreekt) is de bezette persoon.quote:Op zondag 15 december 2019 17:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Wel dus, weet heus dat de man getrouwd is of een relatie heeft..
Fijn dat je het punt snaptquote:Op zondag 15 december 2019 17:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als er geen vrouw is die zich als maitresse wil lenen, valt er ook niks te home wrecken. Maar ik snap je punt![]()
Ik zelf zou het nooit op mijn geweten willen hebben.
Maar je bent niet verliefd op hem, je bent verliefd op het beeld wat je van hem hebt gecreëerd in je hoofd. Je kent hem namelijk niet echt, je kent hem alleen oppervlakkig en dan ook nog eens alleen terwijl hij aan het werk is.quote:Op zondag 15 december 2019 15:52 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Als je verliefd bent, denk je nu eenmaal niet nuchter na. Ik zou willen dat ik die gevoelens niet had, maar ik weet niet hoe ik er vanaf geraak. Ik denk dus dat ik het best zeg, zodat hij me kan afwijzen, en ik kan verder leven. Want anders blijf ik denken: wat als? En blijf ik verliefd..
Dat is wel waarquote:Op zondag 15 december 2019 18:00 schreef madam-april het volgende:
[..]
Maar je bent niet verliefd op hem, je bent verliefd op het beeld wat je van hem hebt gecreëerd in je hoofd. Je kent hem namelijk niet echt, je kent hem alleen oppervlakkig en dan ook nog eens alleen terwijl hij aan het werk is.
Blijkbaar heb je er zelf ook nogal last van. Je hoeft haar echt niet te beschermen ofzo.quote:Op zondag 15 december 2019 17:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lang niet altijd. En als het wel zo is maakt dat geen donder uit. De enige die verantwoordelijkheden richting een ander (partner) heeft en de enige die kan beslissen dat hij/zij vreemd gaat (of de relatie met de partner verbreekt) is de bezette persoon.
Vreemdgaan of de relatie verbreken als iemand je als bezet persoon probeert te versieren is geen plicht ofzo.
Je kan gewoon nee zeggen/er niet op ingaan (en dat hoort ook gewoon zo als je bezet bent). De bezette persoon is de verantwoordelijke persoon.
Ik heb nergens last van en bescherm niemand. Ik vind het gewoon niet logisch de verantwoordelijkheid ergens anders te leggen dan waar die hoort. En dat is bij de bezette persoon.quote:Op zondag 15 december 2019 18:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je er zelf ook nogal last van. Je hoeft haar echt niet te beschermen ofzo.
Natuurlijk is de getrouwde persoon schuldig, maar de andere kant ook.
Dit mag inderdaad niet.quote:Op zondag 15 december 2019 14:33 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
En volgens mij mag een arts geen relatie met een patient aangaan. En je verliefdheid stopt vanzelf, maak je geen zorgen.
Mee eens.quote:Op zondag 15 december 2019 18:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je er zelf ook nogal last van. Je hoeft haar echt niet te beschermen ofzo.
Natuurlijk is de getrouwde persoon schuldig, maar de andere kant ook.
Juist ja. Want degene zónder relatie is verantwoordelijk voor de relatie van de bezette persoon uiteraard.quote:
De persoon zonder relatie zou ook eerst uit kunnen zoeken of de te versieren persoon een relatie heeft alvorens tot actie over te gaan.quote:Op zondag 15 december 2019 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Juist ja. Want degene zónder relatie is verantwoordelijk voor de relatie van de bezette persoon uiteraard.
Niet de bezette persoon zelf. Die is een willoos wezen dat versierd wordt en kan er niks aan doen dat die er op in gaat...
![]()
![]()
De bezette persoon hoort er gewoon niet op in te gaan. Punt.quote:Op zondag 15 december 2019 18:16 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
De persoon zonder relatie zou ook eerst uit kunnen zoeken of de te versieren persoon een relatie heeft alvorens tot actie over te gaan.
Tja de vrouw die achter iemand aan gaat die al bezet is verdient ook geen schoonheidsprijs.quote:Op zondag 15 december 2019 18:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De bezette persoon hoort er gewoon niet op in te gaan. Punt.
Ik zou dit NEVER nooit doen. Zo ben ik echt niet..quote:Op zondag 15 december 2019 18:19 schreef praadje het volgende:
Een beetje goede arts zal daar nooit op ingaan. Ten eerste is het verboden en als het uitkomt dan komt hij voor het tuchtrecht en ten tweede, als hij jou aan de kant zet en jij bent niet lekker in je bolletje en je klaagt hem aan wegens #metoo als wraak dan is hij evengoed zijn baan kwijt en hangt er ook nog eens een gevangenisstraf boven zijn hoofd. No way.
Die hoeft niemand verantwoording af te leggen.quote:Op zondag 15 december 2019 18:24 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Tja de vrouw die achter iemand aan gaat die al bezet is verdient ook geen schoonheidsprijs.
Dat bedoel ik ook.quote:Op zondag 15 december 2019 17:24 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Die types komen thuis wat te kort.quote:Op zondag 15 december 2019 18:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die hoeft niemand verantwoording af te leggen.
Overigens is het vaak de bezette persoon die op de vrijgezelle jaagt ipv andersom. Dubbel fout.
Dan verbreken ze hun relatie/gaan scheiden. Vreemdgaan is en blijft hun beslissing. Niet die van hun partner of van de vrijgezel.quote:Op zondag 15 december 2019 18:31 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Die types komen thuis wat te kort.
Zat mensen die geen oude schoenen weggooien voor ze nieuwe hebben.quote:Op zondag 15 december 2019 18:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan verbreken ze hun relatie/gaan scheiden. Vreemdgaan is en blijft hun beslissing. Niet die van hun partner of van de vrijgezel.
Lekker makkelijk wel hoor:
1) "Het is niet mijn schuld dat ik mijn partner bedroog, ik werd verleid"
2) "Het is niet mijn schuld dat ik mijn partner bedroog, ik kom thuis wat tekort"
GATVERREDAMME
0 verantwoordelijkheid voir de eigen beslissingen, álles is de schuld van een ander. Echt walgelijke lui die daarmee komen aanzetten
En dat is prima?quote:Op zondag 15 december 2019 18:40 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Zat mensen die geen oude schoenen weggooien voor ze nieuwe hebben.
Je bent sowieso niet verliefd je vind hem aantrekkelijk en wil vooral seks.quote:
Het voelt echt als verliefdheid hoorquote:Op zondag 15 december 2019 18:43 schreef kree het volgende:
[..]
Je bent sowieso niet verliefd je vind hem aantrekkelijk en wil vooral seks.
Verliefd zijn is toch echt anders, voor mij iig wel
Nou ik hou je niet tegen, zeg alleen dat ik echt denk dat het een heeeel slecht plan isquote:Op zondag 15 december 2019 18:47 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Het voelt echt als verliefdheid hoor
Ik denk niet dat ik het zal zeggenquote:Op zondag 15 december 2019 18:59 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik hou je niet tegen, zeg alleen dat ik echt denk dat het een heeeel slecht plan is
Zeker na de rest wat je vertelde
Nou zie het vervolg wel verschijnen dan?quote:Op zondag 15 december 2019 19:03 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het zal zeggen
Nee het is lust, geen verliefdheid.quote:Op zondag 15 december 2019 18:47 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Het voelt echt als verliefdheid hoor
Dat is vrij gechargeerd.quote:Op zondag 15 december 2019 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Juist ja. Want degene zónder relatie is verantwoordelijk voor de relatie van de bezette persoon uiteraard.
Niet de bezette persoon zelf. Die is een willoos wezen dat versierd wordt en kan er niks aan doen dat die er op in gaat...
![]()
![]()
Zeker dat laatste niet. Ik zit overigens zelf in de medische sector.quote:Op zondag 15 december 2019 19:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee het is lust, geen verliefdheid.
Wat heb je trouwens met artsen? Je hebt er al 2 gehad en wil nu nummer 3. Daar zit iets achter!
Is het omdat ze heel dichtbij je komen en je iets mist op dat gebied? Is het hun macht? Is het omdat je graag een dokter wil omdat je dan een lekker leven kan leiden?
Wat trekt je aan in hun?
Niks gechargeerds aan. Degene die bezet is, is degene die kiest. Niemand anders.quote:Op zondag 15 december 2019 19:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is vrij gechargeerd.
Als je willens en wetens hem wil gaan versieren met als doel een relatie hebben of om seks te hebben, mag je je wel degelijk enigszins verantwoordelijk voelen. Moreel gezien is het vrij treurig als je daartoe verlaagt. Als het een one-night-stand is bij een club is dat wat anders dan doelbewust contact opzoeken wanneer je weet dat de ander in een relatie zit.
Als dat jouw morele kader is...quote:Op zondag 15 december 2019 19:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks gechargeerds aan. Degene die bezet is, is degene die kiest. Niemand anders.
Blijkbaar.quote:Op zondag 15 december 2019 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als dat jouw morele kader is...
Niets met een moreel kader te msken. Gewoon de harde feiten.quote:Op zondag 15 december 2019 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als dat jouw morele kader is...
Nee, dat is jouw mening. Beetje jammer dat je die als een feit presenteert.quote:Op zondag 15 december 2019 19:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niets met een moreel kader te msken. Gewoon de harde feiten.
Njah oké, daar heb je wel gelijk in..quote:Op zondag 15 december 2019 19:44 schreef Gruj0 het volgende:
@:Pindakaas00: Stel, over 25 jaar ben je 45, waarvan zeg maar 18 jaar gelukkig getrouwd. Getrouwd, leuke man, gezin, alles voor elkaar.
En dan komt er opeens een 20 jarige die gewillig haar benen spreidt voor je man. Een offer he can't refuse. Neem je het dan alleen je man kwalijk, of ook die griet die jouw man heeft verleid? Grote kans dat je het dan niet alleen je man kwalijk neemt, maar ook haar, omdat zij jouw gezin heeft vernield door jouw man in een verleidelijke positie te plaatsen.
Nog een ander nogal rigoureus () voorbeeld: Stel jouw 20 jarige vriendin verleidt jouw pa. Is zij jouw vriendin dan nog, omdat je pa zich maar niet had moeten laten verleiden of is ze opeens een sl*t die alleen aan zichzelf denkt?
Dus ik zou zeggen: doe een ander niet iets aan wat je jezelf ook niet zou willen aandoen.
Wat klopt er niet dan? De bezette persoon is toch degene die beslist?quote:Op zondag 15 december 2019 19:53 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Nee, dat is jouw mening. Beetje jammer dat je die als een feit presenteert.
Waarom zou hij dat niet kunnen afslaan dan?quote:Op zondag 15 december 2019 19:44 schreef Gruj0 het volgende:
@:Pindakaas00: Stel, over 25 jaar ben je 45, waarvan zeg maar 18 jaar gelukkig getrouwd. Getrouwd, leuke man, gezin, alles voor elkaar.
En dan komt er opeens een 20 jarige die gewillig haar benen spreidt voor je man. Een offer he can't refuse. Neem je het dan alleen je man kwalijk, of ook die griet die jouw man heeft verleid? Grote kans dat je het dan niet alleen je man kwalijk neemt, maar ook haar, omdat zij jouw gezin heeft vernield door jouw man in een verleidelijke positie te plaatsen.
Nog een ander nogal rigoureus () voorbeeld: Stel jouw 20 jarige vriendin verleidt jouw pa. Is zij jouw vriendin dan nog, omdat je pa zich maar niet had moeten laten verleiden of is ze opeens een sl*t die alleen aan zichzelf denkt?
Dus ik zou zeggen: doe een ander niet iets aan wat je jezelf ook niet zou willen aandoen.
Hij kan het wel afslaan, maar de meeste mannen zijn zwak.quote:Op zondag 15 december 2019 19:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat niet kunnen afslaan dan?
Serieuze vraag. Waarom wordt hier gedaan alsof de man een zielig willoos verlengstuk van zijn lul is?
Daar heeft hij geen gelijk in.quote:Op zondag 15 december 2019 19:54 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Njah oké, daar heb je wel gelijk in..
Iets met niet genoeg bloed.quote:Op zondag 15 december 2019 19:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat niet kunnen afslaan dan?
Serieuze vraag. Waarom wordt hier gedaan alsof de man een zielig willoos verlengstuk van zijn lul is?
Ja toch? Die arme zielige zwakke mannen met een relatie... Geen ruggengraat, geen verantwoordelijkheid voor hun eigen relatie... Zwak zijn ze, kun je ze niet kwalijk nemen hoor..quote:Op zondag 15 december 2019 19:57 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hij kan het wel afslaan, maar de meeste mannen zijn zwak.
Is je man vreemdgegaan met een fris blaadje dat je zo fel bent?quote:Op zondag 15 december 2019 20:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja toch? Die arme zielige zwakke mannen met een relatie... Geen ruggengraat, geen verantwoordelijkheid voor hun eigen relatie... Zwak zijn ze, kun je ze niet kwalijk nemen hoor..
![]()
![]()
Iets met geen verantwoordelijkheid nemen.quote:
Reageer ook even op het andere deel van mijn antwoord. Wees eens niet zo selectief in je beantwoording.quote:Op zondag 15 december 2019 20:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja toch? Die arme zielige zwakke mannen met een relatie... Geen ruggengraat, geen verantwoordelijkheid voor hun eigen relatie... Zwak zijn ze, kun je ze niet kwalijk nemen hoor..
![]()
![]()
Ben je boos?quote:Op zondag 15 december 2019 20:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iets met geen verantwoordelijkheid nemen.
Grappig. Net was ik nog de wicked verleider, nu ineens de boze bedrogene.quote:Op zondag 15 december 2019 20:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is je man vreemdgegaan met een fris blaadje dat je zo fel bent?
Je brengt overal jouw mening als feit, dat is pas een feit.quote:Op zondag 15 december 2019 20:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Grappig. Net was ik nog de wicked verleider, nu ineens de boze bedrogene.
Whatever.
De bezette maskt de keus vreemd te gaan, niemand anders. Feit.
Je wil nog 100 herhalingen? Prima: degene die bezet is hoort niet in te gaan op de versierpogingen van wie dan ook. Die is verantwoordelijk voor de (relatie met) zijn haar/partner. Niemand anders. Vreemdgaan is een keuze. Die wordt gemaakt door degene met de relatie.quote:Op zondag 15 december 2019 20:03 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Reageer ook even op het andere deel van mijn antwoord. Wees eens niet zo selectief in je beantwoording.
En de mannen die dit niet kunnen afslaan vind ik idd ook waardeloos en zeker geen zielige gevallen. Daar ben ik het mee eens.
Wat klopt er niet aan?quote:Op zondag 15 december 2019 20:05 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je brengt overal jouw mening als feit, dat is pas een feit.
Dat je zo vaak dingen herhaalt (ook op het F1 subforum), maakt niet dat je (altijd) gelijk hebt.quote:Op zondag 15 december 2019 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je wil nog 100 herhalingen? Prima: degene die bezet is hoort niet in te gaan op de versierpogingen van wie dan ook. Die is verantwoordelijk voor de (relatie met) zijn hasr/partner. Niemand anders. Vteemdgaan is een keuze. Die wordt gemaskt door degene met de relsyie.
Wat klopt er niet aan?quote:Op zondag 15 december 2019 20:09 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat je zo vaak dingen herhaalt (ook op het F1 subforum), maakt niet dat je (altijd) gelijk hebt.
Ik ben het met je eens dat vreemdgaan een keuze is, maar door je zo op te willen stellen zoals Pindakaas00, maak je de drempel voor de ander wel lager om die keuze te nemen.quote:
Oh god, denk je nu serieus dat ik 24/7 aan hem denk enkel omdat ik hem wil neuken? Da zou wel heeel apart zijn he? Moest dat het geval zijn, zou ik niet emotioneel worden van het feit dat ik hem misshien nooit meer zal zien..quote:Op zondag 15 december 2019 20:21 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat vreemdgaan een keuze is, maar door je zo op te willen stellen zoals Pindakaas00, maak je de drempel voor de ander wel lager om die keuze te nemen.
Wil je echt een gezin kapotmaken dat jou nooit iets heeft misdaan, alleen vanwege een potje seks?
Het grootste bezwaar dat iedereen heeft tegen het plannetje van Pindakaas00 is dat ze er mensen (voor het leven) door gaat raken (echt en vechtscheidingen kunnen traumatiserend zijn voor kinderen) die haar niets misdaan hebben (waarschijnlijk vrouw, kinderen), vanwege wat? Een (paar keer een) potje seks van een uurtje of zo.
Nee, is gewoon een voorbeeld.quote:Op zondag 15 december 2019 20:27 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Oh god,denk je nu serieus dat ik 24/7 aan hem denk enkel omdat ik hem wil neuken? Da zou wel heeel apart zijn he? Moest dat het geval zijn, zou ik niet emotioneel worden van het feit dat ik hem misshien nooit meer zal zien..
Bovendien, overspel hoeft toch niet altijd boven water te komen?..
De manier waarop je schrijft maakt je al een verloren zaak..quote:Op zondag 15 december 2019 20:27 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Oh god, denk je nu serieus dat ik 24/7 aan hem denk enkel omdat ik hem wil neuken? Da zou wel heeel apart zijn he? Moest dat het geval zijn, zou ik niet emotioneel worden van het feit dat ik hem misshien nooit meer zal zien..
Bovendien, overspel hoeft toch niet altijd boven water te komen?..
Nee, en ik gaf u daar ook gelijk in. Maar heb het over het feit dat iedereen hier overtuigd is dat ik het enkel wil doen voor de lust. Ik heb echt gevoelens voor hem man, ookal is dat misshien voor het beeld dat ik zelf gecreëerd hebquote:Op zondag 15 december 2019 20:28 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Nee, is gewoon een voorbeeld.
Jij wil vast wel een vriendje of man later. Jij zou het ook prima vinden als zij hun overspel onder water houden?
Wat is daar mis mee?😅 ik studeer zelf biomedische wetenschappen, sukkel.quote:Op zondag 15 december 2019 20:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
De manier waarop je schrijft maakt je al een verloren zaak..
Er zijn genoeg andere vrijgezelle dokters. Beeld zal inderdaad wel door jezelf zijn gecreëerd. Eigenlijk is dat niks raars, er bestaat ook een term voor maar daar weet ik zo snel niet op te komen.quote:Op zondag 15 december 2019 20:30 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Nee, en ik gaf u daar ook gelijk in. Maar heb het over het feit dat iedereen hier overtuigd is dat ik het enkel wil doen voor de lust. Ik heb echt gevoelens voor hem man, ookal is dat misshien voor het beeld dat ik zelf gecreëerd heb
Al helemaal niet wanneer het een patient isquote:Op zondag 15 december 2019 15:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Denken dat een kerel voor zijn neukertje zijn vrouw/gezin opgeeftDat komt echt zelden voor.
Daar had ik zelf ook al aan gedacht ja. De kans dat ik het ooit tegen hem zeg, is echt nihil.quote:Op zondag 15 december 2019 20:33 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere vrijgezelle dokters. Beeld zal inderdaad wel door jezelf zijn gecreëerd. Eigenlijk is dat niks raars, er bestaat ook een term voor maar daar weet ik zo snel niet op te komen.
Zou mijn tijd gewoon in een ander persoon steken, dan vergeet je deze vanzelf. Onmogelijk dat deze de enige is die jij leuk vindt.
Pindakaas beslist dat niet. Dat doet die arts.quote:Op zondag 15 december 2019 20:21 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat vreemdgaan een keuze is, maar door je zo op te willen stellen zoals Pindakaas00, maak je de drempel voor de ander wel lager om die keuze te nemen.
Wil je echt een gezin kapotmaken dat jou nooit iets heeft misdaan, alleen vanwege een potje seks?
Het grootste bezwaar dat iedereen heeft tegen het plannetje van Pindakaas00 is dat ze er mensen (voor het leven) door gaat raken (echt en vechtscheidingen kunnen traumatiserend zijn voor kinderen) die haar niets misdaan hebben (waarschijnlijk vrouw, kinderen), vanwege wat? Een (paar keer een) potje seks van een uurtje of zo.
Als die man dat wil doen, dan doet hij dat maar met een andere vrouw. Waarom zou Pindakaas00 daar aan moeten bijdragen? Een schoon geweten is meer waard.
Toch iemand dat het door heeft, danku!🙄quote:Op zondag 15 december 2019 20:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Even voor de duidelijkheid: TS is Vlaams volgens mij. Daarom "schrijft ze anders" dan men in NL gewend is.
Kom oorspronkelijk uit de grensstreekquote:Op zondag 15 december 2019 20:46 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Toch iemand dat het door heeft, danku!🙄
Natuurlijk is degene met de relatie verantwoordelijk voor de eigen relatie.quote:Op zondag 15 december 2019 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je wil nog 100 herhalingen? Prima: degene die bezet is hoort niet in te gaan op de versierpogingen van wie dan ook. Die is verantwoordelijk voor de (relatie met) zijn haar/partner. Niemand anders. Vreemdgaan is een keuze. Die wordt gemaakt door degene met de relatie.
Dit dus.quote:Op zondag 15 december 2019 20:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Even voor de duidelijkheid: TS is Vlaams volgens mij. Daarom "schrijft ze anders" dan men in NL gewend is.
Schelden gaat je echt niet helpen. Het feit dat je opschrijft, dat sommige dingen niet boven water hoeven te komen.. Dan ben je gewoon smerig en achterbaks en ga je alleen voor jezelf.quote:Op zondag 15 december 2019 20:32 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?😅 ik studeer zelf biomedische wetenschappen, sukkel.
Ik heb alleen wel gevoelens voor deze, tis niet zo dat ik gewoon met dokters wil neuken. Dat slaat nergens op.. Je kiest er toch zelf niet voor om verliefd te worden? Dat gebeurt vanzelf.quote:Op zondag 15 december 2019 23:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Schelden gaat je echt niet helpen. Het feit dat je opschrijft, dat sommige dingen niet boven water hoeven te komen.. Dan ben je gewoon smerig en achterbaks en ga je alleen voor jezelf.
Laat ik je vertellen dat dingen altijd boven komen drijven en de waarheid uit zal komen.
Maar blijkbaar ben je toch niet zo snugger met je biologische wetenschappen.. Eerst 2 artsen versleten en nu al toe zijn aan nummer 3
Maar zou je tevreden zijn als hij 1 of 2 keer seks met je zou hebben en je dan een andere arts laat zoeken?quote:Op maandag 16 december 2019 00:10 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Ik heb alleen wel gevoelens voor deze, tis niet zo dat ik gewoon met dokters wil neuken. Dat slaat nergens op.. Je kiest er toch zelf niet voor om verliefd te worden? Dat gebeurt vanzelf.
Ik besef ook dat dat laatste met dit leeftijdsverschil niet mogelijk is. Dus zou al blij zijn dat ik ergens bevestiging krijg. Dat verzacht het een beetje.quote:Op maandag 16 december 2019 08:42 schreef happylife070 het volgende:
[..]
Maar zou je tevreden zijn als hij 1 of 2 keer seks met je zou hebben en je dan een andere arts laat zoeken?
Of zoek je huisje boompje kindje met hem?
Dat niet, maar ik denk dat je een hoop leuke fantasietjes kan hebben als je een arts leuk vindtquote:Op maandag 16 december 2019 08:50 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Laat het bij fantasie and move on. Dit heeft geen kans van slagen.
Weet ik..quote:Op maandag 16 december 2019 08:50 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Laat het bij fantasie and move on. Dit heeft geen kans van slagen.
Leeftijdsverschil hoeft niet direct een probleem te zijn, er zij meer mensen die gelukkig zijn met elkaar met een dergelijk leeftijds verschil.quote:Op maandag 16 december 2019 08:57 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Ik besef ook dat dat laatste met dit leeftijdsverschil niet mogelijk is. Dus zou al blij zijn dat ik ergens bevestiging krijg. Dat verzacht het ergens een beetje.
Dat geldt voor bijna elke job wel, al ken ik maar weinig vrouwen die fantasieen hebben voor een accountant bij de belastingdienstquote:Op maandag 16 december 2019 08:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik denk dat je een hoop leuke fantasietjes kan hebben als je een arts leuk vindt
Verliefde mensen zijn soms raar. Ik weet dat dit weinig kans van slagen heeft, maar ergens hoop in toch op een positieve reactiequote:Op maandag 16 december 2019 09:32 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Je weet het, maar 2 posts erboven wil je nog bevestiging. Je zegt A maar wilt B.
Dat zou het toch alleen maar erger maken? Dat bevestigt dat gevoel alleen maar, maakt het groter.quote:Op maandag 16 december 2019 09:38 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Verliefde mensen zijn soms raar. Ik weet dat dit weinig kans van slagen heeft, maar ergens hoop in toch op een positieve reactie
Soms kan een bijgerecht best lekker zijn, maar niet als je hoopt dat het toch een hoofdgerecht wordtquote:Op maandag 16 december 2019 09:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Je verdient beter dan iemand die je op z'n hoogst als een bijgerecht ziet. Dat zou alleen maar uitlopen in ellende voor je.
En wat wil iemand die tot over de oren verliefd is?quote:Op maandag 16 december 2019 10:51 schreef happylife070 het volgende:
[..]
Soms kan een bijgerecht best lekker zijn, maar niet als je hoopt dat het toch een hoofdgerecht wordt
Denk je nu serieus dat dit mijn topic is? Hahahahquote:Op maandag 16 december 2019 10:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
R&P / Is dit onschuldig of interesse?
Is de kok opeens een arts geworden?
Is een andere user, goeiemorgenquote:Op maandag 16 december 2019 10:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
R&P / Is dit onschuldig of interesse?
Is de kok opeens een arts geworden?
Pindakaas is pindakaas. Kan best zijn hoor, viel alleen opquote:Op maandag 16 december 2019 11:39 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Is een andere user, goeiemorgen
Ik ben 20, geen 28.. Jij trekt snel je conclusies preciesquote:Op maandag 16 december 2019 11:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Pindakaas is pindakaas. Kan best zijn hoor, viel alleen op
Niet precies, juist te gehaast.quote:Op maandag 16 december 2019 11:41 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Ik ben 20, geen 28.. Jij trekt snel je conclusies precies
Ongeacht of het je verantwoordelijkheid is of niet;quote:Op zondag 15 december 2019 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pindakaas beslist dat niet. Dat doet die arts.
En ik schat in dat hij helemaal niks doet behalve haar doorschuiven naar een andere arts.
Twas gewoon voor de seksquote:Op maandag 16 december 2019 12:21 schreef No239SquadronRAF het volgende:
Waarom is het met die andere twee getrouwde artsen met wie je naar bed bent gegaan eigenlijk niets geworden?
Oh dat is een beetje gek, want je rechtvaardigt jouw poging met deze getrouwde man het bed in te duiken met het feit dat je voor hém échte gevoelens hebt. Maar dat is dus eigenlijk niet relevant?quote:
Het is vast al duizend keer gezegd, maar dit soort mensenquote:Op zondag 15 december 2019 15:52 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Als je verliefd bent, denk je nu eenmaal niet nuchter na. Ik zou willen dat ik die gevoelens niet had, maar ik weet niet hoe ik er vanaf geraak. Ik denk dus dat ik het best zeg, zodat hij me kan afwijzen, en ik kan verder leven. Want anders blijf ik denken: wat als? En blijf ik verliefd..
Eens!quote:Op maandag 16 december 2019 14:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Het is vast al duizend keer gezegd, maar dit soort mensen.
Als je verliefd bent kan je er ook gewoon niks mee doen. Vreemd gaan of het uitlokken daarvan omdat je slachtoffer van je eigen verliefdheid bent is extreem sneu en zwak.
Is de man waar het om gaat wel getrouwd?quote:Op maandag 16 december 2019 12:50 schreef Ewout28 het volgende:
Pfoe wat een discussie, maar wel interessant haha.
Volgens mij ligt de fout helemaal niet bij óf de één óf de ander, het ligt bij beide.
Hoeveel schuld er dan precies ligt bij de versierder of diegene in een relatie, dat zoek je zelf maar uit, maar je draagt beide schuld in het hele gebeuren.
Dit gaat niet op als diegene in een relatie nooit heeft aangegeven dat ie in een relatie zit, of dat expres verbergt, natuurlijk
Uiteindelijk maken beide partijen een immorele keuze en daar maak je jezelf dan schuldig aan.
Wat betreft de originele vraag... vooral niet doen, echt 0% van slagen. Als je gewoon even goed geneukt moet worden, kan je mij een berichtje sturen haha
Hij heeft alleszinds een dochter, dus waarschijnlijk is hij wel getrouwd.. Maar mijn logische/rationele kant weet dat ik hier geen kansen in maak, kan alleen hopen dat ik hem zo snel mogelijk vergeet. Want het is al 3 jaar.. Hoogstwaarschijnlijk zal ik het zo laten, en maak ik geen afspraak meer bij hem. Ik wil mij niet belachelijk maken door het te zeggen uiteindelijk.quote:Op maandag 16 december 2019 14:52 schreef happylife070 het volgende:
[..]
Is de man waar het om gaat wel getrouwd?
Waarom loop je zo lang bij een chirurg? Meestal is dat opereren, keertje controle en klaarquote:Op maandag 16 december 2019 14:56 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Hij heeft alleszinds een dochter, dus waarschijnlijk is hij wel getrouwd.. Maar mijn logische/rationele kant weet dat ik hier geen kansen in maak, kan alleen hopen dat ik hem zo snel mogelijk vergeet. Want het is al 3 jaar.. Hoogstwaarschijnlijk zal ik het zo laten, en maak ik geen afspraak meer bij hem. Ik wil mij niet belachelijk maken door het te zeggen uiteindelijk.
quote:Op maandag 16 december 2019 15:02 schreef happylife070 het volgende:
[..]
Waarom loop je zo lang bij een chirurg? Meestal is dat opereren, keertje controle en klaar
Maar nee, tuurlijk niet. Da was nog dit jaar zelfs.quote:Op maandag 16 december 2019 15:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dus je hebt voor die drie jaar al 2 artsen 'gehad'? Toen je 17 of jonger was?
En die 2 mannen hebben niets met dit situatie te maken. Zou echt heel raar zijn..quote:Op maandag 16 december 2019 15:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dus je hebt voor die drie jaar al 2 artsen 'gehad'? Toen je 17 of jonger was?
Maak je er nu snel blindedarmoperatie vanquote:Op maandag 16 december 2019 15:06 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Twas een ernstige brandwonde, lag ook een maand int ziekenhuis eerst. En dan bijna 1 jaar controle. Na 2 jaar had ik dan weer een afspraak gemaakt. Zal niet teveel in details treden, wie weet leest hij dit 😂 al heb ik al teveel gezegd
quote:Op maandag 16 december 2019 15:08 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Maar nee, tuurlijk niet. Da was nog dit jaar zelfs.
Dan zit die verliefdheid dus ook niet zo heel diep, me dunkt. Vergeten en doorgaan met je leven.quote:Op maandag 16 december 2019 15:10 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
En die 2 mannen hebben niets met dit situatie te maken. Zou echt heel raar zijn..
Ga ik doen. Een van de posts heeft me wel overtuigd om het niet te zeggen. Of ik hem zo snel zal vergeten, denk het niet. Maar het zal wel moeten.quote:Op maandag 16 december 2019 15:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Dan zit die verliefdheid dus ook niet zo heel diep, me dunkt. Vergeten en doorgaan met je leven.
Vergeten hoeft ook niet, ik heb genoeg meiden ontmoet waar ik ook gevoelens voor had of wel iets mee had willen doen wat nooit iets geworden is.quote:Op maandag 16 december 2019 15:20 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Ga ik doen. Een van de posts heeft me wel overtuigd om het niet te zeggen. Of ik hem zo snel zal vergeten, denk het niet. Maar het zal wel moeten.
Dit dus. Wat een zieke redenatie om de verantwoordelijkheid 100% bij degene met een relatie te leggen. Het is kortom helemaal prima om actief te proberen een huwelijk (waarvan je op de hoogte bent) stuk te maken, want de ander heeft er maar niet op in te gaan. Jij bent vrijgezel en dus kun je doen wat je wil. Al ga je lapdancend op schoot zitten, als er iets mee wordt gedaan dan treft jou alsnog geen blaam.quote:Op maandag 16 december 2019 12:19 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ongeacht of het je verantwoordelijkheid is of niet;
- Een vrouw die überhaupt al een man wil verleiden die een relatie heeft, is een kutwijf.
- Een man die überhaupt al een vrouw wil verleiden die een relatie heeft, is een hondenlul.
Dat jij het voor jezelf goed wilt praten met: "Het is toch niet mijn verantwoordelijkheid dat hij vreemd gaat?", geeft ons allen een duidelijk beeld onder welke categorie jij valt
En dus als je verliefd bent moet je daar gelijk op acteren en alles uit de kast halen enzo toch? dat is geen keuze, nee dat is een verplichtingquote:Op maandag 16 december 2019 00:10 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Ik heb alleen wel gevoelens voor deze, tis niet zo dat ik gewoon met dokters wil neuken. Dat slaat nergens op.. Je kiest er toch zelf niet voor om verliefd te worden? Dat gebeurt vanzelf.
acteren doet ze dus niet, dus doe es lief!quote:Op maandag 16 december 2019 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zou dit niet doen vanwege allerlei redenen waar je beide niet beter van word uiteindelijk denk ik...
[..]
En dus als je verliefd bent moet je daar gelijk op acteren en alles uit de kast halen enzo toch? dat is geen keuze, nee dat is een verplichting
Lijkt net of je alles kan goed praten zo want ja... ben verliefd dus ja fuck logica en wijsheid.
Reageer even normaal joh witte ridderquote:Op maandag 16 december 2019 15:38 schreef happylife070 het volgende:
[..]
acteren doet ze dus niet, dus doe es lief!
quote:Op maandag 16 december 2019 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Reageer even normaal joh witte ridder
quote:Op zondag 15 december 2019 17:24 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Als je zo wanhopig aan hem blijft plakken, dan vergeet je hem nooit nee. Ik snap niet hoe mensen zo hopeloos verliefd zijn en vervolgens niet met die emotie om kunnen gaan... doen alsof ze doodgaan als ze hun gevoelens niet bevredigen. Een paar dagen tot een weekje 'verdrietig of down zijn', desnoods janken, en het is weg.quote:Op maandag 16 december 2019 15:20 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Ga ik doen. Een van de posts heeft me wel overtuigd om het niet te zeggen. Of ik hem zo snel zal vergeten, denk het niet. Maar het zal wel moeten.
Gewoon toeval. Ik vind hun beroep ook zeer aantrekkelijkquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:08 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat het iedere keer artsen zijn.
Nee, het geld vind je aantrekkelijk..quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:26 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Gewoon toeval. Ik vind hun beroep ook zeer aantrekkelijk
Hoe voelt het dan om niet voorbij de functie van 'cumcontainer' te promoveren?quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:26 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Typisch wat de meeste denken.. echt niet! Anders zou ik even goed voor zakenmannen, advocaten, ingenieurs etc.. gaan..quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Nee, het geld vind je aantrekkelijk..
Je gaat ze ook niet meer leren vertrouwen als je ze niet actief eruit probeert te filteren.quote:Op zondag 15 december 2019 17:24 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Onzin. Als je principieel tegen vreemdgaan bent, moet je het ook niet willen faciliteren. Dat ie dan wel een ander pakt lijkt me ook niet echt bevorderlijk voor je ego, waarvan akte als ik ts zo hoor.quote:Op zondag 15 december 2019 17:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De vrijgezelle vrouw gaat niet buiten welk boekje dan ook. De bezette man wél.
Als je zelf in die sector zit, dan zou ik ook niet LinkedIn aan ga maken puur om hem te benaderen voor een niet professioneel voorstel.quote:Op zondag 15 december 2019 19:17 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Zeker dat laatste niet. Ik zit overigens zelf in de medische sector.
Ik denk hun macht, intelligentie, behulpzaamheid etc..
Oh ja, die 2 had ik zelf niet opgezocht hoor.. was gewoon toeval.
Beter zoek je bevestiging bij iemand die meer gelijkwaardig voelt en voor meer dan de neuk wil gaan. Als het dan toch via een ander moet, doe het dan goed en selecteer niet op een onderbuikgevoel voor welke kruimel er ook aangeboden wordt.quote:Op maandag 16 december 2019 08:57 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Ik besef ook dat dat laatste met dit leeftijdsverschil niet mogelijk is. Dus zou al blij zijn dat ik ergens bevestiging krijg. Dat verzacht het een beetje.
Door het wel te zeggen ben je er tenminste vanaf. Desnoods geef je hem een briefje in een envelop bij het weg gaan. Als je er niks meer over hoort, dan zou je ook genoeg moeten weten.quote:Op maandag 16 december 2019 14:56 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Hij heeft alleszinds een dochter, dus waarschijnlijk is hij wel getrouwd.. Maar mijn logische/rationele kant weet dat ik hier geen kansen in maak, kan alleen hopen dat ik hem zo snel mogelijk vergeet. Want het is al 3 jaar.. Hoogstwaarschijnlijk zal ik het zo laten, en maak ik geen afspraak meer bij hem. Ik wil mij niet belachelijk maken door het te zeggen uiteindelijk.
Je bent twintig en je weet geen reet verder van wie hij is en wat hij buiten zijn werk om doet. De kans is dus nogal groot dat dit niet je ware liefde is. Ga eens je best doen om een leuker en bereikbaarder exemplaar tegen te komen. Sla die vreemdgangers over en selecteer iemand die je wel wil vertrouwen enzo.quote:Op maandag 16 december 2019 15:20 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Pro-tip: scoor zo een witte jas en rubber handschoentjes. Kun je die thuis inzetten *winkwink*quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:26 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Andersom weten artsen dat ook dat ze door hun beroep vrouwen aantrekken. En het zijn net gewone mensen en maken daar ook misbruik van.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:26 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Ergens hoop ik van wel, omdat ik weet dat ik er heel goed uitzie (sorry als dat arrogant klinkt, is gewoon wat ik weet van anderen), en hij kijkt altijd heel veel als ik weg kijk enzo.. soms had hij ook glinsterende ogen enzo.. terwijl ikzelf nog geen gevoelens voor hem had. Maar hij blijft wel professioneel, dus ben bang dat hij idd mij zal afwijzen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:02 schreef tetsuo-shima het volgende:
Geen enkele kans van slagen , ik ben dan geen arts, ik werk in de maatschappelijke zorg. En ik ben niet bepaald het knapste paard van de stal maar bij mij en mijn collega's gebeurt het ook wel afentoe dat cliënten denken dat ze gevoelens voor je krijgen, of dat ze je gewoon willen verleiden om wat gedaan te krijgen. Wanneer dat gebeurd word dat in het team besproken en word je doorgeschoven naar een collega.
Ik ga er vanuit dat dat bij een chirurg niet anders is. Jij bent niet de eerste en zeker niet de laatste die denkt dat ze gevoelens heeft gekregen voor hem
Fijn voor je dat je er heul leuk uitziet enzo, maar dat is geen garantie om daadwerkelijk serieus te worden genomen door iedereen. Opent wel wat deuren, toegegeven, maar ga nu niet miauwen dat in de bepaalde klasse mannen waar jij je beentjes voor spreidt, daadwerkelijk trouw blijven.quote:Op dinsdag 17 december 2019 23:01 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Ergens hoop ik van wel, omdat ik weet dat ik er heel goed uitzie (sorry als dat arrogant klinkt, is gewoon wat ik weet van anderen), en hij kijkt altijd heel veel als ik weg kijk enzo.. soms had hij ook glinsterende ogen enzo.. terwijl ikzelf nog geen gevoelens voor hem had. Maar hij blijft wel professioneel, dus ben bang dat hij idd mij zal afwijzen.
Ik heb geen track record.. En ja, ik heb enkel seks met hoog opgeleiden mannen, dus snap niet over welke "klasse" jij het hebt.. Ze doen ander veel moeite om seks met mij te hebben.quote:Op dinsdag 17 december 2019 23:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Fijn voor je dat je er heul leuk uitziet enzo, maar dat is geen garantie om daadwerkelijk serieus te worden genomen door iedereen. Opent wel wat deuren, toegegeven, maar ga nu niet miauwen dat in de bepaalde klasse mannen waar jij je beentjes voor spreidt, daadwerkelijk trouw blijven.
En al helemaal niet voor een 20-jarige met een track-record.
Hoi, ik ben superhooggeleidquote:Op dinsdag 17 december 2019 23:28 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Ik heb geen track record.. En ja, ik heb enkel seks met hoog opgeleiden mannen, dus snap niet over welke "klasse" jij het hebt.. Ze doen ander veel moeite om seks met mij te hebben.
De klasse mannen die meer geld, aanzien, doorzettingsvermogen en persoonlijkheid (of arrogantie, tis een dun lijntje) hebben dan de gemiddelde man. Let's face it, dat is een feit.quote:Op dinsdag 17 december 2019 23:28 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Ik heb geen track record.. En ja, ik heb enkel seks met hoog opgeleiden mannen, dus snap niet over welke "klasse" jij het hebt.. Ze doen ander veel moeite om seks met mij te hebben.
Ja, maar niet met deze leeftijdsverschil. Ik val gewoon op oudere mannen. Meeste meisjes van me leeftijd willen niets doen met een man van ver in 30, ook al is het een dokter of weet ik veel wat..quote:Op woensdag 18 december 2019 00:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De klasse mannen die meer geld, aanzien, doorzettingsvermogen en persoonlijkheid (of arrogantie, tis een dun lijntje) hebben dan de gemiddelde man. Let's face it, dat is een feit.
En ja, het zijn jagers.En niets is leuker en spannender dan rokken jagen. Als een vrouw aan je vraagt: "wat doe je voor werk?" en jij als arts kan antwoorden met "ik ben arts" dan heb je bij 99% van de vrouwen direct interesse. Het is gewoon zo, en terecht.
Wil je zo'n man aan je binden, tenminste dat begrijp ik uit je verhaal, moet je van goede huize komen. Zeker als 20-jarige, goed uitziende vrouw.
Wees een tijger, geen prooi
Misschien zeggen ze dat tegen hun vriendinnen omdat het "not done" is, uit ervaring weet ik wel beter!quote:Op woensdag 18 december 2019 00:36 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Ja, maar niet met deze leeftijdsverschil. Ik val gewoon op oudere mannen. Meeste meisjes van me leeftijd willen niets doen met een man van ver in 30, ook al is het een dokter of weet ik veel wat..
Hmms. Ik snap je wel.. euhm maar zal daar maar niet over beginnen weer. Want als oudere man ben je gelijk in de boom gehangen als je eerlijk gaat zijn over wat jongere meiden denken/willen. Ik heb het afgehouden hoor des al niet t’e min werd ik hier afgezeken. Leeftijdsverschil hetzelfde btw. Maar we waren beide jonger toen. Net grens 16 laagste. Tsja.. kwam van haar uit en vond haar echt lief en leuk. Beetje zo’n morale keuze dan hè....quote:Op woensdag 18 december 2019 00:36 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Ja, maar niet met deze leeftijdsverschil. Ik val gewoon op oudere mannen. Meeste meisjes van me leeftijd willen niets doen met een man van ver in 30, ook al is het een dokter of weet ik veel wat..
Als jij je prettig voelt bij oudere mannen, is daar helemaal niets mis mee. Ik denk dat je ook zelf intelligent genoeg bent om in te zien dat de categorie mannen waar jij op valt, gewoon een hele lastige is om het plaatje compleet te krijgen.quote:Op woensdag 18 december 2019 00:36 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Maak wat foto's met hem voor de Seventeen. Want dit is een fantasie voor veel rukkersquote:Op woensdag 18 december 2019 00:36 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Pornhub niet kennenquote:Op woensdag 18 december 2019 08:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maak wat foto's met hem voor de Seventeen. Want dit is een fantasie voor veel rukkers
TS is een troll, of anders toe aan andere medische zorg.quote:Op dinsdag 17 december 2019 23:28 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |