abonnement Unibet Coolblue
pi_190449593
Omdat er blijkbaar behoefte aan is en het voor fokkers lastig is om een date te scoren en het daarover te hebben :P een topic over datingsites/apps.

Welke levert de leukste matches op, bij welke niet, waar let je op bij het maken van een profiel of yolo je maar wat aan?

En om het maar gelijk helder te hebben:

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Landwalvissen en midgetgolf kampioenen.

Voor daadwerkelijke/concrete dates: R&P / Het Datingtopic #191: met een nieuwe OP
Concrete dates dus niet in dit topic bespreken, hou het bij datingsites/apps.
pi_190449601
Friendzone wordt gebruikt door mensen die liever iets meer hadden gehad met die persoon. Commentaar hebben dat iemand waarmee je niks hebt sex heeft met andere slaat serieus nergens op. Ze vindt je gewoon niet leuk genoeg.

Het is zon onzin dat friendzone.
pi_190450733
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 december 2019 22:51 schreef S95Sedan het volgende: [..] Uiteindelijk levert iets beginnen met zo'n iemand alleen maar gedoe op, plus de ex krijg je er gratis bij.
Mja als je degene echt leuk vind maakt je dat waarschijnlijk ineens een stuk minder uit.

Mijn punt was vooral dat het niks zegt over of degene klaar is voor een nieuwe relatie.
pi_190450873
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:39 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik heb vaak het idee dat ik het ideale friendzone materiaal ben. Kom maar lekker uithuilen op mijn schouder en ondertussen neuk je gewoon met anderen... :')
Ja, 1x uithuilen en je bent natuurlijk verplicht om ook op z'n piemel te gaan zitten :')
  zondag 15 december 2019 @ 09:44:30 #5
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_190450902
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 09:41 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Ja, 1x uithuilen en je bent natuurlijk verplicht om ook op z'n piemel te gaan zitten :')
Hahaha inderdaad. Maar het is gewoon echt veel beter om als vrouw lekker bij je vriendinnen uit te huilen ipv bij een date die je nauwelijks kent. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_190450929
Wat ik trouwens best wel ingewikkeld vind op datingsites is dat er continu zo'n druk op lijkt te zitten. Het gevoel dat je maar leuk moet zijn om maar in de smaak te vallen van de ander (werkt beide kanten op). Dat is ook de reden dat ik daar niet meer aan doe. Ik leer mensen het liefst offline kennen, waar ik gewoon mezelf ben en waar zij dat ook is. Dat is uiteindelijk zo veel leuker, eerlijker en fijner O+
pi_190450971
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 02:14 schreef bitterbal het volgende:
Friendzone wordt gebruikt door mensen die liever iets meer hadden gehad met die persoon. Commentaar hebben dat iemand waarmee je niks hebt sex heeft met andere slaat serieus nergens op. Ze vindt je gewoon niet leuk genoeg.

Het is zon onzin dat friendzone.
Toch zijn er weldegelijk mensen waar andere mensen makkelijker mee praten dan met andere mensen.

Soms heel fijn... maar als je zelf zo iemand bent kan dat best eens voelen alsof dat het enige is waar je goed voor bent en of je dat nou friendzone noemt of wat anders...
als jij meer wil en de ander wil net enkel even dr hart luchten.. is dat gewoon heel vervelend.
pi_190450994
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 09:54 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Toch zijn er weldegelijk mensen waar andere mensen makkelijker mee praten dan met andere mensen.

Soms heel fijn... maar als je zelf zo iemand bent kan dat best eens voelen alsof dat het enige is waar je goed voor bent en of je dat nou friendzone noemt of wat anders...
als jij meer wil en de ander wil net enkel even dr hart luchten.. is dat gewoon heel vervelend.
Dat is heel naar inderdaad. Het is ook wel belangrijk om eerlijk de verwachtingen en behoeftes uit te spreken naar de ander. Daar schort het helaas echter vaak nogal aan.
pi_190451054
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 09:57 schreef DW457 het volgende:

[..]

Dat is heel naar inderdaad. Het is ook wel belangrijk om eerlijk de verwachtingen en behoeftes uit te spreken naar de ander. Daar schort het helaas echter vaak nogal aan.
Mja en bij een onbekende match je hart uitstorten kan een stuk makkelijker zijn dan bij een bekende...

Aan de andere kant zit degene daar niet om amateurpsycholoog te spelen... maar om te daten.
pi_190451066
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 10:02 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja en bij een onbekende match je hart uitstorten kan een stuk makkelijker zijn dan bij een bekende...

Aan de andere kant zit degene daar niet om amateurpsycholoog te spelen... maar om te daten.
Dat is waar en dan heb je ook het risico dat die persoon of afknapt of uit beleefdheid blijft luisteren met de onderliggende gedachte dat hij dat doet alleen maar om in de smaak te vallen bij je.

Natuurlijk zijn er gelukkig ook wel mensen die wel echt oprecht zijn enzo, die zijn fijn!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2019 10:06:45 ]
pi_190451148
quote:
2s.gif Op zondag 15 december 2019 10:03 schreef DW457 het volgende:

[..]

Dat is waar en dan heb je ook het risico dat die persoon of afknapt of uit beleefdheid blijft luisteren met de onderliggende gedachte dat hij dat doet alleen maar om in de smaak te vallen bij je.

Natuurlijk zijn er gelukkig ook wel mensen die wel echt oprecht zijn enzo, die zijn fijn!
Ik heb sowieso aan het daten aantal mensen overgehouden die duidelijk gefriendzoned zijn.
(Als ik dat zo nog mag noemen hier :) )

Ga er vast nooit seks of een relatie mee hebben maar het zijn gewoon leuke mannen waar ik graag mee klets en dergelijke.
pi_190451166
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 10:13 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik heb sowieso aan het daten aantal mensen overgehouden die duidelijk gefriendzoned zijn.
(Als ik dat zo nog mag noemen hier :) )

Ga er vast nooit seks of een relatie mee hebben maar het zijn gewoon leuke mannen waar ik graag mee klets en dergelijke.
Heel herkenbaar. Mijn beste vriendin heb ik ook leren kennen op Paiq lang geleden. We klikte leuk, maar relatie: nee.
pi_190451240
quote:
2s.gif Op zondag 15 december 2019 10:15 schreef DW457 het volgende:

[..]

Heel herkenbaar. Mijn beste vriendin heb ik ook leren kennen op Paiq lang geleden. We klikte leuk, maar relatie: nee.
Aan de andere kanr heb ik een relatie met iemand die ik al jaren ken en waarvan ik nooit gedacht had dat dit zou gebeuren.

Geen jarenlange vriendschap overigens... meer zo van elkaar wel kennen maar gewoon ieder zn eigen leven
pi_190451261
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 10:23 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Aan de andere kanr heb ik een relatie met iemand die ik al jaren ken en waarvan ik nooit gedacht had dat dit zou gebeuren.

Geen jarenlange vriendschap overigens... meer zo van elkaar wel kennen maar gewoon ieder zn eigen leven
Hoe zijn jullie samengekomen uiteindelijk, gewoon zo langzaam aan naar elkaar toe gegroeid?
pi_190451287
quote:
2s.gif Op zondag 15 december 2019 10:25 schreef DW457 het volgende:

[..]

Hoe zijn jullie samengekomen uiteindelijk, gewoon zo langzaam aan naar elkaar toe gegroeid?
Met dank aan een datingsite uiteindelijk _O-

Al duurde dat nog wel even... allebei in de tussentijd nog een poging gedaan met iemand anders... maar ondertussen gaat dit best alweer een tijdje goed.
Maar wanneer nou de ene status ophield en de andere begon... is een beetje onduidelijk.
pi_190451297
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 10:27 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Met dank aan een datingsite uiteindelijk _O-

Al duurde dat nog wel even... allebei in de tussentijd nog een poging gedaan met iemand anders... maar ondertussen gaat dit best alweer een tijdje goed.
Maar wanneer nou de ene status ophield en de andere begon... is een beetje onduidelijk.
Hmm, dat zijn vaak wel de beste en fijnste relaties uiteindelijk. Wat super fijn dit voor je!
pi_190451364
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 10:13 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik heb sowieso aan het daten aantal mensen overgehouden die duidelijk gefriendzoned zijn.
(Als ik dat zo nog mag noemen hier :) )

Ga er vast nooit seks of een relatie mee hebben maar het zijn gewoon leuke mannen waar ik graag mee klets en dergelijke.
Met de friendzone wordt gedacht dat je dit dus expres doet. Ze je op de reservebank houdt. Dat je ze eigenlijk best wel leuk vindt maar denkt dat er nog beter te krijgen is.

En dan raakt men gefrustreerd: Ze kan wel met mij praten maar te gelijkertijd ook andere blijven neuken. Zoals in het vorige topic staat. Das een verzuurde en onterechte houding toch?

Friendzone is niet hetzelfde als gewoon vriendschap.
pi_190451399
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 10:36 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Met de friendzone wordt gedacht dat je dit dus expres doet. Ze je op de reservebank houdt. Dat je ze eigenlijk best wel leuk vindt maar denkt dat er nog beter te krijgen is.

En dan raakt men gefrustreerd: Ze kan wel met mij praten maar te gelijkertijd ook andere blijven neuken. Zoals in het vorige topic staat. Das een verzuurde en onterechte houding toch?

Friendzone is niet hetzelfde als gewoon vriendschap.
Mannen doen het even goed, btw.
pi_190451407
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 10:36 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Met de friendzone wordt gedacht dat je dit dus expres doet. Ze je op de reservebank houdt. Dat je ze eigenlijk best wel leuk vindt maar denkt dat er nog beter te krijgen is.

En dan raakt men gefrustreerd: Ze kan wel met mij praten maar te gelijkertijd ook andere blijven neuken. Zoals in het vorige topic staat. Das een verzuurde en onterechte houding toch?

Friendzone is niet hetzelfde als gewoon vriendschap.
Volgens mij is het concept vooral dat als je eenmaal gefriendzoned bent.. daar geen weg meer terug is.

En dus ben je zeker geen reserve.
pi_190451411
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 10:39 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Volgens mij is het concept vooral dat als je eenmaal gefriendzoned bent.. daar geen weg meer terug is.

En dus ben je zeker geen reserve.
Precies dit.
pi_190451423
quote:
2s.gif Op zondag 15 december 2019 10:39 schreef DW457 het volgende:

[..]

Mannen doen het even goed, btw.
Kijk als je die persoon heus wel leuk vindt maar er niks mee doet en op de reserve bank zet omdat je denkt dat er nog wat beters rondloopt doe je dat expres en dan is dat kwalijk.

maar in 9 van de 10 keer zijn die intenties er helemaal niet en is er gewoon geen romantische klik. En dan kan je in de slachtofferrol schieten dat je in de friendzone bent gezet maar das natuurlijk gewoon onzin,.
pi_190451446
quote:
Friendzone is een denkbeeldige ruimte waarin iemand zich bevindt die in romantisch of seksueel opzicht meer van een vriend of vriendin verwacht dan deze hem of haar kan of wil geven. De term wordt voornamelijk gebruikt met betrekking tot heteroseksuele relaties. Het zich bevinden in de friendzone wordt algemeen gezien als een onwenselijke situatie voor de afgewezen persoon.

In het Engels taalgebied wordt het werkwoord to friendzone gebruikt. Een persoon kan dus iemand anders actief in de friendzone plaatsen. Voor de afgewezen persoon voelt het onprettig om zich als het ware gevangen te voelen in een zone op afstand van de vriend. Zo iemand kan zich zelfs wanhopig voelen. Op het internet zijn daarom vele websites te vinden met tips om niet in de friendzone te komen of er om weer uit te raken.[1][2]

Achtergrond
Sommige psychologen betogen dat een man in een vriendschappelijke relatie vaker seksueel wordt aangetrokken door zijn vriendin dan andersom. Ook stellen zij dat de man vaker geneigd is om de interesse van zijn vriendin voor een liefdesrelatie of seksuele relatie te overschatten. Volgens Ally Fogg, schrijver voor de website van The Guardian, duidt de term op een werkelijk bestaande emotionele toestand voor heteroseksuele mannen met een laag zelfbeeld en weinig zelfvertrouwen.

Hoewel de term friendzone op het oog genderneutraal is, wordt deze vaak gebruikt om een situatie te beschrijven waarbij een man in de friendzone van een vrouw wordt geplaatst. De vrouw is dan het object van het onbeantwoord verlangen van de man. De omgekeerde situatie, waarbij een man een vrouw in zijn friendzone plaatst, komt evenwel ook voor.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Friendzone_(relatievorm)
pi_190451457
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 10:36 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Met de friendzone wordt gedacht dat je dit dus expres doet. Ze je op de reservebank houdt. Dat je ze eigenlijk best wel leuk vindt maar denkt dat er nog beter te krijgen is.

En dan raakt men gefrustreerd: Ze kan wel met mij praten maar te gelijkertijd ook andere blijven neuken. Zoals in het vorige topic staat. Das een verzuurde en onterechte houding toch?

Friendzone is niet hetzelfde als gewoon vriendschap.
Het is gewoon kut als jij een bepaalde meid leuk vind, maar zij jou alleen als vriend ziet en ondertussen wel een andere jongen neukt.
pi_190451482
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 10:44 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het is gewoon kut als jij een bepaalde meid leuk vind, maar zij jou alleen als vriend ziet en ondertussen wel een andere jongen neukt.
Ja maar zo is het leven toch? :P Kan je toch niet op lopen zeiken en boos over zijn omdat ze jou niet neukt? Dan is er toch een verwachting die je hebt en haar kwalijk neemt dat ze die niet uitvoert.

Tuurlijk is dat kut maar goed dan kan je er ook voor kiezen om niet met haar om te gaan.

Er zit een soort van ondertoon in dat iemand je wat verschuldigd is.
pi_190451485
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 10:44 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het is gewoon kut als jij een bepaalde meid leuk vind, maar zij jou alleen als vriend ziet en ondertussen wel een andere jongen neukt.
Tsja, dat is wel hoe het leven werkt.
pi_190451497
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 10:46 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja maar zo is het leven toch? :P Kan je toch niet op lopen zeiken en boos over zijn omdat ze jou niet neukt? Dan is er toch een verwachting die je hebt en haar kwalijk neemt dat ze die niet uitvoert.

Tuurlijk is dat kut maar goed dan kan je er ook voor kiezen om niet met haar om te gaan.

Er zit een soort van ondertoon in dat iemand je wat verschuldigd is.
Dit is ook een reden waarom veel mannen geen vriendschap willen met een vrouw.
pi_190451504
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 10:48 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dit is ook een reden waarom veel mannen geen vriendschap willen met een vrouw.
Nou das dan toch helemaal prima :)
pi_190451513
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 10:48 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dit is ook een reden waarom veel mannen geen vriendschap willen met een vrouw.
En waarom vrouwen nog weleens geen vriendschap willen met een man ook... “want dan moeten we zeker seks hebben”

Sneu verhaal vind ik het eigenlijk
pi_190451588
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 10:50 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En waarom vrouwen nog weleens geen vriendschap willen met een man ook... “want dan moeten we zeker seks hebben”

Sneu verhaal vind ik het eigenlijk
Zo irritant inderdaad...maar ook voor ons als mannen dat wij vaak zo gezien worden. Gelukkig heb ik daar zelf uiteindelijk niet veel last van. Heb behoorlijk meer vriendinnen dan vrienden en dat bevalt me prima.
pi_190451610
quote:
2s.gif Op zondag 15 december 2019 11:00 schreef DW457 het volgende:

[..]

Zo irritant inderdaad...maar ook voor ons als mannen dat wij vaak zo gezien worden. Gelukkig heb ik daar zelf uiteindelijk niet veel last van. Heb behoorlijk meer vriendinnen dan vrienden en dat bevalt me prima.
Hier meer vrienden dan vriendinnen...
maar ben ook ict-er dus dat gaat dan redelijk vanzelf
pi_190451617
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 11:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hier meer vrienden dan vriendinnen...
maar ben ook ict-er dus dat gaat dan redelijk vanzelf
Ah ja, dan gaat het hard. Ja, ik ben gewoon woest aantrekkelijk, dus dan gaat het ook redelijk vanzelf :+
pi_190451624


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2019 11:06:17 ]
pi_190451636
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 10:48 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dit is ook een reden waarom veel mannen geen vriendschap willen met een vrouw.
Bij mij gaat/ging dat altijd wringen op het moment dat ik geen vaste sekspartner had. Dan dacht ik: Ja we zijn nu alweer een flinke tijd aan het praten, gaat er nog iets gebeuren of is dit het dan?

Daar had ik niet zoveel zin in. Op het moment dat ik wel een seksmaatje had ging dat beter.
pi_190451639
quote:
2s.gif Op zondag 15 december 2019 11:05 schreef DW457 het volgende:

[..]

Ah ja, dan gaat het hard. Ja, ik ben gewoon woest aantrekkelijk, dus dan gaat het ook redelijk vanzelf :+
Ik voorzie geen problemen voor jou op dat gebied :p
pi_190451679
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 11:08 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik voorzie geen problemen voor jou op dat gebied :p
En op welk gebied doel je nu exact, mevrouw Uhmmpie? O-)
  zondag 15 december 2019 @ 11:14:08 #36
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_190451686
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 10:13 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik heb sowieso aan het daten aantal mensen overgehouden die duidelijk gefriendzoned zijn.
(Als ik dat zo nog mag noemen hier :) )


Ga er vast nooit seks of een relatie mee hebben maar het zijn gewoon leuke mannen waar ik graag mee klets en dergelijke.
Dit heb ik wel ja. Maar ik ben wel meteen duidelijk geweest dat het qua relatie niks wordt.
Maar 1 man heb ik nog een leuk festivalmaatje aan over gehouden.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_190451696
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 11:14 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dit heb ik wel ja. Maar ik ben wel meteen duidelijk geweest dat het qua relatie niks wordt.
Maar 1 man heb ik nog een leuk festivalmaatje aan over gehouden.
Dat is ook wel tof. Die 'vacature' heb ik nog open staat, trouwens, iemand om geregeld mee naar concerten en/of festivals te gaan.
pi_190451731
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 10:36 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Met de friendzone wordt gedacht dat je dit dus expres doet. Ze je op de reservebank houdt. Dat je ze eigenlijk best wel leuk vindt maar denkt dat er nog beter te krijgen is.

En dan raakt men gefrustreerd: Ze kan wel met mij praten maar te gelijkertijd ook andere blijven neuken. Zoals in het vorige topic staat. Das een verzuurde en onterechte houding toch?

Friendzone is niet hetzelfde als gewoon vriendschap.
Een goede nuancering dat je zegt dat vrouwen het vaak niet bewust doen. Wel is het zo dat ik denk dat mensen (met name vrouwen dus) zich van dit fenomeen iets meer bewust zouden kunnen zijn. Dit is zo'n wijdverbreid fenomeen dat het ook nogal blind bent als je niet ziet dat iemand meer wil dan alleen vriendschap.

Ik heb zelfs een keer meegemaakt dat ik officieel aan het daten was met een meisje die me doodleuk vertelde wie ze allemaal leuk vond en mij om advies ging vragen. Toen ik haar confronteerde met het feit dat we op dat moment aan het daten waren keek ze me schaapachtig aan.

Dan heb je ook wel een enorme plaat voor je kop.
pi_190451765
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 11:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Een goede nuancering dat je zegt dat vrouwen het vaak niet bewust doen. Wel is het zo dat ik denk dat mensen (met name vrouwen dus) zich van dit fenomeen iets meer bewust zouden kunnen zijn. Dit is zo'n wijdverbreid fenomeen dat het ook nogal blind bent als je niet ziet dat iemand meer wil dan alleen vriendschap.

Ik heb zelfs een keer meegemaakt dat ik officieel aan het daten was met een meisje die me doodleuk vertelde wie ze allemaal leuk vond en mij om advies ging vragen. Toen ik haar confronteerde met het feit dat we op dat moment aan het daten waren keek ze me schaapachtig aan.

Dan heb je ook wel een enorme plaat voor je kop.
Ouch! :+
pi_190451808
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 11:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Een goede nuancering dat je zegt dat vrouwen het vaak niet bewust doen. Wel is het zo dat ik denk dat mensen (met name vrouwen dus) zich van dit fenomeen iets meer bewust zouden kunnen zijn. Dit is zo'n wijdverbreid fenomeen dat het ook nogal blind bent als je niet ziet dat iemand meer wil dan alleen vriendschap.

Ik heb zelfs een keer meegemaakt dat ik officieel aan het daten was met een meisje die me doodleuk vertelde wie ze allemaal leuk vond en mij om advies ging vragen. Toen ik haar confronteerde met het feit dat we op dat moment aan het daten waren keek ze me schaapachtig aan.

Dan heb je ook wel een enorme plaat voor je kop.
:D Ja best wel ja :P

Ik denk dat het voor vrouwen meer gewoon is om puur een vriendschap met mannen aan te gaan zonder dat zij doorheeft dat de man eigenlijk meer wilt. Zeker als de man zich zo gaat gedragen om in haar buurt te blijven in de hoop op toch nog meer.

Ik ben ook een keer gigantisch hard op mijn bek gegaan hiermee. Was serieus in de veronderstelling dat we oprecht vrienden waren zonder dat er meer van mij verwacht werd. Deze persoon heeft dat ook lang zo volgehouden zich zo te gedragen. Achteraf gezien was dat gewoon fake en is de bom ontploft :P

Maar ik kan er niet zoveel mee dat men vaak denkt dat dit expres wordt gedaan om iemand als reserve te houden. Het is gewoon vaak zo dat het op vriendschappelijk niveau wel leuk is maar romantisch niet. En dat kan je dat ander ook niet kwalijk nemen.

En als je dan blijft plakken in de hoop dat deze persoon toch nog van gedachte gaat veranderen is dat niet echt heel netjes.
pi_190451884
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 09:41 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Ja, 1x uithuilen en je bent natuurlijk verplicht om ook op z'n piemel te gaan zitten :')
Jezus, jij leest dit lekker verkeerd zeg! Bijna knap.
pi_190451906
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 02:12 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Friendzone is zon onzin. Ze vind je gewoon aardig als vriend. Thats it.
Juist! De definitie van friendzone. En ik ben daar de ideale kandidaat voor 😉. Altijd.
pi_190451934
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 11:28 schreef bitterbal het volgende:

[..]

:D Ja best wel ja :P

Ik denk dat het voor vrouwen meer gewoon is om puur een vriendschap met mannen aan te gaan zonder dat zij doorheeft dat de man eigenlijk meer wilt. Zeker als de man zich zo gaat gedragen om in haar buurt te blijven in de hoop op toch nog meer.
Ik denk dat daar ook de van nature iets hogere drang naar seks bij mannen achter zit. Sommige single vrouwen (ook lang niet allemaal) vinden single zijn zonder seks helemaal prima en zijn daar helemaal niet mee bezig. Een man denkt wat sneller met zijn geslachtsdeel en zal denken: Jij hebt momenteel geen seks, ik heb momenteel geen seks. 1 en 1 is 2, laten we neuken. (Nogmaals, dit is een veralgemenisering.)

Ik denk dus dat veel mannen met "uit de friendzone willen" ook gewoon bedoelen dat ze in haar broekje willen. Niet zozeer een relatie ofzo.

quote:
Ik ben ook een keer gigantisch hard op mijn bek gegaan hiermee. Was serieus in de veronderstelling dat we oprecht vrienden waren zonder dat er meer van mij verwacht werd. Deze persoon heeft dat ook lang zo volgehouden zich zo te gedragen. Achteraf gezien was dat gewoon fake en is de bom ontploft :P
Als man moet je ook gewoon duidelijke signalen afgeven over wat je precies wilt. In mijn geval heb ik dat dus wel gedaan maar gebeurt ook lang niet altijd.

quote:
Maar ik kan er niet zoveel mee dat men vaak denkt dat dit expres wordt gedaan om iemand als reserve te houden. Het is gewoon vaak zo dat het op vriendschappelijk niveau wel leuk is maar romantisch niet. En dat kan je dat ander ook niet kwalijk nemen.
Er zijn tientallen motivaties te bedenken. Ook hier ligt de grens niet zo zwart-wit in "bewust naaien" of niet. Iemand kan én heel graag willen praten met een man én stiekem in haar achterhoofd denken: Misschien is hij toch nog wel leuk voor later.

quote:
En als je dan blijft plakken in de hoop dat deze persoon toch nog van gedachte gaat veranderen is dat niet echt heel netjes.
Ik vind dit de verantwoordelijkheid van beiden. Vrouw moet signalen beter aanvoelen, man moet beter communiceren. Als je als man weet dat de vrouw niet meer wil, kun je het beste het contact verbreken. Als je als vrouw weet dat de man meer wil eigenlijk ook.
  zondag 15 december 2019 @ 11:42:08 #44
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_190451947
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 11:39 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Juist! De definitie van friendzone. En ik ben daar de ideale kandidaat voor 😉. Altijd.
Weet je ook hoe het komt?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_190452126
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 11:42 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Weet je ook hoe het komt?
Nee, als ik dat eens wist... misschien ben ik niet knap/sexy genoeg, misschien ben ik té lief (vrouwen en badboys), misschien straal ik het uit. Geen idee... wel weet ik dat ik een 100% score heb hierin.

Oh en om even duidelijk te maken, ik wilde een uiteindelijke relatie met deze betreffende personen, niet alleen maar in hun broekje.
pi_190452167
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 11:56 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Nee, als ik dat eens wist... misschien ben ik niet knap/sexy genoeg, misschien ben ik té lief (vrouwen en badboys), misschien straal ik het uit. Geen idee... wel weet ik dat ik een 100% score heb hierin.

Oh en om even duidelijk te maken, ik wilde een uiteindelijke relatie met deze betreffende personen, niet alleen maar in hun broekje.
Is het dan ook zo dat je er inmiddels automatisch van uit gaat dat dit weer gaat gebeuren als je met een dame afspreekt?
pi_190452239
quote:
2s.gif Op zondag 15 december 2019 11:58 schreef DW457 het volgende:

[..]

Is het dan ook zo dat je er inmiddels automatisch van uit gaat dat dit weer gaat gebeuren als je met een dame afspreekt?
Nee, dat niet... ergens tijdens een date of in het gesprek kom ik over als vriend ipv mogelijk vriendje...
pi_190452273
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 12:03 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Nee, dat niet... ergens tijdens een date of in het gesprek kom ik over als vriend ipv mogelijk vriendje...
Knap lastig en ingewikkeld als je zelf andere behoeftes en verlangens hebt.
pi_190452305
quote:
2s.gif Op zondag 15 december 2019 12:07 schreef DW457 het volgende:

[..]

Knap lastig en ingewikkeld als je zelf andere behoeftes en verlangens hebt.
Ach.. op gegeven moment kan je er wel om lachen... maar het blijft jammer dat ik niet op een andere manier bekeken wordt.
  zondag 15 december 2019 @ 12:22:01 #50
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_190452386
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 12:10 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ach.. op gegeven moment kan je er wel om lachen... maar het blijft jammer dat ik niet op een andere manier bekeken wordt.
Op het moment dat je in de friendzone komt, wat doe je dan?
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 15 december 2019 @ 12:23:18 #51
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190452400
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 12:03 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Nee, dat niet... ergens tijdens een date of in het gesprek kom ik over als vriend ipv mogelijk vriendje...
Ben je wel assertief genoeg. Neem je leiding in de gesprekken, toon je iniatief. Flirt je wel voldoende op een manier dat vrouwen je zien staan in plaats van dat ze je schattig vinden?

Sommige mannen geven aan wel te flirten. Maar durf je daarin ook sexuele spanning te creėeren? Roepen dat iemand een leuke trui aan heeft, heeft toch wel een andere lading dan tussen de regels door benoemen dat je benieuwd bent wat er onder schuilt. Dit is wellicht een extreem zwart wit voorbeeld, maar het dient dan ook alleen ter illustratie.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190453283
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 12:23 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ben je wel assertief genoeg. Neem je leiding in de gesprekken, toon je iniatief. Flirt je wel voldoende op een manier dat vrouwen je zien staan in plaats van dat ze je schattig vinden?

Sommige mannen geven aan wel te flirten. Maar durf je daarin ook sexuele spanning te creėeren? Roepen dat iemand een leuke trui aan heeft, heeft toch wel een andere lading dan tussen de regels door benoemen dat je benieuwd bent wat er onder schuilt. Dit is wellicht een extreem zwart wit voorbeeld, maar het dient dan ook alleen ter illustratie.
Zeker, ik toon initiatief en flirten doe ik ook wel. Seksuele spanning probeer ik vaak wel te creėren en ze gaan er soms in mee, maar zelfs dan komen ze er na een tijdje mee dat ze nog niet toe zijn aan een relatie, of dat ze me meer zien als een vriend en dat soort.
pi_190453300
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 12:22 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Op het moment dat je in de friendzone komt, wat doe je dan?
Vaak bloed het dan vanzelf dood.
pi_190453335
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 13:22 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Zeker, ik toon initiatief en flirten doe ik ook wel. Seksuele spanning probeer ik vaak wel te creėren en ze gaan er soms in mee, maar zelfs dan komen ze er na een tijdje mee dat ze nog niet toe zijn aan een relatie, of dat ze me meer zien als een vriend en dat soort.
Denk toch dat ook hoop mensen enthousiaste de datingsites opduiken WANT ze zijn vrijgezel... maar puntje bij paaltje er eigenlijk niet zo’n behoefte aan hebben.. of gewoon eerst even moeten leren leven met zichzelf nog.
pi_190453418
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 13:25 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Denk toch dat ook hoop mensen enthousiaste de datingsites opduiken WANT ze zijn vrijgezel... maar puntje bij paaltje er eigenlijk niet zo’n behoefte aan hebben.. of gewoon eerst even moeten leren leven met zichzelf nog.
Ja, die pik ik er allemaal uit _O-
pi_190453563
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 11:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Een goede nuancering dat je zegt dat vrouwen het vaak niet bewust doen. Wel is het zo dat ik denk dat mensen (met name vrouwen dus) zich van dit fenomeen iets meer bewust zouden kunnen zijn. Dit is zo'n wijdverbreid fenomeen dat het ook nogal blind bent als je niet ziet dat iemand meer wil dan alleen vriendschap.

Ik heb zelfs een keer meegemaakt dat ik officieel aan het daten was met een meisje die me doodleuk vertelde wie ze allemaal leuk vond en mij om advies ging vragen. Toen ik haar confronteerde met het feit dat we op dat moment aan het daten waren keek ze me schaapachtig aan.

Dan heb je ook wel een enorme plaat voor je kop.
Er zijn vrouwen die dating apps gebruiken om platonische vriendschappen met mannen te regelen. Eigenlijk moet je dan switchen naar Bumble BFF of zo, want dan zijn je intenties gelijk duidelijk.

Best grappig eigenlijk. Hier lees je vaak dat vrouwen zich aan een man hechten (meer willen) nadat/doordat er seks is geweest.

Mannen hechten zich aan een vrouw op het moment dat er een vriendschap aan het opbloeien is en willen dan meer.

Friendzonen onstaat eigenlijk doordat een van de twee niet eerlijk is over de eigen intenties of doordat elkaars signalen gewoon slecht worden opgevangen.
pi_190453595
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 13:28 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ja, die pik ik er allemaal uit _O-
Misschien toch de verkeerde studie gekozen.... toch meer in de wieg gelegd voor psycholoog
pi_190453678
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 13:34 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Er zijn vrouwen die dating apps gebruiken om platonische vriendschappen met mannen te regelen. Eigenlijk moet je dan switchen naar Bumble BFF of zo, want dan zijn je intenties gelijk duidelijk.

Best grappig eigenlijk. Hier lees je vaak dat vrouwen zich aan een man hechten (meer willen) nadat/doordat er seks is geweest.

Mannen hechten zich aan een vrouw op het moment dat er een vriendschap aan het opbloeien is en willen dan meer.

Friendzonen onstaat eigenlijk doordat een van de twee niet eerlijk is over de eigen intenties of doordat elkaars signalen gewoon slecht worden opgevangen.
Volgens mij is dat best onzin.

Je vindt iemand leuk voor relaties of niet.
Dat heeft niks te maken met het interpreteren van elkaars signalen.
Hooguit kun je dan eerder constateren dat er gebeurd wat er gebeurd en daar een keuze in maken of je dat ok vind of niet.
pi_190453772
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 13:34 schreef Gruj0 het volgende:
Best grappig eigenlijk. Hier lees je vaak dat vrouwen zich aan een man hechten (meer willen) nadat/doordat er seks is geweest.
Nouja dat merk ik toch wel behoorlijk obvious.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 15 december 2019 @ 13:41:35 #60
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190453781
Mensen vinden altijd dat ze gefriendzoned zijn.
Ik heb zelden gehoor dat iemand een ander heeft gefriendzoned... Bewust.
pi_190453945
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 13:41 schreef Cue_ het volgende:
Mensen vinden altijd dat ze gefriendzoned zijn.
Ik heb zelden gehoor dat iemand een ander heeft gefriendzoned... Bewust.
Oh die hoor je soms wel eens.

Van vrouwen die dan bijvoorbeeld weten dat een bepaalde jongen hun leuk wilt, maar ze hem niet interessant genoeg vindt, maar hem dan wel aan een lijntje houdt zodat ze gratis mee uit eten kan.

Hier op FOK hebben we ook zo'n dame gehad. Weet niet meer welke gebruiker dat was.
  zondag 15 december 2019 @ 13:49:37 #62
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190454014
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 13:41 schreef Cue_ het volgende:
Mensen vinden altijd dat ze gefriendzoned zijn.
Ik heb zelden gehoor dat iemand een ander heeft gefriendzoned... Bewust.
Heb ik wel eens gedaan hoor. Bewust.

Als ik aangeef alleen vriendschappelijk contact te willen, door destijds “omstandigheden”, dan ben je ingelicht. Als je dan nog altijd toenadering zoekt en nee op rekest krijgt, vraag je er zelf ook wel een beetje om.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190454029
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 13:47 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Oh die hoor je soms wel eens.

Van vrouwen die dan bijvoorbeeld weten dat een bepaalde jongen hun leuk wilt, maar ze hem niet interessant genoeg vindt, maar hem dan wel aan een lijntje houdt zodat ze gratis mee uit eten kan.

Hier op FOK hebben we ook zo'n dame gehad. Weet niet meer welke gebruiker dat was.
Dan ben je ook wel een wanhopige pannenkoek als je dat als man niet door hebt...
  zondag 15 december 2019 @ 13:54:31 #64
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190454185
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 13:47 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Oh die hoor je soms wel eens.

Van vrouwen die dan bijvoorbeeld weten dat een bepaalde jongen hun leuk wilt, maar ze hem niet interessant genoeg vindt, maar hem dan wel aan een lijntje houdt zodat ze gratis mee uit eten kan.

Hier op FOK hebben we ook zo'n dame gehad. Weet niet meer welke gebruiker dat was.
Ik weet precies welke gebruiker je bedoeld, die chick was enorm vol van zichzelf en dacht echt God’s gift to men te zijn.

Maar die zal ondertussen wel een reality check gehad hebben.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190454650
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 13:54 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik weet precies welke gebruiker je bedoeld, die chick was enorm vol van zichzelf en dacht echt God’s gift to men te zijn.

Maar die zal ondertussen wel een reality check gehad hebben.
Allures?
pi_190454810
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 13:34 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Er zijn vrouwen die dating apps gebruiken om platonische vriendschappen met mannen te regelen. Eigenlijk moet je dan switchen naar Bumble BFF of zo, want dan zijn je intenties gelijk duidelijk.

Best grappig eigenlijk. Hier lees je vaak dat vrouwen zich aan een man hechten (meer willen) nadat/doordat er seks is geweest.

Mannen hechten zich aan een vrouw op het moment dat er een vriendschap aan het opbloeien is en willen dan meer.

Friendzonen onstaat eigenlijk doordat een van de twee niet eerlijk is over de eigen intenties of doordat elkaars signalen gewoon slecht worden opgevangen.
Ik weet niet of dat het geval was bij mij hoor. Soms vond ik alleen seks ook gewoon prima. Maar in friendzonen en vriendschappen heb ik gewoon geen zin als ik op een datingapp zit.

Vrouwen staan daar vaak wat anders in.
pi_190454909
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:08 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Allures?
Nee. Allures is een prima dame.
pi_190455659
quote:
2s.gif Op zondag 15 december 2019 13:49 schreef DW457 het volgende:

[..]

Dan ben je ook wel een wanhopige pannenkoek als je dat als man niet door hebt...
Veel vrouwen zijn daar gewoon heel sneaky in hoor.. En dan heb je het pas door als het te laat is.

Sommige vrouwen in dit topic hebben echt geen idee wat er rondloopt aan vrouwen die de boel vakkundig bewerken / gebruiken.

Daarom zei ik ook al, wees bewust met daten. Je gaat op date om een geliefde te "vinden", geen vriendschap. Dus stuur daar ook op aan, uiteraard binnen bepaalde grenzen, nee = nee.
  zondag 15 december 2019 @ 14:59:39 #69
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190455894
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:08 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Allures?
Nee man, Allures is een schat.

Ik ben de naam van betreffende user kwijt. Volgens mij had ze nog wat kloontjes ook.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190455955
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:59 schreef M1stral het volgende:

[..]

Nee man, Allures is een schat.

Ik ben de naam van betreffende user kwijt. Volgens mij had ze nog wat kloontjes ook.
Naregenkomtzon, botheparekeet en nog 20 andere kloontjes.
  zondag 15 december 2019 @ 15:05:06 #71
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190456010
Naregenkomtzon zou goed kunnen overigens. Bo was het niet, die had meer een air dat geen vent goed genoeg was aan de hand van haar eisenlijstjes.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190456113
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 15:05 schreef M1stral het volgende:
Naregenkomtzon zou goed kunnen overigens. Bo was het niet, die had meer een air dat geen vent goed genoeg was aan de hand van haar eisenlijstjes.
Waren toch allemaal dezelfde trol joh :p
pi_190456382
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 15:08 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Waren toch allemaal dezelfde trol joh :p
Nee.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 15 december 2019 @ 18:37:44 #74
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190460887
Wat is dat toch dat vrouwen geen wedervragen stellen of amper belangstelling tonen. Leuke dame op Tinder, maar ik wil niet de hele tijd vragen op haar afvuren om het gaande te houden. Hoe langer ik dit doe hoe meer ik besef dat online daten niets voor mij is. Lichaamstaal, spontaniteit en andere signalen komen gewoon niet over.
pi_190461092
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 18:37 schreef zoem het volgende:
Wat is dat toch dat vrouwen geen wedervragen stellen of amper belangstelling tonen. Leuke dame op Tinder, maar ik wil niet de hele tijd vragen op haar afvuren om het gaande te houden. Hoe langer ik dit doe hoe meer ik besef dat online daten niets voor mij is. Lichaamstaal, spontaniteit en andere signalen komen gewoon niet over.
Dat gebeurt nu eenmaal, gewoon doorgaan naar de volgende als je geen zin hebt om aan een dood paard te trekken.
pi_190461145
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:20 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nee. Allures is een prima dame.
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 14:59 schreef M1stral het volgende:

[..]

Nee man, Allures is een schat.

Ik ben de naam van betreffende user kwijt. Volgens mij had ze nog wat kloontjes ook.
Jullie kennen een heel andere Allures
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190461173
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 18:37 schreef zoem het volgende:
Wat is dat toch dat vrouwen geen wedervragen stellen of amper belangstelling tonen. Leuke dame op Tinder, maar ik wil niet de hele tijd vragen op haar afvuren om het gaande te houden. Hoe langer ik dit doe hoe meer ik besef dat online daten niets voor mij is. Lichaamstaal, spontaniteit en andere signalen komen gewoon niet over.
Waarom uberhaupt reageren als je er geen zin in hebt?
Iemand een oplossing voor deze vraag?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190461195
quote:
10s.gif Op zondag 15 december 2019 18:46 schreef ludovico het volgende:

[..]


[..]

Jullie kennen een heel andere Allures
Echt hč..
  zondag 15 december 2019 @ 19:12:04 #79
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190461706
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 18:37 schreef zoem het volgende:
Wat is dat toch dat vrouwen geen wedervragen stellen of amper belangstelling tonen. Leuke dame op Tinder, maar ik wil niet de hele tijd vragen op haar afvuren om het gaande te houden. Hoe langer ik dit doe hoe meer ik besef dat online daten niets voor mij is. Lichaamstaal, spontaniteit en andere signalen komen gewoon niet over.
Online moet je eigenlijk alleen even snel de aandacht trekken en die trachten warm te houden tot het moment je een date kan plannen. Die interviews word geen enkele vrouw warm van. Daarnaast kan je dat soort shit beter met een drankje erbij vragen/bespreken.

Vaak is het gewoon zo dat wanneer je interactie zodanig weinig is, je de like maar gewoon als streel over je ego moet zien dat je er wel mag zijn en gewoon verder naar de volgende met wie je hopelijk wel op één lijn zit.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 15 december 2019 @ 19:20:23 #80
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190461886
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 19:12 schreef M1stral het volgende:

[..]

Online moet je eigenlijk alleen even snel de aandacht trekken en die trachten warm te houden tot het moment je een date kan plannen. Die interviews word geen enkele vrouw warm van. Daarnaast kan je dat soort shit beter met een drankje erbij vragen/bespreken.

Vaak is het gewoon zo dat wanneer je interactie zodanig weinig is, je de like maar gewoon als streel over je ego moet zien dat je er wel mag zijn en gewoon verder naar de volgende met wie je hopelijk wel op één lijn zit.
Beste advies tot nu toe ^O^
pi_190462260
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 02:14 schreef bitterbal het volgende:
Friendzone wordt gebruikt door mensen die liever iets meer hadden gehad met die persoon. Commentaar hebben dat iemand waarmee je niks hebt sex heeft met andere slaat serieus nergens op. Ze vindt je gewoon niet leuk genoeg.

Het is zon onzin dat friendzone.
Onzin is het niet. Deze relatie 'friendzone' bestaat wel degelijk, alleen vind ik friendzone ook een beetje een ongelukkige term om te gebruiken.

Het is niet echt een friendzone, het is wat jij omschrijft. Je kunt daar allerlei termen aan hangen, maar feit is dat de 'friendzone', ofwel de relatie tussen man en vrouw waarbij de man (vaak) wel seks met haar wil maar zij niet en hij bij haar probeert te blijven en aandacht van haar probeert te krijgen zodat hij wellicht een kleine kans heeft op seks met haar. Maar zij weet al dat dat er niet van gaat komen omdat zij hem niet leuk genoeg vindt voor seks.

Dus deze relatie bestaat wel degelijk. Als je deze relatie bagatelliseert, dan heb je een plaat voor je kop. Je moet als man gewoon het contact verbreken als je richting de friendzone gaat als je merkt dat ze niets met je wil.
pi_190462280
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 18:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom uberhaupt reageren als je er geen zin in hebt?
Iemand een oplossing voor deze vraag?
Uit beleefdheid.
pi_190462306
Beleefdheid op datingsites?
Dat is ook nieuw.
pi_190462497
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 19:42 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Uit beleefdheid.
Beleefdheid hebben maar heel weinig mensen nog op apps tegenwoordig.

Zelfs als de vrouw initiatief neemt je aan te spreken, komt het vaak niet verder dan "Hallo(, hoe was je dag?)", verwachtende dat je geniaal uit gaat pakken en entertainen.

Voor een goed gesprek heb je twee welwillende mensen nodig. Wanneer er een niet meewerkt is het trekken aan een dood paard. Dan kan je beter doen wat M1stral adviseert.

Het jammere is wel dat je veelal door een hele berg van dit soort gesprekken moet, voordat je eigenlijk eens weer iemand tegenkomt waar leuk mee te praten valt en zelfs een klik mee is. Maar ook dat is geen garantie voor een date of zo, want ook die kunnen je uit het niets ghosten. _O-
pi_190463133
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 19:52 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Beleefdheid hebben maar heel weinig mensen nog op apps tegenwoordig.

Zelfs als de vrouw initiatief neemt je aan te spreken, komt het vaak niet verder dan "Hallo(, hoe was je dag?)", verwachtende dat je geniaal uit gaat pakken en entertainen.

Voor een goed gesprek heb je twee welwillende mensen nodig. Wanneer er een niet meewerkt is het trekken aan een dood paard. Dan kan je beter doen wat M1stral adviseert.

Het jammere is wel dat je veelal door een hele berg van dit soort gesprekken moet, voordat je eigenlijk eens weer iemand tegenkomt waar leuk mee te praten valt en zelfs een klik mee is. Maar ook dat is geen garantie voor een date of zo, want ook die kunnen je uit het niets ghosten. _O-
Ja en dan?

Boeien.

Dan ga je toch gewoon lekker door? Waarom hier druk over maken. Je moet gewoon blijven daten en niet gek laten maken door wijven. Als ze je ghosten, prima. Volgende. Hoe moeilijk is dit? :')
pi_190463416
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 20:14 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja en dan?

Boeien.

Dan ga je toch gewoon lekker door? Waarom hier druk over maken. Je moet gewoon blijven daten en niet gek laten maken door wijven. Als ze je ghosten, prima. Volgende. Hoe moeilijk is dit? :')
Tuurlijk, next, het is niet anders. Maar niet iedereen heeft duizenden matches en zeeėn van tijd zoals jij.
pi_190463501
Beleefdheid, die had ik, inmiddels heb ik het mijzelf heel makkelijk gemaakt.

Leuk kletsen, ga geen gesprekken meer "dragen", 3 dagen geen reactie is match opheffen, graag of niet, werkt 2 kanten op.
pi_190463609
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 20:24 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Tuurlijk, next, het is niet anders. Maar niet iedereen heeft duizenden matches en zeeėn van tijd zoals jij.
Lol, zomaar dingen invullen voor anderen. Dat is fout nummer 1.

Fout nummer 2: ik heb niet duizenden matches en zeeėn van tijd.

Ik werk gewoon full time maar kan toch chicks krijgen her en der. Hoe dan? Verklaar dat dan eens? Ik had toch zeeėn van tijd?
pi_190463694
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 19:52 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Beleefdheid hebben maar heel weinig mensen nog op apps tegenwoordig.

Zelfs als de vrouw initiatief neemt je aan te spreken, komt het vaak niet verder dan "Hallo(, hoe was je dag?)", verwachtende dat je geniaal uit gaat pakken en entertainen.

Voor een goed gesprek heb je twee welwillende mensen nodig. Wanneer er een niet meewerkt is het trekken aan een dood paard. Dan kan je beter doen wat M1stral adviseert.

Het jammere is wel dat je veelal door een hele berg van dit soort gesprekken moet, voordat je eigenlijk eens weer iemand tegenkomt waar leuk mee te praten valt en zelfs een klik mee is. Maar ook dat is geen garantie voor een date of zo, want ook die kunnen je uit het niets ghosten. _O-
Haha, dit is wel hoe het werkt ja.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190463877
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 20:30 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Lol, zomaar dingen invullen voor anderen. Dat is fout nummer 1.

Fout nummer 2: ik heb niet duizenden matches en zeeėn van tijd.

Ik werk gewoon full time maar kan toch chicks krijgen her en der. Hoe dan? Verklaar dat dan eens? Ik had toch zeeėn van tijd?
Waren geen serieuze aannames. Maar soms ben je gewoon te aanvallend in je posts, zo van "ik zal jou wel eens even wat leren!". :') Bewaar dat stoer doen lekker voor in het echt.

Het ging erom dat apps en het huidige gedrag op apps een enorme tijdverspilling kunnen zijn.
pi_190464062
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 20:39 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Waren geen serieuze aannames. Maar soms ben je gewoon te aanvallend in je posts, zo van "ik zal jou wel eens even wat leren!". :') Bewaar dat stoer doen lekker voor in het echt.

Het ging erom dat apps en het huidige gedrag op apps een enorme tijdverspilling kunnen zijn.
^O^ ^O^ ^O^

Als het geen serieuze aannames zijn, waarom maak je ze dan :') :') :')
pi_190466144
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 20:39 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Waren geen serieuze aannames. Maar soms ben je gewoon te aanvallend in je posts, zo van "ik zal jou wel eens even wat leren!". :') Bewaar dat stoer doen lekker voor in het echt.

Het ging erom dat apps en het huidige gedrag op apps een enorme tijdverspilling kunnen zijn.
Tja, het werkt uiteindelijk wel. Heb er zelf een jaartje of 2 veel tijd in moeten investeren maar dan heb je ook wat.

En wees inderdaad gewoon wat harder in het doorselecteren. Stroef gesprek? Volgende.
pi_190469033
quote:
10s.gif Op zondag 15 december 2019 18:46 schreef ludovico het volgende:

[..]


[..]

Jullie kennen een heel andere Allures
Tegen mij heeft ze altijd gewoon lief gedaan.
pi_190469075
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 19:52 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Beleefdheid hebben maar heel weinig mensen nog op apps tegenwoordig.

Zelfs als de vrouw initiatief neemt je aan te spreken, komt het vaak niet verder dan "Hallo(, hoe was je dag?)", verwachtende dat je geniaal uit gaat pakken en entertainen.

Voor een goed gesprek heb je twee welwillende mensen nodig. Wanneer er een niet meewerkt is het trekken aan een dood paard. Dan kan je beter doen wat M1stral adviseert.

Het jammere is wel dat je veelal door een hele berg van dit soort gesprekken moet, voordat je eigenlijk eens weer iemand tegenkomt waar leuk mee te praten valt en zelfs een klik mee is. Maar ook dat is geen garantie voor een date of zo, want ook die kunnen je uit het niets ghosten. _O-
Moet zeggen dat de laatste matches van mij allemaal hebben gereageerd.

Maar goed, misschien heb ik gewoon een geniale openingszin die elke keer werkt.
pi_190503600
Af en toe lijkt het alsof het op datingapps kletsen lastiger afgaat dan "in het echt".

Ik vind het überhaupt moeilijk om gesprekken te beginnen. Vaak krijg ik ook geen reactie terug of bloedt het gesprek vrij snel dood. Small talk lijkt uit den boze te zijn, maar zou niet weten met wat voor diepzinnigs ik überhaupt het gesprek moet starten.

Mijn communicatieve vaardigheden zullen gewoon niet up to snuff zijn, denk ik.

Een vriend van me zegt dat ik het te serieus neem, niet zoveel moet nadenken en "gewoon een leuk gesprek moet voeren". Het probleem is dat ik niet snap wat hij daarmee bedoelt. Dat kan vanalles betekenen.

Waarschijnlijk heb ik gewoon te weinig inzicht in andere mensen om door te hebben wat goeie gespreksonderwerpen zijn en hoe je de aandacht houdt. Ik leg gewoonweg niet makkelijk een klik met de ander.

Heb in het verleden wel een aantal dates en seks uit o.a. Tinder kunnen halen, maar de laatste tijd wil het gewoon niet meer. Ik denk ook dat dat gelukstreffers waren.

Ik zou deze situatie graag willen verbeteren, maar ik weet niet goed hoe ik dat gericht kan doen.
pi_190505009
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 09:41 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Ja, 1x uithuilen en je bent natuurlijk verplicht om ook op z'n piemel te gaan zitten :')
Deze bepaling staat wel in mijn terms of service..
  dinsdag 17 december 2019 @ 23:14:36 #97
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190506960
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 19:52 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Beleefdheid hebben maar heel weinig mensen nog op apps tegenwoordig.

Zelfs als de vrouw initiatief neemt je aan te spreken, komt het vaak niet verder dan "Hallo(, hoe was je dag?)", verwachtende dat je geniaal uit gaat pakken en entertainen.

Voor een goed gesprek heb je twee welwillende mensen nodig. Wanneer er een niet meewerkt is het trekken aan een dood paard. Dan kan je beter doen wat M1stral adviseert.

Het jammere is wel dat je veelal door een hele berg van dit soort gesprekken moet, voordat je eigenlijk eens weer iemand tegenkomt waar leuk mee te praten valt en zelfs een klik mee is. Maar ook dat is geen garantie voor een date of zo, want ook die kunnen je uit het niets ghosten. _O-
Precies dit.

Denk dat een op de tien gesprekken uitmondt in een date... De andere negen vormen vaak een neverending loop van prachtige, grappige volzinnen die afgewisseld worden met autistenantwoorden...

Inmiddels zelf maar weer mijn mojo aangezwengeld. Ik heb mn gratis boost ingezet vandaag en had pardoes een match/like of 15... En ook daar zitten alweer wat van die 'notthisshitagain'-gesprekken tussen :')
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190517844
Het is gewoon een oerwoud van mensen. En als je dan eens iemand treft, waarmee je zonder enige moeite leuk mee kan kletsen, dan weet je weer precies waarom je het doet.

Al die nutteloze matches gewoon opheffen, waar geen zinnig woord uit komt, of alleen ja, nee, weet niet, en jij? :X

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2019 14:56:44 ]
pi_190538387
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 23:14 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Precies dit.

Denk dat een op de tien gesprekken uitmondt in een date... De andere negen vormen vaak een neverending loop van prachtige, grappige volzinnen die afgewisseld worden met autistenantwoorden...

Inmiddels zelf maar weer mijn mojo aangezwengeld. Ik heb mn gratis boost ingezet vandaag en had pardoes een match/like of 15... En ook daar zitten alweer wat van die 'notthisshitagain'-gesprekken tussen :')
Die boosts werken dus wel?
pi_190547436
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 09:47 schreef DW457 het volgende:
Wat ik trouwens best wel ingewikkeld vind op datingsites is dat er continu zo'n druk op lijkt te zitten. Het gevoel dat je maar leuk moet zijn om maar in de smaak te vallen van de ander (werkt beide kanten op). Dat is ook de reden dat ik daar niet meer aan doe. Ik leer mensen het liefst offline kennen, waar ik gewoon mezelf ben en waar zij dat ook is. Dat is uiteindelijk zo veel leuker, eerlijker en fijner O+
Op (gratis) datingsites ben je als man ook zo vervangbaar als de pest, zelfs al ben je origineel, aantrekkelijk en heb je humor. Vrouwen doen zelf totaal geen moeite.
pi_190547476
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 22:49 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Op (gratis) datingsites ben je als man ook zo vervangbaar als de pest, zelfs al ben je origineel, aantrekkelijk en heb je humor. Vrouwen doen zelf totaal geen moeite.
Ja, en daar pas ik dus voor. Daarvoor ben ik gewoon te leuk en heb ik teveel eigenwaarde. Ik ontmoet wel leuke vrouwen in het echte leven.
pi_190547693
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 22:50 schreef DW457 het volgende:

[..]

Ja, en daar pas ik dus voor. Daarvoor ben ik gewoon te leuk en heb ik teveel eigenwaarde. Ik ontmoet wel leuke vrouwen in het echte leven.
Sowieso de beste optie.

Alleen zijn apps wel een leuke toevoeging.
pi_190547728
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2019 21:08 schreef Bluesy_McGuffin het volgende:
Af en toe lijkt het alsof het op datingapps kletsen lastiger afgaat dan "in het echt".

Ik vind het überhaupt moeilijk om gesprekken te beginnen. Vaak krijg ik ook geen reactie terug of bloedt het gesprek vrij snel dood. Small talk lijkt uit den boze te zijn, maar zou niet weten met wat voor diepzinnigs ik überhaupt het gesprek moet starten.

Mijn communicatieve vaardigheden zullen gewoon niet up to snuff zijn, denk ik.

Een vriend van me zegt dat ik het te serieus neem, niet zoveel moet nadenken en "gewoon een leuk gesprek moet voeren". Het probleem is dat ik niet snap wat hij daarmee bedoelt. Dat kan vanalles betekenen.

Waarschijnlijk heb ik gewoon te weinig inzicht in andere mensen om door te hebben wat goeie gespreksonderwerpen zijn en hoe je de aandacht houdt. Ik leg gewoonweg niet makkelijk een klik met de ander.

Heb in het verleden wel een aantal dates en seks uit o.a. Tinder kunnen halen, maar de laatste tijd wil het gewoon niet meer. Ik denk ook dat dat gelukstreffers waren.

Ik zou deze situatie graag willen verbeteren, maar ik weet niet goed hoe ik dat gericht kan doen.
Zelfs als je origineel bent, dan lopen 9 van de 10 gesprekken dood. Je hebt wel meer kans dat je een reactie terug krijgt, maar de vrouw komt daarna toch weer met standaard vragen (of stilte), en dan bloedt het weer dood, want saai.

Vrouwen zijn tegenwoordig veel terughoudender (en preutser) dan voorheen en willen veel te lang chatten voordat ze gaan daten.. wat dus niet werkt online. Zodra je in de flow bent, meteen afspreken. Zo niet, afkappen. Leverage heb je als man ook niet online, want de volgende 30 kerels staan achter he in de rij, waardoor druk erop zetten nooit werkt.
pi_190547914
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 11:07 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Bij mij gaat/ging dat altijd wringen op het moment dat ik geen vaste sekspartner had. Dan dacht ik: Ja we zijn nu alweer een flinke tijd aan het praten, gaat er nog iets gebeuren of is dit het dan?

Daar had ik niet zoveel zin in. Op het moment dat ik wel een seksmaatje had ging dat beter.
Over het algemeen zijn vrouwen ook totaal niet interessant om mee te praten, als er geen seksuele spanning aanwezig is.
pi_190548144
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 23:10 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Over het algemeen zijn vrouwen ook totaal niet interessant om mee te praten, als er geen seksuele spanning aanwezig is.
Weet niet of ik het daar helemaal mee eens ben want ik ken ook hele intelligente vrouwen die wel een interessante mening over dingen hebben.

Maar als ik geen seksmaatje heb dan ga ik niet voor m'n lol vriendschappelijke gesprekjes met vrouwen hebben inderdaad. Dan wil ik gewoon seks.
pi_190548225
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 22:59 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Sowieso de beste optie.

Alleen zijn apps wel een leuke toevoeging.
Bwoah, vind ik niet. Gaat wat mij betreft echt veel te veel tijd in zitten. Tijd die ik liever aan andere dingen besteed. Maar goed, dat ben ik, dat kan voor jou natuurlijk weer compleet anders zijn.
pi_190548314
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 23:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Weet niet of ik het daar helemaal mee eens ben want ik ken ook hele intelligente vrouwen die wel een interessante mening over dingen hebben.

Maar als ik geen seksmaatje heb dan ga ik niet voor m'n lol vriendschappelijke gesprekjes met vrouwen hebben inderdaad. Dan wil ik gewoon seks.
Misschien vind ik ze dan gewoon niet interessant. Ik vind mensen eigenlijk sowieso niet zo interessant, tenzij ze toevallig gepassioneerd zijn over dezelfde dingen als ik, of echt onbeschaamd grappig zijn. Die kom ik echter bijna nooit tegen. Het gaat alleen maar over werk, vakanties, prestaties, standaard belevenissen en andere saaie nonsens.
pi_190548586
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 23:24 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Misschien vind ik ze dan gewoon niet interessant. Ik vind mensen eigenlijk sowieso niet zo interessant, tenzij ze toevallig gepassioneerd zijn over dezelfde dingen als ik, of echt onbeschaamd grappig zijn. Die kom ik echter bijna nooit tegen. Het gaat alleen maar over werk, vakanties, prestaties, standaard belevenissen en andere saaie nonsens.
Vrouwen scoren op algemene kennis structureel slechter dan mannen, dat ben ik zeker met je eens.

Maar ze zijn er zeker.
pi_190548642
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 23:24 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Misschien vind ik ze dan gewoon niet interessant. Ik vind mensen eigenlijk sowieso niet zo interessant, tenzij ze toevallig gepassioneerd zijn over dezelfde dingen als ik, of echt onbeschaamd grappig zijn. Die kom ik echter bijna nooit tegen. Het gaat alleen maar over werk, vakanties, prestaties, standaard belevenissen en andere saaie nonsens.
De meeste mensen zijn ook helemaal niet interessant, nee, ik ook niet.

En met vele klikt het ook niet, andere werken vanaf het eerste moment al meteen op je zenuwen.. En weer andere heb je wel een klik mee.
pi_190550687
Zou ook wat zijn als 90% vn de mensen die je tegenkomt superleuk is... helemaal niet handig :)
Dan lukt dat ook nooit meer met zo’n relatie.
pi_190550757
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 05:45 schreef Uhmmpie het volgende:
Zou ook wat zijn als 90% vn de mensen die je tegenkomt superleuk is... helemaal niet handig :)
Dan lukt dat ook nooit meer met zo’n relatie.
Veel open of hele korte relaties dan...
pi_190550763
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 06:26 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Veel open of hele korte relaties dan...
Of nog veel meer mensen die klagen dat ze op de reservebank komen... want als je op elke straathoek tegen komt die “leuker” is heb je na 3 weken een flinke backlog.
pi_190550766
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 23:42 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

De meeste mensen zijn ook helemaal niet interessant, nee, ik ook niet.

En met vele klikt het ook niet, andere werken vanaf het eerste moment al meteen op je zenuwen.. En weer andere heb je wel een klik mee.
Ik vind meeste mensen überhaupt niet superleuk (wat doe je hier dan?)
Maar die paar die ik wel leuk vind... die zijn dan wel weer echt belangrijk.

En daar valt prima een gesprek mee te voeren al ligt dat misschien aan dat de algemene ontwikkeling van vrouwen toch een stuk minder is... en ik ben natuurlijk wel een vrouw.
Dus misschien heb ik er daarom dan minder last van.
pi_190550783
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 06:28 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Of nog veel meer mensen die klagen dat ze op de reservebank komen... want als je op elke straathoek tegen komt die “leuker” is heb je na 3 weken een flinke backlog.
Ja maar daar klagen ze nu al over :+
Uiteindelijk klagen we toch well!

Kan je beter leuke mensen om je heen hebben ;)
pi_190550789
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 06:40 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Ja maar daar klagen ze nu al over :+
Uiteindelijk klagen we toch well!

Kan je beter leuke mensen om je heen hebben ;)
Mja mijn eerste gedschte was dat iedereen dan vast een stuk vrolijker was.
Maar dacht later... dan worden contacten en aandacht/interesse voor/in elkaar nog minder dan nu.
Vast een slecht concept waarbij je eindigt met stapels gefrustreerde mensen.
pi_190550970
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 06:30 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik vind meeste mensen überhaupt niet superleuk (wat doe je hier dan?)
Maar die paar die ik wel leuk vind... die zijn dan wel weer echt belangrijk.

En daar valt prima een gesprek mee te voeren al ligt dat misschien aan dat de algemene ontwikkeling van vrouwen toch een stuk minder is... en ik ben natuurlijk wel een vrouw.
Dus misschien heb ik er daarom dan minder last van.
Wij (mannen) komen in jouw beleving natuurlijk allemaal super intelligent en ontwikkeld over O-)
Het is wat.......
pi_190552999
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 05:45 schreef Uhmmpie het volgende:
Zou ook wat zijn als 90% vn de mensen die je tegenkomt superleuk is... helemaal niet handig :)
Dan lukt dat ook nooit meer met zo’n relatie.
Zeldzaam oke, maar praktisch onvindbaar is weer de andere zijde.
pi_190554048
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 22:49 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Op (gratis) datingsites ben je als man ook zo vervangbaar als de pest, zelfs al ben je origineel, aantrekkelijk en heb je humor. Vrouwen doen zelf totaal geen moeite.
Zeker waar, mannen hebben in vergelijking met vrouwen een kutpositie als het om datingapps of sites gaat. Vrouwen kunnen echt een hele eisenlijst gaan samenstellen en op basis daarvan een perfect profiel creėren. Het kleinst mogelijke minpuntje kan al een turn-off zijn waardoor vrouwen lui worden en weinig interesse tonen.

Aan de andere kant bieden die apps ook voor mannen een bijna onbeperkte voorraad aan single vrouwen, dus het is nog steeds voordelig ten opzichte van een single situatie waarbij je elke keer een halfjaar moet wachten tot je weer eens een leuke vrouw bij de buurtbarbeque tegenkomt. (Die dan vaak ook nog bezet blijkt te zijn.) Ik denk dat je kunt stellen dat mannen daarom vaak gewoon “random” daten en vrouwen meer bewust. Waarbij mannen dan vaak bij een random en niet-speciale date weer zoiets hebben van: Geen relatiemateriaal, maar ik wil er wel een paar keer overheen. Er is ook altijd nog wel een (weliswaar kleinere) groep vrouwen die niet al te moeilijk is en snel van bil gaat als er een paar wijntjes ingaan.

Dit soort mechanismes zijn logisch en het heeft allemaal niet zoveel zin om geslachten daarbij iets te verwijten. Ik begrijp vrouwen hierin, en ik begrijp mezelf ook. ;)
pi_190555488
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 12:06 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Zeker waar, mannen hebben in vergelijking met vrouwen een kutpositie als het om datingapps of sites gaat. Vrouwen kunnen echt een hele eisenlijst gaan samenstellen en op basis daarvan een perfect profiel creėren. Het kleinst mogelijke minpuntje kan al een turn-off zijn waardoor vrouwen lui worden en weinig interesse tonen.

Aan de andere kant bieden die apps ook voor mannen een bijna onbeperkte voorraad aan single vrouwen, dus het is nog steeds voordelig ten opzichte van een single situatie waarbij je elke keer een halfjaar moet wachten tot je weer eens een leuke vrouw bij de buurtbarbeque tegenkomt. (Die dan vaak ook nog bezet blijkt te zijn.) Ik denk dat je kunt stellen dat mannen daarom vaak gewoon “random” daten en vrouwen meer bewust. Waarbij mannen dan vaak bij een random en niet-speciale date weer zoiets hebben van: Geen relatiemateriaal, maar ik wil er wel een paar keer overheen. Er is ook altijd nog wel een (weliswaar kleinere) groep vrouwen die niet al te moeilijk is en snel van bil gaat als er een paar wijntjes ingaan.

Dit soort mechanismes zijn logisch en het heeft allemaal niet zoveel zin om geslachten daarbij iets te verwijten. Ik begrijp vrouwen hierin, en ik begrijp mezelf ook. ;)
Hmhh, best genuanceerd verhaal waar je niet alleen de vrouwen de schuld geeft :)
pi_190556115
Waar twee vechten hebben twee schuld, toch?
(behalve in het geval van mijn ex. Die had altijd gelijk en deed altijd alles goed ;) )
Het is wat.......
pi_190556802
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 13:43 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Hmhh, best genuanceerd verhaal waar je niet alleen de vrouwen de schuld geeft :)
Dat doe ik zelden. :)
pi_190557463
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 07:35 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Wij (mannen) komen in jouw beleving natuurlijk allemaal super intelligent en ontwikkeld over O-)
Met name de mannen in dit topic ook..
pi_190573681
Waarom is het datingtopic gesloten? Ik vond het juist wel leuk om daar in te lezen en de dates van andere te lezen.

Maandag avond afgesproken met een oud klasgenootje. Van 17 jaar terug, we konden elkaar nauwelijks meer maar ze had mij toegevoegd op facebook. Ze was meteen erg enthousiast, en is gisteravond naar mij gekomen. Door omstandigheden bij mij op dit moment houd ik mij niet met daten bezig en door omstandigheden van haar kan zij alleen uiteindelijk een lat relatie hebben, iets wat ik dan niet wil. Dus maar gewoon afgesproken van we zien wel en dat was best leuk.

Ze appte me aan een stuk door en deed net of ze mij helemaal geweldig vond. Gisteravond is ze dus bij mij geweest (1,5 uur rijden) en super leuke avond gehad, ze bleef ook veel langer dan ze eerst zei, want ze moest vroeg op maar het is 2 uur geworden vannacht dat ze weg ging. Bij het afscheid geprobeerd te zoenen maar werd niet beantwoord. Vanochtend nog wel berichtjes gehad en sindsdien is ze stil, wat ze anders nooit is.

Best dubbel. Was natuurlijk leuker geweest als ze de zoen had beantwoord maar nu ben ik wel weer van het gestalk af :D
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
  zaterdag 21 december 2019 @ 13:26:01 #124
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_190573853
Klinkt alsof ze haar interesse verloren is.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_190573918
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 13:26 schreef MissButterflyy het volgende:
Klinkt alsof ze haar interesse verloren is.
Ja daar lijkt het op. Maar hoe en waarom heb ik dan weer geen idee van. Aangezien ze bijvoorbeeld tot diep in de nacht bleef.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_190574197
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 13:29 schreef Telefono het volgende:

[..]

Ja daar lijkt het op. Maar hoe en waarom heb ik dan weer geen idee van. Aangezien ze bijvoorbeeld tot diep in de nacht bleef.
Als het zoenen niet beantwoord wordt, dan weet je genoeg..

En sommige zijn super enthousiast voor de date, denken dat het helemaal super is in hun hoofd, en dan valt de date (logischerwijs) tegen, en maken ze er het beste van..

Misschien reageert ze later nog.. Maar ik zou verder kijken.
  zaterdag 21 december 2019 @ 14:10:04 #127
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190574723
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 13:29 schreef Telefono het volgende:

[..]

Ja daar lijkt het op. Maar hoe en waarom heb ik dan weer geen idee van. Aangezien ze bijvoorbeeld tot diep in de nacht bleef.
Soms zijn vrouwen echt niet te verklaren. Kijk naar sommige dames die zich maar al te graag in de watten laten leggen en dan vervolgens de boot afhouden. Of gewoon de avond met je doorbrengen tot op zekere hoogte, met als enige legitieme reden tijdverdrijf. Ik zeg niet dat alle vrouwen zo zijn, maar er zit gehaaid volk tussen.

Ik zou bij geen klik bijvoorbeeld niet de hele avond op andermans kosten cocktails achterover slaan, maar ze zitten er weldegelijk tussen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zaterdag 21 december 2019 @ 14:11:28 #128
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_190574750
De meeste apps zijn echt dood op het moment zeg... weinig die iets terugzeggen en 90% zijn van die instagram tutjes of single moeders. :{
  zaterdag 21 december 2019 @ 14:12:28 #129
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190574767
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 december 2019 14:11 schreef S95Sedan het volgende:
De meeste apps zijn echt dood op het moment zeg... weinig die iets terugzeggen en 90% zijn van die instagram tutjes of single moeders. :{
Niks mis met single moeders. Wanneer je de juiste treft ;)
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zaterdag 21 december 2019 @ 14:16:26 #130
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_190574840
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 14:12 schreef M1stral het volgende:

[..]

Niks mis met single moeders. Wanneer je de juiste treft ;)
Been there done that, ga niet iemand anders z'n koter opvoeden met een ex die in je nek hijgt. Plus daarbij denken de meeste dat de wereld op hun kind draait.
pi_190576315
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 december 2019 14:16 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Been there done that, ga niet iemand anders z'n koter opvoeden met een ex die in je nek hijgt. Plus daarbij denken de meeste dat de wereld op hun kind draait.
Dit dus.. Ga ik ook niet meer doen.. Teveel gedoe en gezeur.
pi_190576517
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 december 2019 14:11 schreef S95Sedan het volgende:
De meeste apps zijn echt dood op het moment zeg... weinig die iets terugzeggen en 90% zijn van die instagram tutjes of single moeders. :{
Mja mensen met gezin, familie en/of vrienden.. hebben het druk deze dagen.
  zaterdag 21 december 2019 @ 16:14:35 #133
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_190576932
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 december 2019 14:16 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Been there done that, ga niet iemand anders z'n koter opvoeden met een ex die in je nek hijgt. Plus daarbij denken de meeste dat de wereld op hun kind draait.
Ach wat een vooroordelen. Velen voeden hun kinderen zelf op en hebben prima contact met hun ex.

Wat klinkt dit bekrompen zeg.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_190576992
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 16:14 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ach wat een vooroordelen. Velen voeden hun kinderen zelf op en hebben prima contact met hun ex.

Wat klinkt dit bekrompen zeg.
Helaas de realiteit, en na meerdere malen hetzelfde feestje te hebben meegemaakt, begin ik er niet meer aan.
  zaterdag 21 december 2019 @ 16:20:40 #135
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_190577034
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 16:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Helaas de realiteit, en na meerdere malen hetzelfde feestje te hebben meegemaakt, begin ik er niet meer aan.
Dan kun je je aan de andere kant ook afvragen waarom je steeds van die tokkies aantrekt?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_190577090
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 16:20 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dan kun je je aan de andere kant ook afvragen waarom je steeds van die tokkies aantrekt?
Over bekrompen gesproken..
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 21 december 2019 @ 16:23:44 #137
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190577096
Je hebt overigens ook bewust alleenstaande moeders via een donor. Dat lijkt me toch wel weer anders dan dat er een ex in het spel is.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 21 december 2019 @ 16:28:06 #138
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190577176
Op Tinder wel leuk contact met iemand. Gisteren na een week d'r nummer gevraagd en nu radiostilte... misschien toch iets te snel? Begin volgende week nog eens een berichtje tegenaan gooien.

Op Bumble vandaag aangesproken door een dame uit de buurt. Tenminste eens een vrouw die initiatief neemt, leuk. Ze is snel met antwoorden, dus enthousiast. Eens zien waar dat naartoe leidt.
  zaterdag 21 december 2019 @ 16:29:49 #139
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_190577214
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 16:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Over bekrompen gesproken..
Ik ken genoeg gevallen waarbij het gewoon prima gaat, inclusief mezelf. Waarom kom jij dan alleen de probleemgevallen tegen?
Ik zou ook echt even naar mezelf kijken dan. Wat is daar bekrompen aan, zelfreflectie?

Ik zie jou hier heel veel negatief reageren over daten, en het overkomt je allemaal steeds zomaar. Maar zou dat echt zo zijn?
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 21 december 2019 @ 16:32:03 #140
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190577256
Wat is eigenlijk een goed moment om iemands nummer te vragen danwel op een date aan te sturen? Op internet genoeg van die PUA zooi die pochen na 3 berichtjes het gefixed te hebben, maar dat lijkt me verre van realistisch.
  zaterdag 21 december 2019 @ 16:36:43 #141
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_190577356
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 16:32 schreef zoem het volgende:
Wat is eigenlijk een goed moment om iemands nummer te vragen danwel op een date aan te sturen? Op internet genoeg van die PUA zooi die pochen na 3 berichtjes het gefixed te hebben, maar dat lijkt me verre van realistisch.
Je had het na een week gedaan, dat is prima denk ik. Jammer dat ze niks heeft laten horen tot nu toe.
Ik denk niet dat er echt regels voor zijn verder, maar na drie berichtjes is wel erg snel.
Misschien wel eerst vragen of ze interesse heeft in een date en dan haar nummer vragen, als ze dat bevestigd.

[ Bericht 0% gewijzigd door MissButterflyy op 21-12-2019 16:57:45 ]
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 21 december 2019 @ 16:38:31 #142
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190577397
Ik zat op zo'n moment dat een onderwerp afgerond was. Ik kon ofwel een nieuw onderwerp starten of een poging wagen. Misschien dat interesse peilen voor een date en daarna nr vragen beter werkt.
  Moderator zaterdag 21 december 2019 @ 17:02:40 #143
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_190577863
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 december 2019 14:16 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Been there done that, ga niet iemand anders z'n koter opvoeden met een ex die in je nek hijgt. Plus daarbij denken de meeste dat de wereld op hun kind draait.
What can change the nature of a man?
pi_190577911
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 december 2019 14:16 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Been there done that, ga niet iemand anders z'n koter opvoeden met een ex die in je nek hijgt. Plus daarbij denken de meeste dat de wereld op hun kind draait.
Dat opvoeden doe ik zelf wel... daar heb ik geen nieuwe partner voor nodig... (een ex ook niet trouwens)
Maar ja mn kinderen staan wel altijd op 1, gelukkig zijn er genoeg mannen die dat begrijpen.
S. 2014
J. 2016
pi_190577952
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 16:29 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik ken genoeg gevallen waarbij het gewoon prima gaat, inclusief mezelf. Waarom kom jij dan alleen de probleemgevallen tegen?
Ik zou ook echt even naar mezelf kijken dan. Wat is daar bekrompen aan, zelfreflectie?

Ik zie jou hier heel veel negatief reageren over daten, en het overkomt je allemaal steeds zomaar. Maar zou dat echt zo zijn?
Het is niet alleen ik hoor, meerdere geven dat aan. Maar blijkbaar vind je mij een makkelijk doelwit.

Het is gewoon zoals het gaat en soms zie of weet je dat niet van tevoren, als je alleen maar chat..
  zaterdag 21 december 2019 @ 17:07:32 #146
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190577971
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 14:12 schreef M1stral het volgende:

[..]

Niks mis met single moeders. Wanneer je de juiste treft ;)
Single vaders hebben het inderdaad makkelijker in dateland.
Houd van poesjes
pi_190579892
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 13:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Als het zoenen niet beantwoord wordt, dan weet je genoeg..

En sommige zijn super enthousiast voor de date, denken dat het helemaal super is in hun hoofd, en dan valt de date (logischerwijs) tegen, en maken ze er het beste van..

Misschien reageert ze later nog.. Maar ik zou verder kijken.
Ze heeft gereageerd, heb haar later terug gestuurd en kreeg toen een heel kort berichtje terug van 2 woordjes. Zo druk ze op de app was eerder zo stil is ze nu.

Het had nooit een serieuze relatie kunnen worden van mijn kant door te grote verschillen vanwege de omstandigheden en werd ook wel moe van het gestalk, maar toch, het is ook wel weer een afwijzing.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_190579943
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 14:10 schreef M1stral het volgende:

[..]

Soms zijn vrouwen echt niet te verklaren. Kijk naar sommige dames die zich maar al te graag in de watten laten leggen en dan vervolgens de boot afhouden. Of gewoon de avond met je doorbrengen tot op zekere hoogte, met als enige legitieme reden tijdverdrijf. Ik zeg niet dat alle vrouwen zo zijn, maar er zit gehaaid volk tussen.

Ik zou bij geen klik bijvoorbeeld niet de hele avond op andermans kosten cocktails achterover slaan, maar ze zitten er weldegelijk tussen.
Ja ik vind het ook vreemd. Als het dan niet klikt, of je merkt dat er iets is dan snap ik het. Maar als ze een uur later weg gaat dan ze was afgesproken en zich duidelijk vermaakt is het toch anders zou je zeggen.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
  zaterdag 21 december 2019 @ 19:49:51 #149
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_190580913
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 18:49 schreef Telefono het volgende:

[..]

Ze heeft gereageerd, heb haar later terug gestuurd en kreeg toen een heel kort berichtje terug van 2 woordjes. Zo druk ze op de app was eerder zo stil is ze nu.

Het had nooit een serieuze relatie kunnen worden van mijn kant door te grote verschillen vanwege de omstandigheden en werd ook wel moe van het gestalk, maar toch, het is ook wel weer een afwijzing.
Zij wilt wat serieus, en jij niet.
Dat gaat dus niet werken. Dus neemt ze afstand.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_190582094
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 16:14 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ach wat een vooroordelen. Velen voeden hun kinderen zelf op en hebben prima contact met hun ex.

Wat klinkt dit bekrompen zeg.
Username veranderd? :D

Genoeg vrouwen die 1 of 2 kinderen hebben en er niet meer willen. Zit je daar als man met je kinderwens. Waarom zou je je gek (lees dolverliefd) laten maken door zo'n vrouw, als je uiteindelijk heel wat moet inleveren? Ik snap wel waarom mannen liever naar een nog kinderloze vrouw op zoek gaan.

Vrouwen met kinderen hebben ook minder tijd om (verre) buitenlandse reizen te maken en meer van dat soort zooi.
  zaterdag 21 december 2019 @ 20:36:21 #151
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_190582195
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 20:31 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Username veranderd? :D

Genoeg vrouwen die 1 of 2 kinderen hebben en er niet meer willen. Zit je daar als man met je kinderwens. Waarom zou je je gek (lees dolverliefd) laten maken door zo'n vrouw, als je uiteindelijk heel wat moet inleveren? Ik snap wel waarom mannen liever naar een nog kinderloze vrouw op zoek gaan.

Vrouwen met kinderen hebben ook minder tijd om (verre) buitenlandse reizen te maken en meer van dat soort zooi.
Hoezo username verandert?
Ik kan me voorstellen dat dat een reden kan zijn dat je liever een vrouw date zonder kinderen.

Maar ik dacht dat men over mannen in het algemeen sprak, ook single mannen die al kinderen hebben.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_190582364
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 20:36 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Hoezo username verandert?
Ik kan me voorstellen dat dat een reden kan zijn dat je liever een vrouw date zonder kinderen.

Maar ik dacht dat men over mannen in het algemeen sprak, ook single mannen die al kinderen hebben.
Nvm, dacht dat je iemand anders was.

Sedan sprak over vrouwen. Jij verdedigde je direct.

De meeste mannen zonder kinderen daten liever vrouwen zonder kinderen, zo is dat nu eenmaal.
De meeste vrouwen zonder kinderen, hebben waarschijnlijk ook liever een man zonder eigen kinderen.

Er zijn veel dingen waar iemand op af kan knappen en kinderen zijn er daar een van, hoe zielig dat ook is om te horen. Immers kunnen die kinderen niets doen aan het feit dat ze er eenmaal zijn en het bestaan van iemand zou eigenlijk geen afknapper moeten zijn.

Veel mensen kunnen gewoon moeilijk dealen met zo'n situatie, zeker wanneer je eigen kinderen wil, nog meer van de wereld wil zien of nog relatief jong bent en niet toe aan kinderen.
  zaterdag 21 december 2019 @ 21:02:16 #153
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_190582731
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 20:44 schreef Gruj0 het volgende:


Veel mensen kunnen gewoon moeilijk dealen met zo'n situatie, zeker wanneer je eigen kinderen wil, nog meer van de wereld wil zien of nog relatief jong bent en niet toe aan kinderen.
Ja, en dat zijn denk ik daadwerkelijk de redenen. Ipv ‘ik wil geen gezeur met een ex’ of ‘andermans kinderen opvoeden’. Of ‘altijd op de tweede plaats komen’.
Een vrouw met (jonge) kinderen wil er vaak niet nog meer en je hebt ook minder vrijheid als je een relatie met haar aangaat.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_190582826
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 21:02 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ja, en dat zijn denk ik daadwerkelijk de redenen. Ipv ‘ik wil geen gezeur met een ex’ of ‘andermans kinderen opvoeden’. Of ‘altijd op de tweede plaats komen’.
Een vrouw met (jonge) kinderen wil er vaak niet nog meer en je hebt ook minder vrijheid als je een relatie met haar aangaat.
Laat iemand lekker voor zichzelf bepalen wat de redenen zijn, dat jij het daar niet mee eens bent, dat is jouw probleem.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2019 21:07:20 ]
  zaterdag 21 december 2019 @ 21:16:01 #155
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_190583086
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 21:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Laat iemand lekker voor zichzelf bepalen wat de redenen zijn, dat jij het daar niet mee eens bent, dat is jouw probleem.
Echt, komt die zuurpruim weer hč. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 21 december 2019 @ 21:24:21 #156
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_190583306
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 20:44 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Nvm, dacht dat je iemand anders was.

Sedan sprak over vrouwen. Jij verdedigde je direct.

De meeste mannen zonder kinderen daten liever vrouwen zonder kinderen, zo is dat nu eenmaal.
De meeste vrouwen zonder kinderen, hebben waarschijnlijk ook liever een man zonder eigen kinderen.

Er zijn veel dingen waar iemand op af kan knappen en kinderen zijn er daar een van, hoe zielig dat ook is om te horen. Immers kunnen die kinderen niets doen aan het feit dat ze er eenmaal zijn en het bestaan van iemand zou eigenlijk geen afknapper moeten zijn.

Veel mensen kunnen gewoon moeilijk dealen met zo'n situatie, zeker wanneer je eigen kinderen wil, nog meer van de wereld wil zien of nog relatief jong bent en niet toe aan kinderen.
Ze zal zich wel aangesproken voelen.

Ik vind iets beginnen met iemand die kinderen heeft vooral zonde van de tijd want het draait er bijna altijd op uit dat het meer gedoe oplevert dan dat je er voor terug krijgt, dus dat is het mij gewoon niet waard. Helemaal als je elke keer x jaar weggooit op die manier.

Komt verder bij dat ik fundamenteel tegen het uit elkaar gaan als je kinderen met iemand hebt, dan moet je er ook niet aan beginnen vind ik.
pi_190583429
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 december 2019 21:24 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ze zal zich wel aangesproken voelen.

Ik vind iets beginnen met iemand die kinderen heeft vooral zonde van de tijd want het draait er bijna altijd op uit dat het meer gedoe oplevert dan dat je er voor terug krijgt, dus dat is het mij gewoon niet waard. Helemaal als je elke keer x jaar weggooit op die manier.

Komt verder bij dat ik fundamenteel tegen het uit elkaar gaan als je kinderen met iemand hebt, dan moet je er ook niet aan beginnen vind ik.
Dat is wel heel kort door de bocht...
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 21 december 2019 @ 21:45:12 #158
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_190583800
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 21:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Dat is wel heel kort door de bocht...
Ik ben fundamenteel tegen jonge mannen met ouderwetsche meningen. 8-)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_190583822
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 21:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik ben fundamenteel tegen jonge mannen met ouderwetsche meningen. 8-)
O+ 8-)
S. 2014
J. 2016
pi_190583856
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 december 2019 21:24 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ze zal zich wel aangesproken voelen.

Ik vind iets beginnen met iemand die kinderen heeft vooral zonde van de tijd want het draait er bijna altijd op uit dat het meer gedoe oplevert dan dat je er voor terug krijgt, dus dat is het mij gewoon niet waard. Helemaal als je elke keer x jaar weggooit op die manier.

Komt verder bij dat ik fundamenteel tegen het uit elkaar gaan als je kinderen met iemand hebt, dan moet je er ook niet aan beginnen vind ik.
:')

Ok, alleenstaande vader hier en ik kan je vertellen dat het meestal wel iets complexer in elkaar zit dan je nu, met je kortzichtige brein, weet te schetsen.
pi_190583937
Kom op popjes houden we het even gezellig. Straks is het weer Kerst en zitten we weer met z'n allen gezellig aan tafel. Met of zonder bonuskinderen natuurlijk. O+ O+ O+
pi_190583989
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 21:50 schreef Stratotanker het volgende:
Kom op popjes houden we het even gezellig. Straks is het weer Kerst en zitten we weer met z'n allen gezellig aan tafel. Met of zonder bonuskinderen natuurlijk. O+ O+ O+
Ja, pappa.
  zaterdag 21 december 2019 @ 21:52:24 #163
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_190583996
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 21:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Dat is wel heel kort door de bocht...
Zou handig zijn als je het onderbouwt. :s)

quote:
13s.gif Op zaterdag 21 december 2019 21:47 schreef DW457 het volgende:

[..]

:')

Ok, alleenstaande vader hier en ik kan je vertellen dat het meestal wel iets complexer in elkaar zit dan je nu, met je kortzichtige brein, weet te schetsen.
Nogal logisch, maar veel mensen denken veel te makkelijk over het nemen van kinderen dus als je de oude al niet eens kan volhouden hoe kan je dan een nieuwe beginnen. (en onderhouden)

Helemaal van uitspraken als 'Mijn kind komt op 1' gaan mijn haren recht overeind staan.

Ik zoek iets gelijkwaardigs, niet iets waarbij je bij voorbaat al met een achterstand begint.
pi_190584142
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 december 2019 21:52 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zou handig zijn als je het onderbouwt. :s)
[..]

Nogal logisch, maar veel mensen denken veel te makkelijk over het nemen van kinderen dus als je de oude al niet eens kan volhouden hoe kan je dan een nieuwe beginnen.

Helemaal van uitspraken als 'Mijn kind komt op 1' gaan mijn haren recht overeind staan.

Ik zoek iets gelijkwaardigs, niet iets waarbij je bij voorbaat al met een achterstand begint.
Hmhm, dat is je goed recht natuurlijk en het is prima als je er voor jezelf duidelijk voor kiest om niet in zee te gaan met iemand die al kinderen heeft. En ja, ik ben het ook helemaal met je eens dat er mensen zijn die te makkelijk. denken over kinderen, absoluut!

Waar ik echter over struikelde is het over één kam scheren. In mijn geval is het super logisch dat ik niet meer bij de moeder van mijn dochter ben (ga ik niet verder over uitweiden in dit topic) en dat geldt absoluut voor heel veel andere alleenstaande ouders ook.
pi_190584233
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 december 2019 21:52 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zou handig zijn als je het onderbouwt. :s)
[..]

Nogal logisch, maar veel mensen denken veel te makkelijk over het nemen van kinderen dus als je de oude al niet eens kan volhouden hoe kan je dan een nieuwe beginnen. (en onderhouden)

Helemaal van uitspraken als 'Mijn kind komt op 1' gaan mijn haren recht overeind staan.

Ik zoek iets gelijkwaardigs, niet iets waarbij je bij voorbaat al met een achterstand begint.
Dat doe jij ook niet... en daarnaast ben je behoorlijk verankert in je overtuiging... ik heb 2 kinderen met een man die achteraf gezien nooit vader had moeten worden, daarvoor is zijn leven te chaotisch en donker, na meerdere depressies, een zelfmoordpoging en vreemd gaan ellende was ik er wel klaar mee en heb ik voor mezelf en de kinderen gekozen. En de uitspraak dat mijn kinderen altijd op 1 zullen komen... tja dat is nu eenmaal zo, denk dat jij niet snel een ouder vind die zijn/haar kinderen niet op 1 heeft staan... dat betekend helemaal niet dat je niets moois kunt opbouwen.
S. 2014
J. 2016
pi_190584328
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 december 2019 21:59 schreef DW457 het volgende:

[..]

Hmhm, dat is je goed recht natuurlijk en het is prima als je er voor jezelf duidelijk voor kiest om niet in zee te gaan met iemand die al kinderen heeft. En ja, ik ben het ook helemaal met je eens dat er mensen zijn die te makkelijk. denken over kinderen, absoluut!

Waar ik echter over struikelde is het over één kam scheren. In mijn geval is het super logisch dat ik niet meer bij de moeder van mijn dochter ben (ga ik niet verder over uitweiden in dit topic) en dat geldt absoluut voor heel veel andere alleenstaande ouders ook.
Mja en doorgaans is dan niet het kind het probleem.
pi_190584343
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 21:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik ben fundamenteel tegen jonge mannen met ouderwetsche meningen. 8-)
Je voelt je anders behoorlijk op je tenen getrapt, want je schiet meteen in de verdediging.

En vervolgens ga je mensen zuurpruim noemen. :').

Ik en Sedan hebben gewoon hele andere ervaringen, en dat is helemaal prima.

Dat Jan en alleman maar vindt dat je kinderen "moet" accepteren, dat gaat nergens over.

Jouw / jullie keus om samen kinderen te nemen / krijgen, je lost het ook zelf maar op, ipv andere mensen ermee op te schepen.. :{w.
pi_190584346
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 22:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Dat doe jij ook niet... en daarnaast ben je behoorlijk verankert in je overtuiging... ik heb 2 kinderen met een man die achteraf gezien nooit vader had moeten worden, daarvoor is zijn leven te chaotisch en donker, na meerdere depressies, een zelfmoordpoging en vreemd gaan ellende was ik er wel klaar mee en heb ik voor mezelf en de kinderen gekozen. En de uitspraak dat mijn kinderen altijd op 1 zullen komen... tja dat is nu eenmaal zo, denk dat jij niet snel een ouder vind die zijn/haar kinderen niet op 1 heeft staan... dat betekend helemaal niet dat je niets moois kunt opbouwen.
En ouders die hun kinderen niet op 1 hebben staan... dan kun je je ook dingen gaan afvragen...

Ik zou daar serieuze bedenkingen bij hebben.
pi_190584389
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 december 2019 21:24 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ze zal zich wel aangesproken voelen.

Ik vind iets beginnen met iemand die kinderen heeft vooral zonde van de tijd want het draait er bijna altijd op uit dat het meer gedoe oplevert dan dat je er voor terug krijgt, dus dat is het mij gewoon niet waard. Helemaal als je elke keer x jaar weggooit op die manier.

Komt verder bij dat ik fundamenteel tegen het uit elkaar gaan als je kinderen met iemand hebt, dan moet je er ook niet aan beginnen vind ik.
Nou dat is nog altijd beter dan bij elkaar blijven voor de kinderen... dat werkt toch niet.
pi_190584394
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 22:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Dat doe jij ook niet... en daarnaast ben je behoorlijk verankert in je overtuiging... ik heb 2 kinderen met een man die achteraf gezien nooit vader had moeten worden, daarvoor is zijn leven te chaotisch en donker, na meerdere depressies, een zelfmoordpoging en vreemd gaan ellende was ik er wel klaar mee en heb ik voor mezelf en de kinderen gekozen. En de uitspraak dat mijn kinderen altijd op 1 zullen komen... tja dat is nu eenmaal zo, denk dat jij niet snel een ouder vind die zijn/haar kinderen niet op 1 heeft staan... dat betekend helemaal niet dat je niets moois kunt opbouwen.
Maar goed, dat hij ervoor kiest niet te daten met alleenstaande ouders is natuurlijk helemaal prima.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 22:06 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja en doorgaans is dan niet het kind het probleem.
Nee, zeker niet. Dat ik geen relatie wil met de moeder van mijn dochter, zegt niets over de liefde die ik voel voor mijn dochter natuurlijk.Staat er compleet los van.
pi_190584436
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 december 2019 22:09 schreef DW457 het volgende:

[..]

Maar goed, dat hij ervoor kiest niet te daten met alleenstaande ouders is natuurlijk helemaal prima.
[..]

Nee, zeker niet. Dat ik geen relatie wil met de moeder van mijn dochter, zegt niets over de liefde die ik voel voor mijn dochter natuurlijk.Staat er compleet los van.
Ja natuurlijk is dat helemaal prima. Waar ik over viel was het alles over 1 kam scheren... Geen behoefte hebben aan andermans kinderen dat is een persoonlijke keuze.
S. 2014
J. 2016
pi_190584452
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 22:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En ouders die hun kinderen niet op 1 hebben staan... dan kun je je ook dingen gaan afvragen...

Ik zou daar serieuze bedenkingen bij hebben.
Mwa, nee, mijn dochter staat niet op 1 maar op 2. Ikzelf blijf altijd op 1 staan, ook in het belang van mijn dochter.

quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 22:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ja natuurlijk is dat helemaal prima. Waar ik over viel was het alles over 1 kam scheren... Geen behoefte hebben aan andermans kinderen dat is een persoonlijke keuze.
Precies wat ik ook schreef inderdaad.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 21 december 2019 @ 23:58:22 #173
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190587961
Grappig hoe snel het kan lopen. Zit al de hele dag nonstop op Bumble te chatten met een nieuwe match en zelfs bijna een date geregeld. Het kįn dus wel...
pi_190589107
Laatste maanden echt weinig succes of goedlopende gesprekken gehad... Eens kijken of dat zoals elk jaar na tweede kerstdag ineens weer beter gaat
  zondag 22 december 2019 @ 06:28:08 #175
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190589962
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 16:32 schreef zoem het volgende:
Wat is eigenlijk een goed moment om iemands nummer te vragen danwel op een date aan te sturen? Op internet genoeg van die PUA zooi die pochen na 3 berichtjes het gefixed te hebben, maar dat lijkt me verre van realistisch.
Meestal kijk ik niet zozeer naar tijd maar meer hoeveel gepraat ik. Ik heb eigenlijk altijd een paar vaste onderwerpen die ik besproken wil hebben en als ik daarna nog steeds enthousiast ben dan vraag ik haar op date. Gaat bijna nooit mis.

Hoe snel dat is ligt meestal aan hoe snel geantwoord wordt en ik weer tijd heb verder te gaan. Maar het komt voor dat ik op dezelfde dag dat ik het eerste contact maak ook een date afspreek.

Overigens heb ik ook wel een paar keer gehad dat vrouwen geen zin hadden in chatten maar gewoon meteen wilden afspreken. Die heb je ook wel. Die PUA-meuk zal de voorbeeldjes waarbij vrouwen die insteek hadden er wel uitgepikt hebben en de tientallen keren dat het mislukte weggelaten hebben.

[ Bericht 12% gewijzigd door Hexagon op 22-12-2019 07:11:17 ]
  zondag 22 december 2019 @ 06:44:48 #176
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190589980
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 22:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Je voelt je anders behoorlijk op je tenen getrapt, want je schiet meteen in de verdediging.

En vervolgens ga je mensen zuurpruim noemen. :').

Ik en Sedan hebben gewoon hele andere ervaringen, en dat is helemaal prima.

Dat Jan en alleman maar vindt dat je kinderen "moet" accepteren, dat gaat nergens over.

Jouw / jullie keus om samen kinderen te nemen / krijgen, je lost het ook zelf maar op, ipv andere mensen ermee op te schepen.. :{w.
Het komt vooral zuur over wanneer je hier doet alsof iedere alleenstaande moeder precies hetzelfde is en allemaal per definitie voor problemen gaan zorgen. Terwijl de ene singlemoeder de andere niet is. Maar het lijkt er eerder op dat je zelf niet om kan gaan met een bestaand kind en een eventuele vader daarvan.

Kijk dat je liever geen vrouw met een kind hebt dat kan natuurlijk. Dat heeft immers invloed op een relatie en kan bepaalde wensen in de weg zitten. Maar steeds die oervervelende rants hier naar alleenstaande moeders ze zijn nogal pathetisch.
  zondag 22 december 2019 @ 06:49:30 #177
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190589991
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 16:23 schreef zoem het volgende:
Je hebt overigens ook bewust alleenstaande moeders via een donor. Dat lijkt me toch wel weer anders dan dat er een ex in het spel is.
Ach en de meeste exen gaan ook gewoon verder met hun leven en vinden nieuwe liefdes. NIet de hele wereld bestaat uit tokkies of stalkers.
  zondag 22 december 2019 @ 07:05:56 #178
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190590009
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 22:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En ouders die hun kinderen niet op 1 hebben staan... dan kun je je ook dingen gaan afvragen...

Ik zou daar serieuze bedenkingen bij hebben.
Het zit hem vooral in het toontje waarmee zoiets dan wordt uitgesproken. Iedere normale man begrijpt wel dat dat kind erg belangrijk is. Maar zo'n uitspraak op een profiel van "Mijn kind staat altijd op 1" komt nogal betuttelend over alsof ze het bij voorbaat al met een vermanend vingertje zegt. Dan voel je je ook een beetje als kind behandeld. Die uitspraak voegt ook niks toe omdat er geen vent zijn gedrag door gaat aanpassen. Iemand past bij een single moeder of niet.

Dus hoe terecht de gedachte erachter ook is. De uitspraak is erg onaantrekkelijk.
pi_190590141
@Hexagon: vast net zo aantrekkelijk dan die vent die perse hier thuis wilde langs komen met dochterlief op bed.
En zich vervolgens zwaar beledigd voelde dat ie maar een dag moest wachten tot ze er niet zou zijn.

Het eindigde in 3 dagen gescheld en gevloek trouwens.

Dus nee, niet alle mannen snappen dat heus :)
Hoop mannen (met name die zonder kinderen) doen (denken dat...) alsof ze het geen probleem vinden en snappen er alsnog weinig van.

En de meeste single moms die ik ken... daten liever met een man met kinderen. Gewoon omdat die er toch wezenlijk anders in staan.
  zondag 22 december 2019 @ 08:20:18 #180
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_190590246
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 23:58 schreef zoem het volgende:
Grappig hoe snel het kan lopen. Zit al de hele dag nonstop op Bumble te chatten met een nieuwe match en zelfs bijna een date geregeld. Het kįn dus wel...
Kijk eens aan, leuk dat het dan ook ineens zo kan gaan.
Bumble is ook een leuke app, vind ik. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 22 december 2019 @ 09:10:35 #181
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190590441
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 07:52 schreef Uhmmpie het volgende:
@:hexagon: vast net zo aantrekkelijk dan die vent die perse hier thuis wilde langs komen met dochterlief op bed.
En zich vervolgens zwaar beledigd voelde dat ie maar een dag moest wachten tot ze er niet zou zijn.

Het eindigde in 3 dagen gescheld en gevloek trouwens.

Dus nee, niet alle mannen snappen dat heus :)
Hoop mannen (met name die zonder kinderen) doen (denken dat...) alsof ze het geen probleem vinden en snappen er alsnog weinig van.

En de meeste single moms die ik ken... daten liever met een man met kinderen. Gewoon omdat die er toch wezenlijk anders in staan.
Ik had het ook over normale mannen. Niet over grote kinderen.

Maar het is meer dat dergelijke statements op je profiel uitschrijven waarschijnlijk eerder normale mannen afstoot dan de grootkinderen.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 22 december 2019 @ 10:12:56 #182
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190590932
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 06:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Meestal kijk ik niet zozeer naar tijd maar meer hoeveel gepraat ik. Ik heb eigenlijk altijd een paar vaste onderwerpen die ik besproken wil hebben en als ik daarna nog steeds enthousiast ben dan vraag ik haar op date. Gaat bijna nooit mis.

Hoe snel dat is ligt meestal aan hoe snel geantwoord wordt en ik weer tijd heb verder te gaan. Maar het komt voor dat ik op dezelfde dag dat ik het eerste contact maak ook een date afspreek.

Overigens heb ik ook wel een paar keer gehad dat vrouwen geen zin hadden in chatten maar gewoon meteen wilden afspreken. Die heb je ook wel. Die PUA-meuk zal de voorbeeldjes waarbij vrouwen die insteek hadden er wel uitgepikt hebben en de tientallen keren dat het mislukte weggelaten hebben.
Thanks, hier kan ik wat mee :)
pi_190590968
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 09:10 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik had het ook over normale mannen. Niet over grote kinderen.

Maar het is meer dat dergelijke statements op je profiel uitschrijven waarschijnlijk eerder normale mannen afstoot dan de grootkinderen.
Mja ik had het nooit op mn profiel staan...
Ik vind namelijk dat dat profiel om mij gaat.
Net als dat ik het raar vind dat mensen foto’s van kinderen op hun datingprofiel hebben.

En ja mijn kind staat echt boven aan...
maar datingsites is daar gewoon echt de plek niet voor. Dat komt wel als je in gesprek bent samen.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 22 december 2019 @ 10:17:41 #184
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190590979
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 08:20 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Kijk eens aan, leuk dat het dan ook ineens zo kan gaan.
Bumble is ook een leuke app, vind ik. :)
Zeker. Ze woont ook nog eens op loopafstand van mij. Nu alleen nog even zien hoe ik het contact warm kan houden tot een date, want met de feestdagen zitten mensen nogal volgepland. Teveel appen lijkt me ook niet goed, want dan heb je straks niets meer te vertellen. Ben nogal een newbie op dit gebied :@
pi_190591047
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 10:16 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja ik had het nooit op mn profiel staan...
Ik vind namelijk dat dat profiel om mij gaat.
Net als dat ik het raar vind dat mensen foto’s van kinderen op hun datingprofiel hebben.

En ja mijn kind staat echt boven aan...
maar datingsites is daar gewoon echt de plek niet voor. Dat komt wel als je in gesprek bent samen.
Die foto's snap ik ook nooit... ik zet er wel in dat ik 2 kinderen heb, maar verder niets in over hun. Ze horen bij mij, maar IK ben degene waar je mee op date gaat.

Ik merk wel dat daten met iemand die ook kinderen heeft wel makkelijker is, mijn date heeft een dochter en begrijpt ook dat sommige dingen niet kunnen ivm de kinderen. Lastige is wel dat ik de kids 24/7 heb ivm een afwezige vader..

Anyway, iedereen moet en mag zn eigen voorkeuren hebben, zo zal ik niet zo snel daten met iemand die kleiner dan 1.80 is, maar zeg nooit nooit. ;)
S. 2014
J. 2016
  zondag 22 december 2019 @ 10:26:14 #186
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190591081
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 10:16 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja ik had het nooit op mn profiel staan...
Ik vind namelijk dat dat profiel om mij gaat.
Net als dat ik het raar vind dat mensen foto’s van kinderen op hun datingprofiel hebben.

En ja mijn kind staat echt boven aan...
maar datingsites is daar gewoon echt de plek niet voor. Dat komt wel als je in gesprek bent samen.
Ik heb het er ook niet bij staan. Dat schrikt vrouwen af denk ik.
Houd van poesjes
pi_190591110
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 10:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Die foto's snap ik ook nooit... ik zet er wel in dat ik 2 kinderen heb, maar verder niets in over hun. Ze horen bij mij, maar IK ben degene waar je mee op date gaat.

Ik merk wel dat daten met iemand die ook kinderen heeft wel makkelijker is, mijn date heeft een dochter en begrijpt ook dat sommige dingen niet kunnen ivm de kinderen. Lastige is wel dat ik de kids 24/7 heb ivm een afwezige vader..

Anyway, iedereen moet en mag zn eigen voorkeuren hebben, zo zal ik niet zo snel daten met iemand die kleiner dan 1.80 is, maar zeg nooit nooit. ;)
Nahja ik hou ook van een zeker figuur (lengte x breedte dus) maar puntje bij paaltje nu gestrand bij iemand die alles behalve dat is.
En er heel happy mee :)

24/7 kids is wel lastiger ja..
Je kunt ook niet voor elke date opa en oma to the rescue laten komen.
Kan wel een keer... maar het heeft toch wat meer beperkingen :)

En mannen met kinderen is echt relaxter als je zelf ook kinderen hebt. Het is toch een zekere state of mind qua prioriteiten als je kinderen hebt.

(Overigens heeft mijn lief OOK nog eens geen kinderen maar gaat dat eigenlijk supergoed ... dus het kan verkeren :) )
pi_190591117
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 10:26 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ik heb het er ook niet bij staan. Dat schrikt vrouwen af denk ik.
Mwah... denk dat mannen er harder van schrikken dan vrouwen.
Al is jouw aanstaande kind natuurlijk wel ECHT heel klein... en wellicht dat dat wel afschrikt.
Maar meeste mannen hebben hun kind vooral 1 weekend per 2 weken... dat is beter te behappen dan 1 weekend per 2 weken geen kind :)

Lijkt me trouwens ook heel lastig qua opvoeden als je gaat scheiden terwijl je kind nog echt baby baby is.
pi_190591131
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 10:29 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nahja ik hou ook van een zeker figuur (lengte x breedte dus) maar puntje bij paaltje nu gestrand bij iemand die alles behalve dat is.
En er heel happy mee :)

24/7 kids is wel lastiger ja..
Je kunt ook niet voor elke date opa en oma to the rescue laten komen.
Kan wel een keer... maar het heeft toch wat meer beperkingen :)

En mannen met kinderen is echt relaxter als je zelf ook kinderen hebt. Het is toch een zekere state of mind qua prioriteiten als je kinderen hebt.

(Overigens heeft mijn lief OOK nog eens geen kinderen maar gaat dat eigenlijk supergoed ... dus het kan verkeren :) )
Mijn huidige date is een totaal ander type dan waar ik voorheen voor viel (lang slank donker haar donkere ogen) hij is 1.80, stevig postuur, blond en blauwe ogen, maar ik vind m wel echt heel erg leuk... dus t blijven uiteindelijk toch maar voorkeuren denk ik...
S. 2014
J. 2016
pi_190591144
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 10:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Mijn huidige date is een totaal ander type dan waar ik voorheen voor viel (lang slank donker haar donkere ogen) hij is 1.80, stevig postuur, blond en blauwe ogen, maar ik vind m wel echt heel erg leuk... dus t blijven uiteindelijk toch maar voorkeuren denk ik...
Mja en er spelen natuurlijk meer factoren mee dan hoe iemand eruit ziet.
Superknap maar wel een zeiksnor... wordt het hem toch niet :)
pi_190591187
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 23:58 schreef zoem het volgende:
Grappig hoe snel het kan lopen. Zit al de hele dag nonstop op Bumble te chatten met een nieuwe match en zelfs bijna een date geregeld. Het kįn dus wel...
Grappig ja. Succes ermee. :D ^O^

quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 10:16 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja ik had het nooit op mn profiel staan...
Ik vind namelijk dat dat profiel om mij gaat.
Net als dat ik het raar vind dat mensen foto’s van kinderen op hun datingprofiel hebben.

En ja mijn kind staat echt boven aan...
maar datingsites is daar gewoon echt de plek niet voor. Dat komt wel als je in gesprek bent samen.
Vrouwen die een foto samen met hun kind(eren) op hun profiel zetten, doen dat om subtiel te laten weten kind(eren) te hebben. Daar is ergens niets mis mee, omdat je gewoon zegt hoe het staat. Aan de andere kant, die kinderen hebben niet zelf besloten wel of niet op het internet te willen, dus daar zit het knelpunt.

Een vermelding dat je kinderen hebt is wel handig imo. Iemand kan jou juist liken om de reden dat die denkt dat je juist geen kinderen hebt.

[ Bericht 27% gewijzigd door Gruj0 op 22-12-2019 10:44:34 ]
pi_190591301
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 10:26 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ik heb het er ook niet bij staan. Dat schrikt vrouwen af denk ik.
Lekker je kinderen als een geheim bewaren en dan als verrassing vertellen.. Sommige mensen.. :N.

En dan vervolgens boos worden, als je daar iets van zegt.. _O-.

Prima dat je kinderen hebt, dat je ze niet op je profiel zet met foto en al snap ik ook, maar maak er geen geheim van.
pi_190591362
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 10:38 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Grappig ja. Succes ermee. :D ^O^
[..]

Vrouwen die een foto samen met hun kind(eren) op hun profiel zetten, doen dat om subtiel te laten weten kind(eren) te hebben. Daar is ergens niets mis mee, omdat je gewoon zegt hoe het staat. Aan de andere kant, die kinderen hebben niet zelf besloten wel of niet op het internet te willen, dus daar zit het knelpunt.

Een vermelding dat je kinderen hebt is wel handig imo. Iemand kan jou juist liken om de reden dat die denkt dat je juist geen kinderen hebt.

Mwah ik wil toch eerst praten voor ik afspreek. Dus dan komt dat vanzelf ter sprake.
Al dan niet omdat ik geen dates doe als dochterlief thuis is :)

Maar als je oprecht geļnteresseerd bent in elkaar komt dat vanzelf lijkt me.

“Hoe gaat jouw dag vandaag?”
- “lekker.. vroeg vrij want dochterlief komt zo thuis”

“Heb je nog plannen het weekend?”
- “mwah niet echt.. dochter is er dus we gaan denk ik even...”
- “lekker naar de bioscoop/concert/vrienden/whatever want er is niemand waar ik rekening mee hoef te houden dit weekend”

Ik zie er niet direct een probleem in.
En ik val sowieso meer op mannen met kinderen dan op vrouwen met kinderen _O-
En ja, snap waarom mensen dat doen... en ik vind het niet nodig. Kan er ook niks aan doen :D
Zoveel mensen, zo veel keuzes.
  zondag 22 december 2019 @ 12:18:10 #194
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190592190
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 10:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Lekker je kinderen als een geheim bewaren en dan als verrassing vertellen.. Sommige mensen.. :N.

En dan vervolgens boos worden, als je daar iets van zegt.. _O-.

Prima dat je kinderen hebt, dat je ze niet op je profiel zet met foto en al snap ik ook, maar maak er geen geheim van.
Waarom zou ik het wel meteen vertellen? Een date is nog geen relatie hč.
Houd van poesjes
  zondag 22 december 2019 @ 12:19:44 #195
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190592207
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 10:30 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mwah... denk dat mannen er harder van schrikken dan vrouwen.
Al is jouw aanstaande kind natuurlijk wel ECHT heel klein... en wellicht dat dat wel afschrikt.
Maar meeste mannen hebben hun kind vooral 1 weekend per 2 weken... dat is beter te behappen dan 1 weekend per 2 weken geen kind :)

Lijkt me trouwens ook heel lastig qua opvoeden als je gaat scheiden terwijl je kind nog echt baby baby is.
Ja ik wil als het mogelijk is wel een co ouderschap. En zoniet heb ik genoeg vrouwen in mijn omgeving waar ik evt wel een poging kan wagen.
Houd van poesjes
pi_190592221
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 12:19 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ja ik wil als het mogelijk is wel een co ouderschap. En zoniet heb ik genoeg vrouwen in mijn omgeving waar ik evt wel een poging kan wagen.
Voor een kind voor jezelf? :)

Zou toch daadwerkelijk niet een random vrouw nemen als wandelende baarmoeder.
Als je nou een leuke vrouw uitzoekt kun je gewoon bij elkaar blijven enzo
  zondag 22 december 2019 @ 12:23:07 #197
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190592251
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 12:20 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Voor een kind voor jezelf? :)

Zou toch daadwerkelijk niet een random vrouw nemen als wandelende baarmoeder.
Als je nou een leuke vrouw uitzoekt kun je gewoon bij elkaar blijven enzo
Wat? Ik heb straks 3 jong. Nog 1 erbij kan m'n hoofd niet aan. Dus ik zoek nu naar dames met grote kinderen, liefst een die al uitgeworpen is.
Houd van poesjes
pi_190592259
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 12:23 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Wat? Ik heb straks 3 jong. Nog 1 erbij kan m'n hoofd niet aan. Dus ik zoek nu naar dames met grote kinderen, liefst een die al uitgeworpen is.
Komt stiekem net zo sneu over
  zondag 22 december 2019 @ 12:27:06 #199
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190592292
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 12:23 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Komt stiekem net zo sneu over
Jammer dan. Ik wil niet de rest van m'n leven alleen blijven.
Houd van poesjes
pi_190592326
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 12:27 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Jammer dan. Ik wil niet de rest van m'n leven alleen blijven.
Dan zul je je best moeten doen wat goeds aan de haak te slaan :)

Anders blijf je om de paar maanden op zoek gaan naar wat nieuws.
  zondag 22 december 2019 @ 12:57:33 #201
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_190592705
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 12:23 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Wat? Ik heb straks 3 jong. Nog 1 erbij kan m'n hoofd niet aan. Dus ik zoek nu naar dames met grote kinderen, liefst een die al uitgeworpen is.
Je zit in een scheiding en er is nog een kindje op komst?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_190592729
Ben benieuwd wanneer de nieuwe ware weer aan dochter wordt voorgesteld en in huis komt wonen.
pi_190592745
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 12:59 schreef Sarabi het volgende:
Ben benieuwd wanneer de nieuwe ware weer aan dochter wordt voorgesteld en in huis komt wonen.
Bij wie?
pi_190592808
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 12:59 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Bij wie?
Dennis
pi_190592908
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dennis
Hmm durf er geen weddenschappen op af te sluiten. Zal wel niet heel lang zijn gezien de gestelde eisen.
Grotere vraag is hoelang zal ze blijven.
  zondag 22 december 2019 @ 13:22:20 #206
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190593129
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm durf er geen weddenschappen op af te sluiten. Zal wel niet heel lang zijn gezien de gestelde eisen.
Grotere vraag is hoelang zal ze blijven.
De date in kwestie staat nog op het programma, en nee er wordt nog niemand aan de jong voorgesteld.
Houd van poesjes
pi_190594389
En nu?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 23 december 2019 @ 07:38:37 #208
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_190607587
Wat mij opvalt de laatste tijd is de hoeveelheid mensen die geen relatie zeggen te zoeken. Wat doe je dan op een dating app? Of wel een relatie maar veel vrijheid nodig hebben.

Het is net alsof deze mensen in strijd zijn met zichzelf. Wel intimiteit willen maar toch ook weer niet ofzo.
pi_190607646
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 07:38 schreef Mishu het volgende:
Wat mij opvalt de laatste tijd is de hoeveelheid mensen die geen relatie zeggen te zoeken. Wat doe je dan op een dating app? Of wel een relatie maar veel vrijheid nodig hebben.

Het is net alsof deze mensen in strijd zijn met zichzelf. Wel intimiteit willen maar toch ook weer niet ofzo.
Of seks..
  maandag 23 december 2019 @ 08:11:19 #210
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_190607737
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 07:56 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Of seks..
Hoeveel vrouwen zullen nu zo maar zeggen: prima duik er maar op.

Je moet niet voor niks gewoon voor seks betalen. Voor niks gaat de zon op. Iemand moet dit soort mensen eens de waarheid zeggen. Ik denk dat het gebrek aan matches/respons dan vooral de waarheid is.
pi_190607746
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 07:38 schreef Mishu het volgende:
Wat mij opvalt de laatste tijd is de hoeveelheid mensen die geen relatie zeggen te zoeken. Wat doe je dan op een dating app? Of wel een relatie maar veel vrijheid nodig hebben.

Het is net alsof deze mensen in strijd zijn met zichzelf. Wel intimiteit willen maar toch ook weer niet ofzo.
Gewoon een beetje neuken kan ook vrij makkelijk via zo'n app hč.
  maandag 23 december 2019 @ 10:08:26 #212
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190608853
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 08:11 schreef Mishu het volgende:

[..]

Hoeveel vrouwen zullen nu zo maar zeggen: prima duik er maar op.

Je moet niet voor niks gewoon voor seks betalen. Voor niks gaat de zon op. Iemand moet dit soort mensen eens de waarheid zeggen. Ik denk dat het gebrek aan matches/respons dan vooral de waarheid is.
Meer dan genoeg hoor. Vrouwen en mannen zijn even erg wat dat betreft.
Maar ik wil na het neuken best 5 tientjes neerleggen hoor, geen probleem.

[ Bericht 4% gewijzigd door Poesje_Mauw77 op 23-12-2019 10:14:12 ]
Houd van poesjes
pi_190609232
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 08:11 schreef Mishu het volgende:

[..]

Hoeveel vrouwen zullen nu zo maar zeggen: prima duik er maar op.

Je moet niet voor niks gewoon voor seks betalen. Voor niks gaat de zon op. Iemand moet dit soort mensen eens de waarheid zeggen. Ik denk dat het gebrek aan matches/respons dan vooral de waarheid is.
Daar zul je je nog over verbazen... mannen hebben de naam maar vrouwen zijn vaak net zo hoor...
En dat is prima als je daar maar duidelijk over bent naar elkaar.
S. 2014
J. 2016
pi_190609359
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 10:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Daar zul je je nog over verbazen... mannen hebben de naam maar vrouwen zijn vaak net zo hoor...
En dat is prima als je daar maar duidelijk over bent naar elkaar.
Je matches gaan /30 ofzo met fwb in je profiel.

Dusseh... Als vrouwen het zoeken kan wel, maar ze knappen er op af als je daar open over bent.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190609377
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 10:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je matches gaan /30 ofzo met fwb in je profiel.

Dusseh... Als vrouwen het zoeken kan wel, maar ze knappen er op af als je daar open over bent.
Raar volk die vrouwen... :P
S. 2014
J. 2016
pi_190609557
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 07:38 schreef Mishu het volgende:
Wat mij opvalt de laatste tijd is de hoeveelheid mensen die geen relatie zeggen te zoeken. Wat doe je dan op een dating app? Of wel een relatie maar veel vrijheid nodig hebben.

Het is net alsof deze mensen in strijd zijn met zichzelf. Wel intimiteit willen maar toch ook weer niet ofzo.
Willen zich niet binden, maar wel seks hebben. Ultieme combinatie. Geen verplichtingen, maar wel (meerdere) mensen om vrijblijvend te genieten.
pi_190609631
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 10:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je matches gaan /30 ofzo met fwb in je profiel.

Dusseh... Als vrouwen het zoeken kan wel, maar ze knappen er op af als je daar open over bent.
Mja want je kunt ook gewoon naar de hoeren... kost wat.. maar levert een hoop tijdswinst op.

En tijd is geld..
pi_190609632
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 10:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Raar volk die vrouwen... :P
Zeker. :(
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190609654
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 08:11 schreef Mishu het volgende:

[..]

Hoeveel vrouwen zullen nu zo maar zeggen: prima duik er maar op.

Je moet niet voor niks gewoon voor seks betalen. Voor niks gaat de zon op. Iemand moet dit soort mensen eens de waarheid zeggen. Ik denk dat het gebrek aan matches/respons dan vooral de waarheid is.
Nouja geen idee.
Maar ik laat mezelf in ieder geval bij voorkeur niet gebruiken als gratis hoer.
Als een ander dat wel doet... zegt dat denk ik iets over diegene zn zelfbeeld danwel de behoefte aan emotieloze seks... (en die laatste gaat dan stiekem toch vaak gepaard met een laag zelfbeeld.. maar detail.)
pi_190609656
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 11:19 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja want je kunt ook gewoon naar de hoeren... kost wat.. maar levert een hoop tijdswinst op.

En tijd is geld..
Das waar, maar geen 300/uur. En een vrouw die jou wilt en geniet is veel monetaire eenheden waard
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190609671
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 11:21 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nouja geen idee.
Maar ik laat mezelf in ieder geval bij voorkeur niet gebruiken als gratis hoer.
Als een ander dat wel doet... zegt dat denk ik iets over diegene zn zelfbeeld danwel de behoefte aan emotieloze seks... (en die laatste gaat dan stiekem toch vaak gepaard met een laag zelfbeeld.. maar detail.)
Waarom is dat zo voor vrouwen? Dit is puur zelf verzonnen he.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190610565
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 11:21 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nouja geen idee.
Maar ik laat mezelf in ieder geval bij voorkeur niet gebruiken als gratis hoer.
Als een ander dat wel doet... zegt dat denk ik iets over diegene zn zelfbeeld danwel de behoefte aan emotieloze seks... (en die laatste gaat dan stiekem toch vaak gepaard met een laag zelfbeeld.. maar detail.)
Bullshit! De ene aanname na de andere.. Zijn er genoeg die zich ervoor lenen.. En dat heet gewoon "gemak".
pi_190611213
Haha het gratis hoeren is met een fuckbuddy wederzijds toch. Kun je allebei de knip dicht en de broek open doen *O*

Je ontzegt jezelf van alles door tegen casual seks te zijn. Als je gewoon open en eerlijk naar elkaar (en jezelf) bent kun je er alleen maar bij winnen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190611753
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 13:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Haha het gratis hoeren is met een fuckbuddy wederzijds toch. Kun je allebei de knip dicht en de broek open doen *O*

Je ontzegt jezelf van alles door tegen casual seks te zijn. Als je gewoon open en eerlijk naar elkaar (en jezelf) bent kun je er alleen maar bij winnen.
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik niet eens weet of ik het zou kunnen. toen ik 25 was had ik daar geen problemen mee, maar nu meer dan 20 jaar later zijn mijn ideeėn wat dat betreft toch wel wat veranderd
Het is wat.......
  maandag 23 december 2019 @ 15:32:53 #225
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_190613071
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 13:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Haha het gratis hoeren is met een fuckbuddy wederzijds toch. Kun je allebei de knip dicht en de broek open doen *O*

Je ontzegt jezelf van alles door tegen casual seks te zijn. Als je gewoon open en eerlijk naar elkaar (en jezelf) bent kun je er alleen maar bij winnen.
Laat dat nu net een enorm groot probleem zijn voor veel mensen op dating apps ;)
pi_190615127
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 10:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je matches gaan /30 ofzo met fwb in je profiel.

Dusseh... Als vrouwen het zoeken kan wel, maar ze knappen er op af als je daar open over bent.
Omdat het spel niet zo werkt en wanhopig overkomt.
pi_190615150
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 11:21 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nouja geen idee.
Maar ik laat mezelf in ieder geval bij voorkeur niet gebruiken als gratis hoer.
Als een ander dat wel doet... zegt dat denk ik iets over diegene zn zelfbeeld danwel de behoefte aan emotieloze seks... (en die laatste gaat dan stiekem toch vaak gepaard met een laag zelfbeeld.. maar detail.)
Ik ben zelf helemaal niet vd one night stands maar kan mij wel voorstellen dat je met iemand een sexuele aantrakkingskracht kan hebben maar verder niet....
S. 2014
J. 2016
  maandag 23 december 2019 @ 17:49:15 #228
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_190615501
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 17:30 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Omdat het spel niet zo werkt en wanhopig overkomt.
Het spel werkt wel zo. Je moet gewoon eerlijk zijn vooraf over je intenties. Ik geef in ieder geval regelmatig aan dat ik op zoek ben naar huisje boompje beestje idealiter.

Willen die fwb dan eeuwig alleen blijven ofzo? Wie gaat ze dan wegdragen?
pi_190615869
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 17:30 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Omdat het spel niet zo werkt en wanhopig overkomt.
Maar gelukkig kom jij altijd met perfect advies en ben jij het baken van zelfvertrouwen die al onze problemen oplost! Jippie!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190616472
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 18:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar gelukkig kom jij altijd met perfect advies en ben jij het baken van zelfvertrouwen die al onze problemen oplost! Jippie!
Jij klaagt dat het niet werkt als je “Op zoek naar fwb” in je profiel zet.

Ik geef je daarop alleen maar een antwoord waarom het niet werkt.

Dat het niet het antwoord is wat je wilt horen kan ik niks aan doen.
pi_190616488
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 18:49 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Jij klaagt dat het niet werkt als je “Op zoek naar fwb” in je profiel zet.

Ik geef je daarop alleen maar een antwoord waarom het niet werkt.

Dat het niet het antwoord is wat je wilt horen kan ik niks aan doen.
Nee, je zegt dat het niet werkt op een beetje betweterig toontje maar enige inhoud zit er niet in moet ik je toch bekennen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190616559
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 18:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee, je zegt dat het niet werkt op een beetje betweterig toontje maar enige inhoud zit er niet in moet ik je toch bekennen.
Op welke manier had je het dan graag verwoord?
pi_190617064
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 17:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik ben zelf helemaal niet vd one night stands maar kan mij wel voorstellen dat je met iemand een sexuele aantrakkingskracht kan hebben maar verder niet....
Of je hebt gewoon niet veel zin in een relatie met bijbehorende verplichtingen...
pi_190618221
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 10:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Raar volk die vrouwen... :P
QFT
pi_190618237
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 18:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee, je zegt dat het niet werkt op een beetje betweterig toontje maar enige inhoud zit er niet in moet ik je toch bekennen.
Als je foto's van kaliber model hebt, gok ik zomaar dat 'fwb' in je profiel prima werkt.
pi_190618818
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 19:31 schreef Halcon het volgende:

[..]

Of je hebt gewoon niet veel zin in een relatie met bijbehorende verplichtingen...
Of dat idd.
S. 2014
J. 2016
pi_190618823
Ik zou

Mooie schoenen, neuken?

In profiel zetten

Lijkt me beter Dan iets met Fwb erin

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2019 20:52:42 ]
pi_190618881
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 20:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zou

Mooie schoenen, neuken?

In profiel zetten

Lijkt me beter Dan iets met Fwb erin
Trekt in ieder geval meer aandacht..
pi_190619928
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 20:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zou

Mooie schoenen, neuken?

In profiel zetten

Lijkt me beter Dan iets met Fwb erin
Kijk, dat zijn nou de goede tips.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190619961
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 20:28 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als je foto's van kaliber model hebt, gok ik zomaar dat 'fwb' in je profiel prima werkt.
Zo een lekkere vent als ik zou ze toch van zich moeten afslaan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190620017
FWB zoek je niet, die vind je, op zoek naar anders.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190620671
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 21:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
FWB zoek je niet, die vind je, op zoek naar anders.
Zodra je een fwb zoekt.. zoek je verkeerd om.

Dan zoek je benefits met een potentiėle vriendschap.
Ipv een vriend waar je potentieel seks mee hebt.
pi_190620780
:')
pi_190621093
Faxie begrijpt er net zo weinig van als ik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190621116
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 22:19 schreef ludovico het volgende:
Faxie begrijpt er net zo weinig van als ik.
Ach, 't is niet mijn ervaring, maar de dames zullen het wel weer beter weten.
pi_190621136
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 22:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ach, 't is niet mijn ervaring, maar de dames zullen het wel weer beter weten.
Als vrouw met leuk uiterlijk kun je ze gewoon uitkiezen op Tinder natuurlijk :)
Ander perpectief dan.

Maar 1/30 valt af dat is echt veel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190621494
Zelfs hier komen de dames al met smoesjes aan.. Die zoek je niet.. Ja daaag.

Ga maar eens als een 8, 9 of 10 man op Tinder staan, je weet nog niet eens waar je de tijd vandaan moet halen om iedereen te beantwoorden..

Over oneerbare voorstellen hebben we het dan nog eens niet gehad..
pi_190621637
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 22:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Zelfs hier komen de dames al met smoesjes aan.. Die zoek je niet.. Ja daaag.

Ga maar eens als een 8, 9 of 10 man op Tinder staan, je weet nog niet eens waar je de tijd vandaan moet halen om iedereen te beantwoorden..

Over oneerbare voorstellen hebben we het dan nog eens niet gehad..
Is dat zo? ;)
Geef me ff de inloggegevens van je catfish account dan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190621694
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 20:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zou

Mooie schoenen, neuken?

In profiel zetten

Lijkt me beter Dan iets met Fwb erin
_O-

quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 22:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Zelfs hier komen de dames al met smoesjes aan.. Die zoek je niet.. Ja daaag.

Ga maar eens als een 8, 9 of 10 man op Tinder staan, je weet nog niet eens waar je de tijd vandaan moet halen om iedereen te beantwoorden..

Over oneerbare voorstellen hebben we het dan nog eens niet gehad..
Dat is echt wel zo, kan er over meepraten. _O-
pi_190622400
Zijn er serieus nog steeds mannen uit dit topic op Tinder bezig met een catfish account?

Wat willen jullie er nu eigenlijk mee bereiken?
pi_190622516
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 23:11 schreef Solid-Snake het volgende:
Zijn er serieus nog steeds mannen uit dit topic op Tinder bezig met een catfish account?

Wat willen jullie er nu eigenlijk mee bereiken?
Niet weer deze discussie.. _O-.

Ik wilde alleen even het hypocriete gedrag aanstippen.
pi_190622556
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 23:11 schreef Solid-Snake het volgende:
Zijn er serieus nog steeds mannen uit dit topic op Tinder bezig met een catfish account?

Wat willen jullie er nu eigenlijk mee bereiken?
Ik krijg die voorstellen met mijn eigen account. Ik ga me niet voor iemand anders uitgeven. Wat schiet ik daarmee op?
pi_190622565
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 07:38 schreef Mishu het volgende:
Wat mij opvalt de laatste tijd is de hoeveelheid mensen die geen relatie zeggen te zoeken. Wat doe je dan op een dating app? Of wel een relatie maar veel vrijheid nodig hebben.

Het is net alsof deze mensen in strijd zijn met zichzelf. Wel intimiteit willen maar toch ook weer niet ofzo.
Veel kwamen net uit een relatie, ze gaven dit onmiddellijk aan als het al niet bij het profiel stond. Een vb: ik reageerde 1x op een dag wat ik niet wou, omdat die persoon al direct aangaf net uit een relatie kwam en geen relatie zocht. Dan zat hij 3x op een dag achter me aan. Reageerde ik, dan zei hij ongerelateerde dingen zoals: ik zoek geen relatie. Ik was een groentje, moest nog leren om nog scherper mannen te verwijderen om mijzelf te beschermen.

Een vriendin van mij heeft ook vaak last van mensen die zelfs jaren terug uit een relatie kwamen. De klassieker ex niet kunnen loslaten, of de andere kant dat de ex niet werd losgelaten. Ze hadden al gedate, op een gegeven moment liet hij niks van zich horen. Toen viel de bom: zijn ex kwam na jaren niks van zich te hebben laten horen langs, en toen seks omdat ze had gehoord dat hij aan het daten was. Zij verliet hem door vreemd te gaan destijds, jarenlang was ze erna in relatie. En bij hem kwamen geen vragen naar boven zoals: wat kom je eigenlijk doen? Hij bleef volhouden dat hij geen relatie met de ex wou.

Mensen die tinder betreden moeten heel sterk in hun schoenen kunnen staan, of dit snel kunnen leren door mentale ondersteuning bij vrienden die ook tinder gebruiken bijv. Het is online en soort van anoniem, mensen gedragen zich anders. Wereldbeeld wordt vervormd wat gezonde interacties tussen mensen in de weg staat. Vooral bij mensen die van nature meer vatbaar zijn voor beļnvloeding door wat voor reden dan ook, is tinder echt een gevaarlijk iets. Maar dit geldt ook bij ander niet dating online platform waar mensen anoniem zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Yiwei op 23-12-2019 23:26:57 ]
pi_190622615
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 23:21 schreef Yiwei het volgende:
Mensen die tinder betreden moeten heel sterk in hun schoenen kunnen staan, of dit snel kunnen leren door mentale ondersteuning bij vrienden die ook tinder gebruiken bijv. Het is online en soort van anoniem, mensen gedragen zich anders. Wereldbeeld wordt vervormd wat gezonde interacties tussen mensen in de weg staat. Vooral bij mensen die van nature meer vatbaar zijn voor beļnvloeding door wat voor reden dan ook, is tinder echt een gevaarlijk iets.
Joah er wordt weinig moeite voor je gedaan op Tinder.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 23 december 2019 @ 23:41:23 #255
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_190622860
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 23:21 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Veel kwamen net uit een relatie, ze gaven dit onmiddellijk aan als het al niet bij het profiel stond. Een vb: ik reageerde 1x op een dag wat ik niet wou, omdat die persoon al direct aangaf net uit een relatie kwam en geen relatie zocht. Dan zat hij 3x op een dag achter me aan. Reageerde ik, dan zei hij ongerelateerde dingen zoals: ik zoek geen relatie. Ik was een groentje, moest nog leren om nog scherper mannen te verwijderen om mijzelf te beschermen.

Een vriendin van mij heeft ook vaak last van mensen die zelfs jaren terug uit een relatie kwamen. De klassieker ex niet kunnen loslaten, of de andere kant dat de ex niet werd losgelaten. Ze hadden al gedate, op een gegeven moment liet hij niks van zich horen. Toen viel de bom: zijn ex kwam na jaren niks van zich te hebben laten horen langs, en toen seks omdat ze had gehoord dat hij aan het daten was. Zij verliet hem door vreemd te gaan destijds, jarenlang was ze erna in relatie. En bij hem kwamen geen vragen naar boven zoals: wat kom je eigenlijk doen? Hij bleef volhouden dat hij geen relatie met de ex wou.

Mensen die tinder betreden moeten heel sterk in hun schoenen kunnen staan, of dit snel kunnen leren door mentale ondersteuning bij vrienden die ook tinder gebruiken bijv. Het is online en soort van anoniem, mensen gedragen zich anders. Wereldbeeld wordt vervormd wat gezonde interacties tussen mensen in de weg staat. Vooral bij mensen die van nature meer vatbaar zijn voor beļnvloeding door wat voor reden dan ook, is tinder echt een gevaarlijk iets. Maar dit geldt ook bij ander niet dating online platform waar mensen anoniem zijn.
Ik herken dit wel. Ik ben recent ook als rebound gebruikt. Toen zijn ex contact zocht heeft hij me laten stikken. Toen heeft zij hem weer afgewezen en nu wilt hij weer terug naar mij. Zegt dat hij over haan heen is. Wat te doen?
pi_190622902
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 23:41 schreef Mishu het volgende:
Ik herken dit wel. Ik ben recent ook als rebound gebruikt. Toen zijn ex contact zocht heeft hij me laten stikken. Toen heeft zij hem weer afgewezen en nu wilt hij weer terug naar mij. Zegt dat hij over haan heen is. Wat te doen?
Die man kan allemaal vrouwen neuken als die dat wilt, super goed zaad dus! Heel succesvol, ik zou bloedje geil worden en kinderen van hem krijgen.
Zorg er wel eerst voor dat je een beta male als vriendje hebt die je helpt met het kind opvoeden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190623020
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 23:41 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik herken dit wel. Ik ben recent ook als rebound gebruikt. Toen zijn ex contact zocht heeft hij me laten stikken. Toen heeft zij hem weer afgewezen en nu wilt hij weer terug naar mij. Zegt dat hij over haan heen is. Wat te doen?
Zeggen dat hij een echte chick moet hebben ipv een haan ;)

Nee maar ff serieus, niks natuurlijk. Hij kan zoveel zeggen, hij kruipt weer naar zijn ex als ze aandacht nodig heeft. Logisch, want zij is vertrouwder voor hem, dan jij. Jou kent hij je oppervlakkig, meer jouw bed- en misschien ook feest kwaliteiten, dan echte vriendin kwaliteiten.

Kortom: volgende
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_190623048
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 23:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zeggen dat hij een echte chick moet hebben ipv een haan ;)

Nee maar ff serieus, niks natuurlijk. Hij kan zoveel zeggen, hij kruipt weer naar zijn ex als ze aandacht nodig heeft. Logisch, want zij is vertrouwder voor hem, dan jij. Jou kent hij je oppervlakkig, meer jouw bed- en misschien ook feest kwaliteiten, dan echte vriendin kwaliteiten.

Kortom: volgende
Ja ga er ff serieus op reageren joh _O-
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190623170
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 23:41 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik herken dit wel. Ik ben recent ook als rebound gebruikt. Toen zijn ex contact zocht heeft hij me laten stikken. Toen heeft zij hem weer afgewezen en nu wilt hij weer terug naar mij. Zegt dat hij over haan heen is. Wat te doen?
Jezelf beschermen, niks meer te maken willen hebben met hem. Je reactie is precies hetzelfde als die vriendin van mij, het heeft minstens weken geduurd voordat ze af kon sluiten.

Ze heeft urenlang een paar weken lang met diverse vriendinnen erover gesproken. Bijv.: hoe het heeft kunnen gebeuren, dat ze echt weg was van hem, dat hij anders was, dat ze deuk heeft opgelopen in zelfvertrouwen, enz. Iedereen heeft ook eigen ervaringen besproken, er werd gepraat totdat haar vragen werden beantwoord op zo'n manier dat ze af kon sluiten. Dat het niet verstandig is, dat het niks wordt, dat het niet matcht, enz.

Het kan voorkomen, ik heb het zelf ook gehad. Alleen niet online. Erg vervelend allemaal, echter geloof ik erin dat ook jij weer bovenop komt. Ik denk dat het onvermijdelijk is, dat elk vrouw op een gegeven moment zulk of soortgelijke ervaring wel heeft. Het maakt ons waarschijnlijk betere moeders bij de opvoeding van kinderen later; dochters behoeden, leren kiezen, enz.
pi_190623467
Damn! Vandaag een leuke match gevonden. Hele avond lopen appen. Benieuwd waar dit weer eindigt...
pi_190623519
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 00:08 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Jezelf beschermen, niks meer te maken willen hebben met hem. Je reactie is precies hetzelfde als die vriendin van mij, het heeft minstens weken geduurd voordat ze af kon sluiten.

Ze heeft urenlang een paar weken lang met diverse vriendinnen erover gesproken. Bijv.: hoe het heeft kunnen gebeuren, dat ze echt weg was van hem, dat hij anders was, dat ze deuk heeft opgelopen in zelfvertrouwen, enz. Iedereen heeft ook eigen ervaringen besproken, er werd gepraat totdat haar vragen werden beantwoord op zo'n manier dat ze af kon sluiten. Dat het niet verstandig is, dat het niks wordt, dat het niet matcht, enz.

Het kan voorkomen, ik heb het zelf ook gehad. Alleen niet online. Erg vervelend allemaal, echter geloof ik erin dat ook jij weer bovenop komt. Ik denk dat het onvermijdelijk is, dat elk vrouw op een gegeven moment zulk of soortgelijke ervaring wel heeft. Het maakt ons waarschijnlijk betere moeders bij de opvoeding van kinderen later; dochters behoeden, leren kiezen, enz.
The fuck is er mis met jullie? Zo een bloedlul stellen jullie je zo gewillig naar op?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190623539
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 00:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

The fuck is er mis met jullie? Zo een bloedlul stellen jullie je zo gewillig naar op?
Looks he
pi_190623858
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 00:49 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Looks he
Ja of een beetje aandacht geven en seks ofzo. Niet zo wanhopig lekker op zichzelf.

Maar dan nog, duidelijk een bloedlul zijn en dan nog steeds zo gewillig doen. Absurd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 24 december 2019 @ 08:42:23 #264
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190625136
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 23:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Joah er wordt weinig moeite voor je gedaan op Tinder.
Dit is wel typisch de reactie van iemand die veel te veel verwacht van het medium.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190625312
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 08:42 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dit is wel typisch de reactie van iemand die veel te veel verwacht van het medium.
Hmmmm ik heb mijn idealen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190625524
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 23:41 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik herken dit wel. Ik ben recent ook als rebound gebruikt. Toen zijn ex contact zocht heeft hij me laten stikken. Toen heeft zij hem weer afgewezen en nu wilt hij weer terug naar mij. Zegt dat hij over haan heen is. Wat te doen?
Next.

Je hebt gewoon zijn reservewiel voor de momenten dat zij niet wil of geen tijd voor hem heeft. En we weten allemaal dat 'n reservewiel altijd 'n reservewiel blijft. Bij vervanging vervang je immers beide wielen en laat je het reservewiel weer liggen op de plek waar het altijd al lag.
pi_190625573
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 07:38 schreef Mishu het volgende:
Wat mij opvalt de laatste tijd is de hoeveelheid mensen die geen relatie zeggen te zoeken. Wat doe je dan op een dating app? Of wel een relatie maar veel vrijheid nodig hebben.

Het is net alsof deze mensen in strijd zijn met zichzelf. Wel intimiteit willen maar toch ook weer niet ofzo.
Wat ze op die dating app doen? Mensen zoeken om mee te neuken. En passant een beetje kijken wat er te koop is.
pi_190625653
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 23:41 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik herken dit wel. Ik ben recent ook als rebound gebruikt. Toen zijn ex contact zocht heeft hij me laten stikken. Toen heeft zij hem weer afgewezen en nu wilt hij weer terug naar mij. Zegt dat hij over haan heen is. Wat te doen?
Hoezo ben je precies "gebruikt"? Je hebt toch zelf met de seks ingestemd? Of had je echt geen idee dat dit risico op de loer lag?
pi_190626109
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 00:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

The fuck is er mis met jullie? Zo een bloedlul stellen jullie je zo gewillig naar op?
Gewoon naļef, denken dat het wel goed komt, en dat hij voor haar kiest. Is van alle leeftijden..

Zodra een ex in beeld komt, laat maar, ga je 9 vd 10 verliezen. Ex is makkelijk en vertrouwd, kost weinig moeite..
pi_190626408
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 10:16 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Gewoon naļef, denken dat het wel goed komt, en dat hij voor haar kiest. Is van alle leeftijden..

Zodra een ex in beeld komt, laat maar, ga je 9 vd 10 verliezen. Ex is makkelijk en vertrouwd, kost weinig moeite..
Inderdaad. Ik heb de laatste keer ook eieren voor mijn geld gekozen toen ze weer contact kregen en hij er over loog. Byebye.
Striving to be more than average.
pi_190626464
Sinds wanneer is een bloedlul een slecht iets, kinders?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 24 december 2019 @ 11:21:03 #272
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_190626944
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 23:41 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik herken dit wel. Ik ben recent ook als rebound gebruikt. Toen zijn ex contact zocht heeft hij me laten stikken. Toen heeft zij hem weer afgewezen en nu wilt hij weer terug naar mij. Zegt dat hij over haan heen is. Wat te doen?
Ja dag. Je hebt toch nog wel eigenwaarde? Ik zou hem het lekker laten uitzoeken.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_190627237
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 11:21 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ja dag. Je hebt toch nog wel eigenwaarde? Ik zou hem het lekker laten uitzoeken.
Nou dit dus.
pi_190627434
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 23:20 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik krijg die voorstellen met mijn eigen account. Ik ga me niet voor iemand anders uitgeven. Wat schiet ik daarmee op?
Geen idee. Er was hier iemand die vond dat het een goed idee was als wetenschap test.
  dinsdag 24 december 2019 @ 14:32:01 #275
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_190629434
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 23:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja ga er ff serieus op reageren joh _O-
Nouja het rare is dus dat hij oprecht overkomt. Hij zegt ook eerlijk dat hij zeker een tijdelijke relatie met mij zeker ziet zitten maar dat hij twijfelt over voor altijd enzo. Dus daar is hij wel gewoon eerlijk in. Ik heb aangegeven dat ik voor niks minder dan de full monty het niet ga doen zegmaar. Dat had hij al verwacht zei hij en hij zei dat hij er goed over na moest denken of hij bereid was daar voor te gaan.
  dinsdag 24 december 2019 @ 14:34:24 #276
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_190629474
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 11:40 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou dit dus.
Nouja zo rechtoe rechtaan is het dus niet. Hij heeft inmiddels het app contact met die ex verbroken en hij zit niet meer op Tinder nu. En hij zegt dat hij zich wel sinds kort opeens klaar voelt voor een vaste relatie en dat hij hetzelfde toekomstplaatje heeft als mij. We zijn ook geboren in 1 dorp van elkaar af in dezelfde regio (maar nu beiden randstad en carriere). Het ligt dus niet zo simpel.
  dinsdag 24 december 2019 @ 14:39:07 #277
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_190629544
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 09:35 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hoezo ben je precies "gebruikt"? Je hebt toch zelf met de seks ingestemd? Of had je echt geen idee dat dit risico op de loer lag?
De intentie was liefde en samen een relatie opbouwen. Hij zei en zegt verliefd op mij te zijn. Maar ook nog op zijn ex. Daar zegt hij nu over heen te zijn. Ik heb haar gesproken en zij heeft een nieuwe liefde gevonden die ze als haar ware liefde ziet. Ze kwamen elkaar tegen op het station en toen heeft ze super verliefd gedaan tegenover haar ex en mijn ex dus. Hij zegt dat hij zich dus realiseert dat dat niks gaat worden nu.
pi_190629654
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 14:32 schreef Mishu het volgende:

[..]

Nouja het rare is dus dat hij oprecht overkomt. Hij zegt ook eerlijk dat hij zeker een tijdelijke relatie met mij zeker ziet zitten maar dat hij twijfelt over voor altijd enzo. Dus daar is hij wel gewoon eerlijk in. Ik heb aangegeven dat ik voor niks minder dan de full monty het niet ga doen zegmaar. Dat had hij al verwacht zei hij en hij zei dat hij er goed over na moest denken of hij bereid was daar voor te gaan.
Zoiets moet toch vanzelf gaan... niet met nadenken of hij wel of niet met jou verder wil... Dat zou ik niet eens willen...

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 14:39 schreef Mishu het volgende:

[..]

De intentie was liefde en samen een relatie opbouwen. Hij zei en zegt verliefd op mij te zijn. Maar ook nog op zijn ex. Daar zegt hij nu over heen te zijn. Ik heb haar gesproken en zij heeft een nieuwe liefde gevonden die ze als haar ware liefde ziet. Ze kwamen elkaar tegen op het station en toen heeft ze super verliefd gedaan tegenover haar ex en mijn ex dus. Hij zegt dat hij zich dus realiseert dat dat niks gaat worden nu.
Dit ook.. Nu heeft hij dus door dat het met z'n ex niets meer wordt, dus komt hij maar naar jou... Je bent gewoon z'n tweede keus. Vind je dat prima, dan is er niets aan de hand. Maar ik zou graag iemands eerste keuze zijn ipv wachten tot er wat beters komt...
  dinsdag 24 december 2019 @ 15:00:11 #279
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_190629797
Dus omdat z'n ex bezet is wil hij opeens wel met jou iets opbouwen? Waarom zou je genoegen nemen met iemand die je als 2e keuze ziet.

Straks blijkt die relatie van z'n ex toch geen stand te houden en gaat hij weer met hangende pootjes naar haar terug.
  dinsdag 24 december 2019 @ 15:06:55 #280
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_190629881
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 14:47 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Zoiets moet toch vanzelf gaan... niet met nadenken of hij wel of niet met jou verder wil... Dat zou ik niet eens willen...
[..]

Dit ook.. Nu heeft hij dus door dat het met z'n ex niets meer wordt, dus komt hij maar naar jou... Je bent gewoon z'n tweede keus. Vind je dat prima, dan is er niets aan de hand. Maar ik zou graag iemands eerste keuze zijn ipv wachten tot er wat beters komt...
Nouja daar zit ik dus mee. Ik denk dat we dat heel eerlijk moeten bespreken hoe hij dat ziet. Gaat hij dan ondertussen op zoek naar iets beters etc.?

Ik weet het niet.

Het kan ook zijn dat hij gewoon wat tijd nodig had om zijn ex los te laten. Ik communiceer gewoon heel duidelijk wat ik wil en tijd zal het leren dan denk ik.
pi_190630204
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 14:47 schreef Themeparktommy het volgende:

Dit ook.. Nu heeft hij dus door dat het met z'n ex niets meer wordt, dus komt hij maar naar jou... Je bent gewoon z'n tweede keus. Vind je dat prima, dan is er niets aan de hand. Maar ik zou graag iemands eerste keuze zijn ipv wachten tot er wat beters komt...
Dit.

Maar dit is wel een typisch Mishu verhaal... Maar als ze gewoon haar grenzen stelt, loopt het wel goed af
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_190630251
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 14:39 schreef Mishu het volgende:

[..]

De intentie was liefde en samen een relatie opbouwen. Hij zei en zegt verliefd op mij te zijn. Maar ook nog op zijn ex. Daar zegt hij nu over heen te zijn. Ik heb haar gesproken en zij heeft een nieuwe liefde gevonden die ze als haar ware liefde ziet. Ze kwamen elkaar tegen op het station en toen heeft ze super verliefd gedaan tegenover haar ex en mijn ex dus. Hij zegt dat hij zich dus realiseert dat dat niks gaat worden nu.
Sorry maar je laat dus eigenlijk onwijs over je heen lopen...
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 24 december 2019 @ 16:01:31 #283
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_190630749
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 15:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Sorry maar je laat dus eigenlijk onwijs over je heen lopen...
Ja nou deels zie ik dat wel in hoor maar ik ben gewoon verliefd en 6 maanden met elkaar optrekken gaat je niet in de koude kleren zitten zegmaar :{
pi_190630891
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 16:01 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ja nou deels zie ik dat wel in hoor maar ik ben gewoon verliefd en 6 maanden met elkaar optrekken gaat je niet in de koude kleren zitten zegmaar :{
Dat snap ik maar als je nu geen grenzen gaat opwerpen blijft ie over je geen wandelen. En na 12 mnd is t niet makkelijker dan nu.
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 24 december 2019 @ 16:12:05 #285
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_190630928
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 16:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Dat snap ik maar als je nu geen grenzen gaat opwerpen blijft ie over je geen wandelen. En na 12 mnd is t niet makkelijker dan nu.
Af en toe vraag ik me af waarom daten zo vermoeiend is geworden tegenwoordig. :P Waarom laten ze je niet gewoon met rust als ze geen toekomst met je zien?

Ik speel ook geen spelletjes met anderen. Dat betekent dat ik veel mensen moet afwijzen maar beter na 1 date afkappen dan iemand aan het lijntje houden. Blijkbaar wordt die etiquette andersom niet altijd helemaal gehanteerd :X

[ Bericht 0% gewijzigd door Mishu op 24-12-2019 17:33:27 ]
pi_190630968
Jij bepaalt zelf hoe je je laat behandelen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 24 december 2019 @ 16:24:38 #287
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_190631169
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 16:01 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ja nou deels zie ik dat wel in hoor maar ik ben gewoon verliefd en 6 maanden met elkaar optrekken gaat je niet in de koude kleren zitten zegmaar :{
Tijd die je in iemand hebt gestoken is nooit een goed excuus om het te verantwoorden.
pi_190631330
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 14:34 schreef Mishu het volgende:

[..]

Nouja zo rechtoe rechtaan is het dus niet. Hij heeft inmiddels het app contact met die ex verbroken en hij zit niet meer op Tinder nu. En hij zegt dat hij zich wel sinds kort opeens klaar voelt voor een vaste relatie en dat hij hetzelfde toekomstplaatje heeft als mij. We zijn ook geboren in 1 dorp van elkaar af in dezelfde regio (maar nu beiden randstad en carriere). Het ligt dus niet zo simpel.
In het echt is het nooit so simpel.

De belangrijkste vraag is: wat wil je zelf?
pi_190631981
Eigenlijk is het wel zo simpel...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190632605
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 14:39 schreef Mishu het volgende:

[..]

De intentie was liefde en samen een relatie opbouwen. Hij zei en zegt verliefd op mij te zijn. Maar ook nog op zijn ex. Daar zegt hij nu over heen te zijn. Ik heb haar gesproken en zij heeft een nieuwe liefde gevonden die ze als haar ware liefde ziet. Ze kwamen elkaar tegen op het station en toen heeft ze super verliefd gedaan tegenover haar ex en mijn ex dus. Hij zegt dat hij zich dus realiseert dat dat niks gaat worden nu.
Blijft mooi, tweede keus zijn.
pi_190632631
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 16:12 schreef Mishu het volgende:

[..]

Af en toe vraag ik me af waarom daten zo vermoeiend is geworden tegenwoordig. :P Waarom laten ze je niet gewoon met rust als ze geen toekomst met je zien?

Ik speel ook geen spelletjes met anderen. Dat betekent dat ik veel mensen moet afwijzen maar beter na 1 date afkappen dan iemand aan het lijntje houden. Blijkbaar wordt die etiquette andersom niet altijd helemaal gehanteerd :X
In dit geval sta jij dit zelf toe...
S. 2014
J. 2016
pi_190632662
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 16:01 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ja nou deels zie ik dat wel in hoor maar ik ben gewoon verliefd en 6 maanden met elkaar optrekken gaat je niet in de koude kleren zitten zegmaar :{
6 maand nog maar en dan al zover zijn om alles in te zetten op iemand die je als tweede keus ziet. You gotsta be shittin' me...

Je snapt dat dit dan, from the get al go, hoogst waarschijnlijk een tijdelijke 'partnership' is?
pi_190634206
Gewoon voor gaan joh.
pi_190634264
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 11:53 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Geen idee. Er was hier iemand die vond dat het een goed idee was als wetenschap test.
Iemand is niet iedereen. :P

Zou trouwens geen 5e wiel aan een kar willen zijn of zo. Wat iemand hierboven aangaf zelfs al gaat het uit, dan blijf je nog het 5e wiel. Steek je energie in iemand jou oprecht als zijn nummer 1 wil.
pi_190642678
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 13:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Als het zoenen niet beantwoord wordt, dan weet je genoeg..

En sommige zijn super enthousiast voor de date, denken dat het helemaal super is in hun hoofd, en dan valt de date (logischerwijs) tegen, en maken ze er het beste van..

Misschien reageert ze later nog.. Maar ik zou verder kijken.
Ze heeft zeker nog gereageerd. In de avond er na belde ze mij op. Ik denk nu verteld zij vast dat ze het niet ziet zitten. Maar dat was niet zo en 2 uren gebeld, en een dag later vroeg ze of ik kwam (zondag avond). Had toen niet veel te doen en het is wel leuk met haar dus ben er geweest.

Weer niet gezoend maar was wel heel gezellig. Maar was er toen wel echt uit dat het maar moet ophouden. Aangezien ze ook nog eens ver weg woont en andere omstandigheden meespelen. Lijkt er op of ze vooral van de aandacht geniet.

Heb nog wel wat oppervlakkig contact en merk wel dat ik haar mis als het even stil is of er mee ga stoppen want leuk is ze wel :*
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_190643165
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 11:15 schreef Telefono het volgende:

[..]

Ze heeft zeker nog gereageerd. In de avond er na belde ze mij op. Ik denk nu verteld zij vast dat ze het niet ziet zitten. Maar dat was niet zo en 2 uren gebeld, en een dag later vroeg ze of ik kwam (zondag avond). Had toen niet veel te doen en het is wel leuk met haar dus ben er geweest.

Weer niet gezoend maar was wel heel gezellig. Maar was er toen wel echt uit dat het maar moet ophouden. Aangezien ze ook nog eens ver weg woont en andere omstandigheden meespelen. Lijkt er op of ze vooral van de aandacht geniet.

Heb nog wel wat oppervlakkig contact en merk wel dat ik haar mis als het even stil is of er mee ga stoppen want leuk is ze wel :*
Waarom niet gezoend dan?

Niet alles gevolgd, maar na paar dates niet geprobeerd?
pi_190643304
Wel geprobeerd, ook bij de tweede keer afspreken. Beide keren bij het afscheid. Beide keren niet beantwoord.

Ze zocht zelf contact, appt heel veel (nu iets minder, houdt het zelf ook af) en afspreken was ook elke keer op haar initiatief.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_190643311
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 18:52 schreef Telefono het volgende:

[..]

Ja ik vind het ook vreemd. Als het dan niet klikt, of je merkt dat er iets is dan snap ik het. Maar als ze een uur later weg gaat dan ze was afgesproken en zich duidelijk vermaakt is het toch anders zou je zeggen.
Ze ziet hem als 'n leuk gezelschap en that's it.

Anders zou ze wel van bil zijn gegaan in plaats van de hele avond te leuteren. Op zich natuurlijk leuk een goede vriendin, maar zo gauw als ze iemand hebben gevonden die wel relatiemateriaal is, zal het contact snel verwaten.

Verder even snel gelezen: andere issues, afstand, etc. Ik zou m'n energie in andere zaken steken.
pi_190643384
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 11:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ze ziet hem als 'n leuk gezelschap en that's it.

Anders zou ze wel van bil zijn gegaan in plaats van de hele avond te leuteren. Op zich natuurlijk leuk een goede vriendin, maar zo gauw als ze iemand hebben gevonden die wel relatiemateriaal is, zal het contact snel verwaten.

Verder even snel gelezen: andere issues, afstand, etc. Ik zou m'n energie in andere zaken steken.
Ja, mee eens.

Dat je niet op de eerste date gaat zoenen snap ik nog wel. Maar als je keer na keren probeert om te zoenen dan moet je ermee kappen, ook als ze steeds contact zoekt. Zelf het contact afkappen. Ze ziet je inderdaad als een goede vriend maar geen neuk of relatiemateriaal. Als ze morgen iemand tegenkomt die wel aan haar eisen voldoet, dan is ze zo weg en is het contact en aandacht aan haar kant ook verdwenen.

Lekker afkappen en verder daten
pi_190643436
Helemaal met beide bovenstaande eens. Nu is ze wat rustiger, maar ze vreet tijd en energie als ik niet oppas. En inderdaad, zodra ze iemand tegenkomt die ze echt leuk vind is het doei.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_190643481
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 12:01 schreef Telefono het volgende:
Helemaal met beide bovenstaande eens. Nu is ze wat rustiger, maar ze vreet tijd en energie als ik niet oppas. En inderdaad, zodra ze iemand tegenkomt die ze echt leuk vind is het doei.
Daarom. Dit soort dames zijn eersterangs profiteurs. Niet in financiėle zin, maar wel qua tijd en energie.

Steek die tijd en energie lekker in de zoektocht naar dames die wel wat meer willen dan alleen energievreten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')