abonnement Unibet Coolblue
pi_190401964
Voor vorige volle delen van dit Kaartverkooptopic: klik hierboven naast het paginanummer 1 op de pijl naar links. Zo kom je in het vorige deel.



De 1e wave is inmiddels geweest. De 2e wave van de kaartverkoop is in januari. Datum nog onbekend.

Verkooplink: https://tickets.songfestival.nl/

LET OP: Koop alleen kaarten via het officiële verkoopkanaal en niet op andere sites!

Kaarten zullen OP NAAM worden verkocht en max. 4 per order.
Hoe de personalisering van de kaarten werkt en antwoord op andere vragen vind je hier in de FAQ:

https://songfestival.nl/faq

Een aantal uitgelichte dingen (rest in de FAQ):

Zodra je bestelling is betaald, ontvang je een bevestigingsmail vanuit Paylogic. Om je tickets te ontvangen, moet je jouw tickets eerst personaliseren, dit kan vanaf 16 december. Hiervoor ontvang je een aparte mail met een link. Voor het op naam zetten heb je deze gegevens nodig van alle personen: voornaam, achternaam, geslacht en geboortedatum. Na personalisatie van alle tickets ontvang je een mail om je tickets te downloaden.

Kan je onverhoopt niet gaan?
Je kunt je kaarten verkopen via Ticketswap. Dan kunnen de kaarten ook weer opnieuw op naam gezet worden.


WELKE SHOWS ZIJN ER?

- 1e Semi-Final Jury show, maandagavond 11 mei, start show 21:00 uur
- 1e Semi-Final Family show, dinsdagmiddag 12 mei, start show 15:00 uur
- 1e Semi-Final LIVE show, dinsdagavond 12 mei, start show 21:00 uur

- 2e Semi-Final Jury show, woensdagavond 13 mei, start show 21:00 uur
- 2e Semi-Final Family show, donderdagmiddag 14 mei, start show 15:00 uur
- 2e Semi-Final LIVE show, donderdagavond 14 mei, start show 21.00 uur

- Finale Jury show, vrijdagavond 15 mei, start show 21:00 uur
- Finale Family show, zaterdagmiddag 16 mei, start show 13:30 uur
- Finale LIVE show, zaterdagavond 16 mei, start show 21:00 uur


WIE VAN ONS GAAN EN HEBBEN AL KAARTEN BEMACHTIGD?

Maandag 11 mei | SF 1 Juryshow
• Lucky_Strike | 3x 1e ring
• egeltje1985 | 2x 1e ring
• FruitofUtopia | 4x 1e ring
• Peter en Wizarddragon | 2x Staanplaatsen

Dinsdag 12 mei | SF 1 Familyshow
• DavidTwente | 2x staanplaatsen
• Grazz | 2x staanplaatsen
• Momo, Andro +2 | 4x 1e ring
• Jane, Tijn, Mike | 3x 1e ring
• Guanabana | 2x 2e ring
• Tinkepink | 1x
• Pluto1975 | 2x staanplaatsen
• Cirilico | 2x staanplaatsen

Dinsdag 12 mei liveshow | SF 1 Liveshow
• Cee + Greys + C2 | 3x 1e ring
• Peter en Wizarddragon | 2x Staanplaatsen

----------------------------------------------------------------------------

Woensdag 13 mei | SF 2 Juryshow
• Lashatumbai | 2x
• Lucky_Strike | 3x 2e ring
• Peter en Wizarddragon | 2x Staanplaatsen

Donderdag 14 mei | SF 2 Familyshow
• Elpis + dochter | 2x staanplaatsen
• Meridiaan | 2x staanplaatsen
• FruitofUtopia | 4x staanplaatsen
• Andromache | 1x 2e ring
• linebear | 2x
• TDHS | 3x

Donderdag 14 mei | SF 2 Liveshow
• BVO | 4x 1e ring
• Peter en Wizarddragon | 2x Staanplaatsen

----------------------------------------------------------------------------

Vrijdag 15 mei | GF Juryshow
• Sunshine1982 (Fe2O3) | 2e ring
• Peter en Wizarddragon | 2x Staanplaatsen

Zaterdag 16 mei | GF Familyshow
• Meke, ijs_beer, Billdauterive & grazz | 4x staanplaatsen
• Aoibhin, ato, Andro & Moira. | 4x staanplaatsen
• Roger_Epiales | 1x staanplaats

Zaterdag 16 mei | GF Liveshow
• Peter en Wizarddragon | 2x Staanplaatsen

[ Bericht 13% gewijzigd door Greys op 13-12-2019 00:03:35 ]
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_190402005
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:46 schreef Aoibhin het volgende: Peter Rrrrrr komt ook heb ik begrepen? :{
Wat?? Die klootzak die altijd zeikt hoe kut het allemaal is heeft kaarten?
  donderdag 12 december 2019 @ 18:51:13 #3
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_190402035
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:39 schreef Aoibhin het volgende:
JAAAAAAAAA ik heb mijn abonummer van Avrotros gevonden! *O*

@:Tinkepink @:Arizona @:Magica @:Ann-Lynn

Ik wil best proberen morgen nog wat tickets te krijgen. Ik kan jullie waarschijnlijk niet allemaal helpen (zal wel weer 4 tickets max zijn), maar dat zien we dan nog. Eerst even in verdiepen wat ik precies moet doen.
Superlief! Ik ben zelf ook maar lid geworden en zal het zelf ook proberen! Zelfs al krijgen we allemaal kaartjes, dan raken ze nog wel kwijt :Y
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_190402126
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:49 schreef Em31 het volgende:

[..]

Wat?? Die klootzak die altijd zeikt hoe kut het allemaal is heeft kaarten?
Zoiets begreep ik net wel ja :') Al luister ik ook met een half oor.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_190402151
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:51 schreef Arizona het volgende:

[..]

Superlief! Ik ben zelf ook maar lid geworden en zal het zelf ook proberen! Zelfs al krijgen we allemaal kaartjes, dan raken ze nog wel kwijt :Y
Als het inderdaad niet uitmaakt hoe kort geleden je lid bent geworden, kun je het ook zelf proberen natuurlijk :Y We zien morgen wel.

Ik ben in ieder geval al sinds 2008 lid (toen het nog alleen AVRO was), dus dat lijkt me in ieder geval lang genoeg. :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 12 december 2019 @ 18:56:53 #6
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_190402156
Arizona en Aiobdhin: ik kan mijn schermen ook openzetten en dan het eventueel mee proberen, als jullie je nummer met mij willen delen.
Ik ben echt (Greys en een aantal andere Fokkers hebben me irl gezien). Aoibhin volgens mij ook (jij was toch ook bij Eurovisie in concert?)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2019 @ 18:56:57 #7
43556 miss_dynastie
pi_190402159
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:51 schreef Arizona het volgende:

[..]

Superlief! Ik ben zelf ook maar lid geworden en zal het zelf ook proberen! Zelfs al krijgen we allemaal kaartjes, dan raken ze nog wel kwijt :Y
Van avrotros bedoel je? Kan dat nu nog?
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2019 @ 18:58:05 #8
43556 miss_dynastie
pi_190402183
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:55 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Zoiets begreep ik net wel ja :') Al luister ik ook met een half oor.
Dat vind ik wel het nadeel van zo’n feestje in eigen land, dan merk je er veel meer van dan wanneer het in Azerbeidzjan is en er een paar lokale nare mensen worden uitgenodigd :D
pi_190402223
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:55 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Zoiets begreep ik net wel ja :') Al luister ik ook met een half oor.
Pff.... :{
pi_190402240
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:56 schreef Tinkepink het volgende:
Arizona en Aiobdhin: ik kan mijn schermen ook openzetten en dan het eventueel mee proberen, als jullie je nummer met mij willen delen.
Ik ben echt (Greys en een aantal andere Fokkers hebben me irl gezien). Aoibhin volgens mij ook (jij was toch ook bij Eurovisie in concert?)
Ja ik heb jou gezien bij Eurovision in Concert en ook bij de halve-finale Henk-meet! :Y
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 12 december 2019 @ 19:00:37 #11
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_190402249
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:56 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben echt (Greys en een aantal andere Fokkers hebben me irl gezien). Aoibhin volgens mij ook (jij was toch ook bij Eurovisie in concert?)
I am Andromache and I approve this message. :Y
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_190402325
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:00 schreef Andromache het volgende:

[..]

I am Andromache and I approve this message. :Y
:D
pi_190402374
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:58 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat vind ik wel het nadeel van zo’n feestje in eigen land, dan merk je er veel meer van dan wanneer het in Azerbeidzjan is en er een paar lokale nare mensen worden uitgenodigd :D
Al was Azerbeidzjan ook wel erg hoor, met die presidentiële familie :')

Maar inderdaad, zo'n Peter Rrrr die ieder land wel zal hebben, dat merk je normaal gesproken niet.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 12 december 2019 @ 19:10:39 #14
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_190402497
Ik ben ook echt, maar er is denk ik geen Fokker die ik al IRL heb gezien :D
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:56 schreef Tinkepink het volgende:
Arizona en Aiobdhin: ik kan mijn schermen ook openzetten en dan het eventueel mee proberen, als jullie je nummer met mij willen delen.
Ik ben echt (Greys en een aantal andere Fokkers hebben me irl gezien). Aoibhin volgens mij ook (jij was toch ook bij Eurovisie in concert?)
wil je mijn mobiele nummer, bedoel je dat? Die wil ik je DM-en hoor!
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:56 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Van avrotros bedoel je? Kan dat nu nog?
Ik heb me maar gewoon aangemeld, kost 7,50, is me de gok wel waard. Geen idee of je morgen een lidnummer nodig hebt.
En anders krijg ik in ieder geval wel 3x per jaar een of ander magazine _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_190402563
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:10 schreef Arizona het volgende:
Ik ben ook echt, maar er is denk ik geen Fokker die ik al IRL heb gezien :D
Nee, maar jij bent wel echt al langer actief lid hier. Dus dat zou ik ook echt nog wel vertrouwen.

Als je me erbij zou lappen, dan zou je je hier ook niet meer kunnen laten zien natuurlijk :D :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 12 december 2019 @ 19:14:23 #16
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_190402582
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:10 schreef Arizona het volgende:

Ik heb me maar gewoon aangemeld, kost 7,50, is me de gok wel waard. Geen idee of je morgen een lidnummer nodig hebt.
En anders krijg ik in ieder geval wel 3x per jaar een of ander magazine _O-
En met al die nieuwe leden meer zendtijd voor AvroTros, dus wellicht meer Jan Smit op tv. Maar dat vergeven we je. :P
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 12 december 2019 @ 19:19:39 #17
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_190402728
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:13 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nee, maar jij bent wel echt al langer actief lid hier. Dus dat zou ik ook echt nog wel vertrouwen.

Als je me erbij zou lappen, dan zou je je hier ook niet meer kunnen laten zien natuurlijk :D :P
Ik heb user Uniekhoorn op facebook :D Die weet dat ik echt ben :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_190402772
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:05 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Al was Azerbeidzjan ook wel erg hoor, met die presidentiële familie :')

Maar inderdaad, zo'n Peter Rrrr die ieder land wel zal hebben, dat merk je normaal gesproken niet.
Peter is wel belachelijk aangezien hij bij Boulevard nooit de kans laat liggen om iets rots te zeggen. Maar we zullen dit inderdaad nog wel meer gaan zien. Bij de finale zullen vast een hoop random BN’ers zijn.
  ESF Reporter donderdag 12 december 2019 @ 19:21:45 #19
87554 Cee
Welluk?
pi_190402799
Zo, ik ben weer onder mijn steen vandaan. :P Hele dag al knallende hoofdpijn van stress (werk gecombineerd met tickets) maar gelukkig gaat het weer een beetje beter.

Allereerst gefeliciteerd aan degenen die kaartjes hebben!
Maar ook een hele vrachtlading aan goede vibes voor wave 2 en 3 aan de mensen die achter het net visten. Hoe meer berichten ik lees, hoe meer ik me gelukkig prijs dat ik door de wachtrij kwam.
Tevens een hele dikke THUMBS UP aan de lieve mensen hier op het forum die elkaar hebben geholpen, met tips, stress relief en ook zelfs met kaartjes! Helden. :*

Ik ben blij met hoe het is gegaan qua ticket verkoop maar grootste punt ter verbetering is toch wel het ontbreken van een wachtrij nummer. Alhoewel we voor de volgende wave weten dat het wachten sowieso geen uren duurt, want uitverkochte shows worden weergegeven. Maar ik vreesde vanmiddag echt dat ik 8 uur lang naar al mijn schermen moest turen.

Eerst komt, eerst maalt-principe lijkt me niet echt heel letterlijk. Ik stond in de rij voor semi 1 jury met desktop, semi 1 live met laptop, nog een semi 1 live op 4G en jury finale op tablet. Met desktop zat ik al bijna 2,5 uur klaar, laptop ging ik er ‘pas’ een uur van tevoren in (samen met de rest) en uiteindelijk ging om 12.14 ineens PING mijn laptopscherm op de bestelpagina. Zat eerst nog als een gek op het plattegrondje te klikken omdat ik de bestel-opties verder onderaan op de pagina niet in beeld had. :')
Toen had ik het door en op het moment dat ik de kaartjes selecteerde voor ring 1 zag ik boven nog even ‘paylogic timed out error’ verschijnen maar de kaartjes ging in het mandje en ik kon door, het leek wel een soort hindernisbaan met mijn trillende vingers en heen en weer appen met Greys. Gegevens invoeren ging ook nog net goed want ik vergat de helft maar dat gaf ie gelukkig aan. Betaald met credit card want dan had ik die ranzige Rabo betaalscanner van Rabobank niet nodig, die soms wel eens voor gesodemieter wil zorgen. Maar toen vroeg het volgende scherm toch of ik mijn credit card in de scanner wil stoppen, wat is dat toch. :') Maar goed, ook dat lukte en toen stonden de verlossende bevestigende woorden op mijn scherm en ik heb alles gescreenshot en zeker twee uur lang open laten staan alsof ik het daarmee nog meer bevestigde of zo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief dagboek.
  donderdag 12 december 2019 @ 19:22:02 #20
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_190402811
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:20 schreef Em31 het volgende:

[..]

Peter is wel belachelijk aangezien hij bij Boulevard nooit de kans laat liggen om iets rots te zeggen. Maar we zullen dit inderdaad nog wel meer gaan zien. Bij de finale zullen vast een hoop random BN’ers zijn.
Dat vind ik nog erger dan de Ria's eigenlijk.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_190402836
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:10 schreef Arizona het volgende:
Ik ben ook echt, maar er is denk ik geen Fokker die ik al IRL heb gezien :D
[..]

wil je mijn mobiele nummer, bedoel je dat? Die wil ik je DM-en hoor!
[..]

Ik heb me maar gewoon aangemeld, kost 7,50, is me de gok wel waard. Geen idee of je morgen een lidnummer nodig hebt.
En anders krijg ik in ieder geval wel 3x per jaar een of ander magazine _O-
Ja, maar we zijn natuurlijk ook lid geworden om al die mooie programma’s te steunen als Bananasplit en Muziekfeest op het Plein :Y
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 december 2019 @ 19:26:23 #22
163650 Greys
pi_190402920
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:21 schreef Cee het volgende:
Zo, ik ben weer onder mijn steen vandaan. :P Hele dag al knallende hoofdpijn van stress (werk gecombineerd met tickets) maar gelukkig gaat het weer een beetje beter.

Allereerst gefeliciteerd aan degenen die kaartjes hebben!
Maar ook een hele vrachtlading aan goede vibes voor wave 2 en 3 aan de mensen die achter het net visten. Hoe meer berichten ik lees, hoe meer ik me gelukkig prijs dat ik door de wachtrij kwam.
Tevens een hele dikke THUMBS UP aan de lieve mensen hier op het forum die elkaar hebben geholpen, met tips, stress relief en ook zelfs met kaartjes! Helden. :*

Ik ben blij met hoe het is gegaan qua ticket verkoop maar grootste punt ter verbetering is toch wel het ontbreken van een wachtrij nummer. Alhoewel we voor de volgende wave weten dat het wachten sowieso geen uren duurt, want uitverkochte shows worden weergegeven. Maar ik vreesde vanmiddag echt dat ik 8 uur lang naar al mijn schermen moest turen.

Eerst komt, eerst maalt-principe lijkt me niet echt heel letterlijk. Ik stond in de rij voor semi 1 jury met desktop, semi 1 live met laptop, nog een semi 1 live op 4G en jury finale op tablet. Met desktop zat ik al bijna 2,5 uur klaar, laptop ging ik er ‘pas’ een uur van tevoren in (samen met de rest) en uiteindelijk ging om 12.14 ineens PING mijn laptopscherm op de bestelpagina. Zat eerst nog als een gek op het plattegrondje te klikken omdat ik de bestel-opties verder onderaan op de pagina niet in beeld had. :')
Toen had ik het door en op het moment dat ik de kaartjes selecteerde voor ring 1 zag ik boven nog even ‘paylogic timed out error’ verschijnen maar de kaartjes ging in het mandje en ik kon door, het leek wel een soort hindernisbaan met mijn trillende vingers en heen en weer appen met Greys. Gegevens invoeren ging ook nog net goed want ik vergat de helft maar dat gaf ie gelukkig aan. Betaald met credit card want dan had ik die ranzige Rabo betaalscanner van Rabobank niet nodig, die soms wel eens voor gesodemieter wil zorgen. Maar toen vroeg het volgende scherm toch of ik mijn credit card in de scanner wil stoppen, wat is dat toch. :') Maar goed, ook dat lukte en toen stonden de verlossende bevestigende woorden op mijn scherm en ik heb alles gescreenshot en zeker twee uur lang open laten staan alsof ik het daarmee nog meer bevestigde of zo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief dagboek.
_O- _O_ O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 december 2019 @ 19:29:52 #23
163650 Greys
pi_190403007
Die AvroTros kaarten zijn eind januari te personaliseren. Waarom zou dat zo veel langer duren?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 12 december 2019 @ 19:33:45 #24
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_190403098
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:29 schreef Greys het volgende:
Die AvroTros kaarten zijn eind januari te personaliseren. Waarom zou dat zo veel langer duren?
Omdat alles wat langer duurt bij de AvroTros? :P
  donderdag 12 december 2019 @ 19:35:06 #25
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_190403141
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:21 schreef Cee het volgende:
Zo, ik ben weer onder mijn steen vandaan. :P Hele dag al knallende hoofdpijn van stress (werk gecombineerd met tickets) maar gelukkig gaat het weer een beetje beter.

Allereerst gefeliciteerd aan degenen die kaartjes hebben!
Maar ook een hele vrachtlading aan goede vibes voor wave 2 en 3 aan de mensen die achter het net visten. Hoe meer berichten ik lees, hoe meer ik me gelukkig prijs dat ik door de wachtrij kwam.
Tevens een hele dikke THUMBS UP aan de lieve mensen hier op het forum die elkaar hebben geholpen, met tips, stress relief en ook zelfs met kaartjes! Helden. :*

Ik ben blij met hoe het is gegaan qua ticket verkoop maar grootste punt ter verbetering is toch wel het ontbreken van een wachtrij nummer. Alhoewel we voor de volgende wave weten dat het wachten sowieso geen uren duurt, want uitverkochte shows worden weergegeven. Maar ik vreesde vanmiddag echt dat ik 8 uur lang naar al mijn schermen moest turen.

Eerst komt, eerst maalt-principe lijkt me niet echt heel letterlijk. Ik stond in de rij voor semi 1 jury met desktop, semi 1 live met laptop, nog een semi 1 live op 4G en jury finale op tablet. Met desktop zat ik al bijna 2,5 uur klaar, laptop ging ik er ‘pas’ een uur van tevoren in (samen met de rest) en uiteindelijk ging om 12.14 ineens PING mijn laptopscherm op de bestelpagina. Zat eerst nog als een gek op het plattegrondje te klikken omdat ik de bestel-opties verder onderaan op de pagina niet in beeld had. :')
Toen had ik het door en op het moment dat ik de kaartjes selecteerde voor ring 1 zag ik boven nog even ‘paylogic timed out error’ verschijnen maar de kaartjes ging in het mandje en ik kon door, het leek wel een soort hindernisbaan met mijn trillende vingers en heen en weer appen met Greys. Gegevens invoeren ging ook nog net goed want ik vergat de helft maar dat gaf ie gelukkig aan. Betaald met credit card want dan had ik die ranzige Rabo betaalscanner van Rabobank niet nodig, die soms wel eens voor gesodemieter wil zorgen. Maar toen vroeg het volgende scherm toch of ik mijn credit card in de scanner wil stoppen, wat is dat toch. :') Maar goed, ook dat lukte en toen stonden de verlossende bevestigende woorden op mijn scherm en ik heb alles gescreenshot en zeker twee uur lang open laten staan alsof ik het daarmee nog meer bevestigde of zo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief dagboek.
Hahaha _O- O+

Ja, dat bevestigingsscherm heb ik ook nog zeker anderhalf uur open gehad. :D
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_190403154
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:21 schreef Cee het volgende:
Zo, ik ben weer onder mijn steen vandaan. :P Hele dag al knallende hoofdpijn van stress (werk gecombineerd met tickets) maar gelukkig gaat het weer een beetje beter.

Allereerst gefeliciteerd aan degenen die kaartjes hebben!
Maar ook een hele vrachtlading aan goede vibes voor wave 2 en 3 aan de mensen die achter het net visten. Hoe meer berichten ik lees, hoe meer ik me gelukkig prijs dat ik door de wachtrij kwam.
Tevens een hele dikke THUMBS UP aan de lieve mensen hier op het forum die elkaar hebben geholpen, met tips, stress relief en ook zelfs met kaartjes! Helden. :*

Ik ben blij met hoe het is gegaan qua ticket verkoop maar grootste punt ter verbetering is toch wel het ontbreken van een wachtrij nummer. Alhoewel we voor de volgende wave weten dat het wachten sowieso geen uren duurt, want uitverkochte shows worden weergegeven. Maar ik vreesde vanmiddag echt dat ik 8 uur lang naar al mijn schermen moest turen.

Eerst komt, eerst maalt-principe lijkt me niet echt heel letterlijk. Ik stond in de rij voor semi 1 jury met desktop, semi 1 live met laptop, nog een semi 1 live op 4G en jury finale op tablet. Met desktop zat ik al bijna 2,5 uur klaar, laptop ging ik er ‘pas’ een uur van tevoren in (samen met de rest) en uiteindelijk ging om 12.14 ineens PING mijn laptopscherm op de bestelpagina. Zat eerst nog als een gek op het plattegrondje te klikken omdat ik de bestel-opties verder onderaan op de pagina niet in beeld had. :')
Toen had ik het door en op het moment dat ik de kaartjes selecteerde voor ring 1 zag ik boven nog even ‘paylogic timed out error’ verschijnen maar de kaartjes ging in het mandje en ik kon door, het leek wel een soort hindernisbaan met mijn trillende vingers en heen en weer appen met Greys. Gegevens invoeren ging ook nog net goed want ik vergat de helft maar dat gaf ie gelukkig aan. Betaald met credit card want dan had ik die ranzige Rabo betaalscanner van Rabobank niet nodig, die soms wel eens voor gesodemieter wil zorgen. Maar toen vroeg het volgende scherm toch of ik mijn credit card in de scanner wil stoppen, wat is dat toch. :') Maar goed, ook dat lukte en toen stonden de verlossende bevestigende woorden op mijn scherm en ik heb alles gescreenshot en zeker twee uur lang open laten staan alsof ik het daarmee nog meer bevestigde of zo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief dagboek.
O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 december 2019 @ 19:39:04 #27
163650 Greys
pi_190403234
Ik werd nog gebeld door Natuurmonumenten vandaag.

"Heeft u even een mome-"

NEE IK BEN NU OP KAARTEN VOOR HET SONGFESTIVAL AAN HET JAGEN DAHAG

:') _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR en moderator donderdag 12 december 2019 @ 19:43:29 #28
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_190403347
@Greys je moet deze nog ff in de OP zetten :D

----------------------------------------------------------------------------

WIE VAN ONS GAAN ER?

Maandag 11 mei | SF 1 Juryshow
• Lucky_Strike | 3x 1e ring
• egeltje1985 | 2x 1e ring
• FruitofUtopia | 4x 1e ring

Dinsdag 12 mei | SF 1 Familyshow
• DavidTwente | 2x staanplaatsen
• Grazz | 2x staanplaatsen
• Momo, Andro & moeder | 2x 1e ring
• Jane, Tijn, Mike | 3x 1e ring
• Guanabana | 2x 2e ring
• Tinkepink | 1x

Dinsdag 12 mei liveshow | SF 1 Liveshow
• Cee + Greys | 2x

----------------------------------------------------------------------------

Woensdag 13 mei | SF 2 Juryshow
• Lashatumbai | 2x
• Lucky_Strike | 3x 2e ring

Donderdag 14 mei | SF 2 Familyshow
• Elpis + dochter | 2x staanplaatsen
• Meridiaan | 2x staanplaatsen
• FruitofUtopia | 4x staanplaatsen
• Andromache | 1x 2e ring
• linebear | 2x
• TDHS | 3x

Donderdag 14 mei | SF 2 Liveshow
• BVO | 4x 1e ring

----------------------------------------------------------------------------

Vrijdag 15 mei | GF Juryshow
• Sunshine1982 (Fe2O3) | 2e ring

Zaterdag 16 mei | GF Familyshow
• Meke, ijs_beer, Billdauterive & grazz | 4x staanplaatsen
• Aoibhin, ato, Andro & Moira. | 4x staanplaatsen
• Roger_Epiales | 1x staanplaats

Zaterdag 16 mei | GF Liveshow
• ?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 12 december 2019 @ 19:43:32 #29
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_190403352
Bij mij werden vandaag 2 pakjes bezorgd, maar die jongens hadden het goed begrepen. Eén kwam om 10.00 uur en de ander om 19.15 uur. Ik denk dat ze het aangevoeld hebben dat vanmiddag niet uitkwam. B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_190403354
Iemand die toevallig weet of je voor het bestellen van kaartjes via de Avrotros morgen al lid moet zijn, of morgen nóg een lidmaatschap kan toevoegen? :@
pi_190403402
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:20 schreef Em31 het volgende:

[..]

Peter is wel belachelijk aangezien hij bij Boulevard nooit de kans laat liggen om iets rots te zeggen. Maar we zullen dit inderdaad nog wel meer gaan zien. Bij de finale zullen vast een hoop random BN’ers zijn.
Ja precies. En no way dat die gewoon netjes in de rij hebben gestaan vandaag :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  PR en moderator donderdag 12 december 2019 @ 19:47:19 #32
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_190403457
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:21 schreef Cee het volgende:
Zo, ik ben weer onder mijn steen vandaan. :P Hele dag al knallende hoofdpijn van stress (werk gecombineerd met tickets) maar gelukkig gaat het weer een beetje beter.

Allereerst gefeliciteerd aan degenen die kaartjes hebben!
Maar ook een hele vrachtlading aan goede vibes voor wave 2 en 3 aan de mensen die achter het net visten. Hoe meer berichten ik lees, hoe meer ik me gelukkig prijs dat ik door de wachtrij kwam.
Tevens een hele dikke THUMBS UP aan de lieve mensen hier op het forum die elkaar hebben geholpen, met tips, stress relief en ook zelfs met kaartjes! Helden. :*

Ik ben blij met hoe het is gegaan qua ticket verkoop maar grootste punt ter verbetering is toch wel het ontbreken van een wachtrij nummer. Alhoewel we voor de volgende wave weten dat het wachten sowieso geen uren duurt, want uitverkochte shows worden weergegeven. Maar ik vreesde vanmiddag echt dat ik 8 uur lang naar al mijn schermen moest turen.

Eerst komt, eerst maalt-principe lijkt me niet echt heel letterlijk. Ik stond in de rij voor semi 1 jury met desktop, semi 1 live met laptop, nog een semi 1 live op 4G en jury finale op tablet. Met desktop zat ik al bijna 2,5 uur klaar, laptop ging ik er ‘pas’ een uur van tevoren in (samen met de rest) en uiteindelijk ging om 12.14 ineens PING mijn laptopscherm op de bestelpagina. Zat eerst nog als een gek op het plattegrondje te klikken omdat ik de bestel-opties verder onderaan op de pagina niet in beeld had. :')
Toen had ik het door en op het moment dat ik de kaartjes selecteerde voor ring 1 zag ik boven nog even ‘paylogic timed out error’ verschijnen maar de kaartjes ging in het mandje en ik kon door, het leek wel een soort hindernisbaan met mijn trillende vingers en heen en weer appen met Greys. Gegevens invoeren ging ook nog net goed want ik vergat de helft maar dat gaf ie gelukkig aan. Betaald met credit card want dan had ik die ranzige Rabo betaalscanner van Rabobank niet nodig, die soms wel eens voor gesodemieter wil zorgen. Maar toen vroeg het volgende scherm toch of ik mijn credit card in de scanner wil stoppen, wat is dat toch. :') Maar goed, ook dat lukte en toen stonden de verlossende bevestigende woorden op mijn scherm en ik heb alles gescreenshot en zeker twee uur lang open laten staan alsof ik het daarmee nog meer bevestigde of zo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief dagboek.
Ik vind het zo mooi dat jullie Eurovisieheldinnen gewoon bij de liveshow van de opening zijn _O_ O+ *O*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_190403459
@Greys je moet deze nog ff in de OP zetten :D

----------------------------------------------------------------------------

WIE VAN ONS GAAN ER?

Maandag 11 mei | SF 1 Juryshow
• Lucky_Strike | 3x 1e ring
• egeltje1985 | 2x 1e ring
• FruitofUtopia | 4x 1e ring
• Peter en Wizarddragon | 2x Staanplaatsen

Dinsdag 12 mei | SF 1 Familyshow
• DavidTwente | 2x staanplaatsen
• Grazz | 2x staanplaatsen
• Momo, Andro & moeder | 2x 1e ring
• Jane, Tijn, Mike | 3x 1e ring
• Guanabana | 2x 2e ring
• Tinkepink | 1x

Dinsdag 12 mei liveshow | SF 1 Liveshow
• Cee + Greys | 2x
• Peter en Wizarddragon | 2x Staanplaatsen

----------------------------------------------------------------------------

Woensdag 13 mei | SF 2 Juryshow
• Lashatumbai | 2x
• Lucky_Strike | 3x 2e ring
• Peter en Wizarddragon | 2x Staanplaatsen

Donderdag 14 mei | SF 2 Familyshow
• Elpis + dochter | 2x staanplaatsen
• Meridiaan | 2x staanplaatsen
• FruitofUtopia | 4x staanplaatsen
• Andromache | 1x 2e ring
• linebear | 2x
• TDHS | 3x

Donderdag 14 mei | SF 2 Liveshow
• BVO | 4x 1e ring
• Peter en Wizarddragon | 2x Staanplaatsen

----------------------------------------------------------------------------

Vrijdag 15 mei | GF Juryshow
• Sunshine1982 (Fe2O3) | 2e ring
• Peter en Wizarddragon | 2x Staanplaatsen

Zaterdag 16 mei | GF Familyshow
• Meke, ijs_beer, Billdauterive & grazz | 4x staanplaatsen
• Aoibhin, ato, Andro & Moira. | 4x staanplaatsen
• Roger_Epiales | 1x staanplaats

Zaterdag 16 mei | GF Liveshow
• Peter en Wizarddragon | 2x Staanplaatsen
dag
  PR en moderator donderdag 12 december 2019 @ 19:47:54 #34
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_190403474
Lekker Peet _O_

Gewoon de GF Liveshow te pakken _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 12 december 2019 @ 19:48:30 #35
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_190403491
Ik wilde eigenlijk iedereen (die met andere users ging) onder elkaar zetten zodat je goed kan zien hoe veel mensen er per show gaan en waar in de zaal ze staan/zitten :D Maar dan werd het wel heel lang _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 december 2019 @ 19:52:31 #36
163650 Greys
pi_190403584
Helpen jullie deze zo veel mogelijk te verspreiden?

ESF_FOK twitterde op donderdag 12-12-2019 om 19:49:19 We kunnen het niet vaak genoeg zeggen maar KOOP GEEN KAARTEN BIJ VIAGOGO. Check de reacties op hun Twitteraccount en overige ervaringen op internet. Je bent dan héél veel geld kwijt en de kans dat je je kaarten krijgt is klein. #songfestival #ESC2020 #ESC ⚠️ Doe. het. niet. ⚠️ https://t.co/dpYouHcPVX reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 december 2019 @ 19:53:20 #37
163650 Greys
pi_190403607
quote:
11s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:47 schreef Peter het volgende:
@:Greys je moet deze nog ff in de OP zetten :D

----------------------------------------------------------------------------

WIE VAN ONS GAAN ER?

Maandag 11 mei | SF 1 Juryshow
• Lucky_Strike | 3x 1e ring
• egeltje1985 | 2x 1e ring
• FruitofUtopia | 4x 1e ring
• Peter en Wizarddragon | 2x Staanplaatsen

Dinsdag 12 mei | SF 1 Familyshow
• DavidTwente | 2x staanplaatsen
• Grazz | 2x staanplaatsen
• Momo, Andro & moeder | 2x 1e ring
• Jane, Tijn, Mike | 3x 1e ring
• Guanabana | 2x 2e ring
• Tinkepink | 1x

Dinsdag 12 mei liveshow | SF 1 Liveshow
• Cee + Greys | 2x
• Peter en Wizarddragon | 2x Staanplaatsen

----------------------------------------------------------------------------

Woensdag 13 mei | SF 2 Juryshow
• Lashatumbai | 2x
• Lucky_Strike | 3x 2e ring
• Peter en Wizarddragon | 2x Staanplaatsen

Donderdag 14 mei | SF 2 Familyshow
• Elpis + dochter | 2x staanplaatsen
• Meridiaan | 2x staanplaatsen
• FruitofUtopia | 4x staanplaatsen
• Andromache | 1x 2e ring
• linebear | 2x
• TDHS | 3x

Donderdag 14 mei | SF 2 Liveshow
• BVO | 4x 1e ring
• Peter en Wizarddragon | 2x Staanplaatsen

----------------------------------------------------------------------------

Vrijdag 15 mei | GF Juryshow
• Sunshine1982 (Fe2O3) | 2e ring
• Peter en Wizarddragon | 2x Staanplaatsen

Zaterdag 16 mei | GF Familyshow
• Meke, ijs_beer, Billdauterive & grazz | 4x staanplaatsen
• Aoibhin, ato, Andro & Moira. | 4x staanplaatsen
• Roger_Epiales | 1x staanplaats

Zaterdag 16 mei | GF Liveshow
• Peter en Wizarddragon | 2x Staanplaatsen

HEB JIJ DE FINALE? :o _O_

Gewoon via de verkoop vandaag of via een relatie? Oh wacht of via OGAE.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 12 december 2019 @ 19:53:34 #38
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_190403612


Ik zit in vak Ci (semi 1 family dus) en volgens mij zei @Guanabana dat ze precies tegenover in Ei zat, dus als zij een beetje omlaag zwaait en ik een beetje omhoog... :P :w
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2019 @ 19:53:58 #39
43556 miss_dynastie
pi_190403622
Via OGAE Peter?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 december 2019 @ 19:54:04 #40
163650 Greys
pi_190403627
En ja ik zal het lijstje in de OP zetten maar vanmiddag deed ik dat nog niet omdat ik anders daarna steeds de OP moest veranderen omdat er nog mensen bij kwamen. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190403628
Peter en Wizzarddragon; HOEDAN? Wel. Superduper tof voor jullie zeg!
  PR en moderator donderdag 12 december 2019 @ 19:54:42 #42
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_190403639
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:53 schreef Greys het volgende:

[..]

HEB JIJ DE FINALE? :o _O_

Gewoon via de verkoop vandaag of via een relatie?
Als je goed kijkt heeft 'ie ze allemaal _O_ OGAE pakketgod _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_190403641
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:53 schreef Greys het volgende:

[..]

HEB JIJ DE FINALE? :o _O_

Gewoon via de verkoop vandaag of via een relatie? Oh wacht of via OGAE.
OGAE :@
dag
pi_190403672
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:52 schreef Greys het volgende:
Helpen jullie deze zo veel mogelijk te verspreiden?

ESF_FOK twitterde op donderdag 12-12-2019 om 19:49:19 We kunnen het niet vaak genoeg zeggen maar KOOP GEEN KAARTEN BIJ VIAGOGO. Check de reacties op hun Twitteraccount en overige ervaringen op internet. Je bent dan héél veel geld kwijt en de kans dat je je kaarten krijgt is klein. #songfestival #ESC2020 #ESC ⚠️ Doe. het. niet. ⚠️ https://t.co/dpYouHcPVX reageer retweet
Viagogo verkoopt eerst niet bestaande kaarten en wil dan proberen goedkoper ze zelf ergens in te kopen, denk ik.. dat is hun verdienmodel..
dag
  donderdag 12 december 2019 @ 19:55:57 #45
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_190403683
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:54 schreef Peter het volgende:

[..]

OGAE :@
Niks om je voor te schamen hoor! :D Tof man! *O*
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  PR en moderator donderdag 12 december 2019 @ 19:56:43 #46
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_190403708
Wat fijn ook dat uitgerekend de show waar de Avrotros nog extra kaarten voor beschikbaar heeft dan de zaterdagmiddag familyshow is waar we met zo veel mogelijk FOK!kers naartoe willen _O_

Avrotros wil een FOK!meet _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_190403710
quote:
2s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:55 schreef Jane het volgende:

[..]

Niks om je voor te schamen hoor! :D Tof man! *O*
Tis best wel een bak geld, maar goed, naar 0 shows gaan was ook gewoon géén optie..
dag
pi_190403720
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:56 schreef Moira. het volgende:
Wat fijn ook dat uitgerekend de show waar de Avrotros nog extra kaarten voor beschikbaar heeft dan de zaterdagmiddag familyshow is waar we met zo veel mogelijk FOK!kers naartoe willen _O_
En die hebben we niet :+
dag
  PR en moderator donderdag 12 december 2019 @ 19:57:30 #49
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_190403739
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:57 schreef Peter het volgende:

[..]

En die hebben we niet :+
Of er nog ff ¤100 extra vanaf kan :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_190403745
quote:
10s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:53 schreef Jane het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zit in vak Ci (semi 1 family dus) en volgens mij zei @:Guanabana dat ze precies tegenover in Ei zat, dus als zij een beetje omlaag zwaait en ik een beetje omhoog... :P :w
Haha inderdaad :P
Koel en donker bewaren
  PR en moderator donderdag 12 december 2019 @ 19:57:56 #51
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_190403750
Ik ben zo blij dat er mensen van ons naar de Grand Final gaan _O_ *O*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_190403798
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:54 schreef Peter het volgende:

[..]

OGAE :@
Wil je nog wat kaarten kwijt? :P
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator donderdag 12 december 2019 @ 20:00:26 #53
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_190403846
quote:
10s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:39 schreef Greys het volgende:
Ik werd nog gebeld door Natuurmonumenten vandaag.

"Heeft u even een mome-"

NEE IK BEN NU OP KAARTEN VOOR HET SONGFESTIVAL AAN HET JAGEN DAHAG

:') _O-
_O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_190403931
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:21 schreef Cee het volgende:
Zo, ik ben weer onder mijn steen vandaan. :P Hele dag al knallende hoofdpijn van stress (werk gecombineerd met tickets) maar gelukkig gaat het weer een beetje beter.

Allereerst gefeliciteerd aan degenen die kaartjes hebben!
Maar ook een hele vrachtlading aan goede vibes voor wave 2 en 3 aan de mensen die achter het net visten. Hoe meer berichten ik lees, hoe meer ik me gelukkig prijs dat ik door de wachtrij kwam.
Tevens een hele dikke THUMBS UP aan de lieve mensen hier op het forum die elkaar hebben geholpen, met tips, stress relief en ook zelfs met kaartjes! Helden. :*

Ik ben blij met hoe het is gegaan qua ticket verkoop maar grootste punt ter verbetering is toch wel het ontbreken van een wachtrij nummer. Alhoewel we voor de volgende wave weten dat het wachten sowieso geen uren duurt, want uitverkochte shows worden weergegeven. Maar ik vreesde vanmiddag echt dat ik 8 uur lang naar al mijn schermen moest turen.

Eerst komt, eerst maalt-principe lijkt me niet echt heel letterlijk. Ik stond in de rij voor semi 1 jury met desktop, semi 1 live met laptop, nog een semi 1 live op 4G en jury finale op tablet. Met desktop zat ik al bijna 2,5 uur klaar, laptop ging ik er ‘pas’ een uur van tevoren in (samen met de rest) en uiteindelijk ging om 12.14 ineens PING mijn laptopscherm op de bestelpagina. Zat eerst nog als een gek op het plattegrondje te klikken omdat ik de bestel-opties verder onderaan op de pagina niet in beeld had. :')
Toen had ik het door en op het moment dat ik de kaartjes selecteerde voor ring 1 zag ik boven nog even ‘paylogic timed out error’ verschijnen maar de kaartjes ging in het mandje en ik kon door, het leek wel een soort hindernisbaan met mijn trillende vingers en heen en weer appen met Greys. Gegevens invoeren ging ook nog net goed want ik vergat de helft maar dat gaf ie gelukkig aan. Betaald met credit card want dan had ik die ranzige Rabo betaalscanner van Rabobank niet nodig, die soms wel eens voor gesodemieter wil zorgen. Maar toen vroeg het volgende scherm toch of ik mijn credit card in de scanner wil stoppen, wat is dat toch. :') Maar goed, ook dat lukte en toen stonden de verlossende bevestigende woorden op mijn scherm en ik heb alles gescreenshot en zeker twee uur lang open laten staan alsof ik het daarmee nog meer bevestigde of zo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief dagboek.
Mooi gesproken Cee! _O_ O+ Helemaal mee eens ook!

Laatste stuk ook zo herkenbaar; ik had dus zelf gedoe met de Raboscanner die het niet deed op het moment suprême. Dus ik gillend naar mijn broer op zolder gerend, die er gelukkig nog wél een had die het deed. Ik zag al helemaal nachtmerriescenario's voor me dat ik wel door de wachtrij was gekomen, maar dat het op zoiets pietluttigs mis zou gaan. :') En een hindernisbaan inderdaad. Mijn handen shaketen ook zo erg... Het is een wonder dat ik mijn adres goed in heb kunnen voeren, want ik woon op een straat met een onmogelijk moeilijke naam. :')

Maar het is gelukt! *O* En heb Ato, Andromache en Moira ook nog blij kunnen maken met tickets, en ze hebben het geld ook echt direct terug gestort allemaal O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 12 december 2019 @ 20:04:52 #55
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_190403984
@Cee @Aoibhin en je leefde nog lang en gelukkig O+ :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_190404048
quote:
10s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:39 schreef Greys het volgende:
Ik werd nog gebeld door Natuurmonumenten vandaag.

"Heeft u even een mome-"

NEE IK BEN NU OP KAARTEN VOOR HET SONGFESTIVAL AAN HET JAGEN DAHAG

:') _O-
:D :D O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_190404124
quote:
11s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:47 schreef Peter het volgende:
@:Greys je moet deze nog ff in de OP zetten :D

----------------------------------------------------------------------------

WIE VAN ONS GAAN ER?

Maandag 11 mei | SF 1 Juryshow
• Lucky_Strike | 3x 1e ring
• egeltje1985 | 2x 1e ring
• FruitofUtopia | 4x 1e ring
• Peter en Wizarddragon | 2x Staanplaatsen

Dinsdag 12 mei | SF 1 Familyshow
• DavidTwente | 2x staanplaatsen
• Grazz | 2x staanplaatsen
• Momo, Andro & moeder | 2x 1e ring
• Jane, Tijn, Mike | 3x 1e ring
• Guanabana | 2x 2e ring
• Tinkepink | 1x

Dinsdag 12 mei liveshow | SF 1 Liveshow
• Cee + Greys | 2x
• Peter en Wizarddragon | 2x Staanplaatsen

----------------------------------------------------------------------------

Woensdag 13 mei | SF 2 Juryshow
• Lashatumbai | 2x
• Lucky_Strike | 3x 2e ring
• Peter en Wizarddragon | 2x Staanplaatsen

Donderdag 14 mei | SF 2 Familyshow
• Elpis + dochter | 2x staanplaatsen
• Meridiaan | 2x staanplaatsen
• FruitofUtopia | 4x staanplaatsen
• Andromache | 1x 2e ring
• linebear | 2x
• TDHS | 3x

Donderdag 14 mei | SF 2 Liveshow
• BVO | 4x 1e ring
• Peter en Wizarddragon | 2x Staanplaatsen

----------------------------------------------------------------------------

Vrijdag 15 mei | GF Juryshow
• Sunshine1982 (Fe2O3) | 2e ring
• Peter en Wizarddragon | 2x Staanplaatsen

Zaterdag 16 mei | GF Familyshow
• Meke, ijs_beer, Billdauterive & grazz | 4x staanplaatsen
• Aoibhin, ato, Andro & Moira. | 4x staanplaatsen
• Roger_Epiales | 1x staanplaats

Zaterdag 16 mei | GF Liveshow
• Peter en Wizarddragon | 2x Staanplaatsen

WAUW Peter wat tof dat je gewoon bij de GF liveshow bent! *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_190404150
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:52 schreef Greys het volgende:
Helpen jullie deze zo veel mogelijk te verspreiden?

ESF_FOK twitterde op donderdag 12-12-2019 om 19:49:19 We kunnen het niet vaak genoeg zeggen maar KOOP GEEN KAARTEN BIJ VIAGOGO. Check de reacties op hun Twitteraccount en overige ervaringen op internet. Je bent dan héél veel geld kwijt en de kans dat je je kaarten krijgt is klein. #songfestival #ESC2020 #ESC ⚠️ Doe. het. niet. ⚠️ https://t.co/dpYouHcPVX reageer retweet
Ik ga zo Twitter aanslingeren! Eerst even hier bijlezen :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_190404220
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:54 schreef Peter het volgende:

[..]

OGAE :@
Oké, verklaart een hoop :D

Ik vond het zelf toch echt te duur, aangezien ik niet naar alle shows wil. Maar wel tof dat het je op deze manier gewoon lukt :* Geniet ervan!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_190404309
Um ik zie een hoop internationale boze en teleurgestelde reactie in de trant van "slechtste organisatie ooit, Lissabon was veel beter!!" op deze pagina https://facebook.com/stor(...)s=1&focus_composer=0

Is de frustratie iets dat elk jaar gebruikelijk is omdat mensen geen kaartje hebben kunnen bemachtigen, of was het echt slecht dit jaar? Hoe hebben jullie het ervaren?

Ik zie ook een hoop mensen die verbaasd zijn dat ze al sinds zeven uur in de rij staan maar geen nummertje hebben gekregen. Hier was het bekend, maar is het dan internationaal niet goed gecommuniceerd dat je willekeurig wordt geloot?
  donderdag 12 december 2019 @ 20:18:21 #61
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_190404383
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:15 schreef Nashipeer het volgende:
Um ik zie een hoop internationale boze en teleurgestelde reactie in de trant van "slechtste organisatie ooit, Lissabon was veel beter!!" op deze pagina https://facebook.com/stor(...)s=1&focus_composer=0

Is de frustratie iets dat elk jaar gebruikelijk is omdat mensen geen kaartje hebben kunnen bemachtigen, of was het echt slecht dit jaar? Hoe hebben jullie het ervaren?

Ik zie ook een hoop mensen die verbaasd zijn dat ze al sinds zeven uur in de rij staan maar geen nummertje hebben gekregen. Hier was het bekend, maar is het dan internationaal niet goed gecommuniceerd dat je willekeurig wordt geloot?
Nou je kreeg inderdaad geen nummer, alleen een pagina dat je in een automatische wachtrij stond. Je had dus geen idee of je kans maakte of niet. Dat was wel irritant.
Maar verder was de wachtpagina prima hoor. Meer kan ik je niet vertellen want dat was het eindstation voor mij :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 12 december 2019 @ 20:18:40 #62
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_190404401
En @Peter supergaaf dat je naar alle liveshows gaat! *O*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_190404415
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:59 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Wil je nog wat kaarten kwijt? :P
Wat ik lees is dat het 1 ticket voor 6 shows is. Maar als het losse tickets zijn en ik mag er wat overdragen, dan vind ik het prima om wat over te doen aan FOK!kers, maar dat zien we in februari pas denk ik.. (dan komen de kaartjes). Dus ik ga nu niks toezeggen.
dag
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 december 2019 @ 20:21:04 #64
163650 Greys
pi_190404490
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:54 schreef Moira. het volgende:

[..]

Als je goed kijkt heeft 'ie ze allemaal _O_ OGAE pakketgod _O_
Na een dag als vandaag met ticketchaos en beeldschermstaren en tweeten zie ik echt niks meer goed. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190404499
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:18 schreef Peter het volgende:

[..]

Wat ik lees is dat 1 ticket voor 6 shows. maar als het losse tickets zijn en ik mag er wat overdragen, dan vind ik het prima om wat over te doen aan FOK!kers, maar dat zien we in februari pas denk ik.. (dan komen de kaartjes). Dus ik ga nu niks toezeggen.
In Tel Aviv was het ook 1 ticket. :( Heel vervelend want dan kun je de ticket niet aan een onbekende overdragen, want die kan het ticket dan ook voor de andere shows gebruiken.
pi_190404516
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:56 schreef Moira. het volgende:
Wat fijn ook dat uitgerekend de show waar de Avrotros nog extra kaarten voor beschikbaar heeft dan de zaterdagmiddag familyshow is waar we met zo veel mogelijk FOK!kers naartoe willen _O_

Avrotros wil een FOK!meet _O_
In dat geval: Avrotros _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_190404538
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:56 schreef Peter het volgende:

[..]

Tis best wel een bak geld, maar goed, naar 0 shows gaan was ook gewoon géén optie..
Snap ik ook wel hoor :Y Ik heb het bíjna ook gedaan. Maar ben blij met het ticket dat ik nu heb.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_190404539


Ik zit nog in een rollercoaster. Het ene moment denk ik: komt in januari of maart nog wel goed. Het andere moment heb ik het gevoel dat het helemaal niks wordt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 december 2019 @ 20:23:21 #69
163650 Greys
pi_190404555
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:15 schreef Nashipeer het volgende:
Um ik zie een hoop internationale boze en teleurgestelde reactie in de trant van "slechtste organisatie ooit, Lissabon was veel beter!!" op deze pagina https://facebook.com/stor(...)s=1&focus_composer=0

Is de frustratie iets dat elk jaar gebruikelijk is omdat mensen geen kaartje hebben kunnen bemachtigen, of was het echt slecht dit jaar? Hoe hebben jullie het ervaren?

Ik zie ook een hoop mensen die verbaasd zijn dat ze al sinds zeven uur in de rij staan maar geen nummertje hebben gekregen. Hier was het bekend, maar is het dan internationaal niet goed gecommuniceerd dat je willekeurig wordt geloot?
Was ook allemaal op de Engelse FAQ uitgelegd dat zeven uur van tevoren inloggen nul zin had.

Tis echt honderd keer beter uitgelegd dan in Lissabon, waar de site in het Portugees was en je voor alle shows nog in de wachtrij stond (wij 8 uren..) terwijl je niet had gehoord dat sommige shows al uitverkocht waren.

Dus de mensen die zeggen dat het slechter was dan Lissabon praten sowieso poep. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 12 december 2019 @ 20:23:47 #70
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_190404566
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:15 schreef Nashipeer het volgende:
Um ik zie een hoop internationale boze en teleurgestelde reactie in de trant van "slechtste organisatie ooit, Lissabon was veel beter!!" op deze pagina https://facebook.com/stor(...)s=1&focus_composer=0

Is de frustratie iets dat elk jaar gebruikelijk is omdat mensen geen kaartje hebben kunnen bemachtigen, of was het echt slecht dit jaar? Hoe hebben jullie het ervaren?

Ik zie ook een hoop mensen die verbaasd zijn dat ze al sinds zeven uur in de rij staan maar geen nummertje hebben gekregen. Hier was het bekend, maar is het dan internationaal niet goed gecommuniceerd dat je willekeurig wordt geloot?
Ik heb nooit eerder kaarten proberen te kopen, dus ik kan niet vergelijken. Ik denk wel dat je kunt stellen dat dit ESF in Nederland heel gewild is, ook internationaal, dus dat de kans dat je misgrijpt groot is. Die reacties komen dan ook vooral door teleurstelling, vermoed ik. Een verkeerde inschatting van de populariteit van het event.

Maar dat gezegd hebbende... als je in de wachtrij stond zag je niet iets op het scherm waaruit bleek hoeveelste je in de rij was, o.i.d.. Of dat het überhaupt nog werkte. Daar werd ik zelf ook wel zenuwachtig van en ik denk dat sommige mensen daardoor ook zijn gaan refreshen (wat een slecht idee was). Dat is het enige dat ik zelf ook liever anders had gezien.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_190404592
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:18 schreef Peter het volgende:

[..]

Wat ik lees is dat het 1 ticket voor 6 shows is. Maar als het losse tickets zijn en ik mag er wat overdragen, dan vind ik het prima om wat over te doen aan FOK!kers, maar dat zien we in februari pas denk ik.. (dan komen de kaartjes). Dus ik ga nu niks toezeggen.
Dat hoeft ook helemaal niet.
En als je zelf wilt gaan, lekker gaan *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_190404623
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:04 schreef Arizona het volgende:
@:Cee @:Aoibhin en je leefde nog lang en gelukkig O+ :D
Haha, ja, wij zouden doodgaan vanochtend :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 december 2019 @ 20:27:44 #73
163650 Greys
pi_190404684
quote:
2s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:23 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik heb nooit eerder kaarten proberen te kopen, dus ik kan niet vergelijken. Ik denk wel dat je kunt stellen dat dit ESF in Nederland heel gewild is, ook internationaal, dus dat de kans dat je misgrijpt groot is. Die reacties komen dan ook vooral door teleurstelling, vermoed ik. Een verkeerde inschatting van de populariteit van het event.

Maar dat gezegd hebbende... als je in de wachtrij stond zag je niet iets op het scherm waaruit bleek hoeveelste je in de rij was, o.i.d.. Of dat het überhaupt nog werkte. Daar werd ik zelf ook wel zenuwachtig van en ik denk dat sommige mensen daardoor ook zijn gaan refreshen (wat een slecht idee was). Dat is het enige dat ik zelf ook liever anders had gezien.
Dat je niet moest refreshen stond echt wel overal gecommuniceerd ook. Dus als mensen dat doen is dat niet de schuld van de organisatie. ;)

Enige dat ik idd zelf ook niet heel handig vond was het ontbreken van het wachtnummer. Maar dat was echt alles imho, je wist nu binnen twintig minuten of je kaarten had of niet en wat sowieso beter is dan in Lissabon:

- gescheiden wachtrijen per show
- tickets op naam

_O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190404690
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:15 schreef Nashipeer het volgende:
Ik zie ook een hoop mensen die verbaasd zijn dat ze al sinds zeven uur in de rij staan maar geen nummertje hebben gekregen. Hier was het bekend, maar is het dan internationaal niet goed gecommuniceerd dat je willekeurig wordt geloot?
Normaal wordt je willekeurig geloot op het moment dat je in de wachtrij komt. Dan zie je gelijk dat je 11 of nummer 25.042 in de wachtrij bent en weet je gelijk hoeveel kans je maakt.
pi_190404836
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:22 schreef GeorgeM het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zit nog in een rollercoaster. Het ene moment denk ik: komt in januari of maart nog wel goed. Het andere moment heb ik het gevoel dat het helemaal niks wordt.
Ik weet zelf niet eens meer wat ik wil. Wel last van FOMO :+ maar tegelijkertijd heb ik ook niemand die mee wil dus ik weet het niet. Misschien maar zonder verwachtingen gewoon nog proberen in januari ja.
  donderdag 12 december 2019 @ 20:34:07 #76
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_190404851
Dat ik hier op het forum kon lezen hoe het de anderen verging, hielp mij persoonlijk wel enorm toen ik naar die tabs zat te staren. Dat ik wist dat het bij de rest net zo was, zeg maar. :P
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_190404924
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:21 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

In Tel Aviv was het ook 1 ticket. :( Heel vervelend want dan kun je de ticket niet aan een onbekende overdragen, want die kan het ticket dan ook voor de andere shows gebruiken.
Dat wordt dan 6 avonden naar Ahoy afreizen :+
dag
  ESF Reporter donderdag 12 december 2019 @ 20:39:07 #78
87554 Cee
Welluk?
pi_190404972
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:54 schreef Moira. het volgende:

[..]

Als je goed kijkt heeft 'ie ze allemaal _O_ OGAE pakketgod _O_
Kan Peter niet tijdelijk OGAE pakketgod als titel krijgen. _O_
Oh, kleine aanpassing presentielijst, voor Greys en mij is het 1e ring en zijn het 3 kaartjes (vriendin van me die ook ESF fan is gaat mee, noem haar maar C2. :P )
pi_190404974
quote:
14s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat je niet moest refreshen stond echt wel overal gecommuniceerd ook. Dus als mensen dat doen is dat niet de schuld van de organisatie. ;)

Enige dat ik idd zelf ook niet heel handig vond was het ontbreken van het wachtnummer. Maar dat was echt alles imho, je wist nu binnen twintig minuten of je kaarten had of niet en wat sowieso beter is dan in Lissabon:

- gescheiden wachtrijen per show
- tickets op naam

_O_
Ik heb nooit eerder geprobeerd kaarten te krijgen, maar ik vond het echt prima gaan over het algemeen. Dat je niet wist hoeveelste je was in de wachtrij is echt het enige minpunt; dat kan echt voortaan veel beter.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_190405012
quote:
10s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:34 schreef Jane het volgende:
Dat ik hier op het forum kon lezen hoe het de anderen verging, hielp mij persoonlijk wel enorm toen ik naar die tabs zat te staren. Dat ik wist dat het bij de rest net zo was, zeg maar. :P
Dat hielp inderdaad enorm :D Ik zat met zo'n scherm zonder wachttijd of nummer en dacht gelijk 'WHAAAHHH er is iets mis!' maar toen las ik gelijk hier dat iedereen dat had en was ik weer gerust gesteld (enigszins) :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_190405122
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:39 schreef Cee het volgende:

[..]

Kan Peter niet tijdelijk OGAE pakketgod als titel krijgen. _O_
Oh, kleine aanpassing presentielijst, voor Greys en mij is het 1e ring en zijn het 3 kaartjes (vriendin van me die ook ESF fan is gaat mee, noem haar maar C2. :P )
Is dat ook die vriendin van Greys die ik ken?
dag
  ESF Reporter donderdag 12 december 2019 @ 20:47:58 #82
87554 Cee
Welluk?
pi_190405192
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:45 schreef Peter het volgende:

[..]

Is dat ook die vriendin van Greys die ik ken?
Nee, dit wordt een nieuwe vriendin van Greys. :P
pi_190405597
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:47 schreef Cee het volgende:

[..]

Nee, dit wordt een nieuwe vriendin van Greys. :P
Hoe meer hoe beter :Y
dag
  donderdag 12 december 2019 @ 21:06:50 #84
403253 Meke
after all this time? always.
pi_190405720
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:22 schreef GeorgeM het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zit nog in een rollercoaster. Het ene moment denk ik: komt in januari of maart nog wel goed. Het andere moment heb ik het gevoel dat het helemaal niks wordt.
:* *;

Is @Momo haar extra tickets eigenlijk al kwijt?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_190405765
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:06 schreef Meke het volgende:

[..]

:* *;

Is @:Momo haar extra tickets eigenlijk al kwijt?
Lief, dankje :*
Volgens mij wel.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 december 2019 @ 21:09:14 #86
163650 Greys
pi_190405789
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:47 schreef Cee het volgende:

[..]

Nee, dit wordt een nieuwe vriendin van Greys. :P
*O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 12 december 2019 @ 21:09:52 #87
403253 Meke
after all this time? always.
pi_190405810
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:08 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Lief, dankje :*
Volgens mij wel.
Oh da's jammer -O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 december 2019 @ 21:10:10 #88
163650 Greys
pi_190405818
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:08 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Lief, dankje :*
Volgens mij wel.
Het komt vast goed. Er zijn in januari hier vast ook wel mensen die willen helpen eventueel! Of die zelf kaarten willen en dan wat extra kunnen bestellen als ze erdoor zijn. Ik duim voor je!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 12 december 2019 @ 21:10:59 #89
403253 Meke
after all this time? always.
pi_190405843
Hoe zou het eigenlijk zitten qua zelfde adres/zelfde rekeningnummer tickets bestellen bij de volgende wave? Als ik de volgende wave weer vrij ben, wil ik prima opnieuw gaan zitten om mensen van hier (en de vriendin die ik al noemde in SC en blijkbaar toch wil _O- :+ ) te helpen, maar dan doe ik eigenlijk dezelfde bestelling als vandaag én zou ik er geen op mijn naam zetten, zou dat wel mogen? :)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_190406183
Ik ging vandaag met spanning naar werk.

Mijn strategie was:

Laptop op bedrijfsnetwerk
Tablet op bedrijfskantinenetwerk
Smartphone op 4g

Ik had bijna 1st semi-final familieshow in chrome op private modus, alleen tijdens betaling ging iets mis waardoor ik opeens terugkwam in de wachtrij. Superbalen allemaal.

Ik hou niet van dit soort eurovisiestress :') . Mijn hart kan dat niet aan :P.


Dus hopla OGAE met Peter.
  PR en moderator donderdag 12 december 2019 @ 21:34:24 #91
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_190406699
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:39 schreef Cee het volgende:

[..]

Kan Peter niet tijdelijk OGAE pakketgod als titel krijgen. _O_
Oh, kleine aanpassing presentielijst, voor Greys en mij is het 1e ring en zijn het 3 kaartjes (vriendin van me die ook ESF fan is gaat mee, noem haar maar C2. :P )
Echt he _O_

Ik heb gast-editje in OP gedaan :@ hopelijk word ik nu niet ontslagen door de ESF-mods
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_190407125
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:10 schreef Meke het volgende:
Hoe zou het eigenlijk zitten qua zelfde adres/zelfde rekeningnummer tickets bestellen bij de volgende wave? Als ik de volgende wave weer vrij ben, wil ik prima opnieuw gaan zitten om mensen van hier (en de vriendin die ik al noemde in SC en blijkbaar toch wil _O- :+ ) te helpen, maar dan doe ik eigenlijk dezelfde bestelling als vandaag én zou ik er geen op mijn naam zetten, zou dat wel mogen? :)
Ja, ook wel benieuwd naar :o

Ook omdat ik misschien zelf toch nog wel naar een liveshow wil, en dat zou betekenen dat ik sowieso niet meer kan proberen bij een volgende wave.

En sowieso ook om eventueel weer anderen hier te helpen *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 december 2019 @ 21:50:54 #93
163650 Greys
pi_190407248
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:34 schreef Moira. het volgende:

[..]

Echt he _O_

Ik heb gast-editje in OP gedaan :@ hopelijk word ik nu niet ontslagen door de ESF-mods
Wat heb je aangepast dan want ik zat kennelijk tegelijkertijd in de OP te wijzigen en nu zie ik geen wijziging van jou? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 december 2019 @ 21:51:24 #94
163650 Greys
pi_190407265
De kaarten-score tot nu toe hier:

- Familyshows: 36
- Juryshows: 21
- Semi live show: 11
- Finale live: 2

Totaal 70
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 december 2019 @ 21:52:30 #95
163650 Greys
pi_190407297
OGAE had nog een aanvullende pakketverkoop trouwens. Tot morgenochtend. Kennelijk hebben toch niet alle mensen het pakket afgenomen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR en moderator donderdag 12 december 2019 @ 21:55:37 #96
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_190407388
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat heb je aangepast dan want ik zat kennelijk tegelijkertijd in de OP te wijzigen en nu zie ik geen wijziging van jou? :D
oh shit zie je wel daarom durfde ik al niet _O-
Ik had er bij jullie idd ook '3x 1e ring' achter gezet maar ook 'Cee, Greys & C2' van gemaakt geloof ik :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 12 december 2019 @ 21:56:11 #97
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_190407409
quote:
14s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:51 schreef Greys het volgende:
De kaarten-score tot nu toe hier:

- Familyshows: 36
- Juryshows: 21
- Semi live show: 11
- Finale live: 2

Totaal 70
FOK! represent *O*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 december 2019 @ 21:59:07 #98
163650 Greys
pi_190407482
C2 staat er ook bij.

Dit klopt niet denk ik:
Momo, Andro & moeder | 2x 1e ring

Wordt 3x denk ik? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR en moderator donderdag 12 december 2019 @ 22:20:08 #99
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_190407953
quote:
14s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:59 schreef Greys het volgende:
C2 staat er ook bij.

Dit klopt niet denk ik:
Momo, Andro & moeder | 2x 1e ring

Wordt 3x denk ik? :P
Ik heb het iets aangepast n.a.v. het laatste lijstje uit het vorige topic, maar dat stond er toen ook al verwarrend dus ik weet het niet precies :@ of ik heb een tikfout gemaakt
@Momo @Andromache wat was het nou?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 12 december 2019 @ 22:21:07 #100
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_190407963
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:52 schreef Greys het volgende:
OGAE had nog een aanvullende pakketverkoop trouwens. Tot morgenochtend. Kennelijk hebben toch niet alle mensen het pakket afgenomen.
Klopt, ik het me vandaag zodra de finale was uitverkocht meteen toch nog maar aangemeld tijdens een vlaag van verstandsverbijstering hahaha. Veel geld, maar wie weet is dit nog mijn enige kans om naar de liveshows te gaan. Dan maar niet met vrienden of familie...
  Moderator donderdag 12 december 2019 @ 22:49:06 #101
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_190408585
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:20 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik heb het iets aangepast n.a.v. het laatste lijstje uit het vorige topic, maar dat stond er toen ook al verwarrend dus ik weet het niet precies :@ of ik heb een tikfout gemaakt
@:Momo @:Andromache wat was het nou?
Andro en ik (2 mensen van hier) en de moeder van Andro en een vriend van mij
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 december 2019 @ 22:54:19 #102
163650 Greys
pi_190408715
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:49 schreef Momo het volgende:

[..]

Andro en ik (2 mensen van hier) en de moeder van Andro en een vriend van mij
Ah zo! Dan snap ik het. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR en moderator donderdag 12 december 2019 @ 22:54:54 #103
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_190408727
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:49 schreef Momo het volgende:

[..]

Andro en ik (2 mensen van hier) en de moeder van Andro en een vriend van mij
Ooh dat was de +2 :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 december 2019 @ 22:57:31 #104
163650 Greys
pi_190408784
Zag op marktplaats net eentje met 5 tickets zitten voor finale, gaat alleen voor 5 X 285 eu weg.

HOE DAN, VIJF.
Je kon er maar vier kopen dus hoe kom jij aan vijf bij elkaar.

Mag lijen dat ie ermee blijft zitten en niemand zo gek is dit te betalen.

En van die stichting Save an Animal klopt de advertentie ook niet. Hoe kom jij aan reeds gepersonaliseerde kaarten op naam van je stichting. 'Aantal werknemers verkeerd geteld'. Zijn die dan genodigden ofzo van de organisatie of liegen ze dat ze barsten? Want de stichting bestaat gewoon en is overal op social media. :?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 12 december 2019 @ 22:59:17 #105
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_190408831
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:57 schreef Greys het volgende:
Zag op marktplaats net eentje met 5 tickets zitten voor finale, gaat alleen voor 5 X 285 eu weg.

HOE DAN, VIJF.
Je kon er maar vier kopen dus hoe kom jij aan vijf bij elkaar.

Mag lijen dat ie ermee blijft zitten en niemand zo gek is dit te betalen.

En van die stichting Save an Animal klopt de advertentie ook niet. Hoe kom jij aan reeds gepersonaliseerde kaarten op naam van je stichting. 'Aantal werknemers verkeerd geteld'. Zijn die dan genodigden ofzo van de organisatie of liegen ze dat ze barsten? Want de stichting bestaat gewoon en is overal op social media. :?
Zo frustrerend. Mag toch hopen dat ze hier NIETS aan gaan verdienen en dat niemand er in trapt. :%
pi_190408863
Jongens, waarom heeft iedereen hier het ineens over Avro en extra tickets? Wat heb ik gemist?


Ik sta trouwens ook met twee kaarten bij semi1 family.
Hotapnyc
pi_190408938
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:13 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nee, maar jij bent wel echt al langer actief lid hier. Dus dat zou ik ook echt nog wel vertrouwen.

Als je me erbij zou lappen, dan zou je je hier ook niet meer kunnen laten zien natuurlijk :D :P
Ik ben zo echt en ik heb knaken jonguh _O_
  ESF Reporter donderdag 12 december 2019 @ 23:05:57 #108
87554 Cee
Welluk?
pi_190409015
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:00 schreef Cirilico het volgende:
Jongens, waarom heeft iedereen hier het ineens over Avro en extra tickets? Wat heb ik gemist?


Ik sta trouwens ook met twee kaarten bij semi1 family.
Als je lid bent van avrotros kan je vanaf morgen nog proberen kaartjes voor familieshow te scoren. Ik zal een linkje zoeken.

Edit: https://www.avrotros.nl/w(...)estival-familieshow/
  donderdag 12 december 2019 @ 23:06:27 #109
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_190409026
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:00 schreef Cirilico het volgende:
Jongens, waarom heeft iedereen hier het ineens over Avro en extra tickets? Wat heb ik gemist?


Ik sta trouwens ook met twee kaarten bij semi1 family.
Avrotros blijkt morgenochtend een extra verkoop voor de GF-familyshow te houden onder leden.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator donderdag 12 december 2019 @ 23:09:40 #110
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_190409091
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:57 schreef Greys het volgende:
Zag op marktplaats net eentje met 5 tickets zitten voor finale, gaat alleen voor 5 X 285 eu weg.

HOE DAN, VIJF.
Je kon er maar vier kopen dus hoe kom jij aan vijf bij elkaar.

Mag lijen dat ie ermee blijft zitten en niemand zo gek is dit te betalen.

En van die stichting Save an Animal klopt de advertentie ook niet. Hoe kom jij aan reeds gepersonaliseerde kaarten op naam van je stichting. 'Aantal werknemers verkeerd geteld'. Zijn die dan genodigden ofzo van de organisatie of liegen ze dat ze barsten? Want de stichting bestaat gewoon en is overal op social media. :?
Misschien contact leggen met save an animal? Misschien maken ze misbruik van de goede reputatie van een goed doel?
pi_190409183
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:57 schreef Greys het volgende:
Zag op marktplaats net eentje met 5 tickets zitten voor finale, gaat alleen voor 5 X 285 eu weg.

HOE DAN, VIJF.
Je kon er maar vier kopen dus hoe kom jij aan vijf bij elkaar.

Mag lijen dat ie ermee blijft zitten en niemand zo gek is dit te betalen.

En van die stichting Save an Animal klopt de advertentie ook niet. Hoe kom jij aan reeds gepersonaliseerde kaarten op naam van je stichting. 'Aantal werknemers verkeerd geteld'. Zijn die dan genodigden ofzo van de organisatie of liegen ze dat ze barsten? Want de stichting bestaat gewoon en is overal op social media. :?
Echt :') Hoop echt dat niemand erin gaat trappen. Maar helaas zit niet iedereen er zo goed in als wij.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_190409264
quote:
14s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:51 schreef Greys het volgende:
De kaarten-score tot nu toe hier:

- Familyshows: 36
- Juryshows: 21
- Semi live show: 11
- Finale live: 2

Totaal 70
En hier nog 2x family 1e semi staanplaatsen :)
pi_190409300
Echt wel tof dat er zoveel mensen gaan _O_
  donderdag 12 december 2019 @ 23:30:04 #114
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_190409609
Overigens, ik denk dat de kans dat men kaartjes gaat krijgen de volgende verkoop ronde nog kleiner is dan deze. Het meeste is tenslotte al verkocht.

Ik wil best hier tzt de browser schermpjes weer open gooien, en ze dan onder volk van hier verdelen ... misschien iets voor een topic tzt?
Dum de dum
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 december 2019 @ 23:37:39 #115
163650 Greys
pi_190409734
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:15 schreef Pluto1975 het volgende:

[..]

En hier nog 2x family 1e semi staanplaatsen :)
Je staat erbij *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 december 2019 @ 23:38:39 #116
163650 Greys
pi_190409747
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:00 schreef Cirilico het volgende:
Jongens, waarom heeft iedereen hier het ineens over Avro en extra tickets? Wat heb ik gemist?


Ik sta trouwens ook met twee kaarten bij semi1 family.
Ik ga je erbij zetten! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 december 2019 @ 23:40:47 #117
163650 Greys
pi_190409782
De kaarten-score tot nu toe hier:

- Familyshows: 40
- Juryshows: 21
- Semi live show: 11
- Finale live: 2

Totaal 74
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 12 december 2019 @ 23:44:14 #118
403253 Meke
after all this time? always.
pi_190409839
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:40 schreef Greys het volgende:
De kaarten-score tot nu toe hier:

- Familyshows: 40
- Juryshows: 21
- Semi live show: 11
- Finale live: 2

Totaal 74
Echt best flinke score! Gelukkig maar O+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_190409941
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:40 schreef Greys het volgende:
De kaarten-score tot nu toe hier:

- Familyshows: 40
- Juryshows: 21
- Semi live show: 11
- Finale live: 2

Totaal 74
Ik realiseer me nu overigens pas dat het toch wel heel bijzonder is dat dit hier nu in het scherm staat! Na alle procentenpolonaises, stedenstress en presentatiepaniek van het afgelopen halfjaar gaan velen van ons gewoon! Naar het songfestival. In Nederland. We. Gaan. Gewoon!
En ik hoop zooooo dat degenen die nog geen kaarten hebben er de volgende "waves" wel in slagen!
(Overigens excuses dat ik me de afgelopen periode wat afzijdig heb gehouden op het forum hoor).
  PR en moderator donderdag 12 december 2019 @ 23:56:10 #120
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_190410072
@Greys in de OP moet bij SF1 Familyshow dan ipv “Momo, Andro & moeder | 2x 1e ring“ > “Momo, Andro +2 | 4x 1e ring” staan.

Ik durf het niet meer voor ik weer iets anders verklooi :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 12 december 2019 @ 23:57:29 #121
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_190410091
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:49 schreef Pluto1975 het volgende:

[..]

Ik realiseer me nu overigens pas dat het toch wel heel bijzonder is dat dit hier nu in het scherm staat! Na alle procentenpolonaises, stedenstress en presentatiepaniek van het afgelopen halfjaar gaan velen van ons gewoon! Naar het songfestival. In Nederland. We. Gaan. Gewoon!
En ik hoop zooooo dat degenen die nog geen kaarten hebben er de volgende "waves" wel in slagen!
(Overigens excuses dat ik me de afgelopen periode wat afzijdig heb gehouden op het forum hoor).
Whaaaaa we gaan het gewoon meemaken *O* ik hoop dat straks in maart iedereen voorzien is van minstens 1 ticket _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_190410103
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:06 schreef Andromache het volgende:

[..]

Avrotros blijkt morgenochtend een extra verkoop voor de GF-familyshow te houden onder leden.
Hoe werkt dat? Kan je nu nog lid worden? En via welke link zijn ze dan morgen te bestellen?

Mij is het helaas vandaag ook niet gelukt voor verschillende shows ondanks inschakelen van vrienden/familie.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 december 2019 @ 23:59:42 #123
163650 Greys
pi_190410134
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:58 schreef Soof123 het volgende:

[..]

Hoe werkt dat? Kan je nu nog lid worden? En via welke link zijn ze dan morgen te bestellen?

Mij is het helaas vandaag ook niet gelukt voor verschillende shows ondanks inschakelen van vrienden/familie.
We gaan tijdens wave 2 gewoon weer allemaal ons best doen en wie weet kunnen we elkaar dan weer een beetje helpen! O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR en moderator vrijdag 13 december 2019 @ 00:01:09 #124
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_190410153
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:58 schreef Soof123 het volgende:

[..]

Hoe werkt dat? Kan je nu nog lid worden? En via welke link zijn ze dan morgen te bestellen?

Mij is het helaas vandaag ook niet gelukt voor verschillende shows ondanks inschakelen van vrienden/familie.
Ik weet het ook niet precies maar hier staat iig wat meer info: https://www.avrotros.nl/w(...)estival-familieshow/

Edit: ik besef me dat je daar eigenlijk alsnog niks wijzer op wordt _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 december 2019 @ 00:02:16 #125
163650 Greys
pi_190410172
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:49 schreef Pluto1975 het volgende:

[..]

Ik realiseer me nu overigens pas dat het toch wel heel bijzonder is dat dit hier nu in het scherm staat! Na alle procentenpolonaises, stedenstress en presentatiepaniek van het afgelopen halfjaar gaan velen van ons gewoon! Naar het songfestival. In Nederland. We. Gaan. Gewoon!
En ik hoop zooooo dat degenen die nog geen kaarten hebben er de volgende "waves" wel in slagen!
(Overigens excuses dat ik me de afgelopen periode wat afzijdig heb gehouden op het forum hoor).
Raar idee nog best wel he? :D
In eigen land naar het songfestival.

Ik had de kaartenscore op Twitter gezet en mensen vonden het nog weinig. Maar gezien hoeveel gegadigden er in totaal waren voor de kaarten en het in 20 minuten uitverkocht was vind ik het nog best veel hoeveel er hier nog doorgekomen zijn in wave 1.

En hou op met je excuses, het is niet verplicht elke dag op het forum te posten. :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 december 2019 @ 00:04:15 #126
163650 Greys
pi_190410200
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:56 schreef Moira. het volgende:
@:Greys in de OP moet bij SF1 Familyshow dan ipv “Momo, Andro & moeder | 2x 1e ring“ > “Momo, Andro +2 | 4x 1e ring” staan.

Ik durf het niet meer voor ik weer iets anders verklooi :@
Aangepast.

Dan zijn het 76 kaarten in totaal. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR en moderator vrijdag 13 december 2019 @ 00:04:56 #127
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_190410206
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 00:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Aangepast.

Dan zijn het 76 kaarten in totaal. *O*
Ik had om eerlijk te zijn echt veel minder verwacht :o _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 13 december 2019 @ 00:06:08 #128
39237 crew  H_T
2733
pi_190410227
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:29 schreef Greys het volgende:
Die AvroTros kaarten zijn eind januari te personaliseren. Waarom zou dat zo veel langer duren?
Mijn gok: dan pas zijn alle nieuwe leden zeker verwerkt :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_190410228
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 00:04 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik had om eerlijk te zijn echt veel minder verwacht :o _O_
Ik ook, behoorlijk wat bekenden, collega's etc hebben het ook geprobeerd, maar niet een is erin geslaagd! En als je 76 man bij elkaar zet.....bij mij thuis zou het bomvol zijn ;)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 december 2019 @ 00:07:29 #130
163650 Greys
pi_190410244
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 00:04 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik had om eerlijk te zijn echt veel minder verwacht :o _O_
Gezien de stress hier en het enorme aantal gegadigden is het al een wonder dat er überhaupt mensen hier kaarten hebben. _O-

En met wave 2 gaan we weer even goed kijken of we elkaar weer kunnen helpen door als je er zelf maar 2 nodig hebt nog 2 voor een ander te kopen met overleg. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 13 december 2019 @ 00:09:27 #131
459006 FrietOliebolKaas
Geld maakt niet gelukkig, maar
pi_190410265
Zie nu deze topic pas. Is er al gezegd dat de queue nergens op slaat? ;) Geen enkele indicatie van hoeveel wachtenden er voor je waren.

Driekwartier uur in de "rij" gestaan voor niks. Was al ruim voor 12uur op de juiste website, via meerdere apparaten...

Eind januari nog maar eens proberen. Maar verwacht niet zoveel meer eigenlijk.
misschien soms
wel
pi_190410340
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:49 schreef Pluto1975 het volgende:

[..]

Ik realiseer me nu overigens pas dat het toch wel heel bijzonder is dat dit hier nu in het scherm staat! Na alle procentenpolonaises, stedenstress en presentatiepaniek van het afgelopen halfjaar gaan velen van ons gewoon! Naar het songfestival. In Nederland. We. Gaan. Gewoon!
En ik hoop zooooo dat degenen die nog geen kaarten hebben er de volgende "waves" wel in slagen!
(Overigens excuses dat ik me de afgelopen periode wat afzijdig heb gehouden op het forum hoor).
Ja O+ Echt elke keer weer zo geweldig om dit te beseffen. En dit zijn van die momenten dat je het ook echt voelt inderdaad. Het is gewoon hier in Nederland, en zoveel Fok!ers gaan er gewoon heen _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_190410351
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 00:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Aangepast.

Dan zijn het 76 kaarten in totaal. *O*
Wow. Geen wonder dat al die buitenlanders klagen. Alle kaarten gaan naar FOK!ers :D
pi_190410366
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 00:01 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet precies maar hier staat iig wat meer info: https://www.avrotros.nl/w(...)estival-familieshow/

Edit: ik besef me dat je daar eigenlijk alsnog niks wijzer op wordt _O-
Ik vind het ook nog altijd best vaag waar je die Avrotros tickets morgenochtend dan zou moeten kunnen bestellen. Ik zie niet een webshop op de site, wel een kopje met 'Producten', maar zal het dan ook echt daar komen?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 13 december 2019 @ 00:18:42 #135
39237 crew  H_T
2733
pi_190410390
Ik miste het getal eigenlijk niet zo. Je weet niet hoeveel van de wachtenden voor je echt kaarten gaan kopen, of hoeveel, of hoeveel er in totaal beschikbaar zijn. En als ik een kansloze positie had gehad was ik nog steeds lekker blijven wachten, hopend op het beste :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_190410409
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 00:07 schreef Greys het volgende:

[..]

En met wave 2 gaan we weer even goed kijken of we elkaar weer kunnen helpen door als je er zelf maar 2 nodig hebt nog 2 voor een ander te kopen met overleg. O+
Ja, ik vond dat echt tof vandaag O+ Zou ook zeker in wave 2 nog willen helpen (ik probeer ook nog wel een live show te krijgen namelijk).

Het ging ook echt heel makkelijk vandaag. Ik kocht 4 tickets, wetende dat ik er maar 1 ging gebruiken. Binnen no time de andere 3 al weggegeven aan Fok!ers en ook netjes alledrie het bedrag meteen naar mij terug gestort _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_190410410
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik miste het getal eigenlijk niet zo. Je weet niet hoeveel van de wachtenden voor je echt kaarten gaan kopen, of hoeveel, of hoeveel er in totaal beschikbaar zijn. En als ik een kansloze positie had gehad was ik nog steeds lekker blijven wachten, hopend op het beste :)
je zou maar nog drie wachtenden voor je hebben en dan de melding krijgen dat het uitverkocht is. Dan kan je het beter niet weten denk ik.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 13 december 2019 @ 00:22:18 #138
39237 crew  H_T
2733
pi_190410439
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 00:20 schreef Pluto1975 het volgende:

[..]

je zou maar nog drie wachtenden voor je hebben en dan de melding krijgen dat het uitverkocht is. Dan kan je het beter niet weten denk ik.
Precies :) Een iets duidelijkere indicatie dat de site niet is vastgelopen had ik misschien wel fijn gevonden
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 december 2019 @ 00:35:49 #139
163650 Greys
pi_190410552
quote:
13s.gif Op vrijdag 13 december 2019 00:09 schreef FrietOliebolKaas het volgende:
Zie nu deze topic pas. Is er al gezegd dat de queue nergens op slaat? ;) Geen enkele indicatie van hoeveel wachtenden er voor je waren.

Driekwartier uur in de "rij" gestaan voor niks. Was al ruim voor 12uur op de juiste website, via meerdere apparaten...

Eind januari nog maar eens proberen. Maar verwacht niet zoveel meer eigenlijk.
Wees blij dat het maar drie kwartier is, voor Lissabon duurde het acht uren. :P

Kom gewoon even meeposten als er een wave 2 komt. Wie weet hebben er dan nog mensen kaartjes over.
Ik duim iig voor je voor wave 2! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 13 december 2019 @ 00:40:54 #140
459006 FrietOliebolKaas
Geld maakt niet gelukkig, maar
pi_190410584
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 00:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Wees blij dat het maar drie kwartier is, voor Lissabon duurde het acht uren. :P

Kom gewoon even meeposten als er een wave 2 komt. Wie weet hebben er dan nog mensen kaartjes over.
Ik duim iig voor je voor wave 2! *O*
Bedankt! Ik ben nu spontaan maar lid geworden van AVROTROS (ook alvast handig voor WIDM), kijken of daar nog iets uitkomt of dat morgen de servers eruit liggen.

Iemand al een indicatie welke link je moet hebben om tickets te krijgen morgenochtend?
misschien soms
wel
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 december 2019 @ 00:48:13 #141
163650 Greys
pi_190410626
Nee die link is nog niet bekend volgens mij.

Morgen je mail checken, mss staat het daarin of komt er een link op hun site. Iemand hier gilt het vast morgenochtend even als ze het gevonden hebben.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190410707
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2019 00:48 schreef Greys het volgende:
Nee die link is nog niet bekend volgens mij.

Morgen je mail checken, mss staat het daarin of komt er een link op hun site. Iemand hier gilt het vast morgenochtend even als ze het gevonden hebben.
Ik heb alvast de wekker gezet. Ik denk dat ik gewoon de site in de gaten ga houden. In al de jaren dat ik AVROTROS lid ben, heb ik zelden mail van ze gekregen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_190410797
Zo ik ben ook weer bij.

quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:21 schreef Cee het volgende:
Lief dagboek.
dit had ook weer niet anders kunnen lopen bij jou he :+ O+
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:33 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik weet zelf niet eens meer wat ik wil. Wel last van FOMO :+ maar tegelijkertijd heb ik ook niemand die mee wil dus ik weet het niet. Misschien maar zonder verwachtingen gewoon nog proberen in januari ja.
Ik vind dat je het moet proberen :) en zoals je ziet vandaag, is de kans groot dat je met andere users bij een van de shows aanwezig bent. En sowieso gaan een aantal users die je hier kent het volgende keer weer proberen, dus als het lukt, dan ga je met één van ons mee.

quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:40 schreef Greys het volgende:
De kaarten-score tot nu toe hier:

- Familyshows: 40
- Juryshows: 21
- Semi live show: 11
- Finale live: 2

Totaal 74
Zo zo, doen we goed :D
~The present is all there is~
pi_190410799
Voor de mensen die het morgen/vandaag via de Avrotros gaan proberen, succes, hoop dat het lukt ^O^
~The present is all there is~
pi_190410801
Dat gestress over het aanmaken van een account bij Paylogic was dus ook niet nodig _O-
~The present is all there is~
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 13 december 2019 @ 01:26:42 #146
39237 crew  H_T
2733
pi_190410813
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 01:24 schreef grazz het volgende:
Dat gestress over het aanmaken van een account bij Paylogic was dus ook niet nodig _O-
:D Nee. Maar ik weet nu wel dat ik daar een account had en heb mijn adres ook van een update voorzien, dus het is niet helemaal voor niks geweest :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_190410825
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 01:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

:D Nee. Maar ik weet nu wel dat ik daar een account had en heb mijn adres ook van een update voorzien, dus het is niet helemaal voor niks geweest :P
Ja zul je net zien dat je om een of ander reden de kaartjes niet kunt downloaden en dus laat opsturen naar een onjuist adres. Heb je straks een Ria die er met de kaarten vandoor gaat :P
~The present is all there is~
pi_190410840
Weet iemand of je lid bent van Avrotros als je een abonnement hebt op Troskompas?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 13 december 2019 @ 01:33:00 #149
39237 crew  H_T
2733
pi_190410842
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 december 2019 01:32 schreef DavidTwente het volgende:
Weet iemand of je lid bent van Avrotros als je een abonnement hebt op Troskompas?
Ik geef het een goede kans
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_190410849
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 01:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik geef het een goede kans
Ja, het lijkt mij ook. Vriendin is wel abonnee, maar weet niet of ze lid is. En kan er niets over terugvinden op de betreffende sites :{
pi_190410856
Anders gauw ff aanmelden. Is maar 7,50 ofzo las ik hier ergens.
~The present is all there is~
pi_190410874
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 01:35 schreef grazz het volgende:
Anders gauw ff aanmelden. Is maar 7,50 ofzo las ik hier ergens.
Anderen die het gedaan hebben, kregen meteen een lidmaatschapsnummer?
pi_190410883
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 01:24 schreef grazz het volgende:
Dat gestress over het aanmaken van een account bij Paylogic was dus ook niet nodig _O-
Haha, nee. Zat daar nog helemaal over te stressen, maar het was gewoon helemaal niet nodig uiteindelijk :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 13 december 2019 @ 01:42:14 #154
39237 crew  H_T
2733
pi_190410886
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 december 2019 01:39 schreef DavidTwente het volgende:

[..]

Anderen die het gedaan hebben, kregen meteen een lidmaatschapsnummer?
Nee, daarom ben ik vanmiddag gaan rondneuzen op hun site. Bij een ander evenement waar je lid moest zijn om kaarten te kunnen kopen (iets met Bach) werd bij het bestelproces niet gevraagd naar een lidnummer (wel je adresgegevens) en had je tijdens het bestellen nog de mogelijkheid alsnog lid te worden :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_190410892
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 01:29 schreef grazz het volgende:

[..]

Ja zul je net zien dat je om een of ander reden de kaartjes niet kunt downloaden en dus laat opsturen naar een onjuist adres. Heb je straks een Ria die er met de kaarten vandoor gaat :P
Ria moet niet zo inhalig zijn :(
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_190410899
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 01:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Nee, daarom ben ik vanmiddag gaan rondneuzen op hun site. Bij een ander evenement waar je lid moest zijn om kaarten te kunnen kopen (iets met Bach) werd bij het bestelproces niet gevraagd naar een lidnummer (wel je adresgegevens) en had je tijdens het bestellen nog de mogelijkheid alsnog lid te worden :)
Top! Bedankt!
pi_190411987
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:05 schreef Cee het volgende:

[..]

Als je lid bent van avrotros kan je vanaf morgen nog proberen kaartjes voor familieshow te scoren. Ik zal een linkje zoeken.

Edit: https://www.avrotros.nl/w(...)estival-familieshow/
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:06 schreef Andromache het volgende:

[..]

Avrotros blijkt morgenochtend een extra verkoop voor de GF-familyshow te houden onder leden.
Ahzo,danku. Volgens mij ben ik al paar jaar geen lid meer. Was lid geworden ooit toen ik naar de JESC ging in Ahoy. Maar ik probeer liever 2 kaarten voor een live of jury te scoren volgende keer. Voor het geval ze straks zeggen dat ik er al vier heb. :D
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ga je erbij zetten! *O*
Merci!
Hotapnyc
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:01:20 #158
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_190412195
Het is 9 uur maar zie geen mogeljkheid kaartjes te kopen bij de tros.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:02:18 #159
459006 FrietOliebolKaas
Geld maakt niet gelukkig, maar
pi_190412208
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:01 schreef Arizona het volgende:
Het is 9 uur maar zie geen mogeljkheid kaartjes te kopen bij de tros.
:(
misschien soms
wel
pi_190412214
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:01 schreef Arizona het volgende:
Het is 9 uur maar zie geen mogeljkheid kaartjes te kopen bij de tros.
wanbeleid
pi_190412238
Bem toch gaan kijken voor kaarten. Iemand al de webshop gevonden?
Hotapnyc
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 december 2019 @ 09:05:51 #162
163650 Greys
pi_190412245
Onderaan artikel van gister staat nu een bestelknop.

https://www.avrotros.nl/w(...)nt=facebook-avrotros
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190412248
Ik nog niet :{
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 13 december 2019 @ 09:06:03 #164
39237 crew  H_T
2733
pi_190412249
AVROTROS twitterde op vrijdag 13-12-2019 om 09:02:48 🎉 Kom naar de generale repetitie van het Eurovisie Songfestival. Deze exclusieve tickets zijn nu te koop! #songfestival #esf2020 👇https://t.co/osKokXg77X reageer retweet
Deze link lijkt wat te doen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:06:11 #165
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_190412252
Ik zit er in
Ledennnujmmer? Iemand
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:06:33 #166
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_190412254
4 kaartten
Nummer?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Moderator vrijdag 13 december 2019 @ 09:06:45 #167
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_190412257


[ Bericht 100% gewijzigd door ijs_beer op 13-12-2019 09:07:42 ]
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_190412258
Gelukt.
Je kan bij het afrekenen nog een avrotros lidmaatschap aanmaken
  Moderator vrijdag 13 december 2019 @ 09:07:28 #169
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_190412267
Nevermind. :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_190412268
De mogelijkheid om kaartjes te bestellen staat open
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 december 2019 @ 09:07:45 #171
163650 Greys
pi_190412270
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:06 schreef 18.32 het volgende:
Gelukt.
Je kan bij het afrekenen nog een avrotros lidmaatschap aanmaken
Gefeliciteerd *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:08:23 #172
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_190412275
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:06 schreef Tinkepink het volgende:
4 kaartten
Nummer?
Bij je afschrijving of ergens in je profiel? Anders de ledenadministratie bellen?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:08:59 #173
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_190412279
Helaas, site is vastgelopen, er is een onverwachte fout opgetreden tijdens mijn bestelproces ;(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:09:22 #174
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_190412282
Lukt niet. Potverdikkie. Had vier kaarten
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:09:32 #175
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_190412285
Ik heb een ledennummer nodig
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_190412287
Heeft iemand kunnen bestellen? De site lijkt volledig overbelast.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 december 2019 @ 09:09:49 #177
163650 Greys
pi_190412288
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:08 schreef Andromache het volgende:

[..]

Bij je afschrijving of ergens in je profiel? Anders de ledenadministratie bellen?
Ik denk dat ze een ander wilde helpen die lid is mss. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190412293
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:09 schreef Fred_B het volgende:
Heeft iemand kunnen bestellen? De site lijkt volledig overbelast.
Ja
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 13 december 2019 @ 09:13:45 #179
39237 crew  H_T
2733
pi_190412340
Ik loop vast bij het betalen, blijkt dat de adblocker weer aan was gesprongen. Nu nog maar eens proberen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:14:17 #180
459006 FrietOliebolKaas
Geld maakt niet gelukkig, maar
pi_190412350
Geen betaalmogelijkheden. Foutmelding Object
misschien soms
wel
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 december 2019 @ 09:14:21 #181
163650 Greys
pi_190412352
Hoeveel mensen willen nou nog kaarten daarvoor? Voor als er iemand door komt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:14:31 #182
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_190412356
Kijken of het vandaag langer duurt dan Lissabon :X
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:15:57 #183
487210 ReMiLa
Psych / trainer / esf fanaat
pi_190412382
Telefonisch gelukt!!! Nu nog ff de bevestigingsmail afwachten want je weet maar nooit...
Ik ben de enige esf-fanaat in mijn vriendenkring en wil graag forummen met gelijkgestemden.
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:16:09 #184
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_190412386
Ik krijg telkens de melding Er is een onverwachte fout opgerteden ;(
Bij gegevens invoeren.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:16:10 #185
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_190412388
Lijkt uitverkocht. NO quotes available. Balen. Dacht vier kaarten te hebben.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:16:40 #186
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_190412394
Wil iemand twee kaarten overdoen naar mij en mijn dochter?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_190412414
"Sorry, no quotes are available for this order at this time"
Néé he?!
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:19:05 #188
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_190412423
GELUKT :B :B :B :B
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:19:09 #189
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_190412425
Omegot ben er door met 4 staanplaatsen, wie?

Jaaaa gelukt! @Arizona, jij 2x staanplaats? Of wat wil jij @Tinkepink?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:19:39 #190
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_190412432
Het is gewoon gelukt :o
Wel maar in mijn scherm waar ik twee kaartjes probeerde, in Edge :o

2e ring, dat wel, maar boeie!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_190412436
GELUKT
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:20:52 #192
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_190412442
Eerste ring. Ik ben zo blij.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 december 2019 @ 09:21:01 #193
163650 Greys
pi_190412448
Krijg je dat bij betalen? Want ik kan nu gewoon 4 staplaatsen kiezen. Of komt die fout later?

Edit: ah jullie gaan goed ineens *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:21:05 #194
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_190412450
JONGENS WAT EEN SUCCESSEN HIER *O*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:21:23 #195
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_190412456
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:21 schreef Greys het volgende:
Krijg je dat bij betalen? Want ik kan nu gewoon 4 staplaatsen kiezen. Of komt die fout later?
Later
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_190412457
Overigens onder voorbehoud, want ik heb aangegeven dat ik lid ben en dat heb ik gisteravond pas aangevraagd.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:21:44 #197
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_190412463
Ok ik heb 4 staanplaatsen over.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:21:48 #198
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_190412464
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:19 schreef Andromache het volgende:
Omegot ben er door met 4 staanplaatsen, wie?

Jaaaa gelukt! @:Arizona, jij 2x staanplaats? Of wat wil jij @:Tinkepink?
Lief dat je er naar vraagt, maar het is mij ook gelukt!!!!!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 13 december 2019 @ 09:21:52 #199
39237 crew  H_T
2733
pi_190412465
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:21 schreef Greys het volgende:
Krijg je dat bij betalen? Want ik kan nu gewoon 4 staplaatsen kiezen. Of komt die fout later?
Bij mij kwam de fout op het moment dat je ook echt moest betalen. Kwam, want ik kom gezellig bij jullie staan met de familieshow *O*
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:22:03 #200
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_190412467
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:21 schreef Fred_B het volgende:
Overigens onder voorbehoud, want ik heb aangegeven dat ik lid ben en dat heb ik gisteravond pas aangevraagd.
Ik ook, maar als de kaarten eind januari komen hebben ze dat vast wel verwerkt ;)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:22:33 #201
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_190412475
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:21 schreef Andromache het volgende:
Ok ik heb 4 staanplaatsen over.
Komt wel goed. :9 Ik ken nog wel meer mensen die graag heen willen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:22:36 #202
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_190412477
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:19 schreef Andromache het volgende:
Omegot ben er door met 4 staanplaatsen, wie?

Jaaaa gelukt! @:Arizona, jij 2x staanplaats? Of wat wil jij @:Tinkepink?
Lief, maar ik heb 2 zitplaatsen gescoord! (dochter moet zitten) O+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_190412483
Gelukt. Ineens stond de knop er!

Eerst liep ik vast bij kiezen betaalmethode. Toen maar ververst, moest ik alle sopnieuw invoeren.
Kreeg een melding van onbekende error, maar gewoon wachten een minuut en alles gewoon blijven invullen. Melding bleef staan terwijl het wel gewoon werkte. :)

Ben dus aanwezig (met z'n 2en) op de 2e ring.
Hotapnyc
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:23:25 #204
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_190412492
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:22 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Komt wel goed. :9 Ik ken nog wel meer mensen die graag heen willen
Top! Ik hoor het graag.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:23:37 #205
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_190412498
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:21 schreef Andromache het volgende:
Ok ik heb 4 staanplaatsen over.
@GeorgeM ?
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:24:12 #206
459006 FrietOliebolKaas
Geld maakt niet gelukkig, maar
pi_190412506
Woehoe kaartjes gelukt. w/
misschien soms
wel
pi_190412510
Ik heb een orderbevestiging gehad per mail, maar klopt het dat ik nu nog niets heb hoeven af te rekenen?
pi_190412515
Gelukt!
4 x arena!
Yeahhhhh
pi_190412521
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:24 schreef Wesleyy93 het volgende:
Ik heb een orderbevestiging gehad per mail, maar klopt het dat ik nu nog niets heb hoeven af te rekenen?
Ik heb Ideal gedaan.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:25:43 #210
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_190412531
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:25 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik heb Ideal gedaan.
Ik heb ook Ideal gedaan. Je kon ook kiezen voor Automatische afschrijving.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_190412548
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:21 schreef Fred_B het volgende:
Overigens onder voorbehoud, want ik heb aangegeven dat ik lid ben en dat heb ik gisteravond pas aangevraagd.
Ik heb 5 min ervoor lidmaatschap aangemaakt. En ze wisten m'n geboortedatum bij bestelling, dus ik denk dtt 't doorgaat.
Hotapnyc
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:27:43 #212
459006 FrietOliebolKaas
Geld maakt niet gelukkig, maar
pi_190412566
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:24 schreef Wesleyy93 het volgende:
Ik heb een orderbevestiging gehad per mail, maar klopt het dat ik nu nog niets heb hoeven af te rekenen?
Als je (per ongeluk) automatische incasso hebt geselecteerd klopt het.
misschien soms
wel
pi_190412567
Is dit de show waar iedereen samengaat? Want dan wil ik misschien ook wel als iemand een kaartje over heeft
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:28:19 #214
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_190412573
IK GA OOK!! 2e ring! Yes zo blij!!
Just do it »
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:28:38 #215
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_190412577
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:27 schreef Em31 het volgende:
Is dit de show waar iedereen samengaat? Want dan wil ik misschien ook wel als iemand een kaartje over heeft
Je kan nog bestellen 2e ring!
Just do it »
pi_190412589
JAAAAAA!!! Gelukt! Maar poeh... wat een stress weer! Mijn zusje kreeg meteen al foutmeldingen, maar bij mij ging het goed! Feest!!!!
pi_190412603
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:28 schreef Niels93 het volgende:

[..]

Je kan nog bestellen 2e ring!
Ja echt shit ik zit in de auto zonder betaalmogelijkheden, anders had ik zelf stakaarten geprobeerd
pi_190412604
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:29 schreef Redlegs het volgende:
JAAAAAA!!! Gelukt! Maar poeh... wat een stress weer! Mijn zusje kreeg meteen al foutmeldingen, maar bij mij ging het goed! Feest!!!!
Ja, dit was bloeddruktechnisch geen beste actie. :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_190412615
Ik krijg alleen maar foutmeldingen :') Maar goed om te zien dat het veel van jullie al gelukt is!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:31:15 #220
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_190412620
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:30 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja echt shit ik zit in de auto zonder betaalmogelijkheden, anders had ik zelf stakaarten geprobeerd
Je kunt automatische afschrijving kiezen!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:33:05 #221
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_190412654
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:30 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ja, dit was bloeddruktechnisch geen beste actie. :')
Zeg dat wel, mijn handen trilden bij het invoeren van de gegevens :')
Maar heb de bevestigingsmail binnen :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:33:45 #222
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_190412663
@Em31 , ik heb een kaartje voor je gereserveerd. Als je niet 2e ring wilt kan ik m altijd nog kwijt.

[ Bericht 34% gewijzigd door ijs_beer op 13-12-2019 09:35:30 ]
Just do it »
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:33:52 #223
487210 ReMiLa
Psych / trainer / esf fanaat
pi_190412665
Ik heb dus telefonisch 4 kaarten voor de 2e ring gekocht. Ik vind het nog wel spannend dat ik nog geen bevestigingsmail heb. Ik ben ook gisteravond pas lid geworden maar ze zag mijn gegevens staan in het systeem en zei niet dat het ovb was.
Ik ben de enige esf-fanaat in mijn vriendenkring en wil graag forummen met gelijkgestemden.
pi_190412668
O men, stress.. pas na 3 minuten zo’n bestelknop. Ik was de telefonische bestellijn al aan het bellen, maar was de zoveelste wachtende aan de lijn. In m’n ooghoek zag ik dat m’n oude gare IPadje wel een bestelknop had... en waarempel, het werkte! 4x eersterang, dus ik kan met mijn man en zussen!!!
  Moderator vrijdag 13 december 2019 @ 09:34:37 #225
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_190412671
Voor welke show hebben jullie kaartjes? :D
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:34:57 #226
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_190412676
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:31 schreef Aoibhin het volgende:
Ik krijg alleen maar foutmeldingen :') Maar goed om te zien dat het veel van jullie al gelukt is!
Andromache heeft vier staanplaatsen over
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:35:29 #227
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_190412686
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:34 schreef Momo het volgende:
Voor welke show hebben jullie kaartjes? :D
Finale familyshow
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_190412690
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:34 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Andromache heeft vier staanplaatsen over
Ik heb al tickets voor deze show! Was meer om eventueel nog kaartjes voor kaartjesloze Fok!ers te krijgen :)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:35:41 #229
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_190412692
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:34 schreef Momo het volgende:
Voor welke show hebben jullie kaartjes? :D
Familyshow zaterdagmiddag! 2e ring.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:36:28 #230
2681 Dave
Aardig op drave
pi_190412702
Wat een Euphoria.
:o)
  PR en moderator vrijdag 13 december 2019 @ 09:37:02 #231
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_190412709
Jaaaa wat leuk dat zo veel meer FOK!kers nu naar de zaterdagmiddag komen!! *O*

Moeten we weer ff een lijstje maken wie hoeveel kaartjes waarvoor heeft? (Sta/1e/2e ring)? En hoe veel daarvan nog over zijn voor kaartjesloze ESF’ers?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_190412729
Shit ik krijg ook steeds error voor een arena kaart
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 december 2019 @ 09:38:44 #233
163650 Greys
pi_190412731
Cee en ik zijn er ook bij, bij de Family show zaterdag *O*

Zijn er nu nog mensen aan het proberen die het niet lukt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:39:09 #234
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_190412737
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:38 schreef Em31 het volgende:
Shit ik krijg ook steeds error voor een arena kaart
Ik heb er 1 over voor je
Just do it »
  PR en moderator vrijdag 13 december 2019 @ 09:39:14 #235
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_190412739
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:38 schreef Greys het volgende:
Cee en ik zijn er ook bij, bij de Family show zaterdag *O*

Zijn er nu nog mensen aan het proberen die het niet lukt?
Jaaaaa _O_ *O*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_190412743
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:38 schreef Greys het volgende:
Cee en ik zijn er ook bij, bij de Family show zaterdag *O*

Zijn er nu nog mensen aan het proberen die het niet lukt?
We kunnen een heel FOK-vak vullen
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_190412749
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:39 schreef Niels93 het volgende:

[..]

Ik heb er 1 over voor je
Voor staan?
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:40:33 #238
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_190412761
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:39 schreef Em31 het volgende:

[..]

Voor staan?
2e ring. Maar kan dus ook naar een vriendin als je niet wilt. Volgens mij zijn 2e ring nog beschikbaar iig
Just do it »
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:41:31 #239
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_190412775
Wat leuk dat zoveel mensen nog een kaartje hebben gescoord *O*
Waar zijn @GeorgeM en @MMF93 ? Die wilden ook nog kaartjes meen ik.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator vrijdag 13 december 2019 @ 09:42:15 #240
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_190412785
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:38 schreef Greys het volgende:
Cee en ik zijn er ook bij, bij de Family show zaterdag *O*

Zijn er nu nog mensen aan het proberen die het niet lukt?
Nice, gezellig.
w/
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_190412803
Gvd, wat goed dit ik hier toevallig keek. _O- Ik heb kaartjes! :D
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_190412806
Geweldig dat zoveel van jullie nog tickets hebben! O+ *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  PR en moderator vrijdag 13 december 2019 @ 09:44:30 #243
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_190412822
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:43 schreef Fascination het volgende:
Gvd, wat goed dit ik hier toevallig keek. _O- Ik heb kaartjes! :D
Jaaa *O* staplaatsen of ring?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 december 2019 @ 09:44:46 #244
163650 Greys
pi_190412823
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:43 schreef Fascination het volgende:
Gvd, wat goed dit ik hier toevallig keek. _O- Ik heb kaartjes! :D
JAAAAAAAAA *O* *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:44:52 #245
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_190412824
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:43 schreef Aoibhin het volgende:
Geweldig dat zoveel van jullie nog tickets hebben! O+ *O*
Echt super he! Zóveel extra mensen blij *O*
Ben heel blij voor mezelf maar zeker zo blij voor de anderen die gisteren achter het net visten en nu wel kaartjes hebben!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 december 2019 @ 09:46:12 #246
163650 Greys
pi_190412851
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:43 schreef Aoibhin het volgende:
Geweldig dat zoveel van jullie nog tickets hebben! O+ *O*
Ik zag het gister echt stomtoevallig ergens langskomen van die actie, weet al niet eens meer waar. Dit moest zo zijn denk ik dat we hier allemaal naartoe gaan. :D *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:46:12 #247
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_190412852
Dochter net geappt, zij is ook superblij O+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_190412861
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:44 schreef Moira. het volgende:

[..]

Jaaa *O* staplaatsen of ring?
Ring 1 want ik ga met iemand die niet zo lang kan staan :)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 december 2019 @ 09:47:12 #249
163650 Greys
pi_190412864
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:46 schreef Arizona het volgende:
Dochter net geappt, zij is ook superblij O+
O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190412878
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zag het gister echt stomtoevallig ergens langskomen van die actie, weet al niet eens meer waar. Dit moest zo zijn denk ik dat we hier allemaal naartoe gaan. :D *O*
Ja, dit heeft duidelijk niemand opgemerkt, en ze hadden blijkbaar best veel kaarten.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 december 2019 @ 09:48:02 #251
163650 Greys
pi_190412879
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:42 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Nice, gezellig.
w/
Jaaaaaaa met jou en @grazz en alle anderen, zo leuk! w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190412883
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:44 schreef Arizona het volgende:

[..]

Echt super he! Zóveel extra mensen blij *O*
Ben heel blij voor mezelf maar zeker zo blij voor de anderen die gisteren achter het net visten en nu wel kaartjes hebben!
Jaaaa *O* *O* Echt mooi dat het zo ook nog kan en Avrotros nog zoveel tickets heeft! *O* Ik denk ook dat niet heel veel mensen van deze actie wisten.

quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zag het gister echt stomtoevallig ergens langskomen van die actie, weet al niet eens meer waar. Dit moest zo zijn denk ik dat we hier allemaal naartoe gaan. :D *O*
_O_ Ja, moest zo zijn O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 13 december 2019 @ 09:48:38 #253
39237 crew  H_T
2733
pi_190412888
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zag het gister echt stomtoevallig ergens langskomen van die actie, weet al niet eens meer waar. Dit moest zo zijn denk ik dat we hier allemaal naartoe gaan. :D *O*
Hulde voor Greys! _O_ _O_ _O_
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 december 2019 @ 09:48:41 #254
163650 Greys
pi_190412890
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:47 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ja, dit heeft duidelijk niemand opgemerkt, en ze hadden blijkbaar best veel kaarten.
En best veel leden erbij nu. _O- *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190412900
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:48 schreef Greys het volgende:

[..]

En best veel leden erbij nu. _O- *O*
Alles om het Muziekfeest op het Plein financieel te ondersteunen *O*
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_190412903
JAAA ik heb ook een kaartje!!
  Moderator vrijdag 13 december 2019 @ 09:49:40 #257
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_190412905
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:49 schreef Em31 het volgende:
JAAA ik heb ook een kaartje!!
*O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_190412907
Ik kom er trouwens nog steeds niet doorheen, maar zal wel op zijn dan?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 december 2019 @ 09:49:56 #259
163650 Greys
pi_190412909
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Hulde voor Greys! _O_ _O_ _O_
Welnee, ik zag het en gooide het hier. Nul moeite. :D Maar zo zie je maar hoe met z'n allen een beetje opletten en elkaar op mogelijkheden attenderen nog kan lonen.

Eén voor allen en allen voor ESF *O* *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:50:07 #260
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_190412915
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:47 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ja, dit heeft duidelijk niemand opgemerkt, en ze hadden blijkbaar best veel kaarten.
En niet zo'n nare wachtrij _O-
Wel wat foutmeldingen in het begin maar volgens mij kwam later zo ongeveer iedereen erdoor.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_190412916
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:49 schreef Em31 het volgende:
JAAA ik heb ook een kaartje!!
Jaaaa gefeliciteerd! *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 december 2019 @ 09:50:29 #262
163650 Greys
pi_190412926
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:49 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Alles om het Muziekfeest op het Plein financieel te ondersteunen *O*
Beste Zangers wil ik wel aan bijdragen. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 13 december 2019 @ 09:50:35 #263
39237 crew  H_T
2733
pi_190412928
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:49 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kom er trouwens nog steeds niet doorheen, maar zal wel op zijn dan?
Hier leek het een minuut geleden nog te werken
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 december 2019 @ 09:50:44 #264
163650 Greys
pi_190412929
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:49 schreef Em31 het volgende:
JAAA ik heb ook een kaartje!!
*O* *O* *O* *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:50:55 #265
487210 ReMiLa
Psych / trainer / esf fanaat
pi_190412932
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:49 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kom er trouwens nog steeds niet doorheen, maar zal wel op zijn dan?
Ik heb telefonisch gereserveerd. Kan je dat nog proberen? Tel: 085-8881646
Ik ben de enige esf-fanaat in mijn vriendenkring en wil graag forummen met gelijkgestemden.
pi_190412936
En ik gisteren voor deze show zo gestresst zitten te doen in die wachtrij :') _O- Als ik had geweten dat het ook zo makkelijk kon... :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_190412939
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:50 schreef Arizona het volgende:

[..]

En niet zo'n nare wachtrij _O-
Wel wat foutmeldingen in het begin maar volgens mij kwam later zo ongeveer iedereen erdoor.
Die foutmeldingen waren nog wel stresserend genoeg hoor :P

Ik had verwacht dat ze 100 kaarten ofzo hadden, die dan om 9.02u uitverkocht zouden zijn.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_190412941
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Hier leek het een minuut geleden nog te werken
Oh vaag :o Maar goed, ik heb toch al tickets voor deze show
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 13 december 2019 @ 09:51:50 #269
39237 crew  H_T
2733
pi_190412948
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Welnee, ik zag het en gooide het hier. Nul moeite. :D Maar zo zie je maar hoe met z'n allen een beetje opletten en elkaar op mogelijkheden attenderen nog kan lonen.

Eén voor allen en allen voor ESF *O* *O*
Tuurlijk wel hulde voor jou, gekkie! Hoe weinig moeite het ook was, als je het hier niet had gepost had ik van niets geweten :) En ik denk dat dat voor meer mensen geldt ;)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_190412956
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:49 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Alles om het Muziekfeest op het Plein financieel te ondersteunen *O*
En de vakanties van miljonair Frans Bauer en zijn vrouw :7
pi_190412966
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Tuurlijk wel hulde voor jou, gekkie! Hoe weinig moeite het ook was, als je het hier niet had gepost had ik van niets geweten :) En ik denk dat dat voor meer mensen geldt ;)
Niet elke dag even de evenementenkalender van AvroTros checken :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_190412968
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:51 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Die foutmeldingen waren nog wel stresserend genoeg hoor :P

Ik had verwacht dat ze 100 kaarten ofzo hadden, die dan om 9.02u uitverkocht zouden zijn.
Ja, ze hebben kennelijk veel kaarten :D Vind het wel nogal vaag dat je meer dan 4 kan kopen, maar het is Avrotros (de organiserende omroep), dus lijkt me wel betrouwbaar.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator vrijdag 13 december 2019 @ 09:53:14 #273
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_190412983
Als iemand nog een kaartje overheeft voor zaterdag familieshow hou ik me aanbevolen :)
Eerst natuurlijk de mensen nog zonder kaartjes
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 13 december 2019 @ 09:53:49 #274
39237 crew  H_T
2733
pi_190412992
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:52 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Niet elke dag even de evenementenkalender van AvroTros checken :')
Hebben ze die? Dat ik dat gemist heb in al die 16 uur dat ik lid ben :o
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_190413010
Wat leuk! :D
Forbidden but tasteful.
  PR en moderator vrijdag 13 december 2019 @ 09:54:51 #276
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_190413011
Zaterdag 16 mei | GF Familyshow (Avrotros tickets)
• 18.32 | ?
• ReMiLa | 4x 2e ring
• Tinkepink (+1) | 2x 1e ring
• Andromache | 4x staanplaatsen
• Arizona | 2e ring
• Fred_B | ?
• Hawaii_Tim | 1x staanplaats
• Cirilico | 2x 2e ring
• FrietOliebolKaas | ?
• Wesleyy93 | ?
• DavidTwente | 4x staanplaatsen
• Niels93 | 2x 2e ring
• Redlegs (+3) | 4x 1e ring
• Cee & Greys | 2x staanplaatsen
• Fascination (+1) | 2x 1e ring
• Em31 | 1x

Mensen graag even aanvullen als er iets mist! En of je overige kaartjes bezet zijn voor bekenden, of dat je eventueel nog over hebt voor andere FOK!kers!
Heb niet alles uit jullie posts kunnen halen :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:55:10 #277
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_190413018
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Beste Zangers wil ik wel aan bijdragen. :+
Ik wil ZELFS wel een jansmit.gif gaan posten :+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_190413026
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:54 schreef Moira. het volgende:
Zaterdag 16 mei | GF Familyshow (Avrotros tickets)
• 18.32 | ?
• ReMiLa | 4x 2e ring
• Tinkepink (+1) | 2x 1e ring
• Andromache | 4x staanplaatsen
• Arizona | 2e ring
• Fred_B | 4x staanplaatsen
• Hawaii_Tim | 1x staanplaats
• Cirilico | 2x 2e ring
• FrietOliebolKaas | ?
• Wesleyy93 | ?
• DavidTwente | 4x staanplaatsen
• Niels93 | 2x 2e ring
• Redlegs (+3) | 4x 1e ring
• Cee & Greys | 2x staanplaatsen
• Fascination (+1) | 2x 1e ring
• Em31 | 1x

Mensen graag even aanvullen als er iets mist! En of je overige kaartjes bezet zijn voor bekenden, of dat je eventueel nog over hebt voor andere FOK!kers!
Heb niet alles uit jullie posts kunnen halen :D
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:55:35 #279
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_190413028
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:54 schreef Moira. het volgende:
Zaterdag 16 mei | GF Familyshow (Avrotros tickets)
• 18.32 | ?
• ReMiLa | 4x 2e ring
• Tinkepink (+1) | 2x 1e ring
• Andromache | 4x staanplaatsen
• Arizona | 2e ring
• Fred_B | ?
• Hawaii_Tim | 1x staanplaats
• Cirilico | 2x 2e ring
• FrietOliebolKaas | ?
• Wesleyy93 | ?
• DavidTwente | 4x staanplaatsen
• Niels93 | 2x 2e ring
• Redlegs (+3) | 4x 1e ring
• Cee & Greys | 2x staanplaatsen
• Fascination (+1) | 2x 1e ring
• Em31 | 1x

Mensen graag even aanvullen als er iets mist! En of je overige kaartjes bezet zijn voor bekenden, of dat je eventueel nog over hebt voor andere FOK!kers!
Heb niet alles uit jullie posts kunnen halen :D
Ik heb zelfs 4x 1e ring. Mogelijk 1 of 2 kaartjes over. Even thuis checken wie er meegaat.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_190413041
Ik heb een staanplaats!

Hopelijk kan ik me bij jullie aansluiten want ik ben wel alleen :D
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:56:59 #281
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_190413057
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:51 schreef Aoibhin het volgende:
En ik gisteren voor deze show zo gestresst zitten te doen in die wachtrij :') _O- Als ik had geweten dat het ook zo makkelijk kon... :D
Ik heb gisteren drie kwartier van mijn leven verspild door te staren naar 3 schermen met Dit is een automatische wachtrij :')

Maar dat maakt niets uit *O*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 13 december 2019 @ 09:57:04 #282
39237 crew  H_T
2733
pi_190413059
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:56 schreef Em31 het volgende:
Ik heb een staanplaats!

Hopelijk kan ik me bij jullie aansluiten want ik ben wel alleen :D
Tuurlijk kan dat *; Wij zijn dat leuke groepje O-)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  PR en moderator vrijdag 13 december 2019 @ 09:57:36 #283
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_190413066
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:56 schreef Em31 het volgende:
Ik heb een staanplaats!

Hopelijk kan ik me bij jullie aansluiten want ik ben wel alleen :D
Is het je gelukt toch nog eentje voor jezelf te kopen? _O_
Iedereen die staanplaatsen heeft gaat denk ik met elkaar :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:57:42 #284
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_190413068
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat *; Wij zijn dat leuke groepje O-)
Ik ga naar jullie zwaaien vanaf de tweede ring :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:58:00 #285
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_190413071
Even iets heel anders, maar voor mij heeeeeel relevant: ik wilde ook heel graag naar Pearl jam, maar viste net achter het net. Omdat ik gisteren maar 1 kaartje kon kopen, ben ik naar ticketmaster gegaan om te kijken hoe verkopen werkt. Checkt toen toch maar even het Pearl jam concert en vond een werkelijk geweldige kaart: 1e ring recht tegenover het podium. *O*
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_190413073
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:19 schreef Arizona het volgende:
Het is gewoon gelukt :o
Wel maar in mijn scherm waar ik twee kaartjes probeerde, in Edge :o

2e ring, dat wel, maar boeie!
Wat fijn voor je *O*

Tweede ring is prima joh! Heb je mooi overzicht ;)
Koel en donker bewaren
pi_190413077
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat *; Wij zijn dat leuke groepje O-)
Daar heb ik wel vertrouwen in :D *O*
  PR en moderator vrijdag 13 december 2019 @ 09:58:32 #288
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_190413078
Zaterdag 16 mei | GF Familyshow (Avrotros tickets)
• 18.32 | ?
• ReMiLa | 4x 2e ring
• Tinkepink (+1) | 4x 1e ring
• Andromache | 4x staanplaatsen
• Arizona | 2e ring
• Fred_B | 4x staanplaatsen
• Hawaii_Tim | 1x staanplaats
• Cirilico | 2x 2e ring
• FrietOliebolKaas | ?
• Wesleyy93 | ?
• DavidTwente | 4x staanplaatsen
• Niels93 | 2x 2e ring
• Redlegs (+3) | 4x 1e ring
• Cee & Greys | 2x staanplaatsen
• Fascination (+1) | 2x 1e ring
• Em31 | 1x staanplaats
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:58:59 #289
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_190413083
Zaterdag 16 mei | GF Familyshow (Avrotros tickets)
• 18.32 | ?
• ReMiLa | 4x 2e ring
• Tinkepink (+1) | 4x 1e ring
• Andromache | 4x staanplaatsen, 4 over
• Arizona | 2e ring
• Fred_B | ?
• Hawaii_Tim | 1x staanplaats
• Cirilico | 2x 2e ring
• FrietOliebolKaas | ?
• Wesleyy93 | ?
• DavidTwente | 4x staanplaatsen
• Niels93 | 2x 2e ring
• Redlegs (+3) | 4x 1e ring
• Cee & Greys | 2x staanplaatsen
• Fascination (+1) | 2x 1e ring
• Em31 | 1x
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_190413086
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:57 schreef Moira. het volgende:

[..]

Is het je gelukt toch nog eentje voor jezelf te kopen? _O_
Iedereen die staanplaatsen heeft gaat denk ik met elkaar :D
Ja ineens deed de pagina het wel!
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:59:21 #291
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_190413092
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:58 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Wat fijn voor je *O*

Tweede ring is prima joh! Heb je mooi overzicht ;)
Tuurlijk, het gaat me er vooral om om het eens mee te maken, plek maakt me niets uit, als het maar zittend is :)
Uiteraard kon ik alleen tweede ring kaartjes scoren want ik maakte gisteren een grap dat jij in een stoeltje op het dak zou zitten _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_190413097
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:58 schreef Em31 het volgende:

[..]

Daar heb ik wel vertrouwen in :D *O*
Komt goed joh! *O* En als je vindt dat we stom zijn (lijkt me van niet :+ ) dan ga je gewoon even verderop staan :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 december 2019 @ 09:59:55 #293
163650 Greys
pi_190413101
Ja daar hebben we straks Peter z'n meettopic voor! Kan iedereen daar lekker afspreken *O* Gezellig!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR en moderator vrijdag 13 december 2019 @ 10:00:04 #294
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_190413102
Wat heerlijk dat de Avrotros een volledige FOK!meet voor ons verzorgt op de zaterdagmiddag _O_
Anders hadden er vast nooit zo veel van ons kaartjes voor kunnen krijgen :D En dan komen de 2e en 3e wave ook nog _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_190413124
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:59 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Komt goed joh! *O* En als je vindt dat we stom zijn (lijkt me van niet :+ ) dan ga je gewoon even verderop staan :P
_O- dat zou wat zijn, ineens verdwenen!

Hahaha nee ik weet wel zeker dat dat niet gaat gebeuren :D
  vrijdag 13 december 2019 @ 10:02:52 #296
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_190413135
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:58 schreef Tinkepink het volgende:
Even iets heel anders, maar voor mij heeeeeel relevant: ik wilde ook heel graag naar Pearl jam, maar viste net achter het net. Omdat ik gisteren maar 1 kaartje kon kopen, ben ik naar ticketmaster gegaan om te kijken hoe verkopen werkt. Checkt toen toch maar even het Pearl jam concert en vond een werkelijk geweldige kaart: 1e ring recht tegenover het podium. *O*
O wow het kan dus wel ^O^
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_190413136
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:49 schreef Em31 het volgende:
JAAA ik heb ook een kaartje!!
Yay!! *O*

Gefeliciteerd aan iedereen die het nog gelukt is!
Koel en donker bewaren
  vrijdag 13 december 2019 @ 10:03:06 #298
487210 ReMiLa
Psych / trainer / esf fanaat
pi_190413139
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:54 schreef Moira. het volgende:
Zaterdag 16 mei | GF Familyshow (Avrotros tickets)
• 18.32 | ?
• ReMiLa | 4x 2e ring
• Tinkepink (+1) | 2x 1e ring
• Andromache | 4x staanplaatsen
• Arizona | 2e ring
• Fred_B | ?
• Hawaii_Tim | 1x staanplaats
• Cirilico | 2x 2e ring
• FrietOliebolKaas | ?
• Wesleyy93 | ?
• DavidTwente | 4x staanplaatsen
• Niels93 | 2x 2e ring
• Redlegs (+3) | 4x 1e ring
• Cee & Greys | 2x staanplaatsen
• Fascination (+1) | 2x 1e ring
• Em31 | 1x

Mensen graag even aanvullen als er iets mist! En of je overige kaartjes bezet zijn voor bekenden, of dat je eventueel nog over hebt voor andere FOK!kers!
Heb niet alles uit jullie posts kunnen halen :D
De 4 kaartjes zijn voor mij en vrienden. Mocht er iemand onverhoopt toch afzeggen dan zal ik het hier melden uiteraard. Ik ken jullie nog niet zo goed (nog niet superactief op dit forum) maar het lijkt me heel leuk om jullie daar te ontmoeten!
Ik ben de enige esf-fanaat in mijn vriendenkring en wil graag forummen met gelijkgestemden.
pi_190413143
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:00 schreef Moira. het volgende:
Wat heerlijk dat de Avrotros een volledige FOK!meet voor ons verzorgt op de zaterdagmiddag _O_
Anders hadden er vast nooit zo veel van ons kaartjes voor kunnen krijgen :D En dan komen de 2e en 3e wave ook nog _O_
Ik dacht dat ik het nooit zou zeggen, maar; Avrotros _O_ _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator vrijdag 13 december 2019 @ 10:03:45 #300
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_190413148
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:57 schreef Moira. het volgende:

[..]

Is het je gelukt toch nog eentje voor jezelf te kopen? _O_
Iedereen die staanplaatsen heeft gaat denk ik met elkaar :D
Lijkt me wel. :D Hartstikke leuk met zo'n grote groep. *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_190413151
Ga me bijna buitengesloten voelen dat ik er niet op de zaterdag ben maarja _O-
Koel en donker bewaren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')