Tja de vrouw die achter iemand aan gaat die al bezet is verdient ook geen schoonheidsprijs.quote:Op zondag 15 december 2019 18:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De bezette persoon hoort er gewoon niet op in te gaan. Punt.
Ik zou dit NEVER nooit doen. Zo ben ik echt niet..quote:Op zondag 15 december 2019 18:19 schreef praadje het volgende:
Een beetje goede arts zal daar nooit op ingaan. Ten eerste is het verboden en als het uitkomt dan komt hij voor het tuchtrecht en ten tweede, als hij jou aan de kant zet en jij bent niet lekker in je bolletje en je klaagt hem aan wegens #metoo als wraak dan is hij evengoed zijn baan kwijt en hangt er ook nog eens een gevangenisstraf boven zijn hoofd. No way.
Die hoeft niemand verantwoording af te leggen.quote:Op zondag 15 december 2019 18:24 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Tja de vrouw die achter iemand aan gaat die al bezet is verdient ook geen schoonheidsprijs.
Dat bedoel ik ook.quote:Op zondag 15 december 2019 17:24 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon al meerdere keren seks gehad met getrouwde mannen. En twee ervan waren ook artsen btw. Daarom vetrouw ik geen mannen meer op dat vlak.
Die types komen thuis wat te kort.quote:Op zondag 15 december 2019 18:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die hoeft niemand verantwoording af te leggen.
Overigens is het vaak de bezette persoon die op de vrijgezelle jaagt ipv andersom. Dubbel fout.
Dan verbreken ze hun relatie/gaan scheiden. Vreemdgaan is en blijft hun beslissing. Niet die van hun partner of van de vrijgezel.quote:Op zondag 15 december 2019 18:31 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Die types komen thuis wat te kort.
Zat mensen die geen oude schoenen weggooien voor ze nieuwe hebben.quote:Op zondag 15 december 2019 18:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan verbreken ze hun relatie/gaan scheiden. Vreemdgaan is en blijft hun beslissing. Niet die van hun partner of van de vrijgezel.
Lekker makkelijk wel hoor:
1) "Het is niet mijn schuld dat ik mijn partner bedroog, ik werd verleid"
2) "Het is niet mijn schuld dat ik mijn partner bedroog, ik kom thuis wat tekort"
GATVERREDAMME
0 verantwoordelijkheid voir de eigen beslissingen, álles is de schuld van een ander. Echt walgelijke lui die daarmee komen aanzetten
En dat is prima?quote:Op zondag 15 december 2019 18:40 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Zat mensen die geen oude schoenen weggooien voor ze nieuwe hebben.
Je bent sowieso niet verliefd je vind hem aantrekkelijk en wil vooral seks.quote:
Het voelt echt als verliefdheid hoorquote:Op zondag 15 december 2019 18:43 schreef kree het volgende:
[..]
Je bent sowieso niet verliefd je vind hem aantrekkelijk en wil vooral seks.
Verliefd zijn is toch echt anders, voor mij iig wel
Nou ik hou je niet tegen, zeg alleen dat ik echt denk dat het een heeeel slecht plan isquote:Op zondag 15 december 2019 18:47 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Het voelt echt als verliefdheid hoor
Ik denk niet dat ik het zal zeggenquote:Op zondag 15 december 2019 18:59 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik hou je niet tegen, zeg alleen dat ik echt denk dat het een heeeel slecht plan is
Zeker na de rest wat je vertelde
Nou zie het vervolg wel verschijnen dan?quote:Op zondag 15 december 2019 19:03 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het zal zeggen
Nee het is lust, geen verliefdheid.quote:Op zondag 15 december 2019 18:47 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Het voelt echt als verliefdheid hoor
Dat is vrij gechargeerd.quote:Op zondag 15 december 2019 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Juist ja. Want degene zónder relatie is verantwoordelijk voor de relatie van de bezette persoon uiteraard.
Niet de bezette persoon zelf. Die is een willoos wezen dat versierd wordt en kan er niks aan doen dat die er op in gaat...
![]()
![]()
Zeker dat laatste niet. Ik zit overigens zelf in de medische sector.quote:Op zondag 15 december 2019 19:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee het is lust, geen verliefdheid.
Wat heb je trouwens met artsen? Je hebt er al 2 gehad en wil nu nummer 3. Daar zit iets achter!
Is het omdat ze heel dichtbij je komen en je iets mist op dat gebied? Is het hun macht? Is het omdat je graag een dokter wil omdat je dan een lekker leven kan leiden?
Wat trekt je aan in hun?
Niks gechargeerds aan. Degene die bezet is, is degene die kiest. Niemand anders.quote:Op zondag 15 december 2019 19:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is vrij gechargeerd.
Als je willens en wetens hem wil gaan versieren met als doel een relatie hebben of om seks te hebben, mag je je wel degelijk enigszins verantwoordelijk voelen. Moreel gezien is het vrij treurig als je daartoe verlaagt. Als het een one-night-stand is bij een club is dat wat anders dan doelbewust contact opzoeken wanneer je weet dat de ander in een relatie zit.
Als dat jouw morele kader is...quote:Op zondag 15 december 2019 19:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks gechargeerds aan. Degene die bezet is, is degene die kiest. Niemand anders.
Blijkbaar.quote:Op zondag 15 december 2019 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als dat jouw morele kader is...
Niets met een moreel kader te msken. Gewoon de harde feiten.quote:Op zondag 15 december 2019 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als dat jouw morele kader is...
Nee, dat is jouw mening. Beetje jammer dat je die als een feit presenteert.quote:Op zondag 15 december 2019 19:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niets met een moreel kader te msken. Gewoon de harde feiten.
Njah oké, daar heb je wel gelijk in..quote:Op zondag 15 december 2019 19:44 schreef Gruj0 het volgende:
@:Pindakaas00: Stel, over 25 jaar ben je 45, waarvan zeg maar 18 jaar gelukkig getrouwd. Getrouwd, leuke man, gezin, alles voor elkaar.
En dan komt er opeens een 20 jarige die gewillig haar benen spreidt voor je man. Een offer he can't refuse. Neem je het dan alleen je man kwalijk, of ook die griet die jouw man heeft verleid? Grote kans dat je het dan niet alleen je man kwalijk neemt, maar ook haar, omdat zij jouw gezin heeft vernield door jouw man in een verleidelijke positie te plaatsen.
Nog een ander nogal rigoureus () voorbeeld: Stel jouw 20 jarige vriendin verleidt jouw pa. Is zij jouw vriendin dan nog, omdat je pa zich maar niet had moeten laten verleiden of is ze opeens een sl*t die alleen aan zichzelf denkt?
Dus ik zou zeggen: doe een ander niet iets aan wat je jezelf ook niet zou willen aandoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |