abonnement Unibet Coolblue
pi_190339380

Wat is Netflix?
Netflix is een on-demand streamingdienst voor films en TV-series.

Hoeveel kost het?
• ¤ 7,99/mnd – op één apparaat tegelijk in SD-kwaliteit kijken
• ¤ 10,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
• ¤ 13,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in HD- en Ultra HD (4k)-kwaliteit kijken
De eerste maand is gratis.

Hoe kan ik betalen?
• Credit card
• iDEAL — je betaalt 1 cent om Netflix te machtigen maandelijks de abonnementsprijs af te schrijven
• iTunes (alleen mogelijk als het abonnement geopend is op een Apple TV)
• PayPal

Abonnementsduur
Een abonnement is per maand op te zeggen.

Overzicht en nieuwe films/series
Only on Netflix
Netflix Nederland
Flixable

Categorieën
Films en series zijn ingedeeld in categorieën met elk een eigen code.
In deze lijst zijn alle codes/categorieën opgenomen zodat je gerichter kunt zoeken.

Bekeken films
In ‘Mijn activiteit’ kun je alle bekeken films/series zien en eventueel wissen.
Een gewiste film zal niet meer in het overzicht ‘Verder kijken‘ verschijnen.

Downloaden
Series en films op Netflix downloaden
Bij mijn gedownloade titel wordt het bericht 'Verlopen' (Expired) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Je hebt downloads op te veel apparaten' (You have downloads on too many devices) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Deze video kan niet opnieuw worden gedownload' (This video cannot be downloaded again) weergegeven

Beschikbaarheid
Met een Netflix-abonnement kun je alleen naar films en series kijken die aangeboden worden in het land waar je op dat moment bent.

Vragen over kijken naar de niet-Nederlandse Netflix graag in het aparte topic:
F&S / Netflix wereldwijd #2

Problemen
Is Netflix offline?
Kan geen verbinding maken met Netflix
Netflix wordt langzaam geladen of heeft een slechte beeldkwaliteit
Hoe pas ik ondertiteling, bijschriften en alternatieve audio aan op mijn apparaat?

Overig
Titels aanvragen
Waarom verdwijnen series en films van Netflix?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_190339381
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Family Reunion Christmas – S01 2019 AL - Netflix Original | Comedy, Feelgood
M'Dear en haar zussen proberen hun zangoptreden op de rails te houden voor een kerstmisverkiezing in de kerk. Opa leert de kinderen een belangrijke les.

Teasing Master Takagi-san – S02 2018 6 | Romantisch
Scholier Nishikata wordt voortdurend geplaagd door zijn klasgenote Takagi-san. Hij probeert haar een koekje van eigen deeg te geven, maar dat lukt niet.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 9 december 2019 @ 09:08:33 #3
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_190339478
En dan begint deze week Crisis....

Dat we Batwoman niet gaan krijgen is al heel jammer en Black Lightning niet bij kunnen kijken is spijtig, zouden de anderen wel bij lopen?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_190339715
Triple Frontier was nog best een goede film :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190340204
Begonnen aan The Irishman. Ben nu op ruim 1:10 uur.
Ik vind DeNiro eigenlijk hele saaie man/rol om naar te kijken. Kom er niet helemaal lekker in maar vind het de kans waard.
Wordt het beter? :P
pi_190341175
Sonora gekeken wat wel een aardige film was. Ook met V-wars begonnen, wat een B-film pulp is dat :P
  Moderator maandag 9 december 2019 @ 11:40:02 #7
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_190341267
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2019 10:37 schreef vencodark het volgende:
Begonnen aan The Irishman. Ben nu op ruim 1:10 uur.
Ik vind DeNiro eigenlijk hele saaie man/rol om naar te kijken. Kom er niet helemaal lekker in maar vind het de kans waard.
Wordt het beter? :P
Het wordt sowieso spannender naar het einde toe, maar ik vond de hele film goed, dus misschien is het gewoon niet jouw soort film.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 9 december 2019 @ 11:43:38 #8
8369 speknek
Another day another slay
pi_190341338
Het wordt wel wat beter, maar de film blijft een beetje voortkabbelen. Vond het ook nergens spannend worden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_190342300
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 11:35 schreef tijdreiziger1974 het volgende:
Sonora gekeken wat wel een aardige film was. Ook met V-wars begonnen, wat een B-film pulp is dat :P
Na 1 aflevering wel klaar met V Wars :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator maandag 9 december 2019 @ 14:52:30 #10
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_190344756
De Golden Globes nominaties zijn vandaag bekend gemaakt. Netflix doet het erg goed dit jaar met bv 3 van de 5 drama nominaties:

Best Motion Picture – Drama
“The Irishman” (Netflix)
“Marriage Story” (Netflix)
“1917” (Universal)
“Joker” (Warner Bros.)
“The Two Popes” (Netflix)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_190345882
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 11:40 schreef Mike het volgende:

[..]

Het wordt sowieso spannender naar het einde toe, maar ik vond de hele film goed, dus misschien is het gewoon niet jouw soort film.
Wie weet. You love it or hate it. ;)
Heb na je post nog wat matige reviews gelezen op IMDb en kon mij daar goed in vinden.
Dus besloten het een groot deel verder door te spoelen om te zien of we nog wat interessants kwam.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ik ga weer wat anders kijken. Misschien is het geprezen Marriage Story meer mijn ding. ;)
pi_190346047
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2019 10:37 schreef vencodark het volgende:
Begonnen aan The Irishman. Ben nu op ruim 1:10 uur.
Ik vind DeNiro eigenlijk hele saaie man/rol om naar te kijken. Kom er niet helemaal lekker in maar vind het de kans waard.
Wordt het beter? :P
Ik vond het niks.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190346069
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2019 15:42 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wie weet. You love it or hate it. ;)
Heb na je post nog wat matige reviews gelezen op IMDb en kon mij daar goed in vinden.
Dus besloten het een groot deel verder door te spoelen om te zien of we nog wat interessants kwam.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ik ga weer wat anders kijken. Misschien is het geprezen Marriage Story meer mijn ding. ;)
Ah, daar was je zelf ook al achter dus. :+ Marriage Story staat hier ook op de lijst. Vriend wil niet meekijken. Ik moest wel meekijken naar The Irishman :')
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 9 december 2019 @ 15:52:51 #14
8369 speknek
Another day another slay
pi_190346114
Had gelezen dat Marriage Story sowieso een beetje awkward is om met een partner te kijken. Het gaat immers toch om mensen die scheiden. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 9 december 2019 @ 16:14:33 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190346564
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2019 10:37 schreef vencodark het volgende:
Begonnen aan The Irishman. Ben nu op ruim 1:10 uur.
Ik vind DeNiro eigenlijk hele saaie man/rol om naar te kijken. Kom er niet helemaal lekker in maar vind het de kans waard.
Wordt het beter? :P
Dan is het waarschijnlijk geen film voor jou.
Ik vond, afgezien van de acteerprestaties van de ouwe knarren en de prachtige regie van Scorsese, het verhaal gewoon mooi kloppend in die tijd. Met alle kloppende details van kleding, auto's, politiek en maffia.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_190346669
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 15:52 schreef speknek het volgende:
Had gelezen dat Marriage Story sowieso een beetje awkward is om met een partner te kijken. Het gaat immers toch om mensen die scheiden. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Als je bijna in scheiding ligt, is het inderdaad vast wel gek. :P

Ooit Revolutionaire Road gekeken? Dat is qua ruzies ook niet bepaald een sfeervolle film met je partner. :P
pi_190347941
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2019 15:42 schreef vencodark het volgende:

Dus besloten het een groot deel verder door te spoelen om te zien of we nog wat interessants kwam.
De Netflix generatie :D ff serieus dude, Zo kijk toch geen films :s)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190348011
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 15:52 schreef speknek het volgende:
Had gelezen dat Marriage Story sowieso een beetje awkward is om met een partner te kijken. Het gaat immers toch om mensen die scheiden. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Waarom zou het Awkward zijn? Omdat het een film is over een scheiding? Dan zou je dus nooit naar films mogen gaan waarin de koppel in kwestie relatieproblemen zouden hebben. Als ik de redenatie zou doortrekken
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 9 december 2019 @ 17:14:05 #19
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190348029
quote:
10s.gif Op maandag 9 december 2019 17:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

Waarom zou het Awkward zijn? Omdat het een film is over een scheiding? Dan zou je dus nooit naar films mogen gaan waarin de koppel in kwestie relatieproblemen zouden hebben. Als ik de redenatie zou doortrekken
Als een film je relatie naar de knoppen helpt, was ie al gedoemd te mislukken. :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_190348087
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2019 16:18 schreef vencodark het volgende:

[..]

Als je bijna in scheiding ligt, is het inderdaad vast wel gek. :P
Als je bijna in een scheiding ligt kan het ook een aanleiding zijn voor een goed gesprek. Daarnaast is de film ook weer een typische Netflix film omdat er naar beide kampen niet oordelend wordt gekeken en de scheiding zelf wordt ook niet gepresenteerd als een problematisch iets per se.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190348112
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 17:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Als een film je relatie naar de knoppen helpt, was ie al gedoemd te mislukken. :P
Prcs. Dat zou zo'n bredenatie zijn als geweld in film veroorzaakt geweld irl.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190348369
quote:
10s.gif Op maandag 9 december 2019 17:10 schreef Slayage het volgende:

[..]

De Netflix generatie :D ff serieus dude, Zo kijk toch geen films :s)
Generatie? Dat zie ik meer als Iets jongeren die echt alleen maar Netflix kennen ipv reguliere tv.
Daarbij: ik kijk ook gewoon tijdens het tandenpoetsen of lunchen ofzo. :D
pi_190349688
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2019 17:30 schreef vencodark het volgende:

[..]

Generatie? Dat zie ik meer als Iets jongeren die echt alleen maar Netflix kennen ipv reguliere tv.
Daarbij: ik kijk ook gewoon tijdens het tandenpoetsen of lunchen ofzo. :D
_O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 9 december 2019 @ 18:48:00 #24
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190349850
Dunkirk en Jurassic World gaan komend weekend verdwijnen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 9 december 2019 @ 20:15:00 #26
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190351616
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_190353293
Vandaag marriage story gezien, toch wel bijzonder goed acteerwerk ^O^
  maandag 9 december 2019 @ 21:49:49 #28
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_190353804
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zijn dit spoilers?
Ik zou het niet kijken als je zo min mogelijk wil weten. Ziet er goed uit ^O^
SOONY
  Spellchecker maandag 9 december 2019 @ 21:58:57 #30
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190354234
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zijn dit spoilers?
Een trailer kan nooit geen spoiler zijn :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Spellchecker maandag 9 december 2019 @ 22:13:16 #32
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190354247
quote:
10s.gif Op maandag 9 december 2019 22:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

Een trailer kan nooit geen spoiler zijn :p
?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 december 2019 @ 22:17:33 #33
163650 Greys
pi_190354325
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 21:58 schreef maily het volgende:
Begonnen aan Virgin River O+
Ik ook! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Spellchecker maandag 9 december 2019 @ 22:21:33 #34
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190354403
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2019 22:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ook! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal weer eens niet dat wij het zelfde (gaan) kijken :D
Hoofdpersonen ken ik niet ;)
pi_190354544
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190355957
Gooit Netflix tegenwoordig standaard de spraak op Engels als die optie beschikbaar is? Kijk veel Europese series maar valt me de laatste tijd op dat ik regelmatig moet switchen naar de originele taal, zelfs tussendoor soms nog. Vrij irritant, ik wil alles gewoon in de originele taal zien.

Vandaag Hjem til Jul afgekeken, korte serie van 6 afleveringen maar keek wel lekker weg tussendoor :)
  dinsdag 10 december 2019 @ 00:19:31 #37
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_190356558
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 21:58 schreef maily het volgende:
Begonnen aan Virgin River O+
Had hem in de lijst van male-me gezet maar die wil niet kijken :( Dus dat word ik, in mijn eentje.
  Spellchecker dinsdag 10 december 2019 @ 08:16:52 #38
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190358487
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 december 2019 00:19 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Had hem in de lijst van male-me gezet maar die wil niet kijken :( Dus dat word ik, in mijn eentje.
Ik kijk die ook in mijn eentje.
pi_190358667
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 23:38 schreef -0- het volgende:
Gooit Netflix tegenwoordig standaard de spraak op Engels als die optie beschikbaar is? Kijk veel Europese series maar valt me de laatste tijd op dat ik regelmatig moet switchen naar de originele taal, zelfs tussendoor soms nog. Vrij irritant, ik wil alles gewoon in de originele taal zien.

Vandaag Hjem til Jul afgekeken, korte serie van 6 afleveringen maar keek wel lekker weg tussendoor :)
Klopt. Heb ik ook ineens. Echt raar.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_190358678
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2019 22:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ook! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En? Is het wat?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  Spellchecker dinsdag 10 december 2019 @ 08:51:38 #41
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190358748
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 23:38 schreef -0- het volgende:
Gooit Netflix tegenwoordig standaard de spraak op Engels als die optie beschikbaar is? Kijk veel Europese series maar valt me de laatste tijd op dat ik regelmatig moet switchen naar de originele taal, zelfs tussendoor soms nog. Vrij irritant, ik wil alles gewoon in de originele taal zien.

Ja dat had ik laatst bij een Franse serie. Ineens sprak iedereen Engels :?
Irritant.
pi_190358816
Eigenlijk nooit last van (Apple TV 3e gen.); de laatste taal wordt onthouden per serie.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_190359769
Daar heb ik ook wel eens last van gehad, ook andersom:
Nadat ik La casa de papel had gekeken, startte een Amerikaanse serie in het Spaans :{
Maar vreemd genoeg niet structureel last van: meestal start een serie gewoon in de juiste taal.
pi_190360540
aplusk twitterde op maandag 09-12-2019 om 21:00:10 Get ready to take one last ride to @theranchnetflix . Final episodes premiere January 24 on @netflix . https://t.co/BRPFY4YFlS reageer retweet
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_190360679
Het enige waar ik echt last van heb gehad (al een tijdje niet meer geprobeerd/naar iets soortgelijks gekeken), is dat sommige tekenfilms in het Nederlands blijven starten. Vooral irritant als je meerdere afleveringen achter elkaar kijkt. Via de PS4, overigens.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190361248
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Het enige waar ik echt last van heb gehad (al een tijdje niet meer geprobeerd/naar iets soortgelijks gekeken), is dat sommige tekenfilms in het Nederlands blijven starten. Vooral irritant als je meerdere afleveringen achter elkaar kijkt. Via de PS4, overigens.
Hier heb ik ook last van gehad op de laptop.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190361534
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_190363513
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 december 2019 11:48 schreef Aether het volgende:
aplusk twitterde op maandag 09-12-2019 om 21:00:10 Get ready to take one last ride to @:theranchnetflix . Final episodes premiere January 24 on @:netflix . https://t.co/BRPFY4YFlS reageer retweet
Net begonnen met het eerste seizoen. Goeie serie _O_
pi_190363596
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 15:28 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Net begonnen met het eerste seizoen. Goeie serie _O_
Beau ^O^
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Spellchecker dinsdag 10 december 2019 @ 22:28:46 #50
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190370998
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2019 22:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ook! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 08:44 schreef Injetta het volgende:

[..]

En? Is het wat?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190373466
https://imgur.com/a/tjHiXzl

Ik zit gezellig met de hont eindelijk The Bridge te kijken *O*
Het kwam er steeds maar niet van.

Virgin River had ik ookal in mijn lijst gezet. Volgens mij een lekkere verstand-op-nul-serie.

Afgelopen weekend Fuller House gekeken, guilty pleasure :@
En Confessions of a killer. Beiden van wat ik er verwacht had :) ^O^
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190373994
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 23:57 schreef mascara-klodder het volgende:
https://imgur.com/a/tjHiXzl

Ik zit gezellig met de hont eindelijk The Bridge te kijken *O*
Het kwam er steeds maar niet van.

Virgin River had ik ookal in mijn lijst gezet. Volgens mij een lekkere verstand-op-nul-serie.

Afgelopen weekend Fuller House gekeken, guilty pleasure :@
En Confessions of a killer. Beiden van wat ik er verwacht had :) ^O^
Is het wat, The Bridge? Enige andere Scandinavische serie die ik ken was Lillehammer, lijkt er waarschijnlijk absoluut niet op maar die vond ik wel top. Waar is het wel mee te vergelijken?
pi_190374058
V Wars gekeken, vond het niks. In het begin wel aardig, maar het werd steeds kutter.

The Confession Killer was wel heel goed vond ik, hou wel van dit soort documentaires. Samen met Who Killed Little Gregory en Wild Wild Country denk ik wel de beste docu's van Netflix.
pi_190374578
Onlangs Ratatouille en de feestdagen special van Madagascar gezien, en heb me buitengewoon vermaakt :D ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Spellchecker woensdag 11 december 2019 @ 07:01:13 #55
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190374597
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 01:15 schreef illusions het volgende:

[..]

Is het wat, The Bridge? Enige andere Scandinavische serie die ik ken was Lillehammer, lijkt er waarschijnlijk absoluut niet op maar die vond ik wel top. Waar is het wel mee te vergelijken?
Ik had al veel goeds gehoord over The Bridge, en bij de eerste aflevering was ik verkocht. ^O^
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 11 december 2019 @ 15:28:21 #56
335263 freaky40
pi_190380485
The Irishman gezien. Goede film maar te lang, dus daarom maar met tussendoor stops bekeken wat niet echt handig is want dan moet je weer in het verhaal komen. Dit had beter in een mini serie gebracht kunnen worden. Wel erg mooi gemaakt.
En The Conversations achteraf ook bekeken. Geweldig hoe ze dat gedaan hebben om mensen ouder en jonger te maken d.m.v. camera's.
Allemaal cabaretteketet!
pi_190380761
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 15:28 schreef freaky40 het volgende:

En The Conversations achteraf ook bekeken. Geweldig hoe ze dat gedaan hebben om mensen ouder en jonger te maken d.m.v. camera's.
In conversations, heet het meen ik. Goed dat je het aangeeft, want ik had geen idee dat het werd aangeboden :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190381090
Marriage Story is boven verwachting goed.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Redactie Frontpage woensdag 11 december 2019 @ 16:55:31 #59
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_190381860
quote:
14s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:05 schreef FireFox1 het volgende:
Marriage Story is boven verwachting goed.
Goeie film idd. Ben zelf 7,5 jaar geleden gescheiden, zeer herkenbaar
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_190382112
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:55 schreef Djeez het volgende:

[..]

Goeie film idd. Ben zelf 7,5 jaar geleden gescheiden, zeer herkenbaar
Welke onderdelen waren herkenbaar?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190383980
Misschien moet ik die dan ook maar eens kijken.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 11 december 2019 @ 20:29:29 #62
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190386147
quote:
10s.gif Op woensdag 11 december 2019 17:13 schreef Slayage het volgende:

Welke onderdelen waren herkenbaar?
Die stervensdure jetset-advocaten die miljoenen claimden natuurlijk. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_190386519
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 01:15 schreef illusions het volgende:

[..]

Is het wat, The Bridge? Enige andere Scandinavische serie die ik ken was Lillehammer, lijkt er waarschijnlijk absoluut niet op maar die vond ik wel top. Waar is het wel mee te vergelijken?
Net als @maily was ik gelijk verkocht. Beck is ook een topserie trouwens. Wat beiden gemeen hebben: er zit humor in.

Hiervoor keek ik Hinterland. Daar heb ik me echt doorheen moeten worstelen, zo somber, nul humor.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190389930
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 07:01 schreef maily het volgende:

[..]

Ik had al veel goeds gehoord over The Bridge, en bij de eerste aflevering was ik verkocht. ^O^
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 20:46 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Net als @:maily was ik gelijk verkocht. Beck is ook een topserie trouwens. Wat beiden gemeen hebben: er zit humor in.

Hiervoor keek ik Hinterland. Daar heb ik me echt doorheen moeten worstelen, zo somber, nul humor.
Cool, thanks. Ik heb een hekel aan comedy maar een beetje humor is altijd wel leuk, Lillehammer was ook geniaal en daar zal heel veel humor. Ik ga de serie vanavond een kans geven als ik niet in slaap val voor die tijd. :D
  Spellchecker woensdag 11 december 2019 @ 23:38:40 #65
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190390007
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 23:34 schreef illusions het volgende:

[..]


[..]

Cool, thanks. Ik heb een hekel aan comedy maar een beetje humor is altijd wel leuk, Lillehammer was ook geniaal en daar zal heel veel humor. Ik ga de serie vanavond een kans geven als ik niet in slaap val voor die tijd. :D
Enjoy, en laat even weten wat je ervan vond ;)
  woensdag 11 december 2019 @ 23:48:43 #66
8369 speknek
Another day another slay
pi_190390189
Ik verveelde me en dacht ik ga wat hersenloze bagger kijken, dus ik zette Jumanji (de versie met The Rock) op.

Maar die film is echt hilarisch! Best wel een aanrader eigenlijk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_190390361
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 23:34 schreef illusions het volgende:

[..]


[..]

Cool, thanks. Ik heb een hekel aan comedy maar een beetje humor is altijd wel leuk, Lillehammer was ook geniaal en daar zal heel veel humor. Ik ga de serie vanavond een kans geven als ik niet in slaap val voor die tijd. :D
Ohhh het is absoluut geen comedy hoor. Gewoon keigoede detective. Ben bijv ook dol op veel Britse detectives omdat er (droge) humor inzit.

Veel kijkplezier ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190390507
Leuk dat een oude TV-serie als The Bridge weer nieuwe kijkers heeft aangetrokken.
Destijds best veel posts over geweest, toen Netflix nog niet bestond:
TV / Bron/Broen (The Bridge)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_190390974
quote:
14s.gif Op donderdag 12 december 2019 00:12 schreef golfer het volgende:
Leuk dat een oude TV-serie als The Bridge weer nieuwe kijkers heeft aangetrokken.
Destijds best veel posts over geweest, toen Netflix nog niet bestond:
TV / Bron/Broen (The Bridge)
Het heeft voor mij gewoon alles wat ik in een detective-serie zoek :Y

Ondertussen al zo achterlijk veel gezien dat ik blij ben als ik weer een leuke heb waar ik even mee vooruit kan.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190391037
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 01:01 schreef mascara-klodder het volgende:

Ondertussen al zo achterlijk veel gezien dat ik blij ben als ik weer een leuke heb waar ik even mee vooruit kan.
Ik ben best leuk. O-)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_190391089
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 01:01 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Het heeft voor mij gewoon alles wat ik in een detective-serie zoek :Y

Ondertussen al zo achterlijk veel gezien dat ik blij ben als ik weer een leuke heb waar ik even mee vooruit kan.
Ik ook, heb heel Netflix zo'n beetje uit - hetgeen wat voor mij de moeite waard is dan. Nu bezig met s01e01 van The Bridge, trekt me nog niet echt moet ik zeggen maar ben pas halverwege.
pi_190391094
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 23:48 schreef speknek het volgende:
Ik verveelde me en dacht ik ga wat hersenloze bagger kijken, dus ik zette Jumanji (de versie met The Rock) op.

Maar die film is echt hilarisch! Best wel een aanrader eigenlijk.
Jumanji is een heerlijke film. Sowieso alles met The Rock is top.
pi_190392047
The haunting of Hill House ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_190393111
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jack Whitehall: Christmas with My Father – 2019 12 1:04 uur - Netflix Original | Politiek incorrecte standup-comedy
Jack Whitehall nodigt zijn uiterst stugge vader uit op het podium in het Londense West End voor een extravagante comedyshow in kerstsfeer, compleet met beroemde gasten.

Sky Is Pink, The – 2019 12 2:23 uur | Biografie
Een tiener bezwijkt aan een dodelijke ziekte en vertelt postuum over de hechte relaties van haar ouders in dit drama dat is gebaseerd op een waargebeurd verhaal.



[ Bericht 10% gewijzigd door Aether op 12-12-2019 09:49:41 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 12 december 2019 @ 10:01:03 #75
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190393282
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 23:48 schreef speknek het volgende:
Ik verveelde me en dacht ik ga wat hersenloze bagger kijken, dus ik zette Jumanji (de versie met The Rock) op.

Maar die film is echt hilarisch! Best wel een aanrader eigenlijk.
Ja, die viel me dus ook 100% mee!
Zeker als Gamer heel leuk om te kijken.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 12 december 2019 @ 10:02:14 #76
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190393293


Deze wilde ik al tijden zien, en zag dat ie nu op Netflix stond.
Oii, wat is die film cringe! Maar op een goede manier, want zo is t ook bedoeld.
Uiterst ongemakkelijk en vol plaatsvervangende schaamte.
Tja, zo was t in de brugklas.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Admin donderdag 12 december 2019 @ 11:07:23 #77
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_190394216
Ja, goede film!
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_190394847
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]

Deze wilde ik al tijden zien, en zag dat ie nu op Netflix stond.
Oii, wat is die film cringe! Maar op een goede manier, want zo is t ook bedoeld.
Uiterst ongemakkelijk en vol plaatsvervangende schaamte.
Tja, zo was t in de brugklas.
A24 komt regelmatig met onopvallende parels. Dit is er één van :Y
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 12 december 2019 @ 11:42:06 #79
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190394864
quote:
10s.gif Op donderdag 12 december 2019 11:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

A24 komt regelmatig met onopvallende parels. Dit is er één van :Y
I O+ A24
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_190394900
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 20:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Die stervensdure jetset-advocaten die miljoenen claimden natuurlijk. :+
:D

Ray liota en Laura dern _O_
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Redactie Frontpage donderdag 12 december 2019 @ 12:45:46 #81
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_190396527
quote:
10s.gif Op woensdag 11 december 2019 17:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

Welke onderdelen waren herkenbaar?
Dat de vrouw als vrienden uit elkaar wil gaan, maar dan via een sneaky advocaat de man compleet wol leegknijpen
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_190398452
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 23:48 schreef speknek het volgende:
Ik verveelde me en dacht ik ga wat hersenloze bagger kijken, dus ik zette Jumanji (de versie met The Rock) op.

Maar die film is echt hilarisch! Best wel een aanrader eigenlijk.
Vervolg draait nu in de bios :)
Tap tap tap
pi_190399131
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 14:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Vervolg draait nu in de bios :)
Voor mij niet waard om naar toe te gaan maar als hij ook op Netflix komt kijk ik hem net als deel 1 met plezier.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_190399526
quote:
Echt heel erg benieuwd naar :)
Oh.
pi_190400548
quote:
Die gaan we dus niet kijken :N Wel #zinin
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_190403832
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_190403943
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_190404054
Ik ben helemaal gesetteld op de bank met thee en cake en slinger nu Jack Whitehall: Christmas with My Father aan.

Ben benieuwd, hopelijk neemt zijn vader Winston mee :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190413319
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_190415046
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ben helemaal gesetteld op de bank met thee en cake en slinger nu Jack Whitehall: Christmas with My Father aan.

Ben benieuwd, hopelijk neemt zijn vader Winston mee :D
Ik vond m een beetje tegenvallen :{
pi_190415542
Volg de laatste tijd Jailbirds. Kijkt wel lekker weg.
  roze vrijdag 13 december 2019 @ 12:25:54 #93
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_190415552
Begonnen aan Virgin River, kijk best lekker weg.
Your beauty never ever scared me.
  Spellchecker vrijdag 13 december 2019 @ 12:41:19 #94
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190415817
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:25 schreef Amarantha het volgende:
Begonnen aan Virgin River, kijk best lekker weg.
Dat dekt de lading wel ja.
Bééééétje voorspelbaar allemaal ......
pi_190416173
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6 Underground – [VS] 2019 16 2:08 uur - Netflix Original | Actie, Drama
Na zijn nepdood rekruteert een steenrijke technologiepionier een internationaal team om een wrede dictator uit te schakelen tijdens een dappere en bloedige missie.

Queen's Corgi, The – [België] 2019 6 1:25 uur | Comedy
De geliefde hond Rex krijgt te maken met een jaloerse rivaal en Donald Trump, belandt in het asiel en gaat dan op zijn avontuurlijke weg terug naar Buckingham Palace.

Saaho – [India] 2019 12 2:51 uur | Actie
In een fictieve megalopolis mondt een spectaculaire diefstal in de onderwereld uit op een machtsstrijd tussen de criminelen. Een mysterieuze agent zit hen op de hielen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 13 december 2019 @ 18:13:49 #96
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190421159
Dirk Gently seizoen 2 bijna afgelopen. Jammer dat er geen seizoen 3 is. Vermaak me er prima mee.
Ook leuk om Elijah Wood weer eens ergens in te zien.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_190422079
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Redactie Games vrijdag 13 december 2019 @ 22:26:35 #98
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_190427179
6 Underground, vermakelijke hersenloze poppy actiefilm, maar een beetje mèh qua uitwerking, karakters zonder echt inhoud.
Niet echt een noemenswaardige film die nog blijft hangen ofzo. Prima voor een avondje op RTL 7 met popcorn.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_190429973
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 23:48 schreef speknek het volgende:
Ik verveelde me en dacht ik ga wat hersenloze bagger kijken, dus ik zette Jumanji (de versie met The Rock) op.

Maar die film is echt hilarisch! Best wel een aanrader eigenlijk.
Ik herinner me dat ik in de bioscoop heel hard heb zitten lachen ja :D Had ik van te voren niet verwacht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190430939
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2019 00:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik herinner me dat ik in de bioscoop heel hard heb zitten lachen ja :D Had ik van te voren niet verwacht.
Deel 2 is bijna net zo leuk. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Rijst op 14-12-2019 05:42:43 ]
pi_190431233
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 05:35 schreef Rijst het volgende:

Deel 2 is bijna net zo leuk. :)
Deel 2 is met The Rock, ik bedoelde deel 2.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190431385
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 08:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Deel 2 is met The Rock, ik bedoelde deel 2.
Dwayne zit in beide nieuwe Jumanji's. ;) (Er draait nu een vervolg in de bios)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190432988
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dwayne zit in beide nieuwe Jumanji's. ;) (Er draait nu een vervolg in de bios)
Is dat wat? Die nu in de bios draait?
pi_190433693
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 08:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Deel 2 is met The Rock, ik bedoelde deel 2.
Ik bedoelde The Next Level. :P
pi_190434083
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 11:20 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Is dat wat? Die nu in de bios draait?
Meer van hetzelfde maar dan met een eigen draai. Vermakelijk als deel 1.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190434381
Op 1 januari staat seizoen 5 van How To Get Away with murder erop *O*
pi_190434930
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 11:20 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Is dat wat? Die nu in de bios draait?
Geen idee, ik heb 'm nog niet gezien! Deel 2 (uitgaande van die met Robin Williams als deel 1) vond ik wel vermakelijk, als de nieuwste er een beetje op lijkt, ga ik 'm wel kunnen waarderen denk ik.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  roze zaterdag 14 december 2019 @ 13:57:13 #108
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_190435394
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:41 schreef maily het volgende:

[..]

Dat dekt de lading wel ja.
Bééééétje voorspelbaar allemaal ......
Ik vind het wel leuk. :D
Your beauty never ever scared me.
  Spellchecker zaterdag 14 december 2019 @ 13:58:30 #109
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190435429
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 december 2019 13:57 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik vind het wel leuk. :D
Ja kijkt lekker weg :D
  zaterdag 14 december 2019 @ 15:02:32 #110
71048 Tokay
makes your day!
pi_190436976
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 13:03 schreef ok01 het volgende:
Op 1 januari staat seizoen 5 van How To Get Away with murder erop *O*
Heel fijn. *O*
Weet je dan toevallig ook misschien hoe het zit met nieuwe seizoenen van The Blacklist en Ozark? O-)
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_190437516
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2019 15:02 schreef Tokay het volgende:

[..]

Heel fijn. *O*
Weet je dan toevallig ook misschien hoe het zit met nieuwe seizoenen van The Blacklist en Ozark? O-)
Nee helaas niet -O-
pi_190437652
In december o.a.

16-12 American Pie Presents: Band Camp
16-12 American Pie Presents: The Book of Love
16-12 Charlie St. Cloud
16-12 Field of Dreams
16-12 Honey
16-12 In Good Company
16-12 Savages
16-12 The Break-Up
16-12 The Change-Up
17-12 Ronny Chieng: Asian Comedian Destroys America!
18-12 Don’t F**k With Cats: Hunting an Internet Killer
18-12 Soundtrack (S01)
19-12 A Quiet Place
19-12 Agent (S01)
19-12 Después de la redada
19-12 Il était une seconde fois (S01)
19-12 The Two Popes
19-12 The Witcher (S01)
21-12 Back of the Net
21-12 The Disaster Artist
24-12 Carole & Tuesday (deel 2)
24-12 John Mulaney & The Sack Lunch Bunch
24-12 Lost in Space (S02)
24-12 Terrace House: Tokyo 2019 – 2020 (deel 2)
26-12 Fast & Furious Spy Racers
26-12 The App
26-12 You (S02)
30-12 Alexa & Katie (S03)
31-12 El Vicino (S01)
31-12 The Degenerates (S02)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_190438349
Sinds dat Twitter bericht (zo'n 2 weken geleden?) van Netflix, dat Harry Potter nog dit jaar op Netflix komt, is het oorverdovend stil... het zal mij benieuwen.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  Moderator zaterdag 14 december 2019 @ 16:28:21 #114
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_190438394
Het zou me niks verbazen als ze er op Eerste Kerstdag opeens op staan.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_190440734
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 16:28 schreef Mike het volgende:
Het zou me niks verbazen als ze er op Eerste Kerstdag opeens op staan.
En zo proberen een gespreksonderwerp te worden aan de kersttafels :D
  † In Memoriam † zaterdag 14 december 2019 @ 21:11:41 #116
368283 ato
pi_190443464
Mytho gezien, indrukwekkende serie.
Life can be a bitch, so like it..
  Spellchecker zaterdag 14 december 2019 @ 21:15:14 #117
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190443558
You 2 _O_
SOONY
pi_190444109
The haunting of Hill House afgekeken en t meest knappe vond ik wel hoe 'the bend neck lady' ontstond :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al benieuwd naar seizoen 2 :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_190444280
6 feet underground proberen te kijken. Ik ben helemaal voor lekkere wegkijk actiefilms, maar deze heb ik maar afgezet.
  zaterdag 14 december 2019 @ 23:09:09 #121
1234 HiZ
Istanbullu
pi_190446454
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 21:51 schreef Questular het volgende:
6 feet underground proberen te kijken. Ik ben helemaal voor lekkere wegkijk actiefilms, maar deze heb ik maar afgezet.
Het leek me een beetje een gevalletje van teveel geld voor de special effects en te weinig voor de schrijvers.
pi_190448699
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 21:44 schreef TLC het volgende:
The haunting of Hill House afgekeken en t meest knappe vond ik wel hoe 'the bend neck lady' ontstond :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die scène was een gevalletje, mind is blown :Y
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190451073
Begonnen aan vis a vis
pi_190451854
Oeh Terrace House 24 decemenber
En You 26 december

*O*
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  zondag 15 december 2019 @ 12:15:30 #125
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190452339
Begonnen aan The Confession Killer (TV Mini-Series 2019) - IMDb
Na Making a Murder verbaast mij niks meer in de USA...
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_190460472
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bangistan – [India] 2015 12 2:13 uur | Comedy, Offbeat
Twee mannen worden door rivaliserende, religieuze groepen op dezelfde dodelijke internationale missie gestuurd. Door hun rare fratsen raken ze steeds verder van hun doel.

Brasserie Romantiek – [België] 2012 6 1:41 uur | Comedy, Drama
Relaties bekoelen en het wordt hommeles tijdens een valentijnsdiner in een toonaangevend restaurant, waar oude vlammen en onverwachte romantiek op het menu staan.

Café Derby – [België] 2015 1:41 uur | Drama
Een ondernemende verkoper wil snel rijk worden en huurt tijdens het bezoek van de paus een nieuw café, maar stuit op het laatste moment op een aantal problemen.

Clarence – S01 2014 6 | Comedy, Kinderserie
Een avontuurlijke en zorgeloze vierdeklasser maakt alles leuk wat gewoon is en ziet volop mogelijkheden in het dagelijkse leven.

Dil Chahta Hai – [India] 2001 12 3:04 uur | Comedy
De onafscheidelijke jeugdvrienden Akash, Sameer en Siddharth zijn net afgestudeerd. Er komt niets tussen hun vriendschap ... totdat ze verliefd worden.

Don – [India] 2006 16 2:48 uur | Actie
Een meedogenloze misdaadbaas annex drugsbaron wordt opgepakt en vastgehouden door de overheid. Ze sturen zijn naïeve lookalike om de bende van de man te infiltreren.

Don 2 – [India] 2011 12 2:27 uur | Muziek
Crimineel meesterbrein Don heeft de volledige macht over Azië en richt zich nu op Europa. Gaandeweg neemt hij het op tegen de maffiabazen van elk land.

Fukrey – [India] 2013 12 2:15 uur | Actie
Dit Bollywood-tienerdrama vol muziek gaat over vier opgroeiende naïeve vrienden en hoe ze omgaan met de uitdagingen en onverwachte catastrofes die ze op hun pad vinden.

Game – [India] 2011 16 2:14 uur | Misdaad
Een zakenman beschuldigt drie vreemden van de moord op zijn dochter, maar sterft voordat hij ze kan ontmaskeren. Er volgt een zoektocht naar de echte dader.

Gidseltagningen – [Denemarken] 2017 12 0:43 uur | Misdaad, Thriller
Na een treinkaping discussieert een land over een grote som losgeld terwijl een vastberaden teamleider de reddingsoperatie aanstuurt.

Girl – [België] 2018 12 1:45 uur | Drama
De 15-jarige balletdanseres Lara staat voor fysieke en emotionele uitdagingen in de aanloop naar een geslachtsveranderende operatie. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.

Good Witch – [VS] S05 2015 AL | Drama, Fantasy
Een sceptische dokter uit de grote stad weet niet goed wat hij moet denken van een weduwe met magische krachten die met haar dochter in een stadje woont.

Honeymoon Travels Pvt. Ltd. – [India] 2007 12 1:59 uur | Comedy, Romantisch
In dit onconventionele comedydrama worden zes excentrieke en pasgetrouwde stellen gevolgd op hun huwelijksreis per bus van Mumbai naar Goa.

Isoken – [Nigeria] 2017 AL 1:38 uur | Comedy, Romantisch
Isoken is een alleenstaande vrouw van 34. Haar moeder wil haar koppelen aan een zwarte ondernemer, maar ze voelt zich aangetrokken tot een witte persfotograaf.

Johan Falk – [Zweden] S01-03 2009 16 | Actie, Thriller
Een jonge en ambitieuze rechercheur deinst voor niemand terug: moordenaars, maffiosi, wapenhandelaars, terroristen, juwelendieven, gespuis of spionnen.

Jussi Adler Olsen's Serie Q: Absent One, The – [Denemarken] 2014 16 1:59 uur | Drama, Misdaad
Rechercheur Mørck heropent de oude moordzaak van een tweeling in een chique kostschool en vindt een nieuwe getuige die door duistere krachten de mond wordt gesnoerd.

Jussi Adler Olsen's Serie Q: Conspiracy of Faith, A – [Denemarken] 2016 16 1:51 uur | Drama, Misdaad
Als er een bericht over ontvoerde kinderen aanspoelt, gaan rechercheur Mørck en Assad op jacht naar de ontvoerder, die deel uitmaakt van een religieuze sekte.

Jussi Adler Olsen's Serie Q: Journal 64 – [Denemarken] 2018 Volwassen 1:57 uur | Drama, Misdaad
Een paar rechercheurs doen een verontrustende ontdekking en gaan op onderzoek uit naar een medisch instituut waar vreselijke dingen gebeuren.

Jussi Adler Olsen's Serie Q: The Keeper of Lost Causes – [Denemarken] 2013 16 1:32 uur | Drama, Duister, Misdaad
Oudere agent Carl Mørck moet dossiers doornemen in de afdeling onopgeloste zaken en besluit het onderzoek naar de vermeende zelfmoord van een politicus toch te heropenen.

Karthik Calling Karthik – [India] 2010 12 2:14 uur | Drama
Het uitzichtloze leven van een kantoormedewerker die pech heeft in de liefde en wordt gepest op kantoor, wordt op zijn kop gezet wanneer hij wordt gebeld door … zichzelf.

Lakshya – [India] 2004 16 3:05 uur | Actie, Romantisch
Nadat een verwende tiener zich opnieuw aanmeldt voor het leger, bewijst hij zijn moed door een officier te worden net op het moment dat er oorlog uitbreekt.

Liberty – [Denemarken] 2018 16 0:58 uur | Drama
Een Scandinavische expat en zijn familie beginnen een nieuw leven in Zuid-Afrika. De integratie in de gemeenschap levert nieuwe mogelijkheden en morele conflicten op.

Luck by Chance – [India] 2009 6 2:35 uur | Drama, Romantisch
Wanneer Vikram wordt gevraagd voor de mannelijke hoofdrol in een Bollywoodfilm, kan zijn geluk niet op. Dit kan echter de relatie met zijn vriendin verpesten.

Patriot Act with Hasan Minhaj – V05 2018 12 - Netflix Original | Comedy, Cynisch, Politiek, Talkshow
Iedere zondag geeft Hasan Minhaj in deze unieke comedyserie zijn snijdende en genuanceerde commentaar op het wereldnieuws, de politiek en cultuur.

Potato Potahto – [Ghana] 2017 9 1:44 uur | Comedy, Drama, Romantisch
Een gescheiden stel blijft samenwonen. Dit wankele plan om een huis te delen komt op losse schroeven te staan wanneer ze gaan daten met anderen.

Rock On!! – [India] 2008 12 2:19 uur | Muziek
Vier vrienden hoopten dat hun rockband een succes zou worden. De band gaat uit elkaar, maar de bandleden komen weer samen om hun droom waar te maken.

Sherazade - The Untold Stories – [Duitsland] S01 2017 | Kinderserie
De dappere Sherazade zoekt haar vriend Karim, een sultan die door zijn broer is verraden en door een boze toverspreuk is veranderd in een blauw monster.

Square, The – 2017 12 2:24 uur | Comedy, Cynisch, Drama, Intellectueel
De curator van een museum voor moderne kunst wordt geplaagd door kleine criminaliteit en een pr-fiasco. Het wordt steeds moeilijker om beleefd en bescheiden te blijven.

State of Happiness – [België/Noorwegen] S01 2018 12 | Drama
Als een crisis de toekomst van een kuststadje in gevaar brengt, wordt er in 1969 een enorm oliebassin gevonden en veranderen de levens van vier jonge mensen volledig.

Steven Universe – [VS] S01 2013 6 | Kinderserie
Een groep magische beschermers, de Edelstenen, leert een jongen die half mens, half Edelsteen is, zijn speciale krachten te gebruiken om de mensheid te beschermen.

Talaash – [India] 2012 12 2:19 uur | Misdaad
In dit mysteriedrama dat in het chaotische Mumbai plaatsvindt, probeert een politie-inspecteur om te gaan met zijn huwelijk dat op de klippen loopt.

We Bare Bears – [VS] S01 2014 6 | Kinderserie
Grizzly, Panda en IJsbeer zijn drie geadopteerde broertjes die zich ondanks hun dierlijke instinct aan de beschaafde, moderne mensenwereld willen aanpassen.

Wonderlijke wereld van Gumball, De – [VS] S01 2011 6 | Kinderserie
In deze leuke animatieserie van de Cartoon Network belanden Gumball de kat en zijn lopende goudvis Darwin in allerlei gekke situaties.

Zindagi Na Milegi Dobara – [India] 2011 9 2:34 uur | Comedy, Feelgood
Tijdens een avontuurlijke roadtrip/vrijgezellenfeest in Spanje komen drie vrienden meer over zichzelf en elkaar te weten. De reis zal hen voor altijd veranderen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_190461110
quote:
7s.gif Op zondag 15 december 2019 18:22 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bangistan – [India] 2015 12 2:13 uur | Comedy, Offbeat
Twee mannen worden door rivaliserende, religieuze groepen op dezelfde dodelijke internationale missie gestuurd. Door hun rare fratsen raken ze steeds verder van hun doel.

Brasserie Romantiek – [België] 2012 6 1:41 uur | Comedy, Drama
Relaties bekoelen en het wordt hommeles tijdens een valentijnsdiner in een toonaangevend restaurant, waar oude vlammen en onverwachte romantiek op het menu staan.

Café Derby – [België] 2015 1:41 uur | Drama
Een ondernemende verkoper wil snel rijk worden en huurt tijdens het bezoek van de paus een nieuw café, maar stuit op het laatste moment op een aantal problemen.

Clarence – S01 2014 6 | Comedy, Kinderserie
Een avontuurlijke en zorgeloze vierdeklasser maakt alles leuk wat gewoon is en ziet volop mogelijkheden in het dagelijkse leven.

Dil Chahta Hai – [India] 2001 12 3:04 uur | Comedy
De onafscheidelijke jeugdvrienden Akash, Sameer en Siddharth zijn net afgestudeerd. Er komt niets tussen hun vriendschap ... totdat ze verliefd worden.

Don – [India] 2006 16 2:48 uur | Actie
Een meedogenloze misdaadbaas annex drugsbaron wordt opgepakt en vastgehouden door de overheid. Ze sturen zijn naïeve lookalike om de bende van de man te infiltreren.

Don 2 – [India] 2011 12 2:27 uur | Muziek
Crimineel meesterbrein Don heeft de volledige macht over Azië en richt zich nu op Europa. Gaandeweg neemt hij het op tegen de maffiabazen van elk land.

Fukrey – [India] 2013 12 2:15 uur | Actie
Dit Bollywood-tienerdrama vol muziek gaat over vier opgroeiende naïeve vrienden en hoe ze omgaan met de uitdagingen en onverwachte catastrofes die ze op hun pad vinden.

Game – [India] 2011 16 2:14 uur | Misdaad
Een zakenman beschuldigt drie vreemden van de moord op zijn dochter, maar sterft voordat hij ze kan ontmaskeren. Er volgt een zoektocht naar de echte dader.

Gidseltagningen – [Denemarken] 2017 12 0:43 uur | Misdaad, Thriller
Na een treinkaping discussieert een land over een grote som losgeld terwijl een vastberaden teamleider de reddingsoperatie aanstuurt.

Girl – [België] 2018 12 1:45 uur | Drama
De 15-jarige balletdanseres Lara staat voor fysieke en emotionele uitdagingen in de aanloop naar een geslachtsveranderende operatie. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.

Good Witch – [VS] S05 2015 AL | Drama, Fantasy
Een sceptische dokter uit de grote stad weet niet goed wat hij moet denken van een weduwe met magische krachten die met haar dochter in een stadje woont.

Honeymoon Travels Pvt. Ltd. – [India] 2007 12 1:59 uur | Comedy, Romantisch
In dit onconventionele comedydrama worden zes excentrieke en pasgetrouwde stellen gevolgd op hun huwelijksreis per bus van Mumbai naar Goa.

Isoken – [Nigeria] 2017 AL 1:38 uur | Comedy, Romantisch
Isoken is een alleenstaande vrouw van 34. Haar moeder wil haar koppelen aan een zwarte ondernemer, maar ze voelt zich aangetrokken tot een witte persfotograaf.

Johan Falk – [Zweden] S01-03 2009 16 | Actie, Thriller
Een jonge en ambitieuze rechercheur deinst voor niemand terug: moordenaars, maffiosi, wapenhandelaars, terroristen, juwelendieven, gespuis of spionnen.

Jussi Adler Olsen's Serie Q: Absent One, The – [Denemarken] 2014 16 1:59 uur | Drama, Misdaad
Rechercheur Mørck heropent de oude moordzaak van een tweeling in een chique kostschool en vindt een nieuwe getuige die door duistere krachten de mond wordt gesnoerd.

Jussi Adler Olsen's Serie Q: Conspiracy of Faith, A – [Denemarken] 2016 16 1:51 uur | Drama, Misdaad
Als er een bericht over ontvoerde kinderen aanspoelt, gaan rechercheur Mørck en Assad op jacht naar de ontvoerder, die deel uitmaakt van een religieuze sekte.

Jussi Adler Olsen's Serie Q: Journal 64 – [Denemarken] 2018 Volwassen 1:57 uur | Drama, Misdaad
Een paar rechercheurs doen een verontrustende ontdekking en gaan op onderzoek uit naar een medisch instituut waar vreselijke dingen gebeuren.

Jussi Adler Olsen's Serie Q: The Keeper of Lost Causes – [Denemarken] 2013 16 1:32 uur | Drama, Duister, Misdaad
Oudere agent Carl Mørck moet dossiers doornemen in de afdeling onopgeloste zaken en besluit het onderzoek naar de vermeende zelfmoord van een politicus toch te heropenen.

Karthik Calling Karthik – [India] 2010 12 2:14 uur | Drama
Het uitzichtloze leven van een kantoormedewerker die pech heeft in de liefde en wordt gepest op kantoor, wordt op zijn kop gezet wanneer hij wordt gebeld door … zichzelf.

Lakshya – [India] 2004 16 3:05 uur | Actie, Romantisch
Nadat een verwende tiener zich opnieuw aanmeldt voor het leger, bewijst hij zijn moed door een officier te worden net op het moment dat er oorlog uitbreekt.

Liberty – [Denemarken] 2018 16 0:58 uur | Drama
Een Scandinavische expat en zijn familie beginnen een nieuw leven in Zuid-Afrika. De integratie in de gemeenschap levert nieuwe mogelijkheden en morele conflicten op.

Luck by Chance – [India] 2009 6 2:35 uur | Drama, Romantisch
Wanneer Vikram wordt gevraagd voor de mannelijke hoofdrol in een Bollywoodfilm, kan zijn geluk niet op. Dit kan echter de relatie met zijn vriendin verpesten.

Patriot Act with Hasan Minhaj – V05 2018 12 - Netflix Original | Comedy, Cynisch, Politiek, Talkshow
Iedere zondag geeft Hasan Minhaj in deze unieke comedyserie zijn snijdende en genuanceerde commentaar op het wereldnieuws, de politiek en cultuur.

Potato Potahto – [Ghana] 2017 9 1:44 uur | Comedy, Drama, Romantisch
Een gescheiden stel blijft samenwonen. Dit wankele plan om een huis te delen komt op losse schroeven te staan wanneer ze gaan daten met anderen.

Rock On!! – [India] 2008 12 2:19 uur | Muziek
Vier vrienden hoopten dat hun rockband een succes zou worden. De band gaat uit elkaar, maar de bandleden komen weer samen om hun droom waar te maken.

Sherazade - The Untold Stories – [Duitsland] S01 2017 | Kinderserie
De dappere Sherazade zoekt haar vriend Karim, een sultan die door zijn broer is verraden en door een boze toverspreuk is veranderd in een blauw monster.

Square, The – 2017 12 2:24 uur | Comedy, Cynisch, Drama, Intellectueel
De curator van een museum voor moderne kunst wordt geplaagd door kleine criminaliteit en een pr-fiasco. Het wordt steeds moeilijker om beleefd en bescheiden te blijven.

State of Happiness – [België/Noorwegen] S01 2018 12 | Drama
Als een crisis de toekomst van een kuststadje in gevaar brengt, wordt er in 1969 een enorm oliebassin gevonden en veranderen de levens van vier jonge mensen volledig.

Steven Universe – [VS] S01 2013 6 | Kinderserie
Een groep magische beschermers, de Edelstenen, leert een jongen die half mens, half Edelsteen is, zijn speciale krachten te gebruiken om de mensheid te beschermen.

Talaash – [India] 2012 12 2:19 uur | Misdaad
In dit mysteriedrama dat in het chaotische Mumbai plaatsvindt, probeert een politie-inspecteur om te gaan met zijn huwelijk dat op de klippen loopt.

We Bare Bears – [VS] S01 2014 6 | Kinderserie
Grizzly, Panda en IJsbeer zijn drie geadopteerde broertjes die zich ondanks hun dierlijke instinct aan de beschaafde, moderne mensenwereld willen aanpassen.

Wonderlijke wereld van Gumball, De – [VS] S01 2011 6 | Kinderserie
In deze leuke animatieserie van de Cartoon Network belanden Gumball de kat en zijn lopende goudvis Darwin in allerlei gekke situaties.

Zindagi Na Milegi Dobara – [India] 2011 9 2:34 uur | Comedy, Feelgood
Tijdens een avontuurlijke roadtrip/vrijgezellenfeest in Spanje komen drie vrienden meer over zichzelf en elkaar te weten. De reis zal hen voor altijd veranderen.
Serie Q heel benieuwd naar!!
pi_190461649
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 18:45 schreef soapie het volgende:

[..]

Serie Q heel benieuwd naar!!
De boeken _O_
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190462034
quote:
3s.gif Op zondag 15 december 2019 12:15 schreef golfer het volgende:
Begonnen aan The Confession Killer (TV Mini-Series 2019) - IMDb
Na Making a Murder verbaast mij niks meer in de USA...
Mooie documentaire met een soort open einde - je begrijpt wat ik bedoel na het kijken.
pi_190462564
quote:
2s.gif Op zondag 15 december 2019 19:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

De boeken _O_
Dit!
  Spellchecker zondag 15 december 2019 @ 19:58:31 #131
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190462627
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 18:45 schreef soapie het volgende:

[..]

Serie Q heel benieuwd naar!!
Genoteerd.
pi_190463193
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 21:51 schreef Questular het volgende:
6 feet underground proberen te kijken. Ik ben helemaal voor lekkere wegkijk actiefilms, maar deze heb ik maar afgezet.
Vind 'm ook zwaar tegenvallen.
pi_190467797
quote:
7s.gif Op zondag 15 december 2019 18:22 schreef Aether het volgende:

Square, The – 2017 12 2:24 uur | Comedy, Cynisch, Drama, Intellectueel
De curator van een museum voor moderne kunst wordt geplaagd door kleine criminaliteit en een pr-fiasco. Het wordt steeds moeilijker om beleefd en bescheiden te blijven.
Deze is vaag in a good way :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190467823
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 20:16 schreef illusions het volgende:

[..]

Vind 'm ook zwaar tegenvallen.
Eens ja.
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_190471997
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:49 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Eens ja.
Ben erbij in slaap gevallen, binnen het half uur.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  maandag 16 december 2019 @ 10:53:02 #136
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_190472832
Is Merlin alsnog verlengd? Die stond op de nominatie volgens mij om afgelopen weekend te verdwijnen..

OT: Eigen Kweek.... of mot ek zehhe... Eihe Kweejk ... Zalig! Deed me wel een beetje aan Weeds denken.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_190473514
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
American Pie Presents: Band Camp – 2005 AL 1:31 uur | Comedy
Stiflers jongere broer Matt wordt voor de zomer naar een muziekkamp gestuurd, waar de wellustige jongeman allerlei buitensporige escapades beleeft.

American Pie Presents: The Book of Love – 2009 16 1:37 uur | Comedy
Drie jongens die hun maagdelijkheid willen verliezen, vinden een seksbijbel en gaan op stap om vrouwen te scoren. Helaas ontbreekt er belangrijke informatie in het boek.

Apollo 13 – 1995 AL 2:19 uur | Actie, Avontuur
Technische problemen bedreigen de missie van de Apollo 13 in 1970. Het leven van astronaut Jim Lovell en zijn bemanning loopt gevaar in dit waargebeurde verhaal.

Baby Mama – 2008 AL 1:38 uur | Comedy, Feelgood
Als de preutse Kate geen kinderen kan krijgen vraagt ze de onvolwassen Angie om haar surrogaatmoeder te worden en dat leidt tot hilariteit alom.

Billy Madison – 1995 6 1:29 uur | Comedy, Slapstick
Billy Madison gaat een fortuin erven wanneer zijn vader met pensioen gaat. Maar voordat dat gebeurt, moet hij terug naar school gaan... helemaal terug.

Break-Up, The – 2006 6 1:46 uur | Comedy, Drama, Romantisch
De nietsbetekenende ruzies van samenwonend stel Gary en Brooke veranderen in een bikkelharde strijd om hun appartement.

Change-Up, The – 2011 12 1:52 uur | Comedy, Fantasy, Sci-Fi
Een playboy en een liefdevolle vader zijn beste vrienden die elkaars leven willen hebben. Ze krijgen die kans als ze na een nacht feesten van lichaam wisselen.

Charlie St. Cloud – 2010 9 1:39 uur | Drama, Romantisch
De intrigerende roman van Ben Sherwood vormt de basis van dit geestenverhaal over Charlie die zelfs na de dood van zijn broer Sam nog aan hem is gehecht.

Dr. Seuss' De Lorax en het verdwenen bos – 2012 6 1:26 uur | Gezinsfilm
In deze bewerking van de Dr. Seuss-klassieker moet de bosbewoner Lorax het opnemen tegen de kortzichtige Once-ler, die het milieu vervuilt om winst te maken.

Field of Dreams – 1989 6 1:45 uur | Drama
Kevin Costner speelt de rol van een boer in Iowa die van een mysterieuze stem de opdracht krijgt om zijn maïsakker te veranderen in een honkbalveld.

Honey – 2003 6 1:34 uur | Drama
Een stoere, sexy danseres uit de stad wordt een succesvolle choreograaf van muziekvideo's, maar haar carrière dreigt te mislukken wanneer haar mentor haar chanteert.

In Good Company – 2004 6 1:49 uur | Comedy, Drama, Romantisch
Na een bedrijfsreorganisatie krijgt Dan de onlangs afgestudeerde Carter als baas. De relatie wordt moeilijker wanneer Carter verliefd wordt op de dochter van Dan.

Jarhead – 2005 12 2:02 uur | Biografisch drama, Duister
Deze film richt zich op de lange, eenzame oorlogsdagen en de bijtende humor van soldaten die ze aanwenden om te overleven.

Savages – 2012 16 2:10 uur | Drama, Misdaad, Thriller
Als een Mexicaans drugskartel de wietzaken van Ben en Chon in Californië wil overnemen en hun gedeelde vriendin ontvoert, zetten ze alles op alles om terug te vechten.

Thing, The – 2011 16 1:42 uur | Bloederige horror, Fantasy
Nadat Noorse wetenschappers een ingevroren ruimteschip hebben gevonden op de Zuidpool, stroomt bloed door het ijslandschap wanneer het organisme in het schip ontwaakt.

Tijd voor avontuur – S01/02/03/05/06 2010 6 | Kinderserie
Finn en zijn magische hond, Jake, maken een aantal surrealistische avonturen mee op hun reis door het land van Ooo.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 16 december 2019 @ 13:04:50 #138
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190474947
quote:
7s.gif Op maandag 16 december 2019 11:43 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
American Pie Presents: Band Camp – 2005 AL 1:31 uur | Comedy
Stiflers jongere broer Matt wordt voor de zomer naar een muziekkamp gestuurd, waar de wellustige jongeman allerlei buitensporige escapades beleeft.

American Pie Presents: The Book of Love – 2009 16 1:37 uur | Comedy
Drie jongens die hun maagdelijkheid willen verliezen, vinden een seksbijbel en gaan op stap om vrouwen te scoren. Helaas ontbreekt er belangrijke informatie in het boek.

Apollo 13 – 1995 AL 2:19 uur | Actie, Avontuur
Technische problemen bedreigen de missie van de Apollo 13 in 1970. Het leven van astronaut Jim Lovell en zijn bemanning loopt gevaar in dit waargebeurde verhaal.

Baby Mama – 2008 AL 1:38 uur | Comedy, Feelgood
Als de preutse Kate geen kinderen kan krijgen vraagt ze de onvolwassen Angie om haar surrogaatmoeder te worden en dat leidt tot hilariteit alom.

Billy Madison – 1995 6 1:29 uur | Comedy, Slapstick
Billy Madison gaat een fortuin erven wanneer zijn vader met pensioen gaat. Maar voordat dat gebeurt, moet hij terug naar school gaan... helemaal terug.

Break-Up, The – 2006 6 1:46 uur | Comedy, Drama, Romantisch
De nietsbetekenende ruzies van samenwonend stel Gary en Brooke veranderen in een bikkelharde strijd om hun appartement.

Change-Up, The – 2011 12 1:52 uur | Comedy, Fantasy, Sci-Fi
Een playboy en een liefdevolle vader zijn beste vrienden die elkaars leven willen hebben. Ze krijgen die kans als ze na een nacht feesten van lichaam wisselen.

Charlie St. Cloud – 2010 9 1:39 uur | Drama, Romantisch
De intrigerende roman van Ben Sherwood vormt de basis van dit geestenverhaal over Charlie die zelfs na de dood van zijn broer Sam nog aan hem is gehecht.

Dr. Seuss' De Lorax en het verdwenen bos – 2012 6 1:26 uur | Gezinsfilm
In deze bewerking van de Dr. Seuss-klassieker moet de bosbewoner Lorax het opnemen tegen de kortzichtige Once-ler, die het milieu vervuilt om winst te maken.

Field of Dreams – 1989 6 1:45 uur | Drama
Kevin Costner speelt de rol van een boer in Iowa die van een mysterieuze stem de opdracht krijgt om zijn maïsakker te veranderen in een honkbalveld.

Honey – 2003 6 1:34 uur | Drama
Een stoere, sexy danseres uit de stad wordt een succesvolle choreograaf van muziekvideo's, maar haar carrière dreigt te mislukken wanneer haar mentor haar chanteert.

In Good Company – 2004 6 1:49 uur | Comedy, Drama, Romantisch
Na een bedrijfsreorganisatie krijgt Dan de onlangs afgestudeerde Carter als baas. De relatie wordt moeilijker wanneer Carter verliefd wordt op de dochter van Dan.

Jarhead – 2005 12 2:02 uur | Biografisch drama, Duister
Deze film richt zich op de lange, eenzame oorlogsdagen en de bijtende humor van soldaten die ze aanwenden om te overleven.

Savages – 2012 16 2:10 uur | Drama, Misdaad, Thriller
Als een Mexicaans drugskartel de wietzaken van Ben en Chon in Californië wil overnemen en hun gedeelde vriendin ontvoert, zetten ze alles op alles om terug te vechten.

Thing, The – 2011 16 1:42 uur | Bloederige horror, Fantasy
Nadat Noorse wetenschappers een ingevroren ruimteschip hebben gevonden op de Zuidpool, stroomt bloed door het ijslandschap wanneer het organisme in het schip ontwaakt.

Tijd voor avontuur – S01/02/03/05/06 2010 6 | Kinderserie
Finn en zijn magische hond, Jake, maken een aantal surrealistische avonturen mee op hun reis door het land van Ooo.
Zo, dat is me een lading bagger :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 16 december 2019 @ 13:08:15 #139
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190475010
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 21:44 schreef TLC het volgende:
The haunting of Hill House afgekeken en t meest knappe vond ik wel hoe 'the bend neck lady' ontstond :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al benieuwd naar seizoen 2 :)
Fantastisch moment inderdaad!
Ik vond deze serie zo verrassend goed. Zoveel meer dan slechts een horror serie. O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_190475504
quote:
leuk idee, alleen die niet grappige en zwaar irritante voice over erbij verpest het compleet. Althans stuk van Die Hard gekeken en daar was dat wel zo
pi_190475629
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:32 schreef planethugo het volgende:

[..]

leuk idee, alleen die niet grappige en zwaar irritante voice over erbij verpest het compleet. Althans stuk van Die Hard gekeken en daar was dat wel zo
Idd, op zich leuk om de verhalen achter de films te horen. Maar iets minder schijtlollig gemonteerd had het meer recht gedaan. Desalniettemin wil ik die van Ghostbusters ook nog even kijken.
pi_190476764
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Fantastisch moment inderdaad!
Ik vond deze serie zo verrassend goed. Zoveel meer dan slechts een horror serie. O+
Idd. Het was eerder een familiedrama met horror elementen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 16 december 2019 @ 14:46:07 #143
335263 freaky40
pi_190477071
The Kominsky Method volkomen aan mij voorbij gegaan in 2018 en dus ook seizoen 2 wat in oktober 2019 'live' ging. Maar eens aan begonnen dus. Erg leuk en verrassend goed gemaakt!
Allemaal cabaretteketet!
pi_190477147
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 13:39 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Idd, op zich leuk om de verhalen achter de films te horen. Maar iets minder schijtlollig gemonteerd had het meer recht gedaan. Desalniettemin wil ik die van Ghostbusters ook nog even kijken.
Die over Dirty Dancing was ook nog best interessant :)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  maandag 16 december 2019 @ 14:53:31 #145
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190477207
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:32 schreef planethugo het volgende:

[..]

leuk idee, alleen die niet grappige en zwaar irritante voice over erbij verpest het compleet. Althans stuk van Die Hard gekeken en daar was dat wel zo
Zelfde idee als de Toys?
Die waren best serieus.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_190477333
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 14:53 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Zelfde idee als de Toys?
Die waren best serieus.
niet gezien maar dit is echt zo een overdreven amerikaan met slechte grapjes over eigenlijk alles dat in beeld komt terwijl je gewoon rustig het verhaal wil horen wat men te zeggen heeft
  maandag 16 december 2019 @ 15:06:00 #147
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190477430
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 15:00 schreef planethugo het volgende:

[..]

niet gezien maar dit is echt zo een overdreven amerikaan met slechte grapjes over eigenlijk alles dat in beeld komt terwijl je gewoon rustig het verhaal wil horen wat men te zeggen heeft
Ik heb alleen seizoen 1 van The Toys that made us gezien, en dat was leuk. Vooral He-Man en GI Joe en Barbie O+
Gezien de titel is het van dezelfde stal, alleen dan met irrirtante voice over blijkbaar :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_190477746
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 15:06 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb alleen seizoen 1 van The Toys that made us gezien, en dat was leuk. Vooral He-Man en GI Joe en Barbie O+
Gezien de titel is het van dezelfde stal, alleen dan met irrirtante voice over blijkbaar :{
Het is exact hetzelfde, dus óf die voice viel niet op bij The Toys, óf je bedoelt iets anders?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 16 december 2019 @ 15:29:50 #149
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_190477778
Die docu over Home Alone was wel geinig.

Wel typisch Amerikaanse stijl.
Oh.
  maandag 16 december 2019 @ 15:35:36 #150
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190477848
quote:
7s.gif Op maandag 16 december 2019 15:27 schreef Aether het volgende:

[..]

Het is exact hetzelfde, dus óf die voice viel niet op bij The Toys, óf je bedoelt iets anders?
The Toys that made us. Da's er maar 1 hoor ;) En dan t eerste seizoen.
Is me echt niet opgevallen dat daar zo'n lollige voice over in zat.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_190477958
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 14:50 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Die over Dirty Dancing was ook nog best interessant :)
Dit wou ik overslaan, daar heb ik niet zo veel mee. :P
pi_190478281
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 15:44 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Dit wou ik overslaan, daar heb ik niet zo veel mee. :P
Snap ik, maar het verhaal van de totstandkoming bleek best interessant te zijn :)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_190478290
Ik kan dat niet. Series overslaan of niet afkijken :') Ik moet - eenmaal begonnen - de hele serie afkijken.
  maandag 16 december 2019 @ 16:17:47 #154
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190478399
quote:
10s.gif Op maandag 16 december 2019 16:09 schreef Poepz0r het volgende:
Ik kan dat niet. Series overslaan of niet afkijken :') Ik moet - eenmaal begonnen - de hele serie afkijken.
In zo'n docu serie met totaal losstaande afleveringen kan ik dat best :D
Niet alle toys of films leken me even interessant.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_190478431
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 16:17 schreef Ang3l het volgende:

[..]

In zo'n docu serie met totaal losstaande afleveringen kan ik dat best :D
Niet alle toys of films leken me even interessant.
Nee ik moet alles gezien hebben. Irriteer mij mateloos als ik een aflevering ertussen zie die geen rood balkje heeft :')
  Moderator maandag 16 december 2019 @ 16:41:15 #156
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_190478818
quote:
10s.gif Op maandag 16 december 2019 16:09 schreef Poepz0r het volgende:
Ik kan dat niet. Series overslaan of niet afkijken :') Ik moet - eenmaal begonnen - de hele serie afkijken.
Normaal zou ik dat ook hebben maar die toys that made us is inderdaad zo oninteresant als het om speelgoed gaat dat ik niet ken dat ik het daar wel kan. Bij muziek docu's en ik ken de muziek niet heb ik dat niet.

Trouwens ik vond die toys that made us serie wel een beetje te dicovery/amerikaans achtig kwa docu stijl.. niet heel leuk. (heb de lego en star trek afleveringen gezien, dat was meer dan zat)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Admin maandag 16 december 2019 @ 16:55:26 #157
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_190479021

quote:
De laatste keer dat we Joe (Penn Badgley) zagen was zijn hart op heel tragische wijze gebroken en werd hij ingehaald door zijn verleden toen zijn vermiste ex-vriendin Candace (Ambyr Childers) weer opdook. In het tweede seizoen slaat Joe op de vlucht voor haar als blijkt dat zij hem een lesje wilt leren. Hij ruilt New York City in voor zijn eigen persoonlijke hel: Los Angeles. Net wanneer hij zijn vorige intense relatie - die eindigde in moord - heeft verwerkt, ontmoet hij een geweldige, nieuwe vrouw genaamd Love (Victoria Pedretti). Herhaalt de geschiedenis zich? Of is het deze keer echte, ware liefde? Joe is gek genoeg en neemt het risico om er opnieuw voor te gaan...

De cast van YOU bestaat uit Penn Badgley als Joe Goldberg, Victoria Pedretti als Love Quinn, Ambyr Childers als Candace Stone, James Scully als Forty Quinn, Carmela Zumbado als Delilah Alves, Jenna Ortega als Ellie Alves en Chris D’Elia als Henderson.

YOU wordt geregisseerd door Sera Gamble & Greg Berlanti en is gebaseerd op het boek van Caroline Kepnes. YOU wordt geproduceerd door Berlanti Productions en Alloy Entertainment in samenwerking met Warner Horizon Scripted Television. Berlanti, Gamble, Sarah Schechter, Leslie Morgenstein, Silver Tree, Gina Girolamo en Michael Foley zijn de executive producers.
Te zien vanaf 26 december.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 16 december 2019 @ 17:48:20 #158
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_190479913
6 Underground. Lees veel negetieve reacties op moviemeter maar wtf! Hersenloze actiefilm met Ryan Reynolds in de hoofdrol, niet de minste acteur. En Michael Bay gooit er ff wat actie in waar menig actiefilm van kan dromen. Heerlijke film.
pi_190479915
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 16 december 2019 @ 18:16:22 #160
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190480333
Jumanji is leuk! Aanrader.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_190482852
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 16:55 schreef Breuls het volgende:
[..]

Te zien vanaf 26 december.
Zin in *O*
pi_190484086
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2019 18:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jumanji is leuk! Aanrader.
Die heeft mij verrast. Erg leuke film ja.
Jack Black _O-
pi_190484451
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:48 schreef egelhond het volgende:
6 Underground. Lees veel negetieve reacties op moviemeter maar wtf! Hersenloze actiefilm met Ryan Reynolds in de hoofdrol, niet de minste acteur. En Michael Bay gooit er ff wat actie in waar menig actiefilm van kan dromen. Heerlijke film.
Vond 'm echt all over the place. Ik hou van schieten tieten en helikopters maar had voor deze film 3 pogingen nodig en hij krijgt niet meer dan een 6je hoor.
pi_190492995
6 underground echt een complete ADHD film. Sommige shots zijn wel mooi en heel soms is het grappig, maar inderdaad niet meer dan een 6.
pi_190493981
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 11:50 schreef tijdreiziger1974 het volgende:
6 underground echt een complete ADHD film.
Wat is een ADHD film?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190496247
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:48 schreef egelhond het volgende:
6 Underground. Lees veel negetieve reacties op moviemeter maar wtf! Hersenloze actiefilm met Ryan Reynolds in de hoofdrol, niet de minste acteur. En Michael Bay gooit er ff wat actie in waar menig actiefilm van kan dromen. Heerlijke film.
Prima wegkijkfilm maar geen topper nee
pi_190496477
Ik vond hem wat druk gemonteerd, soms niet duidelijk of iets een flashback was of niet. Verder wel geinige actiefilm.
  dinsdag 17 december 2019 @ 20:57:22 #168
1234 HiZ
Istanbullu
pi_190503314
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 december 2019 13:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

Wat is een ADHD film?
Ik schat in hyperactief zonder focus. Het ziet er schitterend uit en is action packed, maar ik had de hele tijd niet echt het idee dat ik een beetje wist waar ze heen wilden.
pi_190505003
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 20:57 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ik schat in hyperactief zonder focus. Het ziet er schitterend uit en is action packed, maar ik had de hele tijd niet echt het idee dat ik een beetje wist waar ze heen wilden.
Na alle negatieve reacties ben ik wel nieuwsgierig naar de film geworden. Heb hem daarom ook maar toegevoegd aan Mijn lijst :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 17 december 2019 @ 22:08:38 #170
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190505036
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 december 2019 22:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

Na alle negatieve reacties ben ik wel nieuwsgierig naar de film geworden. Heb hem daarom ook maar toegevoegd aan Mijn lijst :p
Heb de eerste helft gezien (daarna moest ik overschakelen naar PSV TV) en ik vond het wel tof. Beetje zoals ik ook de Transformers films wel tof vind. De eerste scene (en die duurt best lang) is in ieder geval al erg gaaf.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_190507977
quote:
10s.gif Op maandag 16 december 2019 16:09 schreef Poepz0r het volgende:
Ik kan dat niet. Series overslaan of niet afkijken :') Ik moet - eenmaal begonnen - de hele serie afkijken.
d'r zijn bij mij best veel series die ik nooit afgekeken heb, soms ben ik zelfs na aflevering 2 gestopt :Z bv Under the dome, The Black List, Luther, La casa de papel…. :z als t me niet kan boeien of ik irriteer me aan iets haak ik af :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 18 december 2019 @ 00:11:45 #172
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_190508283
V-wars aan het kijken, geen hoogvlieger maar best te pruimen. Tis geen True Blood, lamazegguh.
  woensdag 18 december 2019 @ 01:14:16 #173
1234 HiZ
Istanbullu
pi_190509305
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 23:54 schreef TLC het volgende:

[..]

d'r zijn bij mij best veel series die ik nooit afgekeken heb, soms ben ik zelfs na aflevering 2 gestopt :Z bv Under the dome, The Black List, Luther, La casa de papel…. :z als t me niet kan boeien of ik irriteer me aan iets haak ik af :P
Ditto. Bij sommige series slaat het later toe; als ik het gevoel krijg dat ze eerdere afleveringen/seizoenen gaan herkauwen.
pi_190509382
6 underground, geweldige verstand op 0 popcorn vermaak _O_
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190510978
quote:
2s.gif Op maandag 16 december 2019 20:22 schreef iBenny het volgende:

[..]

Zin in *O*
idem! *O*
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_190513938
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chief of Staff – S01-02 2019 12 - Netflix Original | Politiek drama
Als stafchef van de Nationale Vergadering kan Jang Tae-jun achter de schermen invloed uitoefenen op machtige mensen en zijn eigen ambitie om aan de top te komen najagen.

Don't F**k with Cats: Hunting an Internet Killer – Miniserie 2019 16 - Netflix Original | Controversieel, Documentaire
De gruwelijke video's van een gestoorde crimineel verleiden een groep amateur-webdetectives tot een gevaarlijke klopjacht die hen naar een duistere onderwereld leidt.

Les rivières pourpres – S01 2018 18 | Duister, Mystery, Thriller
Twee onderzoekers ontrafelen een reeks gruwelijke moorden in Frankrijk. Gebaseerd op de gelijknamige film.

Ronny Chieng: Asian Comedian Destroys America! – 2019 AL 1:03 uur - Netflix Original | Cynisch, Standup-comedy
Ronny Chieng (The Daily Show, Crazy Rich Asians) staat op het podium in deze stand-upspecial. Hij stelt vragen over het moderne Amerikaanse leven en andere zaken.

Soundtrack – S01 2019 12 - Netflix Original | Drama, Feelgood, Muziek, Romantisch
Liefde, verlies en geluk vallen samen in dit muzikale drama over twee struggelende kunstenaars die het leven in Los Angeles zo luid mogelijk leven.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 december 2019 @ 13:12:41 #177
163650 Greys
pi_190515444
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2019 12:02 schreef Aether het volgende:

Les rivières pourpres – S01 2018 18 | Duister, Mystery, Thriller
Twee onderzoekers ontrafelen een reeks gruwelijke moorden in Frankrijk. Gebaseerd op de gelijknamige film.
Oeh deze gaat op m'n lijstje.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 december 2019 @ 13:16:50 #178
163650 Greys
pi_190515537
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 23:48 schreef speknek het volgende:
Ik verveelde me en dacht ik ga wat hersenloze bagger kijken, dus ik zette Jumanji (de versie met The Rock) op.

Maar die film is echt hilarisch! Best wel een aanrader eigenlijk.
Gister op Netflix Jumanji welcome to the jungle zitten kijken nav de posts in dit topic en het was bovenverwachting leuk. Echt vaak hardop zitten lachen. Vooral om Jack Black en om 'the smolder', die blik. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 18 december 2019 @ 13:48:50 #179
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_190516350
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:48 schreef egelhond het volgende:
6 Underground. Lees veel negetieve reacties op moviemeter maar wtf! Hersenloze actiefilm met Ryan Reynolds in de hoofdrol, niet de minste acteur. En Michael Bay gooit er ff wat actie in waar menig actiefilm van kan dromen. Heerlijke film.
Vond hem ook wel tof ja, al had die wel wat minder over de top mogen zijn dan was die misschien nog wel beter geweest.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_190516704
Ik word wel een beetje ziek van die spoilers van Netflix.
Ik ben nu eindelijk een keertje Outlander aan het kijken, sta ik 2 seconden stil op het icoontje van Outlander, krijg ik een dikke spoiler te zien omdat die kuttrailers automatisch beginnen te spelen :') |:(
  Miss 200.000.000! woensdag 18 december 2019 @ 14:28:36 #181
367000 roos94
pi_190517314
Vind het kopje "nieuwe releases" zo debiel. Sommige titels heb ik maanden geleden al op Netflix gezien, nieuw hoor.
  Miss 200.000.000! woensdag 18 december 2019 @ 14:29:47 #182
367000 roos94
pi_190517335
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 14:02 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik word wel een beetje ziek van die spoilers van Netflix.
Ik ben nu eindelijk een keertje Outlander aan het kijken, sta ik 2 seconden stil op het icoontje van Outlander, krijg ik een dikke spoiler te zien omdat die kuttrailers automatisch beginnen te spelen :') |:(
Die autopreview is zo frustrerend dat ik erover denk om mn abo ervoor op te zeggen. Dat zo'n groot bedrijf zo'n klantonvriendelijke functie heeft die je niet uit kunt zetten. Volledig waus.
  woensdag 18 december 2019 @ 14:49:29 #183
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190517711
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 14:28 schreef roos94 het volgende:
Vind het kopje "nieuwe releases" zo debiel. Sommige titels heb ik maanden geleden al op Netflix gezien, nieuw hoor.
Ik kijk daarvoor dan ook meer bij Trending dan bij Nieuw.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_190518637
En dan heb je ook nog populair op Netflix
pi_190519235
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2019 14:29 schreef roos94 het volgende:

[..]

Die autopreview is zo frustrerend dat ik erover denk om mn abo ervoor op te zeggen. Dat zo'n groot bedrijf zo'n klantonvriendelijke functie heeft die je niet uit kunt zetten. Volledig waus.
Ze zijn nu een feature aan het testen waarbij ze series uploaden naar je telefoon/tablet die mogelijk voor jou interessant zijn.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_190519273
binnenkort Vikings te zien. hoor al jaren goede dingen over de serie. misschien tijd om hem te checken.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190519357
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2019 15:52 schreef Slayage het volgende:
binnenkort Vikings te zien. hoor al jaren goede dingen over de serie. misschien tijd om hem te checken.
Wow, jij gaat wat meemaken.

Zou m'n rechterhand geven om het opnieuw voor het eerst te kijken, en nog kunnen bingen ook.
  woensdag 18 december 2019 @ 17:19:02 #188
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190521089
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2019 15:52 schreef Slayage het volgende:
binnenkort Vikings te zien. hoor al jaren goede dingen over de serie. misschien tijd om hem te checken.
Ook nog niets van gezien (ondanks Travis Fimmel).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_190522024
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2019 15:50 schreef Aether het volgende:

[..]

Ze zijn nu een feature aan het testen waarbij ze series uploaden naar je telefoon/tablet die mogelijk voor jou interessant zijn.
Rip mijn opslag.
Hoe willen ze dat doen wanneer de gemiddelde mens nog iets van 300mb vrij heeft op hun telefoon?
Twiddel
pi_190522066
[quote]
Don't F**k with Cats: Hunting an Internet Killer – Miniserie 2019 16 - Netflix Original | Controversieel, Documentaire
De gruwelijke video's van een gestoorde crimineel verleiden een groep amateur-webdetectives tot een gevaarlijke klopjacht die hen naar een duistere onderwereld leidt.

Ik kijk deze nu.
Aflevering 1 was een beetje kijken met hindernissen voor mij gezien ik absoluut die filmpjes niet wil zien waarin die dieren worden gedood :X
Twiddel
  Spellchecker woensdag 18 december 2019 @ 18:31:06 #191
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190522618
quote:
99s.gif Op woensdag 18 december 2019 18:04 schreef summer2bird het volgende:
[quote]
Don't F**k with Cats: Hunting an Internet Killer – Miniserie 2019 16 - Netflix Original | Controversieel, Documentaire
De gruwelijke video's van een gestoorde crimineel verleiden een groep amateur-webdetectives tot een gevaarlijke klopjacht die hen naar een duistere onderwereld leidt.

Ik kijk deze nu.
Aflevering 1 was een beetje kijken met hindernissen voor mij gezien ik absoluut die filmpjes niet wil zien waarin die dieren worden gedood :X
Dan zou ik heel die serie niet kijken. Maar dat ben ik. ;)
pi_190523634
Ik vond de trailer al vervelend :')
Tap tap tap
pi_190524053
quote:
99s.gif Op woensdag 18 december 2019 18:04 schreef summer2bird het volgende:
[quote]
Don't F**k with Cats: Hunting an Internet Killer – Miniserie 2019 16 - Netflix Original | Controversieel, Documentaire
De gruwelijke video's van een gestoorde crimineel verleiden een groep amateur-webdetectives tot een gevaarlijke klopjacht die hen naar een duistere onderwereld leidt.

Ik kijk deze nu.
Aflevering 1 was een beetje kijken met hindernissen voor mij gezien ik absoluut die filmpjes niet wil zien waarin die dieren worden gedood :X
Is het echt een docu?
anonieme razernist
pi_190524076
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 01:14 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ditto. Bij sommige series slaat het later toe; als ik het gevoel krijg dat ze eerdere afleveringen/seizoenen gaan herkauwen.
Een goede serie is voor mij een serie die ik helemaal afkijk :s)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 18 december 2019 @ 19:57:43 #195
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190524163
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 15:56 schreef illusions het volgende:

[..]

Wow, jij gaat wat meemaken.

Zou m'n rechterhand geven om het opnieuw voor het eerst te kijken, en nog kunnen bingen ook.
Ik heb jaaaaren geleden een aflevering of twee gezien maar het boeide me niet. Misschien toch een tweede kans geven dan?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_190524235
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2019 19:52 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Is het echt een docu?
Ja is echt. Ik dacht eerst nep door de titel van het youtube fimpje (1 boy 2 kittens). Een zoektocht gaf aan dat dit echte is.
pi_190526170
quote:
19s.gif Op woensdag 18 december 2019 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb jaaaaren geleden een aflevering of twee gezien maar het boeide me niet. Misschien toch een tweede kans geven dan?
Also je de cijfers op rotten tomaten kijkt is het wel de moeite waard om te checken, seizoen drie is zelfs 100% fresh net als het laatste seizoen tot nu toe

https://www.rottentomatoes.com/tv/vikings_2013
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190526359
quote:
19s.gif Op woensdag 18 december 2019 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:

Ik heb jaaaaren geleden een aflevering of twee gezien maar het boeide me niet. Misschien toch een tweede kans geven dan?
Ik heb ook misschien 2 afleveringen gezien. Of 2,5. Anyway, niet mijn soort humor.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190528647
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 21:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ook misschien 2 afleveringen gezien. Of 2,5. Anyway, niet mijn soort humor.
is vikings een comedy?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Miss 200.000.000! woensdag 18 december 2019 @ 23:06:08 #200
367000 roos94
pi_190529464
Net in 1 zitting de hele serie Hjem til Jul/Home for Christmas bekeken. Erg leuk!
pi_190531889
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2019 22:40 schreef Slayage het volgende:

[..]

is vikings een comedy?
Nee. Denk dat ze Norsemen heeft gezien, dat is zo' n flauwe domme zogenaamd grappige comedy.
pi_190532345
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 03:05 schreef 3rr0r het volgende:

Nee. Denk dat ze Norsemen heeft gezien, dat is zo' n flauwe domme zogenaamd grappige comedy.
Sorry! Dit dus. Vikings dan nog nooit gezien
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190533827
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Quiet Place – [VS] 2018 16 1:30 uur | Horror
Ver weg van de bewoonde wereld leeft een hecht gezin continu in angst dat zelfs het zachtste geluid de aandacht van verschrikkelijke buitenaardse wezens zal trekken.

Después de la redada aka After The Raid – 2019 AL 0:25 uur - Netflix Original | Duister, Provocerend
Een grote inval van de immigratiedienst laat emotionele sporen achter in een stadje waar de kerkgangers worstelen met de vraag wat het betekent van je naaste te houden.

Il était une seconde fois aka Twice Upon a Time – [Frankrijk] S01 2019 16 - Netflix Original | Drama, Intellectueel, Romantisch
Enkele maanden na een pijnlijke relatiebreuk krijgt een man een mysterieus pakket dat een portaal naar het verleden opent en hem de kans geeft zijn ex terug te winnen.

Ultraviolet – [Polen] S02 2017 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad
Een webcommunity van amateurdetectives streeft naar gerechtigheid. Ze gebruiken technologie om misdaden op te lossen en eigenzinnige vriendschappen te sluiten.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Spellchecker donderdag 19 december 2019 @ 10:13:13 #204
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190533882
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2019 10:04 schreef Aether het volgende:

Ultraviolet – [Polen] S02 2017 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad
Een webcommunity van amateurdetectives streeft naar gerechtigheid. Ze gebruiken technologie om misdaden op te lossen en eigenzinnige vriendschappen te sluiten.
Die vond ik top! ^O^
  donderdag 19 december 2019 @ 10:32:23 #205
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_190534142
quote:
99s.gif Op woensdag 18 december 2019 18:02 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Rip mijn opslag.
Hoe willen ze dat doen wanneer de gemiddelde mens nog iets van 300mb vrij heeft op hun telefoon?
Gewoon een grotere SD kaart erin stoppen?
Zo lastig is dat toch niet?
En dan bij je Netflix instellingen dat je het voortaan op je externe opslag wil hebben.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_190534197
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 10:32 schreef avotar het volgende:

[..]

Gewoon een grotere SD kaart erin stoppen?
Zo lastig is dat toch niet?
En dan bij je Netflix instellingen dat je het voortaan op je externe opslag wil hebben.
Ik zal het aan Apple doorgeven.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 19 december 2019 @ 10:39:50 #207
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_190534233
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2019 10:37 schreef Aether het volgende:

[..]

Ik zal het aan Apple doorgeven.
Oh.... dat werkt in een iPhone niet zo?
Serieus?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_190537431
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2019 10:04 schreef Aether het volgende:

A Quiet Place – [VS] 2018 16 1:30 uur | Horror
Ver weg van de bewoonde wereld leeft een hecht gezin continu in angst dat zelfs het zachtste geluid de aandacht van verschrikkelijke buitenaardse wezens zal trekken.

Instant horror classic _O_
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 19 december 2019 @ 15:10:01 #209
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190537521
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2019 15:04 schreef Slayage het volgende:

[..]

Instant horror classic _O_
Echt?
Omdat iedereen dat riep, heb ik m een keer op dvd gekocht (ja dat doe ik nog steeds, ondanks netlfix).
Vrij standaard filmpje, met echt zulke domme acties van de karakters.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk. Voor een horror/griezel best prima.
Maar classic? Meh.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_190537974
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 15:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Echt?
Omdat iedereen dat riep, heb ik m een keer op dvd gekocht (ja dat doe ik nog steeds, ondanks netlfix).
Vrij standaard filmpje, met echt zulke domme acties van de karakters.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk. Voor een horror/griezel best prima.
Maar classic? Meh.
We hebben allemaal wel eens van die dagen dat we een film niet kunnen waarderen omdat we een off day hebben :p

Toen there will be blood uitkwam ging ik ook met bepaalde verwachtingen naar die film, maar ik was zwaar teleurgesteld. Ik begreep helemaal niks van die film. Ik begreep helemaal niet waarom mensen zo lyrisch waren over die film.

Jaren later had Kino in Rotterdam een special waar ze alle films van Daniel dat Lewis vertoonden. Zodoende dacht ik laat ik die film nog een kans geven. Wat een film _O_ wat een ego strijd tussen Daniel day Lewis en die priester. Wat een ego strijd ook van Daniel dat Lewis met zijn eigen ego. Nu is de film 1 van mijn all time favorites :7

Overigens

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190538972
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_190542879
Anne with an E O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190542912
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 15:56 schreef illusions het volgende:

[..]

Wow, jij gaat wat meemaken.

Zou m'n rechterhand geven om het opnieuw voor het eerst te kijken, en nog kunnen bingen ook.
Een goede vriend van me zei dit laatst ook over Vikings :D Ik ga het meemaken *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190543159
Don't fuck with Cats is leip

Love it
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_190543448
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_190543969
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2019 15:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

We hebben allemaal wel eens van die dagen dat we een film niet kunnen waarderen omdat we een off day hebben :p

Toen there will be blood uitkwam ging ik ook met bepaalde verwachtingen naar die film, maar ik was zwaar teleurgesteld. Ik begreep helemaal niks van die film. Ik begreep helemaal niet waarom mensen zo lyrisch waren over die film.

Jaren later had Kino in Rotterdam een special waar ze alle films van Daniel dat Lewis vertoonden. Zodoende dacht ik laat ik die film nog een kans geven. Wat een film _O_ wat een ego strijd tussen Daniel day Lewis en die priester. Wat een ego strijd ook van Daniel dat Lewis met zijn eigen ego. Nu is de film 1 van mijn all time favorites :7

Overigens

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There will be blood _O_ _O_ _O_
pi_190543979
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 20:18 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Een goede vriend van me zei dit laatst ook over Vikings :D Ik ga het meemaken *O*
Doen hoor, je zal er geen moment spijt van hebben. Ragnar Lothbrok is de shit.
  Spellchecker donderdag 19 december 2019 @ 20:56:09 #218
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190544067
quote:
:D

Thanks
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_190544103
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 20:55 schreef illusions het volgende:

[..]

Doen hoor, je zal er geen moment spijt van hebben. Ragnar Lothbrok is de shit.
Ik ben ook echt heel erg benieuwd :D *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190544181
Nou weer een serie die goed was (omdat ik em heb afgekeken :P ) Narcos Mexico, ik kan niet wachten op februari 2020 om het vervolg te zien :s)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 19 december 2019 @ 21:09:29 #222
1234 HiZ
Istanbullu
pi_190544442
OK. The Irishman. Heeft iemand hier die echt uitgekeken?
pi_190544935
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 21:09 schreef HiZ het volgende:
OK. The Irishman. Heeft iemand hier die echt uitgekeken?
Ja natuurlijk, heerlijke film. Snap die zeikerds over de lengte nooit zo, wel hele series bingen in 2 dagen maar 3.5 uur van een geniale Scorsese film gaat ineens te ver ofzo? 8)7
pi_190544943
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 21:09 schreef HiZ het volgende:
OK. The Irishman. Heeft iemand hier die echt uitgekeken?
Ik ben zeker niet de zaal uitgelopen :D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190545036
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 21:25 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, heerlijke film. Snap die zeikerds over de lengte nooit zo, wel hele series bingen in 2 dagen maar 3.5 uur van een geniale Scorsese film gaat ineens te ver ofzo? 8)7
3,5 uur is natuurlijk een lange zit sowieso en het is een film waarin Scorsese lekker zijn tijd neemt om het verhaal te vertellen en de personages te leren kennen. Kan me best voorstellen dat sommigen het langdradig vinden, maar het blijft een heerlijke oldschool Scorsese Gangsta film.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190545073
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2019 21:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

3,5 uur is natuurlijk een lange zit sowieso en het is een film waarin Scorsese lekker zijn tijd neemt om het verhaal te vertellen en de personages te leren kennen. Kan me best voorstellen dat sommigen het langdradig vinden, maar het blijft een heerlijke oldschool Scorsese Gangsta film.
3.5 uur is lang ja, maar als hij het had uitgerekt tot 24 afleveringen heb ik dat nog veel liever.
pi_190545080
quote:
Oh ik kan hem dadelijk zien? :9
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190545598
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 21:09 schreef HiZ het volgende:
OK. The Irishman. Heeft iemand hier die echt uitgekeken?
Ja
Moeten zij weten
pi_190545640
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2019 21:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

Oh ik kan hem dadelijk zien? :9
Vanaf 9.00 toch?
Moeten zij weten
  donderdag 19 december 2019 @ 23:32:40 #230
1234 HiZ
Istanbullu
pi_190548537
Benieuwd naar the Witcher! Loop eigenlijk nog achter met The Mandalorian maar die gaat maar ff op pauze.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_190548910
Ben benieuwd of ie zo groot gaat worden als game of thrones
pi_190549002
Eerste aflevering van Undercover gezien en leuk dat Luther een bijbaantje gevonden heeft _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Miss 200.000.000! vrijdag 20 december 2019 @ 00:04:09 #234
367000 roos94
pi_190549113
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 23:59 schreef TLC het volgende:
Eerste aflevering van Undercover gezien en leuk dat Luther een bijbaantje gevonden heeft _O_
Echt een hele toffe serie.
  vrijdag 20 december 2019 @ 02:49:10 #235
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_190550446
The Square, heerlijke film. Absurd, actueel, cynisch, uniek, fascinerend. Ik had hem onlangs al gezien, maar leuk dat dit soort films naar Netflix komen. :)
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_190552246
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hotel Transsylvanië 2 – 2015 6 1:29 uur | Familiecomedy
Als Mavis met Jonathan trouwt en baby Dennis geboren wordt, gaat Dracula op zoek naar bewijs dat zijn kleinzoon een vampier is en in Transsylvanië moet blijven.

Other Guys, The – 2010 12 1:47 uur | Actie, Comedy, Misdaad
New York-agenten Allen en Terry zwoegen als nederige pennenlikkers totdat ze na een grote doorbraak de kans krijgen om echt politiewerk te verrichten.

Regent gehaktballen 2, Het – 2013 6 1:34 uur | Avontuur, Comedy
Uitvinder Flint Lockwood vecht tegen gemuteerde voedseldieren zoals flamango's, sushischapen en chimparnalen, die gemaakt zijn door zijn beruchte machine.

Team, The – S01 2015 16 | Drama, Misdaad
Europol stelt een team van toprechercheurs samen om de moordenaar op te sporen die verantwoordelijk is voor een reeks gruwelijke moorden in diverse landen.

Two Popes, The – 2019 12 2:05 uur - Netflix Original | Biografisch drama, Intellectueel
Op een belangrijk keerpunt voor de katholieke kerk sluit paus Benedictus XVI onverwacht vriendschap met de toekomstige paus Franciscus. Gebaseerd op ware gebeurtenissen.

Witcher, The – S01 2019 16 - Netflix Original | Drama, Fantasy
Geralt van Rivia, een gemuteerde monsterjager die je kunt inhuren, is op weg naar zijn bestemming in een onstuimige wereld waarin mensen vaak slechter zijn dan monsters.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 20 december 2019 @ 09:53:43 #237
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_190552837
Euh wat weg gehaald Jah? Best teveel wel.maar ok, heb er geen zin in om weer tegen in te gaan.\
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 20 december 2019 @ 10:43:54 #239
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190552933
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2019 09:41 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hotel Transsylvanië 2 – 2015 6 1:29 uur | Familiecomedy
Als Mavis met Jonathan trouwt en baby Dennis geboren wordt, gaat Dracula op zoek naar bewijs dat zijn kleinzoon een vampier is en in Transsylvanië moet blijven.

Other Guys, The – 2010 12 1:47 uur | Actie, Comedy, Misdaad
New York-agenten Allen en Terry zwoegen als nederige pennenlikkers totdat ze na een grote doorbraak de kans krijgen om echt politiewerk te verrichten.

Regent gehaktballen 2, Het – 2013 6 1:34 uur | Avontuur, Comedy
Uitvinder Flint Lockwood vecht tegen gemuteerde voedseldieren zoals flamango's, sushischapen en chimparnalen, die gemaakt zijn door zijn beruchte machine.

Team, The – S01 2015 16 | Drama, Misdaad
Europol stelt een team van toprechercheurs samen om de moordenaar op te sporen die verantwoordelijk is voor een reeks gruwelijke moorden in diverse landen.

Two Popes, The – 2019 12 2:05 uur - Netflix Original | Biografisch drama, Intellectueel
Op een belangrijk keerpunt voor de katholieke kerk sluit paus Benedictus XVI onverwacht vriendschap met de toekomstige paus Franciscus. Gebaseerd op ware gebeurtenissen.

Witcher, The – S01 2019 16 - Netflix Original | Drama, Fantasy
Geralt van Rivia, een gemuteerde monsterjager die je kunt inhuren, is op weg naar zijn bestemming in een onstuimige wereld waarin mensen vaak slechter zijn dan monsters.
Two Popes! *O*

Wist niet dat die van Netflix was O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 20 december 2019 @ 11:34:12 #240
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_190553535
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 23:54 schreef Craptacular het volgende:
Ben benieuwd of ie zo groot gaat worden als game of thrones
Dat sowieso niet, want het bingemodel houdt dat tegen. Bij Game of Thrones konden we elke week een aflevering bespreken en daar theorieën bij bedenken en memes over maken. Bij The Witcher staat nu alles er meteen op en dan is zo iedereen bij een andere aflevering dus dat maakt het lastiger om over te praten. Ook is iedereen het over twee weken weer vergeten waar het anders een week of 8 nog besproken zou worden.
Oh.
pi_190554164
The team, vlaamse productie met Veerle Baetens ?


Dat ga ik eens even bekijken ;) over het algemeen vind ik vlaamse series sowieso wel goed, dus ben benieuwd.


Edit: Even de trailer bekeken en het is in meerdere landen, meerdere talen ;) Evengoed wel benieuwd ;)

[ Bericht 36% gewijzigd door ConqueringChaos op 20-12-2019 12:21:33 ]
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  Spellchecker vrijdag 20 december 2019 @ 12:16:04 #242
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190554172
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2019 12:15 schreef ConqueringChaos het volgende:
The team, vlaamse productie met Veerle Baetens ?


Dat ga ik eens even bekijken ;) over het algemeen vind ik vlaamse series sowieso wel goed, dus ben benieuwd.
^O^
pi_190554637
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2019 12:15 schreef ConqueringChaos het volgende:
The team, vlaamse productie met Veerle Baetens ?


Dat ga ik eens even bekijken ;) over het algemeen vind ik vlaamse series sowieso wel goed, dus ben benieuwd.


Edit: Even de trailer bekeken en het is in meerdere landen, meerdere talen ;) Evengoed wel benieuwd ;)
Is een productie van vijf landen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_190556417
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2019 12:50 schreef Aether het volgende:

[..]

Is een productie van vijf landen.
Ben nu bijn aflevering 3 geloof ik. Ben positief verrast. Je moet wel echt erbij blijven want het switch nogal vam locatie, en er zijn nogal wat mensen bij betrokken. Maar het is wel goed in elkaar gezet :D
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_190556473
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2019 14:36 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Ben nu bijn aflevering 3 geloof ik. Ben positief verrast. Je moet wel echt erbij blijven want het switch nogal vam locatie, en er zijn nogal wat mensen bij betrokken. Maar het is wel goed in elkaar gezet :D
Die heeft er toch al een keer opgestaan? Volgens mij heb ik die gezien namelijk.
I´m back.
pi_190556591
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 14:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die heeft er toch al een keer opgestaan? Volgens mij heb ik die gezien namelijk.
Zou kunnen ;) 2015 is het jaar dat het uitgebracht is.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  Miss 200.000.000! vrijdag 20 december 2019 @ 15:17:57 #247
367000 roos94
pi_190556970
Playing for Time (1980) gezien. Mooie film maar ook zo triest -O-
  vrijdag 20 december 2019 @ 15:28:08 #248
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_190557089
quote:
Net aflevering 1 bekeken, helemaal top. ^O^
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_190558400
Ik lees veel positieve verhalen over the Witcher op Reddit. :o

Gelukkig over een uur 2 weken vakantie, lekker bingen komende dagen. *O*
  Admin vrijdag 20 december 2019 @ 16:48:39 #250
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_190558413
quote:
JA!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_190558689
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 10:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Two Popes! *O*

Wist niet dat die van Netflix was O+
Anthony Hopkins en die paus van game of thrones _O_
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 20 december 2019 @ 19:14:59 #252
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_190561075
1e aflevering is tof, best wel hyped over The Witcher.
Edit; even een topic gemaakt. F&S / The Witcher -Netflix Original

[ Bericht 58% gewijzigd door maxi-mus op 20-12-2019 19:29:06 ]
pi_190569810
De eerste aflevering van The Witcher gekeken. Ik vond het tegenvallen -O- Het pakte me totaal niet.
Misschien waren mijn verwachtingen wel te hoog na de boeken en de game. Ik ga aflevering 2 nog wel kijken en het nog een kans geven.
pi_190570283
The Laundromat gekeken.

Had er meer van verwacht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook Shelby: American gekeken. Wel interessant als je van autoracen houdt.
pi_190570284
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 21:09 schreef HiZ het volgende:
OK. The Irishman. Heeft iemand hier die echt uitgekeken?
Ja, snelste 3.5 uur van het jaar geweest
pi_190570303
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 08:49 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]

Ja, snelste 3.5 uur van het jaar geweest
Dit. ^O^
  zaterdag 21 december 2019 @ 09:25:41 #257
21467 franske19
Hit the deck!
pi_190570661
Witcher valt een beetje tegen. Cavill is wel geniaal als Gerald.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  zaterdag 21 december 2019 @ 10:03:57 #258
8369 speknek
Another day another slay
pi_190571123
Gisteren 6 Underground gezien. Tsja, de claim dat het de meest Michael Bay film ooit zou zijn, werd wel waargemaakt. Het blijft jammer dat hij niet eens een wat slimmer script dan de meest lowbrow jingoistische crap aanneemt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 21 december 2019 @ 12:26:20 #259
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_190573064
Unbelievable afgekeken, wat zat dat goed in elkaar zeg. De drie actrices acteren allemaal erg goed, en je zit er vanaf aflevering 1 meteen in. Jammer dat er maar 8 afleveringen zijn, maar het voelt echt afgesloten; hopelijk houden ze zich aan de belofte dat er geen seizoen 2 komt. Een van de betere series dit jaar.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_190573080
Begonnen aan the witcher
pi_190573406
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Cure for Wellness – 2016 16 2:26 uur | Psychologische thriller
Een naïeve werknemer moet zijn baas ophalen bij een afgelegen wellnesscentrum in Europa en ontdekt de angstaanjagende geheimen van het resort in de bergen.

Back of the Net – 2019 AL 1:26 uur | Feelgood
Een nerdy meisje uit Amerika komt terecht op een voetbalacademie in Australië, in plaats van op een schip zoals gepland. Nu moet ze leren scoren met de lokale jongeren.

Disaster Artist, The – 2017 12 1:43 uur | Comedy, Drama, Offbeat
Beginnend acteur Greg verhuist naar Los Angeles met zijn vreemde vriend Tommy en stemt ermee in om mee te spelen in zijn film. Maar er beginnen rare dingen te gebeuren.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_190574413
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 december 2019 12:50 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Cure for Wellness – 2016 16 2:26 uur | Psychologische thriller
Een naïeve werknemer moet zijn baas ophalen bij een afgelegen wellnesscentrum in Europa en ontdekt de angstaanjagende geheimen van het resort in de bergen.

Back of the Net – 2019 AL 1:26 uur | Feelgood
Een nerdy meisje uit Amerika komt terecht op een voetbalacademie in Australië, in plaats van op een schip zoals gepland. Nu moet ze leren scoren met de lokale jongeren.
Psychologische thrillers zijn toch wel mijn favoriete genre *O* Dus die ga ik checken als ik klaar ben met the team :D
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_190574432
The Disaster Artist!!! *O* :o *O*
pi_190576639
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 december 2019 12:50 schreef Aether het volgende:

A Cure for Wellness – 2016 16 2:26 uur | Psychologische thriller
Een naïeve werknemer moet zijn baas ophalen bij een afgelegen wellnesscentrum in Europa en ontdekt de angstaanjagende geheimen van het resort in de bergen.
Idiote plot, idioot verhaal geweldige film :D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190576973
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 december 2019 15:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

Idiote plot, idioot verhaal geweldige film :D
Nou
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190577785
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 16:16 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Nou
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De film is bijna één en al ongemak :D daarom ook niet voor iedereen weggelegd :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 21 december 2019 @ 22:10:42 #267
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_190584430
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2019 12:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
Unbelievable afgekeken, wat zat dat goed in elkaar zeg. De drie actrices acteren allemaal erg goed, en je zit er vanaf aflevering 1 meteen in. Jammer dat er maar 8 afleveringen zijn, maar het voelt echt afgesloten; hopelijk houden ze zich aan de belofte dat er geen seizoen 2 komt. Een van de betere series dit jaar.
Van mij mogen er nog vele seizoenen komen. Geweldige acteurs, goed verhaal.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_190584585
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 10:03 schreef speknek het volgende:
Gisteren 6 Underground gezien. Tsja, de claim dat het de meest Michael Bay film ooit zou zijn, werd wel waargemaakt. Het blijft jammer dat hij niet eens een wat slimmer script dan de meest lowbrow jingoistische crap aanneemt.
Ja het is een typische Ryan Reynolds film.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_190584636
Misschien al voorbij gekomen, maar enige hoop op een terugkeer van Ray Donovan?
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_190584676
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2019 22:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Misschien al voorbij gekomen, maar enige hoop op een terugkeer van Ray Donovan?
Ga daar maar niet van uit......
SOONY
pi_190585376
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 december 2019 22:19 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ga daar maar niet van uit......
-O-

Das kut

Dan maar op blu ray verzamelen ofzo
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_190586405
Begonnen aan 6 Underground, maar na 6 minuten was ik er al klaar mee. Gettin' too old for this shit, ofzo. :')
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_190587503
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2019 12:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
Unbelievable afgekeken, wat zat dat goed in elkaar zeg. De drie actrices acteren allemaal erg goed, en je zit er vanaf aflevering 1 meteen in. Jammer dat er maar 8 afleveringen zijn, maar het voelt echt afgesloten; hopelijk houden ze zich aan de belofte dat er geen seizoen 2 komt. Een van de betere series dit jaar.
Heb je “Seven Seconds” al gekeken? Dat zal je waarschijnlijk ook waarderen :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 22 december 2019 @ 00:00:28 #274
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_190587998
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 23:32 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Heb je “Seven Seconds” al gekeken? Dat zal je waarschijnlijk ook waarderen :)
Nog niet, zal t eens opzoeken een dezer dagen, thanks voor tip :Y O+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_190588092
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 00:00 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Nog niet, zal t eens opzoeken een dezer dagen, thanks voor tip :Y O+
Iedereen hier die het op mijn aanraden heeft gekeken vond het top ;)

Have fun :*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator zondag 22 december 2019 @ 00:31:02 #276
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_190588576
Ricky & Morty seizoen 4 staat er nu op. *O*
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_190588633
De eerste scène van The Witcher gekeken en dat was wel heel tof. Binnenkort maar helemaal kijken.
SOONY
  zondag 22 december 2019 @ 06:46:24 #278
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_190589983
The Two Popes net uitgekeken. Geweldige film. Absolute aanrader.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  † In Memoriam † zondag 22 december 2019 @ 11:05:47 #279
368283 ato
pi_190591436
Gisteren de Jussi adler olsen -Q filmbewerkingen gezien. Aanrader, er staan 4 films van de reeks op Netflix.
Life can be a bitch, so like it..
pi_190591827
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 11:05 schreef ato het volgende:
Gisteren de Jussi adler olsen -Q filmbewerkingen gezien. Aanrader, er staan 4 films van de reeks op Netflix.
Goeie tip. Paar boeken van deze schrijver gelezen.
  roze zondag 22 december 2019 @ 11:52:22 #281
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_190591872
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 00:31 schreef Mike het volgende:
Ricky & Morty seizoen 4 staat er nu op. *O*
*O*
Your beauty never ever scared me.
pi_190592068
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 11:05 schreef ato het volgende:
Gisteren de Jussi adler olsen -Q filmbewerkingen gezien. Aanrader, er staan 4 films van de reeks op Netflix.
Oh gaaf! Had ik helemaal niet gezien, heb alle boeken gelezen. Bedankt voor de tip.
pi_190592247
Ik zie net dat we gisteren 1 van die 4 Q films hebben zitten kijken zonder dat we dat wisten _O-
pi_190593420
Wat ik eigenlijk een beetje jammer vind van Netflix soms, zijn de onlangs toegevoegde series. Ik kijk via Apple TV, ik weet niet of dat iets uitmaakt. Maar dan is The Witcher met veel bombarie aangekondigd, maar hij staat bij mij niet direct bij suggesties of nieuwe releases. Als ik een categorie selecteer krijg ik links van het scherm een preview van de titels in die categorie: daar staat The Witcher tussen. Maar als ik de categorie open, dan moet ik nog een eindje scrollen. Ik overleef het wel, maar ik vraag me af hoeveel goede series en films ik mis omdat ze nooit in een categorie verschijnen.
Tap tap tap
  zondag 22 december 2019 @ 15:14:20 #285
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_190595337
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:39 schreef CherryLips het volgende:
..... maar ik vraag me af hoeveel goede series en films ik mis omdat ze nooit in een categorie verschijnen.
Dit forum dus blijven volgen!
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  † In Memoriam † zondag 22 december 2019 @ 15:18:12 #286
368283 ato
pi_190595419
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 23:32 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Heb je “Seven Seconds” al gekeken? Dat zal je waarschijnlijk ook waarderen :)
Goede tip, ben het nu aan het bingen. Goede serie en cast.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 22 december 2019 @ 15:19:07 #287
368283 ato
pi_190595432
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 12:08 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Oh gaaf! Had ik helemaal niet gezien, heb alle boeken gelezen. Bedankt voor de tip.
Ik ook ben fan van deze schrijver, films doen niet onder.
^O^
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 22 december 2019 @ 15:20:09 #288
368283 ato
pi_190595447
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 15:14 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Dit forum dus blijven volgen!
Ja vind ik ook.
Life can be a bitch, so like it..
pi_190595489
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 00:31 schreef Mike het volgende:
Ricky & Morty seizoen 4 staat er nu op. *O*
Alleen eerste vijf afleveringen..?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator zondag 22 december 2019 @ 15:27:42 #290
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_190595546
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2019 15:23 schreef Aether het volgende:

[..]

Alleen eerste vijf afleveringen..?
Ja, ze hebben de serie in 2-en gedeeld, de andere 5 komen in 2020.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_190596366
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 15:14 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Dit forum dus blijven volgen!
Ik volg ook pagina's op Facebook met nieuws, maar dan nog :P
Tap tap tap
  zondag 22 december 2019 @ 17:08:02 #292
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_190597321
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 16:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik volg ook pagina's op Facebook met nieuws, maar dan nog :P
Ja, Netflixers lijden door het enorme aanbod aan kijkersstress: niet weten wat je moet kijken en bang om iets goeds te missen.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_190597424
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 15:19 schreef ato het volgende:

[..]

Ik ook ben fan van deze schrijver, films doen niet onder.
^O^
Eerste gezien, supergoed!! *O*
pi_190598215
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 17:08 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Ja, Netflixers lijden door het enorme aanbod aan kijkersstress: niet weten wat je moet kijken en bang om iets goeds te missen.
Herkenbaar :')

Mijn lijst is superlang..... en ik heb echt geen idee welke film/serie ik nu aan moet gaan klikken

Ik heb 50 rijen van 6 titels per rij :')
Ok, daar staan ook series tussen waar ik op nieuwe seizoenen wacht... maar toch, leuk is anders....
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  † In Memoriam † zondag 22 december 2019 @ 18:24:23 #295
368283 ato
pi_190598764
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 17:12 schreef soapie het volgende:

[..]

Eerste gezien, supergoed!! *O*
*O*
Life can be a bitch, so like it..
pi_190599415
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 17:51 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Herkenbaar :')

Mijn lijst is superlang..... en ik heb echt geen idee welke film/serie ik nu aan moet gaan klikken

Ik heb 50 rijen van 6 titels per rij :')
Ok, daar staan ook series tussen waar ik op nieuwe seizoenen wacht... maar toch, leuk is anders....

Als je lang genoeg wacht zullen er vanzelf titels verdwijnen :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 22 december 2019 @ 19:18:31 #297
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_190599509
The Witcher _O_ _O_ _O_
Ik was al liefhebber van de game maar de serie is echt super!
Alleen ergens ook wel jammer dat alles in een keer te krijgen was, 't was snel voorbij ;)

Maar je krijgt wel elke aflevering meer van de achtrgronden van de karakters te weten, dat mis is bijvoorbeeld bij The Mandalorian heel erg.. nog 1 aflevering te gaan en we weten eigenlijk nog niets.
Bij The witcher weet ik dat Geralt als mens geboren is en door z'n moeder is verkocht, daarna met magie tot Witcher gemaakt.
Met Yennefer wist ik nooit dat ze eigenlijk mismaakt was of dat mages blijkbaar allemaal een gebrek hebben dat ze corrigeren.
Ik krijg ook weer zin om het spel te spelen.

The Mandalorian is ook een goede serie opzich maar 't is zoooo langzaam.
Is deels ook characterbuilding maar van de achtergrond van Baby Yoda hadden we al meer kunnen weten, we weten nu alleen dat ie force powers heeft.. na 7 afleveringen en nog 1 te gaan.
pi_190600129
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2019 09:41 schreef Aether het volgende:
Team, The – S01 2015 16 | Drama, Misdaad
Europol stelt een team van toprechercheurs samen om de moordenaar op te sporen die verantwoordelijk is voor een reeks gruwelijke moorden in diverse landen.
Ik zag toen straks dat hier staat toegevoegd seizoen 1, maar als ik op Netflix kijk staat het 2e seizoen er ook op. Had je die ook al gezien ? @Ryan3 Ik denk noem je effe, omdat je aangaf dAt deze er eerder op gestaan heeft ;)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_190600314
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 20:07 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Ik zag toen straks dat hier staat toegevoegd seizoen 1, maar als ik op Netflix kijk staat het 2e seizoen er ook op. Had je die ook al gezien ? @:Ryan3 Ik denk noem je effe, omdat je aangaf dAt deze er eerder op gestaan heeft ;)
Vond het maar een slappe serie. Vooral hoe Nederland afgebeeld werd :')

Daarna kwam er een soortgelijke serie met een andere naam.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_190600443
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 20:16 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Vond het maar een slappe serie. Vooral hoe Nederland afgebeeld werd :')

Daarna kwam er een soortgelijke serie met een andere naam.
Ik kan er ook moeilijk bij blijven op een of andere manier. En dat blijkt maar want ik ben Nederland nog niet tegengekomen ?
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  zondag 22 december 2019 @ 20:24:18 #301
487508 Asjemenou_
niet loslaat....
pi_190600481
Dicht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')