abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190625829
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 09:33 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ze zeggen dat het op de meeste fronten niet beter is dan de vorige.. die heb ik ook al niet gezien maar volgens mij mis ik weinig.

Ik kijk elke RLM analyse omdat ze gewoon diep ingaan op alles, het gaat ook over de cinematografie en de editing en alles, ik kijk het ook van films die ik niet heb gezien want soms kan je aangenaam verrast worden door iets wat je normaal niet zou kijken :).

Doorgaans zijn ze ook niet zo negatief. Deze film is schijnbaar gewoon bagger. Volgens mij is er niet zoveel om echt van te genieten, er word schijnbaar geen moment stil gestaan bij wat dan ook. Het gaat zo snel zodat je niet eens meer kan nadenken van wat, wtf dat sloeg nergens op,oh well we zijn al 3 scenes verder. Je word gebombardeerd met flashy effects en actie en explosies, maar mist vorm van enige diepgang.
Ik zou deel VIII en IX gewoon zelf eens kijken en je mening vormen op basis van de hele film ipv een review (hoe uitgebreid ook). En voor mijn part wacht je met deel IX tot je een goede rip kunt downloaden :)

-edit-
Qua reviews vond ik VOX wel interessante punten hebben
" Welcome to the Star Wars zoo
The Rise of Skywalker domesticates whatever wonders existed in this franchise and sticks them in a cage."
https://www.vox.com/cultu(...)sappointing-problems

maar ook deze SB4MC heeft gewoon valide punten:
http://www.standbyformind(...)tar-wars-episode-ix/

quote:
Sure, plenty doesn't work. Hacking a whole Carrie Fisher performance out of three cutting-room shots was probably not a good idea - it serves only to remind us why she wasn't available and plays kind of like someone crank-calling an auto dealership with a celebrity soundboard. (Even so, it's nice to see her, and then to see everyone mourn her onscreen.) Outside of the duels and the Rey/Ren plot points, most of the pacing is chaotic and most of the action is incoherent. The starcraft dogfights make very little sense spatially; something's suddenly coming at us from somewhere and then it blows up, again and again. A sequence with a ragtag squad storming the wing of a Star Destroyer on foot is particularly shoddy. Don't call it shoddy around the boy, he'll hear.

But maybe these things were always a bit - shhhhh - shoddy. And only ever in a way that doesn't matter to four-year-olds. I understand that part of my heart is stranded there forever in a dark theater in 1977. The part of me that got old is thrilled that they finally finished Star Wars, that I'm still allowed to hush my anger, deny the temptations of the dark side, and soak it all up.
4-jarige ik heeft zitten genieten, 40-jarige ik was gefrustreerd over wat keuzes. Beiden zijn uiteindelijk blij met meer Star Wars :)

[ Bericht 40% gewijzigd door Ceased2Be op 24-12-2019 09:59:00 ]
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 24 december 2019 @ 10:05:12 #162
8369 speknek
Another day another slay
pi_190625966
Yep, je kunt klagen over dingen die niet kloppen, maar je klaagt over die dingen in een serie waar teddyberen crack stormtroopers doden door steentjes tegen hun helm te gooien, genoemde stormtroopers uberhaupt nooit raak schieten tenzij ze rebelleren, een planetaire ruimtestation een weakpoint heeft, etc.
TROS heeft zwakke elementen, maar het is wel weer cool spektakel.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 24 december 2019 @ 10:11:11 #163
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190626045
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 10:05 schreef speknek het volgende:
Yep, je kunt klagen over dingen die niet kloppen, maar je klaagt over die dingen in een serie waar teddyberen crack stormtroopers doden door steentjes tegen hun helm te gooien, genoemde stormtroopers uberhaupt nooit raak schieten tenzij ze rebelleren, een planetaire ruimtestation een weakpoint heeft, etc.
TROS heeft zwakke elementen, maar het is wel weer cool spektakel.
Omdat de oude trilogie meer over de characters ging en niet zozeer om alle actie en bombast ernaast?

De kracht van Star Wars is juist dat het geen spektakel is.

Nu is het dezelfde shit als een Marvel movie. En geschreven door de persoon die Batman vs Superman schreef.. nou..

Of ik daar nou echt 4 uur van mijn leven aan moet verspillen. Kan ik beter die nieuwe Scorcese film kijken denk ik
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 24 december 2019 @ 10:13:06 #164
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_190626062
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 11:29 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Er valt niks te overanalyseren. Er zit geen diepere betekenis achter. Ze hebben er gewoon een puizooi van gemaakt en een geliefde franchise de grond in geboord.
Leuke mening, lijst hem in.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_190626255
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 11:29 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Er valt niks te overanalyseren. Er zit geen diepere betekenis achter. Ze hebben er gewoon een puizooi van gemaakt en een geliefde franchise de grond in geboord.
Deze star wars krijgen gewoon nieuwe jonge fans, daar is het ook voor gemaakt. Voor de ouwe fans zoals jij kan het nooit goed gaan. Deal with it. 8-)
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 24 december 2019 @ 10:30:18 #166
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_190626290
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 10:11 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Of ik daar nou echt 4 uur van mijn leven aan moet verspillen.
maar wel uren verspillen aan het online lezen van recensies en daarna oeverloos er over klagen...
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 24 december 2019 @ 11:22:50 #167
8369 speknek
Another day another slay
pi_190626973
quote:
Lmao. Dit is dus wanneer je teveel reviews kijkt en te weinig de echte films.

TLJ is overigens de meest karaktergedreven film van alle 9. En dat tRoS dat weinig zou hebben is gelul.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  FOK!Fotograaf dinsdag 24 december 2019 @ 11:41:03 #168
364681 over_hedge
pi_190627247
quote:

[..]

Omdat de oude trilogie meer over de characters ging en niet zozeer om alle actie en bombast ernaast?

Nu is het dezelfde shit als een Marvel movie. En geschreven door de persoon die Batman vs Superman schreef.. nou..

Of ik daar nou echt 4 uur van mijn leven aan moet verspillen. Kan ik beter die nieuwe Scorcese film kijken denk ik
:')____!!!!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_190627874
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 10:27 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Deze star wars krijgen gewoon nieuwe jonge fans, daar is het ook voor gemaakt. Voor de ouwe fans zoals jij kan het nooit goed gaan. Deal with it. 8-)
Deze trilogie is iedereen over een paar jaar vergeten. Net als Avatar.
  dinsdag 24 december 2019 @ 12:29:54 #170
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_190627890
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 11:22 schreef speknek het volgende:

TLJ is overigens de meest karaktergedreven film van alle 9.
In ieder geval de meest gelaagde. Of degene die het meest meta is. Die film gaat uiteindelijk over het loslaten van het verleden bij Luke, Kylo Ren, etc... en dat ze eens moeten ophouden met te denken in Jedi, Sith, empire, rebellen en dat ze dat allemaal moeten achterlaten. Maar de film suggereert uiteraard ook gewoon dat de hele franchise die dingen moet los laten en naar iets anders moet evolueren. Waarna TRoS elke vorm van progressie overboord gooit en vol terug in het verleden duikt.

Als het publiek verdeeld is over die 2 mogelijke trajecten, dan bestaat er natuurlijk geen film die iedereen tevreden houdt. Ik denk nog altijd dat de weg van TLJ de juiste was, alleen was die film uiteindelijk te slordig en te nonchalant om voldoende volk mee te krijgen. Of je probeert wat The Mandalorian doet. Die zwelgt ook heel zwaar in herkenbaarheid, maar vertelt wel het kleine verhaal in de marge. In essentie even conservatief als de Abrams-films, maar veel slimmer aangepakt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 24 december 2019 @ 12:53:28 #171
8369 speknek
Another day another slay
pi_190628243
Nouja achterlaten, het is niet helemaal let the past die, maar leer van het verleden.

Eigenlijk gewoon The Lion King.

dinsdag 24 december 2019 @ 13:00:40 #172
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190628344
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 11:22 schreef speknek het volgende:

[..]

Lmao. Dit is dus wanneer je teveel reviews kijkt en te weinig de echte films.

TLJ is overigens de meest karaktergedreven film van alle 9. En dat tRoS dat weinig zou hebben is gelul.
Ik heb het over de originele trilogie vs alles wat daarna is gekomen.

Veel teveel bombast, cgi en randzaken die niet interessant zijn of boeiend zijn.

In de prequels nog wel wat karakter ontwikkelingen maar wat is precies de persoonlijkheid van Finn of Rey? En wat van Poe dameron? Zijn dit echt memorabele karakters? Of zijn het slechts omhulsels met een doel omdat de film ergens naartoe moet, ipv personages met een achtergrond, motivaties met een geslaagde drive?
  dinsdag 24 december 2019 @ 13:01:10 #173
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190628349
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 11:41 schreef over_hedge het volgende:

[..]

:')____!!!!
Zeg dan gewoon niks man kneus die je er bent. Als je niet wil discussieren wat doe je hier dan?
  dinsdag 24 december 2019 @ 13:01:52 #174
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190628362
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 10:30 schreef Tokus het volgende:

[..]

maar wel uren verspillen aan het online lezen van recensies en daarna oeverloos er over klagen...
Uren verspillen? Ik heb 1 analyse gezien. Ik klaag niet overloos? Ik discussieer met anderen over de film. Wat is je probleem?
  FOK!Fotograaf dinsdag 24 december 2019 @ 13:07:46 #175
364681 over_hedge
pi_190628453
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 13:01 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Zeg dan gewoon niks man kneus die je er bent. Als je niet wil discussieren wat doe je hier dan?
discussiëren met iemand over een film die hij niet eens gezien heeft :D _O-
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 24 december 2019 @ 13:14:28 #176
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190628538
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 13:07 schreef over_hedge het volgende:

[..]

discussiëren met iemand over een film die hij niet eens gezien heeft :D _O-
Krijgen we nu deze domme shit weer?

Moet ik ook een stuk poep opvreten voordat ik weet of het poep is?

Moet ik Big Brother kijken om te weten wat voor serie het is?

Flikker op met deze domme dooddoener, waar ik geen fuck mee te maken heb.

Je gaat absoluut niet in op wat ik te zeggen heb, dus wat kom je dom blaten man?

Ik heb het niet eens over specifieke zaken uit TROS, maar over de algehele tendens van deze nieuwe trilogie.

Flikker jij maar lekker op met je zielige gedrag :W. Je domme shit was ook wel weggemod uit GAM PS4 topic. Ga lekker ergens anders zuur lopen doen kneus.
  FOK!Fotograaf dinsdag 24 december 2019 @ 13:17:37 #177
364681 over_hedge
pi_190628582
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 13:14 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Krijgen we nu deze domme shit weer?

Moet ik ook een stuk poep opvreten voordat ik weet of het poep is?

Moet ik Big Brother kijken om te weten wat voor serie het is?

Flikker op met deze domme dooddoener, waar ik geen fuck mee te maken heb.

Je gaat absoluut niet in op wat ik te zeggen heb, dus wat kom je dom blaten man?

Ik heb het niet eens over specifieke zaken uit TROS, maar over de algehele tendens van deze nieuwe trilogie.

Flikker jij maar lekker op met je zielige gedrag :W. Je domme shit was ook wel weggemod uit GAM PS4 topic. Ga lekker ergens anders zuur lopen doen kneus.
Dit topic is om te praten over the rise of skywalker. Niet over star wars in het algemeen. Niet zo boos doen boomertje

En ja je moet idd de film wel gezien hebben wil je het er over hebben.

Wel grappig dat jij over zuur doen durft te praten :D
  dinsdag 24 december 2019 @ 13:18:17 #178
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190628589
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 13:17 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dit topic is om te praten over the rise of skywalker. Niet over star wars in het algemeen. Niet zo boos doen boomertje

En ja je moet idd de film wel gezien hebben wil je het er over hebben.
Ik moet helemaal niks, en jij moet niet te denken dat jij kan bepalen waar of wat iemand wil bespreken.

Als niemand erop in wil gaan prima, maar kom mij niet vertellen wat ik wel of niet moet doen.

En nogmaals, ik poste de analyse van RLM en jij begint gelijk te janken dat ik dat niet zou mogen doen, of dat ik eerst de film zou moeten kijken voordat ik een analyse kan begrijpen(?) of zien(?).
  dinsdag 24 december 2019 @ 13:28:34 #179
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190628704
En stuur mij geen DMs met de vraag of ik autisme heb jij zieke geest, wtf is jouw probleem man. Zo'n triest persoon als jij kom ik niet vaak tegen
pi_190628784
okee, en weer over de film...

wel echt vet was e keizer, als ie die straal de ruimte instuurt om de schepen lam te leggen. dat geluid...
  FOK!Fotograaf dinsdag 24 december 2019 @ 13:39:57 #181
364681 over_hedge
pi_190628837
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 13:28 schreef MMaRsu het volgende:
En stuur mij geen DMs met de vraag of ik autisme heb jij zieke geest, wtf is jouw probleem man. Zo'n triest persoon als jij kom ik niet vaak tegen
Hey was een serieuze vraag. En dms openbaar maken staat een ban op. Maar laten we het weer over de film hebben idd.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 13:35 schreef pokkerdepok het volgende:
okee, en weer over de film...

wel echt vet was e keizer, als ie die straal de ruimte instuurt om de schepen lam te leggen. dat geluid...
Vind ook dat ze hem weer tof gemaakt hebben. Hoe hij er uit ziet
  dinsdag 24 december 2019 @ 13:40:21 #182
8369 speknek
Another day another slay
pi_190628843
Ook toen Rey ze terugsloeg, het geluid was echt heerlijk. Ben benieuwd of dat vertaalt naar de thuiservaring.
  dinsdag 24 december 2019 @ 13:46:09 #183
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190628904
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 13:39 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Hey was een serieuze vraag. En dms openbaar maken staat een ban op. Maar laten we het weer over de film hebben idd.
[..]

Vind ook dat ze hem weer tof gemaakt hebben. Hoe hij er uit ziet
Een serieuze vraag, nee je probeert mij te beledigen dat is wel duidelijk. En ook dat je geen interesse hebt om de film te bespreken.
  FOK!Fotograaf dinsdag 24 december 2019 @ 13:47:46 #184
364681 over_hedge
pi_190628920
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 13:46 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
. En ook dat je geen interesse hebt om de film te bespreken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door over_hedge op 24-12-2019 13:55:44 ]
pi_190629295
Ik vind het ook wat raar om uitgebreid te klagen over een film die je niet eens gezien hebt, maar uiteindelijk is iedereen hier welkom volgens mij (en iedere mening) B:)B We zijn allemaal volwassen volgens mij, dus iemand een kneus noemen of autisme opperen....beetje onnodig imo :s) Hou het gewoon lekker bij de films.
  dinsdag 24 december 2019 @ 14:37:33 #186
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190629519
Nouja ik ben dan ook niet uitgebreid aan het klagen :P. Het is idd niet cool om elkaar zo onder de gordel te steken.

Ik vind het gewoon jammer dat ze dit er allemaal van gemaakt hebben. Verloren potentie komt bij mij naar boven. Ik vond TFA best wel vermakelijk namelijk. Rogue One was eigenlijk ook gewoon goed.

Ik denk dat ze er bij Disney goed aan doen om SW klein te houden, ala Mandalorian. Dat werkt gewoon supergoed, is klein maar fij
  dinsdag 24 december 2019 @ 14:39:31 #187
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_190629551
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 14:37 schreef MMaRsu het volgende:
Rogue One was eigenlijk ook gewoon goed.
Onverwachts een van de betere Star Wars films inderdaad. _O_
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_190629614
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 14:39 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Nog steeds mijn favoriete SW film denk ik O+ Al vond ik zelf de nieuwste trilogie ook gewoon erg vermakelijk. De eerste zes films heb ik in tijden niet gezien; ze komen volgend jaar uit op 4K, dus dan maar weer eens voor gaan zitten. Als ik het goed herinner vond ik de prequels het minst; vooral de allereerste met kleine Anakin.

Mandalorian vind ik ook super vermakelijk, doet echt niet onder aan de films.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2019 14:44:16 ]
  dinsdag 24 december 2019 @ 14:45:24 #189
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_190629633
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2019 14:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Al vond ik zelf de nieuwste trilogie ook gewoon erg vermakelijk. De eerste zes films heb ik in tijden niet gezien; ze komen volgend jaar uit op 4K, dus dan maar weer eens voor gaan zitten. Als ik het goed herinner vond ik de prequels het minst; vooral de allereerste met kleine Anakin.
De drie prequels vond ik geweldig! Maar ik moet er bij zeggen dat ik in die tijd nog een ukkie was die Jar Jar Binks leuk vond. :7

Update: Ik heb thuis nog ergens een Jar Jar Binks spaarpot en knuffel liggen. _O-
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  Moderator dinsdag 24 december 2019 @ 14:48:07 #190
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_190629667
Vond Rogue One beter dan TROS.

SPOILER
Het had van mij best wat langzamer en langer gemogen om het allemaal meer af te sluiten en de bezochte nieuwe werelden beter te introduceren. Desalniettemin wel vermaakt.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_190629738
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 14:45 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

De drie prequels vond ik geweldig! Maar ik moet er bij zeggen dat ik in die tijd nog een ukkie was die Jar Jar Binks leuk vond. :7

Update: Ik heb thuis nog ergens een Jar Jar Binks spaarpot en knuffel liggen. _O-
Ik vind Jar Jar nog steeds vermakelijk :@ Maar hey, ik ben het type kijker die BB8, C3PO & R2D2 ook noemt als het om favoriete karakters gaat :P No shame.

quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2019 14:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Vond Rogue One beter dan TROS.

SPOILER
Het had van mij best wat langzamer en langer gemogen om het allemaal meer af te sluiten en de bezochte nieuwe werelden beter te introduceren. Desalniettemin wel vermaakt.
Dat is mijn grootste kritiekpunt naar TROS denk ik; hoe ze met Rose zijn omgegaan. Ik ben iemand die vrij snel tevreden is met een film, maar zat me best dwars dat haar rol nu zo klein was. Niet dat ik nu zo'n megafan was van het character, maar in The Last Jedi was ze nou eenmaal vrij aanwezig. En dat vond ik prima. Eindigde met hints naar een Finn/Rose romance. En dan krijgt ze opeens 5/6 zinnen in TROS, met geen enkele verwijzing naar die romance. Vervelendste vind ik nog dat die actrice is weg gepest van twitter e.d. door de racisten out there. Die gaan haar kleinere trol in TROS zien als validatie. Dat ze gewoon gelijk hadden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2019 14:54:53 ]
  dinsdag 24 december 2019 @ 15:11:49 #192
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190629952
Karakters kan je die robots toch niet noemen.. Hoe leuk ik ze ook vind het zijn gewoon 1 dimensionale figuren die er puur inzitten voor de humor.

Zelfs die droid in Rogue One ( die was ook funny )

Jar Jar Binks en het hele Gungan subplot was ook echt waardeloos in de prequels. Wat was daar nou de bedoeling van? Wat deden die gungans nou eigenlijk :D
  dinsdag 24 december 2019 @ 15:12:35 #193
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190629964
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 december 2019 14:54 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik vind Jar Jar nog steeds vermakelijk :@ Maar hey, ik ben het type kijker die BB8, C3PO & R2D2 ook noemt als het om favoriete karakters gaat :P No shame.
[..]

Dat is mijn grootste kritiekpunt naar TROS denk ik; hoe ze met Rose zijn omgegaan. Ik ben iemand die vrij snel tevreden is met een film, maar zat me best dwars dat haar rol nu zo klein was. Niet dat ik nu zo'n megafan was van het character, maar in The Last Jedi was ze nou eenmaal vrij aanwezig. En dat vond ik prima. Eindigde met hints naar een Finn/Rose romance. En dan krijgt ze opeens 5/6 zinnen in TROS, met geen enkele verwijzing naar die romance. Vervelendste vind ik nog dat die actrice is weg gepest van twitter e.d. door de racisten out there. Die gaan haar kleinere trol in TROS zien als validatie. Dat ze gewoon gelijk hadden.
Dat is puur aan Disney zelf te wijden dit!
pi_190630459
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 14:39 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

qua uitvoering was ie goed, maar op een of andere manier kon de inhoud me niet echt boeien, en de acteurs. jammer.
wel epische eindscene.

en ik vind jarjar wel leuk, heb zelfs een poppetje op mn plank staan, haha.. maar hij is leuk omdat het zooooo slecht is.
  dinsdag 24 december 2019 @ 16:30:24 #195
8369 speknek
Another day another slay
pi_190631265
Tijdje terug dat ik de OT heb gezien, dus neem het met een korreltje zout.

1. ROTJ (Fuck ewoks maar dat drievoudige eindgevecht is peak Star Wars)
2. ESB
3. TLJ
4. R1
5. ANH
6. TROS
7. TFA
8. Solo
9. ROTS
10. AOTC
11. TPM
  dinsdag 24 december 2019 @ 18:31:31 #196
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190632900
Deze shit _O_

Een villain waar je bang van kan zijn
pi_190633942
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 18:31 schreef MMaRsu het volgende:
Deze shit _O_

Een villain waar je bang van kan zijn
ja dat bedoelde ik, geniaal stukje starwars, dit.
  dinsdag 24 december 2019 @ 20:04:38 #198
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190634038
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 16:30 schreef speknek het volgende:

2. ESB
3. TLJ
4. R1
5. ANH
6. TROS
7. TFA
8. Solo
9. ROTS
10. AOTC
11. TPM
Komt er ook een AVRO?
  dinsdag 24 december 2019 @ 20:51:57 #199
8369 speknek
Another day another slay
pi_190634669
Bij een oneindig aantal Star Warsen is dat een zekerheid.

En het is Disney, dus ja.
pi_190643343
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 12:28 schreef Aurelius het volgende:

Deze star wars krijgen gewoon nieuwe jonge fans, daar is het ook voor gemaakt. Voor de ouwe fans zoals jij kan het nooit goed gaan. Deal with it.
Deze trilogie is iedereen over een paar jaar vergeten. Net als Avatar.
Wat een gelul :')
  woensdag 25 december 2019 @ 13:19:18 #201
12888 Skull-splitter
pi_190644701
Net tweede keer geweest, weer dik vermaakt, en als ik het gehuil hierboven lees dan kan ik nagenoeg elk punt weerleggen of verklaren puur en alleen omdat ik de film gezien heb.

Het is jammer als de makers van de film Star Wars beter lijken te begrijpen dan klagers.

Om maar te zwijgen over "star wars draaide nooit om spektakel", flikker op joh :') Tis maar de reden dat ILM bestaat en er steeds (technische) grenzen verlegd werden om ons maar een ander universum voor te kunnen schotelen...
pi_190644894
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2019 13:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Net tweede keer geweest, weer dik vermaakt, en als ik het gehuil hierboven lees dan kan ik nagenoeg elk punt weerleggen of verklaren puur en alleen omdat ik de film gezien heb.

Jij bent de opperfan ja?

Nee ik heb mij ook prima vermaakt. Wel gecringed bij sommige stukjes, maargoed.

Het is iig beter dat de ramp episode 8.
  woensdag 25 december 2019 @ 13:42:40 #203
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190645183
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2019 13:19 schreef Skull-splitter het volgende:

Het is jammer als de makers van de film Star Wars beter lijken te begrijpen dan klagers.

Om maar te zwijgen over "star wars draaide nooit om spektakel", flikker op joh :') Tis maar de reden dat ILM bestaat en er steeds (technische) grenzen verlegd werden om ons maar een ander universum voor te kunnen schotelen...
Er is niet voor niets veel haat geweest op de special editions,waar george nog even wat extra CGI beestjes en effectjes in beeld liet komen.

Want special effects, daar draait Star Wars idd om _O_.

Fuck een coherent verhaal, karakter ontwikkeling en sterke karakters.

Het blijven films, dus inherent aan enig spektakel, maar de originele trilogie ging niet om het spektakel maar om het verhaal en de karakters er omheen.

Nu word je zo doodgegooid met special effects dat ze een epilepsy waarschuwing geven als je deze film wil bekijken
  woensdag 25 december 2019 @ 13:48:42 #204
12888 Skull-splitter
pi_190645278
quote:
10s.gif Op woensdag 25 december 2019 13:28 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Jij bent de opperfan ja?

Nee ik heb mij ook prima vermaakt. Wel gecringed bij sommige stukjes, maargoed.

Het is iig beter dat de ramp episode 8.
Ik zeg nergens dat ik de opperfan lezen.

Daarnaast was 8 geen ramp.
  woensdag 25 december 2019 @ 13:49:38 #205
12888 Skull-splitter
pi_190645301
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 13:42 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Er is niet voor niets veel haat geweest op de special editions,waar george nog even wat extra CGI beestjes en effectjes in beeld liet komen.

Want special effects, daar draait Star Wars idd om _O_.

Fuck een coherent verhaal, karakter ontwikkeling en sterke karakters.

Het blijven films, dus inherent aan enig spektakel, maar de originele trilogie ging niet om het spektakel maar om het verhaal en de karakters er omheen.

Nu word je zo doodgegooid met special effects dat ze een epilepsy waarschuwing geven als je deze film wil bekijken
Je mist het punt van mijn opmerking wel met een kilometer of tig he?
pi_190649603
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 16:30 schreef speknek het volgende:

2. ESB
3. TLJ
4. R1
5. ANH
6. TROS
7. TFA
8. Solo
9. ROTS
10. AOTC
11. TPM
Vraag me altijd af hoe mensen op die toplijtjes komen. Wat maakt de eene star wars nou net leuke/beter dan de andere.
  woensdag 25 december 2019 @ 21:04:01 #207
12888 Skull-splitter
pi_190650819
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 19:26 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Vraag me altijd af hoe mensen op die toplijtjes komen. Wat maakt de eene star wars nou net leuke/beter dan de andere.
Ik kan dat alleen als er zichtbaar grote objectieve kwaliteitsverschillen in zitten. Ik gooi bijna alle films op een hoop, daarna een stukje lager de laatste twee prequels en daarna phantom menace.

Meer onderscheid kan ik wel gaan maken, maar waarom?
pi_190650948
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 19:26 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Heb daar vaak ook wel moeite mee. Ook met films/series in het algemeen. Of ik vermaak me met een film, of niet. En dan ligt het vaak nog aan de dag waar ik het meest zin in heb; de ene dag zou ik eerder film A prefereren, dag later kan het zo anders zijn.
pi_190652864
voor de mensen die het zich afvroegen
pi_190653208
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 23:08 schreef over_hedge het volgende:
voor de mensen die het zich afvroegen
vraag ik me vervolgens af; waarom verteld hij dit dan niet gewoon na die drijfzand scene? dan heeft ie ineens zoiets van, laat maar. enige waar dat op lijkt is de klassieke vliegtuig stort neer scene, en iemand wil op het laatste moment nog even aan zn crush vertellen dat ie van hem/haar houdt. nadat het gevaar geweken is, toch maar niet.

dus ja, dit lijkt nergens op zo.
pi_190653215
Ik las ergens dat G Lukas vertelde dat hij de original trilogy origineel als kinderfilms maar toegankelijk voor ouderen had bedoeld. Zoiets als Indiana Jones. Ook bedoeld als kinderfilms maar werd een spetterend succes. Ik geef niets om de delen voor en na IV V VI. Zeker niet met al die gender-queer en BMWF propaganda. Dus kus mn reet Disney (sorry)
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
pi_190653251
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2019 23:21 schreef imgoddamnugly het volgende:
Ik las ergens dat G Lukas vertelde dat hij de original trilogy origineel als kinderfilms maar toegankelijk voor ouderen had bedoeld. Zoiets als Indiana Jones. Ook bedoeld als kinderfilms maar werd een spetterend succes. Ik geef niets om de delen voor en na IV V VI. Zeker niet met al die gender-queer en BMWF propaganda. Dus kus mn reet Disney (sorry)
je kan altijd nog de christmas special kijken
  donderdag 26 december 2019 @ 10:51:20 #213
12888 Skull-splitter
pi_190659010
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2019 23:21 schreef imgoddamnugly het volgende:
Smeltende gezichten en kinderfilms gaan niet 100% samen he...
  donderdag 26 december 2019 @ 12:19:50 #214
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190660689
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 13:49 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Je mist het punt van mijn opmerking wel met een kilometer of tig he?
En jij de mijne?
  Public Relations / Redactie Film donderdag 26 december 2019 @ 12:35:20 #215
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_190661006
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 10:51 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Smeltende gezichten en kinderfilms gaan niet 100% samen he...
Die groeien op tussen de films. Net als Harry Potter meegroeide.
  vrijdag 27 december 2019 @ 02:07:43 #217
12888 Skull-splitter
pi_190672355
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 12:35 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Die groeien op tussen de films. Net als Harry Potter meegroeide.
Zat in de eerste Indy. Maar OK.
  vrijdag 27 december 2019 @ 08:16:04 #218
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_190673574
  † In Memoriam † zaterdag 28 december 2019 @ 02:35:42 #219
88815 The_Emotion
98.3
pi_190698753
Heb hem gezien eerder vanavond.
En de verwachtingen lagen laag sinds TLJ. Dus dit viel nog best wel mee.
Toch voelt het als 13 in een dozijn, de dooie puntjes van TLJ afraffelen en de rest er door proppen.
Ik vond het wel beter dan TLJ, maar het komt niet eens in de buurt van OT of de prequels, met uitzondering TPM.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  zaterdag 28 december 2019 @ 09:07:57 #220
12888 Skull-splitter
pi_190699978
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 08:16 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

*proest* _O-
niet eens een glimlach, terwijl ik normaal stuk ga bij dit meme format.
  zondag 29 december 2019 @ 16:14:32 #221
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_190740481
Tweede keer geweest. Beviel me meer.

We kunnen uren discussiëren over het plot, maar de dialogen en het acteren zijn toch IMHO een stuk beter dan de prequels. En dan heb ik het er niet eens over hoe kinderachtig die prequels zijn.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 29 december 2019 @ 17:46:19 #222
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190743373
Ik denk dat het sowieso lastig is om iemand te vinden die de prequels echt goed vind. Maarja ze zullen er vast zijn :'). Dat acteerwerk, script & belachelijke cgi shots maken dat echt gewoon crap films.
pi_190744190
TPM was volgens mij de allereerste film die ik ooit in de bioscoop heb gezien O+
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  FOK!Fotograaf zondag 29 december 2019 @ 18:19:24 #224
364681 over_hedge
pi_190744298
revenge of the sith was prima.
pi_190744342
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 18:15 schreef kalinhos het volgende:
TPM was volgens mij de allereerste film die ik ooit in de bioscoop heb gezien O+
Voor mij was het ANH. :)
pi_190745825
de tweede prequal was okee, die kijk ik met plezier.
  zondag 29 december 2019 @ 19:22:34 #227
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_190746271
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 17:46 schreef MMaRsu het volgende:
Ik denk dat het sowieso lastig is om iemand te vinden die de prequels echt goed vind. Maarja ze zullen er vast zijn :'). Dat acteerwerk, script & belachelijke cgi shots maken dat echt gewoon crap films.
De prequels hadden goed en slecht acteerwerk, de OT had matig acteerwerk. McGregor of McDiarmid zijn beter dan eender wie uit de OT.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 29 december 2019 @ 19:22:43 #228
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190746277
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 18:19 schreef over_hedge het volgende:
revenge of the sith was prima.
Hahaha

Pff

_O-

Het was eerder hilarisch en tegelijk jammer dat het zo slecht was.

Prima zegtie :')
  zondag 29 december 2019 @ 19:23:41 #229
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190746302
Laat maar, er zitten hier mensen die de prequels schijnbaar ECHT onironisch goede films vinden :')

/verlaat topic huilend
pi_190746460
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 19:23 schreef MMaRsu het volgende:
Laat maar, er zitten hier mensen die de prequels schijnbaar ECHT onironisch goede films vinden :')

/verlaat topic huilend
Doei. :W

Ik vind alle Star Wars films goed, beetje kansloos als dat jou dwars zit. :D
  FOK!Fotograaf zondag 29 december 2019 @ 19:47:27 #231
364681 over_hedge
pi_190746962
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 19:23 schreef MMaRsu het volgende:

/verlaat topic huilend
Zou wel fijn zijn idd als het topic verlaat :)
pi_190747009
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 19:28 schreef illusions het volgende:

[..]

Doei. :W

Ik vind alle Star Wars films goed, beetje kansloos als dat jou dwars zit. :D
Heb eigenlijk nog nooit een slechte Star Wars film gezien... :?
Ik was hier...
pi_190747061
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 19:49 schreef Nismo91 het volgende:

[..]

Ik ook niet, al die zogenaamde puristen die je op de brandstapel willen gooien als je The Phantom Menace gewoon een goeie film vond. :')
  FOK!Fotograaf zondag 29 december 2019 @ 19:51:22 #234
364681 over_hedge
pi_190747074
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 19:49 schreef Nismo91 het volgende:

[..]

Achja goed of slecht blijft natuurlijk ook een kwestie van smaak. Maar over het algemeen wordt bijvoorbeeld deel 1 als slecht gezien. Door het acteren van Anakin (hoe ver je een kind van 8?! kwalijk kan nemen) En Jar jar etc.

Zelf kan ik me nog steeds er goed vermaken gelukkig,
pi_190747117
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 19:51 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Achja goed of slecht blijft natuurlijk ook een kwestie van smaak. Maar over het algemeen wordt bijvoorbeeld deel 1 als slecht gezien. Door het acteren van Anakin (hoe ver je een kind van 8?! kwalijk kan nemen) En Jar jar etc.
Maar dan wel die episode van The Mandalorian waarin ze in die vliegende gevangenis die gast eruit busten goed vinden. :? Ik vond jonge Anakin niet slecht acteren, Jar Jar Binks was wel fucking irritant maar wel heel Star Wars IMHO.
pi_190747249
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 19:50 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik ook niet, al die zogenaamde puristen die je op de brandstapel willen gooien als je The Phantom Menace gewoon een goeie film vond. :')
Ik begon als jochie (ik denk een jaar of 8) IV, V en VI te kijken, lees herhalen herhalen herhalen, volgens mij heb ik Engels leren spreken door Star Wars. De delen daarna pas jaren nadat ze uitkwamen gekeken, en vorige week the last Jedi gezien en nu staat the rise of Skywalker op de planning :P nog steeds gave films, alhoewel ik die oudjes het beste vond, maar die zien er tegenwoordig qua effecten gewoon minder goed uit, maar qua verhaallijn doe mij de oudjes maar.. al kijk ik de nieuwe ook nog steeds met plezier ! Zelfs the phantom menace. En Jar Jar, tja voor mij hadden al die wezens niet gehoeven maar het hoort er nou eenmaal bij.
Ik was hier...
pi_190747538
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 19:56 schreef Nismo91 het volgende:

[..]

Ik begon als jochie (ik denk een jaar of 8) IV, V en VI te kijken, lees herhalen herhalen herhalen, volgens mij heb ik Engels leren spreken door Star Wars. De delen daarna pas jaren nadat ze uitkwamen gekeken, en vorige week the last Jedi gezien en nu staat the rise of Skywalker op de planning :P nog steeds gave films, alhoewel ik die oudjes het beste vond, maar die zien er tegenwoordig qua effecten gewoon minder goed uit, maar qua verhaallijn doe mij de oudjes maar.. al kijk ik de nieuwe ook nog steeds met plezier ! Zelfs the phantom menace. En Jar Jar, tja voor mij hadden al die wezens niet gehoeven maar het hoort er nou eenmaal bij.
Had het niet beter kunnen verwoorden. :Y
  FOK!Fotograaf zondag 29 december 2019 @ 20:18:46 #238
364681 over_hedge
pi_190748048
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 19:52 schreef illusions het volgende:

[..]

Maar dan wel die episode van The Mandalorian waarin ze in die vliegende gevangenis die gast eruit busten goed vinden. :? Ik vond jonge Anakin niet slecht acteren, Jar Jar Binks was wel fucking irritant maar wel heel Star Wars IMHO.
dont shoot the messenger :P
  zondag 29 december 2019 @ 22:22:38 #239
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_190753422
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 19:22 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Hahaha

Pff

_O-

Het was eerder hilarisch en tegelijk jammer dat het zo slecht was.

Prima zegtie :')
Ik zeg één ding; Nathalie Portman.

OK, twee; Noooooo! :N
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_190754377
laatste keer dat ik de phantom menace heb gekeken, was een fanedit, hadden ze jarjar eruit ge-edit, lol. dat hielp wel.

er is trouwens ook een new hope fanedit waar ze hem hebben geprobeerd te herstellen naar de originele bioscoop versie. zonder al die toegevoegde onzin en met andere kleurtjes lichtzwaarden. ws ook wel vet, en beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')