Andro en ik (2 mensen van hier) en de moeder van Andro en een vriend van mijquote:Op donderdag 12 december 2019 22:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb het iets aangepast n.a.v. het laatste lijstje uit het vorige topic, maar dat stond er toen ook al verwarrend dus ik weet het niet preciesof ik heb een tikfout gemaakt
@:Momo @:Andromache wat was het nou?
Ah zo! Dan snap ik het.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Andro en ik (2 mensen van hier) en de moeder van Andro en een vriend van mij
Ooh dat was de +2quote:Op donderdag 12 december 2019 22:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Andro en ik (2 mensen van hier) en de moeder van Andro en een vriend van mij
Zo frustrerend. Mag toch hopen dat ze hier NIETS aan gaan verdienen en dat niemand er in trapt.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:57 schreef Greys het volgende:
Zag op marktplaats net eentje met 5 tickets zitten voor finale, gaat alleen voor 5 X 285 eu weg.
HOE DAN, VIJF.
Je kon er maar vier kopen dus hoe kom jij aan vijf bij elkaar.
Mag lijen dat ie ermee blijft zitten en niemand zo gek is dit te betalen.
En van die stichting Save an Animal klopt de advertentie ook niet. Hoe kom jij aan reeds gepersonaliseerde kaarten op naam van je stichting. 'Aantal werknemers verkeerd geteld'. Zijn die dan genodigden ofzo van de organisatie of liegen ze dat ze barsten? Want de stichting bestaat gewoon en is overal op social media.
Ik ben zo echt en ik heb knaken jonguhquote:Op donderdag 12 december 2019 19:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent wel echt al langer actief lid hier. Dus dat zou ik ook echt nog wel vertrouwen.
Als je me erbij zou lappen, dan zou je je hier ook niet meer kunnen laten zien natuurlijk![]()
Als je lid bent van avrotros kan je vanaf morgen nog proberen kaartjes voor familieshow te scoren. Ik zal een linkje zoeken.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:00 schreef Cirilico het volgende:
Jongens, waarom heeft iedereen hier het ineens over Avro en extra tickets? Wat heb ik gemist?
Ik sta trouwens ook met twee kaarten bij semi1 family.
Avrotros blijkt morgenochtend een extra verkoop voor de GF-familyshow te houden onder leden.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:00 schreef Cirilico het volgende:
Jongens, waarom heeft iedereen hier het ineens over Avro en extra tickets? Wat heb ik gemist?
Misschien contact leggen met save an animal? Misschien maken ze misbruik van de goede reputatie van een goed doel?quote:Op donderdag 12 december 2019 22:57 schreef Greys het volgende:
Zag op marktplaats net eentje met 5 tickets zitten voor finale, gaat alleen voor 5 X 285 eu weg.
HOE DAN, VIJF.
En van die stichting Save an Animal klopt de advertentie ook niet. Hoe kom jij aan reeds gepersonaliseerde kaarten op naam van je stichting. 'Aantal werknemers verkeerd geteld'. Zijn die dan genodigden ofzo van de organisatie of liegen ze dat ze barsten? Want de stichting bestaat gewoon en is overal op social media.
Echtquote:Op donderdag 12 december 2019 22:57 schreef Greys het volgende:
HOE DAN, VIJF.
En hier nog 2x family 1e semi staanplaatsenquote:Op donderdag 12 december 2019 21:51 schreef Greys het volgende:
De kaarten-score tot nu toe hier:
- Familyshows: 36
- Juryshows: 21
- Semi live show: 11
- Finale live: 2
Totaal 70
Je staat erbijquote:Op donderdag 12 december 2019 23:15 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
En hier nog 2x family 1e semi staanplaatsen
Ik ga je erbij zetten!quote:Op donderdag 12 december 2019 23:00 schreef Cirilico het volgende:
Echt best flinke score! Gelukkig maarquote:Op donderdag 12 december 2019 23:40 schreef Greys het volgende:
- Familyshows: 40
Totaal 74
Ik realiseer me nu overigens pas dat het toch wel heel bijzonder is dat dit hier nu in het scherm staat! Na alle procentenpolonaises, stedenstress en presentatiepaniek van het afgelopen halfjaar gaan velen van ons gewoon! Naar het songfestival. In Nederland. We. Gaan. Gewoon!quote:Op donderdag 12 december 2019 23:40 schreef Greys het volgende:
- Familyshows: 40
Totaal 74
Whaaaaa we gaan het gewoon meemakenquote:Op donderdag 12 december 2019 23:49 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu overigens pas dat het toch wel heel bijzonder is dat dit hier nu in het scherm staat! Na alle procentenpolonaises, stedenstress en presentatiepaniek van het afgelopen halfjaar gaan velen van ons gewoon! Naar het songfestival. In Nederland. We. Gaan. Gewoon!
En ik hoop zooooo dat degenen die nog geen kaarten hebben er de volgende "waves" wel in slagen!
(Overigens excuses dat ik me de afgelopen periode wat afzijdig heb gehouden op het forum hoor).
Hoe werkt dat? Kan je nu nog lid worden? En via welke link zijn ze dan morgen te bestellen?quote:Op donderdag 12 december 2019 23:06 schreef Andromache het volgende:
[..]
Avrotros blijkt morgenochtend een extra verkoop voor de GF-familyshow te houden onder leden.
We gaan tijdens wave 2 gewoon weer allemaal ons best doen en wie weet kunnen we elkaar dan weer een beetje helpen!quote:Op donderdag 12 december 2019 23:58 schreef Soof123 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Kan je nu nog lid worden? En via welke link zijn ze dan morgen te bestellen?
Mij is het helaas vandaag ook niet gelukt voor verschillende shows ondanks inschakelen van vrienden/familie.
Ik weet het ook niet precies maar hier staat iig wat meer info: https://www.avrotros.nl/w(...)estival-familieshow/quote:Op donderdag 12 december 2019 23:58 schreef Soof123 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Kan je nu nog lid worden? En via welke link zijn ze dan morgen te bestellen?
Mij is het helaas vandaag ook niet gelukt voor verschillende shows ondanks inschakelen van vrienden/familie.
Raar idee nog best wel he?quote:Op donderdag 12 december 2019 23:49 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu overigens pas dat het toch wel heel bijzonder is dat dit hier nu in het scherm staat! Na alle procentenpolonaises, stedenstress en presentatiepaniek van het afgelopen halfjaar gaan velen van ons gewoon! Naar het songfestival. In Nederland. We. Gaan. Gewoon!
En ik hoop zooooo dat degenen die nog geen kaarten hebben er de volgende "waves" wel in slagen!
(Overigens excuses dat ik me de afgelopen periode wat afzijdig heb gehouden op het forum hoor).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |