Krijgen we nu deze domme shit weer?quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
discussiėren met iemand over een film die hij niet eens gezien heeft![]()
Dit topic is om te praten over the rise of skywalker. Niet over star wars in het algemeen. Niet zo boos doen boomertjequote:Op dinsdag 24 december 2019 13:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Krijgen we nu deze domme shit weer?
Moet ik ook een stuk poep opvreten voordat ik weet of het poep is?
Moet ik Big Brother kijken om te weten wat voor serie het is?
Flikker op met deze domme dooddoener, waar ik geen fuck mee te maken heb.
Je gaat absoluut niet in op wat ik te zeggen heb, dus wat kom je dom blaten man?
Ik heb het niet eens over specifieke zaken uit TROS, maar over de algehele tendens van deze nieuwe trilogie.
Flikker jij maar lekker op met je zielige gedrag. Je domme shit was ook wel weggemod uit GAM PS4 topic. Ga lekker ergens anders zuur lopen doen kneus.
Ik moet helemaal niks, en jij moet niet te denken dat jij kan bepalen waar of wat iemand wil bespreken.quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dit topic is om te praten over the rise of skywalker. Niet over star wars in het algemeen. Niet zo boos doen boomertje
En ja je moet idd de film wel gezien hebben wil je het er over hebben.
Hey was een serieuze vraag. En dms openbaar maken staat een ban op. Maar laten we het weer over de film hebben idd.quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:28 schreef MMaRsu het volgende:
En stuur mij geen DMs met de vraag of ik autisme heb jij zieke geest, wtf is jouw probleem man. Zo'n triest persoon als jij kom ik niet vaak tegen
Vind ook dat ze hem weer tof gemaakt hebben. Hoe hij er uit zietquote:Op dinsdag 24 december 2019 13:35 schreef pokkerdepok het volgende:
okee, en weer over de film...
wel echt vet was e keizer, als ie die straal de ruimte instuurt om de schepen lam te leggen. dat geluid...
Een serieuze vraag, nee je probeert mij te beledigen dat is wel duidelijk. En ook dat je geen interesse hebt om de film te bespreken.quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hey was een serieuze vraag. En dms openbaar maken staat een ban op. Maar laten we het weer over de film hebben idd.
[..]
Vind ook dat ze hem weer tof gemaakt hebben. Hoe hij er uit ziet
quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
. En ook dat je geen interesse hebt om de film te bespreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door over_hedge op 24-12-2019 13:55:44 ]Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Onverwachts een van de betere Star Wars films inderdaad.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:37 schreef MMaRsu het volgende:
Rogue One was eigenlijk ook gewoon goed.
Nog steeds mijn favoriete SW film denk ikquote:Op dinsdag 24 december 2019 14:39 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Onverwachts een van de betere Star Wars films inderdaad.
De drie prequels vond ik geweldig! Maar ik moet er bij zeggen dat ik in die tijd nog een ukkie was die Jar Jar Binks leuk vond.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Al vond ik zelf de nieuwste trilogie ook gewoon erg vermakelijk. De eerste zes films heb ik in tijden niet gezien; ze komen volgend jaar uit op 4K, dus dan maar weer eens voor gaan zitten. Als ik het goed herinner vond ik de prequels het minst; vooral de allereerste met kleine Anakin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het had van mij best wat langzamer en langer gemogen om het allemaal meer af te sluiten en de bezochte nieuwe werelden beter te introduceren. Desalniettemin wel vermaakt.Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
Ik vind Jar Jar nog steeds vermakelijkquote:Op dinsdag 24 december 2019 14:45 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
De drie prequels vond ik geweldig! Maar ik moet er bij zeggen dat ik in die tijd nog een ukkie was die Jar Jar Binks leuk vond.
Update: Ik heb thuis nog ergens een Jar Jar Binks spaarpot en knuffel liggen.![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Vond Rogue One beter dan TROS.Dat is mijn grootste kritiekpunt naar TROS denk ik; hoe ze met Rose zijn omgegaan. Ik ben iemand die vrij snel tevreden is met een film, maar zat me best dwars dat haar rol nu zo klein was. Niet dat ik nu zo'n megafan was van het character, maar in The Last Jedi was ze nou eenmaal vrij aanwezig. En dat vond ik prima. Eindigde met hints naar een Finn/Rose romance. En dan krijgt ze opeens 5/6 zinnen in TROS, met geen enkele verwijzing naar die romance. Vervelendste vind ik nog dat die actrice is weg gepest van twitter e.d. door de racisten out there. Die gaan haar kleinere trol in TROS zien als validatie. Dat ze gewoon gelijk hadden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het had van mij best wat langzamer en langer gemogen om het allemaal meer af te sluiten en de bezochte nieuwe werelden beter te introduceren. Desalniettemin wel vermaakt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2019 14:54:53 ]
Dat is puur aan Disney zelf te wijden dit!quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vind Jar Jar nog steeds vermakelijkMaar hey, ik ben het type kijker die BB8, C3PO & R2D2 ook noemt als het om favoriete karakters gaat
No shame.
[..]
Dat is mijn grootste kritiekpunt naar TROS denk ik; hoe ze met Rose zijn omgegaan. Ik ben iemand die vrij snel tevreden is met een film, maar zat me best dwars dat haar rol nu zo klein was. Niet dat ik nu zo'n megafan was van het character, maar in The Last Jedi was ze nou eenmaal vrij aanwezig. En dat vond ik prima. Eindigde met hints naar een Finn/Rose romance. En dan krijgt ze opeens 5/6 zinnen in TROS, met geen enkele verwijzing naar die romance. Vervelendste vind ik nog dat die actrice is weg gepest van twitter e.d. door de racisten out there. Die gaan haar kleinere trol in TROS zien als validatie. Dat ze gewoon gelijk hadden.
qua uitvoering was ie goed, maar op een of andere manier kon de inhoud me niet echt boeien, en de acteurs. jammer.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:39 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Onverwachts een van de betere Star Wars films inderdaad.
ja dat bedoelde ik, geniaal stukje starwars, dit.quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:31 schreef MMaRsu het volgende:
Deze shit
Een villain waar je bang van kan zijn
Komt er ook een AVRO?quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:30 schreef speknek het volgende:
Tijdje terug dat ik de OT heb gezien, dus neem het met een korreltje zout.
1. ROTJ (Fuck ewoks maar dat drievoudige eindgevecht is peak Star Wars)
2. ESB
3. TLJ
4. R1
5. ANH
6. TROS
7. TFA
8. Solo
9. ROTS
10. AOTC
11. TPM
Wat een gelulquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:28 schreef Aurelius het volgende:
Deze star wars krijgen gewoon nieuwe jonge fans, daar is het ook voor gemaakt. Voor de ouwe fans zoals jij kan het nooit goed gaan. Deal with it.
Deze trilogie is iedereen over een paar jaar vergeten. Net als Avatar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |