abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190402895
Beste depressieve Fokkers,

In hoeverre vinden jullie dat je rekening houden met iemand die een mentale ziekte heeft? En hoe ervaren jullie dat zelf? Is het normaal om je steeds achter je ziekte verschuilen? Vind je dat mensen meer van je moeten accepteren want je bent immers ziek?
Vinden jullie jezelf een last voor je omgeving?

Oké dat was meer dan 1 vraag maar dank u voor eventuele verhelderende antwoorden.
Houd van poesjes
pi_190402924
Ik ben geen psycholoog dus geen idee. Mijn ex wijf wel, zal der een berichtje sturen.
  donderdag 12 december 2019 @ 19:29:50 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190403005
Misschien kun je er iets meer moeite in steken om te verwoorden waar jij in jouw geval, met je depressieve echtgenote, tegenaan loopt.

Een vraag als ‘is het normaal dat’ gaat je echt niet helpen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_190403338
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:29 schreef Lienekien het volgende:
Misschien kun je er iets meer moeite in steken om te verwoorden waar jij in jouw geval, met je depressieve echtgenote, tegenaan loopt.

Een vraag als ‘is het normaal dat’ gaat je echt niet helpen.
Nee want dan krijg ik dezelfde antwoorden als gewoonlijk en ik vraag dit nu aan mensen die zelf depressief zijn. Evt mensen die iemand met een depressie in hun omgeving hebben kan ook nog.
Houd van poesjes
  donderdag 12 december 2019 @ 19:48:19 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190403487
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:43 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Nee want dan krijg ik dezelfde antwoorden als gewoonlijk en ik vraag dit nu aan mensen die zelf depressief zijn. Evt mensen die iemand met een depressie in hun omgeving hebben kan ook nog.
Uit al je vragen blijkt wel heel duidelijk je oordeel. Jij vindt dat ze zich verschuilt en dat ze je tot last is. En je bent het er niet mee eens dat zij er zo mee omgaat.
pi_190403658
Waarom is mij reactie weggehaald? Was serieus.
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_190403693
quote:

[..]

Zelf voel ik me prima, maar heb wel enkele mensen in mijn omgeving met dit issue. En ook depressieve mensen zijn net mensen, en dus verschillend; sommigen dachten dat ze anderen ontzettend tot last waren (en voelden zich daardoor nog slechter), maar er was er ook een bij die zich vol overgave in een slachtofferrol stortte. Er valt dus niet een eenduidig antwoord te geven.
pi_190403904
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Zelf voel ik me prima, maar heb wel enkele mensen in mijn omgeving met dit issue. En ook depressieve mensen zijn net mensen, en dus verschillend; sommigen dachten dat ze anderen ontzettend tot last waren (en voelden zich daardoor nog slechter), maar er was er ook een bij die zich vol overgave in een slachtofferrol stortte. Er valt dus niet een eenduidig antwoord te geven.
Hmm oké dankjewel
Houd van poesjes
pi_190404080
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Uit al je vragen blijkt wel heel duidelijk je oordeel. Jij vindt dat ze zich verschuilt en dat ze je tot last is. En je bent het er niet mee eens dat zij er zo mee omgaat.
En er zelf wat van vinden mag niet? Vandaar dat ik wil weten hoe mensen die zelf depressief zijn hier over denken.
Houd van poesjes
pi_190404147
quote:

[..]

Maar ook niet elke persoon met een depressie is hetzelfde.
pi_190404164
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En dit. Zijn niet echt open vragen zo...
pi_190404188
Ja hoi. Mijn partner is depressief. Wat wil je precies weten?

Maar een voorzetje: ja, ik hou rekening met hem. Dat moet ook, want sommige dingen lukken hem nu gewoon niet. Dagelijkse taken vallen hem zwaar, veel zwaarder dan voor de depressie. Op slechte dagen is uberhaupt opstaan al een worsteling. Die depressie is er nu altijd, 24/7. De ene keer meer dan de andere, maar toch, hij is er. Ik kan niet alles van mijn partner vragen, en soms zijn zelfs simpele verzoeken al te veel. Laat staan als ik zelf hulp nodig heb, daar heeft partner nu totaal de ruimte niet voor.

Is dat ook zwaar voor mij? Ja. Baal ik daar soms van? Ja. Maar het is nu even wat het is en het hoort bij het ziektebeeld. Of dat verschuilen is? Ik denk het niet. Je zet die depressie niet even aan of uit, dat is er, daar baalt mijn man net zo goed van.
pi_190404191
Mensen om je heen met depressie zoveel mogelijk mijden, een omgeving opbouwen met positieve mensen brengt je veel verder.
Vakman pur sang
pi_190404275
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Mensen om je heen met depressie zoveel mogelijk mijden, een omgeving opbouwen met positieve mensen brengt je veel verder.
Nou. Dat is ook een manier ja.
Hoe zie je dat voor je als je getrouwd bent en kinderen hebt met degene die depressief wordt? Dat kan iedereen gebeuren he, dat weet je niet op voorhand ofzo.
pi_190404339
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:11 schreef silliegirl het volgende:
Ja hoi. Mijn partner is depressief. Wat wil je precies weten?

Maar een voorzetje: ja, ik hou rekening met hem. Dat moet ook, want sommige dingen lukken hem nu gewoon niet. Dagelijkse taken vallen hem zwaar, veel zwaarder dan voor de depressie. Op slechte dagen is uberhaupt opstaan al een worsteling. Die depressie is er nu altijd, 24/7. De ene keer meer dan de andere, maar toch, hij is er. Ik kan niet alles van mijn partner vragen, en soms zijn zelfs simpele verzoeken al te veel. Laat staan als ik zelf hulp nodig heb, daar heeft partner nu totaal de ruimte niet voor.

Is dat ook zwaar voor mij? Ja. Baal ik daar soms van? Ja. Maar het is nu even wat het is en het hoort bij het ziektebeeld. Of dat verschuilen is? Ik denk het niet. Je zet die depressie niet even aan of uit, dat is er, daar baalt mijn man net zo goed van.
Maar vind je het dan niet superkut als je zelf hulp nodig hebt hij die dan niet kan geven? Het kan toch niet alleen maar steeds geven zijn en nooit iets terug krijgen? Ja ik snap dat je het niet zomaar aan of uit kan zetten maar het vraagt gewoon veel aanpassing van de niet depressieve persoon in de relatie. En je krijgt weinig tot niets terug.
Houd van poesjes
pi_190404925
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Een hotel nemen tot het over is?
Of scheiden hè.
Gelukkig zie ik dat zelf toch anders.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:16 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Maar vind je het dan niet superkut als je zelf hulp nodig hebt hij die dan niet kan geven? Het kan toch niet alleen maar steeds geven zijn en nooit iets terug krijgen? Ja ik snap dat je het niet zomaar aan of uit kan zetten maar het vraagt gewoon veel aanpassing van de niet depressieve persoon in de relatie. En je krijgt weinig tot niets terug.
Dat is af en toe redelijk kut ja. En geloof me dat er zat momenten zijn geweest waarbij ik daar ook heel boos om ben (geweest.). Het vraagt inderdaad heel veel aanpassen. En nee, daar krijg je niet perse iets voor terug.

En zonder in detail te treden; er waren ook echt voor mij emotioneel zware zaken afgelopen tijd. Waar ik normaliter samen met man doorheen zou ploegen, door erover te praten en het te delen. Maar nu gaat dat niet. Dus deed (en doe) ik het alleen. Daar heb ik regelmatig ook best verdriet om.

Maar; ik zie ook mijn man onwijs knokken om uit dat donkere dal te komen. Om weer de man en vader te kunnen zijn die hij eigenlijk is. Dus ik pas me aan, met liefde, zodat hij alle ruimte heeft om te knokken. En ik zie dit dus als iets tijdelijks;
die depressie overleven we wel, en daarna komt er hopelijk wel weer iets terug.
pi_190405097
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:37 schreef silliegirl het volgende:

[..]

[..]

Dat is af en toe redelijk kut ja. En geloof me dat er zat momenten zijn geweest waarbij ik daar ook heel boos om ben (geweest.). Het vraagt inderdaad heel veel aanpassen. En nee, daar krijg je niet perse iets voor terug.

En zonder in detail te treden; er waren ook echt voor mij emotioneel zware zaken afgelopen tijd. Waar ik normaliter samen met man doorheen zou ploegen, door erover te praten en het te delen. Maar nu gaat dat niet. Dus deed (en doe) ik het alleen. Daar heb ik regelmatig ook best verdriet om.

Maar; ik zie ook mijn man onwijs knokken om uit dat donkere dal te komen. Om weer de man en vader te kunnen zijn die hij eigenlijk is. Dus ik pas me aan, met liefde, zodat hij alle ruimte heeft om te knokken. En ik zie dit dus als iets tijdelijks;
Oké duidelijk. Ik ben dus niet de enige die dit kut vind. En ik heb het ook helemaal gehad met steeds maar begripvol zijn.
Houd van poesjes
  Redactie Frontpage donderdag 12 december 2019 @ 20:58:42 #18
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_190405453
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:44 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Oké duidelijk. Ik ben dus niet de enige die dit kut vind. En ik heb het ook helemaal gehad met steeds maar begripvol zijn.
Voor het gemak negeer je haar laatste alinea maar even, degene die juist de kern van het verhaal is en hoe ze er in staat.

Je bent op zoek naar bevestiging, maar elk mens is nu eenmaal anders. Dat geldt voor depressieve en niet-depressieve mensen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_190405515
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:44 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Dat lukt mij ook de ene keer beter dan de andere hoor, begripvol zijn.

Wat mij wel helpt is, is mijn “kennis” over depressiviteit (ben zelf psycholoog), dus ik snáp ook hoe het werkt en waarom het zo gaat. Wellicht helpt het jou ook om je er goed in te verdiepen. Kan meestal ook wel door in gesprek te gaan met de behandelaar van je vrouw.
pi_190405755
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:58 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Voor het gemak negeer je haar laatste alinea maar even, degene die juist de kern van het verhaal is en hoe ze er in staat.

Je bent op zoek naar bevestiging, maar elk mens is nu eenmaal anders. Dat geldt voor depressieve en niet-depressieve mensen.
Niet zozeer bevestiging meer dat ik geen zin heb om iedere keer als een narcistische egoïstische lul weggezet te worden.
Houd van poesjes
pi_190405891
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:00 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dat lukt mij ook de ene keer beter dan de andere hoor, begripvol zijn.

Wat mij wel helpt is, is mijn “kennis” over depressiviteit (ben zelf psycholoog), dus ik snáp ook hoe het werkt en waarom het zo gaat. Wellicht helpt het jou ook om je er goed in te verdiepen. Kan meestal ook wel door in gesprek te gaan met de behandelaar van je vrouw.
Word je dan ook boos op je man? Als je zo'n weinig begrip moment heb bedoel ik.
Houd van poesjes
pi_190405990
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:12 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Word je dan ook boos op je man? Als je zo'n weinig begrip moment heb bedoel ik.
Ja. Maar niet in de zin dat ik dan tegen hem ga schreeuwen oid. In de meeste gevallen merk
ik rustig op dat ik boos word, en ga dan maar even weg om tot 10 te tellen. Of tot 100.
pi_190406417
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:16 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ja. Maar niet in de zin dat ik dan tegen hem ga schreeuwen oid. In de meeste gevallen merk
ik rustig op dat ik boos word, en ga dan maar even weg om tot 10 te tellen. Of tot 100.
Maar dan blijf je zelf dus met boosheid zitten? Wel knap dat je het kunt trouwens, ik kan het niet
Houd van poesjes
pi_190407230
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:25 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Maar dan blijf je zelf dus met boosheid zitten? Wel knap dat je het kunt trouwens, ik kan het niet
Nee. Mij helpt het dus om te bedenken dat man er ook niks aan kan doen, die depressie is kut maar niemand heeft er schuld aan. Dan word ik zelf ook weer rustiger. Ik kan ook wel boos worden, maar daar schiet niemand wat mee op. Man wordt daar enkel somberder van en mij helpt het ook niet.
  donderdag 12 december 2019 @ 22:01:03 #25
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190407531
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:08 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Niet zozeer bevestiging meer dat ik geen zin heb om iedere keer als een narcistische egoïstische lul weggezet te worden.
Dat ben je niet. Het is echt doodnormaal dat dit alles loodzwaar is voor je.

Waarom heb jij geen hulp hierbij? Hoe je hiermee om moet gaan?
Wat heb jij om even lekker los te kunnen laten. Te ventileren, stoom af te blazen?

Je werkt, werkt en werkt nog wat meer. Houdt 1001 ballen in de lucht en bent vrijwel alleen bezig met verantwoordelijk zijn, de stabiele factor te zijn.
En dat lukt niet in deze omstandigheden, dat zou niemand lukken.
Waar is jouw gewoon even lekker alleen voor jou? Waar is jouw hulp om hiermee om te gaan? Waar is jouw stoom afblazen/opladen?

Zorg wat beter voor jezelf. Dat verdien je echt wel. Je hoeft niet alles (alleen) te dragen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_190407786
Ik ben depressief geweest en mijn partner is recent depressief geweest. Je bent ook gewoon ziek op dat moment. Maar dat maakt het niet minder frustrerend voor de partner natuurlijk.
pi_190407835
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:37 schreef silliegirl het volgende:

[..]

[..]

Dat is wel heel lief eigenlijk. ^O^
Vakman pur sang
pi_190408079
oeps verkeerde topic. :')

[ Bericht 54% gewijzigd door Lospedrosa op 12-12-2019 22:57:32 ]
Vakman pur sang
  donderdag 12 december 2019 @ 22:56:11 #29
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190408754
Depressie kun je niet zien. Communiceren is de enige mogelijkheid om aan te geven hoe je je voelt. Je moet als partner er dus op kunnen vertrouwen dat degene met depressie de waarheid vertelt.

Als jij het hebt over "verschuilen achter" dan heb je dat vertrouwen niet (meer). Misschien terecht. Maar misschien heeft je partner ook geen vertrouwen meer in jou en probeert ze dingen af te dwingen omdat het op een andere manier niet lukt om tot je door te dringen.
Gezien je PoHi heb je het vertrouwen van je vrouw regelmatig ernstig beschadigd, wat haar herstel zeker niet ten goede komt. Vrij logische reactie dan dat ze mogelijk wat overdrijft als het gaat om het niet kunnen bieden van emotionele steun wanneer jij dat nodig hebt.
pi_190408974
Ik heb haar vertrouwen beschadigd? Eerder andersom.
En als je nog geen greintje steun kunt opbrengen voor je man die net z'n pa heeft begraven vind ik dat niet kunnen. Ik heb het hele jaar voor haar klaar gestaan, alles gedaan wat binnen mijn kunnen lag om haar te helpen, ik spaar pandapunten terwijl ik gewoon getrouwd ben. En dan zou ik haar vertrouwen zo ernstig beschadigd hebben dat ze niet een klein beetje steun kan opbrengen? Die gaat er bij mij niet in.
Houd van poesjes
pi_190409140
1. Niet in de slachtofferol gaan, hoe moeilijk het ook is.
2. Alleen in positieve constructieve zin rekeninghouden met depressieven, zodat ze gaan inzien dat alleen zij ervoor kunnen zorgen om beter te worden (en dus niet voor medicijnen of andere pleisters kiezen).
  donderdag 12 december 2019 @ 23:14:20 #32
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190409226
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:04 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
En als je nog geen greintje steun kunt opbrengen voor je man die net z'n pa heeft begraven vind ik dat niet kunnen. Ik heb het hele jaar voor haar klaar gestaan, alles gedaan wat binnen mijn kunnen lag om haar te helpen, ik spaar pandapunten terwijl ik gewoon getrouwd ben. En dan zou ik haar vertrouwen zo ernstig beschadigd hebben dat ze niet een klein beetje steun kan opbrengen? Die gaat er bij mij niet in.
Precies dat dus. Jij kunt je niet inleven in haar situatie, je toont een voortdurend gebrek aan empathie tegenover haar. En als jij zielig bent moet zij maar even haar ziekte opzij schuiven om jou in je egocentrisme te bevestigen. Waarom zou ze jou steunen nadat je haar voortdurend dwarsboomt en ook nu niks wilt weten van haar gevoelens? Volgens mij is zij degene die je rouwende dochter opvangt als jij werken bent.
pi_190409307
Vind de reacties vrij soft. Ik vind inderdaad dat een depressie iets is wat je kan overkomen zeker als het familiair is. Maar het moet een korte periode zijn en degene moet er alles aan doen om er snel af te komen.
Als het chronisch is of er is geen wil er iets mee te doen dan word je niet gelukkig.
En het leven is geen repetitie maar the real deal, je moet nu leven anders gaat het in treurnis voorbij.
Vakman pur sang
  vrijdag 13 december 2019 @ 00:06:15 #34
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190410229
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:14 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Precies dat dus. Jij kunt je niet inleven in haar situatie, je toont een voortdurend gebrek aan empathie tegenover haar. En als jij zielig bent moet zij maar even haar ziekte opzij schuiven om jou in je egocentrisme te bevestigen. Waarom zou ze jou steunen nadat je haar voortdurend dwarsboomt en ook nu niks wilt weten van haar gevoelens? Volgens mij is zij degene die je rouwende dochter opvangt als jij werken bent.
Dat hoeft ze niet te doen en dan kan ik gelijk mijn conclusies trekken. En nee ze vangt niemand op.
Houd van poesjes
pi_190411354
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:04 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
Dat past anders wel bij het ziektebeeld.

Je kan gewoon vaak niet leunen op een depressieve partner. Het is ook niet ongewoon dat een depressieve partner geen zin meer heeft in seks.

En de depressieve partner dwingen om dat allemaal wel te doen lijkt mij de genezing in de weg te staan.
pi_190411378
Waarom ga je eigenlijk niet bij haar weg in plaats van 40.000 topics te openen waarin je over je vrouw klaagt?
pi_190411403
Omgaan: bij veel mensen werkt empathisch directief wel. Vriendelijk en steunend, maar wel een duwtje geven in het oppakken van (kleine) taken. Dat moet je natuurlijk wel doseren. Achteraf ook aangeven hoe fijn je het vindt dat het gelukt is, welgemeend en niet slijmerig uiteraard.

De behandelaren zeggen dat je elke dag even moet wandelen, ga je mee?

Lukt het je vandaag om [de was] te doen?

Heeft de instelling van je vrouw geen hulp aan familieleden? Als ik jou was zou ik daar contact mee opnemen.
  vrijdag 13 december 2019 @ 06:57:52 #38
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190411414
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 06:45 schreef DW457 het volgende:
Waarom ga je eigenlijk niet bij haar weg in plaats van 40.000 topics te openen waarin je over je vrouw klaagt?
Ja dat ga ik ook doen. Ik wacht alleen even op het juiste moment om het te vertellen.
Houd van poesjes
pi_190411444
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 00:06 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Dat hoeft ze niet te doen en dan kan ik gelijk mijn conclusies trekken. En nee ze vangt niemand op.
Ze KAN het ook niet doen. Zo’n depressie slurpt alles op. Je eigen emoties (alles wordt zwart), maar ook je vermogen om je te verplaatsen in een ander. Empathie kost ook energie en dat is er niet, want alles wordt door de depressie verbruikt. Je vrouw is ziek. Van iemand die doodziek en daardoor nauwelijks aanspreekbaar verwacht je ook minder qua steun en medeleven. Een depressie is écht niet anders.
  vrijdag 13 december 2019 @ 07:06:51 #40
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190411447
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 06:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
Omgaan: bij veel mensen werkt empathisch directief wel. Vriendelijk en steunend, maar wel een duwtje geven in het oppakken van (kleine) taken. Dat moet je natuurlijk wel doseren. Achteraf ook aangeven hoe fijn je het vindt dat het gelukt is, welgemeend en niet slijmerig uiteraard.

De behandelaren zeggen dat je elke dag even moet wandelen, ga je mee?

Lukt het je vandaag om [de was] te doen?

Heeft de instelling van je vrouw geen hulp aan familieleden? Als ik jou was zou ik daar contact mee opnemen.
Het is niet zozeer dat maar meer het feit dat ze denkt dat mijn wereld om haar draait. Woensdag was de begrafenis van mijn vader, ze wilde mee zodat ze mij kon steunen volgens haar eigen zeggen. Maar ons pa was nog niet gearriveerd bij het uitvaartcentrum of madam begon te miepen dat ze het toch terug naar huis wou want ze vond het te druk en ze kende niemand. En die is net zo lang aan m'n kop blijven zeuren dat ik haar heb gezegd dat ze in de auto moest gaan zitten en wachten tot ik terug was. En daar was ze boos over en zodoende heb ik haar direct na de uitvaartdienst terug gebracht en was ik te laat bij het kerkhof, want de kist lag al in het graf en de mensen waren al begonnen met er aarde op te gooien. Het gaat mij dus meer om dat gemauw van ik ben ziek en jij moet jezelf schikken naar wat ik wil en wel nu meteen.
Ik heb haar nota bene vooraf gevraagd of ze zeker wist of ze het aankon en ze antwoordde met ja.
En dit was echt de laatste druppel voor mij.
Houd van poesjes
  vrijdag 13 december 2019 @ 07:12:42 #41
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190411478
M'n ex had een angststoornis die een zware stempel drukte. Na 4 jaar rekening houden met, veel praten, veel begrip, veel ruzie etc, kwam ik tot een conclusie dat er niets zou veranderen.

Mijn ex deed altijd moeilijk als ik alleen de deur uit wilde (ik ben dus 2 keer op stap geweest in die tijd). Hij deed moeilijk als ik naar m'n ouders wilde, dus dat gebeurde ook zelden. Die enkele keer dat we wel gingen, verziekte hij de sfeer. Mijn ex deed moeilijk als mijn familie bij mij wilde komen, dan verziekte hij ook de sfeer (er op staan dat hij mee ging naar Londen, en dan ruzie maken).

Na 4 jaar praten over hulp zoeken en na maandelijks toezeggingen van zijn kant.. niks. Hij is nog steeds boos dat ik ben weggegaan bij hem, en hij snapt het niet.

Depressie is in de regel tijdelijk. Een paar jaar is wel te doen als je van elkaar houdt en samen kinderen hebt, maar er zijn grenzen.
Resistance is futile.
  vrijdag 13 december 2019 @ 07:15:14 #42
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190411487
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 06:57 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ja dat ga ik ook doen. Ik wacht alleen even op het juiste moment om het te vertellen.
Nou, duidelijk.

Dus die vragen uit de OP hadden inderdaad geen enkele zin.
  vrijdag 13 december 2019 @ 07:24:25 #43
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190411529
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 06:57 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

c_/
20 januari is blue Monday, de meest deprimerende dag van het jaar (zeggen ze). Doe met deze info wat je wil.
  vrijdag 13 december 2019 @ 07:28:26 #44
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190411539
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 07:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou, duidelijk.

Dus die vragen uit de OP hadden inderdaad geen enkele zin.
Jawel, het is mij nu duidelijk dat mensen die depressief zijn en een persoonlijkheidsstoornis hebben gewoon onmogelijk zijn om mee te leven en dat je dat maar moet accepteren want ze zijn tenslotte ziek en kunnen niks aan hun gedrag doen. Ik denk daar anders over maar de paar antwoorden bevestigen wat ik eigenlijk al dacht.
Houd van poesjes
  vrijdag 13 december 2019 @ 07:28:55 #45
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190411541
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 07:24 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

c_/
20 januari is blue Monday, de meest deprimerende dag van het jaar (zeggen ze). Doe met deze info wat je wil.
Ik ga zo lang niet wachten.
Houd van poesjes
  vrijdag 13 december 2019 @ 07:30:18 #46
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190411545
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 december 2019 07:12 schreef Seven. het volgende:
M'n ex had een angststoornis die een zware stempel drukte. Na 4 jaar rekening houden met, veel praten, veel begrip, veel ruzie etc, kwam ik tot een conclusie dat er niets zou veranderen.

Mijn ex deed altijd moeilijk als ik alleen de deur uit wilde (ik ben dus 2 keer op stap geweest in die tijd). Hij deed moeilijk als ik naar m'n ouders wilde, dus dat gebeurde ook zelden. Die enkele keer dat we wel gingen, verziekte hij de sfeer. Mijn ex deed moeilijk als mijn familie bij mij wilde komen, dan verziekte hij ook de sfeer (er op staan dat hij mee ging naar Londen, en dan ruzie maken).

Na 4 jaar praten over hulp zoeken en na maandelijks toezeggingen van zijn kant.. niks. Hij is nog steeds boos dat ik ben weggegaan bij hem, en hij snapt het niet.

Depressie is in de regel tijdelijk. Een paar jaar is wel te doen als je van elkaar houdt en samen kinderen hebt, maar er zijn grenzen.
Klote dat je er 4 jaar over hebt gedaan om tot die conclusie te komen. Ik ben gelukkig nu al tot die conclusie gekomen dankzij Fok.
Houd van poesjes
pi_190411556
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 06:45 schreef DW457 het volgende:
De depressie van zijn vrouw is gerelateerd aan haar zwangerschapshormonen. Het herstellen van die depressie kan dus pas echt beginnen na de bevalling. Bij hun vorige kind was dat ook zo, maar TS heeft haar toch 'per ongeluk' opnieuw zwanger geprikt omdat hij per se wilde neuken.

Hij is zelf een belangrijke oorzaak van de situatie zoals die nu is, alleen hij weigert verantwoordelijkheid te nemen voor de gevolgen ervan en schuift het liever op zijn depressieve vrouw af.
pi_190411562
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 07:30 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Klote dat je er 4 jaar over hebt gedaan om tot die conclusie te komen. Ik ben gelukkig nu al tot die conclusie gekomen dankzij Fok.
Seven. is echter wel zo slim geweest om zich niet voort te planten met die dude. Dan is het na 4 jaar ook echt klaar en blijf je niet voor altijd verbonden vanwege de kinderen.

In jouw geval is uit elkaar gaan absoluut geen recept voor minder gezeik en problemen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2019 07:34:54 ]
  vrijdag 13 december 2019 @ 07:35:48 #49
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190411582
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 07:28 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ik ga zo lang niet wachten.
Gelukkig maar want ik ben geen geduldig type.
pi_190411597
De vrouw van TS is zwanger? Of net geweest.
Vakman pur sang
  vrijdag 13 december 2019 @ 07:40:37 #51
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190411607
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:25 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

In hoeverre vinden jullie dat je rekening houden met iemand die een mentale ziekte heeft? En hoe ervaren jullie dat zelf? Is het normaal om je steeds achter je ziekte verschuilen? Vind je dat mensen meer van je moeten accepteren want je bent immers ziek?

Oké dat was meer dan 1 vraag maar dank u voor eventuele verhelderende antwoorden.
Ik hou veel rekening mee met iemand dat depressief is. Vroeger toen ik eerst ziek werd, werd er totaal geen rekening met mij gehouden. Ik kreeg te maken met veel kritiek en vernedering, maar kreeg weer respect toen ik begon te presteren.

Inmiddels snapt mijn omgeving het beter. Maar belangrijker is dat ik mezelf beter snapt en weet dat ik niks kan doen aan het feit dat ik ziek ben. Ik verwacht geen begrip van mijn omgeving, maar voel niet meer schuldig als ik iets niet kan.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 13 december 2019 @ 07:41:27 #52
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190411610
quote:

[..]

Jawel, het is mij nu duidelijk dat mensen die depressief zijn en een persoonlijkheidsstoornis hebben gewoon onmogelijk zijn om mee te leven en dat je dat maar moet accepteren want ze zijn tenslotte ziek en kunnen niks aan hun gedrag doen. Ik denk daar anders over maar de paar antwoorden bevestigen wat ik eigenlijk al dacht.
Ja, zinloos, dus.
  vrijdag 13 december 2019 @ 07:42:08 #53
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190411614
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 07:39 schreef Lospedrosa het volgende:
De vrouw van TS is zwanger? Of net geweest.
Zwanger.
  vrijdag 13 december 2019 @ 07:42:39 #54
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190411620
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 07:33 schreef Chia het volgende:

[..]

Seven. is echter wel zo slim geweest om zich niet voort te planten met die dude. Dan is het na 4 jaar ook echt klaar en blijf je niet voor altijd verbonden vanwege de kinderen.

In jouw geval is uit elkaar gaan absoluut geen recept voor minder gezeik en problemen.
Ja!
  vrijdag 13 december 2019 @ 07:43:14 #55
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_190411624
Ik ben een beetje apart geval hier, maar ik ben de type die gewoon depressieve mensen ditcht waar ze bij staan.

ik heb geen tijd, geld, energie, attentie en geduld voor volwassen mensen die een beetje huilie huilie doen. Vaak komt het er op neer dat ze ook nog ernaast liegen, bitchen, roddelen etc. en het vaak WEL weten dat ze dit soort shitgedrag vertonen maar dat het hen gewoon niet boeit want 'ik ben zooooo zielig'

Mensen in Afrika hebben niet eens tijd om depressief te zijn.
  vrijdag 13 december 2019 @ 07:44:15 #56
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190411631
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 07:32 schreef Chia het volgende:

[..]

De depressie van zijn vrouw is gerelateerd aan haar zwangerschapshormonen. Het herstellen van die depressie kan dus pas echt beginnen na de bevalling. Bij hun vorige kind was dat ook zo, maar TS heeft haar toch 'per ongeluk' opnieuw zwanger geprikt omdat hij per se wilde neuken.

Hij is zelf een belangrijke oorzaak van de situatie zoals die nu is, alleen hij weigert verantwoordelijkheid te nemen voor de gevolgen ervan en schuift het liever op zijn depressieve vrouw af.
Ja, dat dus.
Weten dat iemand depressief wordt van zwangerschap en dan tòch met kip schoppen en dus ziek maken.
Weten dat het over is na ca. 9 maanden maar toch willen gaan scheiden omdat je haar ziek maakt.
Hoe ziek ben je dan zelf :r
Dankzij FOK! had hij ook al jaren terug kunnen weten dat dit huwelijk zou mislukken.
pi_190411669
quote:

[..]

In je OP gaat het over depressie, nu over depressie èn een persoonlijkheidsstoornis. Dat is natuurlijk ook niet hetzelfde.

En je stelt je grens zelf ook niet, daarom is het moeilijk voor jullie samen. Zie dat voorbeeld van die begrafenis.
Als jij had gezegd ‘als je maar weet dat ik je niet tussendoor terugbreng’ en je daaraan hield, had ze misschien niet meegegaan, of zich op de achtergrond kunnen houden tot t klaar was.
Nu was het kut voor haar èn voor jou.
pi_190411671
Mensen die zich bewust "verschuilen" achter een depressie, zijn eigenlijk helemaal niet zo depressief. Dat geldt niet alleen voor depressies. Depressief zijn is namelijk geen keuze. De meeste (zwaar) depressieve mensen schamen zich en isoleren zichzelf daarom.

"Gebruik/Misbruik maken van" is veelal een kenmerk die niet bij een echte depressie past. Ja, een echt depressief mens kan zeer egoïstisch zijn, maar betrekt dat meestal niet zozeer op anderen (alleen door uitsluiten, niet door te betrekken) . Kenmerken van uitbuiten zijn vaak toebedeeld aan andere psychische (persoonlijkheids-) stoornissen of afwijkingen.
pi_190411694
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 07:49 schreef Cockwhale het volgende:
Mensen die zich bewust "verschuilen" achter een depressie, zijn eigenlijk helemaal niet zo depressief. Dat geldt niet alleen voor depressies. Depressief zijn is namelijk geen keuze. De meeste (zwaar) depressieve mensen schamen zich en isoleren zichzelf daarom.

"Gebruik/Misbruik maken van" is veelal een kenmerk die niet bij een echte depressie past. Ja, een echt depressief mens kan zeer egoïstisch zijn, maar betrekt dat meestal niet zozeer op anderen (alleen door uitsluiten, niet door te betrekken) . Kenmerken van uitbuiten zijn vaak toebedeeld aan andere psychische (persoonlijkheids-) stoornissen of afwijkingen.
Mooi gezegd. Terugkoppeling naar de OP ook, ik denk dat de meeste mensen met een depressie zich als last voelen. Want het is dan bijna onmogelijk om je voor te stellen dat mensen je nog de moeite waard vinden, je vindt jezelf al bijna niets waard. Een depressie is echt heel naar, heftig en allesverslindend.

En als partner is dat lastig, vooral als je geen ziekte inzicht hebt. Op goede momenten maakte ik de boodschappenlijst en ging vriend dat halen, of gingen we samen. Op slechte dagen kookte ik, op betere samen. Niet nadenken maar wel iets doen.
Op slechte momenten zat hij de hele dag op de bank zonder iets te zeggen om vervolgens bij elke vraag of mini verantwoordelijkheid in te storten. Sliep niet, vergat te eten, kon oprecht niets bedenken om te doen.

Zo'n idee van een last zijn, het niet waard zijn, niets kunnen. Voor mij waren grenzen belangrijk. Ik wil luisteren en steunen maar niet altijd 24/7. Als ik het niet trok of zwaar vond dan ging ik even de deur uit. Bios, sauna. Even voor mezelf zorgen. En ik heb ook geleerd hulp en steun te vragen van anderen.

[ Bericht 22% gewijzigd door Koettie op 13-12-2019 08:02:36 ]
  vrijdag 13 december 2019 @ 08:07:22 #60
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_190411827
quote:

[..]

Maar jij bent zelf ook onmogelijk om mee te leven vanwege jou als persoon met al je ellende, bagage en manieren van omgaan met

Dus wat dat betreft dan weer een ideale match met nog zo iemand ^O^

Wel top dat je tot deze conclusie komt nadat je drie keer een kind bij haar verwekt. Groot licht ben je toch
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_190411876
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 07:52 schreef Koettie het volgende:

[..]

Mooi gezegd. Terugkoppeling naar de OP ook, ik denk dat de meeste mensen met een depressie zich als last voelen. Want het is dan bijna onmogelijk om je voor te stellen dat mensen je nog de moeite waard vinden, je vindt jezelf al bijna niets waard. Een depressie is echt heel naar, heftig en allesverslindend.

En als partner is dat lastig, vooral als je geen ziekte inzicht hebt. Op goede momenten maakte ik de boodschappenlijst en ging vriend dat halen, of gingen we samen. Op slechte dagen kookte ik, op betere samen. Niet nadenken maar wel iets doen.
Op slechte momenten zat hij de hele dag op de bank zonder iets te zeggen om vervolgens bij elke vraag of mini verantwoordelijkheid in te storten. Sliep niet, vergat te eten, kon oprecht niets bedenken om te doen.

Zo'n idee van een last zijn, het niet waard zijn, niets kunnen. Voor mij waren grenzen belangrijk. Ik wil luisteren en steunen maar niet altijd 24/7. Als ik het niet trok of zwaar vond dan ging ik even de deur uit. Bios, sauna. Even voor mezelf zorgen. En ik heb ook geleerd hulp en steun te vragen van anderen.
Ik heb zelf in mijn leven ook een zware depressie gehad, en inderdaad elk klein dingetje of tegenslag kan overbelasten of een paniekreactie veroorzaken. Op sommige momenten ben je volledig afwezig, op andere momenten ben je als een prooidier in de jungle met alle zintuigen op scherp (overlevingsstand). Bij het herstel is het alsof je alles opnieuw moet leren. Je moet over alles nadenken, de gewoonten moeten weer opnieuw aangewakkerd worden.
  vrijdag 13 december 2019 @ 08:32:17 #63
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190411957
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 07:06 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Het is niet zozeer dat maar meer het feit dat ze denkt dat mijn wereld om haar draait. Woensdag was de begrafenis van mijn vader, ze wilde mee zodat ze mij kon steunen volgens haar eigen zeggen. Maar ons pa was nog niet gearriveerd bij het uitvaartcentrum of madam begon te miepen dat ze het toch terug naar huis wou want ze vond het te druk en ze kende niemand. En die is net zo lang aan m'n kop blijven zeuren dat ik haar heb gezegd dat ze in de auto moest gaan zitten en wachten tot ik terug was. En daar was ze boos over en zodoende heb ik haar direct na de uitvaartdienst terug gebracht en was ik te laat bij het kerkhof, want de kist lag al in het graf en de mensen waren al begonnen met er aarde op te gooien. Het gaat mij dus meer om dat gemauw van ik ben ziek en jij moet jezelf schikken naar wat ik wil en wel nu meteen.
Ik heb haar nota bene vooraf gevraagd of ze zeker wist of ze het aankon en ze antwoordde met ja.
Dat had ik dus gewoon niet gedaan.
Neen een bus, ga op de achterbank van de auto liggen janken, maar ik had haar niet tussendoor naar huis gebracht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190412056
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 08:17 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ik heb zelf in mijn leven ook een zware depressie gehad, en inderdaad elk klein dingetje of tegenslag kan overbelasten of een paniekreactie veroorzaken. Op sommige momenten ben je volledig afwezig, op andere momenten ben je als een prooidier in de jungle met alle zintuigen op scherp (overlevingsstand). Bij het herstel is het alsof je alles opnieuw moet leren. Je moet over alles nadenken, de gewoonten moeten weer opnieuw aangewakkerd worden.
Die paniek vond ik zo heartbreaking bij hem. Echt net een dier met z'n voet in een berenval. Blegh
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:54:56 #65
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190413014
Depressie is eigenlijk heel onaantrekkelijk en vervelend om mee om te gaan. Als iemand zijn best doet om het te verbergen kan hij of zij nog sympathiek overkomen, maar als iemand echt klinisch depressief is, ziet het eruit als afstotend gedrag. Die persoon verzorg zichzelf niet meer, is een last op anderen en komt ook heel egoïstisch over. Echt een nare ziekte die depressie, bah.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_190413098
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 07:06 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ik vind dan eigenlijk wel dat je dan ook echt gewoon op zo’n moment nee moet zeggen. Dan belt ze maar een taxi.
  vrijdag 13 december 2019 @ 10:00:45 #67
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190413109
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 08:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat had ik dus gewoon niet gedaan.
Neen een bus, ga op de achterbank van de auto liggen janken, maar ik had haar niet tussendoor naar huis gebracht.
Ja ze maakte een hele scene in het aangezicht van m'n hele familie, ik schaamde kapot. De beste oplossing was om haar naar huis te brengen. Heb die middag vaak te horen gekregen dat ik haar beter in de hand moet houden.
Houd van poesjes
pi_190413219
Dus er komt een persoonlijkheidsstoornis bij. Dat maakt de situatie heel anders. Het zou me niet verbazen als die persoonlijkheidsstoornis meer invloed heeft op hoe zij met jou omgaat dan de depressie.
pi_190413234
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:00 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ja ze maakte een hele scene in het aangezicht van m'n hele familie, ik schaamde kapot. De beste oplossing was om haar naar huis te brengen. Heb die middag vaak te horen gekregen dat ik haar beter in de hand moet houden.
Maar die hele scène is niet puur depressie gedrag.
pi_190413263
quote:

[..]

Nee, de enige redelijke oplossing is dan een taxi bellen. Je neemt afscheid van jouw vader!

Gecondoleerd overigens.

Maar goed, het laat zien dat jullie een dynamiek hebben die heel slecht werkt. Daar zul je sowieso mee aan de slag moeten, want jullie hebben kinderen samen.
  vrijdag 13 december 2019 @ 10:11:28 #71
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190413282
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:07 schreef -Straw- het volgende:
Dus er komt een persoonlijkheidsstoornis bij. Dat maakt de situatie heel anders. Het zou me niet verbazen als die persoonlijkheidsstoornis meer invloed heeft op hoe zij met jou omgaat dan de depressie.
Die diagnose heeft ze lang voor ze mij kende al gehad, al toen ze nog op Aruba woonde. De depressies zijn er blijkbaar een soort bijverschijnsel van.
Houd van poesjes
pi_190413307
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:11 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Die diagnose heeft ze lang voor ze mij kende al gehad, al toen ze nog op Aruba woonde. De depressies zijn er blijkbaar een soort bijverschijnsel van.
Waarom vraag je dan naar ervaringen van andere mensen met depressie, terwijl je misschien eerder naar ervaringen met die persoonlijkheidsstoornis kunt vragen?

Is het borderline?
  vrijdag 13 december 2019 @ 10:13:50 #73
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190413320
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:11 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

De depressie is toch zwangerschapsgerelateerd?
  vrijdag 13 december 2019 @ 10:14:52 #74
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190413331
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:13 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Waarom vraag je dan naar ervaringen van andere mensen met depressie, terwijl je misschien eerder naar ervaringen met die persoonlijkheidsstoornis kunt vragen?

Is het borderline?
Dat heb ik eerder gevraagd en dat leverde me niks aan informatie op. En op dit moment speelt depressie de hoofdrol heb ik het idee.
Houd van poesjes
  vrijdag 13 december 2019 @ 10:15:23 #75
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190413339
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:13 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

De depressie is toch zwangerschapsgerelateerd?
Nee.
Houd van poesjes
pi_190413487
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:14 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Dat heb ik eerder gevraagd en dat leverde me niks aan informatie op. En op dit moment speelt depressie de hoofdrol heb ik het idee.
Maar goed, je wil de relatie verbreken.

Heb je al nagedacht over het vervolg? Want dat lijkt mij super belangrijk. Kan zij op eigen benen staan? Hoe wil je het met de kinderen regelen? Hoe wil je goed contact houden met haar?

Want ik heb het vermoeden dat scheiden jouw leven op korte en middellange termijn niet eenvoudiger gaat maken.
pi_190413570
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:14 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Als ik even van mezelf uitga, als ik depressief ben dan ga ik zeker geen scène schoppen op iemands begrafenis. Waarschijnlijk was ik dan niet gegaan (Wat ook niet goed is als vriendin), maar als ik er dan was geweest had ik me eerder van binnen op zitten vreten.

Het is absurd om de aandacht naar je toe te trekken op het moment dat je vriendin probeert te rouwen. Vandaar dat die hele scène me meer aan borderline doet denken dan aan depressie (maar ik weet dus niet welke andere diagnose ze heeft?)

En ja, kan paniek zijn geweest. Maar iemand maakt wel een hele vreemd gedachtesprong als ze verwacht dat jij haar wegbrengt op de begrafenis van je eigen vader.

Ik weet niet, het voelt allemaal heel ver verwijderd van hoe ik zou reageren, terwijl ik wel ervaring heb met depressie.

Bij haar ontbreekt ook een stuk empathie lijkt het.
pi_190413576
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Maar goed, je wil de relatie verbreken.

Heb je al nagedacht over het vervolg? Want dat lijkt mij super belangrijk. Kan zij op eigen benen staan? Hoe wil je het met de kinderen regelen? Hoe wil je goed contact houden met haar?

Want ik heb het vermoeden dat scheiden jouw leven op korte en middellange termijn niet eenvoudiger gaat maken.
Dan beginnen de dreiging met zelfmoord waarschijnlijk. Je moet wel een plan hebben voor hoe je daarmee gaat dealen.
pi_190413753
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:30 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Dan beginnen de dreiging met zelfmoord waarschijnlijk. Je moet wel een plan hebben voor hoe je daarmee gaat dealen.
Als ik me niet vergis heeft de vrouw van TS al eens een zelfmoordpoging gedaan. Die kans lijkt me dus inderdaad wel reeel.
  vrijdag 13 december 2019 @ 10:44:38 #80
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190413804
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:15 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Nee.
Omdat haar moeder dat heeft gezegd of omdat hulpverleners dat hebben gezegd?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_190414159
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:30 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld. Dus poesje, ga daar echt even over nadenken. En niet de knuppel in het hoenderhok gooien en reactief zijn. Neem de leiding.
pi_190414183
In hoeverre heeft dit eigenlijk effect op je dochter?
  vrijdag 13 december 2019 @ 11:11:29 #83
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190414249
Heeft de vriendin dus borderline?
  vrijdag 13 december 2019 @ 11:13:35 #84
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190414284
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld. Dus poesje, ga daar echt even over nadenken. En niet de knuppel in het hoenderhok gooien en reactief zijn. Neem de leiding.
Vooral zoek hulp!!!!!

Ts, dit kan je niet alleen.
Dat je dit niet meer aankan is echt niet zo raar. Maar je hebt hulp nodig om dit niet in een enorme ramp uit te laten lopen.
pi_190414313
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:08 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 10:13 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Hoe is het mijn schuld dat zij zware psychische problemen heeft? Als ik dat van tevoren had geweten had ik me direct omgedraaid en hard weggerend.
Ik gun mijn kinderen en mezelf een prettig leven. Niet een leven waarin je dochter thuis komt en je vrouw schuimbekkend op haar bed vind terwijl haar broertje beneden alles bij elkaar schreeuwt.
En dat heeft ze toch echt allemaal zelf gedaan. Ik heb daar geen zin in en wil dat niet meer.
  vrijdag 13 december 2019 @ 11:17:18 #86
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190414370
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:08 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Waarschijnlijk erg stevig.
Maar er is ook een zoontje en een nu nog ongeboren kind.

Als hij nu de stekker eruit trekt omdat het echt teveel is lopen die meer gevaar dan zijn tienerdochter.

Ik zeg niet dat hij dus maar moet blijven. Wel dat hij dit niet alleen kan.
Zijn vrouw is niet ok mentaal, niet eens een beetje. Er moet een serieus plan van aanpak komen zodat die kleintjes veilig zijn en blijven.
pi_190414387
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:11 schreef Keep_Walking het volgende:
Heeft de vriendin dus borderline?
Ja:

quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 21:25 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Nee die is gesteld door een psychiater in de instelling waar ze nu verblijft.
En ja ik zal vast wel een of andere stoornis hebben maar die is dan niet gediagnosticeerd want ik blijf uit de buurt van zieleknijpers. En zolang er geen aanleiding toe is zal niemand je dwingen om psychische hulp te accepteren. Ik ben zoals ik ben.
Op mijn vrouw na is mijn leven netjes op orde, ik heb geen schulden, ik verdien heel netjes voor een dakdekker, mijn kind doet het prima op school, alles loopt.
Heb je nog eventueel advies hoe om te gaan met een borderline persoonlijkheidsstoornis ipv online diagnoses proberen te stellen?
Ze heeft onder andere veel last van ernstige verlatingsangst, ze kan haar emoties lastig reguleren.
Ga echt een expert inschakelen voor je haar verlaat, want dat is precies in de kern waar iemand met borderline bang voor is. Ze blijft de moeder van je kind.
  vrijdag 13 december 2019 @ 11:21:53 #88
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190414461
Relatie met borderline is gewoon geen goed idee.
pi_190414632
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:21 schreef Keep_Walking het volgende:
Relatie met borderline is gewoon geen goed idee.
Zo zwart/wit is dat ook weer niet. Hangt ook af van de mate waarin de persoon met borderline ermee heeft leren omgaan. Zelf verantwoordelijke neemt en behandeld wordt.

Ik ken relaties waarbij de partner een stabiele factor kan zijn voor iemand met borderline waardoor de relatie wel goed werkt. Iemand kan deels genezen. Stabiliteit is daarvoor wel heel belangrijk en op iemand kunnen vertrouwen.

TS lijkt mij dat niet. De plannen om haar te verlaten voeden de borderline natuurlijk enorm. Dat is de grootste angst.

Wat niet TS verantwoordelijkheid zou zijn, ware het niet dat er nu kinderen in het spel zijn...
pi_190414692
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:14 schreef -Straw- het volgende:

[..]

[..]

Damn.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Er moet een serieus plan van aanpak komen zodat die kleintjes veilig zijn en blijven.
Eens.
pi_190414836
@Poesje_Mauw77: Borderline is wel wat héél anders dan enkel depressiviteit. Borderline is veel chronischer en de impact ervan uit zich juist in de relaties met anderen. Dat vraagt nog veel meer van je dan een enkel depressieve partner.

Wat je omschrijft over hoe je vrouw deed op de begrafenis, is bijna klassiek borderline gedrag; je volledig opeisen, met achterliggend de angst dat je haar afwijst.

Als jij een punt zet achter jullie relatie ga je die angst waarschijnlijk onwijs triggeren. Bereid je daar goed op voor.
  vrijdag 13 december 2019 @ 11:46:05 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190414863
quote:

[..]

Nou ja, zo'n "beter in de hand houden" opmerking kan ik dan ook weer niks mee, het is geen kleuter.
Maar drama of niet, moven en je neemt maar een taxi naar huis.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 13 december 2019 @ 11:53:44 #93
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190414990
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:18 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Ja:
[..]

Ga echt een expert inschakelen voor je haar verlaat, want dat is precies in de kern waar iemand met borderline bang voor is. Ze blijft de moeder van je kind.
Wat voor expert?
Houd van poesjes
  vrijdag 13 december 2019 @ 11:54:45 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190415007
Overigens geloof ik er niets van dat je direct had omgedraaid en het op een lopen had gezet als je van tevoren van die diagnose wist TS...
Er was al van alles aan de hand qua drama met haar vanaf het moment dat je haar leerde kennen, maar alle logica ging overboord omdat jij verliefd was en haar moest redden, ze deed al vanaf het begin achterlijke dingen, zoals een nichtje in huis halen terwijl ze net zelf "tijdelijk" bij jullie logeerde, en dan hebben we het nog niet over de rest.

Nee, je hebt in volle overtuiging en tegen alle waarschuwingen in voor haar gekozen en met haar getrouwd (en ook dat weer tegen alle adviezen in onzorgvuldig in gemeenschap vam goederen).

Dus je kunt met de kennis van nu wel roepen dat je dan weggelopen was, maar dat had je toen echt niet gedaan, jij moest haar redden, haar held zijn, dat was je doel.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 13 december 2019 @ 11:55:19 #95
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190415017
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou ja, zo'n "beter in de hand houden" opmerking kan ik dan ook weer niks mee, het is geen kleuter.
Maar drama of niet, moven en je neemt maar een taxi naar huis.
Nee zo gedroeg ze zichzelf alleen maar. En wat m'n dochter betreft, die kan haar niet uitstaan en volgens mij is dat wederzijds.
Houd van poesjes
  vrijdag 13 december 2019 @ 11:59:15 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190415083
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:53 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Wat voor expert?
Je hebt sowieso hulp nodig, is er geen familieding bij die kliniek waar ze recent nog opgenomen was?

Al die vragen die je hier iedere keer neergooit zou je bij de hulpverlenende instanties neer moeten gooien, want nu probeer je iedere keer 1001 ballen hoog te houden terwijl he je handen al vol hebt aan je kinderen en jezelf, en dan hebben we het nog niet over Kim die in haar eentje al een hand vol is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 13 december 2019 @ 12:01:38 #97
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190415118
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:54 schreef Leandra het volgende:
Overigens geloof ik er niets van dat je direct had omgedraaid en het op een lopen had gezet als je van tevoren van die diagnose wist TS...
Er was al van alles aan de hand qua drama met haar vanaf het moment dat je haar leerde kennen, maar alle logica ging overboord omdat jij verliefd was en haar moest redden, ze deed al vanaf het begin achterlijke dingen, zoals een nichtje in huis halen terwijl ze net zelf "tijdelijk" bij jullie logeerde, en dan hebben we het nog niet over de rest.

Nee, je hebt in volle overtuiging en tegen alle waarschuwingen in voor haar gekozen en met haar getrouwd (en ook dat weer tegen alle adviezen in onzorgvuldig in gemeenschap vam goederen).

Dus je kunt met de kennis van nu wel roepen dat je dan weggelopen was, maar dat had je toen echt niet gedaan, jij moest haar redden, haar held zijn, dat was je doel.
Ja en daar heb ik nu spijt van.
En ja er is wel een hulp voor familieleden in die instelling, er komt vanaf volgende week twee dagdelen een psychiatrische verpleegkundige aan huis maar als het aan mij lag zou ik haar het liefst terug brengen.
Houd van poesjes
  vrijdag 13 december 2019 @ 12:09:39 #98
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190415271
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:01 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

En ja er is wel een hulp voor familieleden in die instelling, er komt vanaf volgende week twee dagdelen een psychiatrische verpleegkundige aan huis maar als het aan mij lag zou ik haar het liefst terug brengen.
Nadat je eerst hemel en aarde bewogen hebt om haar uit de kliniek te krijgen en dolgelukkig was dat ze thuis was. Maar ze is nog geen week thuis en jij wil alweer scheiden. En zo gaat het iedere keer. Keer op keer op keer.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 13 december 2019 @ 12:11:49 #99
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190415311
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:01 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Je kunt haar ook gewoon terugbrengen. Ze is alleen ontslagen omdat jullie daar op stonden en het ontslag was onder voorwaarden. Begreep ik van jou althans.
  vrijdag 13 december 2019 @ 12:22:12 #100
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190415482
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:09 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nadat je eerst hemel en aarde bewogen hebt om haar uit de kliniek te krijgen en dolgelukkig was dat ze thuis was. Maar ze is nog geen week thuis en jij wil alweer scheiden. En zo gaat het iedere keer. Keer op keer op keer.
Dat ligt niet aan mij. Welke idioot trapt er nou een scène op een begrafenis? Ik was het niet.
Houd van poesjes
pi_190415579
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:22 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Dat ligt niet aan mij. Welke idioot trapt er nou een scène op een begrafenis? Ik was het niet.
Jij ging er toch in mee? Ik was of weggelopen, of ik had mijn partner buiten gezet, maar ik zou daar no way blijven staan als hij een scene schopt. En al helemaal niet dan maar zijn zin doen.
  vrijdag 13 december 2019 @ 12:27:50 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190415601
quote:

[..]

Het is wel tekenend en geeft vooral aan dat ze nog helemaal niet klaar was om naar huis te gaan.

Ik heb medelijden met je dochter, die heeft hier op geen enkele manier om gevraagd en werd keer op keer voor een voldongen feit gesteld omdat jij in jouw fantasie een vrouw gered had en jullie vanaf dat moment weer een gelukkig gezinnetje konden zijn.

Iemand die gered moet worden gaat jouw dromen niet waarmaken, en het zou fijn zijn als je het belang van je kinderen nu eens op 1 zou zetten bij de beslissingen die je neemt, al je kinderen, dus jouw dochter, jullie zoon en jullie ongeboren dochter.
En dan zal de optelsom van dit moment wel zijn dat een scheiding niet in het belang is van de ongeboren kind.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 13 december 2019 @ 12:32:27 #103
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190415686
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:26 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Jij ging er toch in mee? Ik was of weggelopen, of ik had mijn partner buiten gezet, maar ik zou daar no way blijven staan als hij een scene schopt. En al helemaal niet dan maar zijn zin doen.
We waren al buiten dus buiten zetten was niet van toepassing
Houd van poesjes
  vrijdag 13 december 2019 @ 12:32:48 #104
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190415692
quote:

[..]

Het gaat er niet om wiens schuld het is. Er is een patroon van aantrekken en afstoten.
pi_190415711
Voor iemand in een relatie met iemand met borderline, weet je verdomd weinig over borderline. Dat is je wel aan te rekenen.
  vrijdag 13 december 2019 @ 12:34:38 #106
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190415717
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is wel tekenend en geeft vooral aan dat ze nog helemaal niet klaar was om naar huis te gaan.

Ik heb medelijden met je dochter, die heeft hier op geen enkele manier om gevraagd en werd keer op keer voor een voldongen feit gesteld omdat jij in jouw fantasie een vrouw gered had en jullie vanaf dat moment weer een gelukkig gezinnetje konden zijn.

Iemand die gered moet worden gaat jouw dromen niet waarmaken, en het zou fijn zijn als je het belang van je kinderen nu eens op 1 zou zetten bij de beslissingen die je neemt, al je kinderen, dus jouw dochter, jullie zoon en jullie ongeboren dochter.
En dan zal de optelsom van dit moment wel zijn dat een scheiding niet in het belang is van de ongeboren kind.
Het ongeboren kind went er wel aan, ik ga niet bij haar blijven. Ik ga zo naar huis en dan zal ik toch tegen haar moeten zeggen dat ik van haar af wil. Geen zin om het uit te stellen
Houd van poesjes
  vrijdag 13 december 2019 @ 12:35:28 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190415726
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:32 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

We waren al buiten dus buiten zetten was niet van toepassing
Laten staan wel neem ik aan.
Maar serieus, ik had een taxi gebeld.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_190415728
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:34 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Het ongeboren kind went er wel aan, ik ga niet bij haar blijven. Ik ga zo naar huis en dan zal ik toch tegen haar moeten zeggen dat ik van haar af wil. Geen zin om het uit te stellen
Jezus sla even alle adviezen in de wind over expert hulp inschakelen. Dit gaat niet goed aflopen als je het zo aanpakt.

Dat ongeboren kind is er dan misschien niet meer.
  vrijdag 13 december 2019 @ 12:38:14 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190415769
quote:

[..]

Het ongeboren kind is nog niet veilig en wel geboren, daar zou ik eerst even op wachten, want als ze zichzelf nu wat aandoet neemt ze dat kind mee.

Maar als je nu werkelijk op het punt staat haar te vertellen dat het over is zou ik sowieso eerst haar behandelend arts bellen.
Bel de kliniek, want je gaat een heel onveilige situatie veroorzaken; voor haar, je ongeboren dochter en mogelijk ook voor je zoon.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 13 december 2019 @ 12:39:48 #110
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190415791
quote:

[..]

Hoezo ligt dat niet aan jou? Het ligt minstens 50% aan jou. Jij bent geestelijk gezond (mogen we hopen), jij had haar uit haar hoofd moeten praten om mee te gaan omdat jij wel het inzicht zou moeten hebben dat ze daar nog lang niet aan toe is.
En al die andere topics komen er meestal op neer dat jij je zin doordrijft en geen rekening houdt met haar of anderen, vaak ook niet met de gevolgen voor jezelf (je klemzuipen zodat je je vader niet fatsoenlijk kunt afleggen).
  vrijdag 13 december 2019 @ 12:43:52 #111
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190415860
quote:

[..]

Went er wel aan?
Die is dood als zij weer een zelfmoordpogimg doet.
Of erger, je zoontje en dat ongeboren kind dood omdat die die meeneemt.

Schakel hulp in, vandaag nog. Als jij weggaat moet zij onder bewaking staan.
En vecht voor je kinderen, want zij is nu niet in staat voor hen te zorgen. Dat zal jij moeten doen.
pi_190415885
Wanneer is ze eigenlijk uitgerekend?
  vrijdag 13 december 2019 @ 12:46:34 #113
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190415909
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:39 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Hoezo ligt dat niet aan jou? Het ligt minstens 50% aan jou. Jij bent geestelijk gezond (mogen we hopen), jij had haar uit haar hoofd moeten praten om mee te gaan omdat jij wel het inzicht zou moeten hebben dat ze daar nog lang niet aan toe is.
En al die andere topics komen er meestal op neer dat jij je zin doordrijft en geen rekening houdt met haar of anderen, vaak ook niet met de gevolgen voor jezelf (je klemzuipen zodat je je vader niet fatsoenlijk kunt afleggen).
Ik ben met TS eens dat dit niet aan hem ligt, ook niet 50%.

Wie schopt er nou een scène op een begrafenis?
pi_190415963
quote:

[..]

Maar als haar behandelaars vonden dat ze beter intern had kunnen blijven en wetende hoe ze is, is haar meenemen naar de begrafenis ook een gevalletje slecht inzicht.
pi_190416024
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:46 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Het gaat om die hele relatie.
pi_190416035
quote:

[..]

Als jouw vrouw zelfmoord pleegt, dan is er weinig om aan te wennen.

Je gaat nu weer iets doen zonder de consequenties te overzien en het volgende onderwerp van jou hand is dan straks ‘wat moet ik nu’ met als ondertoon ‘dit had ik ook niet vooraf kunnen bedenken’.

Behalve dan dat je het wel vooraf kan bedenken en je steeds maar weer brandjes moet blussen.
  vrijdag 13 december 2019 @ 12:55:22 #117
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190416073
quote:

[..]

Hij moest haar zonodig redden uit de hoerenloperij en andere ellende.
Ze is niet in haar eentje drie keer zwanger geraakt.
Ze is niet zonder hem getrouwd met hem.
Hij heeft ervoor gezorgd dat de behandeling in een veilige omgeving werd gestopt.
Hij maakt haar het leven thuis zuur.
Hij verdiept zich onvoldoende in haar ziektebeeld waardoor er voortdurend onbegrip is.
Hij voldoet niet aan zijn echtelijke plicht haar te helpen, hij had haar veilig thuis moeten houden. Ik begrijp niet waarom zij zo nodig mee moest naar die begrafenis, ik vermoed omdat TS anders gezichtsverlies zou lijden t.o. de familie ("hoezo is je vrouw er niet?") of omdat zij bang was dat hij het aan zou leggen met de ex van zijn broer of zo.
Hoe erg dat drama op de begrafenis was weet je ook alleen maar van TS en die vertelt doorgaans maar de helft.
pi_190416075
quote:

[..]

Iemand die geestesziek is en eigenlijk intern had moeten zitten, maar waar TS alles aan heeft gedaan om haar weer mee naar huis te kunnen nemen.

Als je dat doet ben je ten volle verantwoordelijk.
  vrijdag 13 december 2019 @ 13:08:11 #119
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_190416298
Misschien een troost, of zeker goed om te weten.
Ook depressies gaan heel vaak over.

Sterkte ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_190416363
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 13:08 schreef LeesFoknl het volgende:
Misschien een troost, of zeker goed om te weten.
Ook depressies gaan heel vaak over.

Sterkte ^O^
Tussen TS en zijn vrouw gaat het echt niet goedkomen. Another day, another drama. En beiden spelen daar een grote rol in.

Dat hij de relatie wil beëindigen snap ik zeer goed.

Ik hoop alleen zo dat hij het niet doet op de hem kenmerkende manier: eerst doen, dan denken. Met name omdat hij daarmee zijn vrouw en kinderen in levensgevaar brengt.
pi_190416580
Het is iig best een treurig verhaal. Zij heeft een naar ziektebeeld en jij kan hebt haar bezwangerd maar wil eigenlijk niet verder.
Hoop toch dat jullie daar een beetje uitkomen.
Vakman pur sang
pi_190417096
quote:

[..]

Dat is een merkwaardige desinteresse voor het welzijn van wat ook gewoon jouw kind is. Overigens zou ik geen impulsieve dingen doen totdat op z'n minst de baby geboren is.
pi_190417254
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 december 2019 13:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Dat is een merkwaardige desinteresse voor het welzijn van wat ook gewoon jouw kind is. Overigens zou ik geen impulsieve dingen doen totdat op z'n minst de baby geboren is.
Behoorlijk ondoordacht en impulsief ook.
pi_190417582
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:55 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Nee zo gedroeg ze zichzelf alleen maar. En wat m'n dochter betreft, die kan haar niet uitstaan en volgens mij is dat wederzijds.
Kan je dochter tijdelijk bij een oma terecht oid?
pi_190417700
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 december 2019 13:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Misschien omdat hij het al niet wilde.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 10:24 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Zij wilde dat kind zelf houden, ik heb voorgesteld om het weg te laten halen.
  vrijdag 13 december 2019 @ 18:44:53 #126
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190421667
quote:

[..]

En, hoe verliep dat?
  vrijdag 13 december 2019 @ 19:04:37 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190421995
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 14:26 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Misschien omdat hij het al niet wilde.
[..]

Tsja, zij had ook voorgesteld dat hij er een knoop in zou laten leggen, maar hij wilde het zelf zo houden...
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 13 december 2019 @ 19:06:01 #128
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190422022
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 19:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tsja, zij had ook voorgesteld dat hij er een knoop in zou laten leggen, maar hij wilde het zelf zo houden...
Hij vond dat zij dan maar gesteriliseerd moest worden staat me bij. En dat dat ook zou gebeuren na (genezing van) de aankomende bevalling.
  vrijdag 13 december 2019 @ 20:34:47 #129
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190424133
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 18:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

En, hoe verliep dat?
Ze zit vast . Waarschijnlijk tot maandag. Die kankerhoer probeerde me te steken.
Houd van poesjes
pi_190424179
En na maandag?
Je begrijpt dat ze dan alsnog zichzelf en je kind wat aan kan doen. Heb je daar nu iets voor geregeld?
  vrijdag 13 december 2019 @ 20:37:26 #131
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_190424214
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 20:36 schreef -Straw- het volgende:
En na maandag?
Je begrijpt dat ze dan alsnog zichzelf en je kind wat aan kan doen. Heb je daar nu iets voor geregeld?
PAAZ mag ik hopen

En voor hem jeugdzorg of hoe dat tegenwoordig ook heet
  vrijdag 13 december 2019 @ 20:38:00 #132
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190424236
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 20:34 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ze zit vast . Waarschijnlijk tot maandag. Die kankerhoer probeerde me te steken.
Letterlijk? Met een mes?
  vrijdag 13 december 2019 @ 20:38:18 #133
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190424250
quote:
En na maandag?
Niet mijn probleem mop. Als ze me in m'n pens durft te steken is het gewoon klaar, moet ze maar normaal doen en met dit gedrag geeft ze mij de kaarten in handen.
Houd van poesjes
  vrijdag 13 december 2019 @ 20:38:23 #134
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190424251
quote:

[..]

Dit is toch te idioot voor woorden.
pi_190424266
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 20:38 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Niet mijn probleem mop. Als ze me in m'n pens durft te steken is het gewoon klaar, moet ze maar normaal doen en met dit gedrag geeft ze mij de kaarten in handen.
Het draait niet om jou, maar om je kinderen.
  vrijdag 13 december 2019 @ 20:40:10 #136
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190424301
quote:

[..]

Waar vast? Bij de politie? Of in de instelling?
Je was gewaarschuwd dat dit een enorm slecht idee was he?
  vrijdag 13 december 2019 @ 20:40:46 #137
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190424319
quote:
En na maandag?
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 20:38 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Letterlijk? Met een mes?
Ja een van de messen die ik bij elkaar gespaard heb, van de Jumbo messenactie. Dat grootste mes is door de wouten in beslag genomen. Als bewijsmateriaal.
Houd van poesjes
  vrijdag 13 december 2019 @ 20:41:09 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190424328
quote:

[..]

Wat? Op het bureau of weer in de kliniek?
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 13 december 2019 @ 20:41:35 #139
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190424339
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 20:40 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Waar vast? Bij de politie? Of in de instelling?
Je was gewaarschuwd dat dit een enorm slecht idee was he?
In de cel op de woutenkiet.
Houd van poesjes
pi_190424351
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 20:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat hij niet luistert? Klopt.
Haar reactie was te voorspellen.
  vrijdag 13 december 2019 @ 20:43:40 #141
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190424410
Maar ze stak hem uit liefde! :p
  vrijdag 13 december 2019 @ 20:43:52 #142
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190424420
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 20:38 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Waarom luister je nooit naar advies? -O-

Dit was niet nodig geweest. En iederéén is nu nog verder van huis :{
  vrijdag 13 december 2019 @ 20:44:23 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190424445
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 20:41 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Teringjantje, lijkt me een geweldige plek voor een hoogzwangere vrouw.
Heb je vandaag contact gehad met de kliniek en/of behandelend arts?
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 13 december 2019 @ 20:45:04 #144
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190424472
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Waarom luister je nooit naar advies? -O-

Dit was niet nodig geweest. En iederéén is nu nog verder van huis :{
Ik heb toch geluisterd.
Houd van poesjes
  vrijdag 13 december 2019 @ 20:45:29 #145
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190424481
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 20:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat hij deed ja. Dit was te voorkomen geweest. Situatie is nu erger voor iedereen -O-
  vrijdag 13 december 2019 @ 20:46:12 #146
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190424503
quote:

[..]

Echt fantastisch hoor, wat jij toch altijd weer met de adviezen doet die je krijgt.

Ik zou dat begrafenispak van je nog maar niet te ver achter in de kast hangen.
  vrijdag 13 december 2019 @ 20:46:22 #147
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190424509
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 20:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zover ik weet zit ze gewoon alleen in een cel. Dinsdag of woensdag wordt ze voorgeleid.
Houd van poesjes
  vrijdag 13 december 2019 @ 20:47:41 #148
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190424543
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 20:45 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ik heb toch geluisterd.
Nee. Er is je meermaals dringend aangeraden pas (enige tijd) ná de bevalling deze actie te ondernemen. Ná overleg met 1 of meerdere experts. Zodat iedereens veiligheid gewaarborgd kon worden.
  vrijdag 13 december 2019 @ 20:47:42 #149
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190424544
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 20:45 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ik heb toch geluisterd.
O ja, joh?
  vrijdag 13 december 2019 @ 20:48:48 #150
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190424582
quote:

[..]

:N
Dat maakt alles alleen maar erger -O-
pi_190424621
O lieve help... Ergens hoop ik toch nog steeds dat dit gewoon een heel vasthoudende troll is, dit kan toch niet joh. Je was al geadviseerd om het niet op dit moment te escaleren, en je ziet wat ervan komt door het toch nu te doen. Je vrouw in de bak en wie weet wat ze nog allemaal gaat doen. Gefeliciteerd, je hebt je problemen niet opgelost maar juist nog veel verder opgeblazen...

|:(
  vrijdag 13 december 2019 @ 20:50:50 #152
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190424666
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 20:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik gok van niet. Althans niet vooraf.
  vrijdag 13 december 2019 @ 20:50:52 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190424667
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 20:46 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Zover ik weet zit ze gewoon alleen in een cel. Dinsdag of woensdag wordt ze voorgeleid.
Heb je vandaag nog contact gehad met de kliniek en/of behandelend arts?
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 13 december 2019 @ 20:52:11 #154
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190424704
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 20:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Echt fantastisch hoor, wat jij toch altijd weer met de adviezen doet die je krijgt.

Ik zou dat begrafenispak van je nog maar niet te ver achter in de kast hangen.
Zeur niet. Ik ben niet haar engelbewaarder ofzo, als ze graag de pijp uit wil, prima, ik ben niet verantwoordelijk voor haar wil om te leven. Indien jij graag die verantwoordelijkheid wil kun je contact met ons opnemen.
Houd van poesjes
  vrijdag 13 december 2019 @ 20:53:51 #155
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190424759
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 20:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Heb je vandaag nog contact gehad met de kliniek en/of behandelend arts?
Ja hoor. Niks mee opgeschoten. De psychische gezondheidszorg stelt niks voor.
Houd van poesjes
pi_190424768
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 20:52 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Zeur niet. Ik ben niet haar engelbewaarder ofzo, als ze graag de pijp uit wil, prima, ik ben niet verantwoordelijk voor haar wil om te leven. Indien jij graag die verantwoordelijkheid wil kun je contact met ons opnemen.
En wie gaat er nog meer dood als zij er een einde aan maakt, denk je?
  vrijdag 13 december 2019 @ 20:54:50 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190424790
quote:

[..]

Niet om het een of ander, maar als je haar nu zo over de kling jaagt dat ze zichzelf (en daarmee je ongeboren dochter) om zeep helpt dan mag je jezelf minstens medeplichtig achten aan de dood van je kind.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 13 december 2019 @ 20:55:48 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190424821
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 20:53 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Voordat je haar vertelde dat je van haar af wilde of nadat ze je gestoken had?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_190424829
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 20:46 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Heb je de politie op de hoogte gesteld van het feit dat er een zeer grote kans aanwezig is dat ze zelfmoord zal proberen te plegen en dat ze dus extra in de gaten dient te worden gehouden? Zo niet, bel ze dan nu direct om dat te melden.
  vrijdag 13 december 2019 @ 20:58:07 #160
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190424878
quote:

[..]

Stoere praat hoor..

Toen ze wegliep uit de kliniek was je in paniek en ging je haar zoeken. Je hebt hemel en aarde bewogen haar uit de kliniek en weer thuis te krijgen. Vorige week was je dolgelukkig dat ze thuis was.

En je dochter sterft ook als zij sterft. Weet je best en dat laat je ook niet koud, stoere praat of niet. Anders zoek je niet liefdevol en trots een naam uit voor haar.
  vrijdag 13 december 2019 @ 20:58:28 #161
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190424888
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 20:53 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Wat zeiden ze dan?
pi_190424935
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Stoere praat hoor..

Toen ze wegliep uit de kliniek was je in paniek en ging je haar zoeken. Je hebt hemel en aarde bewogen haar uit de kliniek en weer thuis te krijgen. Vorige week was je dolgelukkig dat ze thuis was.
Niet alleen dat, hij heeft er ook nog voor gezorgd dat haar RM werd opgeheven.. 'want dat was niet meer nodig' 8)7
  vrijdag 13 december 2019 @ 21:01:33 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190424975
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 21:00 schreef madam-april het volgende:

[..]

Niet alleen dat, hij heeft er ook nog voor gezorgd dat haar RM werd opgeheven.. 'want dat was niet meer nodig' 8)7
Oh, ik heb duidelijk anderhalve week gemist, wat een ellende allemaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 13 december 2019 @ 21:01:39 #164
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190424980
quote:

[..]

De RM is niet opgeheven. Ze was ook alleen onder voorwaarden uit de kliniek.

Nog geen anderhalve week later...
  vrijdag 13 december 2019 @ 21:02:58 #165
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190425025
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 20:56 schreef madam-april het volgende:

[..]

Heb je de politie op de hoogte gesteld van het feit dat er een zeer grote kans aanwezig is dat ze zelfmoord zal proberen te plegen en dat ze dus extra in de gaten dient te worden gehouden? Zo niet, bel ze dan nu direct om dat te melden.
In zijn huidige stemming gaat hij dat echt niet doen -O-
  vrijdag 13 december 2019 @ 21:04:56 #166
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190425092
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wat zeiden ze dan?
Niks. Dat ze wel weer erboven op komt..
Houd van poesjes
  vrijdag 13 december 2019 @ 21:06:00 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190425124
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 21:04 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Wanneer heb je gebeld?
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 13 december 2019 @ 21:06:12 #168
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190425131
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 21:04 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Wanneer had je contact met ze? Vóór of ná het bijna-steekincident?
pi_190425158
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

De RM is niet opgeheven. Ze was ook alleen onder voorwaarden uit de kliniek.

Nog geen anderhalve week later...
Niet? Ik dacht dat hij vorige week zei dat hij was opgeheven..
  vrijdag 13 december 2019 @ 21:08:15 #170
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190425183
quote:

[..]

Heb je nog meer fantasie nodig?
Wat hij beweert is niet waar en heb ik ook nergens gepost. Misschien moet jij een keer proberen om niet steeds je eigen ellende en misstappen te projecteren op anderen in hoop dat jij er daarmee beter van af komt. Flikker maar gewoon zo op.
Houd van poesjes
  vrijdag 13 december 2019 @ 21:09:29 #171
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190425222
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 21:07 schreef madam-april het volgende:

[..]

Niet? Ik dacht dat hij vorige week zei dat hij was opgeheven..
Nee, niet. Hij kreeg haar (onder voorwaarden) uit de kliniek. Dat was voorlopig voldoende.
pi_190425259
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 21:08 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Heb je nog meer fantasie nodig?
Wat hij beweert is niet waar en heb ik ook nergens gepost. Misschien moet jij een keer proberen om niet steeds je eigen ellende en misstappen te projecteren op anderen in hoop dat jij er daarmee beter van af komt. Flikker maar gewoon zo op.
WGR / Hoe kun je een rechterlijke machtiging stopzetten?
pi_190425272
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 21:09 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee, niet. Hij kreeg haar (onder voorwaarden) uit de kliniek. Dat was voorlopig voldoende.
Ok dan had ik dat verkeerd begrepen.
  vrijdag 13 december 2019 @ 21:11:52 #174
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190425369
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 21:11 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ja en?
Daar staat toch duidelijk dat je in ieder geval hebt geprobeerd om haar rm opgeheven te krijgen..
  vrijdag 13 december 2019 @ 21:14:43 #176
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190425411
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 21:10 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ok dan had ik dat verkeerd begrepen.
Verkeerd begrepen hè? Geen sorry Dennis, ik blaat zoals gewoonlijk weer uit mijn nek, ik hoorde ergens de klok luiden maar waar de klepel zat ben ik toch echt te dom voor. Ga gewoon weg ja.
Houd van poesjes
  vrijdag 13 december 2019 @ 21:15:12 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190425424
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 21:13 schreef madam-april het volgende:

[..]

Daar staat toch duidelijk dat je in ieder geval hebt geprobeerd om haar rm opgeheven te krijgen..
En dat het opgelost was.
Maar "opgelost" was kennelijk niet hetzelfde als opgeheven.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_190425500
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 21:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dat het opgelost was.
Maar "opgelost" was kennelijk niet hetzelfde als opgeheven.
Nee klopt, had ik dus verkeerd begrepen..
pi_190425662
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 21:14 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Verkeerd begrepen hè? Geen sorry Dennis, ik blaat zoals gewoonlijk weer uit mijn nek, ik hoorde ergens de klok luiden maar waar de klepel zat ben ik toch echt te dom voor. Ga gewoon weg ja.
Niet heel vreemd dat ik dat verkeerd begrepen had gezien je topic.. Maar of het nou gelukt is of niet maakt voor het punt dat ik maakte niet uit, feit blijft dat je de rm niet meer nodig achtte en wilde dat die werd opgeheven. En nu zit je hoogzwangere vrouw, die jij zo graag weer thuis wilde hebben, in de gevangenis..
pi_190425739
Man man man, zo creëer je wel een familiedrama ja.
  vrijdag 13 december 2019 @ 21:27:34 #181
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190425752
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 21:14 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Misschien is het beter even bij te komen van de schrik en je kwaadheid te laten zakken nu.
  vrijdag 13 december 2019 @ 21:28:48 #182
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_190425786
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Misschien is het beter even bij te komenen van de schrik en je kwaadheid te laten zakken nu.
Snuifje erin ofzo
  vrijdag 13 december 2019 @ 21:30:40 #183
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190425839
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 21:28 schreef Molo het volgende:

[..]

Snuifje erin ofzo
Dat lijkt me een minder goed plan.
  vrijdag 13 december 2019 @ 21:31:07 #184
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190425853
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Misschien is het beter even bij te komenen van de schrik en je kwaadheid te laten zakken nu.
Nee, ze heeft Jules zo hard geslagen dat ie van zijn stoel viel en nu zijn sleutelbeen gebroken heeft, zij spoort niet. Of ik nou wel of niet geschikt ben als pa. Als jij je eigen kind dusdanig hard slaat dat ie op de grond valt heb jij eigenlijk een flink pak slaag nodig.
Houd van poesjes
  vrijdag 13 december 2019 @ 21:31:54 #185
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190425868
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 21:28 schreef Molo het volgende:

[..]

Snuifje erin ofzo
Pak ik zo. Ben jij nu blij?
Houd van poesjes
  vrijdag 13 december 2019 @ 21:32:00 #186
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_190425870
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 21:30 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat lijkt me een minder goed plan.
Ja, eens, maar boze Harry denkt daar geloof ik anders over
pi_190425871
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 21:31 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Nee, ze heeft Jules zo hard geslagen dat ie van zijn stoel viel en nu zijn sleutelbeen gebroken heeft, zij spoort niet. Of ik nou wel of niet geschikt ben als pa. Als jij je eigen kind dusdanig hard slaat dat ie op de grond valt heb jij eigenlijk een flink pak slaag nodig.
Dude. :{

Edit: als dit echt zo is, zou ik toch serieus wat instanties ed inschakelen om nog meer gedoe als ze over een paar dagen weer vrijkomt te voorkomen. Je kan anders echt onderdeel worden van een nieuwsbericht op deze manier.
  vrijdag 13 december 2019 @ 21:34:21 #188
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190425925
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 21:24 schreef madam-april het volgende:

[..]

Niet heel vreemd dat ik dat verkeerd begrepen had gezien je topic.. Maar of het nou gelukt is of niet maakt voor het punt dat ik maakte niet uit, feit blijft dat je de rm niet meer nodig achtte en wilde dat die werd opgeheven. En nu zit je hoogzwangere vrouw, die jij zo graag weer thuis wilde hebben, in de gevangenis..
Voor een ex junk weet je toch niet heel veel van het strafrecht in Nederland. Vreemd wel, de meeste junks kennen het klappen van de zweep .
Houd van poesjes
  vrijdag 13 december 2019 @ 21:34:44 #189
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_190425933
Ik hoop dat jullie kinderen iig tijdelijk lekker even in een geschikt huis terecht komen. Wat een figuren hebben zij als ouders zeg

Of wordt dit nog steeds verwerkt in een Telegraafromannetje?
  vrijdag 13 december 2019 @ 21:35:18 #190
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190425955
quote:

[..]

Dat is afschuwelijk. Arme Jules -O-
Wat een heftige gebeurtenissen moet dat ventje verwerken vóór hij 2 is -O-

Eerst die zelfmoordpoging van zijn moeder en nu dit :'(

Maar écht: luister nou naar advies, en reageer niet impulsief. Je maakt dingen veel erger dan nodig.
pi_190425961
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 21:34 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Voor een ex junk weet je toch niet heel veel van het strafrecht in Nederland. Vreemd wel, de meeste junks kennen het klappen van de zweep .
Je bent heel vijandig nu. Ga gewoon even weg van Fok, verwerken wat er gebeurd is én waar je je op voor moet bereiden straks.
  vrijdag 13 december 2019 @ 21:36:14 #192
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190425983
quote:

[..]

Pak ik zo. Ben jij nu blij?
Doe nou niet. Jules heeft je nodig. Senna ook.
  vrijdag 13 december 2019 @ 21:38:09 #193
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190426038
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 21:34 schreef Molo het volgende:
Ik hoop dat jullie kinderen iig tijdelijk lekker even in een geschikt huis terecht komen. Wat een figuren hebben zij als ouders zeg

Of wordt dit nog steeds verwerkt in een Telegraafromannetje?
Sorry mop, ik ben geschikt bevonden als pa. Teleurstellend voor je begrijp ik. En denk je echt dat als ik een bestseller kon schrijven nog steeds dat vies en vuil kutwerk op het dak zou doen? Nee, dacht het niet.
Houd van poesjes
  vrijdag 13 december 2019 @ 21:39:22 #194
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190426072
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 21:34 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Laat FOK! nou even links liggen en ga even tot jezelf komen en rustig worden.
pi_190426088
quote:

[..]

Hebben die behandelaren van haar uberhaupt zicht in hoe ze voor jullie kind kan zorgen? Want eigenlijk hebben ze in dit soort situaties gewoon meldplicht. Dit kan echt niet.
  Moderator vrijdag 13 december 2019 @ 21:57:38 #196
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_190426428
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 21:38 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Sorry mop, ik ben geschikt bevonden als pa. Teleurstellend voor je begrijp ik. En denk je echt dat als ik een bestseller kon schrijven nog steeds dat vies en vuil kutwerk op het dak zou doen? Nee, dacht het niet.
De confrontatie opzoeken hier heeft nu echt geen zin TS. Doe dat maar beter niet. Als je dat niet kunt, dan help ik je door het topic tijdelijk op slot te doen.

Aan de rest: graag geen olie op het vuur gooien.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 13 december 2019 @ 21:57:45 #197
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190426435
quote:

[..]

Oh dude wat erg.
Doe aub geen gekke dingen nu, alhoewel de emotie uit je oren loopt nu.

Ga slapen pop. Je kinderen hebben je nodig en je moet ergens de kracht vandaan halen er voor hun te zijn.
  vrijdag 13 december 2019 @ 22:04:02 #198
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190426601
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 21:57 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Oh dude wat erg.
Doe aub geen gekke dingen nu, alhoewel de emotie uit je oren loopt nu.

Ga slapen pop. Je kinderen hebben je nodig en je moet ergens de kracht vandaan halen er voor hun te zijn.
Ze is weg. Senna ligt boven in ons bed met Jules, het arme kind weet niet hoe hij moet gaan liggen om zo min mogelijk last te hebben van zijn arm . Ik heb aangifte gedaan tegen m'n vrouw. Ze is echt veel te ver gegaan.
Houd van poesjes
  vrijdag 13 december 2019 @ 22:06:22 #199
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190426667
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 22:04 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ze is weg. Senna ligt boven in ons bed met Jules, het arme kind weet niet hoe hij moet gaan liggen om zo min mogelijk last te hebben van zijn arm . Ik heb aangifte gedaan tegen m'n vrouw. Ze is echt veel te ver gegaan.
Kom aub ook voor je ongeboren kind. Die heeft je ook nodig. Ze is onschuldig.
pi_190426673
quote:

[..]

Je hebt al wel de benodigde medische hulp voor Jules gezocht/gekregen, hoop ik? Pure kindermishandeling dit. :{
  vrijdag 13 december 2019 @ 22:08:46 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190426734
quote:

[..]

Teringjantje :{
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 13 december 2019 @ 22:09:39 #202
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190426759
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 22:06 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Je hebt al wel de benodigde medische hulp voor Jules gezocht/gekregen, hoop ik? Pure kindermishandeling dit. :{
Foto's gemaakt in het ziekenhuis, geen gips alleen een mitella. Omdat hij nog jong is hersteld het snel. Hij was erg onder de indruk van de wouten.
Houd van poesjes
  vrijdag 13 december 2019 @ 22:13:55 #203
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190426871
Je kunt je ongeboren dochter écht niet in de steek laten. Zij is haar moeder niet. Zij is onschuldig.
  vrijdag 13 december 2019 @ 22:14:49 #204
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190426892
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je kunt je ongeboren dochter écht niet in de steek laten. Zij is haar moeder niet. Zij is onschuldig.
Jammer genoeg zit ze in haar moeder. De persoon die ik juist uit m'n leven wil bannen.
Houd van poesjes
pi_190426971
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 22:14 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Jammer genoeg zit ze in haar moeder. De persoon die ik juist uit m'n leven wil bannen.
Ja, en dat is dus de reden dat je werd geadviseerd om hier toch vooral mee te wachten tot ze geboren was.
pi_190426988
Begin oktober was ze 24 weken. Dus nu bijna uitgerekend denk ik?
  vrijdag 13 december 2019 @ 22:18:51 #207
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190426997
quote:

[..]

Dit is idd ver over welke grens dan ook.

Het kan me niet echt schelen of je dit achteraf beter aan had kunnen pakken. Deze reactie is pure waanzin.

Ik heb geen tips voor je nu, anders dan doe je stinkende best zo rustig mogelijk te blijven. Doe geen rare dingen die je kinderen en jou nog verder schaden.
Neem 1 drankje, niet meer en vooral niets anders.

Kruip bij die koters in bed, knuffwl ze en zet je schrap voor morgen.
Ademen pop en de ene stap voor de andere. Meer kan je nu even niet doen.

Morgen verder. Nogmaals, zet je schrap.
  vrijdag 13 december 2019 @ 22:20:16 #208
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190427020
quote:

[..]

Volgende maand niet meer. En ook zij verdient jouw liefde en bescherming. Je bent haar vader.
En ze verdient iig 1 ouder. Want haar moeder is voorlopig niet in staat voor haar te zorgen. En misschien wel nooit.
  vrijdag 13 december 2019 @ 22:21:08 #209
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190427037
quote:

[..]

Vecht ook voor haar.
Maar dat komt morgen/aankomende tijd.

Vind nu troost en kracht bij elkaar. Blijf erbij, jij en zij hebben dat nodig.
  vrijdag 13 december 2019 @ 22:21:18 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190427040
Even wat anders; is ze misschien toch (stiekem) gestopt met haar medicatie?
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 13 december 2019 @ 23:03:06 #211
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190427887
Dit is zo’n goede topic. TS heeft haar gered uit de hoerenwereld, goed verhaal.

TS, heb je familie waar de kinderen naartoe kunnen?
pi_190427967
Borderliners niet onderschatten, kunnen levensgevaarlijk zijn.
Vakman pur sang
  Spellchecker vrijdag 13 december 2019 @ 23:24:19 #213
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190428421
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 22:21 schreef Leandra het volgende:
Even wat anders; is ze misschien toch (stiekem) gestopt met haar medicatie?
Zo klinkt het wel.

Ik hoop dat de politie weet dat ze ziek is en dat de hulpverlening is ingeschakeld. En ik hoop dat TS zo snugger is geweest dat hij haar medicatie heeft meegegeven.
Spoilers!
  Moderator zaterdag 14 december 2019 @ 00:28:53 #215
441859 crew  Lenny77
pi_190429816
Jezus.. Hier zijn alleen maar verliezers in dit verhaal.. Een stel kinderen met trauma, een ongeboren meisje met zeer hoog risico, een man in driedubbele rouw en een vrouw die zo ziek is dat ze haar hele omgeving vernietigd...
Jongen: hou jezelf nuchter en kalm en blijf even heel dicht bij je kinderen! Jij bent alles wat ze nu nog hebben. Ik wens je heel veel kracht en wijsheid toe en ik wil je ook nog erg veel sterkte wensen met het verlies van je vader..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 14 december 2019 @ 00:43:36 #216
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190429945
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 23:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Zo klinkt het wel.

Ik hoop dat de politie weet dat ze ziek is en dat de hulpverlening is ingeschakeld. En ik hoop dat TS zo snugger is geweest dat hij haar medicatie heeft meegegeven.
Nee. Een depressieve hoogzwangere borderliner vertellen dat je wil scheiden is gewoon niet zo'n goed plan als je dat impulsief en dus zonder gedegen voorbereiding ldoet.

Daarnaast is hij juist iemand die zou zeggen dat ze moet stoppen met de medicatie.

Verder ligt hij stoned te slapen nu. Hebben S en J echt veel aan. Hoe heftig het ook was. Hij heeft het zelf veroorzaakt. Geweld is nooit goed te praten, maar datdat risico erin zat is hem hier talloze keren verteld.

Sorry D, maar je moet echt meer oog krijgen voor wat je zelf veroorzaajt. Al zijn de acties vd ander niet goed te praten..
  zaterdag 14 december 2019 @ 00:45:52 #217
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190429974
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 23:24 schreef maily het volgende:
Heel veel sterkte @:Poesje_Mauw77 :*
Hij heeft het zelf veroorzaakt. Al zijn haar reacties voorspelbaar, doch niet goed te praten.

Ze is borderline én depressief verdorie...
  zaterdag 14 december 2019 @ 00:55:54 #218
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190430075
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 00:28 schreef Lenny77 het volgende:
Jezus.. Hier zijn alleen maar verliezers in dit verhaal.. Een stel kinderen met trauma, een ongeboren meisje met zeer hoog risico, een man in driedubbele rouw en een vrouw die zo ziek is dat ze haar hele omgeving vernietigd...
Jongen: hou jezelf nuchter en kalm en blijf even heel dicht bij je kinderen! Jij bent alles wat ze nu nog hebben. Ik wens je heel veel kracht en wijsheid toe en ik wil je ook nog erg veel sterkte wensen met het verlies van je vader..
Hoezo driedubbele rouw?
  zaterdag 14 december 2019 @ 01:04:12 #219
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190430125
Ik zit in een spagaat. Het is heel kut voor TS, maar hij heeft het zelf veroorzaakt. Dat moet ook gezegd kunnen worden
  zaterdag 14 december 2019 @ 02:16:00 #220
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190430653
quote:
Uit dat topic;

quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 17:39 schreef T-zooi het volgende:
Is het niet slimmer om gewoon die RM uit te zitten? Ik bedoel voordat een rechter bepaald dat iemand gedwongen vast moet zitten dan moet er wel heel erg veel aan de hand zijn.

En te zien aan al die verwarde mensen die om zich heen moorden kan het misschien geen kwaad wat gratis therapie te krijgen.
Maar TS luistert wel naar advies |:(
en nu moet z'n zoontje het bezuren :'(
pi_190431009
quote:
Ik hoop dat je zelf depressief wordt en dat iedereen jou dan ineens mijdt :)
pi_190431017
Ben overigens totaal niet verrast hierdoor. TS heeft al in een boel topics laten zien dat hij niet al te snugger en redelijk vreemd is.
  zaterdag 14 december 2019 @ 07:52:49 #223
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_190431090
quote:
Dit.
pi_190431101
Dennis, ik begrijp echt helemaal niets van jou. Ten eerste ben je door zovelen gewaarschuwd om deze bom zomaar te droppen. Waarbij is aangegeven dat er gewonden en zelfs doden kunnen vallen. Maar je doet het toch.

Haar reactie is niet goed te praten en logisch dat je boos bent, maar gelet op haar ziektes kun je je toch echt afvragen wie er de meeste verantwoordelijkheid draagt in dezen. De psychisch gestoorde die gewelddadig wordt, of de volwassen man die van alle kanten is gewaarschuwd dat dit kon gebeuren als hij de bom laat vallen en dat gewoon doet? Er is heel veel te zeggen voor de gedachte dat jij verantwoordelijk bent hiervoor. Cynisch gedacht zou het zelfs zo kunnen zijn dat je wellicht gehoopt had dat het enorm fout af zou lopen, want dan was je tenminste van het probleem af.

Ik vind het ook heel bijzonder dat je eerst alleen vertelt dat ze jou heeft proberen te steken en pas later dat jouw zoontje ernstig verwond is door haar. Ik weet niet hoor, maar ik zou dat een van mijn kinderen verwond is veel zwaarder aantrekken dan dat iemand een mes in mijn richting heeft getrokken. Het voedt weer mijn gedachte dat jij een narcistische persoonlijkheidsstoornis hebt. Maar goed, jij laat je niet testen, dus ben jij normaal en geschikt bevonden als vader (dat laatste bestaat niet, hoogstens het predikaat dat je niet ongeschikt bevonden bent en dan zou je eigenlijk de onderzoeker even hier mee moeten laten lezen, zou de conclusie wel eens kunnen doen draaien).

Ook de manier waarop jij onverschilligheid toont richting Kim en jouw ongeboren dochter is heel bizar. Boosheid? Logisch. Maar de volstrekte onverschilligheid richting haar welzijn is niet normaal.

Heb je ooit echt van haar gehouden, of zocht je een kut op pootjes die het huishouden kon doen? Want ja, dan neem je makkelijk afscheid als ze niet meer levert.

Er is werkelijke zoveel mis met jou en jouw leven, dat is echt niet alleen de schuld van Kim en los je ook niet op door haar uit jouw leven te bannen (hoe dan, want jullie hebben kinderen samen, dus zijn levenslang verbonden!).

Wees verstandig en stap naar een psychiater. Jij hebt ook echt professionele hulp nodig. In dit verhaal ben jij de fire starter. En dat gaat tot ongelukken leiden.

Wees nu eindelijk eens een keer verstandig!
pi_190431104
Ik neem aan dat het ziekenhuis Veilig Thuis inschakelt. Of de politie zet eea in werking. Denk dat je wel mag oppassen dat je je kinderen niet kwijt raakt als het je niet lukt om jezelf niet met middelen te verdoven.
  zaterdag 14 december 2019 @ 08:11:16 #226
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190431142
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 07:52 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Dit.
Dat moet je doen voor je ermee trouwt en trouwen moet je pas doen als je elkaar goed kent, niet omdat je snel even een vrouw nodig hebt.
pi_190431970
Sterkte Dennis. Ben wel geschrokken hiervan, dit verdient niemand.
pi_190431985
:{ Wat een verhaal.
  Moderator zaterdag 14 december 2019 @ 10:13:39 #229
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_190432122
Waarom in vredesnaam nog een kind in deze situatie brengen ;( heel veel sterkte maar ook zoals hier al eerder gezegd, zoek zelf ook hulp!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_190432143
Ik vind het trouwens wel schrijnend hoe sommige users hier mensen met een depressie danwel borderline over een kam scheren. Genoeg mensen met lichte varianten van 1 van die 2 zonder schade aan hun omgeving te richten. Om mensen met een depressie of borderline zonder context bij voorbaat te vermijden is zwaar onterecht.

De vrouw van TS heeft overduidelijk geen lichte varianten van een depressie of BPS, en dat merk je aan alles.

[ Bericht 17% gewijzigd door Erasmus op 14-12-2019 10:19:10 ]
  Moderator zaterdag 14 december 2019 @ 10:32:16 #231
441859 crew  Lenny77
pi_190432327
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 10:15 schreef Ifrane het volgende:
Ik vind het trouwens wel schrijnend hoe sommige users hier mensen met een depressie danwel borderline over een kam scheren. Genoeg mensen met lichte varianten van 1 van die 2 zonder schade aan hun omgeving te richten. Om mensen met een depressie of borderline zonder context bij voorbaat te vermijden is zwaar onterecht.

De vrouw van TS heeft overduidelijk geen lichte varianten van een depressie of BPS, en dat merk je aan alles.
Ze functioneert gewoon redelijk goed als ze niet zwanger is. De eerste zwangerschap heeft duidelijk gemaakt dat zij eigenlijk nooit meer zwanger mocht worden. Maar nee, ze is nog 2 keer zwanger geworden en Kim wordt dan gewoon psychotisch door haar hormonen. Dan sla je jezelf wel voor de kop als je zijn tegenargumenten hoort op een sterilisatie bij hem... Neem daar bij dat Dennis totaal geen mentale stabiliteit en rust in huis kan brengen plus vreselijk impulsief zware bommen laat vallen en dan krijg je dit.
Nee, natuurlijk had ze dit niet mogen doen! Maar die vrouw was op dat moment echt niet toerekeningsvatbaar. Dit gesprek had plaats moeten vinden in haar instelling of bij een arts. Zij is volledig gedecompenseerd, is los geslagen en nu zit iedereen met de miserie.
Ik begrijp echt wel dat deze relatie moest stoppen maar dit was niet de manier...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_190432405
Ik hoop vooral dat de politie wel weet wat er met haar aan de hand is, en dat haar behandelaars zijn ingeschakeld.
Geloof er maar weinig van dat de behandelaars hebben gezegd: Komt wel goed.

En dat de 2 kinderen thuis een veilige plek hebben. Heb helaas bar weinig vertrouwen in hun vader.
  zaterdag 14 december 2019 @ 11:42:37 #233
11682 Moonah
Jolie femme
pi_190433248
Sterkte gewenst. Dit verhaal kent alleen maar verliezers... ;(
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 14 december 2019 @ 11:43:38 #234
11682 Moonah
Jolie femme
pi_190433257
quote:

En dit.
Maar dat is des FOK!s... :')
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_190433375
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 07:58 schreef VEM2012 het volgende:
Ik vind het ook heel bijzonder dat je eerst alleen vertelt dat ze jou heeft proberen te steken en pas later dat jouw zoontje ernstig verwond is door haar. Ik weet niet hoor, maar ik zou dat een van mijn kinderen verwond is veel zwaarder aantrekken dan dat iemand een mes in mijn richting heeft getrokken. Het voedt weer mijn gedachte dat jij een narcistische persoonlijkheidsstoornis hebt. Maar goed, jij laat je niet testen, dus ben jij normaal en geschikt bevonden als vader (dat laatste bestaat niet, hoogstens het predikaat dat je niet ongeschikt bevonden bent en dan zou je eigenlijk de onderzoeker even hier mee moeten laten lezen, zou de conclusie wel eens kunnen doen draaien).
Pas op voor confirmation bias.
pi_190433513
De tering wat een verhaal. Alleen maar verliezers. En de kids... pffff. :’(
pi_190433856
quote:

Ze is ook nog zwanger en zwangere vrouwen staan niet bekend om hun redelijkheid.
pi_190433890
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 11:54 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Pas op voor confirmation bias.
Ik zeg dat het mijn gedachte is. Mijn tip is dat hij zichzelf een keer echt laat onderzoeken. Want hij grossiert echt in domme beslissingen. Zou voor iedereen beter zijn als daar wat aan kan worden gedaan.
  zaterdag 14 december 2019 @ 12:47:43 #239
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190434135
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 07:30 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

En dus verlaat je je depressieve, hoogzwangere borderline vrouw... ik ben niet eens verbaasd dat ze weer doorgedraaid is.
Resistance is futile.
  zaterdag 14 december 2019 @ 13:09:05 #240
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_190434478
quote:
15s.gif Op zaterdag 14 december 2019 12:47 schreef Seven. het volgende:

[..]

En dus verlaat je je depressieve, hoogzwangere borderline vrouw... ik ben niet eens verbaasd dat ze weer doorgedraaid is.
Die mensen hebben elkaar niet voor niets gevonden hè. Beide ellendig leven, kan elkaar prachtig aanvullen en begrijpen, of clusterfuck worden

Zou mooi en wel behoorlijk tijd zijn voor gedwongen hulp iig lijkt mij.
Lekker elkaars leven verwoesten en dat van die kinderen ook nog :N
pi_190434537
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 13:09 schreef Molo het volgende:

[..]

Die mensen hebben elkaar niet voor niets gevonden hè. Beide ellendig leven, kan elkaar prachtig aanvullen en begrijpen, of clusterfuck worden

Zou mooi en wel behoorlijk tijd zijn voor gedwongen hulp iig lijkt mij.
Lekker elkaars leven verwoesten en dat van die kinderen ook nog :N
Ik denk dat het gevoel hebben dat de ander je nodig heeft iets is wat veel mensen toch stiekem aantrekt. Het gaat denk ik zelden goed, omdat de relatie daarmee zo scheef als wat is, maar het is wel iets wat je vaker ziet.

Ach, ik heb die fout ook wel eens gemaakt.
  zaterdag 14 december 2019 @ 13:14:47 #242
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_190434572
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 13:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik denk dat het gevoel hebben dat de ander je nodig heeft iets is wat veel mensen toch stiekem aantrekt. Het gaat denk ik zelden goed, omdat de relatie daarmee zo scheef als wat is, maar het is wel iets wat je vaker ziet.

Ach, ik heb die fout ook wel eens gemaakt.
Als je die fout voor jezelf maakt, ok, tot daar aan toe.
Als je beide alles en iedereen naar de tering helpt en nul hulp accepteert om tot verandering te komen... Tsja, ander verhaal hoor.
Beide nul inzicht of capaciteiten ook dit aan te pakken. Ik hoop dat dit nu duidelijk is en ze beide de kans niet meer krijgen het verder te verzieken
pi_190434779
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 13:14 schreef Molo het volgende:

[..]

Als je die fout voor jezelf maakt, ok, tot daar aan toe.
Als je beide alles en iedereen naar de tering helpt en nul hulp accepteert om tot verandering te komen... Tsja, ander verhaal hoor.
Beide nul inzicht of capaciteiten ook dit aan te pakken. Ik hoop dat dit nu duidelijk is en ze beide de kans niet meer krijgen het verder te verzieken
Nee, dat Dennis en Kim er een puinhoop van hebben gemaakt is duidelijk.
pi_190439106
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:25 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

In hoeverre vinden jullie dat je rekening houden met iemand die een mentale ziekte heeft?
Disclaimer: ik spreek voor mezelf en ik kan dingen verkeerd verwoorden...

Geen idee, ik kan dat in ieder geval niet. En dat heeft DENK ik met mij te maken. Ik heb nu al moeite gewone mensen die het al te moeilijk vinden om hun mindset aan te passen, 100% te geven, enthousiast zijn of wat dan ook.

Mooi voorbeeld:

Stel je voor dat ik ontzettend dik ben en ik zeg dat ik elke naar de sportschool toe ga.
Dan geloof je mij toch ook niet?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
En hoe ervaren jullie dat zelf?
Ik laat dat niet zien, sommige mensen weten het denk ik wel. Daarnaast heb ik het idee dat mensen het niet door hebben.

quote:
Is het normaal om je steeds achter je ziekte verschuilen?
Wat is normaal?

quote:
Vind je dat mensen meer van je moeten accepteren want je bent immers ziek?
Geen idee, als je het wel of niet doet, dan is het prima. Maar niet de ene keer wel en andere keer niet.

quote:
Haha, dat was ik toch al denk ik, omdat ik altijd actieve dingen wil doen. Iets met sport...

quote:

[ Bericht 1% gewijzigd door Coolblack op 14-12-2019 17:15:29 ]
In Super Bomberman, the evil Carat Diamond and his cohort, the scientist Dr. Mook, were holding a Robot Tournament with robots specially designed with combat and offensive capabilities. Hoping to steal Bomberman's advanced combat capabilities, Diamon
  zaterdag 14 december 2019 @ 17:29:24 #245
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190439699
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 17:04 schreef Coolblack het volgende:

[..]

Disclaimer: ik spreek voor mezelf en ik kan dingen verkeerd verwoorden...

Geen idee, ik kan dat in ieder geval niet. En dat heeft DENK ik met mij te maken. Ik heb nu al moeite gewone mensen die het al te moeilijk vinden om hun mindset aan te passen, 100% te geven, enthousiast zijn of wat dan ook

We hebben inmiddels gelezen wat er gebeurt als je geen rekening houdt met (zwangerschaps)depressie en een bipolaire stoornis, als je die mensen hun therapie ontzegt en gewoon doet of er niets aan de hand is.

Depressie gaat niet over je mindset aanpassen, maar over gebrek aan bepaalde chemische stoffen en vaak een tekort aan energie.
Je vergelijking met de sportschool slaat nergens op.
pi_190439725
Nee tuurlijk is het niet normaal.
pi_190439745
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 17:29 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

We hebben inmiddels gelezen wat er gebeurt als je geen rekening houdt met (zwangerschaps)depressie en een bipolaire stoornis, als je die mensen hun therapie ontzegt en gewoon doet of er niets aan de hand is.

Depressie gaat niet over je mindset aanpassen, maar over gebrek aan bepaalde chemische stoffen en vaak een tekort aan energie.
Oké, ik heb geen andere berichten gelezen, ik vind het prima. Thanks.
In Super Bomberman, the evil Carat Diamond and his cohort, the scientist Dr. Mook, were holding a Robot Tournament with robots specially designed with combat and offensive capabilities. Hoping to steal Bomberman's advanced combat capabilities, Diamon
pi_190439775
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 17:30 schreef Coolblack het volgende:

[..]

Oké, ik heb geen andere berichten gelezen, ik vind het prima. Thanks.
Oké gewoon alleen reageren en verder niks lezen en geen tegenwoord accepteren. Goede user. Aanwinst.
Tap tap tap
  zaterdag 14 december 2019 @ 19:26:53 #249
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190441433
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 17:29 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Niemand is haar therapie ontzegd. Zij mocht naar huis op voorwaarden, haar rm is niet opgeheven.
Houd van poesjes
pi_190442462
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:26 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Niemand is haar therapie ontzegd. Zij mocht naar huis op voorwaarden, haar rm is niet opgeheven.
Hoe is het er nu mee?
Spoilers!
  zaterdag 14 december 2019 @ 20:21:37 #251
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190442537
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hoe is het er nu mee?
Wel oké met ons.
Houd van poesjes
  zaterdag 14 december 2019 @ 20:31:52 #252
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190442726
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:21 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Wel oké met ons.
“Ons”?
  zaterdag 14 december 2019 @ 20:41:48 #253
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190442908
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:31 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

“Ons”?
M'n jong en ikzelf.
Houd van poesjes
  zaterdag 14 december 2019 @ 20:52:29 #254
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190443090
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:41 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

M'n jong en ikzelf.
Ah
  zaterdag 14 december 2019 @ 23:52:35 #255
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190447722
quote:

[..]

M'n jong en ikzelf.
Jongen (meervoud) hoop ik?

Pas je op het gevoel tussen jou en Kim niet op jullie kinderen te projecteren?
Niet alleen is er een kleintje, er komt er nog 1. En die gaat je keihard nodig hebben.

Beloof me dat je dat kleintje vasthoudt, aankijkt en ook jezelf ziet.
pi_190448471
quote:

[..]

M'n jong en ikzelf.
En je ongeboren kind?
pi_190450011
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 00:22 schreef mootie het volgende:

[..]

En je ongeboren kind?
Nou ja, die krijgt alle stress mee, dus daar gaat het op zeker niet goed mee.

Dat het met zoonlief goed gaat net nadat hij ernstig is verwond door moeder lijkt mij ook wat apart. En dat dochterlief het feit dat papa door stiefmoeder aangevallen is met een mes nu al achter zich heeft gelaten snap ik ook niet.

Mijn idee: goed is heel relatief in dezen.
  zondag 15 december 2019 @ 08:18:57 #258
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190450277
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 23:52 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Jongen (meervoud) hoop ik?

Pas je op het gevoel tussen jou en Kim niet op jullie kinderen te projecteren?
Niet alleen is er een kleintje, er komt er nog 1. En die gaat je keihard nodig hebben.

Beloof me dat je dat kleintje vasthoudt, aankijkt en ook jezelf ziet.
Ik wil die kut nooit meer zien
Houd van poesjes
  zondag 15 december 2019 @ 08:26:38 #259
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190450309
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 08:18 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ik wil die kut nooit meer zien
Ze heeft het over je ongeboren dochter.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 15 december 2019 @ 08:31:00 #260
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190450317
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 08:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze heeft het over je ongeboren dochter.
Ja? Die zit in haar moeder en die wil ik nooit meer zien.
Houd van poesjes
  zondag 15 december 2019 @ 08:32:46 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190450322
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 08:31 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ja, en daar blijft ze niet zitten, zodra ze daar uit is heeft ze haar vader harder nodig dan ooit, want op haar moeder hoeft ze niet te rekenen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 15 december 2019 @ 08:35:03 #262
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190450335
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 08:31 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Wat ga je doen als ze geboren is? Hebben jullie al een naam?
Resistance is futile.
  zondag 15 december 2019 @ 08:37:01 #263
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190450346
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 08:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, en daar blijft ze niet zitten, zodra ze daar uit is heeft ze haar vader harder nodig dan ooit, want op haar moeder hoeft ze niet te rekenen.
Denk je nou echt dat ze haar baby aan mij gaat geven en daarna oprot? Ik denk het niet, ze gaat dat kind gebruiken om hier terug te komen. Morgen komt de slotenmaker er nieuwe sloten opzetten, ik heb alles wat van haar is in dozen geflikkerd. Opgeruimd staat netjes.
Houd van poesjes
  zondag 15 december 2019 @ 08:42:55 #264
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190450383
En Jules dan?
  zondag 15 december 2019 @ 08:44:05 #265
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190450391
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 08:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:
En Jules dan?
Wat is er met hem?
Houd van poesjes
  zondag 15 december 2019 @ 08:45:07 #266
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190450394
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 08:44 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Wat is er met hem?
Ga je die ook dumpen?
  zondag 15 december 2019 @ 08:45:31 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190450397
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 08:37 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat ze haar baby aan mij gaat geven en daarna oprot? Ik denk het niet, ze gaat dat kind gebruiken om hier terug te komen. Morgen komt de slotenmaker er nieuwe sloten opzetten, ik heb alles wat van haar is in dozen geflikkerd. Opgeruimd staat netjes.
Als zij dan nog opgenomen is (en na vorige week zal ze weer terug moeten) en daar niet naar de baby omkijkt, of men haar er niet mee vertrouwt, zal iemand er voor moeten zorgen.

Hebben ze daar überhaupt faciliteiten voor pasgeborenen?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 15 december 2019 @ 08:46:13 #268
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190450402
quote:

[..]

Misschien heeft Kim ook tabak van jou.

Evengoed, kun jij voor alle kinderen zorgen?
Resistance is futile.
  zondag 15 december 2019 @ 08:46:24 #269
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190450404
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 08:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ga je die ook dumpen?
Die is van mij en ik krijg ze wel zover dat hij hier mag blijven.
Houd van poesjes
  zondag 15 december 2019 @ 08:47:07 #270
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190450408
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 08:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als zij dan nog opgenomen is (en na vorige week zal ze weer terug moeten), en daar niet naar de baby omkijkt, of men haar er niet mee vertrouwt, zal iemand er voor moeten zorgen.

Hebben ze daar überhaupt faciliteiten voor pasgeborenen?
Pleegzorg.
Houd van poesjes
  zondag 15 december 2019 @ 08:47:14 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190450409
Ik zou maar eens beginnen met alleen het gezag aan te vragen over je kinderen, ook vast voor het ongeboren kind.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 15 december 2019 @ 08:48:40 #272
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190450416
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 08:47 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Pleegzorg.
Whut?
Als zij er niet voor zorgt is het jouw taak, je kunt niet een onschuldig kind verwijten dat haar moeder een kutwijf is en het kind daarom laten stikken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 15 december 2019 @ 08:49:03 #273
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190450417
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 08:46 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Die ongeboren dochter is ook van jou en als je ze zover krijgt om Jules bij jou te laten in zijn geheel lukt dat ook met die dochter.

En wat als het je niet lukt, zij Jules mag blijven zien en je Kim daardoor well toch nog moet zien/mee te maken moet hebben?
  zondag 15 december 2019 @ 08:50:30 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190450423
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 08:46 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Je ongeboren dochter is ook van jou.
Je kunt niet je eigen vlees en bloed zo laten stikken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_190450433
quote:

Is het huis niet ook van haar?

Ga je werkelijk jouw baby in de steek laten omdat je haar moeder nooit meer wil zien?

Geloof je echt dat het allemaal zo simpel werkt?

Na wat gebeurd is lijkt mij dat Kim voorlopig niet de wijde wereld in mag, dus na de geboorte zul jij voor jouw dochtertje moeten zorgen. Je kan toch niet menen dat je voor jouw baby de deur niet open gaat doen?
  zondag 15 december 2019 @ 09:04:43 #276
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190450512
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 08:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Whut?
Als zij er niet voor zorgt is het jouw taak, je kunt niet een onschuldig kind verwijten dat haar moeder een kutwijf is en het kind daarom laten stikken.
Ik denk niet dat ik het dansje met de raad voor kinderbescherming nog kan ontspringen. En nu liggen er 3 meldingen bij veilig thuis. Dus dat wordt doorgezet na de rvk. In het beste geval krijgen ze een ots, in het slechtste geval ben ik ze kwijt. En dat heb ik allemaal aan die kut te danken.
Houd van poesjes
  zondag 15 december 2019 @ 09:07:19 #277
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190450531
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 09:04 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik het dansje met de raad voor kinderbescherming nog kan ontspringen. En nu liggen er 3 meldingen bij veilig thuis. Dus dat wordt doorgezet na de rvk. In het beste geval krijgen ze een ots, in het slechtste geval ben ik ze kwijt. En dat heb ik allemaal aan die kut te danken.
Ja, maar dat geldt dan wel voor alledrie, of tenminste voor de twee jongste, dus als alleen haar het gezag ontnomen wordt dan komt dat bij jou terecht.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 15 december 2019 @ 09:09:35 #278
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190450549
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 09:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, maar dat geldt dan wel voor alledrie, of tenminste voor de twee jongste, dus als alleen haar het gezag ontnomen wordt dan komt dat bij jou terecht.
Maar dat wil niet zeggen dat ik ze mag houden. Ze kunnen uit huis geplaatst worden terwijl de ouders wel het gezag houden.
Houd van poesjes
pi_190450563
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Vind de reacties vrij soft. Ik vind inderdaad dat een depressie iets is wat je kan overkomen zeker als het familiair is. Maar het moet een korte periode zijn en degene moet er alles aan doen om er snel af te komen.

Dito met kanker. 3 maanden max, anders kun je als partner beter naar een hotel.

Oh nee, kanker is een fysieke ziekte en zit niet tussen je oren (tenzij je een hersentumor hebt, balen)

Het onbegrip omtrent psychische aandoeningen komt grotendeels
voort uit een (onbewuste) Descartiaanse tweedeling tussen lichaam en geest.
  zondag 15 december 2019 @ 09:18:50 #280
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190450617
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 09:09 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Maar dat wil niet zeggen dat ik ze mag houden. Ze kunnen uit huis geplaatst worden terwijl de ouders wel het gezag houden.
Ja dat klopt, maar als er geen klachten zijn over hoe het met ze bij jou gaat, alleen over hoe het gaat als Kim er ook is, dan is de kans op een uithuisplaatsing veel minder groot.
Als hun eigen omgeving gewoon veilig is als Kim niet in beeld is en jij ook niet de intentie hebt haar weer in huis te halen dan zou ik niet weten op welke grond ze de kinderen bij jou weg zouden moeten halen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_190450639
Het Erasmus MC heeft een moeder-kind unit op de psychiatrie, ik weet niet of dat een optie gaat zijn nu ze zo hoogzwanger een plekje voor haar moeten vinden.
  zondag 15 december 2019 @ 09:26:52 #282
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_190450689
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:14 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Nou. Dat is ook een manier ja.
Hoe zie je dat voor je als je getrouwd bent en kinderen hebt met degene die depressief wordt? Dat kan iedereen gebeuren he, dat weet je niet op voorhand ofzo.
Gewoon veel overwerken en 's avonds in de kroeg hangen. Pas thuiskomen als de vrouw en kinderen al op bed liggen. En richting werk voordat ze wakker worden. En een of andere hobby voor in het weekeind zoeken. Vissen ofzo.
pi_190450701
quote:

Nope. Als je geluisterd had naar de adviezen hier had je het nieuws onder begeleiding gebracht en dan was het niet geëscaleerd.

Zij is ziek. Het was en is aan jou om de kar te trekken. En zo lang als jij de kar aan jou laat trekken ga je in dit soort situaties terecht blijven komen.
pi_190450818
quote:

[..]

Ik mag echt hopen dat je dit soort shit niet gaat roepen tegen een raadsonderzoeker. Uiteindelijk heeft ook de nog ongeboren baby een stabiel gezin nodig, en als jij dat als haar vader kan bieden ben jij de eerste keuze. Maar dan moet je wel openstaan voor je jongste dochter. En niet enkel verwijten roepen richting haar moeder. ]
  zondag 15 december 2019 @ 09:41:34 #285
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190450875
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 09:37 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik mag echt hopen dat je dit soort shit niet gaat roepen tegen een raadsonderzoeker. Uiteindelijk heeft ook de nog ongeboren baby een stabiel gezin nodig, en als jij dat als haar vader kan bieden ben jij de eerste keuze. Maar dan moet je wel openstaan voor je jongste dochter. En niet enkel verwijten roepen richting haar moeder. ]
Ik ken het klappen van de zweep inmiddels wel.
Houd van poesjes
pi_190450890
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 09:41 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ik ken het klappen van de zweep inmiddels wel.
Je snapt dat het niet gaat om een kunstje opvoeren he? Je moet oprecht de zorg willen en kunnen dragen voor alle 3 je kinderen.
pi_190450919
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 09:43 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Je snapt dat het niet gaat om een kunstje opvoeren he? Je moet oprecht de zorg willen en kunnen dragen voor alle 3 je kinderen.
Misschien is dat het wel, dat hij niet alleenstaand vader wil zijn voor 3 kinderen. Snap ik ook nog wel, zo’n baby vraagt enorm veel van je en dat combineren met fulltime werken is extreem zwaar.

Ik hoop maar dat hij draait zodra hij zijn dochter in zijn armen heeft.
pi_190450921
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 08:47 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Pleegzorg.
Doe normaal zeg...
pi_190450933
quote:

[..]

Nee, niet alleen aan haar te danken. Vooral aan de bizar slechte beslissingen die JIJ neemt.
pi_190450957

[ Bericht 55% gewijzigd door -Straw- op 15-12-2019 09:57:45 (Verkeerd begrepen ) ]
  zondag 15 december 2019 @ 09:54:11 #291
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190450968
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 09:48 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee, niet alleen aan haar te danken. Vooral aan de bizar slechte beslissingen die JIJ neemt.
Ja maar ik val geen mensen aan, ik mishandel mijn kinderen niet omdat ze niet doen wat ik wil en ik gooi ook niet met servies of andere huisraad. Ze had zichzelf ook gewoon als een volwassen vrouw kunnen gedragen, ziek of niet.
Houd van poesjes
  zondag 15 december 2019 @ 09:55:01 #292
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190450975
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 09:54 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ja maar ik val geen mensen aan, ik mishandel mijn kinderen niet omdat ze niet doen wat ik wil en ik gooi ook niet met servies of andere huisraad. Ze had zichzelf ook gewoon als een volwassen vrouw kunnen gedragen, ziek of niet.
Ja, en jij had ook verstandig kunnen zijn en deze escalatie kunnen vermijden.
pi_190450981
quote:

[..]

Haar hele ziektebeeld maakt dus precies dat ze dat niet kan.
pi_190450982
quote:

[..]

Maar je wist wel dat ze ziek was en wij hebben je gewaarschuwd dat dit zou kunnen gebeuren. Toch heb je het gedaan. Wie is dan verantwoordelijk?

Waarom móest je het op deze manier aan haar brengen?
pi_190450991
quote:

[..]

Jullie hebben al een kind samen. Je zit sowieso aan haar vast.
  zondag 15 december 2019 @ 09:58:18 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190451011
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 09:52 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Misschien is dit niet eens een slechte optie.
Waarschijnlijk is dat wel een slechte optie, want voor je het weet zwerft het kind van pleeggezin naar pleeggezin en komt uiteindelijk in een tehuis terecht, en dat moet je zeker niet willen.

Juist de eerste maanden/jaren moet een kind zich kunnen hechten.

Ik zou bijna denken van "kom maar brengen", en met mij waarschijnlijk nog een paar, maar dat kleine meisje heeft straks vooral haar papa nodig.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_190451015
quote:

[..]

Maar iedereen zag dit aan komen, behalve jij?

Hoe vaak ben je gewaarschuwd om haar niet weer zwanger te maken? Na haar laatste zelfmoordpoging.

Hoe vaak ben je gewaarschuwd om niet nu bij haar weg te gaan nu ze hoogzwanger?
pi_190451032
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 09:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoe vaak ben je gewaarschuwd om haar niet weer zwanger te maken? Na haar laatste zelfmoordpoging.

Kunnen jullie ophouden? Daar verander je nu niks meer aan, het heeft geen zin om pagina's lang daar op te blijven hameren.
pi_190451034
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 09:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is dat wel een slechte optie, want voor je het weet zwerft het kind van pleeggezin naar pleeggezin en komt uiteindelijk in een tehuis terecht, en dat moet je zeker niet willen.

Juist de eerste maanden/jaren moet een kind zich kunnen hechten.

Ik zou bijna denken van "kom maar brengen", en met mij waarschijnlijk nog een paar, maar dat kleine meisje heeft straks vooral haar papa nodig.
Ja, ik had het al weggehaald. Haalde wat termen door elkaar (adoptie ipv pleeggezin). Stabiliteit is belangrijk, al denk ik niet dat de baby dat thuis gaat krijgen.
  zondag 15 december 2019 @ 10:01:52 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190451045
quote:

[..]

Ehm... nee, zij kan dat nu niet op een normale, rationele manier afwegen, daar had jij toch echt de verantwoording moeten nemen door haar niet in die situatie ook nog eens over de kling te jagen.

Door dat te doen terwijl je kinderen in de buurt waren heb je een enorm risico genomen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 15 december 2019 @ 10:02:11 #301
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190451049
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 09:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Oh ik heb haar in m'n eentje zwanger gemaakt? Daar was ze zelf ook bij, en er zijn in Nederland goede voorzieningen om van een ongewenste zwangerschap af te komen maar daar moet de moeder dan over beslissen en als die nee zegt gebeurt het gewoon niet. Ondanks alle argumenten waarom dit een slecht idee was. En ja, als ik maar sporadisch seks krijg ga ik heus geen nee zeggen.
Houd van poesjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')