abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † maandag 23 december 2019 @ 01:30:11 #203
368283 ato
pi_190606656
Jammer dat het liedje Engels wordt, een paar strafpunten.
Het liedje vind ik nu (nog) wel prachtig, mooie verschijning ook.
Was mijn nr 2), maar Elvana blijft meer hangen en had beter gescoord naar mijn idee.
OK eerste teleurstelling, nog vele te gaan?
Life can be a bitch, so like it..
pi_190606665
quote:
11s.gif Op maandag 23 december 2019 01:06 schreef Greys het volgende:
MattESCunited twitterde op maandag 23-12-2019 om 00:47:05 Yep, during her Post-Show interview, Arilena Ara confirmed that she is going to sing in English at #Eurovision reageer retweet
De vertaling gaat blijkbaar 'Curse' heten. Het kan aan mij liggen maar ik word niet bepaald warm van het idee dat ze in Rotterdam straks keer op keer 'curse' loopt te schreeuwen :')
  maandag 23 december 2019 @ 05:21:03 #205
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_190607391
Neee nee neeeee! Dat we het songfestivaljaar zo moeten beginnen! Hoe vaak ga ik nog teleur gesteld worden de komende maanden...

Dat is echt het nadeel aan nationale finales, dat er soms gewoon de verkeerde winnaar wint.

Een goede kandidaat voor OGAE second change is er in elk geval!
pi_190607762
Ja laat wel echt weer zien waarom nationale finales verschrikkelijk kunnen zijn. Zo zonde dit ;(
pi_190608207
Saai, gedateerd schreeuwnummer. Haalt de finale niet. Helaas.
pi_190608286
Verfrissende keuze, zo vaak sturen ze geen vrouw met een schreeuwerig liedje dus fijn dat ze een keer uit een ander vaatje tappen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator maandag 23 december 2019 @ 09:48:42 #209
375570 crew  Cyan9
pi_190608649
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2019 09:17 schreef TheVulture het volgende:
Verfrissende keuze, zo vaak sturen ze geen vrouw met een schreeuwerig liedje dus fijn dat ze een keer uit een ander vaatje tappen
_O-
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator maandag 23 december 2019 @ 10:10:04 #210
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_190608875
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2019 09:17 schreef TheVulture het volgende:
Verfrissende keuze, zo vaak sturen ze geen vrouw met een schreeuwerig liedje dus fijn dat ze een keer uit een ander vaatje tappen
:D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † maandag 23 december 2019 @ 12:37:03 #211
368283 ato
pi_190610755
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2019 09:17 schreef TheVulture het volgende:
Verfrissende keuze, zo vaak sturen ze geen vrouw met een schreeuwerig liedje dus fijn dat ze een keer uit een ander vaatje tappen
_O-
Life can be a bitch, so like it..
pi_190610767
Ze kan ook een duetje met Ben Cramer gaan opnemen voor Rotterdam: Shaj Shaj Shaj
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_190610826
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 01:31 schreef Funhouse het volgende:

[..]

De vertaling gaat blijkbaar 'Curse' heten. Het kan aan mij liggen maar ik word niet bepaald warm van het idee dat ze in Rotterdam straks keer op keer 'curse' loopt te schreeuwen :')
I changed the title to Curse
because it sounds even worse
pi_190610994
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 12:43 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

I changed the title to Curse
because it sounds even worse
:D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_190611237
Alle internationale juryleden hadden Elvana bovenaan hun lijst staan. Arilena heeft uiteindelijk kunnen winnen omdat de twee Albanese juryleden Elvana heel weinig punten gaven.

https://www.rtsh.al/lajme/fest-58-dalin-piket-e-plota-te-jurise/
pi_190611353
Nachtje over geslapen en ik heb toch wel heel erg veel medelijden voor Arilena. Zij is deze contest ook met veel trots en hoop ingestapt, en een hoop mensen hadden haar vooraf in de top drie of twee gezet. Zeker met zo een locale gigaster Elvana als concurrente leek het alsof ze geen schijn van kans maakte. Nu zij het is geworden krijgt ze het komend half jaar en daarna ws zoveel haatberichten te verwerken terwijl ze er zelf niks aan kan doen.

Even de twee optredens nog een keer bekeken. Me Tana was mijn nr1, maar het moet ook worden gerelativeerd aangezien sommigen in de fandom het ophemelen als dé winnaar van ESF2020. Het begin was machtig met die rode donkere achtergrond en dansers die begonnen te bewegen. Daarna zwakte het af, de vocals gingen vaak niet goed en de danspasjes leken soms wel heel ongemakkelijk, iig niet powerful genoeg. In zijn soort, in de nationale competitie was het heel goed en onderscheidend, maar als je het neerzet naast de live-performance van Fuego is het helemaal niet zó fantastisch. En ik weet niet of er meer landen zijn die met iets overtreffenders komen voor 2020.

Het optreden van Arilena teruggekeken en nu komt het toch wel meer powerful over (ws omdat ik gisteren meer biased was). Qua zang en performance is het helemaal niet zwak, en het is goed gezongen. Vooral dat stuk met de violen is heel mooi. Ik maak me wel zorgen voor mei want ik weet niet of dit echt eruit springt. De melodie kun je meeneurieën, maar na een paar liedjes ben je het weer vergeten ben ik bang. Maar goed misschien zit ze in een zwakke halve finale waardoor het juist eruit springt. Ik vind het nog steeds zonde want Shaj is niet heel anders dan voorgaande jaren, en Me Tana had juist een nieuwe richting in kunnen slaan voor Albanië de volgende jaren.
pi_190611463
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2019 09:17 schreef TheVulture het volgende:
Verfrissende keuze, zo vaak sturen ze geen vrouw met een schreeuwerig liedje dus fijn dat ze een keer uit een ander vaatje tappen
:D

Duidelijk het verkeerde nummer dat voor Albanië gaat. Dit is bij een goede uitvoering zo'n '6e plaats bij de vakjury, 13e bij de televoting' inzending, dus dan maar hopen dat er wat buurlanden en San Marino en Malta in dezelfde semi komen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_190611902
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 13:28 schreef Nashipeer het volgende:Even de twee optredens nog een keer bekeken. Me Tana was mijn nr1, maar het moet ook worden gerelativeerd aangezien sommigen in de fandom het ophemelen als dé winnaar van ESF2020. Het begin was machtig met die rode donkere achtergrond en dansers die begonnen te bewegen. Daarna zwakte het af, de vocals gingen vaak niet goed en de danspasjes leken soms wel heel ongemakkelijk, iig niet powerful genoeg. In zijn soort, in de nationale competitie was het heel goed en onderscheidend, maar als je het neerzet naast de live-performance van Fuego is het helemaal niet zó fantastisch. En ik weet niet of er meer landen zijn die met iets overtreffenders komen voor 2020.
Het is ook geen geweldig nummer, volgens mij is er niemand die dat vindt, behalve een paar desperate fans. Maar het was wel het enige nummer dat nog iets had kunnen doen in Rotterdam.
  ESF Reporter maandag 23 december 2019 @ 14:43:11 #219
87554 Cee
Welluk?
pi_190612381
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 13:18 schreef Funhouse het volgende:
Alle internationale juryleden hadden Elvana bovenaan hun lijst staan. Arilena heeft uiteindelijk kunnen winnen omdat de twee Albanese juryleden Elvana heel weinig punten gaven.

https://www.rtsh.al/lajme/fest-58-dalin-piket-e-plota-te-jurise/
Bizar zeg.
  † In Memoriam † maandag 23 december 2019 @ 14:55:38 #220
368283 ato
pi_190612537
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 13:28 schreef Nashipeer het volgende:
Nachtje over geslapen en ik heb toch wel heel erg veel medelijden voor Arilena. Zij is deze contest ook met veel trots en hoop ingestapt, en een hoop mensen hadden haar vooraf in de top drie of twee gezet. Zeker met zo een locale gigaster Elvana als concurrente leek het alsof ze geen schijn van kans maakte. Nu zij het is geworden krijgt ze het komend half jaar en daarna ws zoveel haatberichten te verwerken terwijl ze er zelf niks aan kan doen.

Even de twee optredens nog een keer bekeken. Me Tana was mijn nr1, maar het moet ook worden gerelativeerd aangezien sommigen in de fandom het ophemelen als dé winnaar van ESF2020. Het begin was machtig met die rode donkere achtergrond en dansers die begonnen te bewegen. Daarna zwakte het af, de vocals gingen vaak niet goed en de danspasjes leken soms wel heel ongemakkelijk, iig niet powerful genoeg. In zijn soort, in de nationale competitie was het heel goed en onderscheidend, maar als je het neerzet naast de live-performance van Fuego is het helemaal niet zó fantastisch. En ik weet niet of er meer landen zijn die met iets overtreffenders komen voor 2020.

Het optreden van Arilena teruggekeken en nu komt het toch wel meer powerful over (ws omdat ik gisteren meer biased was). Qua zang en performance is het helemaal niet zwak, en het is goed gezongen. Vooral dat stuk met de violen is heel mooi. Ik maak me wel zorgen voor mei want ik weet niet of dit echt eruit springt. De melodie kun je meeneurieën, maar na een paar liedjes ben je het weer vergeten ben ik bang. Maar goed misschien zit ze in een zwakke halve finale waardoor het juist eruit springt. Ik vind het nog steeds zonde want Shaj is niet heel anders dan voorgaande jaren, en Me Tana had juist een nieuwe richting in kunnen slaan voor Albanië de volgende jaren.
Me Tana was voor mij ook nog niet helemaal af, uitvoering kan beter. Maar er zat wel veel potentie in en ik geloof zeker dat het na een revamp en flink wat repeteren in Rotterdam een hoge score had gehaald.
Life can be a bitch, so like it..
pi_190612660
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 13:18 schreef Funhouse het volgende:
Alle internationale juryleden hadden Elvana bovenaan hun lijst staan. Arilena heeft uiteindelijk kunnen winnen omdat de twee Albanese juryleden Elvana heel weinig punten gaven.

https://www.rtsh.al/lajme/fest-58-dalin-piket-e-plota-te-jurise/
Heel vreemd :{ ook niet tweede of derde ofzo, maar gewoon heel laag.

Moet toch bijna wel bewust zijn? :@

[ Bericht 7% gewijzigd door Em31 op 23-12-2019 15:12:19 ]
pi_190612748
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2019 09:17 schreef TheVulture het volgende:
Verfrissende keuze, zo vaak sturen ze geen vrouw met een schreeuwerig liedje dus fijn dat ze een keer uit een ander vaatje tappen
:D :D
Hotapnyc
pi_190612849
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 15:05 schreef Em31 het volgende:

[..]

Heel vreemd :{ ook niet tweede of derde ofzo, maar gewoon heel laag.

Moet toch bijna wel bewust zijn? :@
Ja dit stinkt wel behoorlijk :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_190614362
Oké elvana niet gewonnen maar holy crap wat kunnen mensen toch naar zijn tegen over de winnaar, alsof Arilena er wat aan kan doen dat Elvena niet heeft gewonnen... Grow up man alsjeblieft... En nu krijgt zij duizenden haat berichten over haar heen, zal niet een leuk gevoel zijn om zo je Eurovisie journey te beginnen.
pi_190614508
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 15:05 schreef Em31 het volgende:

[..]

Heel vreemd :{ ook niet tweede of derde ofzo, maar gewoon heel laag.

Moet toch bijna wel bewust zijn? :@
In Albanië? Nee toch, dat land heeft juist zo'n schone en eerlijke geschiedenis op het ESF.

Ze gaven zelfs onze Toppers heel oprecht 10 punten.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_190615157
quote:
10s.gif Op maandag 23 december 2019 16:54 schreef Fred_B het volgende:

[..]

In Albanië? Nee toch, dat land heeft juist zo'n schone en eerlijke geschiedenis op het ESF.

Ze gaven zelfs onze Toppers heel oprecht 10 punten.
Ja maar ik snap nu niet zo goed waarom :D Dit werkt eerder in hun nadeel lijkt me.
pi_190615247
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 17:31 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja maar ik snap nu niet zo goed waarom :D Dit werkt eerder in hun nadeel lijkt me.
Albanië is politiek nogal gecompliceerd qua bevolkingsgroepen en regio's. In dat soort landen gaat het songfestival echt niet om de liedjes.
pi_190615381
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 15:05 schreef Em31 het volgende:

[..]

Heel vreemd :{ ook niet tweede of derde ofzo, maar gewoon heel laag.

Moet toch bijna wel bewust zijn? :@
Arilena Ara schijnt goed bevriend te zijn met Vera Grabocka, de producent van FiK. Vraag me af of dat nog mee heeft gespeeld.
pi_190615715
Deze FB post van de schrijver van Ktheju Tokës (Albanië 2019) is ook wel interessant trouwens. https://www.facebook.com/eriona.rushiti/posts/10220578639597716

Vrij vertaald door iemand op escforum:

quote:
> The new producers of FiK this year were from the commercial TV stations in Albania. This woman is accusing them of only being interested in generating publicity/hype over the festival rather than caring about artistic stuff.

> She says that their 'goal' was to send Arilena Ara to Eurovision, and that in order to do that the contest had to be opened up to foreign writers, since Arilena "only" works with Darko Dimitrov (who is Macedonian). She questions how foreigners would even know about this, when it was not published in the first place

> She says that it was always the plan of the management of RTSH to have an international jury this year, but the producers didn't expect that Elvana's song to have such a huge reaction. She says the producers then decided to add two Albanian jurors to the panel, both of whom would be from Korçë (This is a city in Albania area known for folk music) so that their 'plan' would still work (Maybe because Elvana's song is pseudo-folk idk)
We beginnen het seizoen wel lekker dramatisch in ieder geval :')
pi_190619168
De reacties en alle drama rondom deze winst is echt belachelijk. Ik ben ook een groot fan van Me tana en had het liever ook in Rotterdam gezien, maar Arilena heeft belachelijk goed haar best gedaan en verdient echt 0 van deze kinderachtige reacties. Ik weet zeker dat ze Albanië trots gaat maken. ^O^
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_190620255
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 21:05 schreef Nexum het volgende:
De reacties en alle drama rondom deze winst is echt belachelijk. Ik ben ook een groot fan van Me tana en had het liever ook in Rotterdam gezien, maar Arilena heeft belachelijk goed haar best gedaan en verdient echt 0 van deze kinderachtige reacties. Ik weet zeker dat ze Albanië trots gaat maken. ^O^
Haar best gedaan? Dat doen ze allemaal (mag ik hopen).
pi_190620316
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 21:41 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Haar best gedaan? Dat doen ze allemaal (mag ik hopen).
Ik zeg toch ook niet dat de anderen dat niet hebben gedaan?
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  maandag 23 december 2019 @ 22:07:29 #233
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_190620819
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 12:38 schreef TheVulture het volgende:
Ze kan ook een duetje met Ben Cramer gaan opnemen voor Rotterdam: Shaj Shaj Shaj
_O-
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_190621916
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 21:45 schreef Nexum het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat de anderen dat niet hebben gedaan?
Nee, maar als dat het enige is... vind je het een goed nummer?
pi_190624965
Nog meer drama, de vrouw die FiK had gepresenteerd, Alkete, heeft zich op Instagram schijnbaar uitgelaten over de keuze van het Albanese jurylid en is verontwaardigd en sprakeloos.

-Even kort en vrij samengevat: eerst feliciteert ze Arilena kort, daarna zegt ze dat Elvana de trots is van deze editie met haar 3,5M views, meer dan elk ander artiest, de trots voor haar land, ze maakte iedereen aan het dansen in de zaal. In de competitie zijn er geen verliezers, alleen winnaars. Elvata is de winnaar volgens het volk, en het spijt haar dat het volk niet mee mocht beslissen, en zij heeft helemaal niks met de keuze te maken dus stuur geen verwijten. Elvana bedankt dat je er was, je mag jezelf als winnaar zien want je kreeg van de internationale jury 18 toppunten, en van de nationale jury daarentegen maar twee...ik ben sprakeloos.-

------
Er zijn nog geruchten dat Arilene haar daarna heeft ontvolgd, maar dat kan niemand bevestigen.
Een beetje vervelend al die drama zo vroeg. Niks irritanters dan Eurofans die maanden door blijven blerren dat alles oneerlijk is, corrupt (hoewel dat wel lijkt bij die ene jurylid) en dat Arilene moet worden gediskwalificeerd zodat Elvana mag gaan, want "het volk heeft unaniem besloten".

Edit: er zijn schijnbaar ook petities of omroepen om te protesteren voor het kantoor van de omroep

[ Bericht 4% gewijzigd door Nashipeer op 24-12-2019 09:09:02 ]
pi_190626545
Misschien dat de EBU er maar eens over na moet denken dat alle landen intern een artiest moeten kiezen, heb je dit gezeik ook niet, voor de winnaar is het al helemaal niet leuk..
pi_190627151
Tsja. Ik ga ervan uit dat inderdaad gesjoemeld is. Ik las ook al dat er een paar honderd Arilena-fans zijn toegevoegd om voor haar te juichen. Maar om nu Elvana naar het ESF te sturen en Arilena te diskwalificeren helpt ook niet echt. Dan krijg je precies hetzelfde maar dan andersom. Dan is Elvana de neppe winnaar die oneerlijk doorgaat en dan gaan Shaj-fans helemaal los op Twitter.

Hooguit kan Albanië zich terugtrekken uit de competitie of intern iets heel anders uitkiezen. Als ze dit willen rechtzetten tenminste.
Hotapnyc
pi_190627203
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 10:51 schreef joko97 het volgende:
Misschien dat de EBU er maar eens over na moet denken dat alle landen intern een artiest moeten kiezen, heb je dit gezeik ook niet, voor de winnaar is het al helemaal niet leuk..
Het lijkt mij sowieso wel handig om bestaande festivals/competities los te koppelen van de preselectie voor het Songfestival.
Hotapnyc
pi_190627286
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 10:51 schreef joko97 het volgende:
Misschien dat de EBU er maar eens over na moet denken dat alle landen intern een artiest moeten kiezen, heb je dit gezeik ook niet, voor de winnaar is het al helemaal niet leuk..
Om nou Melodifestivalen enzo op te heffen, omdat ze in landen als Albanië, Wit-Rusland, Oekraïne, etc er niet in slagen een normale voorronde te houden, klinkt als een middel dat erger is dan de kwaal.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_190636915
Geen idee wat er aan de hand is, maar het hele YouTube-kanaal van de Albanese omroep is verdwenen, waardoor dus ook alle liedjes en optredens (ook van voorgaande jaren) niet meer te vinden zijn.

Correctie: het kanaal bestaat nog maar alle liedjes zijn verdwenen, heeft ws iets met rechten te maken zag ik in iemands screenshot

[ Bericht 13% gewijzigd door Nashipeer op 24-12-2019 23:00:36 ]
pi_190638038
Echt een verkeerde keuze, die gaan volgend jaar weer bij het rechter rijtje eindigen...
pi_190638368
We zijn net een week bezig en nu al een hoop aanstellerij en slechte verliezers. Dit gaat een lang seizoen worden.
pi_190639807
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 22:53 schreef Nashipeer het volgende:
Geen idee wat er aan de hand is, maar het hele YouTube-kanaal van de Albanese omroep is verdwenen, waardoor dus ook alle liedjes en optredens (ook van voorgaande jaren) niet meer te vinden zijn.

Correctie: het kanaal bestaat nog maar alle liedjes zijn verdwenen, heeft ws iets met rechten te maken zag ik in iemands screenshot
Toevallig dat ze nu eraf gaan. :')

Er staat op Twitter dat er 2 YouTube kanalen waren en dat die ene met alle FiK nummers verwijderd is.

Lees ook al dat volgend jaar de inzending zou worden gekozen via Kënga Magjike ipv FiK en de ESC rechten daarmee naar TV Klan gaan. Dan zou de eerste kandidaat begin december bekend zijn dus. Mgoed, geruchten vooralsnog.

[ Bericht 16% gewijzigd door Cirilico op 25-12-2019 08:21:29 ]
Hotapnyc
  † In Memoriam † woensdag 25 december 2019 @ 12:10:46 #244
368283 ato
pi_190643552
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 00:44 schreef Arth_NL het volgende:
We zijn net een week bezig en nu al een hoop aanstellerij en slechte verliezers. Dit gaat een lang seizoen worden.
Geen ESF zonder schandaal...
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 25 december 2019 @ 13:56:15 #245
39237 crew  H_T
2733
pi_190645457
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 22:53 schreef Nashipeer het volgende:
Geen idee wat er aan de hand is, maar het hele YouTube-kanaal van de Albanese omroep is verdwenen, waardoor dus ook alle liedjes en optredens (ook van voorgaande jaren) niet meer te vinden zijn.

Correctie: het kanaal bestaat nog maar alle liedjes zijn verdwenen, heeft ws iets met rechten te maken zag ik in iemands screenshot
Ah, vandaar dat de links niet meer werkten. Tana en Shaj heb ik nog wel gekeken, zat er bij de rest nog iets boeiends?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  † In Memoriam † woensdag 25 december 2019 @ 14:25:28 #246
368283 ato
pi_190645922
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 13:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ah, vandaar dat de links niet meer werkten. Tana en Shaj heb ik nog wel gekeken, zat er bij de rest nog iets boeiends?
Valon (rock) en Era vond ik ook goed. De rest doorsnee Balkan.
Life can be a bitch, so like it..
pi_190645993
Era Rusi met Eja merre
Gena met Shqiponja e lirë

Vond deze twee nog wel aardig.
Hotapnyc
pi_190648330
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 10:51 schreef joko97 het volgende:
Misschien dat de EBU er maar eens over na moet denken dat alle landen intern een artiest moeten kiezen, heb je dit gezeik ook niet, voor de winnaar is het al helemaal niet leuk..
Dat gaat never gebeuren. Voor veel landen zijn nationale voorrondes extra promotie voor het land.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  zondag 12 januari 2020 @ 12:32:34 #249
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_190993297
Wie treurt er nog steeds om Me Tana? :'(
pi_191265405
sorry, zojuist pas voor het eerst de winnares geluisterd, dus over Me Tana kan ik geen mening geven.

En ik merk dat ik dat over Shaj ook erg lastig vind. Ik ben nu al weer vergeten hoe het ging, en meestal is dat geen goed teken.
pi_191590818
Ik hou zoveel van dit lied. Ik kan er niks aan doen. This is me. Divaballads met een dramatische uitvoering. Daar kan ik niet niet van houden O+

Revamp wordt trouwens een mid-tempo pop versie en is in het Engels (wat ik echt heel jammer vind, want Albanees is magisch :'() https://t.co/FVfot49gkG?amp=1
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  donderdag 27 februari 2020 @ 20:52:47 #252
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191720848
In de huidige line-up zou Me Tana volgens mij nog steeds flink mee doen om de winst. ;(

Blijft een beetje pijn doen.
  donderdag 27 februari 2020 @ 21:21:53 #253
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_191722059
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 20:52 schreef lashatumbai het volgende:
In de huidige line-up zou Me Tana volgens mij nog steeds flink mee doen om de winst. ;(

Blijft een beetje pijn doen.
Ik voel het ook.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_191906374
Vanavond (waarschijnlijk in minder dan 2,5 uur) krijgen we de nieuwe versie als het goed. @Nexum
~The present is all there is~
pi_191906453
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 18:30 schreef grazz het volgende:
Vanavond (waarschijnlijk in minder dan 2,5 uur) krijgen we de nieuwe versie als het goed.
Oh oh, ik ga me maar alvast schrap zetten. Ik heb hier geen vertrouwen in.
pi_191906497
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 18:30 schreef grazz het volgende:
Vanavond (waarschijnlijk in minder dan 2,5 uur) krijgen we de nieuwe versie als het goed. @:Nexum
KUT IK BEN ZO ZENUWACHTIG
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_191906522
:D komt goed Nexumpje *O*
~The present is all there is~
pi_191906866
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 18:35 schreef grazz het volgende:
:D komt goed Nexumpje *O*
Is er trouwens wel een bron? Want ik zag die post op ESCforum ook en heb het ook op Twitter gepost maar ik zie nergens een bron
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_191906957
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 18:49 schreef Nexum het volgende:

[..]

Is er trouwens wel een bron? Want ik zag die post op ESCforum ook en heb het ook op Twitter gepost maar ik zie nergens een bron
Een vage insta account, dus ik denk dat je nog even moet wachten :D
~The present is all there is~
pi_191906973
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 18:54 schreef grazz het volgende:

[..]

Een vage insta account, dus ik denk dat je nog even moet wachten :D
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_191913788
Titel van de revamp is er.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Moderator zondag 8 maart 2020 @ 23:45:28 #262
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_191913804
Waarom nou weer in het Engels Albanië?
pi_191913849
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 23:45 schreef Momo het volgende:
Waarom nou weer in het Engels Albanië?
:')
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_191913928
ugh die titel vind ik al niet al te best klinken, maar we gaan zien.
pi_191913938
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 23:44 schreef koffieleuk het volgende:
Titel van de revamp is er.
[ afbeelding ]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Moderator zondag 8 maart 2020 @ 23:52:27 #266
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_191913941
More like Fail from the sky
pi_191914133
GEEF ONS EEN DATUM ARILENAAAAAAAA
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_191914240
Lied komt vanavond uit, ik denk rond 19:00 of 20:00
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  maandag 9 maart 2020 @ 00:13:25 #269
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191914265
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 00:11 schreef Nexum het volgende:
Lied komt vanavond uit, ik denk rond 19:00 of 20:00
EINDELIJK. Ik ben heel benieuwd hoeveel het nog op Shaj gaat lijken ;)

Ben een beetje huiverig, want Shaj in de huidige staat staat bij mij vrij hoog.
pi_191914322
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 00:13 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

EINDELIJK. Ik ben heel benieuwd hoeveel het nog op Shaj gaat lijken ;)

Ben een beetje huiverig, want Shaj in de huidige staat staat bij mij vrij hoog.
Het is m'n winnaar. Gaat ook niet veranderen denk ik. Tenzij de revamp ECHT heel slecht is maar ik kan me dat niet voorstellen, van wat ik heb gehoord klinkt het alsof het gewoon prima gaat zijn
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_191918230
Ik meende gelezen te hebben dat Shaj in het Engels geschreven is en toen naar het Albanees vertaald, dus de tekst zal dan wel geen downgrade zijn.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_191918980
Geruchten gaan dat de revamp vanavond om 20:00 CET op RTSH 1 gepresenteerd wordt.
pi_191929006
EuroShqip twitterde op maandag 09-03-2020 om 20:12:26 ITS OFFICIALLY POSTPONED! Tonight there is no video coming out. #eurovision #fallfromthesky https://t.co/mcqGTQFTdR reageer retweet
Tweet eronder zegt dat het morgen ook niet komt.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_191930762
Arme @Nexum. Leef je nog?
~The present is all there is~
pi_191936585
Edit: te laat

De lyric video.

[ Bericht 91% gewijzigd door Cirilico op 10-03-2020 10:37:33 ]
Hotapnyc
pi_191936601
- al gepost -
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_191936638
Wat hebben ze gedaan... vreselijk dit
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2020 @ 10:35:57 #279
163650 Greys
pi_191936737
De vorige versie was een stuk beter. :o Ai...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191936836
Heb hem nu een paar keer beluisterd alsook de vorige studio en live versies. En ik vind deze heel veel beter. Klinkt veel prettiger in de oren. Minder schreeuwerig, wat zachter en lieflijker. Ik gok dat ze haar Sonic the Mistress pakje thuislaat.

Ik kan heel goed snappen dat de early fans dit een verneukering vinden, want de sfeer is redelijk veranderd en hij is nu minder uitgesproken en onderscheidend. Maar ik ga van non-fan naar fan!
Hotapnyc
pi_191937164
Nou. Ik kan officieel zeggen dat dit echt mijn minst favoriete Eurovisie jaar ever is. Ze hebben de laatste song waar ik nog een beetje hoop voor had verpest. Ik ben d’r helemaal klaar mee

En sorry guys, maar ik heb even geen positiviteit nodig. Ik vind dit echt een slecht jaar. Ik voel de magie niet die ik bij mijn favorieten van andere jaren voelde.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_191937315
Ik vind het lied wel wat beter geworden. Wel jammer dat het niet meer in eigen taal is. Denk alleen niet dat dit lied ver gaat komen.

[ Bericht 21% gewijzigd door grazz op 10-03-2020 11:33:31 ]
~The present is all there is~
pi_191938712
Ik vond het origineel echt verschrikkelijk en nu vind ik hem al een stukje beter. Het zal nooit mijn favoriet worden, maar er zit nu een betere opbouw in wat mij betreft
pi_191938756
Hoe maak je van een enigszins onderscheidend nummer tóch weer generieke meuk? Een masterclass van Albanië.
Forbidden but tasteful.
pi_191938953
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 11:04 schreef Nexum het volgende:
Nou. Ik kan officieel zeggen dat dit echt mijn minst favoriete Eurovisie jaar ever is. Ze hebben de laatste song waar ik nog een beetje hoop voor had verpest. Ik ben d’r helemaal klaar mee

En sorry guys, maar ik heb even geen positiviteit nodig. Ik vind dit echt een slecht jaar. Ik voel de magie niet die ik bij mijn favorieten van andere jaren voelde.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, ik denk dat je dit jaar het beste kan omschrijven als generiek, weinig springt er uit door uniek te zijn, 90% van de nummers lijken op elkaar, of we hebben het allemaal al een keer eerder gehoord. Dan is er ook nog een Victoria die gewoon schaamteloos Billie Eilish kopieert.
Wel vind ik over de hele linie de kwaliteit beter dan voorgaande jaren, en daarmee bedoel ik dat ik bij geen enkele inzending heb: oh nee dit kan echt niet meer. Dat was voorgaande jaren wel erger.
  † In Memoriam † dinsdag 10 maart 2020 @ 13:18:24 #286
368283 ato
pi_191939257
Ik vind de revamp niet zo slecht.
Maar mist wel dat eigenzinnige.
Life can be a bitch, so like it..
pi_191943361
Jammer weer een wijziging in het Engels, en het is inderdaad wat generieker gemaakt. Persoonlijk vind ik het geen vooruitgang, maar ik snap wel dat sommigen het juist andersom kunnen hebben :P

Vind het wel nog steeds een prima nummer, maar zal misschien een paar plekjes zakken in mijn top.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 10 maart 2020 @ 17:29:52 #288
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191944029
Ik snap de frustratie van @Nexum heel goed. Hoe kunnen ze nou prachtige bijdrages zoals Shaj en Alcohol You revampen waardoor het er alleen maar slechter op wordt.

  Moderator dinsdag 10 maart 2020 @ 19:05:29 #289
375570 crew  Cyan9
pi_191945707
Het ligt voor mij echt aan het refrein, dat vind ik in beide versies gewoon niet fijn.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_191948249
Elvana had echt FiK moeten winnen. Zonde
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Moderator maandag 11 mei 2020 @ 22:38:02 #291
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  maandag 18 mei 2020 @ 00:19:14 #292
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193186802
Bij dit liedje is de ene versie inderdaad wel een stuk beter dan de andere. De versie waarvoor ze uiteindelijk gekozen hebt is te saai voor worden. En dat is toch wel erg jammer. Het kabbelt maar voort, zonder echt interessant te worden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193879304
FiK gaat hoogstwaarschijlijk gewoon door, wat dus betekent dat we Arilena volgend jaar niet terugzien.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  woensdag 1 juli 2020 @ 21:52:57 #294
478909 molloot200
alles muziek.
pi_193880267
M'n eyecandy :'(
  Moderator woensdag 1 juli 2020 @ 22:03:09 #295
375570 crew  Cyan9
pi_193880443
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 20:28 schreef Nexum het volgende:
FiK gaat hoogstwaarschijlijk gewoon door, wat dus betekent dat we Arilena volgend jaar niet terugzien.
Was het nou zo dat als je FiK had gewonnen, je niet nog een keer mee mag doen?
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_193880689
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 22:03 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Was het nou zo dat als je FiK had gewonnen, je niet nog een keer mee mag doen?
Volgens mij niet hoor. In elk geval vroegah niet.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_193881485
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 22:17 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Volgens mij niet hoor. In elk geval vroegah niet.
Olta Boka heeft FiK in 2008 gewonnen en deed dit jaar weer mee dus :P
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_193886119
Jammer!

Lijkt me ook gek dat ze volgend jaar dan een ander in ‘haar’ postcard ziet die ze al had opgenomen :+
  Moderator donderdag 2 juli 2020 @ 11:34:06 #299
375570 crew  Cyan9
pi_193886899
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 22:57 schreef Nexum het volgende:

[..]

Olta Boka heeft FiK in 2008 gewonnen en deed dit jaar weer mee dus :P
Ik heb niks gezegd. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')