Komt goed, ik neem het allemaal op en stuur je de opname in de avond.quote:Op woensdag 11 december 2019 23:53 schreef Redefine het volgende:
Ik ben blij dat ik morgen moet werken. Dan hoef ik de chaos, paniek en gehyper niet te aanschouwen
quote:Op woensdag 11 december 2019 23:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Jij? Jij bent toch de rust zelve?
Dan zit het goedquote:Op woensdag 11 december 2019 23:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik plaag de mensen die ik mag. Als ik niet meer plaag, dan wordt het zorgwekkend
Tja, maar ik ben een van de jonkies hierquote:Op woensdag 11 december 2019 23:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is correct
Het goede nieuws is dat naarmate je ouder wordt, je meestal ook rustiger wordt.
Of gezapig... het is maar hoe je het wil noemen
Luilakquote:Op woensdag 11 december 2019 23:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is mijn probleem, ik werk alleen als ik zin heb.
En ik heb niet zo vaak zin.
Ik voorspel alvast anders dat het prima leesvoer gaat zijnquote:Op woensdag 11 december 2019 23:53 schreef Redefine het volgende:
Ik ben blij dat ik morgen moet werken. Dan hoef ik de chaos, paniek en gehyper niet te aanschouwen
quote:Op woensdag 11 december 2019 23:56 schreef Strani het volgende:
@:Momo paar drukke dagen voor de boeg. Vrijdag Sunweb (Kelderman en Roche), zaterdag Astana mediadag en dan maandag en dinsdag CCC (en CCC-Liv) en UAE.
Daarna rust tot de presentatie van Deceuninck rond 10 januari.
Nee.quote:Op woensdag 11 december 2019 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik voorspel alvast anders dat het prima leesvoer gaat zijn
The battle between the kaarthouders en de kaartlozenquote:Op woensdag 11 december 2019 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik voorspel alvast anders dat het prima leesvoer gaat zijn
Maar in ESF-style gaan we het elkaar allemaal gunnenquote:Op donderdag 12 december 2019 00:04 schreef Meke het volgende:
j
[..]
The battle between the kaarthouders en de kaartlozen
Zeker, nepkaartenquote:Op donderdag 12 december 2019 00:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben wel benieuwd of, ondanks dat de kaartjes op naam gesteld worden, er toch een levendige handel op Marktplaats in komt.
Oh ja, daar zit nog een periode tussen inderdaad, dat zou prima in 1x bij de aankoop moeten kunnen lijkt me...quote:Op donderdag 12 december 2019 00:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeker, nepkaartenEn zeker tot 20 december kan iedereen natuurlijk nog tickets personaliseren en voor 6000000 euro wil ik best een kaartje op jouw naam zetten hoor
Allemaal in de buurt van Valencia nu?quote:Op woensdag 11 december 2019 23:56 schreef Strani het volgende:
@:Momo paar drukke dagen voor de boeg. Vrijdag Sunweb (Kelderman en Roche), zaterdag Astana mediadag en dan maandag en dinsdag CCC (en CCC-Liv) en UAE.
Daarna rust tot de presentatie van Deceuninck rond 10 januari.
Oh ja, ook nogquote:Op donderdag 12 december 2019 00:12 schreef Meke het volgende:
In al die ticketdrukte zou ik de verkiezingen aan de andere kant van zee bijna vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |