abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190547728
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2019 21:08 schreef Bluesy_McGuffin het volgende:
Af en toe lijkt het alsof het op datingapps kletsen lastiger afgaat dan "in het echt".

Ik vind het überhaupt moeilijk om gesprekken te beginnen. Vaak krijg ik ook geen reactie terug of bloedt het gesprek vrij snel dood. Small talk lijkt uit den boze te zijn, maar zou niet weten met wat voor diepzinnigs ik überhaupt het gesprek moet starten.

Mijn communicatieve vaardigheden zullen gewoon niet up to snuff zijn, denk ik.

Een vriend van me zegt dat ik het te serieus neem, niet zoveel moet nadenken en "gewoon een leuk gesprek moet voeren". Het probleem is dat ik niet snap wat hij daarmee bedoelt. Dat kan vanalles betekenen.

Waarschijnlijk heb ik gewoon te weinig inzicht in andere mensen om door te hebben wat goeie gespreksonderwerpen zijn en hoe je de aandacht houdt. Ik leg gewoonweg niet makkelijk een klik met de ander.

Heb in het verleden wel een aantal dates en seks uit o.a. Tinder kunnen halen, maar de laatste tijd wil het gewoon niet meer. Ik denk ook dat dat gelukstreffers waren.

Ik zou deze situatie graag willen verbeteren, maar ik weet niet goed hoe ik dat gericht kan doen.
Zelfs als je origineel bent, dan lopen 9 van de 10 gesprekken dood. Je hebt wel meer kans dat je een reactie terug krijgt, maar de vrouw komt daarna toch weer met standaard vragen (of stilte), en dan bloedt het weer dood, want saai.

Vrouwen zijn tegenwoordig veel terughoudender (en preutser) dan voorheen en willen veel te lang chatten voordat ze gaan daten.. wat dus niet werkt online. Zodra je in de flow bent, meteen afspreken. Zo niet, afkappen. Leverage heb je als man ook niet online, want de volgende 30 kerels staan achter he in de rij, waardoor druk erop zetten nooit werkt.
pi_190547914
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 11:07 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Bij mij gaat/ging dat altijd wringen op het moment dat ik geen vaste sekspartner had. Dan dacht ik: Ja we zijn nu alweer een flinke tijd aan het praten, gaat er nog iets gebeuren of is dit het dan?

Daar had ik niet zoveel zin in. Op het moment dat ik wel een seksmaatje had ging dat beter.
Over het algemeen zijn vrouwen ook totaal niet interessant om mee te praten, als er geen seksuele spanning aanwezig is.
pi_190548144
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 23:10 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Over het algemeen zijn vrouwen ook totaal niet interessant om mee te praten, als er geen seksuele spanning aanwezig is.
Weet niet of ik het daar helemaal mee eens ben want ik ken ook hele intelligente vrouwen die wel een interessante mening over dingen hebben.

Maar als ik geen seksmaatje heb dan ga ik niet voor m'n lol vriendschappelijke gesprekjes met vrouwen hebben inderdaad. Dan wil ik gewoon seks.
pi_190548225
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 22:59 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Sowieso de beste optie.

Alleen zijn apps wel een leuke toevoeging.
Bwoah, vind ik niet. Gaat wat mij betreft echt veel te veel tijd in zitten. Tijd die ik liever aan andere dingen besteed. Maar goed, dat ben ik, dat kan voor jou natuurlijk weer compleet anders zijn.
pi_190548314
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 23:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Weet niet of ik het daar helemaal mee eens ben want ik ken ook hele intelligente vrouwen die wel een interessante mening over dingen hebben.

Maar als ik geen seksmaatje heb dan ga ik niet voor m'n lol vriendschappelijke gesprekjes met vrouwen hebben inderdaad. Dan wil ik gewoon seks.
Misschien vind ik ze dan gewoon niet interessant. Ik vind mensen eigenlijk sowieso niet zo interessant, tenzij ze toevallig gepassioneerd zijn over dezelfde dingen als ik, of echt onbeschaamd grappig zijn. Die kom ik echter bijna nooit tegen. Het gaat alleen maar over werk, vakanties, prestaties, standaard belevenissen en andere saaie nonsens.
pi_190548586
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 23:24 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Misschien vind ik ze dan gewoon niet interessant. Ik vind mensen eigenlijk sowieso niet zo interessant, tenzij ze toevallig gepassioneerd zijn over dezelfde dingen als ik, of echt onbeschaamd grappig zijn. Die kom ik echter bijna nooit tegen. Het gaat alleen maar over werk, vakanties, prestaties, standaard belevenissen en andere saaie nonsens.
Vrouwen scoren op algemene kennis structureel slechter dan mannen, dat ben ik zeker met je eens.

Maar ze zijn er zeker.
pi_190548642
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 23:24 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

De meeste mensen zijn ook helemaal niet interessant, nee, ik ook niet.

En met vele klikt het ook niet, andere werken vanaf het eerste moment al meteen op je zenuwen.. En weer andere heb je wel een klik mee.
pi_190550687
Zou ook wat zijn als 90% vn de mensen die je tegenkomt superleuk is... helemaal niet handig :)
Dan lukt dat ook nooit meer met zo’n relatie.
pi_190550757
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 05:45 schreef Uhmmpie het volgende:
Zou ook wat zijn als 90% vn de mensen die je tegenkomt superleuk is... helemaal niet handig :)
Veel open of hele korte relaties dan...
pi_190550763
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 06:26 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Veel open of hele korte relaties dan...
Of nog veel meer mensen die klagen dat ze op de reservebank komen... want als je op elke straathoek tegen komt die “leuker” is heb je na 3 weken een flinke backlog.
pi_190550766
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 23:42 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

De meeste mensen zijn ook helemaal niet interessant, nee, ik ook niet.

En met vele klikt het ook niet, andere werken vanaf het eerste moment al meteen op je zenuwen.. En weer andere heb je wel een klik mee.
Ik vind meeste mensen überhaupt niet superleuk (wat doe je hier dan?)
Maar die paar die ik wel leuk vind... die zijn dan wel weer echt belangrijk.

En daar valt prima een gesprek mee te voeren al ligt dat misschien aan dat de algemene ontwikkeling van vrouwen toch een stuk minder is... en ik ben natuurlijk wel een vrouw.
Dus misschien heb ik er daarom dan minder last van.
pi_190550783
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 06:28 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Of nog veel meer mensen die klagen dat ze op de reservebank komen... want als je op elke straathoek tegen komt die “leuker” is heb je na 3 weken een flinke backlog.
Ja maar daar klagen ze nu al over :+
Uiteindelijk klagen we toch well!

Kan je beter leuke mensen om je heen hebben ;)
pi_190550789
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 06:40 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Ja maar daar klagen ze nu al over :+
Uiteindelijk klagen we toch well!

Kan je beter leuke mensen om je heen hebben ;)
Mja mijn eerste gedschte was dat iedereen dan vast een stuk vrolijker was.
Maar dacht later... dan worden contacten en aandacht/interesse voor/in elkaar nog minder dan nu.
Vast een slecht concept waarbij je eindigt met stapels gefrustreerde mensen.
pi_190550970
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 06:30 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik vind meeste mensen überhaupt niet superleuk (wat doe je hier dan?)
Maar die paar die ik wel leuk vind... die zijn dan wel weer echt belangrijk.

En daar valt prima een gesprek mee te voeren al ligt dat misschien aan dat de algemene ontwikkeling van vrouwen toch een stuk minder is... en ik ben natuurlijk wel een vrouw.
Dus misschien heb ik er daarom dan minder last van.
Wij (mannen) komen in jouw beleving natuurlijk allemaal super intelligent en ontwikkeld over O-)
Het is wat.......
pi_190552999
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 05:45 schreef Uhmmpie het volgende:
Zeldzaam oke, maar praktisch onvindbaar is weer de andere zijde.
pi_190554048
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 22:49 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Op (gratis) datingsites ben je als man ook zo vervangbaar als de pest, zelfs al ben je origineel, aantrekkelijk en heb je humor. Vrouwen doen zelf totaal geen moeite.
Zeker waar, mannen hebben in vergelijking met vrouwen een kutpositie als het om datingapps of sites gaat. Vrouwen kunnen echt een hele eisenlijst gaan samenstellen en op basis daarvan een perfect profiel creëren. Het kleinst mogelijke minpuntje kan al een turn-off zijn waardoor vrouwen lui worden en weinig interesse tonen.

Aan de andere kant bieden die apps ook voor mannen een bijna onbeperkte voorraad aan single vrouwen, dus het is nog steeds voordelig ten opzichte van een single situatie waarbij je elke keer een halfjaar moet wachten tot je weer eens een leuke vrouw bij de buurtbarbeque tegenkomt. (Die dan vaak ook nog bezet blijkt te zijn.) Ik denk dat je kunt stellen dat mannen daarom vaak gewoon “random” daten en vrouwen meer bewust. Waarbij mannen dan vaak bij een random en niet-speciale date weer zoiets hebben van: Geen relatiemateriaal, maar ik wil er wel een paar keer overheen. Er is ook altijd nog wel een (weliswaar kleinere) groep vrouwen die niet al te moeilijk is en snel van bil gaat als er een paar wijntjes ingaan.

Dit soort mechanismes zijn logisch en het heeft allemaal niet zoveel zin om geslachten daarbij iets te verwijten. Ik begrijp vrouwen hierin, en ik begrijp mezelf ook. ;)
pi_190555488
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 12:06 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Zeker waar, mannen hebben in vergelijking met vrouwen een kutpositie als het om datingapps of sites gaat. Vrouwen kunnen echt een hele eisenlijst gaan samenstellen en op basis daarvan een perfect profiel creëren. Het kleinst mogelijke minpuntje kan al een turn-off zijn waardoor vrouwen lui worden en weinig interesse tonen.

Aan de andere kant bieden die apps ook voor mannen een bijna onbeperkte voorraad aan single vrouwen, dus het is nog steeds voordelig ten opzichte van een single situatie waarbij je elke keer een halfjaar moet wachten tot je weer eens een leuke vrouw bij de buurtbarbeque tegenkomt. (Die dan vaak ook nog bezet blijkt te zijn.) Ik denk dat je kunt stellen dat mannen daarom vaak gewoon “random” daten en vrouwen meer bewust. Waarbij mannen dan vaak bij een random en niet-speciale date weer zoiets hebben van: Geen relatiemateriaal, maar ik wil er wel een paar keer overheen. Er is ook altijd nog wel een (weliswaar kleinere) groep vrouwen die niet al te moeilijk is en snel van bil gaat als er een paar wijntjes ingaan.

Dit soort mechanismes zijn logisch en het heeft allemaal niet zoveel zin om geslachten daarbij iets te verwijten. Ik begrijp vrouwen hierin, en ik begrijp mezelf ook. ;)
Hmhh, best genuanceerd verhaal waar je niet alleen de vrouwen de schuld geeft :)
pi_190556115
Waar twee vechten hebben twee schuld, toch?
(behalve in het geval van mijn ex. Die had altijd gelijk en deed altijd alles goed ;) )
Het is wat.......
pi_190556802
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 13:43 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Hmhh, best genuanceerd verhaal waar je niet alleen de vrouwen de schuld geeft :)
Dat doe ik zelden. :)
pi_190557463
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 07:35 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Wij (mannen) komen in jouw beleving natuurlijk allemaal super intelligent en ontwikkeld over O-)
Met name de mannen in dit topic ook..
pi_190573681
Waarom is het datingtopic gesloten? Ik vond het juist wel leuk om daar in te lezen en de dates van andere te lezen.

Maandag avond afgesproken met een oud klasgenootje. Van 17 jaar terug, we konden elkaar nauwelijks meer maar ze had mij toegevoegd op facebook. Ze was meteen erg enthousiast, en is gisteravond naar mij gekomen. Door omstandigheden bij mij op dit moment houd ik mij niet met daten bezig en door omstandigheden van haar kan zij alleen uiteindelijk een lat relatie hebben, iets wat ik dan niet wil. Dus maar gewoon afgesproken van we zien wel en dat was best leuk.

Ze appte me aan een stuk door en deed net of ze mij helemaal geweldig vond. Gisteravond is ze dus bij mij geweest (1,5 uur rijden) en super leuke avond gehad, ze bleef ook veel langer dan ze eerst zei, want ze moest vroeg op maar het is 2 uur geworden vannacht dat ze weg ging. Bij het afscheid geprobeerd te zoenen maar werd niet beantwoord. Vanochtend nog wel berichtjes gehad en sindsdien is ze stil, wat ze anders nooit is.

Best dubbel. Was natuurlijk leuker geweest als ze de zoen had beantwoord maar nu ben ik wel weer van het gestalk af :D
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
  zaterdag 21 december 2019 @ 13:26:01 #124
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_190573853
Klinkt alsof ze haar interesse verloren is.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_190573918
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 13:26 schreef MissButterflyy het volgende:
Klinkt alsof ze haar interesse verloren is.
Ja daar lijkt het op. Maar hoe en waarom heb ik dan weer geen idee van. Aangezien ze bijvoorbeeld tot diep in de nacht bleef.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_190574197
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 13:29 schreef Telefono het volgende:

[..]

Ja daar lijkt het op. Maar hoe en waarom heb ik dan weer geen idee van. Aangezien ze bijvoorbeeld tot diep in de nacht bleef.
Als het zoenen niet beantwoord wordt, dan weet je genoeg..

En sommige zijn super enthousiast voor de date, denken dat het helemaal super is in hun hoofd, en dan valt de date (logischerwijs) tegen, en maken ze er het beste van..

Misschien reageert ze later nog.. Maar ik zou verder kijken.
  zaterdag 21 december 2019 @ 14:10:04 #127
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190574723
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 13:29 schreef Telefono het volgende:

[..]

Soms zijn vrouwen echt niet te verklaren. Kijk naar sommige dames die zich maar al te graag in de watten laten leggen en dan vervolgens de boot afhouden. Of gewoon de avond met je doorbrengen tot op zekere hoogte, met als enige legitieme reden tijdverdrijf. Ik zeg niet dat alle vrouwen zo zijn, maar er zit gehaaid volk tussen.

Ik zou bij geen klik bijvoorbeeld niet de hele avond op andermans kosten cocktails achterover slaan, maar ze zitten er weldegelijk tussen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zaterdag 21 december 2019 @ 14:11:28 #128
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_190574750
De meeste apps zijn echt dood op het moment zeg... weinig die iets terugzeggen en 90% zijn van die instagram tutjes of single moeders. :{
  zaterdag 21 december 2019 @ 14:12:28 #129
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190574767
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 december 2019 14:11 schreef S95Sedan het volgende:
De meeste apps zijn echt dood op het moment zeg... weinig die iets terugzeggen en 90% zijn van die instagram tutjes of single moeders. :{
Niks mis met single moeders. Wanneer je de juiste treft ;)
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zaterdag 21 december 2019 @ 14:16:26 #130
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_190574840
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 14:12 schreef M1stral het volgende:

[..]

Been there done that, ga niet iemand anders z'n koter opvoeden met een ex die in je nek hijgt. Plus daarbij denken de meeste dat de wereld op hun kind draait.
pi_190576315
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 december 2019 14:16 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Been there done that, ga niet iemand anders z'n koter opvoeden met een ex die in je nek hijgt. Plus daarbij denken de meeste dat de wereld op hun kind draait.
Dit dus.. Ga ik ook niet meer doen.. Teveel gedoe en gezeur.
pi_190576517
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 december 2019 14:11 schreef S95Sedan het volgende:
Mja mensen met gezin, familie en/of vrienden.. hebben het druk deze dagen.
  zaterdag 21 december 2019 @ 16:14:35 #133
438527 MissButterflyy
pi_190576932
quote:

[..]

Ach wat een vooroordelen. Velen voeden hun kinderen zelf op en hebben prima contact met hun ex.

Wat klinkt dit bekrompen zeg.
pi_190576992
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 16:14 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ach wat een vooroordelen. Velen voeden hun kinderen zelf op en hebben prima contact met hun ex.

Helaas de realiteit, en na meerdere malen hetzelfde feestje te hebben meegemaakt, begin ik er niet meer aan.
  zaterdag 21 december 2019 @ 16:20:40 #135
438527 MissButterflyy
pi_190577034
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 16:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Helaas de realiteit, en na meerdere malen hetzelfde feestje te hebben meegemaakt, begin ik er niet meer aan.
Dan kun je je aan de andere kant ook afvragen waarom je steeds van die tokkies aantrekt?
pi_190577090
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 16:20 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dan kun je je aan de andere kant ook afvragen waarom je steeds van die tokkies aantrekt?
Over bekrompen gesproken..
pi_190577096
Je hebt overigens ook bewust alleenstaande moeders via een donor. Dat lijkt me toch wel weer anders dan dat er een ex in het spel is.
pi_190577176
Op Tinder wel leuk contact met iemand. Gisteren na een week d'r nummer gevraagd en nu radiostilte... misschien toch iets te snel? Begin volgende week nog eens een berichtje tegenaan gooien.

Op Bumble vandaag aangesproken door een dame uit de buurt. Tenminste eens een vrouw die initiatief neemt, leuk. Ze is snel met antwoorden, dus enthousiast. Eens zien waar dat naartoe leidt.
  zaterdag 21 december 2019 @ 16:29:49 #139
438527 MissButterflyy
pi_190577214
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 16:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Over bekrompen gesproken..
Ik ken genoeg gevallen waarbij het gewoon prima gaat, inclusief mezelf. Waarom kom jij dan alleen de probleemgevallen tegen?
Ik zou ook echt even naar mezelf kijken dan. Wat is daar bekrompen aan, zelfreflectie?

Ik zie jou hier heel veel negatief reageren over daten, en het overkomt je allemaal steeds zomaar. Maar zou dat echt zo zijn?
pi_190577256
Wat is eigenlijk een goed moment om iemands nummer te vragen danwel op een date aan te sturen? Op internet genoeg van die PUA zooi die pochen na 3 berichtjes het gefixed te hebben, maar dat lijkt me verre van realistisch.
  zaterdag 21 december 2019 @ 16:36:43 #141
438527 MissButterflyy
pi_190577356
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 16:32 schreef zoem het volgende:
Wat is eigenlijk een goed moment om iemands nummer te vragen danwel op een date aan te sturen? Op internet genoeg van die PUA zooi die pochen na 3 berichtjes het gefixed te hebben, maar dat lijkt me verre van realistisch.
Je had het na een week gedaan, dat is prima denk ik. Jammer dat ze niks heeft laten horen tot nu toe.
Ik denk niet dat er echt regels voor zijn verder, maar na drie berichtjes is wel erg snel.
Misschien wel eerst vragen of ze interesse heeft in een date en dan haar nummer vragen, als ze dat bevestigd.

[ Bericht 0% gewijzigd door MissButterflyy op 21-12-2019 16:57:45 ]
pi_190577397
Ik zat op zo'n moment dat een onderwerp afgerond was. Ik kon ofwel een nieuw onderwerp starten of een poging wagen. Misschien dat interesse peilen voor een date en daarna nr vragen beter werkt.
  Moderator zaterdag 21 december 2019 @ 17:02:40 #143
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_190577863
quote:

[..]

What can change the nature of a man?
pi_190577911
quote:

[..]

Dat opvoeden doe ik zelf wel... daar heb ik geen nieuwe partner voor nodig... (een ex ook niet trouwens)
Maar ja mn kinderen staan wel altijd op 1, gelukkig zijn er genoeg mannen die dat begrijpen.
S. 2014
J. 2016
pi_190577952
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 16:29 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik ken genoeg gevallen waarbij het gewoon prima gaat, inclusief mezelf. Waarom kom jij dan alleen de probleemgevallen tegen?
Ik zou ook echt even naar mezelf kijken dan. Wat is daar bekrompen aan, zelfreflectie?

Ik zie jou hier heel veel negatief reageren over daten, en het overkomt je allemaal steeds zomaar. Maar zou dat echt zo zijn?
Het is niet alleen ik hoor, meerdere geven dat aan. Maar blijkbaar vind je mij een makkelijk doelwit.

Het is gewoon zoals het gaat en soms zie of weet je dat niet van tevoren, als je alleen maar chat..
  zaterdag 21 december 2019 @ 17:07:32 #146
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190577971
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 14:12 schreef M1stral het volgende:

[..]

Single vaders hebben het inderdaad makkelijker in dateland.
Houd van poesjes
pi_190579892
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 13:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Als het zoenen niet beantwoord wordt, dan weet je genoeg..

En sommige zijn super enthousiast voor de date, denken dat het helemaal super is in hun hoofd, en dan valt de date (logischerwijs) tegen, en maken ze er het beste van..

Misschien reageert ze later nog.. Maar ik zou verder kijken.
Ze heeft gereageerd, heb haar later terug gestuurd en kreeg toen een heel kort berichtje terug van 2 woordjes. Zo druk ze op de app was eerder zo stil is ze nu.

Het had nooit een serieuze relatie kunnen worden van mijn kant door te grote verschillen vanwege de omstandigheden en werd ook wel moe van het gestalk, maar toch, het is ook wel weer een afwijzing.
pi_190579943
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 14:10 schreef M1stral het volgende:

[..]

Soms zijn vrouwen echt niet te verklaren. Kijk naar sommige dames die zich maar al te graag in de watten laten leggen en dan vervolgens de boot afhouden. Of gewoon de avond met je doorbrengen tot op zekere hoogte, met als enige legitieme reden tijdverdrijf. Ik zeg niet dat alle vrouwen zo zijn, maar er zit gehaaid volk tussen.

Ik zou bij geen klik bijvoorbeeld niet de hele avond op andermans kosten cocktails achterover slaan, maar ze zitten er weldegelijk tussen.
Ja ik vind het ook vreemd. Als het dan niet klikt, of je merkt dat er iets is dan snap ik het. Maar als ze een uur later weg gaat dan ze was afgesproken en zich duidelijk vermaakt is het toch anders zou je zeggen.
  zaterdag 21 december 2019 @ 19:49:51 #149
438527 MissButterflyy
pi_190580913
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 18:49 schreef Telefono het volgende:

[..]

Ze heeft gereageerd, heb haar later terug gestuurd en kreeg toen een heel kort berichtje terug van 2 woordjes. Zo druk ze op de app was eerder zo stil is ze nu.

Het had nooit een serieuze relatie kunnen worden van mijn kant door te grote verschillen vanwege de omstandigheden en werd ook wel moe van het gestalk, maar toch, het is ook wel weer een afwijzing.
Zij wilt wat serieus, en jij niet.
Dat gaat dus niet werken. Dus neemt ze afstand.
pi_190582094
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 16:14 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Username veranderd? :D

Genoeg vrouwen die 1 of 2 kinderen hebben en er niet meer willen. Zit je daar als man met je kinderwens. Waarom zou je je gek (lees dolverliefd) laten maken door zo'n vrouw, als je uiteindelijk heel wat moet inleveren? Ik snap wel waarom mannen liever naar een nog kinderloze vrouw op zoek gaan.

Vrouwen met kinderen hebben ook minder tijd om (verre) buitenlandse reizen te maken en meer van dat soort zooi.
  zaterdag 21 december 2019 @ 20:36:21 #151
438527 MissButterflyy
pi_190582195
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 20:31 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Username veranderd? :D

Genoeg vrouwen die 1 of 2 kinderen hebben en er niet meer willen. Zit je daar als man met je kinderwens. Waarom zou je je gek (lees dolverliefd) laten maken door zo'n vrouw, als je uiteindelijk heel wat moet inleveren? Ik snap wel waarom mannen liever naar een nog kinderloze vrouw op zoek gaan.

Vrouwen met kinderen hebben ook minder tijd om (verre) buitenlandse reizen te maken en meer van dat soort zooi.
Hoezo username verandert?
Ik kan me voorstellen dat dat een reden kan zijn dat je liever een vrouw date zonder kinderen.

Maar ik dacht dat men over mannen in het algemeen sprak, ook single mannen die al kinderen hebben.
pi_190582364
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 20:36 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Hoezo username verandert?
Ik kan me voorstellen dat dat een reden kan zijn dat je liever een vrouw date zonder kinderen.

Maar ik dacht dat men over mannen in het algemeen sprak, ook single mannen die al kinderen hebben.
Nvm, dacht dat je iemand anders was.

Sedan sprak over vrouwen. Jij verdedigde je direct.

De meeste mannen zonder kinderen daten liever vrouwen zonder kinderen, zo is dat nu eenmaal.
De meeste vrouwen zonder kinderen, hebben waarschijnlijk ook liever een man zonder eigen kinderen.

Er zijn veel dingen waar iemand op af kan knappen en kinderen zijn er daar een van, hoe zielig dat ook is om te horen. Immers kunnen die kinderen niets doen aan het feit dat ze er eenmaal zijn en het bestaan van iemand zou eigenlijk geen afknapper moeten zijn.

Veel mensen kunnen gewoon moeilijk dealen met zo'n situatie, zeker wanneer je eigen kinderen wil, nog meer van de wereld wil zien of nog relatief jong bent en niet toe aan kinderen.
  zaterdag 21 december 2019 @ 21:02:16 #153
438527 MissButterflyy
pi_190582731
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 20:44 schreef Gruj0 het volgende:

Veel mensen kunnen gewoon moeilijk dealen met zo'n situatie, zeker wanneer je eigen kinderen wil, nog meer van de wereld wil zien of nog relatief jong bent en niet toe aan kinderen.
Ja, en dat zijn denk ik daadwerkelijk de redenen. Ipv ‘ik wil geen gezeur met een ex’ of ‘andermans kinderen opvoeden’. Of ‘altijd op de tweede plaats komen’.
Een vrouw met (jonge) kinderen wil er vaak niet nog meer en je hebt ook minder vrijheid als je een relatie met haar aangaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')