SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
De ESF Top 2000 Playlist: A playlist featuring Creedence Clearwater Revival, Stevie Nicks, Prince, and others
De Sahara is zonder meer erg droog.
Weer met Cornald?quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:26 schreef Cyan9 het volgende: [..] Ik voel een nieuwe Twitter fittie aankomen.
![]()
Daarbij geldt ook dat het kwadraat van X, plus X, plus (X+1) gelijk is aan het kwadraat van X+1.quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
TT klopt.
Trucje om snel kwadraten uit te rekenen van getallen die eindigen op een 5: tiental eronder maal tiental erboven plus 25. Heb je weinig aan verder, maar klopt wel
Omdat ie op Twitter riep dat ie de kosten van het Eurovisie NOGAL VEEL VOOR EEN 1-DAAGS FESTIVAL vond.quote:Op dinsdag 10 december 2019 12:53 schreef Strani het volgende:
Ik weet waarom ik een hekel heb aan Huub Stapel (ik vind 'm gewoon een nogal onplezierig en arrogant persoon) maar waarom hebben jullie een hekel aan Huub Stapel?
Tevens een hele goeden middag!
Nou ja zeg, wat een lul!quote:Op dinsdag 10 december 2019 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ie op Twitter riep dat ie de kosten van het Eurovisie NOGAL VEEL VOOR EEN 1-DAAGS FESTIVAL vond.
quote:
IJs en ik hadden het op Twitter aan de stok met de alom gerespecteerde en zeer talentvolle Huub Stapel. Z'n argumentatie was zeer matig.quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Weer met Cornald?Of ging het niet over het Songfestival?
ditte.quote:Op dinsdag 10 december 2019 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja ten eerste is het niet een 1-daags festival natuurlijk en ten tweede zag ik hem daarna tweeten op zo'n toontje van 'tis allemaal bagger dat esf'. Dus hij maakte niet echt vrienden.
Ohquote:Op dinsdag 10 december 2019 13:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
IJs en ik hadden het op Twitter aan de stok met de alom gerespecteerde en zeer talentvolle Huub Stapel. Z'n argumentatie was zeer matig.
Dit ja, zijn feiten kloppen niet eens. Dan valt er weinig te discusseren.quote:Op dinsdag 10 december 2019 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja ten eerste is het niet een 1-daags festival natuurlijk en ten tweede zag ik hem daarna tweeten op zo'n toontje van 'tis allemaal bagger dat esf'. Dus hij maakte niet echt vrienden.
Distributiecentra blokkeren lijkt me ook een behoorlijk domme zet. Ik gok dat veel mensen er dan wel klaar mee zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2019 13:21 schreef Kyran het volgende:
Zucht boeren gaan weer land platleggen 18-12. Net als ik weer een dag terugmoet naar Den Bosch als terugkom dag voor mijn traject. Ik begin toch wel echt moe te worden van die lui hoor. Eerste moment hadden ze nog mijn sympathie, maar nu zijn het net kleuters. Dreigen met land platleggen, hongerwinter, sombere kerst etc.
Get real ....
Echt eerste dag had ik er veel begrip voor en ze hebben nog steeds valide punten, maar heb er zo genoeg van ondertussen. Beetje burgers plagen om je zin te krijgen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 13:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Distributiecentra blokkeren lijkt me ook een behoorlijk domme zet. Ik gok dat veel mensen er dan wel klaar mee zijn.
Ja dan zijn ze de sympathie van veel burgers wel kwijt idd denk ik.quote:Op dinsdag 10 december 2019 13:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Distributiecentra blokkeren lijkt me ook een behoorlijk domme zet. Ik gok dat veel mensen er dan wel klaar mee zijn.
Jeugdheldinquote:Marie Fredriksson, zangeres van het Zweedse duo Roxette, is op 61-jarige leeftijd overleden. De manager van de zangeres bevestigt dit nieuws aan de Zweedse krant Expressen.
Boeie, ga wel in Duitsland kerstinkopen doenquote:Op dinsdag 10 december 2019 13:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja...quote:Op dinsdag 10 december 2019 13:45 schreef Arizona het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)ftijd-overleden.html
[..]
Jeugdheldin
Triest ja.quote:Op dinsdag 10 december 2019 13:45 schreef Arizona het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)ftijd-overleden.html
[..]
Jeugdheldin
Ja... en dat terwijl ze toch verantwoordelijk zijn voor 65% van de Nederlandse stikstof emissie... dat is geen kattenpis...quote:Op dinsdag 10 december 2019 13:21 schreef Kyran het volgende:
Zucht boeren gaan weer land platleggen 18-12. Net als ik weer een dag terugmoet naar Den Bosch als terugkom dag voor mijn traject. Ik begin toch wel echt moe te worden van die lui hoor. Eerste moment hadden ze nog mijn sympathie, maar nu zijn het net kleuters. Dreigen met land platleggen, hongerwinter, sombere kerst etc.
Get real ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |