quote:Op donderdag 12 december 2019 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Favo FOK!kers CherryLips
@:CherryLips leg eens uit waar je deze boy van kent?
Fotoboek van Wiggum
Jezus hoe kom je daar bij dan bij.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Favo FOK!kers CherryLips
Fotoboek van Wiggum
Hij houdt wel van poesjes zo te zienquote:Op donderdag 12 december 2019 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Favo FOK!kers CherryLips
Fotoboek van Wiggum
Zat in de grabbelton.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jezus hoe kom je daar bij dan bij.
Kan geen kwade vent zijn dan, toch?quote:Op donderdag 12 december 2019 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij houdt wel van poesjes zo te zien
Jongen waar ik meer mee had moeten doen, zeg maarquote:Op donderdag 12 december 2019 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Favo FOK!kers CherryLips
Fotoboek van Wiggum
Ziet er ook niet verkeerd uit.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jongen waar ik meer mee had moeten doen, zeg maar
Hehe grinnikquote:Op donderdag 12 december 2019 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jongen waar ik meer mee had moeten doen, zeg maar
Afstand. Mijn sociale autisme.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er ook niet verkeerd uit.
Wat hield je tegen?
Getrouwd weet ik niet, kind: Check. Leuk voor hemquote:Op donderdag 12 december 2019 20:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Inmiddels getrouwd en kinderen?
Voeg hem toe, kijken wat er gaat gebeuren.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Getrouwd weet ik niet, kind: Check. Leuk voor hemHad ie bij mij niet gehad.
Lekker stoken.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Voeg hem toe, kijken wat er gaat gebeuren.
Failliet. Al het geld naar hoerenquote:Op donderdag 12 december 2019 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me dit geregeld af.
Ik mis hem.
Er zijn slechtere manieren om failliet te gaan.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:39 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Failliet. Al het geld naar hoeren
Zoals failliet gaan omdat je vrouw jouw geld uitgeeft aan gigolo's.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn slechtere manieren om failliet te gaan.
Zo leuk dat jullie nog steeds bij elkaar zijn. En dat Kaneel een cuckold is. Doet me denken aan een ander stel.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoals failliet gaan omdat je vrouw jouw geld uitgeeft aan gigolo's.
#cucked
Ik zie lekkere mede op heathenmead.nlquote:Op donderdag 12 december 2019 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn slechtere manieren om failliet te gaan.
Is dit de vlam van CL?quote:Op donderdag 12 december 2019 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Favo FOK!kers CherryLips
Fotoboek van Wiggum
Gewoon meer verdienen dan je vrouw uitgeeft.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoals failliet gaan omdat je vrouw jouw geld uitgeeft aan gigolo's.
#cucked
Als je alles best vindt, misschien kun je dan eens mannen met tatoeages proberen.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al m’n vriendinnen hebben meerdere tatoeages gehad, dus ik vind alles best.
Denken dat ik genoeg verdien voor gigolo'squote:Op donderdag 12 december 2019 21:41 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Zo leuk dat jullie nog steeds bij elkaar zijn. En dat Kaneel een cuckold is. Doet me denken aan een ander stel.
Sorry, ik was aan het slapen als een oude man.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zie lekkere mede op heathenmead.nl
Kennelijk.quote:
Dat wisten wij natuurlijk al langquote:Op vrijdag 13 december 2019 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben socially acceptableEindelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |