quote:Op donderdag 12 december 2019 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Favo FOK!kers CherryLips
@:CherryLips leg eens uit waar je deze boy van kent?
Fotoboek van Wiggum
Jezus hoe kom je daar bij dan bij.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Favo FOK!kers CherryLips
Fotoboek van Wiggum
Hij houdt wel van poesjes zo te zienquote:Op donderdag 12 december 2019 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Favo FOK!kers CherryLips
Fotoboek van Wiggum
Zat in de grabbelton.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jezus hoe kom je daar bij dan bij.
Kan geen kwade vent zijn dan, toch?quote:Op donderdag 12 december 2019 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij houdt wel van poesjes zo te zien
Jongen waar ik meer mee had moeten doen, zeg maarquote:Op donderdag 12 december 2019 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Favo FOK!kers CherryLips
Fotoboek van Wiggum
Ziet er ook niet verkeerd uit.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jongen waar ik meer mee had moeten doen, zeg maar
Hehe grinnikquote:Op donderdag 12 december 2019 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jongen waar ik meer mee had moeten doen, zeg maar
Afstand. Mijn sociale autisme.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er ook niet verkeerd uit.
Wat hield je tegen?
Getrouwd weet ik niet, kind: Check. Leuk voor hemquote:Op donderdag 12 december 2019 20:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Inmiddels getrouwd en kinderen?
Voeg hem toe, kijken wat er gaat gebeuren.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Getrouwd weet ik niet, kind: Check. Leuk voor hemHad ie bij mij niet gehad.
Lekker stoken.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Voeg hem toe, kijken wat er gaat gebeuren.
Failliet. Al het geld naar hoerenquote:Op donderdag 12 december 2019 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me dit geregeld af.
Ik mis hem.
Er zijn slechtere manieren om failliet te gaan.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:39 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Failliet. Al het geld naar hoeren
Zoals failliet gaan omdat je vrouw jouw geld uitgeeft aan gigolo's.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn slechtere manieren om failliet te gaan.
Zo leuk dat jullie nog steeds bij elkaar zijn. En dat Kaneel een cuckold is. Doet me denken aan een ander stel.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoals failliet gaan omdat je vrouw jouw geld uitgeeft aan gigolo's.
#cucked
Ik zie lekkere mede op heathenmead.nlquote:Op donderdag 12 december 2019 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn slechtere manieren om failliet te gaan.
Is dit de vlam van CL?quote:Op donderdag 12 december 2019 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Favo FOK!kers CherryLips
Fotoboek van Wiggum
Gewoon meer verdienen dan je vrouw uitgeeft.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoals failliet gaan omdat je vrouw jouw geld uitgeeft aan gigolo's.
#cucked
Als je alles best vindt, misschien kun je dan eens mannen met tatoeages proberen.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al m’n vriendinnen hebben meerdere tatoeages gehad, dus ik vind alles best.
Denken dat ik genoeg verdien voor gigolo'squote:Op donderdag 12 december 2019 21:41 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Zo leuk dat jullie nog steeds bij elkaar zijn. En dat Kaneel een cuckold is. Doet me denken aan een ander stel.
Sorry, ik was aan het slapen als een oude man.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zie lekkere mede op heathenmead.nl
Kennelijk.quote:
Dat wisten wij natuurlijk al langquote:Op vrijdag 13 december 2019 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben socially acceptableEindelijk
Jij altijd.quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft kattenplaatjes in z'n fobo.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er ook niet verkeerd uit.
Wat hield je tegen?
Ik heb vorige week voor het eerst die Skyr geproefd en dat was me een partij smerigquote:Onze Barn yoghurt is sinds kort vervangen voor een lactosevrije variant van Arla's biologische Skyr en hier zijn wij héél blij mee. Dit betekent dat iedereen die echt niet tegen lactose kan, onze Barn yoghurt toch lekker zonder zorgen op kan peuzelen
Ja maar ja, smerig maakt niet uit. Als we maar niet intolerant zijn!quote:Op vrijdag 13 december 2019 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vorige week voor het eerst die Skyr geproefd en dat was me een partij smerig
Biedt het dan allebei aanquote:Op vrijdag 13 december 2019 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar ja, smerig maakt niet uit. Als we maar niet intolerant zijn!
Plakplaatjes, rugzakjes, allergieen en intoleranties.quote:Op vrijdag 13 december 2019 09:47 schreef Chia het volgende:
Heb het idee dat er tegenwoordig meer mensen met plakplaatjes zijn dan zonder.
Nee ho eens even, de sterkere tolerantie niet allergische medemens moet zich aanpassen aan de zwakkere hoor! Zo werkt evolutie!quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Biedt het dan allebei aanOf gewone yoghurt en vegan, want dit is niet vegan.
Ik ben niet inclusivequote:Op vrijdag 13 december 2019 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ho eens even, de sterkere tolerantie niet allergische medemens moet zich aanpassen aan de zwakkere hoor! Zo werkt evolutie!
beetje achterhaalde kaart wel. ik ken genoeg mensen om hun hele onderarmen vol die gewoon prima werk hebbenquote:Op vrijdag 13 december 2019 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pols en zijkant onderarm is tegenwoordig ook hipster genoeg.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje achterhaalde kaart wel. ik ken genoeg mensen om hun hele onderarmen vol die gewoon prima werk hebben
Als het maar geen datum is, of de naam van je kindquote:Op vrijdag 13 december 2019 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pols en zijkant onderarm is tegenwoordig ook hipster genoeg.
Niet Shanaaja en Priscilla op je onderarmen?quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als het maar geen datum is, of de naam van je kind
Infinity sign met een veertje toch?quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als het maar geen datum is, of de naam van je kind
en een maantje of sterretje op je enkel?quote:
Nee maar wil nog wel een kleine wishbonequote:Op vrijdag 13 december 2019 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en een maantje of sterretje op je enkel?
Goedemorgen Chaiquote:Op vrijdag 13 december 2019 09:47 schreef Chia het volgende:
Heb het idee dat er tegenwoordig meer mensen met plakplaatjes zijn dan zonder.
een wat?quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar wil nog wel een kleine wishbone
zo'n mini tattoos vind ik altijd vrij onzinnig. je moet het wel van een paar meter afstand kunnen zienquote:
En in eerste instantie zie je niet of iemand is uitgeschoten met een pen of dat het een tattoo isquote:Op vrijdag 13 december 2019 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n mini tattoos vind ik altijd vrij onzinnig. je moet het wel van een paar meter afstand kunnen zien
Dan kom je maar dichterbij. Ik zet hem niet voor jou.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n mini tattoos vind ik altijd vrij onzinnig. je moet het wel van een paar meter afstand kunnen zien
zeker als het op een hand of onderarm is.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:51 schreef Chia het volgende:
[..]
En in eerste instantie zie je niet of iemand is uitgeschoten met een pen of dat het een tattoo is
Zo'n moedervlek waarmee je eigenlijk twee jaar geleden al naar de huisarts moest.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:51 schreef Chia het volgende:
[..]
En in eerste instantie zie je niet of iemand is uitgeschoten met een pen of dat het een tattoo is
niet?quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kom je maar dichterbij. Ik zet hem niet voor jou.
Verdeling van stemmen over het land heen is ook wel weer tekenend. En knap dat mensen liever voor Brexit stemmen dan op Corbyn.quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben benieuwd hoe de Brexit straks gaat.
De volgende horde is weer genomen. Met een grotere meerderheid dan dat ik had verwacht.
Tekenend, maar niet onverwachts.quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verdeling van stemmen over het land heen is ook wel weer tekenend. En knap dat mensen liever voor Brexit stemmen dan op Corbyn.
Nog niet gekeken. Vast wel.quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:56 schreef Faxie het volgende:
Hebben de Russen al de schuld gekregen?
Aannemelijk jaquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde vanmiddag eigenlijk naar de film, maar kan nu al zien dat er een hele rij is gereserveerd, dus ben nu bang dat dat een schoolklas of wat voor groep ook is dat de hele tijd zit te kutten.
Confronterend dat het instinctief vadergevoelens bij je oproept?quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:59 schreef Faxie het volgende:
Net zo'n nummer met samples van een brabbelende baby bij de intro.... dat is toch echt wel het meest irritante kutgeluid dat er maar bestaat pfffff
Begrijp niet waarom die Corbyn na herhaaldelijk falen niet vervangen is. Dat had best wel wat uit kunnen maken als daar iemand anders had gestaan.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tekenend, maar niet onverwachts.
En Corbyn is natuurlijk een drama geweest voor Labour. Toen ik het nog volgde zag ik iedere week wel weer een domme actie of foto van hem.
[..]
Nog niet gekeken. Vast wel.
Als je een tattoo voor een ander zet, ipv voor jezelf, dan wel.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
C'est dur dur d'etre bebe!quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:59 schreef Faxie het volgende:
Net zo'n nummer met samples van een brabbelende baby bij de intro.... dat is toch echt wel het meest irritante kutgeluid dat er maar bestaat pfffff
Ik heb altijd gelijkquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je een tattoo voor een ander zet, ipv voor jezelf, dan wel.
Dus qua aandachtshoerderij heb je gelijk.
Moet je een tattoo voor blinden nemen. Meteen je hele lijf vol. Of gewoon van die onderhuidse bolletjes plaatsen als braille.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je een tattoo voor een ander zet, ipv voor jezelf, dan wel.
Dus qua aandachtshoerderij heb je gelijk.
Erg hequote:Op vrijdag 13 december 2019 13:33 schreef STING het volgende:
[..]
Oh wow, ik hoor het stemmetje gelijk
quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |