abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190333069
Hallo dames en heren!

Na af en toe stil wat mee te lezen, ben ik benieuwd wat jullie hiervan vinden.

Ik ben een 28 jarige meid en sinds kort werk ik 2x per week in de horeca. 3 weken geleden raakte ik tijdens de lunch aan de praat met een van de koks. Dit werd wel een gezellig gesprekje, hadden het terloops over wat dingetjes en we bleven met zijn 2en nog een tijdje zitten.

Vervolgens kwam ik hem later die dag weer tegen omdat ik iets op moest halen in de keuken. Hij lachte vriendelijk naar me en vroeg me of ik rookte, waarop ik nee zei. Hij vroeg vervolgens hoe oud ik was, waarop ik ''28'' antwoordde. Zijn reactie was: ''Ooooow!'' Wellicht onschuldig, maar zijn intonatie verried iets anders, een soort opluchting leek het wel. Want toen ik hem vroeg hoe oud hij was, zei hij met moeite: ik ben IETS ouder. Namelijk 42. Vervolgens kletsten we wat verder voordat ik weer terug ging naar mijn afdeling.

De week daarop kwam ik hem weer tegen en had hij zijn haar geknipt, en leek blij me te zien. Hij gaf me spontaan een high five vroeg me waar ik stond die dag. Toen we later in de keuken een centrale uitleg kregen van een leidinggevende, merkte ik dat hij naar me keek. Toen ik vervolgens oogcontact met hem maakte keken we elkaar een paar seconden aan voordat hij heel lief glimlachte.

Zijn houding heeft me een beetje aan het denken gezet. Hij is immers wel een stukje ouder... ik denk dus niet dat hij interesse heeft. Ik merk wel dat ik nu steeds wat verlegen wordt als ik weer naar de keuken moet, zo stom! Ik word dan zo verlegen terwijl het misschien wel niks betekent.

Anyway, ik sta nooit zo stil bij oudere mannen maar ik merk dat ik wel een beetje nieuwsgierig naar hem geworden ben. Ik zou het wel eens willen onderzoeken, maar weet niet zo goed wat ik voor stap moet zetten?

Wat denken jullie? Heeft hij interesse of zoek ik hier teveel achter?

Aankomende woensdag zie ik hem waarschijnlijk weer. Voel nu al wat zenuwen :facepalm:

Liefs
  zondag 8 december 2019 @ 20:15:19 #2
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190333191
Moeilijk om uit de informatie in te schatten. Ik denk dat alle vrijgezelle man van 42 wel interesse zou hebben in een knappe 28 jarige... ik zou wat vaker in gesprek gaan, kijken of het klikt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_190333344
Kans op succes als leuke vrouw... Bij zo een man.. 95% ofzo.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190333349
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:15 schreef Keep_Walking het volgende:
Moeilijk om uit de informatie in te schatten. Ik denk dat alle vrijgezelle man van 42 wel interesse zou hebben in een knappe 28 jarige... ik zou wat vaker in gesprek gaan, kijken of het klikt.
Ja dat geloof ik ook wel een beetje. Ik wil inderdaad wel eens vaker een gesprekje met hem voeren. Maar onder werktijd is dat soms lastig. Ik moet eigenlijk nog eens toevallig met hem aan de lunchtafel zitten!
pi_190333386
Kreeg je op viva niet de gewenste antwoorden? :D
pi_190333417
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:22 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

Ja dat geloof ik ook wel een beetje. Ik wil inderdaad wel eens vaker een gesprekje met hem voeren. Maar onder werktijd is dat soms lastig. Ik moet eigenlijk nog eens toevallig met hem aan de lunchtafel zitten!
Voeg hem anders eens toe op een sociaal medium (facebook, instagram, snapchat).
pi_190333548
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:24 schreef madam-april het volgende:
Get a life zeg
pi_190333567
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:26 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Voeg hem anders eens toe op een sociaal medium (facebook, instagram, snapchat).
Dat durf ik niet zo goed, straks accepteert hij niet en dan kom ik hem weer tegen op het werk haha
pi_190333611
Puur op basis van de TT, ja hij wil je neuken.

Opgelost slotje
pi_190333644
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:33 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

Dat durf ik niet zo goed, straks accepteert hij niet en dan kom ik hem weer tegen op het werk haha
Dan wacht je nog even na een paar gesprekjes, contactmomentjes.

Maar mannen zitten toch wat anders in elkaar dan vrouwen. De meeste mannen willen wel met een vrouw/meisje van 28 contact > een relatie > naar bed, terwijl een vrouw toch vaak haar bedenkingen heeft (in het begin).
pi_190333645
Hij vind z’n groen bloempje wel leuk voor een keertje.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_190333651
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:24 schreef madam-april het volgende:
Dat kan ik me wel voorstellen hoor. Stelletje zure wijven daar.
pi_190333675
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:37 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat kan ik me wel voorstellen hoor. Stelletje zure wijven daar.
Haha ja true _O-
pi_190333702
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:38 schreef madam-april het volgende:

[..]

Haha ja true _O-
Ze lopen daar allemaal de heilige maria's uit te hangen. Vallen over dingen waarover je misschien niet eens hoeft te vallen (in dit geval hetgeen wat in dit topic is weggelaten). Nee, niet aan mij besteed.

OT: ik denk niet dat hij in jou geïnteresseerd is zoals jij dat zou willen. Waarschijnlijk lijkt het hem wel wat om je voor een avondje mee naar bed te nemen, maar daar blijft het ook wel bij. Welke reputatie heeft hij op het werk?
pi_190333744
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:40 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ze lopen daar allemaal de heilige maria's uit te hangen. Vallen over dingen waarover je misschien niet eens hoeft te vallen (in dit geval hetgeen wat in dit topic is weggelaten). Nee, niet aan mij besteed.
Klopt, het leidde totaal af van het verhaal waar het om ging. Allemaal zulke overtrokken reacties... jammer want er worden ook wel eens nuttige dingen gezegd.
pi_190333771
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:40 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik vind het altijd wel vermakelijk om te lezen. _O-
pi_190333824
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:22 schreef ludovico het volgende:
Kans op succes als leuke vrouw... Bij zo een man.. 95% ofzo.
Als je als vrouw niet lelijk bent, heb je sowieso 95% kans op succes.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_190333894
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:37 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dan wacht je nog even na een paar gesprekjes, contactmomentjes.

Maar mannen zitten toch wat anders in elkaar dan vrouwen. De meeste mannen willen wel met een vrouw/meisje van 28 contact > een relatie > naar bed, terwijl een vrouw toch vaak haar bedenkingen heeft (in het begin).
Dit is wel een goeie denk ik. Inderdaad nog een paar x even korte gesprekjes hebben. hem nog eens aan de lunchtafel ontmoeten voor een gesprekje. Overigens heb ik trouwens vrij snel door of iemand oprechte interesse heeft of alleen op zoek is naar een vluchtig avontuurtje.
pi_190333936
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 20:35 schreef Chia het volgende:
Puur op basis van de TT, ja hij wil je neuken.

Opgelost slotje
En zij hem ook, dubbel geslot deze.
pi_190333937
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:48 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

Dit is wel een goeie denk ik. Inderdaad nog een paar x even korte gesprekjes hebben. hem nog eens aan de lunchtafel ontmoeten voor een gesprekje. Overigens heb ik trouwens vrij snel door of iemand oprechte interesse heeft of alleen op zoek is naar een vluchtig avontuurtje.
Uh-huh..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190333986
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:33 schreef PotPindakaas het volgende:

[..]

Voor jou hoop ik dat zijn mensenkennis nihil is. Anders is de kans bijzonder groot dat hij voornemens is keihard misbruik te maken van je onschuld.
pi_190334013
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Uh-huh..
Dat heeft ze ook wel, daar is dit topic immers op gestoeld. Ze brengt het enkel op een manier dat ze zich van geen kwaad bewust is.
pi_190334671
Het is niet zo dat elke man van 42 een jong bloempje van 28 alleen voor 1x wil. Er zijn genoeg mannen van die leeftijd die nog een gezin willen. Misschien bedoelt hij het wel serieus.
  Vis een optie? zondag 8 december 2019 @ 21:22:45 #24
70532 loveli
N
pi_190334761
Weer eens wat anders dan een "een collega bij het koffieautomaat kijkt naar me wat denkt hij" topic.
crap in = crap out
  zondag 8 december 2019 @ 21:39:44 #25
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_190335165
Wat moet je met zo'n oude vent?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')