Ik wel! Waar was dat ook weer....? Ik heb er ook een filmpje van gemaaktquote:Op woensdag 4 december 2019 12:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En dat vind ik dan wel weer erg
Gelukkig nog nooit live gezien.
Ik zie op mijn werk niet zo veel niet-Nederlandse ouderen, maar als ik ze zie dan zij ze per definitie veel minder gezond dan de Nederlandse ouderen. Veel hart- en vaatziekten, diabetes etc. Veel leefstijlgerelateerd, helaas.quote:Op woensdag 4 december 2019 09:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bij die laatste groep probeer ik te praten over zout en suiker inname. Vrijwel onbegonnen werk. Ik heb nog nooit zo vaak zout en suiker gekocht in mijn leven als de afgelopen 4 jaar.
Ja, best welquote:
Er is natuurlijk onvoldoende vermogen in het kerkwezen, hun kerkschatten, hun vastgoed en grondbezit, en de bankreservers wereldwijd, om zoiets futiels als stroom te bekostigen.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, best welBij die van Fles branden nog best veel kaarsjes. Het voelt zo gek. Een euro voor een beetje stroom.
quote:Alleen al in de noordelijke provincies heeft de Protestantse Kerk in Nederland 151,7 miljoen euro op rekeningen staan.
Ik ken iemand die bij de verzekeringsmaatschappij voor kerken in Nederland werkt. Er zijn weinig bedrijven zó rijk.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:28 schreef fietsie het volgende:
Er is natuurlijk onvoldoende vermogen in het kerkwezen, hun kerkschatten, hun vastgoed en grondbezit, en de bankreservers wereldwijd, om zoiets futiels als stroom te bekostigen.
een duppie he. Je ziet dat ik er 20 cent in gooi en dan gaan er 2 lichtjes brandenquote:Op woensdag 4 december 2019 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, best welBij die van Fles branden nog best veel kaarsjes. Het voelt zo gek. Een euro voor een beetje stroom.
Maar zo zie ik dus ook nepkerstbomenquote:
Dat snap ik. En ergens ook weer nietquote:Op woensdag 4 december 2019 12:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar zo zie ik dus ook nepkerstbomen
Oh, het was een euro in die kathedraal in Praagquote:Op woensdag 4 december 2019 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
een duppie he. Je ziet dat ik er 20 cent in gooi en dan gaan er 2 lichtjes branden
Ik heb ooit gewerkt voor een organisatie die voorheen verbonden was aan de kerk. Toen het seculier werd, zijn een aantal medewerkers mee overgenomen.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken iemand die bij de verzekeringsmaatschappij voor kerken in Nederland werkt. Er zijn weinig bedrijven zó rijk.
Rook weer niks trouwens.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb ooit gewerkt voor een organisatie die voorheen verbonden was aan de kerk. Toen het seculier werd, zijn een aantal medewerkers mee overgenomen.
Die konden gewoon hypotheken afsluiten bij de baas voor 0,3% rente of zoiets. En ook andere leningen
quote:
Ze hebben mijn berichtje wel gelezen.. Geen reactie gehad.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
En nul reactie vanuit het bedrijf ook.
Inmiddels heb ik een 06 nummer gevonden. Ik geef ze nog een paar dagen en dan ga ik bellen.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ze hebben mijn berichtje wel gelezen.. Geen reactie gehad.
Je hebt een antwoord.. Ik daarmee ook trouwens..quote:Op woensdag 4 december 2019 12:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik een 06 nummer gevonden. Ik geef ze nog een paar dagen en dan ga ik bellen.
Dooddoener. Eerlijk is eerlijk, als ik de site nalees wordt nergens genoemd dat het in gebruik ook lekker ruikt, al worden de ingrediënten wel verheerlijkt.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je hebt een antwoord.. Ik daarmee ook trouwens..
Slim. Ik maak deze op en dan bestel ik er niet meer.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dooddoener. Eerlijk is eerlijk, als ik de site nalees wordt nergens genoemd dat het in gebruik ook lekker ruikt, al worden de ingrediënten wel verheerlijkt.
Dus technisch gezien klopt hun verhaal maar ze gebruiken heel slim vooronderstelling van klanten en ik ben erin getrapt.
Dus ik heb nu wat reviews achtergelaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de boeken met Kerstverhalen zijn uitgestald.![]()
Dat had ik dit jaarquote:Op woensdag 4 december 2019 14:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Had in mijn hoofd gehaald om volgend jaar eens naar New York te gaan zo vlak voor kerst. Ik moet heel even bijkomen van de prijzen van vliegtickets
Daar doelde ik dus ook opquote:Op woensdag 4 december 2019 14:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Slim. Ik maak deze op en dan bestel ik er niet meer.
Maaar lush gebruikt toch ook geen chemicaliën enzo?
quote:Op woensdag 4 december 2019 14:36 schreef AnneX het volgende:
Geen plek voor een echte boom, want alle hoeken vol met spullen. Tralala.
Buiten wordt de rij verlicht met het collectief van buren.
Binnen wat klein spul in de vensterbank en hier en daar.
Vandaag waren de leerkrachten bezig met de surprises in de klas zetten.Wat een gave surprisesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de boeken met Kerstverhalen zijn uitgestald.We have far more in common than that which devides us..
Londen mijn favoriete stadquote:Op woensdag 4 december 2019 14:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat had ik dit jaarDus nu ga ik maar naar Londen.
Volgende week donderdagquote:Op woensdag 4 december 2019 14:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Londen mijn favoriete stadwanneer ga je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Kwam een oude bekende tegen dus dat ging snelquote:
Wat heb je voor longklachten, Sarabi?quote:Op woensdag 4 december 2019 14:54 schreef Sarabi het volgende:
Kwam een oude bekende tegen dus dat ging snel
Nu nog een keer 15min wachten tot de medicijnen werken en dan weer blazen
Ze denken aan astma of iets van een allergie waardoor ik vaak benauwd benquote:Op woensdag 4 december 2019 14:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat heb je voor longklachten, Sarabi?
Oh da's vervelend.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ze denken aan astma of iets van een allergie waardoor ik vaak benauwd ben
Nogmaals....die weegschalen zeggen ook niet zo heel veelquote:Op woensdag 4 december 2019 14:57 schreef Sarabi het volgende:
De weegschaal bij de huisarts was wel positiefwoog hetzelfde met kleren na het eten en drinken als ' s morgens zonder kleding thuis
Thuisweegschaal die teltquote:Op woensdag 4 december 2019 15:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nogmaals....die weegschalen zeggen ook niet zo heel veelMaar wel altijd tof dat je niet plots +3 kg bij de dokter bent.
Ik bleek dit jaar ook astma te hebben en ik deed![]()
![]()
Maar inmiddels al sinds juni of zo aan de fluticason twee keer per dag en ik kan makkelijker hardlopen, een verkoudheidje was na 3 dagen over (voor mij is dat heel bijzonder!!) en nog niet echt ziek geweest tot nu toe.
Reden voor doktersbezoek was ook dat ik de afgelopen jaren elk langsdwarrelend virus op pakte en heel lang heel ziek werd. Ik durfde mensen bijna geen hand meer te geven, want als ze ook maar iets bij zich droegen dan werd ik al ziek(en ziek = maanden lang longen uit mijn lijf hoesten tot een klaplong aan toe
)
Ik ben ook domweg in het algemeen minder moe. Dus ik moet maar concluderen dat het helptquote:Op woensdag 4 december 2019 15:04 schreef Sarabi het volgende:
Thuisweegschaal die teltmaar altijd leuk om inderdaad niet opeens veel zwaarder te zijn.
En klinkt wel een beetje zoals mijn verhaal...
Heb nu al 2 weken een puffer en het sporten en lange wandelingen gaan echt veel fijner.
Astma test ofzo?quote:Op woensdag 4 december 2019 14:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kwam een oude bekende tegen dus dat ging snel
Nu nog een keer 15min wachten tot de medicijnen werken en dan weer blazen
ah spuit11quote:Op woensdag 4 december 2019 14:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ze denken aan astma of iets van een allergie waardoor ik vaak benauwd ben
quote:Op woensdag 4 december 2019 14:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Volgende week donderdag
Oh heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ennuh ja mevrouw
Ze kunnen nu beter stoppen met onzin antwoorden geven trouwens anders blijf ik niet vriendelijk meer.
[ Bericht 4% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 04-12-2019 15:48:23 ]I solemnly swear i'm up to no good
Fijnquote:Op woensdag 4 december 2019 15:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben ook domweg in het algemeen minder moe. Dus ik moet maar concluderen dat het helpt
Hmmm heb laatste tijd wel veel last van kramp. Vrijdag toch even benoemen.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Astma test ofzo?
edit:
[..]
ah spuit11
Die testen zijn naar. Ik ben altijd zo zwaar kapot moe naar zulke tests. Moet er eigenlijk binnenkort weer aan geloven, ben door verzekering teruggezet op een goedkoper medicijn wat niet zo goed werkt.
Heb nu Vincion Fluticason/Salmeterol.. Had altijd Seretide Fluticason/Salmeterol, welke dus beter werkt. Ook een tijdje Foster gehad, maar daar kreeg ik moeilijk veel spierkrampen van op de meest vreemde spieren en momenten (met een lepel soep in m'n hand in een restaurant, je lepel met soep 3 tafels verder lanceren door een verkramping etc.) en ik raakte m'n stem ervan kwijt.
Edit: ik google net eens op Vincion, blijkt dus dat er een heel onderzoek loopt naar de mindere werking van Vincion tov Seretide. Bijzonder wel, maar eens m'n huisarts contacten.
Ja, bij mij was het echt heel erg. En viel het ook echt te herleiden naar het medicijngebruik (van Foster)quote:Op woensdag 4 december 2019 15:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmmm heb laatste tijd wel veel last van kramp. Vrijdag toch even benoemen.
Ik heb nu airflusal forspiro en dan dezelfde samenstelling als die van jou.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja, bij mij was het echt heel erg. En viel het ook echt enorm samen met het medicijngebruik (van Foster)
De pijnlijkste was wel zo langs m'n ruggengraatNaja, net even mail naar de huisarts gestuurd dat ie m'n voorkeursmedicijn aan moet passen naar Seretide.
Goed spoelen na inhalerenquote:Op woensdag 4 december 2019 15:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja en keelpijn is ook opeens komen op zetten sinds het gebruikt.
Meer spoelen is niet mogelijkquote:Op woensdag 4 december 2019 15:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Goed spoelen na inhalerenmaar kan daar ook wel aan leggen. Ik inhaleer meestal voordat ik m'n tanden poets enzo, daarna tanden poetsen & mondwater etc.
Ze beginnen zichzelf wel tegen te spreken he? Met hun ‘dit geurt minder omdat natuur en bladibla’ en in een volgende post ‘iedereen (en wij van WC eend ook) vindt het heerlijk ruiken’.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh heerlijk![]()
Ennuh ja mevrouw
Ze kunnen nu beter stoppen met onzin antwoorden geven trouwens anders blijf ik niet vriendelijk meer.
Hahaha ik had dus in eerste instantie letterlijk getypt wij van wc eend.. Maar dat heb ik toch maar weer weggehaald.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze beginnen zichzelf wel tegen te spreken he? Met hun ‘dit geurt minder omdat natuur en bladibla’ en in een volgende post ‘iedereen (en wij van WC eend ook) vindt het heerlijk ruiken’.
![]()
Ach, onze reactie staat erop, voor de rest inderdaad alleen positieve reviews dus andere klanten mogen het lekker voor zichzelf bepalen.
Je kunt nog een review op hun site achterlatenquote:Op woensdag 4 december 2019 16:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hahaha ik had dus in eerste instantie letterlijk getypt wij van wc eend.. Maar dat heb ik toch maar weer weggehaald.
Ik vind het wel goed zo. Bestel er gewoon niet meer. Dan past hun type product niet bij mijn wensen:)
Oh zal straks eens kijken dan.quote:Op woensdag 4 december 2019 16:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je kunt nog een review op hun site achterlaten
Ik klink nu regelmatig alsof ik te veel rook en drinkquote:Op woensdag 4 december 2019 15:52 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb nu airflusal forspiro en dan dezelfde samenstelling als die van jou.
Mij zegt het allemaal nog niets. Vrijdag sowieso nog even goed praten want mijn piepende ademhaling is wel weg maar heb nu juist meer een drukkend gevoel op mijn borst.
Oja en keelpijn is ook opeens komen op zetten sinds het gebruikt.
Sexyquote:Op woensdag 4 december 2019 16:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik klink nu regelmatig alsof ik te veel rook en drinkHese stem.
Sexyquote:Op woensdag 4 december 2019 16:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Da's hier defaultquote:Op woensdag 4 december 2019 16:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, stiekem is het ook wel sexyquote:
Dit gaat niet over de lush hoor maar over de website shampoobars.quote:Op woensdag 4 december 2019 16:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, stiekem is het ook wel sexy
Verder geen bijwerkingen. Ik spoel goed en poets elke keer mijn tanden na inhaleren.
Ik volg de Lush convo ook en die is hilarischJe koopt dat spul toch óók voor de geur, toch? Ik wel in ieder geval.
Dit gaat niet over Lush hequote:Op woensdag 4 december 2019 16:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, stiekem is het ook wel sexy
Verder geen bijwerkingen. Ik spoel goed en poets elke keer mijn tanden na inhaleren.
Ik volg de Lush convo ook en die is hilarischJe koopt dat spul toch óók voor de geur, toch? Ik wel in ieder geval.
En ik altijd maar denken dat zo'n foru een weerspiegeling is van de maatschappijquote:Op woensdag 4 december 2019 16:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dit gaat niet over Lush he
Wel bijzonder dat op FOK! de enige drie klanten zitten die geur oook belangrijk vinden
Dadelijk gaan ze nog zeggen dat er onwaarheden op internet staanquote:Op woensdag 4 december 2019 16:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En ik altijd maar denken dat zo'n foru een weerspiegeling is van de maatschappij
Het is je vergevenquote:Op woensdag 4 december 2019 16:22 schreef Isabeau het volgende:
Ooooh, ik dacht de hele tijd dat het van Lush wasSorry, Lush!
Rare lui op FOK!quote:Op woensdag 4 december 2019 16:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat op FOK! de enige drie klanten zitten die geur oook belangrijk vinden
Als ik in NWS kijk hoop ik zo van nietquote:Op woensdag 4 december 2019 16:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En ik altijd maar denken dat zo'n foru een weerspiegeling is van de maatschappij
Ik zou maar eens gaan kijken hoe lang het duurt voordat je recensie op hun website "wegens een technische storing helaas verloren gegaan is" of vergelijkbaarquote:Op woensdag 4 december 2019 16:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Van CUL word ik altijd juist hoopvol en vrolijkquote:
Ik kom daar om een reden niet meer. Vind het knap hoor dat je er zin in had om daar te gaan modereren.quote:Op woensdag 4 december 2019 16:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als ik in NWS kijk hoop ik zo van niet
Daarom doe ik ze allebei.quote:Op woensdag 4 december 2019 16:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van CUL word ik altijd juist hoopvol en vrolijk
Staat op mijn lijstjequote:Op woensdag 4 december 2019 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou maar eens gaan kijken hoe lang het duurt voordat je recensie op hun website "wegens een technische storing helaas verloren gegaan is" of vergelijkbaar
Pleasure and pain horen bij het leven, zoiets?quote:
Moeten ze dat zelf goedkeuren? En anders is er altijd trust pilot nogquote:Op woensdag 4 december 2019 16:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Staat op mijn lijstje
Sowieso moet hij eerst nog goedgekeurd worden.....
Zoiets.quote:Op woensdag 4 december 2019 16:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Pleasure and pain horen bij het leven, zoiets?
Ik mag nog naar het werkquote:Op woensdag 4 december 2019 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is hier koud buiten en het trekt al dicht ook qua mist. En ik wacht nog op een pakjesboerEn de Picnic.
Zullen de inwoners van Beek (Limburg) leuk vindenquote:Op woensdag 4 december 2019 16:29 schreef Isabeau het volgende:
Nog even voor de luisterboekfans: ik heb erg genoten van het boek Hex van Thomas Olde Heuvelt. Je moet wel een beetje van het Stephen King genre houden om het leuk te vinden. Speelt zich af in de moderne tijd in het plaatsje Beek (Berg en Dal). Plaatsje is vervloekt en de plaatselijke jeugd jeukt het om het geheim naar buiten te brengen door viral te gaan. Het is ten strengste verboden om er met mensen van buiten Beek over te praten. Behalve dan dat een aparte tak van de AIVD er weet van heeft, een tak die zich niet aan de politiek hoeft te verantwoorden
Precies. Zat mogelijkheden om te reviewen. Al zou het van hun uit wel een zwaktebod zijn als ze deze niet zouden plaatsen.quote:Op woensdag 4 december 2019 16:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Moeten ze dat zelf goedkeuren? En anders is er altijd trust pilot nog
Volgens mij hebben we zelfs 3 of 4 plaatsjes Beek in Nederland. Maar in deze Beek ben ik toevallig een nachtje wezen logerenquote:Op woensdag 4 december 2019 16:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zullen de inwoners van Beek (Limburg) leuk vinden
Klinkt interessant. Een vriendin van mij heeft daar lang gewoondquote:Op woensdag 4 december 2019 16:29 schreef Isabeau het volgende:
Nog even voor de luisterboekfans: ik heb erg genoten van het boek Hex van Thomas Olde Heuvelt. Je moet wel een beetje van het Stephen King genre houden om het leuk te vinden. Speelt zich af in de moderne tijd in het plaatsje Beek (Berg en Dal). Plaatsje is vervloekt en de plaatselijke jeugd jeukt het om het geheim naar buiten te brengen door viral te gaan. Het is ten strengste verboden om er met mensen van buiten Beek over te praten. Behalve dan dat een aparte tak van de AIVD er weet van heeft, een tak die zich niet aan de politiek hoeft te verantwoorden
Ik vond het echt spannendquote:Op woensdag 4 december 2019 16:40 schreef Sarabi het volgende:
Klinkt interessant. Een vriendin van mij heeft daar lang gewoond
Eens op zoek naar het gewone boek.
Ik zal het eens vragen. Een groot deel van mijn familie woont in en rondom dat dorpje.quote:Op woensdag 4 december 2019 16:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zullen de inwoners van Beek (Limburg) leuk vinden
Ze zijn vervloektquote:Op woensdag 4 december 2019 16:43 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ik zal het eens vragen. Een groot deel van mijn familie woont in en rondom dat dorpje.
@Muck ook, @Lonaa Wat ik mij afvraag: hoe druk zijn jullie met modereren?quote:Op woensdag 4 december 2019 16:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als ik in NWS kijk hoop ik zo van niet
Die woonden toch in Limburg? Zijn familie? Dat is héél ver bij het vervloekte Beek vandaan hoor!quote:
Ja echt een leuk dorpje en mooie omgeving.quote:Op woensdag 4 december 2019 16:45 schreef Isabeau het volgende:
Overigens riep ik na 1 nachtje Beek-Ubbergen dat ik daar later ging wonen want omg wat een leuk dorpje
Wij hadden het ook over Beek in Limburg.quote:Op woensdag 4 december 2019 16:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die woonden toch in Limburg? Zijn familie? Dat is héél ver bij het vervloekte Beek vandaan hoor!
Moet je eens prijzen van accommodaties bekijken.. Daarvan schrok ik echt.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Had in mijn hoofd gehaald om volgend jaar eens naar New York te gaan zo vlak voor kerst. Ik moet heel even bijkomen van de prijzen van vliegtickets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |