SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.![]()
Voor het eerst dat ik wel even geinteresseerd ben in de persconferentie. Toch stiekem hoop dat Promes en Onana fit zijn.![]()
"hier kunnen we nog geen uitsluitsel over geven"quote:Op maandag 9 december 2019 08:54 schreef Simmertje het volgende:
Voor het eerst dat ik wel even geinteresseerd ben in de persconferentie. Toch stiekem hoop dat Promes en Onana fit zijn.![]()
werkelijk onvoorstelbaar wat er vrijdag is gebeurt... en het was niet eens onterecht.quote:Op zaterdag 7 december 2019 14:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
@:mokkiemok
Ajax zou toch eenvoudig alles winnen?
eenvoudig heb ik overigens nooit gezegd, maar zo door de ondergrens zakken had ik echt niet zien gebeuren dit seizoen. afijn 1 zwaluw maakt geen zomer, en zo werkt het omgekeerd ook. winnen van AZ is wel een dingetje nu, dat is jammer.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
na zo'n wedstrijd ben ik er ook bang voor. al kan het zomaar zijn dat ze dan juist weer en pannen van het dak spelen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit wordt enorm kut tegen Valencia.
Zou dan niet beginnen met Huntelaar.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
wie weet laat Chelsea gewoon een steek vallen en gaat de wedstrijd alleen nog maar over de #1 positiequote:Op maandag 9 december 2019 08:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
na zo'n wedstrijd ben ik er ook bang voor. al kan het zomaar zijn dat ze dan juist weer en pannen van het dak spelen.![]()
ik heb ze tegen Everton gezien, die waren ook niet best.quote:Op maandag 9 december 2019 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie weet laat Chelsea gewoon een steek vallen en gaat de wedstrijd alleen nog maar over de #1 positieFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Win je morgen dan was Willem II de perfecte wake up call. Heerlijk toch dat opportunisme in het voetbal.![]()
ik ook, de vraag is of ze er bij Lille nog zin in hebben.quote:Op maandag 9 december 2019 09:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik heb ze tegen Everton gezien, die waren ook niet best.![]()
maar zoals JR stelt, je heb wel een begin gezet om het seizoen te verneuken in een week.quote:Op maandag 9 december 2019 09:04 schreef Simmertje het volgende:
Win je morgen dan was Willem II de perfecte wake up call. Heerlijk toch dat opportunisme in het voetbal.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zo ging het vorig seizoen natuurlijk wel steeds.quote:Op maandag 9 december 2019 08:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
na zo'n wedstrijd ben ik er ook bang voor. al kan het zomaar zijn dat ze dan juist weer en pannen van het dak spelen.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
in de competitie doen ze het ook niet best, door de achterban is dit wel een wedstrijd denk ik. hoop dat Lille het daar nog voor doet.quote:Op maandag 9 december 2019 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook, de vraag is of ze er bij Lille nog zin in hebben.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik geloof daar nooit zo in, ook al had je met 5-0 van Willem II gewonnen wakker zijn ze sowieso morgen, het kan echt nog wel fout gaan maar aan de inzet zal het niet liggen.quote:Op maandag 9 december 2019 09:04 schreef Simmertje het volgende:
Win je morgen dan was Willem II de perfecte wake up call. Heerlijk toch dat opportunisme in het voetbal.![]()
Vorig jaar verloor je van real, feyenoord (6-2!) en Heracles in 1 periode. Laten we nou niet in paniek raken voor niets. Met Promes en Neres geblesseerd heb je natuurlijk wel behoorlijk wat kracht ingeleverd. Maar die gaan ook gewoon weer terugkeren. Morgen volle bal en knallen met ze allenquote:Op maandag 9 december 2019 09:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
maar zoals JR stelt, je heb wel een begin gezet om het seizoen te verneuken in een week.![]()
Gaat heus wel goed komen, tuurlijk is het een aderlating nu je Promes en Neres mist en evt Onana. Maar dan nog moet je dit kunnen overleven.
Mazraoui - Veltman - Blind - Tagliafico
Alvarez - Martinez
Ziyech - Donny - Lang
Tadic![]()
daarom en het seizoen verpesten, hoe dan? Er wordt snel vergeten dat CL halen al een heel ding was, overwintering is al zeker al baal ik uiteraard ook als het EL ipv CL wordt.quote:Op maandag 9 december 2019 09:12 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Vorig jaar verloor je van real, feyenoord (6-2!) en Heracles in 1 periode. Laten we nou niet in paniek raken voor niets. Met Promes en Neres geblesseerd heb je natuurlijk wel behoorlijk wat kracht ingeleverd. Maar die gaan ook gewoon weer terugkeren. Morgen volle bal en knallen met ze allen![]()
Geen keeper opstellen genotquote:Op maandag 9 december 2019 09:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat heus wel goed komen, tuurlijk is het een aderlating nu je Promes en Neres mist en evt Onana. Maar dan nog moet je dit kunnen overleven.
Mazraoui - Veltman - Blind - Tagliafico
Alvarez - Martinez
Ziyech - Donny - Lang
Tadic![]()
Die waren zaterdag wel akelig efficiënt moet ik zeggen.quote:Op maandag 9 december 2019 09:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Valencia mist toch alles lol![]()
Hoi Valentijnquote:Op maandag 9 december 2019 09:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Valencia mist toch alles lolLege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Maar kregen er ook weer twee tegen. Het zijn twee instabiele verdedigingen tegen elkaar. Zaak dus dat Ziyech, Tadic en vd Beek hun vorm vinden. En hopen op Promesquote:Op maandag 9 december 2019 10:21 schreef franske19 het volgende:
[..]
Die waren zaterdag wel akelig efficiënt moet ik zeggen.![]()
![]()
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=364103
Het is nog maar de vraag of André Onana in actie kan komen tijdens de beslissende groepswedstrijd van Ajax in de Champions League tegen Valencia. De sluitpost van de Amsterdammers kampt met een hamstringblessure. Het Algemeen Dagblad schrijft dat Onana en Quincy Promes maandag op de training aan een ‘uitgebreide test’ worden onderworpen, waarna een beslissing moet worden genomen over hun inzetbaarheid.
Het zal dan ook duidelijk worden of Promes in actie kan komen in het treffen met Valencia. De vleugelaanvaller moest de wedstrijd tegen Willem II aan zich voorbij laten gaan wegens een spierblessure, maar Ten Hag sprak de hoop uit dat hij weer van de partij zou zijn bij het beslissende Champions League-duel. Het Algemeen Dagblad weet tegelijkertijd te melden dat Daley Blind ‘fit’ is en ‘gewoon’ kan spelen.![]()
Bron?quote:Op maandag 9 december 2019 10:32 schreef Themeparktommy het volgende:
Promes én Onana zijn er morgen gewoon bij. Net als Cillessen bij Valencia.![]()
Mijn intuïtiequote:Vaak worden dit soort dingen vlak voor een belangrijke wedstrijd gemeld, vaak valt het ook reuze mee en spelen ze gewoon.
![]()
Hou op met Siem de Jong hoor, dat moet echt een keer klaar zijn. Ben een groot fan van ten Hag, maar die Siem de Jong wissel wordt irritant.![]()
Ten Hag is conservatief (zoals iedereen bij de KNVB cursus). Hij durft Traore/Brobbey niet na 40 minuten te brengen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 9 december 2019 11:20 schreef Simmertje het volgende:
Hou op met Siem de Jong hoor, dat moet echt een keer klaar zijn. Ben een groot fan van ten Hag, maar die Siem de Jong wissel wordt irritant.![]()
Dan koop ik een Siem shirt.quote:Op maandag 9 december 2019 11:19 schreef Poepz0r het volgende:
Siem de Jong met de winnende morgen...
Nee dat kan nietEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Stinkboer die Ten Hagquote:Op maandag 9 december 2019 11:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ten Hag is conservatief (zoals iedereen bij de KNVB cursus). Hij durft Traore/Brobbey niet na 40 minuten te brengen bijvoorbeeld.Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
Ik vind dat de laatste maanden hij sneller durft te wisselen.quote:Op maandag 9 december 2019 11:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ten Hag is conservatief (zoals iedereen bij de KNVB cursus). Hij durft Traore/Brobbey niet na 40 minuten te brengen bijvoorbeeld.
Minder van die kansloze 2 minuten wissels. Nog steeds wel iedere keer dezelfde wissels.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oneens. Enkel omdat hij niet anders kan, bijvoorbeeld door blessures.quote:Op maandag 9 december 2019 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind dat de laatste maanden hij sneller durft te wisselen.
Minder van die kansloze 2 minuten wissels. Nog steeds wel iedere keer dezelfde wissels.![]()
omdat die dat misschien nog niet aankunnen, ik ben ook niet pro Siem of zo en ik vond het tactisch tegen W2 niet geweldig maar ik heb niet het idee dat 1 van die 2 inbrengen de sleutel is, sowieso voetbalt Ajax met Tadic in de spits lekkerder.quote:Op maandag 9 december 2019 11:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ten Hag is conservatief (zoals iedereen bij de KNVB cursus). Hij durft Traore/Brobbey niet na 40 minuten te brengen bijvoorbeeld.![]()
Niet aankunnen drogreden. Stel ze op, laat ze zich bewijzen zoals Lang dat ook deed.quote:Op maandag 9 december 2019 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
omdat die dat misschien nog niet aankunnen, ik ben ook niet pro Siem of zo en ik vond het tactisch tegen W2 niet geweldig maar ik heb niet het idee dat 1 van die 2 inbrengen de sleutel is, sowieso voetbalt Ajax met Tadic in de spits lekkerder.![]()
quote:Op maandag 9 december 2019 11:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet aankunnen drogreden. Stel ze op, laat ze zich bewijzen zoals Lang dat ook deed.natuurlijk doen in de CL in een wedstrijd die om 25? miljoen gaat
![]()
10 miljoen. Je had die mannen ook tegen W2 eerder kunnen brengen.quote:Op maandag 9 december 2019 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]natuurlijk doen in de CL in een wedstrijd die om 25? miljoen gaat
![]()
Ten Hag kontsnuivers die hun God zien vallen
Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
ik vond het juist niet zo handig dat hij het voetbal uit de as haalde en dat heb je met deze jongens ookquote:Op maandag 9 december 2019 11:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
10 miljoen. Je had die mannen ook tegen W2 eerder kunnen brengen.![]()
ik weet niet jij snuift maar wie vond jij een goeie Ajaxtrainer dan?quote:Op maandag 9 december 2019 11:32 schreef standaard-viezerik het volgende:
Ten Hag kontsnuivers die hun God zien vallen![]()
De volgendequote:Op maandag 9 december 2019 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet jij snuift maar wie vond jij een goeie Ajaxtrainer dan?
Denken dat Ten Hag na Ajax een grote club zal coachenquote:
Hij had gewoon Huntelaar eruit moeten halen voor Marin/Gravenberch, kon Donny op 10 en Tadic in de spits.quote:Op maandag 9 december 2019 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vond het juist niet zo handig dat hij het voetbal uit de as haalde en dat heb je met deze jongens ook
Fucking Siem die vooral in de weg liep daar
Oh.![]()
Lang heb ik niet gezien tegen Willem 2. Tegen Twente was het voetballend ook niet geweldig maar viel die bal een paar keer goed.quote:Op maandag 9 december 2019 11:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet aankunnen drogreden. Stel ze op, laat ze zich bewijzen zoals Lang dat ook deed.![]()
Tegen Twente deed hij wat hij moest doen maar je kan niet van dat soort jochies verwachten dat ze het niveau optrekken als de vedettes zoals Tadic en Ziyech geen zin hebbenquote:Op maandag 9 december 2019 11:58 schreef franske19 het volgende:
[..]
Lang heb ik niet gezien tegen Willem 2. Tegen Twente was het voetballend ook niet geweldig maar viel die bal een paar keer goed.![]()
Ik ben overvallen door pessimisme. We zijn natuurlijk voor 5 punten genaaid door de UEFA tegen Chelsea en dat kon weleens niet vanwege Chelsea zijn maar vanwege Ajax. Dan moet je met een gemankeerde selectie op je tenen lopen tegen een goede ploeg om niet tegen rood of een penalty aan te lopen.
Ik vrees dat we Promes en Onana keihard nodig zullen hebben.Hij had natuurlijk Huntelaar niet op moeten stellen. Die speelt al heel lang kut, maar als hij dan weer 1 van de drie kansen op een presenteerblaadje maakt dan begint er weer lobby voor hem, dan wordt hem gevraagd hoe hij het toch voor elkaar krijgt om geen stennis te schoppen zoals op het EK van 2012.quote:Op maandag 9 december 2019 11:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had gewoon Huntelaar eruit moeten halen voor Marin/Gravenberch, kon Donny op 10 en Tadic in de spits.
Fucking Siem die vooral in de weg liep daarWees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
als ze Ajax hadden willen naaien was dat wel tegen PAOK gebeurd, wat een onzin allemaalquote:Op maandag 9 december 2019 12:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik ben overvallen door pessimisme. We zijn natuurlijk voor 5 punten genaaid door de UEFA tegen Chelsea en dat kon weleens niet vanwege Chelsea zijn maar vanwege Ajax. Dan moet je met een gemankeerde selectie op je tenen lopen tegen een goede ploeg om niet tegen rood of een penalty aan te lopen.
Ik vrees dat we Promes en Onana keihard nodig zullen hebben.
[..]
Hij had natuurlijk Huntelaar niet op moeten stellen. Die speelt al heel lang kut, maar als hij dan weer 1 van de drie kansen op een presenteerblaadje maakt dan begint er weer lobby voor hem, dan wordt hem gevraagd hoe hij het toch voor elkaar krijgt om geen stennis te schoppen zoals op het EK van 2012.![]()
quote:Op maandag 9 december 2019 12:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik ben overvallen door pessimisme. We zijn natuurlijk voor 5 punten genaaid door de UEFA tegen Chelsea en dat kon weleens niet vanwege Chelsea zijn maar vanwege Ajax. Dan moet je met een gemankeerde selectie op je tenen lopen tegen een goede ploeg om niet tegen rood of een penalty aan te lopen.![]()
![]()
Post van het jaar.quote:Op maandag 9 december 2019 11:20 schreef Simmertje het volgende:
Hou op met Siem de Jong hoor, dat moet echt een keer klaar zijn. Ben een groot fan van ten Hag, maar die Siem de Jong wissel wordt irritant.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Ik vond het geVAR tegen Chelsea bijzonder verdacht. Dat terwijl de UEFA werkt aan een gesloten CL-formule voor de rijkste clubs.quote:Op maandag 9 december 2019 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze Ajax hadden willen naaien was dat wel tegen PAOK gebeurd, wat een onzin allemaalWees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
viel allemaal wel mee, als je die vermeende overtreding op Blind niet ziet als een overtreding dan is het gewoon volgens de letter van de wet gelopen en dat buitenspel geval van Promes was toch al opgehelderd meen ik.quote:Op maandag 9 december 2019 12:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vond het geVAR tegen Chelsea bijzonder verdacht. Dat terwijl de UEFA werkt aan een gesloten CL-formule voor de rijkste clubs.![]()
Je bent hier iets op het spoor.quote:Op maandag 9 december 2019 12:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vond het geVAR tegen Chelsea bijzonder verdacht. Dat terwijl de UEFA werkt aan een gesloten CL-formule voor de rijkste clubs.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nee, dat ook niet.quote:Op maandag 9 december 2019 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
viel allemaal wel mee, als je die vermeende overtreding op Blind niet ziet als een overtreding dan is het gewoon volgens de letter van de wet gelopenVertel, dat heb ik gemist. Hoe kan je het beeld stilzetten op het verkeerde frame, en vervolgens een uitsnede maken waarop dat niet te zien is en dat als bewijs presenteren?quote:en dat buitenspel geval van Promes was toch al opgehelderd meen ik.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
wat niet?quote:Op maandag 9 december 2019 13:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, dat ook niet.
[..]
Vertel, dat heb ik gemist. Hoe kan je het beeld stilzetten op het verkeerde frame, en vervolgens een uitsnede maken waarop dat niet te zien is en dat als bewijs presenteren?![]()
Het was geen correcte beslissing omdat hij bij een 2e geel niet door had mogen laten spelen.quote:
Maar dat andere geval is veel interessanter. Hoe kon een beeld van het verkeerde moment als bewijs voor het buitenspel gebruikt worden? Dat is nou iets wat om opheldering vraagt en jij zegt dat het opgehelderd is.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
een user hier heeft dat al opgehelderd, dat buitenspelquote:Op maandag 9 december 2019 13:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het was geen correcte beslissing omdat hij bij een 2e geel niet door had mogen laten spelen.
Maar dat andere geval is veel interessanter. Hoe kon een beeld van het verkeerde moment als bewijs voor het buitenspel gebruikt worden? Dat is nou iets wat om opheldering vraagt en jij zegt dat het opgehelderd is.![]()
Ook dat werd al vrij snel ontkracht, dat is alleen in FIFA zo.quote:Op maandag 9 december 2019 13:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het was geen correcte beslissing omdat hij bij een 2e geel niet door had mogen laten spelen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dit. Laat dat calimero gejank lekker aan Eindhoven over.quote:Op maandag 9 december 2019 13:11 schreef GGMM het volgende:
Ik word altijd een beetje moe van dit soort gejank.
De munt valt de ene keer jouw kant op, en de andere keer niet. Deal ermee.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Die ontkrachting heb ik nog steeds niet gezien.quote:Op maandag 9 december 2019 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook dat werd al vrij snel ontkracht, dat is alleen in FIFA zo.![]()
Merk dat ik er steeds minder vertrouwen in krijg voor morgen. Het had gewoon na Lille beslist moeten zijn, dat gevoel had ik die avond zelf al. Dat ene klote moment bij Chelsea....
Niet dat mijn voorgevoel iets zegt verder overigens, zit er laatste 1,5 vaak naast, maar toch. Idee dat nederlaag morgen echt een periode zou afsluiten
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
mee eensquote:Op maandag 9 december 2019 13:14 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dit. Laat dat calimero gejank lekker aan Eindhoven over.
De munt valt de ene keer jouw kant op, en de andere keer niet. Deal ermee.![]()
Het hele seizoen verneuken in een week? Is dat niet wat overdreven? Het is niet uit te sluiten dat we na komende zondag gedeeld koploper zijn, maar dan lijkt het seizoen me toch nog niet verneukt?quote:Op maandag 9 december 2019 09:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
maar zoals JR stelt, je heb wel een begin gezet om het seizoen te verneuken in een week.![]()
Gewoon morgen 90 minuten lang tegen hartfalen aanhikken en met 0-0 overwinteren. Heb er nu al zin in.![]()
nu niet gaan lopen huilbalken over vermeende complotten mannen. Het kan niet altijd goed gaan.
Het wordt even spannend nu, en ergens een keer in het seizoen verlies je een potje (of misschien wel meer).proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Vertel, dat heb ik gemist.quote:Op maandag 9 december 2019 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
een user hier heeft dat al opgehelderd, dat buitenspelIk krijg niet alles mee, maar er is ook vooral heel snel berusting in de categorie het was zo'n leuke wedstrijd of Ajax had zelf beter moeten spelen, en de ene keer zit het mee de andere keer zit het tegen. Ik vind het raar dat een reeks beslissingen allemaal sterk in het nadeel van Ajax uitvallen en tot twee keer rood leiden. Het zijn van die unieke beslissingen die eigenlijk nooit voorkomen, ik ga echt niet zeuren over een keer hands wel of niet beoordeeld.quote:Op maandag 9 december 2019 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook dat werd al vrij snel ontkracht, dat is alleen in FIFA zo.
Bij dat buitenspel vond ik het ook een bijzonderere onregelmatigheid. Misschien heb ik het laatste nieuws in die zaak gemist, maar hoe kan het dat we het beeld van het verkeerde moment als bewijs voorgeschoteld krijgen?Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
geen zin om dat weer op te zoeken maar het was duidelijk genoegquote:Op maandag 9 december 2019 13:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vertel, dat heb ik gemist.
[..]
Ik krijg niet alles mee, maar er is ook vooral heel snel berusting in de categorie het was zo'n leuke wedstrijd of Ajax had zelf beter moeten spelen, en de ene keer zit het mee de andere keer zit het tegen. Ik vind het raar dat een reeks beslissingen allemaal sterk in het nadeel van Ajax uitvallen en tot twee keer rood leiden. Het zijn van die unieke beslissingen die eigenlijk nooit voorkomen, ik ga echt niet zeuren over een keer hands wel of niet beoordeeld.
Bij dat buitenspel vond ik het ook een bijzonderere onregelmatigheid. Misschien heb ik het laatste nieuws in die zaak gemist, maar hoe kan het dat we het beeld van het verkeerde moment als bewijs voorgeschoteld krijgen?![]()
twitter:VI_nl twitterde op maandag 09-12-2019 om 13:41:31De doelman van Valencia ontbreekt in de selectie voor het Champions League-duel. https://t.co/GvkfE8xUDN reageer retweet
![]()
Het kan inderdaad niet altijd de juiste kant opvallen. Soms verlies je. Daarnaast speelt Ajax, ondanks afgelopen vrijdag, gewoon een dijk van een seizoen. De eerste keer dit jaar dat je terecht verliest. De eerste keer dat bijvoorbeeld PSV punten inloopt in 16 speelronden.
Ik vind echt dat we een erg goed seizoen draaien. Enige minpunt: AZ doet dat ook. En die zitten nu in een flow en vorm waarin ik ze niet niet meer zo snel tegen een nederlaag zie aanlopen zoals thuis tegen Heerenveen.
Ja, afgelopen vrijdag was uit en onverwacht, met een gebrek aan inspiratie, beleving en rare wissels. Maar praat jezelf in godsnaam niks aan.![]()
waarom is het een minpunt dat AZ goed draait, wees blij en wordt tijd dat die ook serieus genomen worden, ik heb toch een beetje het idee dat er alleen naar PSV gekeken wordt en daar haal je geen motivatie uit.quote:Op maandag 9 december 2019 13:45 schreef Fargo het volgende:
Het kan inderdaad niet altijd de juiste kant opvallen. Soms verlies je. Daarnaast speelt Ajax, ondanks afgelopen vrijdag, gewoon een dijk van een seizoen. De eerste keer dit jaar dat je terecht verliest. De eerste keer dat bijvoorbeeld PSV punten inloopt in 16 speelronden.
Ik vind echt dat we een erg goed seizoen draaien. Enige minpunt: AZ doet dat ook. En die zitten nu in een flow en vorm waarin ik ze niet niet meer zo snel tegen een nederlaag zie aanlopen zoals thuis tegen Heerenveen.
Ja, afgelopen vrijdag was uit en onverwacht, met een gebrek aan inspiratie, beleving en rare wissels. Maar praat jezelf in godsnaam niks aan.![]()
Vantevoren werd toch ook alleen naar PSV gekeken? Ik bedoel, als AZ 5 punten minder had gehad na 16 speelronden dan had niemand zitten zweten na een onverwachte thuisnederlaag tegen een goed draaiende nummer 4 van de competitie.quote:Op maandag 9 december 2019 13:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom is het een minpunt dat AZ goed draait, wees blij en wordt tijd dat die ook serieus genomen worden, ik heb toch een beetje het idee dat er alleen naar PSV gekeken wordt en daar haal je geen motivatie uit.![]()
En AZ neem ik al jaren serieus. Maar vorig jaar werden ze vierde en dat bleek ook echt het hoogst haalbare. Niemand had verwacht dat ze nu los zouden staan van PSV en aankomende zondag de kans krijgen om gedeeld koploper te worden. Vanuit het oogpunt van Ajax' titelaspiraties vind ik het jammer dat ze zo goed presteren ja. Had toch liever een ruimere voorsprong gehad nu. Wat niet wegneemt dat ik niet zenuwachtig word als we zondag verliezen.![]()
Raar dat ik dat dan helemaal gemist heb, terwijl ik wel een heleboel reacties in de categorie 'soms heb je ze mee, soms tegen' 'Ajax speelde gewoon niet goed' wel heb meegekregen.quote:Op maandag 9 december 2019 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen zin om dat weer op te zoeken maar het was duidelijk genoegWees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
het gaat mij meer om morgen, tegen zo'n ploeg is het ook volle sterkte lastig en als je dan een paar belangrijke mensen mist is het nog lastiger.quote:Op maandag 9 december 2019 13:54 schreef Fargo het volgende:
[..]
Vantevoren werd toch ook alleen naar PSV gekeken? Ik bedoel, als AZ 5 punten minder had gehad na 16 speelronden dan had niemand zitten zweten na een onverwachte thuisnederlaag tegen een goed draaiende nummer 4 van de competitie.
Mocht je tegen AZ verliezen dan maak je het toch nog onnodig spannend in de competitie maar verwacht toch wel dat Ajax daar aan het langste eind trekt.![]()
was met foto's en lijnenquote:Op maandag 9 december 2019 14:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Raar dat ik dat dan helemaal gemist heb, terwijl ik wel een heleboel reacties in de categorie 'soms heb je ze mee, soms tegen' 'Ajax speelde gewoon niet goed' wel heb meegekregen.maar goed die topics gaan hier zo snel en ik weet niet meer precies wanneer het was
![]()
Dat weet ik, maar de still die de VAR naar buiten bracht was van het moment dat de bal al twee meter onderweg was.quote:Op maandag 9 december 2019 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
was met foto's en lijnenmaar goed die topics gaan hier zo snel en ik weet niet meer precies wanneer het was
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Misschien neem jij AZ wel serieus maar ik heb niet de indruk dat de spelers dat doen, er is sinds PSV is afgehaakt toch een soort van "we redden het zo ook wel" mentaliteit ontstaan in de competitie en dat was ook meestal nog zo ook.quote:Op maandag 9 december 2019 14:01 schreef Fargo het volgende:
En AZ neem ik al jaren serieus. Maar vorig jaar werden ze vierde en dat bleek ook echt het hoogst haalbare. Niemand had verwacht dat ze nu los zouden staan van PSV en aankomende zondag de kans krijgen om gedeeld koploper te worden. Vanuit het oogpunt van Ajax' titelaspiraties vind ik het jammer dat ze zo goed presteren ja. Had toch liever een ruimere voorsprong gehad nu. Wat niet wegneemt dat ik niet zenuwachtig word als we zondag verliezen.![]()
![]()
ja de officiële maar deze user had de beelden op het juiste moment stilgezet en de lijnen getrokken, was overtuigend genoegquote:Op maandag 9 december 2019 14:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar de still die de VAR naar buiten bracht was van het moment dat de bal al twee meter onderweg was.(voor mij iig)
![]()
Morgen wordt zeker lastig. Ben heel benieuwd hoe het met de blessuregevallen staat. Dat kan het wel een beetje maken of breken.quote:Op maandag 9 december 2019 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
het gaat mij meer om morgen, tegen zo'n ploeg is het ook volle sterkte lastig en als je dan een paar belangrijke mensen mist is het nog lastiger.
Mocht je tegen AZ verliezen dan maak je het toch nog onnodig spannend in de competitie maar verwacht toch wel dat Ajax daar aan het langste eind trekt.![]()
En jij en ik denken eigenlijk dat het ook nu nog goedkomt. Maar met mijn AZ opmerking wilde ik eigenlijk alleen duidelijk maken dat ik liever had gehad dat een nederlaag aankomende zondag nog geen klamme billen had opgeleverd.quote:Op maandag 9 december 2019 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien neem jij AZ wel serieus maar ik heb niet de indruk dat de spelers dat doen, er is sinds PSV is afgehaakt toch een soort van "we redden het zo ook wel" mentaliteit ontstaan in de competitie en dat was ook meestal nog zo ook.![]()
quote:Op maandag 9 december 2019 10:32 schreef Themeparktommy het volgende:
Promes én Onana zijn er morgen gewoon bij. Net als Cillessen bij Valencia.Lekkere intuïtie heb jijquote:Op maandag 9 december 2019 13:44 schreef GGMM het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op maandag 09-12-2019 om 13:41:31De doelman van Valencia ontbreekt in de selectie voor het Champions League-duel. https://t.co/GvkfE8xUDN reageer retweet
![]()
Slecht nieuws voor Ajax dus.quote:Op maandag 9 december 2019 13:44 schreef GGMM het volgende:
![]()
Ik heb de topics van de na de westrijd nog even snel gescand, maar ik kan niet zeggen dat het opgehelderd is, met name niet hoe de VAR een beeld van het verkeerde moment als bewijs kan presenteren. Wel veel reacties in de categorie 'ik weiger te geloven dat...' het zit ook weleens mee' en 'het zal wel kloppen'.quote:Op maandag 9 december 2019 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja de officiële maar deze user had de beelden op het juiste moment stilgezet en de lijnen getrokken, was overtuigend genoeg(voor mij iig)
Ik snap dat het een oncomfortabele gedachte is, zeker als je in het algemeen graag CL kijkt (ik ben al lang verzadigd) maar ik heb teveel gezien van zowel de Fifa als de UEFA om de voetbalautoriteiten te vertrouwen. Dat maakt niet alles verdacht, maar unieke beslissingen en allemaal één kant op wel. Het zou mij dan ook niks verbazen als we morgen weer op een naaistreek getrakteerd worden.
In ieder geval vond Marcel Desailly het een duidelijke fout en die ging het aankaarten bij de fifa. Ik vind het vooral een heel rare fout om per ongeluk te maken.
[ Bericht 23% gewijzigd door Weltschmerz op 09-12-2019 14:44:32 ]Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Dat Ajax in de 86' de 1-2 om de oren krijgt, maar Lille in de 90' minuut de 2-2 scoort.quote:Op maandag 9 december 2019 13:31 schreef Twiitch het volgende:
Gewoon morgen 90 minuten lang tegen hartfalen aanhikken en met 0-0 overwinteren. Heb er nu al zin in.
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
En dan door de adrenaline pas om 3:00 kunnen slapenquote:Op maandag 9 december 2019 14:42 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Dat Ajax in de 86' de 1-2 om de oren krijgt, maar Lille in de 90' minuut de 2-2 scoort.
![]()
![]()
![]()
Lille speelt om 19uur dus we weten van te voren wat er nodig isquote:Op maandag 9 december 2019 14:42 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Dat Ajax in de 86' de 1-2 om de oren krijgt, maar Lille in de 90' minuut de 2-2 scoort.
![]()
Ben jij goeie maatjes met @Durmada?quote:Op maandag 9 december 2019 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lille speelt om 19uur dus we weten van te voren wat er nodig is![]()
nee hoezo?quote:Op maandag 9 december 2019 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben jij goeie maatjes met @:Durmada?![]()
Dat dacht ik vorig jaar tijdens de rust tegen de Spurs ookquote:Op maandag 9 december 2019 14:45 schreef Themeparktommy het volgende:
Gewoon na 20 minuten met 3-0 voorstaan.. niets aan de hand
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Wat voor performance index is dit? Seks performance? Jeu de boule performance? Kan in ieder geval niets met voetbal te maken hebben lijkt me.quote:Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
nee maar ik doel meer op Valencia en je iets minder op de "voorsprong"in de ED op AZquote:Op maandag 9 december 2019 09:12 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Vorig jaar verloor je van real, feyenoord (6-2!) en Heracles in 1 periode. Laten we nou niet in paniek raken voor niets. Met Promes en Neres geblesseerd heb je natuurlijk wel behoorlijk wat kracht ingeleverd. Maar die gaan ook gewoon weer terugkeren. Morgen volle bal en knallen met ze allenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Haten op veltgod
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het is vooral dat het moraal/ de motivatie morgen een serieuze knauw kan krijgen als je niet de CL-overwintering binnen tikt... dan zullen sommige koppies toch meer met andere zaken zoals toekomstige transfers bezig gaan, misschien zelfs al in de winterperiode.
Vorig jaar had iedereen het vooruitzicht op dat tweeluik in Madrid wat voor rust en een boost zorgde, een EL-traject spreekt nu toch wat minder tot de verbeelding allemaal...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het is gewoon echt een belangrijke pot morgen, sportief, financieel en ook qua aanzien. In principe heb je ook weer het langdurige doel gehaald, namelijk de beste 16 van Europa.![]()
twitter:wytsevdgoot twitterde op maandag 09-12-2019 om 15:24:26❌Geen Quincy Promes morgen #ajaval reageer retweet
![]()
fuckquote:Op maandag 9 december 2019 15:26 schreef Bolasie het volgende:
twitter:wytsevdgoot twitterde op maandag 09-12-2019 om 15:24:26❌Geen Quincy Promes morgen #ajaval reageer retweet
![]()
jammerquote:Op maandag 9 december 2019 15:26 schreef Bolasie het volgende:
![]()
twitter:AFCAjax twitterde op maandag 09-12-2019 om 15:27:06Unfortunately @QPromes is not available for the game against Valencia. #UCL #ajaval https://t.co/QapQEBhUJ0 reageer retweet
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Yup maar daarmee hopelijk wel ruimte voor Alvarez in de ploeg...quote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Lijkt mij beter ja en dan helaas weer even terug naar Martinez en Alvarez op het middenveld. Maar het scorende vermogen van donny heb je nu nodig op 10.![]()
Zijn die Traore of Brobbey niks voor op de vleugel?Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Neen.quote:Op maandag 9 december 2019 15:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Zijn die Traore of Brobbey niks voor op de vleugel?![]()
Iemand heeft mij ooit verteld dat die Traore een geweldig groot talent is die zeker weten een grote speler wordt.
Is het al tijd om terug te zoeken wie dat was, zodat ik hem belachelijk kan maken?![]()
Jammer, ik ken ze verder niet maar soms heb je dat een jonge speler prima zo'n positie invult zonder daar nou echt een toekomst te hebben.quote:Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Beide echte spitsenquote:Op maandag 9 december 2019 15:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jammer, ik ken ze verder niet maar soms heb je dat een jonge speler prima zo'n positie invult zonder daar nou echt een toekomst te hebben.Traore volgend jaar in Ajax 1.quote:Op maandag 9 december 2019 15:50 schreef GGMM het volgende:
Iemand heeft mij ooit verteld dat die Traore een geweldig groot talent is die zeker weten een grote speler wordt.
Is het al tijd om terug te zoeken wie dat was, zodat ik hem belachelijk kan maken?![]()
![]()
Prima speler, maar Traore is veel meer een spits en geen buitenspeler.quote:Op maandag 9 december 2019 15:50 schreef GGMM het volgende:
Jij kan maar beter oppassen met het inschatten van potentie van spelers/trainers/technisch directeuren.quote:Op maandag 9 december 2019 15:50 schreef GGMM het volgende:
Is het al tijd om terug te zoeken wie dat was, zodat ik hem belachelijk kan maken?Oh.![]()
Dan weet je zeker dat je de wedstrijd met 10 man eindigt.quote:Op maandag 9 december 2019 15:52 schreef Simmertje het volgende:
Overigens zou ik op rechts met Mazraoui beginnen en niet met Dest, veel te onzeker nog.![]()
beetje lood om oud ijzer die 2quote:Op maandag 9 december 2019 15:53 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat je de wedstrijd met 10 man eindigt.![]()
Misschien wordt het naast mijn "Analisten die er naast zaten"-topic ook tijd voor een "FOK!kers die er naast zaten"-topic.quote:Op maandag 9 december 2019 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kan maar beter oppassen met het inschatten van potentie van spelers/trainers/technisch directeuren.![]()
![]()
Heeft @onlogisch nog geen eigen topic danquote:Op maandag 9 december 2019 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien wordt het naast mijn "Analisten die er naast zaten"-topic ook tijd voor een "FOK!kers die er naast zaten"-topic.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik vind ze allebei de laatste weken bijzonder onzeker spelen. Dest tegen Willem 2, maar Mazraoui ook tegen Lille. Daarvoor was het allemaal ook niet van harte..quote:Op maandag 9 december 2019 15:52 schreef Simmertje het volgende:
Overigens zou ik op rechts met Mazraoui beginnen en niet met Dest, veel te onzeker nog.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Dat wordt een lange reeks dan.quote:Op maandag 9 december 2019 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien wordt het naast mijn "Analisten die er naast zaten"-topic ook tijd voor een "FOK!kers die er naast zaten"-topic.Oh.![]()
Fokkers die het altijd goed hebben kan je niet openenquote:Op maandag 9 december 2019 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wordt een lange reeks dan.![]()
Ziyech.Komt.Niet.quote:Op maandag 9 december 2019 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien wordt het naast mijn "Analisten die er naast zaten"-topic ook tijd voor een "FOK!kers die er naast zaten"-topic.![]()
Je gaat er qua scorend vermogen niet op achteruit en het lijkt verdedigend wat stabieler, feitelijk hoef je morgen maar één taak te verrichten: geen tegendoelpunt krijgenquote:Op maandag 9 december 2019 15:45 schreef Simmertje het volgende:
Lijkt mij beter ja en dan helaas weer even terug naar Martinez en Alvarez op het middenveld. Maar het scorende vermogen van donny heb je nu nodig op 10.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
of beter gezegd, minimaal net zoveel scoren als Valenciaquote:Op maandag 9 december 2019 16:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je gaat er qua scorend vermogen niet op achteruit en het lijkt verdedigend wat stabieler, feitelijk hoef je morgen maar één taak te verrichten: geen tegendoelpunt krijgenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Serieus nu angst voor een wedstrijd tegen Valencia omdat er een keer ongelukkig verloren is van Willem II?blablablabla![]()
In het PSV-topic wordt alweer gesproken over het kampioenschap.quote:Op maandag 9 december 2019 16:24 schreef Elan het volgende:
Serieus nu angst voor een wedstrijd tegen Valencia omdat er een keer ongelukkig verloren is van Willem II?![]()
![]()
Dan heb je het ook wel over het dommenhoekje.quote:Op maandag 9 december 2019 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het PSV-topic wordt alweer gesproken over het kampioenschap.blablablabla![]()
Zou mooi zijn als ze echt weer hoop zouden krijgenquote:Op maandag 9 december 2019 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het PSV-topic wordt alweer gesproken over het kampioenschap.![]()
![]()
Volgens mij had themeparktommy een afbeelsing laten zien waarop te zienwas dat het buitenspel was. Dit was alleen de 2e wedstrijd bij dat twijfelgeval.quote:Op maandag 9 december 2019 14:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik heb de topics van de na de westrijd nog even snel gescand, maar ik kan niet zeggen dat het opgehelderd is, met name niet hoe de VAR een beeld van het verkeerde moment als bewijs kan presenteren. Wel veel reacties in de categorie 'ik weiger te geloven dat...' het zit ook weleens mee' en 'het zal wel kloppen'.
Ik snap dat het een oncomfortabele gedachte is, zeker als je in het algemeen graag CL kijkt (ik ben al lang verzadigd) maar ik heb teveel gezien van zowel de Fifa als de UEFA om de voetbalautoriteiten te vertrouwen. Dat maakt niet alles verdacht, maar unieke beslissingen en allemaal één kant op wel. Het zou mij dan ook niks verbazen als we morgen weer op een naaistreek getrakteerd worden.
In ieder geval vond Marcel Desailly het een duidelijke fout en die ging het aankaarten bij de fifa. Ik vind het vooral een heel rare fout om per ongeluk te maken.
De 1e wedstrijd waren er tijdens de wedstrijd verkeerde beelden gebruikt. Maar naderhand heeft de uefa de goede beelden naar buiten gebracht waarop het ook buitenspel was.
Het enige wat niet klopte was de overtreding op Blind die iedereen had kunnen missen en het voordeel geven na de 2e geel van Blind.
@Caland hier is geen opheldering over geweest dat dit alleen in FIFA of zo is. Dat kan ook niet want het staat duidelijk in de regels.
Klaar. Geen complot, gewoon pech.![]()
Het was ook voor Willem II al een dubbeltje op zijn kant voor mijn gevoel, ook omdat we vaak kwetsbaarder zijn in CL-thuiswedstrijden dan uit... een tikkie tegen Willem II thuis helpt dan niet mee.quote:Op maandag 9 december 2019 16:24 schreef Elan het volgende:
Serieus nu angst voor een wedstrijd tegen Valencia omdat er een keer ongelukkig verloren is van Willem II?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Correct. Deze beelden heb ik niets mee gedaan.quote:Op maandag 9 december 2019 16:37 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Volgens mij had themeparktommy een afbeelsing laten zien waarop te zienwas dat het buitenspel was. Dit was alleen de 2e wedstrijd bij dat twijfelgeval.
De 1e wedstrijd waren er tijdens de wedstrijd verkeerde beelden gebruikt. Maar naderhand heeft de uefa de goede beelden naar buiten gebracht waarop het ook buitenspel was.
Het enige wat niet klopte was de overtreding op Blind die iedereen had kunnen missen en het voordeel geven na de 2e geel van Blind.
@:Caland hier is geen opheldering over geweest dat dit alleen in FIFA of zo is. Dat kan ook niet want het staat duidelijk in de regels.
Klaar. Geen complot, gewoon pech.
Bij mij ging het om vermeend buitenspel van de Chelsea goal (de 1e of 2e). Die was met een paar millimeter onside
[ Bericht 4% gewijzigd door Themeparktommy op 09-12-2019 16:47:50 ]![]()
Even rustig de tijd genomen voor een goede Photoshopquote:Op maandag 9 december 2019 16:37 schreef ITs_relative het volgende:
Maar naderhand heeft de uefa de goede beelden naar buiten gebracht waarop het ook buitenspel was.![]()
![]()
Die mogen blij zijn als ze zich plaatsen voor de voorrondes CLquote:Op maandag 9 december 2019 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het PSV-topic wordt alweer gesproken over het kampioenschap.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Persconferentie niet gezien. Gaat Ten Hag zijn elftal omgooien om voorhoede Ziyech - Tadic- Lang te krijgen, of is de kans groter dat hij het middenveld Martinez - vd Beek en Ziyech in de punt laat staan?
Ik ga er even vanuit dat Huntelaar in ieder geval niet in de basis begint.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Ik mag hopen dat hij gewoon voor de CL-variant kiest, dus met Tadic in de spits.quote:Op maandag 9 december 2019 18:10 schreef PeeJie_ het volgende:
Persconferentie niet gezien. Gaat Ten Hag zijn elftal omgooien om voorhoede Ziyech - Tadic- Lang te krijgen, of is de kans groter dat hij het middenveld Martinez - vd Beek en Ziyech in de punt laat staan?
Ik ga er even vanuit dat Huntelaar in ieder geval niet in de basis begint.
Dan maar Alvarez-Martinez als blok, al was dat nou ook weer niet heel dramatisch.![]()
@Gutanothquote:Op maandag 9 december 2019 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het PSV-topic wordt alweer gesproken over het kampioenschap.What can change the nature of a man?![]()
Even opgezocht nogquote:Op maandag 9 december 2019 16:37 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Volgens mij had themeparktommy een afbeelsing laten zien waarop te zienwas dat het buitenspel was. Dit was alleen de 2e wedstrijd bij dat twijfelgeval.
@:Caland hier is geen opheldering over geweest dat dit alleen in FIFA of zo is. Dat kan ook niet want het staat duidelijk in de regels.
Klaar. Geen complot, gewoon pech.
Direct na de situatie ontstond er een doelpogingVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Met deze opstelling, buiten Lang voor Promes, ontzettend overtuigend met 0-3 van Valencia gewonnen dus dat komt goed.quote:Op maandag 9 december 2019 18:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat hij gewoon voor de CL-variant kiest, dus met Tadic in de spits.
Dan maar Alvarez-Martinez als blok, al was dat nou ook weer niet heel dramatisch.![]()
Gun die speler ook even tijd om zich aan te passen. Die komt er echt wel aan.quote:Op maandag 9 december 2019 19:09 schreef Simmertje het volgende:
En zo'n Alvarez mag het ook weleens laten zien, je hebt verdomme 15 miljoen gekost.![]()
Sulejmani ruim 16. Wat is je punt? Zit hier ook nog maar net een paar maanden man. Iets rustiger mag wel.quote:Op maandag 9 december 2019 19:09 schreef Simmertje het volgende:
En zo'n Alvarez mag het ook weleens laten zien, je hebt verdomme 15 miljoen gekost."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
obvious goal-scoring oppurtunity..... Waar hebben we dat nog meer gehoord?quote:Op maandag 9 december 2019 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Even opgezocht nog
[ afbeelding ]
Direct na de situatie ontstond er een doelpoging
In relatie met de in de volksmond genoemde "Doorgebroken speler" is dat de reden waarom een speler rood krijgt. Ontnemen van een scoringskans.
Check onderstaande post met afbeelding om te zien dat het dat duidelijk niet was.
VBL / AFC AJAX #3380: Knotsgek
[ Bericht 4% gewijzigd door ITs_relative op 09-12-2019 19:41:40 ]![]()
Cillessen dus niet onder de lat bij Valencia. Iemand enig idee hoe goed die tweede keeper is?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Ik snap niet hoe je de verkeerde beelden kunt gebruiken. Ik snap niet hoe je dan die verkeerde beelden naar buiten kunt brengen met het 'verkeerde' stukje er niet bij, dan heb je immers dat beeld niet gebruikt. En ik snap ook niet hoe je op basis van de verkeerde beelden tot de juiste conclusie kunt komen als het om millimeters gaat.quote:Op maandag 9 december 2019 16:37 schreef ITs_relative het volgende:
De 1e wedstrijd waren er tijdens de wedstrijd verkeerde beelden gebruikt. Maar naderhand heeft de uefa de goede beelden naar buiten gebracht waarop het ook buitenspel was.Dat zijn 2 fouten, penalty en 2e geel voor Veltman was ook dubieus. Alle fouten gaan één richting op en wel die van een extreme, unieke beslissing. Het niet geven van de penalty in de 1e wedstrijd was ook gewoon een fout ook al volgde de VAR wellicht de regels, en bij de goal is er met het bewijs gerommeld.quote:Het enige wat niet klopte was de overtreding op Blind die iedereen had kunnen missen en het voordeel geven na de 2e geel van Blind.
@:Caland hier is geen opheldering over geweest dat dit alleen in FIFA of zo is. Dat kan ook niet want het staat duidelijk in de regels.Tja. Ik zie dit soort pech nou nooit bij Barcelona of Real. Weleens dat soort geluk, best vaak als het spannend wordt eigenlijk. Eigenlijk zou er eens een onderzoeksjournalist naar 10 jaar van arbitrale beslissingen moeten kijken in wedstrijden waar het erom gaat, ik ben benieuwd of geluk en pech elkaar over zo'n lange periode uitmiddelen. Maar ja, degenen die de beelden hebben zitten aan wurgcontracten vast, waarin ze het prachtige Champions League feestje moeten vieren.quote:Klaar. Geen complot, gewoon pech.
Ik ben niet overtuigd, al geloof ik niet zozeer in complotten als wel om druk die gevoeld wordt om vooral geen fouten ten nadele van die ene partij te maken. Morgen hebben we de Fransman Dick Turpin, dat vond ik eerder een uitstekende scheidsrechter, ik ben benieuwd.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Je hebt toentertijd enkel de uitslag bekeken zeker?quote:Op maandag 9 december 2019 19:01 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Met deze opstelling, buiten Lang voor Promes, ontzettend overtuigend met 0-3 van Valencia gewonnen dus dat komt goed.![]()
![]()
Vast niet veel slechter/beter dan Cillessenquote:Op maandag 9 december 2019 19:51 schreef Zeroku het volgende:
Cillessen dus niet onder de lat bij Valencia. Iemand enig idee hoe goed die tweede keeper is?![]()
Ongeveer even goed dus?quote:Op maandag 9 december 2019 21:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vast niet veel slechter/beter dan CillessenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Nee, ik dacht dat mijn sarcasme wel overduidelijk was.quote:Op maandag 9 december 2019 21:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je hebt toentertijd enkel de uitslag bekeken zeker?![]()
Meer als voordeel voor de rijke clubs en spelers. Hoe vaak zie jij Messi en Ronaldo rood krijgen?quote:Op maandag 9 december 2019 13:14 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dit. Laat dat calimero gejank lekker aan Eindhoven over.
De munt valt de ene keer jouw kant op, en de andere keer niet. Deal ermee.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
valt nog best mee bij Ronaldo, 11 rode kaartenquote:Op maandag 9 december 2019 23:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Meer als voordeel voor de rijke clubs en spelers. Hoe vaak zie jij Messi en Ronaldo rood krijgen?![]()
En Messi is dan ook helemaal geen speler voor rode kaartenquote:Op maandag 9 december 2019 23:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
valt nog best mee bij Ronaldo, 11 rode kaartenGroot fan van User Wotte![]()
Hoe vaak zie jij ze overtredingen maken die roodwaardig zijn en ze vervolgens niet krijgen tov andere spelers?quote:Op maandag 9 december 2019 23:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Meer als voordeel voor de rijke clubs en spelers. Hoe vaak zie jij Messi en Ronaldo rood krijgen?Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Ik heb Ronaldo en Messi hele erge overtredingen zien doen ten opzichte van Blind die gelijk rood kreeg tegen Chelseaquote:Op dinsdag 10 december 2019 02:06 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Hoe vaak zie jij ze overtredingen maken die roodwaardig zijn en ze vervolgens niet krijgen tov andere spelers?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)-de-eerste-zijn.html
Vooral die laatste 2 alinea's in dat artikel bieden weinig hoop
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
nou Lille heeft de wedstrijd dus opgegeven..... lekker dan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je moet het op eigen kracht doenquote:Op dinsdag 10 december 2019 08:40 schreef mokkiemok het volgende:
nou Lille heeft de wedstrijd dus opgegeven..... lekker dan.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
maar toch had het lekker geweest om een kleine troef achter de hand te kunnen hebben.quote:Op dinsdag 10 december 2019 08:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet het op eigen kracht doen
ik heb Chelsea tegen Everton gezien, die waren niet best. en Lille zal toch wel een keertje het geluk wel mee hebben.
Maar je hebt gelijk, gewoon winnen dan maakt al het andere niet uit.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Chelsea lijkt inderdaad wel in een dipje te zitten, verloren ook al thuis van West Ham, maar tegen Lille gaan ze het echt wel reddenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
het is wel echt raar als je de wedstrijden van Lille gezien hebt, dat ze zo weinig hebben gescoord.quote:Op dinsdag 10 december 2019 08:46 schreef TheVulture het volgende:
Chelsea lijkt inderdaad wel in een dipje te zitten, verloren ook al thuis van West Ham, maar tegen Lille gaan ze het echt wel reddenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
enige voordeel is dat Lille en vooral de spelers dan zich nog wel willen laten zien tegen een PL ploeg maar verder gaat die wedstrijd voor hun dus nergens omquote:Op dinsdag 10 december 2019 08:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
het is wel echt raar als je de wedstrijden van Lille gezien hebt, dat ze zo weinig hebben gescoord.![]()
Ik las net dat Mitchell van de Gaag nu trainer van Jong Ajax is.
Mijn vraag is: Weet iemand waar Michael Reiziger naar toe gegaan is?![]()
assistent van TH?quote:Op dinsdag 10 december 2019 09:10 schreef Idisrom het volgende:
Mijn vraag is: Weet iemand waar Michael Reiziger naar toe gegaan is?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Trainer gaat ook spelers sparen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 08:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
enige voordeel is dat Lille en vooral de spelers dan zich nog wel willen laten zien tegen een PL ploeg maar verder gaat die wedstrijd voor hun dus nergens om![]()
Die jongen mag in ieder geval wat meer kansen krijgen dan een Siem de Jongquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Die traint nu de B2 van AC Milan.quote:Op dinsdag 10 december 2019 09:10 schreef Idisrom het volgende:
Mijn vraag is: Weet iemand waar Michael Reiziger naar toe gegaan is?![]()
Jeroen Elshoff
@JeroenElshoff
AZ-Ajax wordt zondag gespeeld in een vol stadion met publiek. Er is groen licht. #azaja![]()
zal wel anders spelen zijn in groen licht dan.quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:26 schreef maxi-mus het volgende:
Jeroen Elshoff
@:JeroenElshoff
AZ-Ajax wordt zondag gespeeld in een vol stadion met publiek. Er is groen licht. #azaja
hihaho.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Goede zaak.quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:26 schreef maxi-mus het volgende:
Jeroen Elshoff
AZ-Ajax wordt zondag gespeeld in een vol stadion met publiek. Er is groen licht. #azaja![]()
dat het maar een mooie wedstrijd mag worden, het dak gaat er af!quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:26 schreef maxi-mus het volgende:
Jeroen Elshoff
AZ-Ajax wordt zondag gespeeld in een vol stadion met publiek. Er is groen licht. #azajaFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Reiziger neemt de Schipholvluchten door naast Ten Hag op de bank.quote:Op dinsdag 10 december 2019 09:10 schreef Idisrom het volgende:
Mijn vraag is: Weet iemand waar Michael Reiziger naar toe gegaan is?
Wat de toegevoegde waarde daarvan is lezen we binnenkort op VI Pro.Oh.![]()
Van de Gaag natuurlijk volgend jaar gewoon trainert van 1."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
blijkbaar vindt hij betere deals dan Winterquote:Op dinsdag 10 december 2019 10:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Reiziger neemt de Schipholvluchten door naast Ten Hag op de bank.
Wat de toegevoegde waarde daarvan is lezen we binnenkort op VI Pro.![]()
Op zich lijkt me dat wel een trainer met een goede eigen visie op het spel... deed het bij Excelsior ook al prima met dat materiaalquote:Op dinsdag 10 december 2019 10:57 schreef Pumpalov het volgende:
Van de Gaag natuurlijk volgend jaar gewoon trainert van 1.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
En belangrijker : Kale kop met baard.quote:Op dinsdag 10 december 2019 11:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op zich lijkt me dat wel een trainer met een goede eigen visie op het spel... deed het bij Excelsior ook al prima met dat materiaal"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
bij NAC wat minderquote:Op dinsdag 10 december 2019 11:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op zich lijkt me dat wel een trainer met een goede eigen visie op het spel... deed het bij Excelsior ook al prima met dat materiaal![]()
Ja maar bij NAC kwam ie ook echt op een enorm kutmoment binnen met financiële problemen als ik het me goed herinner...quote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
dat lijkt mij ookquote:Op dinsdag 10 december 2019 11:35 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat het eerder Poulsen gaat worden hoor![]()
Ik geloof wel in VdG. Waarom zou het niet kunnen? Bij Ajax ook veel minder nieuwe spelers elk seizoen, dus meer vastigheid.quote:![]()
wat heeft dat met Ajax te makenquote:Op dinsdag 10 december 2019 11:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wil Kenneth Perez niet keer trainer worden?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Trainde de jeugd ooit toch?quote:Op dinsdag 10 december 2019 11:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wat heeft dat met Ajax te maken![]()
Denk dat ie wel goed zit in de studio bij FOX.quote:Op dinsdag 10 december 2019 11:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wil Kenneth Perez niet keer trainer worden?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
vooral veiligquote:Op dinsdag 10 december 2019 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Denk dat ie wel goed zit in de studio bij FOX.![]()
![]()
zolang hij niet Duits gaat praten.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik heb echt geen idee of hij het kan, liever niet nog een keer Marcel Keizer taferelenquote:Op dinsdag 10 december 2019 11:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik geloof wel in VdG. Waarom zou het niet kunnen? Bij Ajax ook veel minder nieuwe spelers elk seizoen, dus meer vastigheid.![]()
Gaat nog.quote:Op dinsdag 10 december 2019 11:35 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat het eerder Poulsen gaat worden hoor
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Te veel 'kankernegers' bij Ajax.quote:Op dinsdag 10 december 2019 11:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wil Kenneth Perez niet keer trainer worden?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Keizer was niet eens zo slecht eigenlijk. Maar je kan beter iemand pakken met goed track record. Alleen zijn er natuurlijk niet zo veel opties. VdG lijkt me in ieder geval serieuze optie. Of wordt Arne Slot ook al overwogen?quote:Op dinsdag 10 december 2019 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee of hij het kan, liever niet nog een keer Marcel Keizer taferelen![]()
als die Stengs(en misschien Wijndal en/of Boadu) meeneemt, prima.quote:Op dinsdag 10 december 2019 12:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik denk dat ze die beschaafde boer van AZ gaan halen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
vind het ook wel leuk om hem tegen Van Bommel te zien die dan bij Fortuna zitquote:Op dinsdag 10 december 2019 12:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ziet er ook wel iets meer uit als een Ajaxtrainer![]()
Bij dezen goed nieuws en slecht nieuws.
Het goede nieuws is dat ik heb gedroomd dat Ajax vanavond gaat winnen.
Het slechte nieuws is dat de meeste dromen bedrog zijn.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
Met hoeveel wonnen ze?quote:Op dinsdag 10 december 2019 12:18 schreef BB-King het volgende:
Bij dezen goed nieuws en slecht nieuws.
Het goede nieuws is dat ik heb gedroomd dat Ajax vanavond gaat winnen.
Het slechte nieuws is dat de meeste dromen bedrog zijn.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
0-3quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Veel positieve verhalen over hem ook toch.quote:Op dinsdag 10 december 2019 11:35 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat het eerder Poulsen gaat worden hoor![]()
Al is hij wel een beetje een jonge trainer dan lolquote:Op dinsdag 10 december 2019 12:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Veel positieve verhalen over hem ook toch.Groot fan van User Wotte![]()
helaas. ik ga het via de radio volgen weer. dodelijk spannend.quote:proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
het bleek de vorige wedstrijd te zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2019 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij was er bij in zijn droom?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dat doe ik nooit meer, dat is nog erger dan op tv man, wat een spanning. trek ik echt niet.quote:Op dinsdag 10 december 2019 12:51 schreef manny het volgende:
[..]
helaas. ik ga het via de radio volgen weer. dodelijk spannend.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik moet helaas werken, maar kan misschien nog net de laatste 20 minuten meepakken. Stiekem hoop ik dat het gewoon 3-0 staat dan ofzo
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
dat is echt een flatline voor mij als er iets gebeurt.quote:Op dinsdag 10 december 2019 13:05 schreef Simmertje het volgende:
Op de radio luisteren is echt een verschrikking ja.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Al heeft het ook wel zijn mooie momenten. 2,5 jaar geleden zat ik een paar weken in Australie en daar is het echt onmogelijk voetbal te volgen laat staan Ajax. Utrecht - Ajax met die gemiste strafschop van Schone en daarna zijn wereldgoal. Wel even vreemde blikken van de camping toen wij helemaal los gingen op een radio uitzending.![]()
Over het algemeen wel een stuk spannender dan de echte wedstrijd.quote:Op dinsdag 10 december 2019 13:05 schreef Simmertje het volgende:
Op de radio luisteren is echt een verschrikking ja.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Zondag makkelie by the wayFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dit boeit echt niemandquote:Op dinsdag 10 december 2019 13:03 schreef Drekkoning het volgende:
Ik moet helaas werken, maar kan misschien nog net de laatste 20 minuten meepakken. Stiekem hoop ik dat het gewoon 3-0 staat dan ofzoGroot fan van User Wotte![]()
dit vind ik erg interessant. ik zou graag meer willen weten over je werk en hoe je die laatste minuten gaat mee makenquote:Op dinsdag 10 december 2019 13:03 schreef Drekkoning het volgende:
Ik moet helaas werken, maar kan misschien nog net de laatste 20 minuten meepakken. Stiekem hoop ik dat het gewoon 3-0 staat dan ofzoFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik zit in de tram naar de stad en ga wat biertjes drinken. Daarna naar de arena en hoop dat ik de laatste 20 minuten nog mee ga krijgen.Groot fan van User Wotte![]()
dit boeit echt niemandquote:Op dinsdag 10 december 2019 13:54 schreef Tjacka het volgende:
Ik zit in de tram naar de stad en ga wat biertjes drinken. Daarna naar de arena en hoop dat ik de laatste 20 minuten nog mee ga krijgen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De Ligt actief in chat, is de ecte hoorquote:
Plantsoenendienstquote:Op dinsdag 10 december 2019 13:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dit vind ik erg interessant. ik zou graag meer willen weten over je werk en hoe je die laatste minuten gaat mee makenLege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Leuk juist om te lezen, voor mij alleen nog iets te vroeg, dan maak ik die hele pot niet bewust mee. Even kappertje pakken (wel op mijn best zijn vanavond) en dan uurtje of 5 richting stad.quote:Op dinsdag 10 december 2019 13:54 schreef Tjacka het volgende:
Ik zit in de tram naar de stad en ga wat biertjes drinken. Daarna naar de arena en hoop dat ik de laatste 20 minuten nog mee ga krijgen.
VAMOSSSS![]()
ik ga echt kapot van de spanning alquote:Op dinsdag 10 december 2019 14:06 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Leuk juist om te lezen, voor mij alleen nog iets te vroeg, dan maak ik die hele pot niet bewust mee. Even kappertje pakken (wel op mijn best zijn vanavond) en dan uurtje of 5 richting stad.
VAMOSSSSFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Eindelijk een beetje een "modern" scorebordquote:![]()
Veel plezier, pik!quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:45 schreef Leonos het volgende:
Ik over een uurtje richting Amsterdam. Zin in.![]()
Dit gaat makkelijk worden. We hebben nu Circus Onana
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
dat is juist zorgwekkend.quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:58 schreef Simmertje het volgende:
Wij allemaal stressen, de bookies zijn weer vrij zeker:
1
1.56
X
4.70
2
5.40
godver ik trek dit niet joh!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wat waren de odds voor Ajax - Willem II?quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:58 schreef Simmertje het volgende:
Wij allemaal stressen, de bookies zijn weer vrij zeker:
1
1.56
X
4.70
2
5.40![]()
Tja, als je 10 wedstrijden met 10% verlieskans speelt, dan verlies je er gemiddeld 1 hè?quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:59 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Wat waren de odds voor Ajax - Willem II?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2019 15:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, als je 10 wedstrijden met 10% verlieskans speelt, dan verlies je er gemiddeld 1 hè?![]()
![]()
dit is niet waar. dit is Harvard wiskunde.quote:Op dinsdag 10 december 2019 15:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, als je 10 wedstrijden met 10% verlieskans speelt, dan verlies je er gemiddeld 1 hè?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
lekker verdedigd wel.
Statistisch gezien zou dit heel kut zijn, omdat tot wij nu toe precies de uitslagen hadden van Ajax A1![]()
![]()
Je kon 50 keer je inzet krijgen voor Willem II.quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:59 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Wat waren de odds voor Ajax - Willem II?![]()
ik hoorde dat iemand uit breda 50 euro had ingezet op 2-0 voor willem ll, die heeft wel een leuk bedrag gekregen geloof ik.quote:Op dinsdag 10 december 2019 15:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je kon 50 keer je inzet krijgen voor Willem II.
edit: https://sportnieuws.nl/fu(...)zenden-euros-rijker/FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
sinds wanneer? al voor de groepsfase?quote:Op dinsdag 10 december 2019 15:10 schreef Themeparktommy het volgende:
lekker verdedigd wel.
Statistisch gezien zou dit heel kut zijn, omdat tot wij nu toe precies de uitslagen hadden van Ajax A1![]()
![]()
In alle 5 groepswedstrijden tot nu toe (winst, winst, verlies, gelijk, winst)Carpe diem, quam minimum credula postero.![]()
En dan 30% naar Rutte en Co.quote:Op dinsdag 10 december 2019 15:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik hoorde dat iemand uit breda 50 euro had ingezet op 2-0 voor willem ll, die heeft wel een leuk bedrag gekregen geloof ik.
edit: https://sportnieuws.nl/fu(...)zenden-euros-rijker/![]()
Slechts een kwestie van tijd voordat ik hiervoor een Fields-medaille in de wacht sleep inderdaad.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
al gepost?
Tadic liet salaris van 42 miljoen euro links liggen: "Het was gekkenwerk, ja"
nog minder dan 4u![]()
Wordt het nog een Willem-tweetje vanavond?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
We gaan echt een kut-avond tegemoetWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ach, dan willen we de EL toch gewoon?quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Waarom zouden we eigenlijk nog gaan kijken zo..quote:It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
ELquote:Op dinsdag 10 december 2019 18:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, dan willen we de EL toch gewoon?![]()
Dat zou een enorme anticlimax zijn op dit moment. Volgend jaar heb ik er ws wel vrede mee als we daar overwinteren.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Het vermoeden van Monolithquote:Op dinsdag 10 december 2019 15:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, als je 10 wedstrijden met 10% verlieskans speelt, dan verlies je er gemiddeld 1 hè?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Maak je geen zorgen. Ik heb inside information en hoorde zojuist dat hij niet in de basis staat en ook niet op de bank zit.quote:![]()
Valentijn Driessen: "Die Dani Parejo raakt nog geen klappernoot."quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:36 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Ik heb inside information en hoorde zojuist dat hij niet in de basis staat en ook niet op de bank zit.
[ Bericht 0% gewijzigd door -XOR- op 10-12-2019 19:59:25 ]Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Te laat een edit geplaatst.quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Valentijn Driessen: "Die Dani Parejo raakt nog geen klappernoot."
Jammer.![]()
Zonde iddquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Te laat een edit geplaatst.
Jammer.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Ja, we gaan verliezen.quote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Gewoon geen goals tegen krijgen en je bent door. Ik opteer dan ook voor de 6-2-2 opstelling met tweemaal Blind.
Onana
Dest-Veltman-Mazraoui-Blind-Schuurs-Tagliafico
Alvarez-Blind
Tadic-Ziyech![]()
Danny en Daley. Opgelostquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:33 schreef Arts-assistent het volgende:
Gewoon geen goals tegen krijgen en je bent door. Ik opteer dan ook voor de 6-2-2 opstelling met tweemaal Blind.
Onana
Alvarez-Blind
Tadic-Ziyech
.![]()
Mja, wat is het alternatief?quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Weer eens zonder middenveld spelen lolVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Tja Marin is een middenvelder maar die lijkt afgeschreven . Val een beetje in herhaling maar Netto heeft wat steekjes laten vallen in de zomer als het om de breedte gaat.quote:RED ONS HENNIEGOD![]()
6-0 voor Ajax
Langste 90 min van t jaar.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Haha waarom Martinez op de bank?quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:33 schreef Arts-assistent het volgende:
Onana
Alvarez-Blind
Tadic-Ziyech
Forum Opties Forumhop: Hop naar: