Ik wel! Waar was dat ook weer....? Ik heb er ook een filmpje van gemaaktquote:Op woensdag 4 december 2019 12:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En dat vind ik dan wel weer erg
Gelukkig nog nooit live gezien.
Ik zie op mijn werk niet zo veel niet-Nederlandse ouderen, maar als ik ze zie dan zij ze per definitie veel minder gezond dan de Nederlandse ouderen. Veel hart- en vaatziekten, diabetes etc. Veel leefstijlgerelateerd, helaas.quote:Op woensdag 4 december 2019 09:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bij die laatste groep probeer ik te praten over zout en suiker inname. Vrijwel onbegonnen werk. Ik heb nog nooit zo vaak zout en suiker gekocht in mijn leven als de afgelopen 4 jaar.
Ja, best welquote:
Er is natuurlijk onvoldoende vermogen in het kerkwezen, hun kerkschatten, hun vastgoed en grondbezit, en de bankreservers wereldwijd, om zoiets futiels als stroom te bekostigen.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, best welBij die van Fles branden nog best veel kaarsjes. Het voelt zo gek. Een euro voor een beetje stroom.
quote:Alleen al in de noordelijke provincies heeft de Protestantse Kerk in Nederland 151,7 miljoen euro op rekeningen staan.
Ik ken iemand die bij de verzekeringsmaatschappij voor kerken in Nederland werkt. Er zijn weinig bedrijven zķ rijk.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:28 schreef fietsie het volgende:
Er is natuurlijk onvoldoende vermogen in het kerkwezen, hun kerkschatten, hun vastgoed en grondbezit, en de bankreservers wereldwijd, om zoiets futiels als stroom te bekostigen.
een duppie he. Je ziet dat ik er 20 cent in gooi en dan gaan er 2 lichtjes brandenquote:Op woensdag 4 december 2019 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, best welBij die van Fles branden nog best veel kaarsjes. Het voelt zo gek. Een euro voor een beetje stroom.
Maar zo zie ik dus ook nepkerstbomenquote:
Dat snap ik. En ergens ook weer nietquote:Op woensdag 4 december 2019 12:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar zo zie ik dus ook nepkerstbomen
Oh, het was een euro in die kathedraal in Praagquote:Op woensdag 4 december 2019 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
een duppie he. Je ziet dat ik er 20 cent in gooi en dan gaan er 2 lichtjes branden
Ik heb ooit gewerkt voor een organisatie die voorheen verbonden was aan de kerk. Toen het seculier werd, zijn een aantal medewerkers mee overgenomen.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken iemand die bij de verzekeringsmaatschappij voor kerken in Nederland werkt. Er zijn weinig bedrijven zķ rijk.
Rook weer niks trouwens.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb ooit gewerkt voor een organisatie die voorheen verbonden was aan de kerk. Toen het seculier werd, zijn een aantal medewerkers mee overgenomen.
Die konden gewoon hypotheken afsluiten bij de baas voor 0,3% rente of zoiets. En ook andere leningen
quote:
Ze hebben mijn berichtje wel gelezen.. Geen reactie gehad.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
En nul reactie vanuit het bedrijf ook.
Inmiddels heb ik een 06 nummer gevonden. Ik geef ze nog een paar dagen en dan ga ik bellen.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ze hebben mijn berichtje wel gelezen.. Geen reactie gehad.
Je hebt een antwoord.. Ik daarmee ook trouwens..quote:Op woensdag 4 december 2019 12:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik een 06 nummer gevonden. Ik geef ze nog een paar dagen en dan ga ik bellen.
Dooddoener. Eerlijk is eerlijk, als ik de site nalees wordt nergens genoemd dat het in gebruik ook lekker ruikt, al worden de ingrediënten wel verheerlijkt.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je hebt een antwoord.. Ik daarmee ook trouwens..
Slim. Ik maak deze op en dan bestel ik er niet meer.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dooddoener. Eerlijk is eerlijk, als ik de site nalees wordt nergens genoemd dat het in gebruik ook lekker ruikt, al worden de ingrediënten wel verheerlijkt.
Dus technisch gezien klopt hun verhaal maar ze gebruiken heel slim vooronderstelling van klanten en ik ben erin getrapt.
Dus ik heb nu wat reviews achtergelaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de boeken met Kerstverhalen zijn uitgestald.![]()
Dat had ik dit jaarquote:Op woensdag 4 december 2019 14:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Had in mijn hoofd gehaald om volgend jaar eens naar New York te gaan zo vlak voor kerst. Ik moet heel even bijkomen van de prijzen van vliegtickets
Daar doelde ik dus ook opquote:Op woensdag 4 december 2019 14:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Slim. Ik maak deze op en dan bestel ik er niet meer.
Maaar lush gebruikt toch ook geen chemicaliën enzo?
quote:Op woensdag 4 december 2019 14:36 schreef AnneX het volgende:
Geen plek voor een echte boom, want alle hoeken vol met spullen. Tralala.
Buiten wordt de rij verlicht met het collectief van buren.
Binnen wat klein spul in de vensterbank en hier en daar.
Vandaag waren de leerkrachten bezig met de surprises in de klas zetten.Wat een gave surprisesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de boeken met Kerstverhalen zijn uitgestald.We have far more in common than that which devides us..
Londen mijn favoriete stadquote:Op woensdag 4 december 2019 14:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat had ik dit jaarDus nu ga ik maar naar Londen.
Volgende week donderdagquote:Op woensdag 4 december 2019 14:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Londen mijn favoriete stadwanneer ga je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Kwam een oude bekende tegen dus dat ging snelquote:
Wat heb je voor longklachten, Sarabi?quote:Op woensdag 4 december 2019 14:54 schreef Sarabi het volgende:
Kwam een oude bekende tegen dus dat ging snel
Nu nog een keer 15min wachten tot de medicijnen werken en dan weer blazen
Ze denken aan astma of iets van een allergie waardoor ik vaak benauwd benquote:Op woensdag 4 december 2019 14:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat heb je voor longklachten, Sarabi?
Oh da's vervelend.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ze denken aan astma of iets van een allergie waardoor ik vaak benauwd ben
Nogmaals....die weegschalen zeggen ook niet zo heel veelquote:Op woensdag 4 december 2019 14:57 schreef Sarabi het volgende:
De weegschaal bij de huisarts was wel positiefwoog hetzelfde met kleren na het eten en drinken als ' s morgens zonder kleding thuis
Thuisweegschaal die teltquote:Op woensdag 4 december 2019 15:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nogmaals....die weegschalen zeggen ook niet zo heel veelMaar wel altijd tof dat je niet plots +3 kg bij de dokter bent.
Ik bleek dit jaar ook astma te hebben en ik deed![]()
![]()
Maar inmiddels al sinds juni of zo aan de fluticason twee keer per dag en ik kan makkelijker hardlopen, een verkoudheidje was na 3 dagen over (voor mij is dat heel bijzonder!!) en nog niet echt ziek geweest tot nu toe.
Reden voor doktersbezoek was ook dat ik de afgelopen jaren elk langsdwarrelend virus op pakte en heel lang heel ziek werd. Ik durfde mensen bijna geen hand meer te geven, want als ze ook maar iets bij zich droegen dan werd ik al ziek(en ziek = maanden lang longen uit mijn lijf hoesten tot een klaplong aan toe
)
Ik ben ook domweg in het algemeen minder moe. Dus ik moet maar concluderen dat het helptquote:Op woensdag 4 december 2019 15:04 schreef Sarabi het volgende:
Thuisweegschaal die teltmaar altijd leuk om inderdaad niet opeens veel zwaarder te zijn.
En klinkt wel een beetje zoals mijn verhaal...
Heb nu al 2 weken een puffer en het sporten en lange wandelingen gaan echt veel fijner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |