quote:Op donderdag 12 december 2019 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Favo FOK!kers CherryLips
@:CherryLips leg eens uit waar je deze boy van kent?
Fotoboek van Wiggum
Jezus hoe kom je daar bij dan bij.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Favo FOK!kers CherryLips
Fotoboek van Wiggum
Hij houdt wel van poesjes zo te zienquote:Op donderdag 12 december 2019 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Favo FOK!kers CherryLips
Fotoboek van Wiggum
Zat in de grabbelton.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jezus hoe kom je daar bij dan bij.
Kan geen kwade vent zijn dan, toch?quote:Op donderdag 12 december 2019 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij houdt wel van poesjes zo te zien
Jongen waar ik meer mee had moeten doen, zeg maarquote:Op donderdag 12 december 2019 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Favo FOK!kers CherryLips
Fotoboek van Wiggum
Ziet er ook niet verkeerd uit.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jongen waar ik meer mee had moeten doen, zeg maar
Hehe grinnikquote:Op donderdag 12 december 2019 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jongen waar ik meer mee had moeten doen, zeg maar
Afstand. Mijn sociale autisme.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er ook niet verkeerd uit.
Wat hield je tegen?
Getrouwd weet ik niet, kind: Check. Leuk voor hemquote:Op donderdag 12 december 2019 20:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Inmiddels getrouwd en kinderen?
Voeg hem toe, kijken wat er gaat gebeuren.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Getrouwd weet ik niet, kind: Check. Leuk voor hemHad ie bij mij niet gehad.
Lekker stoken.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Voeg hem toe, kijken wat er gaat gebeuren.
Failliet. Al het geld naar hoerenquote:Op donderdag 12 december 2019 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me dit geregeld af.
Ik mis hem.
Er zijn slechtere manieren om failliet te gaan.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:39 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Failliet. Al het geld naar hoeren
Zoals failliet gaan omdat je vrouw jouw geld uitgeeft aan gigolo's.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn slechtere manieren om failliet te gaan.
Zo leuk dat jullie nog steeds bij elkaar zijn. En dat Kaneel een cuckold is. Doet me denken aan een ander stel.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoals failliet gaan omdat je vrouw jouw geld uitgeeft aan gigolo's.
#cucked
Ik zie lekkere mede op heathenmead.nlquote:Op donderdag 12 december 2019 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn slechtere manieren om failliet te gaan.
Is dit de vlam van CL?quote:Op donderdag 12 december 2019 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Favo FOK!kers CherryLips
Fotoboek van Wiggum
Gewoon meer verdienen dan je vrouw uitgeeft.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoals failliet gaan omdat je vrouw jouw geld uitgeeft aan gigolo's.
#cucked
Als je alles best vindt, misschien kun je dan eens mannen met tatoeages proberen.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al m’n vriendinnen hebben meerdere tatoeages gehad, dus ik vind alles best.
Denken dat ik genoeg verdien voor gigolo'squote:Op donderdag 12 december 2019 21:41 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Zo leuk dat jullie nog steeds bij elkaar zijn. En dat Kaneel een cuckold is. Doet me denken aan een ander stel.
Sorry, ik was aan het slapen als een oude man.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zie lekkere mede op heathenmead.nl
Kennelijk.quote:
Dat wisten wij natuurlijk al langquote:Op vrijdag 13 december 2019 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben socially acceptableEindelijk
Jij altijd.quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft kattenplaatjes in z'n fobo.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er ook niet verkeerd uit.
Wat hield je tegen?
Ik heb vorige week voor het eerst die Skyr geproefd en dat was me een partij smerigquote:Onze Barn yoghurt is sinds kort vervangen voor een lactosevrije variant van Arla's biologische Skyr en hier zijn wij héél blij mee. Dit betekent dat iedereen die echt niet tegen lactose kan, onze Barn yoghurt toch lekker zonder zorgen op kan peuzelen
Ja maar ja, smerig maakt niet uit. Als we maar niet intolerant zijn!quote:Op vrijdag 13 december 2019 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vorige week voor het eerst die Skyr geproefd en dat was me een partij smerig
Biedt het dan allebei aanquote:Op vrijdag 13 december 2019 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar ja, smerig maakt niet uit. Als we maar niet intolerant zijn!
Plakplaatjes, rugzakjes, allergieen en intoleranties.quote:Op vrijdag 13 december 2019 09:47 schreef Chia het volgende:
Heb het idee dat er tegenwoordig meer mensen met plakplaatjes zijn dan zonder.
Nee ho eens even, de sterkere tolerantie niet allergische medemens moet zich aanpassen aan de zwakkere hoor! Zo werkt evolutie!quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Biedt het dan allebei aanOf gewone yoghurt en vegan, want dit is niet vegan.
Ik ben niet inclusivequote:Op vrijdag 13 december 2019 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ho eens even, de sterkere tolerantie niet allergische medemens moet zich aanpassen aan de zwakkere hoor! Zo werkt evolutie!
beetje achterhaalde kaart wel. ik ken genoeg mensen om hun hele onderarmen vol die gewoon prima werk hebbenquote:Op vrijdag 13 december 2019 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pols en zijkant onderarm is tegenwoordig ook hipster genoeg.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje achterhaalde kaart wel. ik ken genoeg mensen om hun hele onderarmen vol die gewoon prima werk hebben
Als het maar geen datum is, of de naam van je kindquote:Op vrijdag 13 december 2019 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pols en zijkant onderarm is tegenwoordig ook hipster genoeg.
Niet Shanaaja en Priscilla op je onderarmen?quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als het maar geen datum is, of de naam van je kind
Infinity sign met een veertje toch?quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als het maar geen datum is, of de naam van je kind
en een maantje of sterretje op je enkel?quote:
Nee maar wil nog wel een kleine wishbonequote:Op vrijdag 13 december 2019 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en een maantje of sterretje op je enkel?
Goedemorgen Chaiquote:Op vrijdag 13 december 2019 09:47 schreef Chia het volgende:
Heb het idee dat er tegenwoordig meer mensen met plakplaatjes zijn dan zonder.
een wat?quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar wil nog wel een kleine wishbone
zo'n mini tattoos vind ik altijd vrij onzinnig. je moet het wel van een paar meter afstand kunnen zienquote:
En in eerste instantie zie je niet of iemand is uitgeschoten met een pen of dat het een tattoo isquote:Op vrijdag 13 december 2019 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n mini tattoos vind ik altijd vrij onzinnig. je moet het wel van een paar meter afstand kunnen zien
Dan kom je maar dichterbij. Ik zet hem niet voor jou.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n mini tattoos vind ik altijd vrij onzinnig. je moet het wel van een paar meter afstand kunnen zien
zeker als het op een hand of onderarm is.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:51 schreef Chia het volgende:
[..]
En in eerste instantie zie je niet of iemand is uitgeschoten met een pen of dat het een tattoo is
Zo'n moedervlek waarmee je eigenlijk twee jaar geleden al naar de huisarts moest.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:51 schreef Chia het volgende:
[..]
En in eerste instantie zie je niet of iemand is uitgeschoten met een pen of dat het een tattoo is
niet?quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kom je maar dichterbij. Ik zet hem niet voor jou.
Verdeling van stemmen over het land heen is ook wel weer tekenend. En knap dat mensen liever voor Brexit stemmen dan op Corbyn.quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben benieuwd hoe de Brexit straks gaat.
De volgende horde is weer genomen. Met een grotere meerderheid dan dat ik had verwacht.
Tekenend, maar niet onverwachts.quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verdeling van stemmen over het land heen is ook wel weer tekenend. En knap dat mensen liever voor Brexit stemmen dan op Corbyn.
Nog niet gekeken. Vast wel.quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:56 schreef Faxie het volgende:
Hebben de Russen al de schuld gekregen?
Aannemelijk jaquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde vanmiddag eigenlijk naar de film, maar kan nu al zien dat er een hele rij is gereserveerd, dus ben nu bang dat dat een schoolklas of wat voor groep ook is dat de hele tijd zit te kutten.
Confronterend dat het instinctief vadergevoelens bij je oproept?quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:59 schreef Faxie het volgende:
Net zo'n nummer met samples van een brabbelende baby bij de intro.... dat is toch echt wel het meest irritante kutgeluid dat er maar bestaat pfffff
Begrijp niet waarom die Corbyn na herhaaldelijk falen niet vervangen is. Dat had best wel wat uit kunnen maken als daar iemand anders had gestaan.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tekenend, maar niet onverwachts.
En Corbyn is natuurlijk een drama geweest voor Labour. Toen ik het nog volgde zag ik iedere week wel weer een domme actie of foto van hem.
[..]
Nog niet gekeken. Vast wel.
Als je een tattoo voor een ander zet, ipv voor jezelf, dan wel.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
C'est dur dur d'etre bebe!quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:59 schreef Faxie het volgende:
Net zo'n nummer met samples van een brabbelende baby bij de intro.... dat is toch echt wel het meest irritante kutgeluid dat er maar bestaat pfffff
Ik heb altijd gelijkquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je een tattoo voor een ander zet, ipv voor jezelf, dan wel.
Dus qua aandachtshoerderij heb je gelijk.
Moet je een tattoo voor blinden nemen. Meteen je hele lijf vol. Of gewoon van die onderhuidse bolletjes plaatsen als braille.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg hequote:Op vrijdag 13 december 2019 13:33 schreef STING het volgende:
[..]
Oh wow, ik hoor het stemmetje gelijk
quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarom neem je anders een tattoo? Tokkies :’)quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe is de leef, AB?quote:Op vrijdag 13 december 2019 15:17 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Waarom neem je anders een tattoo? Tokkies :’)
Omdat je je binnenste littekens ook aan de buitenkant wil laten zien, duh!quote:Op vrijdag 13 december 2019 15:17 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Klinkt lekker.quote:Op vrijdag 13 december 2019 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben naar winkeltje geweest. Ga straks pompoenstoof met chorizo maken
Oh heerlijk!quote:Op vrijdag 13 december 2019 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat je je binnenste littekens ook aan de buitenkant wil laten zien, duh!
Lekker op zijn Hollands om half 6.quote:Op vrijdag 13 december 2019 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klinkt lekker.
Hoe laat schuiven we aan?
Lig lekker met de katjes op de bank terwijl vriendinlief de centen binnen aan het harken is.quote:Op vrijdag 13 december 2019 15:22 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
De leef is uitstekend ouwe stokkebaas! En de jouwe?
Laatste keer dat hij me DMde was hij verwikkeld in een rechtzaak met een ex.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me dit geregeld af.
Ik mis hem.
Goede leef.quote:Op vrijdag 13 december 2019 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lig lekker met de katjes op de bank terwijl vriendinlief de centen binnen aan het harken is.
op je tong gebeten?quote:Op vrijdag 13 december 2019 15:38 schreef -Straw- het volgende:
Wat is een bloedsmaak in je mond toch vies.
Hopelijk krijgt hij daar de gezondheidszorg die hij nodig heeft.quote:Op vrijdag 13 december 2019 15:28 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Laatste keer dat hij me DMde was hij verwikkeld in een rechtzaak met een ex.
Misschien zit ie vast.
Hoop het ookquote:Op vrijdag 13 december 2019 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt hij daar de gezondheidszorg die hij nodig heeft.
Ik ben eindelijk een tokkiequote:Op vrijdag 13 december 2019 15:17 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Word je nog wel geaccepteerd binnen je familie?quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk een tokkieeens wat anders dan kakker.
Nog maar net.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Word je nog wel geaccepteerd binnen je familie?
Ik droomde vannacht dat ik in een zatte bui een echte tokkietattoo had laten zetten. Was best blij toen ik wakker werd en mijn arm nog puur bleek.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk een tokkieeens wat anders dan kakker.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Elvi nog bedankt voor de website.
Heb net voor een smak geld mede besteld.
Wat had je laten zetten?quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik in een zatte bui een echte tokkietattoo had laten zetten. Was best blij toen ik wakker werd en mijn arm nog puur bleek.
Collega's wilden ook proeven, maar kon niks vinden op de con. En was niet naar de Winter Fair gegaan wegens redenen.quote:
Zo hoort het! De mijne lag languit op de bank met pijn.quote:Op vrijdag 13 december 2019 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lig lekker met de katjes op de bank terwijl vriendinlief de centen binnen aan het harken is.
Ja die ene van Mead and More die altijd op dat soort festivals staat heeft echt hele slechte recensies bij online verkoop. Maar echt intens slechtquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Collega's wilden ook proeven, maar kon niks vinden op de con. En was niet naar de Winter Fair gegaan wegens redenen.
Bij Kollektiv?quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Elvi nog bedankt voor de website.
Heb net voor een smak geld mede besteld.
Oei. Heb je haar verzorgd?quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:40 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Zo hoort het! De mijne lag languit op de bank met pijn.
Oh, is het? Wat zou er dan mis mee zijn? Want met hun mede is weinig mis.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja die ene van Mead and More die altijd op dat soort festivals staat heeft echt hele slechte recensies bij online verkoop. Maar echt intens slechtdus ik durfde niet te bestellen.
Ken ik niet.quote:
Ze leveren niet en zijn niet bereikbaarquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh, is het? Wat zou er dan mis mee zijn? Want met hun mede is weinig mis.
Nee, wat later thuis van een borrel. Maar probeer nu lief te zijn en zo.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei. Heb je haar verzorgd?
[..]
Ah, dat is wel matig.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze leveren niet en zijn niet bereikbaar
Goed zo.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:52 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Nee, wat later thuis van een borrel. Maar probeer nu lief te zijn en zo.
O, jongens uit den haag die vandaag ook een mede sale deden/doen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei. Heb je haar verzorgd?
[..]
Oh, is het? Wat zou er dan mis mee zijn? Want met hun mede is weinig mis.
[..]
Ken ik niet.
Ik over een kleine 2 uur weer weg :’) Naar de club met een paar collega’s. Weken geleden al afgesproken.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dat is wel matig.
Heb je hier wel wat besteld?
[..]
Goed zo.
Kopje thee, zelfgebakken koekje er bij. Aai over bol.
Kat op schoot. Slechte serie kijken onder de deken.
Ik droomde dat ik met een ex in Amsterdam aan het stappen was en dat we stomdronken besloten de naam van eoa club waar we aan het feesten waren op onze arm te laten zetten. Verschrikkelijk.quote:
Oh, ken ik niet.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:58 schreef MCH het volgende:
[..]
O, jongens uit den haag die vandaag ook een mede sale deden/doen.
Lekker man.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:58 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik over een kleine 2 uur weer weg :’) Naar de club met een paar collega’s. Weken geleden al afgesproken.
Jantje’s Verjaardaf of de Bubbles? :pquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik met een ex in Amsterdam aan het stappen was en dat we stomdronken besloten de naam van eoa club waar we aan het feesten waren op onze arm te laten zetten. Verschrikkelijk.
www.kollektivmead.nlquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, ken ik niet.
Hebben ze een site?
[..]
Lekker man.
Ze vermaakt zich vast wel een paar uur zonder jou.
Fictieve club. Met een hele lange naam.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:03 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Jantje’s Verjaardaf of de Bubbles? :p
Misschien is dat het.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Bij goede shit moet je er snel bij zijn denk ik
Fatty.quote:
Meer om te hatenquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien is dat het.
enige dat ze hebben, is vrij prijzig om eens een keer voor de grap te proberen.
[..]
Fatty.
Heb jij al #bommelout laten tatoeëren?quote:
Droomde laatst wel dat ik bij PSV mee mocht doen als linksback.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb jij al #bommelout laten tatoeëren?
Vast een verbetering tov wat er nu staat.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Droomde laatst wel dat ik bij PSV mee mocht doen als linksback.
Ik denk het ook nog echt. Ben alleen geen moderne opkomende back in mijn huidige conditie.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vast een verbetering tov wat er nu staat.
Bij mij ging er 33% vanaf. 50 cent schiet niet echt op.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boek dat ik wil in de aanbieding.
Van 75 euro voor 74,50
Lekker man.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mij ging er 33% vanaf. 50 cent schiet niet echt op.
Nog maar 2 beschikbaar. Wees er snel bij.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Van 75 euro voor 74,50
Oh lekker man, dan kan het geld wat je overhoudt beleggen!quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Van 75 euro voor 74,50
Ik zie wel wat anders dat me interessant lijkt. Dan bespaar ik die 74,50 ook nog eens.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh lekker man, dan kan het geld wat je overhoudt beleggen!
quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:51 schreef CherryLips het volgende:
R&P / Vraag aan depressieve mensen.
Samenvatting?quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:51 schreef CherryLips het volgende:
R&P / Vraag aan depressieve mensen.
TS prikt een probleemgeval zwanger, daarna zsm nog een keer, en komt er nu eindelijk achter dat ze toch wel echt craycray is.quote:
Topic van toto?quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
TS prikt een probleemgeval zwanger, daarna zsm nog een keer, en komt er nu eindelijk achter dat ze toch wel echt craycray is.
Je moet ook geen bitches zwanger prikken, wat een lusterquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
TS prikt een probleemgeval zwanger, daarna zsm nog een keer, en komt er nu eindelijk achter dat ze toch wel echt craycray is.
Gaat wel van kwaad tot erger net het slaan van kinderen en man proberen neer te steken. Denk dat ik in dat geval niet op FOK! zou gaan posten.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het type dat ze vroeger op de brandstapel gooiden.quote:Op zaterdag 14 december 2019 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat wel van kwaad tot erger net het slaan van kinderen en man proberen neer te steken. Denk dat ik in dat geval niet op FOK! zou gaan posten.
In sommige landen nog steeds hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2019 09:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het type dat ze vroeger op de brandstapel gooiden.
Weet ik, mijn samenvatting is alsnog een treffende. Die gast mogen ze ook wel uit de ouderlijke macht zetten.quote:Op zaterdag 14 december 2019 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat wel van kwaad tot erger net het slaan van kinderen en man proberen neer te steken. Denk dat ik in dat geval niet op FOK! zou gaan posten.
Die gast ziet zichzelf net iets andersquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Weet ik, mijn samenvatting is alsnog een treffende. Die gast mogen ze ook wel uit de ouderlijke macht zetten.
Zodra hij van deze vrouw af is zal hij wel weer stuiterend van de coke een nieuwe liefde van z'n leven ontmoeten die hij uit liefde zwanger moet schoppen.
Dat zie je toch wel op de weg?quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die gast ziet zichzelf net iets anders
Dat van het sos snuivende gedrag wist ik niet.quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die gast ziet zichzelf net iets anders
Je schat mensen net iets te hoog in af en toe.quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat zie je toch wel op de weg?
Wat een wijsheid heeft hij toch altijdquote:Op zaterdag 14 december 2019 13:00 schreef Chia het volgende:
Zojuist van @:Lospedrosa geleerd dat positieve mensen nooit depressief kunnen worden. Dat is exclusief voorbehouden aan sikkeneurige types.
Toch weer wat bijgeleerd. Maar of dit nu past in het rijtje: wijsheid komt met de jaren .....quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:00 schreef Chia het volgende:
Zojuist van @:Lospedrosa geleerd dat positieve mensen nooit depressief kunnen worden. Dat is exclusief voorbehouden aan sikkeneurige types.
Gewoon leuke dingen doen, toch.quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:00 schreef Chia het volgende:
Waar dan?quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:00 schreef Chia het volgende:
Heeft 'ie ook nog het briljante advies gegeven om te gaan sporten om het helemaal af te maken?quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:00 schreef Chia het volgende:
Ja. Oké. Je zei het niet met zoveel woorden.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Mensen om je heen met depressie zoveel mogelijk mijden, een omgeving opbouwen met positieve mensen brengt je veel verder.
En op tijd naar bed, structuur in je leven en gezond eten. Dan is het onmogelijk dat je ooit nog tegen problemen aanloopt.quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft 'ie ook nog het briljante advies gegeven om te gaan sporten om het helemaal af te maken?
En bij de vrijmibo je vrouwelijke collega's in de kont knijpen natuurlijk voor de nodige adrenaline.quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:10 schreef Chia het volgende:
En op tijd naar bed, structuur in je leven en gezond eten. Dan is het onmogelijk dat je ooit nog tegen problemen aanloopt.
Je begeeft je nu op je eigen vakgebied.quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En bij de vrijmibo je vrouwelijke collega's in de kont knijpen natuurlijk voor de nodige adrenaline.
Ik knijp vooral in tieten en nooit bij collega's. Dus nee.quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Je begeeft je nu op je eigen vakgebied.
Dat heeft er toch niets mee te maken?quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja. Oké. Je zei het niet met zoveel woorden.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heeft er toch niets mee te maken?
Hij geeft aan dat hij zich liever omgeeft met positieve mensen zoals hier in de SC.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij geeft aan dat hij zich liever omgeeft met positieve mensen zoals hier in de SC.
De manier waarop jullie mensen in psychische nood afbranden en wegpestten doet mij deugdquote:Op zaterdag 14 december 2019 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Psychische nood voor penis zeker.quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:17 schreef Elvi het volgende:
Ik verkeer constant in psychische nood.
Leugens.quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:22 schreef aeque het volgende:
Eindelijk iemand die toegeeft dat ik weggepest ben hier.![]()
Klootzakken.
Iemand uit Nigeria wil iets van je kopen?quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen op marktplaats proberen me op te lichten.
Er wordt zwaar onderboden!quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iemand uit Nigeria wil iets van je kopen?
Gierige hollanders jwzquote:
Oh ja joh?quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen op marktplaats proberen me op te lichten.
Het erge is, dat ik die tafel wel kwijt wil. Hij staat in de weg.quote:
Kan de kringloop 'm niet ophalen? Of is de tafel daar weer te mooi voor eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het erge is, dat ik die tafel wel kwijt wil. Hij staat in de weg.
Dan krijg je er 0 voor.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kan de kringloop 'm niet ophalen? Of is de tafel daar weer te mooi voor eigenlijk?
25.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat bieden ze? Voor vijf euro kun je hem ook in de fik steken met oud en nieuw.
Hahaquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:22 schreef aeque het volgende:
Eindelijk iemand die toegeeft dat ik weggepest ben hier.![]()
Klootzakken.
Ben je er zonder veel gedoe wel vanaf. Maar goed, als ie mooi is en je wil en kan er nog 150 voor vangen bijvoorbeeld zou ik 'm ook niet gratis weggeven. Dat is een te groot verschil.quote:
Is je ban alweer afgelopen? Jammer.quote:
Die zit in bad.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk komt JB nog even online, moet haar nodig iets vragen.
Lavendel doet hem te veel denken aan Thierry.quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil je lavendel of eucalyptus?
Denk niet dat ze je oude spullen wil.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk komt JB nog even online, moet haar nodig iets vragen.
Doe jij geen oervrouwen badderen met vonkjes en sliertjes?quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil je lavendel of eucalyptus?
Vonkjes? Komt vast van alle dikke olie die uit m'n poriën sijpelt. En dan de wrijving van onze lijven tegen het bad.quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe jij geen oervrouwen badderen met vonkjes en sliertjes?
Denk het ook niet. Maar heb een supplier nodig van suikergoed.quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk niet dat ze je oude spullen wil.
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Is je ban alweer afgelopen? Jammer.
Durfde Loka nog wel over straat in jullie dorp met die actieve verkrachter?quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Maar heb een supplier nodig van suikergoed.
volgens mij ben jij zelf een simpeltje met je eentonige verhalen over je levenquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Na al die keren snap je het nog niet. simpeltje.
Zeau, dikke burn hoor!quote:
Ik was in die maand goed disconnected, ik vraag me nu af of jij die arme stakker was met die borderline ex of die burgerflipper uit de kop van snuivend noord hollandquote:
Ik vraag me af over wie je het hebtquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik was in die maand goed disconnected, ik vraag me nu af of jij die arme stakker was met die borderline ex of die burgerflipper uit de kop van snuivend noord holland
Je was even heel relaxt maar het mocht niet lang duren hè?quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:09 schreef MCH het volgende:
[..]
volgens mij ben jij zelf een simpeltje met je eentonige verhalen over je leven
MiJn HobbIes ZiJn BieRtjEsquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:09 schreef MCH het volgende:
[..]
volgens mij ben jij zelf een simpeltje met je eentonige verhalen over je leven
heb het even opgezocht, ik verwar accu met renwanquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me af over wie je het hebt
Jammer dat het bij een maand bleef.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik was in die maand goed disconnected, ik vraag me nu af of jij die arme stakker was met die borderline ex of die burgerflipper uit de kop van snuivend noord holland
haten op een zaterdagavond hahaquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jammer dat het bij een maand bleef.
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:16 schreef MCH het volgende:
[..]
heb het even opgezocht, ik verwar accu met renwan
Ander soort fokken.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:20 schreef MCH het volgende:
Komt Vinnie nog wel of heeft ie fokverbod van z'n nieuwe vlam?
nee, ben niet helemaal fit dit weekend. Laat zelfs de BieRtjEs even staanquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Pure jaloezie op jouw leven natuurlijk
OUWE PIK OUWE PIJPquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:23 schreef MCH het volgende:
[..]
nee, ben niet helemaal fit dit weekend. Laat zelfs de BieRtjEs even staan
Goed voor je Lourdesgevoelquote:
Is inderdaad niks.quote:
Iemand die naam veranderd heeft zo te zienquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noujaaaaaa
[..]
Wie ben jij nou weer?
Heb alleen maar vrouwelijke collega’squote:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb alleen maar vrouwelijke collega’s
Op een andere afdeling gelukkig wel mannen anders zou het echt zwaar zijn!
quote:
quote:
Vind het altijd wel tekenend als vrouwen niet met andere vrouwen kunnen omgaan.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb alleen maar vrouwelijke collega’s
Op een andere afdeling gelukkig wel mannen anders zou het echt zwaar zijn!
Tekenend waarvoor?quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind het altijd wel tekenend als vrouwen niet met andere vrouwen kunnen omgaan.
Hhhnnnngggggquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
DIe kan je sterretje likken terwijl ze pijpt.
Ik ookquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje eng
sommigen krijgn stijfje van angst.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje eng
Ik hoor niet bij die groepquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
sommigen krijgn stijfje van angst.
Mwah mwahquote:
Doel meer op hoe het zoenen gaat en in beeld wordt gebracht.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Welk type val jij dan? Foto’s graag.
Wat vind je daar van?quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doel meer op hoe het zoenen gaat en in beeld wordt gebracht.
Die is er nietquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had gehoopt op een link naar je fetlife account
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |