Ja dat geloof ik ook wel een beetje. Ik wil inderdaad wel eens vaker een gesprekje met hem voeren. Maar onder werktijd is dat soms lastig. Ik moet eigenlijk nog eens toevallig met hem aan de lunchtafel zitten!quote:Op zondag 8 december 2019 20:15 schreef Keep_Walking het volgende:
Moeilijk om uit de informatie in te schatten. Ik denk dat alle vrijgezelle man van 42 wel interesse zou hebben in een knappe 28 jarige... ik zou wat vaker in gesprek gaan, kijken of het klikt.
Voeg hem anders eens toe op een sociaal medium (facebook, instagram, snapchat).quote:Op zondag 8 december 2019 20:22 schreef PotPindakaas het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik ook wel een beetje. Ik wil inderdaad wel eens vaker een gesprekje met hem voeren. Maar onder werktijd is dat soms lastig. Ik moet eigenlijk nog eens toevallig met hem aan de lunchtafel zitten!
Get a life zegquote:Op zondag 8 december 2019 20:24 schreef madam-april het volgende:
Kreeg je op viva niet de gewenste antwoorden?
Dat durf ik niet zo goed, straks accepteert hij niet en dan kom ik hem weer tegen op het werk hahaquote:Op zondag 8 december 2019 20:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Voeg hem anders eens toe op een sociaal medium (facebook, instagram, snapchat).
Dan wacht je nog even na een paar gesprekjes, contactmomentjes.quote:Op zondag 8 december 2019 20:33 schreef PotPindakaas het volgende:
[..]
Dat durf ik niet zo goed, straks accepteert hij niet en dan kom ik hem weer tegen op het werk haha
Dat kan ik me wel voorstellen hoor. Stelletje zure wijven daar.quote:Op zondag 8 december 2019 20:24 schreef madam-april het volgende:
Kreeg je op viva niet de gewenste antwoorden?
Haha ja truequote:Op zondag 8 december 2019 20:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen hoor. Stelletje zure wijven daar.
Ze lopen daar allemaal de heilige maria's uit te hangen. Vallen over dingen waarover je misschien niet eens hoeft te vallen (in dit geval hetgeen wat in dit topic is weggelaten). Nee, niet aan mij besteed.quote:
Klopt, het leidde totaal af van het verhaal waar het om ging. Allemaal zulke overtrokken reacties... jammer want er worden ook wel eens nuttige dingen gezegd.quote:Op zondag 8 december 2019 20:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze lopen daar allemaal de heilige maria's uit te hangen. Vallen over dingen waarover je misschien niet eens hoeft te vallen (in dit geval hetgeen wat in dit topic is weggelaten). Nee, niet aan mij besteed.
Ik vind het altijd wel vermakelijk om te lezen.quote:Op zondag 8 december 2019 20:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze lopen daar allemaal de heilige maria's uit te hangen. Vallen over dingen waarover je misschien niet eens hoeft te vallen (in dit geval hetgeen wat in dit topic is weggelaten). Nee, niet aan mij besteed.
Als je als vrouw niet lelijk bent, heb je sowieso 95% kans op succes.quote:Op zondag 8 december 2019 20:22 schreef ludovico het volgende:
Kans op succes als leuke vrouw... Bij zo een man.. 95% ofzo.
Dit is wel een goeie denk ik. Inderdaad nog een paar x even korte gesprekjes hebben. hem nog eens aan de lunchtafel ontmoeten voor een gesprekje. Overigens heb ik trouwens vrij snel door of iemand oprechte interesse heeft of alleen op zoek is naar een vluchtig avontuurtje.quote:Op zondag 8 december 2019 20:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dan wacht je nog even na een paar gesprekjes, contactmomentjes.
Maar mannen zitten toch wat anders in elkaar dan vrouwen. De meeste mannen willen wel met een vrouw/meisje van 28 contact > een relatie > naar bed, terwijl een vrouw toch vaak haar bedenkingen heeft (in het begin).
En zij hem ook, dubbel geslot deze.quote:Op zondag 8 december 2019 20:35 schreef Chia het volgende:
Puur op basis van de TT, ja hij wil je neuken.
Opgelost slotje
Uh-huh..quote:Op zondag 8 december 2019 20:48 schreef PotPindakaas het volgende:
[..]
Dit is wel een goeie denk ik. Inderdaad nog een paar x even korte gesprekjes hebben. hem nog eens aan de lunchtafel ontmoeten voor een gesprekje. Overigens heb ik trouwens vrij snel door of iemand oprechte interesse heeft of alleen op zoek is naar een vluchtig avontuurtje.
Voor jou hoop ik dat zijn mensenkennis nihil is. Anders is de kans bijzonder groot dat hij voornemens is keihard misbruik te maken van je onschuld.quote:Op zondag 8 december 2019 20:33 schreef PotPindakaas het volgende:
[..]
Dat durf ik niet zo goed, straks accepteert hij niet en dan kom ik hem weer tegen op het werk haha
Dat heeft ze ook wel, daar is dit topic immers op gestoeld. Ze brengt het enkel op een manier dat ze zich van geen kwaad bewust is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |