Say what?!twitter:Yamiche twitterde op maandag 09-12-2019 om 20:01:02Pres Trump at WH says of DOJ IG report: “It’s incredible, far worse than what I ever thought possible....This was an attempted overthrow and a lot of people were in on it, and they got caught.”Note: Report says FBI had an “authorized purpose” when it initiated investigation. reageer retweet
Tsja, slimme move van The Donald. De achterlijke idioten die op hem stemmen nemen toch niet de moeite het rapport of de objectieve duiding van kwaliteitsmedia te lezen. Die nemen maar gewoon aan dat Trump de waarheid spreekt.quote:Op maandag 9 december 2019 21:10 schreef Kijkertje het volgende:
Say what?!twitter:Yamiche twitterde op maandag 09-12-2019 om 20:01:02Pres Trump at WH says of DOJ IG report: “It’s incredible, far worse than what I ever thought possible....This was an attempted overthrow and a lot of people were in on it, and they got caught.”Note: Report says FBI had an “authorized purpose” when it initiated investigation. reageer retweet
![]()
![]()
Denk het niet hoor, die gaan nu helemaal voor het rapport van Durham. Zowel Barr als Durham hebben nu al een verklaring afgelegd dat ze het er niet mee eens zijn.quote:Op maandag 9 december 2019 21:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, slimme move van The Donald. De achterlijke idioten die op hem stemmen nemen toch niet de moeite het rapport of de objectieve duiding van kwaliteitsmedia te lezen. Die nemen maar gewoon aan dat Trump de waarheid spreekt.
Ik hoop het. Maar ik denk dat zelfs hier refrag en chivaz je ongelijk zullen bewijzen.quote:Op maandag 9 december 2019 21:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Denk het niet hoor, die gaan nu helemaal voor het rapport van Durham. Zowel Barr als Durham hebben nu al een verklaring afgelegd dat ze het er niet mee eens zijn.
En dat spreekt POTUS nu tegen![]()
Durham blaast inderdaad al hoog van de toren, zag ik. Die wekt de suggestie dat er aanklachten gaan volgen.quote:Op maandag 9 december 2019 21:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Denk het niet hoor, die gaan nu helemaal voor het rapport van Durham. Zowel Barr als Durham hebben nu al een verklaring afgelegd dat ze het er niet mee eens zijn.
En dat spreekt POTUS nu tegen![]()
Is er echt iemand die gelooft dat hij dit https://www.justice.gov/storage/120919-examination.pdf allemaal gelezen heeft?quote:Op maandag 9 december 2019 21:10 schreef Kijkertje het volgende:
![]()
![]()
Naja, van eentje wisten we dat dat een mogelijkheid zou zijn. Dat is die advocaat die in een document heeft gerommeld.quote:Op maandag 9 december 2019 21:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Durham blaast inderdaad al hoog van de toren, zag ik. Die wekt de suggestie dat er aanklachten gaan volgen.
Las het, inderdaad. Maar Durham wekt de indruk dat hij doelt op de kopstukken.quote:Op maandag 9 december 2019 21:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Naja, van eentje wisten we dat dat een mogelijkheid zou zijn. Dat is die advocaat die in een document heeft gerommeld.
Nee natuurlijk niet en POTUS werd ernaar gevraagd terwijl hij in een overleg zat. Volgens hem was hij net gebriefed en schudde deze verklaring even uit zijn mouw, natuurlijk niet wetende dat zowel Barr als Durham het rapport van Horowitz niet onderschrijven en al een tegenverklaring hadden uitgegeven.quote:Op maandag 9 december 2019 21:24 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Is er echt iemand die gelooft dat hij dit https://www.justice.gov/storage/120919-examination.pdf allemaal gelezen heeft?![]()
Ik lees dat statement van Durham meer dat hij ofwel uit zichzelf ofwel opgedragen door Barr dit de wereld in helpt om een stukje politiek te bedrijven. Het dient er immers niet voor om onderzoek goed te kunnen uitvoeren.quote:Op maandag 9 december 2019 21:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Las het, inderdaad. Maar Durham wekt de indruk dat hij doelt op de kopstukken.
Anderzijds kan ik het mij moeilijk voorstellen dat de bevindingen van Durham radicaal anders zullen zijn.
Die gaan toch geen rapport lezen johquote:Op maandag 9 december 2019 21:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Denk het niet hoor, die gaan nu helemaal voor het rapport van Durham.
Wel de conclusies, dat doen de meeste mensen trouwens.quote:Op maandag 9 december 2019 21:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die gaan toch geen rapport lezen joh
Hij zit in meerdere commissiesquote:
quote:
Hij zit in deze commissie. Is puur voor de impeachment hearings ingevlogen in de commissie die de eerdere hearings deed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |