A24 komt regelmatig met onopvallende parels. Dit is er één vanquote:Op donderdag 12 december 2019 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wilde ik al tijden zien, en zag dat ie nu op Netflix stond.
Oii, wat is die film cringe! Maar op een goede manier, want zo is t ook bedoeld.
Uiterst ongemakkelijk en vol plaatsvervangende schaamte.
Tja, zo was t in de brugklas.
Iquote:Op donderdag 12 december 2019 11:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
A24 komt regelmatig met onopvallende parels. Dit is er één van
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Die stervensdure jetset-advocaten die miljoenen claimden natuurlijk.
Dat de vrouw als vrienden uit elkaar wil gaan, maar dan via een sneaky advocaat de man compleet wol leegknijpenquote:Op woensdag 11 december 2019 17:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
Welke onderdelen waren herkenbaar?
Vervolg draait nu in de biosquote:Op woensdag 11 december 2019 23:48 schreef speknek het volgende:
Ik verveelde me en dacht ik ga wat hersenloze bagger kijken, dus ik zette Jumanji (de versie met The Rock) op.
Maar die film is echt hilarisch! Best wel een aanrader eigenlijk.
Voor mij niet waard om naar toe te gaan maar als hij ook op Netflix komt kijk ik hem net als deel 1 met plezier.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vervolg draait nu in de bios
Die gaan we dus niet kijkenquote:
Ik vond m een beetje tegenvallenquote:Op donderdag 12 december 2019 20:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ben helemaal gesetteld op de bank met thee en cake en slinger nu Jack Whitehall: Christmas with My Father aan.
Ben benieuwd, hopelijk neemt zijn vader Winston mee
Dat dekt de lading wel ja.quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:25 schreef Amarantha het volgende:
Begonnen aan Virgin River, kijk best lekker weg.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6 Underground – [VS] 2019 16 2:08 uur - Netflix Original | Actie, Drama
Na zijn nepdood rekruteert een steenrijke technologiepionier een internationaal team om een wrede dictator uit te schakelen tijdens een dappere en bloedige missie.
Queen's Corgi, The – [België] 2019 6 1:25 uur | Comedy
De geliefde hond Rex krijgt te maken met een jaloerse rivaal en Donald Trump, belandt in het asiel en gaat dan op zijn avontuurlijke weg terug naar Buckingham Palace.
Saaho – [India] 2019 12 2:51 uur | Actie
In een fictieve megalopolis mondt een spectaculaire diefstal in de onderwereld uit op een machtsstrijd tussen de criminelen. Een mysterieuze agent zit hen op de hielen.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ik herinner me dat ik in de bioscoop heel hard heb zitten lachen jaquote:Op woensdag 11 december 2019 23:48 schreef speknek het volgende:
Ik verveelde me en dacht ik ga wat hersenloze bagger kijken, dus ik zette Jumanji (de versie met The Rock) op.
Maar die film is echt hilarisch! Best wel een aanrader eigenlijk.
Deel 2 is bijna net zo leuk.quote:Op zaterdag 14 december 2019 00:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik herinner me dat ik in de bioscoop heel hard heb zitten lachen jaHad ik van te voren niet verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |