Ik ben 20, geen 28.. Jij trekt snel je conclusies preciesquote:Op maandag 16 december 2019 11:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Pindakaas is pindakaas. Kan best zijn hoor, viel alleen op
Niet precies, juist te gehaast.quote:Op maandag 16 december 2019 11:41 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Ik ben 20, geen 28.. Jij trekt snel je conclusies precies
Ongeacht of het je verantwoordelijkheid is of niet;quote:Op zondag 15 december 2019 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pindakaas beslist dat niet. Dat doet die arts.
En ik schat in dat hij helemaal niks doet behalve haar doorschuiven naar een andere arts.
Twas gewoon voor de seksquote:Op maandag 16 december 2019 12:21 schreef No239SquadronRAF het volgende:
Waarom is het met die andere twee getrouwde artsen met wie je naar bed bent gegaan eigenlijk niets geworden?
Oh dat is een beetje gek, want je rechtvaardigt jouw poging met deze getrouwde man het bed in te duiken met het feit dat je voor hém échte gevoelens hebt. Maar dat is dus eigenlijk niet relevant?quote:
Het is vast al duizend keer gezegd, maar dit soort mensenquote:Op zondag 15 december 2019 15:52 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Als je verliefd bent, denk je nu eenmaal niet nuchter na. Ik zou willen dat ik die gevoelens niet had, maar ik weet niet hoe ik er vanaf geraak. Ik denk dus dat ik het best zeg, zodat hij me kan afwijzen, en ik kan verder leven. Want anders blijf ik denken: wat als? En blijf ik verliefd..
Eens!quote:Op maandag 16 december 2019 14:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Het is vast al duizend keer gezegd, maar dit soort mensen.
Als je verliefd bent kan je er ook gewoon niks mee doen. Vreemd gaan of het uitlokken daarvan omdat je slachtoffer van je eigen verliefdheid bent is extreem sneu en zwak.
Is de man waar het om gaat wel getrouwd?quote:Op maandag 16 december 2019 12:50 schreef Ewout28 het volgende:
Pfoe wat een discussie, maar wel interessant haha.
Volgens mij ligt de fout helemaal niet bij óf de één óf de ander, het ligt bij beide.
Hoeveel schuld er dan precies ligt bij de versierder of diegene in een relatie, dat zoek je zelf maar uit, maar je draagt beide schuld in het hele gebeuren.
Dit gaat niet op als diegene in een relatie nooit heeft aangegeven dat ie in een relatie zit, of dat expres verbergt, natuurlijk
Uiteindelijk maken beide partijen een immorele keuze en daar maak je jezelf dan schuldig aan.
Wat betreft de originele vraag... vooral niet doen, echt 0% van slagen. Als je gewoon even goed geneukt moet worden, kan je mij een berichtje sturen haha
Hij heeft alleszinds een dochter, dus waarschijnlijk is hij wel getrouwd.. Maar mijn logische/rationele kant weet dat ik hier geen kansen in maak, kan alleen hopen dat ik hem zo snel mogelijk vergeet. Want het is al 3 jaar.. Hoogstwaarschijnlijk zal ik het zo laten, en maak ik geen afspraak meer bij hem. Ik wil mij niet belachelijk maken door het te zeggen uiteindelijk.quote:Op maandag 16 december 2019 14:52 schreef happylife070 het volgende:
[..]
Is de man waar het om gaat wel getrouwd?
Waarom loop je zo lang bij een chirurg? Meestal is dat opereren, keertje controle en klaarquote:Op maandag 16 december 2019 14:56 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Hij heeft alleszinds een dochter, dus waarschijnlijk is hij wel getrouwd.. Maar mijn logische/rationele kant weet dat ik hier geen kansen in maak, kan alleen hopen dat ik hem zo snel mogelijk vergeet. Want het is al 3 jaar.. Hoogstwaarschijnlijk zal ik het zo laten, en maak ik geen afspraak meer bij hem. Ik wil mij niet belachelijk maken door het te zeggen uiteindelijk.
quote:Op maandag 16 december 2019 15:02 schreef happylife070 het volgende:
[..]
Waarom loop je zo lang bij een chirurg? Meestal is dat opereren, keertje controle en klaar
Maar nee, tuurlijk niet. Da was nog dit jaar zelfs.quote:Op maandag 16 december 2019 15:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dus je hebt voor die drie jaar al 2 artsen 'gehad'? Toen je 17 of jonger was?
En die 2 mannen hebben niets met dit situatie te maken. Zou echt heel raar zijn..quote:Op maandag 16 december 2019 15:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dus je hebt voor die drie jaar al 2 artsen 'gehad'? Toen je 17 of jonger was?
Maak je er nu snel blindedarmoperatie vanquote:Op maandag 16 december 2019 15:06 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Twas een ernstige brandwonde, lag ook een maand int ziekenhuis eerst. En dan bijna 1 jaar controle. Na 2 jaar had ik dan weer een afspraak gemaakt. Zal niet teveel in details treden, wie weet leest hij dit 😂 al heb ik al teveel gezegd
quote:Op maandag 16 december 2019 15:08 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Maar nee, tuurlijk niet. Da was nog dit jaar zelfs.
Dan zit die verliefdheid dus ook niet zo heel diep, me dunkt. Vergeten en doorgaan met je leven.quote:Op maandag 16 december 2019 15:10 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
En die 2 mannen hebben niets met dit situatie te maken. Zou echt heel raar zijn..
Ga ik doen. Een van de posts heeft me wel overtuigd om het niet te zeggen. Of ik hem zo snel zal vergeten, denk het niet. Maar het zal wel moeten.quote:Op maandag 16 december 2019 15:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Dan zit die verliefdheid dus ook niet zo heel diep, me dunkt. Vergeten en doorgaan met je leven.
Vergeten hoeft ook niet, ik heb genoeg meiden ontmoet waar ik ook gevoelens voor had of wel iets mee had willen doen wat nooit iets geworden is.quote:Op maandag 16 december 2019 15:20 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Ga ik doen. Een van de posts heeft me wel overtuigd om het niet te zeggen. Of ik hem zo snel zal vergeten, denk het niet. Maar het zal wel moeten.
Dit dus. Wat een zieke redenatie om de verantwoordelijkheid 100% bij degene met een relatie te leggen. Het is kortom helemaal prima om actief te proberen een huwelijk (waarvan je op de hoogte bent) stuk te maken, want de ander heeft er maar niet op in te gaan. Jij bent vrijgezel en dus kun je doen wat je wil. Al ga je lapdancend op schoot zitten, als er iets mee wordt gedaan dan treft jou alsnog geen blaam.quote:Op maandag 16 december 2019 12:19 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ongeacht of het je verantwoordelijkheid is of niet;
- Een vrouw die überhaupt al een man wil verleiden die een relatie heeft, is een kutwijf.
- Een man die überhaupt al een vrouw wil verleiden die een relatie heeft, is een hondenlul.
Dat jij het voor jezelf goed wilt praten met: "Het is toch niet mijn verantwoordelijkheid dat hij vreemd gaat?", geeft ons allen een duidelijk beeld onder welke categorie jij valt
En dus als je verliefd bent moet je daar gelijk op acteren en alles uit de kast halen enzo toch? dat is geen keuze, nee dat is een verplichtingquote:Op maandag 16 december 2019 00:10 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Ik heb alleen wel gevoelens voor deze, tis niet zo dat ik gewoon met dokters wil neuken. Dat slaat nergens op.. Je kiest er toch zelf niet voor om verliefd te worden? Dat gebeurt vanzelf.
acteren doet ze dus niet, dus doe es lief!quote:Op maandag 16 december 2019 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zou dit niet doen vanwege allerlei redenen waar je beide niet beter van word uiteindelijk denk ik...
[..]
En dus als je verliefd bent moet je daar gelijk op acteren en alles uit de kast halen enzo toch? dat is geen keuze, nee dat is een verplichting
Lijkt net of je alles kan goed praten zo want ja... ben verliefd dus ja fuck logica en wijsheid.
Reageer even normaal joh witte ridderquote:Op maandag 16 december 2019 15:38 schreef happylife070 het volgende:
[..]
acteren doet ze dus niet, dus doe es lief!
quote:Op maandag 16 december 2019 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Reageer even normaal joh witte ridder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |