Dat hebben we al gedaan zonder resultaat.quote:Op woensdag 4 december 2019 09:03 schreef trein2000 het volgende:
De kliniek waar je vrouw zit kan je daar vast meer over vertellen. Die kunnen ongetwijfeld ook een inschatting maken of een verzoek überhaupt zin heeft. Verder wat @:symphonic zegt.
Die brief ook geschreven?quote:Op woensdag 4 december 2019 09:06 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Dat hebben we al gedaan zonder resultaat.
Oké. Maar waarom denk je dan dat je je vrouw er uit gaat krijgen? Rechters gaan over het algemeen geen psychiaters negeren, vinden ze eng.quote:Op woensdag 4 december 2019 09:06 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Dat hebben we al gedaan zonder resultaat.
Ik raad dat af. Eerst met een advocaat overleggen. Je hebt 1 kans namelijk.quote:Op woensdag 4 december 2019 09:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En naar de officier van justitie?
Ik haal die stap gewoon uit jouw bron. Daar staat ook dat je dan beter een advocaat kunt inschakelen.quote:Op woensdag 4 december 2019 09:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik raad dat af. Eerst met een advocaat overleggen. Je hebt 1 kans namelijk.
Nee dat nog niet. Maar vandaag is dag 16 en ze heeft geen reactie op haar brief gehad dus nu kunnen we verder.quote:Op woensdag 4 december 2019 09:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En naar de officier van justitie?
Wat is het nu? Geen reactie of een afwijzende reactie? Maakt nogal verschil.quote:Op woensdag 4 december 2019 09:13 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Nee dat nog niet. Maar vandaag is dag 16 en ze heeft geen reactie op haar brief gehad dus nu kunnen we verder.
Dus je weet de stappen al. Vanwaar dan dit topic, vanwaar dan vragen naar de jouw al bekende weg?quote:Op woensdag 4 december 2019 09:13 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Nee dat nog niet. Maar vandaag is dag 16 en ze heeft geen reactie op haar brief gehad dus nu kunnen we verder.
quote:Op woensdag 4 december 2019 08:20 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
Een paar maanden geleden is voor mijn vrouw een rechterlijke machtiging afgegeven, die duurt nog tot maart.
Nu wil ze graag dat dit wordt stopgezet, en ik wil dat ook.
Iemand een idee waar te beginnen?
Vertel.quote:Op woensdag 4 december 2019 16:42 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
Mag hier een slotje op moderator?
Tis opgelost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |