quote:Op woensdag 4 december 2019 11:51 schreef Elounda het volgende:
Gisteravond keken mn man en ik de uitzending. Hij volgt het niet zo als ik dat doe. Hij zegt tegen mij: wie is dat? Ik zeg Gerrit. Hij: Gerrit de Haan. Ik zeg hoe weet jij dat nou?
Hij: ach joh ik lul maar wat, Gerrit de Haan is een vrachtwagenchauffeur van het werk.
Hij heeft er toch wel kijk op.quote:Op woensdag 4 december 2019 11:55 schreef Elounda het volgende:
Volgens mn man gaat Jessie winnen. Die is er ingezet door de redactie zegt ie. Heeft 3x keer een uitzending gezien. Ik open niet
Dat slaat toch helemaal nergens op als hij zou winnen ?quote:
elounda had lapoquote:Op woensdag 4 december 2019 11:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wist even niets beters, sorry .....
wie won 1?quote:Op woensdag 4 december 2019 11:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat slaat toch helemaal nergens op als hij zou winnen ?
Is in 1 uit zichzelf opgestapt.
komt in 2 halverwege met een boot
.... en een grote waffel.quote:Op woensdag 4 december 2019 11:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat slaat toch helemaal nergens op als hij zou winnen ?
Is in 1 uit zichzelf opgestapt.
komt in 2 halverwege met een boot
quote:Op woensdag 4 december 2019 12:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zij opent niet schreef ze, vandaar.
Ain't gonna happen.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:08 schreef Flow3r het volgende:
ze moeten opschieten met die stemmingen
quote:Op woensdag 4 december 2019 12:10 schreef renevanlaaren het volgende:
lieve sinterklaas, ik vraag niet veel.
dit jaar vraag ik toch stemmen op jessie
we hebben een hele tijd naar dat gesnotter moeten luisteren.
dus tijd dat u iets terug doet
Franny en Gerrit maken ook smerige geluiden, maar ik mute ze gewoonquote:Op woensdag 4 december 2019 12:10 schreef renevanlaaren het volgende:
Bitcoin Jessie! Als enorme bitcoin gek, en dikwijls ook een grote bek, tegen wie dan ook, het maakt niet uit, desnoods is het je eigen bruid. Je neemt het niet zo nauw, maar kom je in de problemen, dan sla je op tilt, en neem je de benen! Jammer want een echte rapper ben je ook al niet!, maar je gaat gewoon door, tot ieders verdriet! En huilen is voor jouw te laat, nu deze keer, en bel maar niet met Remco, want die komt niet meer!!!!!!!! De enige echte Utopia Sint.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:10 schreef renevanlaaren het volgende:
bij jessie is er geen ontwijken aan, die hoor je op elke streamquote:Op woensdag 4 december 2019 12:12 schreef formule het volgende:
[..]
Franny en Gerrit maken ook smerige geluiden, maar ik mute ze gewoon
quote:Op woensdag 4 december 2019 12:14 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Bitcoin Jessie! Als enorme bitcoin gek, en dikwijls ook een grote bek, tegen wie dan ook, het maakt niet uit, desnoods is het je eigen bruid. Je neemt het niet zo nauw, maar kom je in de problemen, dan sla je op tilt, en neem je de benen! Jammer want een echte rapper ben je ook al niet!, maar je gaat gewoon door, tot ieders verdriet! En huilen is voor jouw te laat, nu deze keer, en bel maar niet met Remco, want die komt niet meer!!!!!!!! De enige echte Utopia Sint.
Zou zomaar kunnen gebeuren...quote:Op woensdag 4 december 2019 12:15 schreef formule het volgende:
Gewoon geen winnaar, ze gaan hand in hand de poort uit
Die moet nodig aan de botox/fillers.quote:
Och och, en de man kan zo mooi ritmisch praten.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Die rap komt je toch ook de strot uit..
Blij dat ik een mute knop heb..quote:Op woensdag 4 december 2019 12:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Die rap komt je toch ook de strot uit..
Maar vanavond gezellig''eten op woensdag''quote:Op woensdag 4 december 2019 12:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens mij is het allemaal pure verveling, die rap, de flut activiteiten, bank hangen, de hele dag door vreten etc...
Ja, met helaas dezelfde koppen weer iedere week .....quote:Op woensdag 4 december 2019 12:20 schreef formule het volgende:
Maar vanavond gezellig''eten op woensdag''![]()
Normaal gesproken kan het nu de hele dag door gebeuren en zit het niet echt aan een tijd vast zoals voorheen, tussen 12.00 en 13.30 uur. Maar zie het vandaag niet gebeuren. Vanavond eters en misschien hebben ze vanmiddag ook nog wel iets gezamenlijk. Morgen Escape Room, weet niet wanneer. Het wordt erg krap. Dus op zijn vroegst vrijdag pas weer iets, anders maandag....quote:
Ach, die mensen zien het als een uitjequote:Op woensdag 4 december 2019 12:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, met helaas dezelfde koppen weer iedere week .....
Ja, ach het is ze ook gegund hoor, daar niet van ......quote:Op woensdag 4 december 2019 12:22 schreef formule het volgende:
Ach, die mensen zien het als een uitje
quote:Op woensdag 4 december 2019 12:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ach het is ze ook gegund hoor, daar niet van ......
oke dacht altijd 12 uur, ik zie het door omstandigheden nog maar heel weinigquote:Op woensdag 4 december 2019 12:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Normaal gesproken kan het nu de hele dag door gebeuren en zit het niet echt aan een tijd vast zoals voorheen, tussen 12.00 en 13.30 uur. Maar zie het vandaag niet gebeuren. Vanavond eters en misschien hebben ze vanmiddag ook nog wel iets gezamenlijk. Morgen Escape Room, weet niet wanneer. Het wordt erg krap. Dus op zijn vroegst vrijdag pas weer iets, anders maandag....
echt hequote:Op woensdag 4 december 2019 12:36 schreef 5thencounter het volgende:
En die stinkvlieg Frustie maar hoppen tussen Hoop Stront De Baas en zijn Vrouw en die andere Hoop Stront GeileG
Ik vraag mij dus af of ze haar keuze verzwijgt om het 'gezellig' te houden?quote:Op woensdag 4 december 2019 12:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig momentje nog van gisteren, Franny gaat dus geen partij kiezen ......![]()
[ afbeelding ]
Hiske en Franny over de stemmingen - 3 december 2019.
x7os047
En daarna een herdenkingsrap tot in den treure..quote:Op woensdag 4 december 2019 12:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat door tot SeeS dood is ben ik bang
de makkelijke weg dusquote:Op woensdag 4 december 2019 12:40 schreef spapaars het volgende:
Denk dat er helemaal geen nominaties meer zullen zijn.
Was al een beetje duidelijk met dat vrijwillig vertrek mogelijkheid die ze kregen.
Vanaf nu zal het anders gaan en gaan ze met varianten komen. Ik verwacht ook nog wel oud inwoners die mee gaan bepalen.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:40 schreef spapaars het volgende:
Denk dat er helemaal geen nominaties meer zullen zijn.
Was al een beetje duidelijk met dat vrijwillig vertrek mogelijkheid die ze kregen.
Dat zoiezo, maar éérst moet en zal SeeS dit moete horen vóór íe dood gaat.. en hoe ze die Show in gaan kleden.. ( weinig tijd nog)quote:Op woensdag 4 december 2019 12:39 schreef Appeltje het volgende:
[..]
En daarna een herdenkingsrap tot in den treure..
Weer 2 tv momentjes geregeldquote:Op woensdag 4 december 2019 12:40 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Frutsel bellen of de geitjes opgehaald kunnen worden.
Kippen gaan ook weg.
Frutsel moet deze middag ff terug bellen.
Volgende week ergens worden ze opgehaald
Dat wordt wel erg kort dag als ze inderdaad de 20e stoppen.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vanaf nu zal het anders gaan en gaan ze met varianten komen. Ik verwacht ook nog wel oud inwoners die mee gaan bepalen.
Denk toch dat ze de boel nog wat zullen oprekken.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:43 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dat wordt wel erg kort dag als ze inderdaad de 20e stoppen.
Denk aan meerdere rondes omdat iedereen wil winnen.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vanaf nu zal het anders gaan en gaan ze met varianten komen. Ik verwacht ook nog wel oud inwoners die mee gaan bepalen.
Maar zouden ze zoveel kijkers hebben tussen kerst en oud/nieuw?quote:Op woensdag 4 december 2019 12:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk toch dat ze de boel nog wat zullen oprekken.
Ik heb niets te doen die dagenquote:Op woensdag 4 december 2019 12:45 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Maar zouden ze zoveel kijkers hebben tussen kerst en oud/nieuw?
Juist de 3 die daar echt lopen te acteren, vertrouw het voor geen meter.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:45 schreef juul. het volgende:
Gerrit is nu al de hele ochtend Merel en Jessie aan het zwart praten en zichzelf goed op de kaart te zetten
Wat een kneus blijft het toch.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:45 schreef juul. het volgende:
Gerrit is nu al de hele ochtend Merel en Jessie aan het zwart praten en zichzelf goed op de kaart te zetten
nee dat zie je verkeerd, denk ik.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:45 schreef juul. het volgende:
Die is echt niet goed wijs. Praatjesmaker.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:47 schreef juul. het volgende:
Hij vertelde vanochtend tegen Franny dat hij wel duizende euro's heeft omgezet met zijn mokken en bakkerij
Maar daar liep GG niet mee te koop.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:47 schreef juul. het volgende:
Hij vertelde vanochtend tegen Franny dat hij wel duizende euro's heeft omgezet met zijn mokken en bakkerij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duhh !
Dat komt Gerrit allemaal wel heel goed uitquote:Op woensdag 4 december 2019 12:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee dat zie je verkeerd, denk ik.
hij kan er gewoon niet bij hoe ze reageren.
en jessie en merel even niet nuquote:Op woensdag 4 december 2019 12:50 schreef juul. het volgende:
[..]
Dat komt Gerrit allemaal wel heel goed uit
Bakkerij was de grootste lachertje,en slechtste verhaallijn ooit.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:47 schreef juul. het volgende:
Hij vertelde vanochtend tegen Franny dat hij wel duizenden euro's heeft omgezet met zijn mokken en bakkerij
Koffie branden was ook zo'n succes.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bakkerij was de grootste lachertje,en slechtste verhaallijn ooit.
De kostprijs van het versturen van een brood was duurden dan wat ze voor zo'n brood kregen.
De minachting die ik voor Gerrit heb is net iets minder dan de minachting die ik voor Jessie en Merel heb.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:53 schreef jopiebaco het volgende:
Doordat iedereen Gerrit nu ineens de ''goodguy'' vindt, sinds 2 weken, zijn ze allemaal vergeten dat hij in zn hele Utopia-periode geen REET heeft utgevoerd.
I don't carequote:Op woensdag 4 december 2019 12:53 schreef jopiebaco het volgende:
Doordat iedereen Gerrit nu ineens de ''goodguy'' vindt, sinds 2 weken, zijn ze allemaal vergeten dat hij in zn hele Utopia-periode geen REET heeft utgevoerd.
Alles was altijd zeer tijdelijk en dan moest het worden vervangen voor iets nieuws.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:54 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Koffie branden was ook zo'n succes.
Diervoeder liep ook als een dolle.
Met lasser pealing en tatoo wegbranden kon die het werk ook niet aan.
Gerrit zit nu zelf te manipuleren als een mallequote:Op woensdag 4 december 2019 12:56 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Heeft flink in de gaten hoe de scheepsmaatjes de boel manipulerengeen toneelstukje voor de bühne
Ventilerenquote:Op woensdag 4 december 2019 12:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Gerrit zit nu zelf te manipuleren als een malle
Jessie heeft dat tijdens die ruzie tegen Gerrit gezegd en Gerrit gaf dat ook toe dat hij toen niks heeft gedaan. Hij kon ook niet anders.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:53 schreef jopiebaco het volgende:
Precies, juist hij bespeelt Franny het meest. Ik weet niet of ik Franny dom en/of naïef vind, kan niet kiezen. Vind het vooral erg triest allemaal voor haar familie allemaal.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:57 schreef mootie het volgende:
Gerrit lekker op dreef, zijn manipulatieklier maakt overuren.
Wie is aka?quote:Op woensdag 4 december 2019 12:35 schreef sjampoeh het volgende:
merel: je hebt m nog maar 1 dag niet geluisterd
aka neeee
en daar gaat ie weer
Ken je aka nietquote:
Nou dat..quote:Op woensdag 4 december 2019 12:53 schreef jopiebaco het volgende:
Also known asquote:Op woensdag 4 december 2019 13:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
een uitdrukking als: zoiets als (ik zeg ja maar bedoel nee)
beetje rare formulering ditquote:Op woensdag 4 december 2019 13:01 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ken je aka niet![]()
Franny houd het op 3 stemmen verdelen.
dan betekend aka voor mij duidelijk iets heel andersquote:Op woensdag 4 december 2019 13:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
een uitdrukking als: zoiets als (ik zeg ja maar bedoel nee)
Was een gebbetje.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
beetje rare formulering dit
Alsof het een persoon is
Iedereen weet wat aka betekend ,maar wel in de juiste context dan
wat danquote:Op woensdag 4 december 2019 13:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
dan betekend aka voor mij duidelijk iets heel anders
Je moet wel tussen de regels ‘doorluisteren’. Dan hoor je heel iets anders.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:04 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Was een gebbetje.
Overigens was Mylene Franny helemaal niet aan het ompraten.Ze zei dat Franny haar eigen gevoel moet volgen en dat is 3 stemmen verdelen.
Franny wil geen battle.
aka= alias bv.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja die klopt, ik ben niet zo goed in uitleggen
En een andere betekenis dan ik zeg ja maar bedoel meequote:
Ah jaquote:Op woensdag 4 december 2019 13:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja die klopt, ik ben niet zo goed in uitleggen
in dit geval bij merel netquote:Op woensdag 4 december 2019 13:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En een andere betekenis dan ik zeg ja maar bedoel mee
quote:Op woensdag 4 december 2019 12:56 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
De minachting die ik voor Gerrit heb is net iets minder dan de minachting die ik voor Jessie en Merel heb.
Dit dus. Jammer dat Gerrit inderdaad tegen Franny blijft zeuren, zou die eigenlijk niet moeten doen en heeft die volgens mij helemaal niet nodig. Maar ik kan 'm beter hebben dan Jessie en Merel.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:56 schreef Giggio het volgende:
[..]
I don't care
maar gun het de boot-tokkies helemaal niet
ze zei iets maar in die context dat je weet dat ze het niet zo bedoelde/ meh laat maarquote:Op woensdag 4 december 2019 13:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
maar dat is niet de betekenis van aka
Maar aan de andere kant, zij komt ook niet voor ger op .quote:Op woensdag 4 december 2019 13:11 schreef mootie het volgende:
En Ger blijft maar doortetteren tegen Fran, voedt haar van alles.
quote:Op woensdag 4 december 2019 13:12 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Gros van de centen die verdiend zijn komen van de markten en de evenementen.
De rest is klein bier
Juist dat!! En ook dat hij zowel Milene als Shelly gewoon bedreigde wanneer ze ook maar iets negatiefs over hem zouden zeggen. Dan gingen ze een heel moeilijke tijd in Utopia krijgen, volgens hem. En vooral het alles aan een ander overlaten zodat hijzelf altijd uit de wind bleef. Dat was al zo bij Tim en Joa, Kwam altijd als derde uit de tent lopen om dan vervolgens hard te moeten rennen om ze nog in te halen, want hij was o zo bang dat hem iets zou ontgaan van al hun plannen. En nu volop profiteren van Hiske, het is wel een oude tak volgens hem, maar hij komt wel veel van haar te weten.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:53 schreef jopiebaco het volgende:
Ja, en Franny slikt het als zoete koek.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:11 schreef mootie het volgende:
En Ger blijft maar doortetteren tegen Fran, voedt haar van alles.
zo zie ik het ookquote:Op woensdag 4 december 2019 13:14 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Goeie analyse van gerrit hoe utopia-jessie rolt, heeft toch iets van joa geleerd
Die is nie vies van slikken nie.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en Franny slikt het als zoete koek.
nee hoor, die gaat gewoon op maris stemmenquote:Op woensdag 4 december 2019 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stemmen verdelen dan heb je niemand in het bijzonder kwaad gemaakt toch?quote:Op woensdag 4 december 2019 13:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee hoor, die gaat gewoon op maris stemmen
Heerlijk lijkt me dat, maar ook Jessie weg.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:19 schreef Giggio het volgende:
zou toch tof zijn als wortel eindfeest gaat organiseren en er dan zelf voor die tijd uitgestemd is
nog beterquote:Op woensdag 4 december 2019 13:20 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat, maar ook Jessie weg.
oja dat lijkt me nog logischer voor haar jaquote:Op woensdag 4 december 2019 13:18 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Stemmen verdelen dan heb je niemand in het bijzonder kwaad gemaakt toch?
Ain't gonna happen.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:20 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat, maar ook Jessie weg.
Het is vooral veilig. En tamelijk laf. Vind ik.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:18 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Stemmen verdelen dan heb je niemand in het bijzonder kwaad gemaakt toch?
Dat doet ze juist niet, ze gaat haar eigen weg.....Denk niet dat ze vol op Jessie zou gaan...Ik zeg zou, want ik krijg de indruk dat er helemaal geen nominaties meer komen...quote:Op woensdag 4 december 2019 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Er komen natuurlijk wel exits maar op een andere manier. Kaarten worden opnieuw geschud.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat doet ze juist niet, ze gaat haar eigen weg.....Denk niet dat ze vol op Jessie zou gaan...Ik zeg zou, want ik krijg de indruk dat er helemaal geen nominaties meer komen...
Dat denk ik dus ook..quote:Op woensdag 4 december 2019 13:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Er komen natuurlijk wel exits maar op een andere manier. Kaarten worden opnieuw geschud.
achterlijk mensquote:Op woensdag 4 december 2019 13:26 schreef puzziepie het volgende:
Ondanks alles een goede band met Merel en Jessie
Ongelofelijk wat een manipulatief wijf
quote:Op woensdag 4 december 2019 13:26 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Was wel post 47 omtrent AKA dus klopt het weer
Wel fijn dat iemand 100 posts later nog even de verkeerde uitleg geeft.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:26 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Was wel post 47 omtrent AKA dus klopt het weer
denk ik ookquote:Op woensdag 4 december 2019 13:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat doet ze juist niet, ze gaat haar eigen weg.....Denk niet dat ze vol op Jessie zou gaan...Ik zeg zou, want ik krijg de indruk dat er helemaal geen nominaties meer komen...
Maar hoe dan?quote:
Ze heeft Merel een belofte gedaanquote:Op woensdag 4 december 2019 13:28 schreef Setje72 het volgende:
Frannie is gewoon bang voor Jessie en die dikke
Hoe dat zal gaan zou ik niet weten, maar er zijn manieren genoeg...quote:Op woensdag 4 december 2019 13:28 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Maar hoe dan?
Voor mij is het duidelijk dat snotkoker de hand boven het hoofd wordt gehouden want de reacties van het publiek op de 3 stemmen van LexC sprak wel boekdelen.
Actie van deurtrappende wortel heeft der ook geen goed gedaan.
Maar hoe nu verder en waneer gaan de streams op zwart?
Familie en oud inwoners gaan mee stemmen. Er komt nog een oud inwoner terug die mee gaat strijden, dan zijn al gauw de kaarten opnieuw geschud. Genoeg mogelijkheden.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:28 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Maar hoe dan?
Voor mij is het duidelijk dat snotkoker de hand boven het hoofd wordt gehouden want de reacties van het publiek op de 3 stemmen van LexC sprak wel boekdelen.
Actie van deurtrappende wortel heeft der ook geen goed gedaan.
Maar hoe nu verder en waneer gaan de streams op zwart?
Je hebt twee vreemde stellen in Utopia...quote:
Vind ik ook hoor. Dreigen is een groot woord, maar hij laat wel doorschemeren dat er consequenties zijn.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Gerrit is Franny toch redelijk aan het manipuleren....
Heeft hij bij al die meiden nog gedaan!quote:Op woensdag 4 december 2019 13:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Gerrit is Franny toch redelijk aan het manipuleren....
Dat hoor ik toch niet eerlijk gezegd. Hij zegt dat hij het niet chill zou vinden als Franny een positieve stem aan Jessie geeft. Ik hoor hem niet zeggen dat er consequenties zijn.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Dreigen is een groot woord, maar hij laat wel doorschemeren dat er consequenties zijn.
Als je goed tussen de regeltjes door luistert is er toch wel sprake van....Maar ach, dat doen ze allemaal...quote:Op woensdag 4 december 2019 13:34 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat hoor ik toch niet eerlijk gezegd. Hij zegt dat hij het niet chill zou vinden als Franny een positieve stem aan Jessie geeft. Ik hoor hem niet zeggen dat er consequenties zijn.
‘Als jij me tegenwerkt vind ik je niet chill, dan vind ik daar wel iets van’.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je goed tussen de regeltjes door luistert is er toch wel sprake van....Maar ach, dat doen ze allemaal...
quote:Op woensdag 4 december 2019 13:37 schreef shiitake het volgende:
Franny een dom verhaal over rijles in de regen en haar ruitenwissers niet aan.Hopelijk kom ik haar niet tegen op de weg.
Dat kan ze straks dan mooi weer tegen hem gebruiken .. haar kennendequote:Op woensdag 4 december 2019 13:38 schreef mootie het volgende:
[..]
‘Als jij me tegenwerkt vind ik je niet chill, dan vind ik daar wel iets van’.
Dat klinkt niet zo dreigend, maar voor Fran wel heftig.
Dat ze aan het spookrijden is bedoel ik. Niet dat ik haar doelbewust aan ga rijden. Jij leest verkeerde dingen tussen de regeltjes door.....quote:
Maar ze liet zich niet van de wijs brengen.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:38 schreef mootie het volgende:
[..]
‘Als jij me tegenwerkt vind ik je niet chill, dan vind ik daar wel iets van’.
Dat klinkt niet zo dreigend, maar voor Fran wel heftig.
Op dat gebied is Franny een ratje...Die doet zich dommer voor als ze in werkelijkheid is...quote:Op woensdag 4 december 2019 13:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat kan ze straks dan mooi weer tegen hem gebruiken .. haar kennende
Komt vast nogquote:Op woensdag 4 december 2019 13:40 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Hoor toch een andere insteek dan "had ze maar niet moeten neuken als ze dat filmpje had willen zien"
Franny onderweg om de stamhoofden in kennis te stellen?!
Exact ! Vieze Tranny is doortrapt ...quote:Op woensdag 4 december 2019 13:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Op dat gebied is Franny een ratje...Die doet zich dommer voor als ze in werkelijkheid is...
Nee ik lees het juist goed....Je posting was een open posting. "ik moet haar niet tegenkomen op de weg"..Dat nodigt toch uit om de vraagstelling te plaatsen... "en dan?"quote:Op woensdag 4 december 2019 13:40 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat ze aan het spookrijden is bedoel ik. Niet dat ik haar doelbewust aan ga rijden. Jij leest verkeerde dingen tussen de regeltjes door.....
Zo klinkt het erger dan hij dat gezegd heeft. Kon hem wel volgen. Heb er zelf niet zo over nagedacht. Hij is vergeten te noemen dat hij bij markten en evenementen, behalve pollies ook nog aardig wat opgehaald heeft met rondleidingen, waar Jessie en Merel alleen mooi weer aan het spelen waren.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:47 schreef juul. het volgende:
Hij vertelde vanochtend tegen Franny dat hij wel duizenden euro's heeft omgezet met zijn mokken en bakkerij
De geiten? of ook de andere dieren? De eenden gaan naar Hiske, dat melde ze gisteren.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:43 schreef puzziepie het volgende:
Volgende week donderdag worden de diertjes opgehaald
Precies. Gerrit heeft sowieso een fout gemaakt, hij had zich niet met ze moeten inlaten .quote:Op woensdag 4 december 2019 12:49 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Maar daar liep GG niet mee te koop.
Net nog in de siloods vertellen hoeveel polys ze welniet hebben gemaakt, maar GG loopt daar niet me te koop.
We hebben die dikke nog ff nodig om snotkoker en z'n iets te dikke vriendin de poort uit te werken maar daarna mag ie zelf z'n kist pakken
Mijn vingers jeuken, om haar bij haar kippennekkie te pakken en flink doorelkaar te schudden.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee dat zie je verkeerd, denk ik.
hij kan er gewoon niet bij hoe ze reageren.
Alle diertjes , dus ook de kippenquote:Op woensdag 4 december 2019 13:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De geiten? of ook de andere dieren? De eenden gaan naar Hiske, dat melde ze gisteren.
Merel een omvang van 4 meter.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Kerstboom heeft een hoogte van 4 meter...
Bizarwquote:Op woensdag 4 december 2019 13:48 schreef mcspicy het volgende:
Leuk die geen stemmingen.Ook lekker spannend.Heel raar dat er nu ineens niet gestemd gaat worden ,omdat Merel en Jessie in de gevarenzone zitten.
De dieren vind ik juist altijd het leukst....quote:Op woensdag 4 december 2019 13:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alle diertjes , dus ook de kippen
Juist om die reden mogen ze nu los gaan op die 2.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:48 schreef mcspicy het volgende:
Leuk die geen stemmingen.Ook lekker spannend.Heel raar dat er nu ineens niet gestemd gaat worden ,omdat Merel en Jessie in de gevarenzone zitten.
Ik gun Merel zeker niet meer. Ik heb eerder genoeg van Jessie. Gun ik het 't meest. Merel zou hij ook zo voor de bus gooien om te winnen, dus dan gekus kan hij achterwege laten, de hypocriet.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:51 schreef Jemoederniet het volgende:
Mylene wenst Merel net zo hard naar huis als Jessie
Maar mensen gunnen Merel meer.
Jessie is een eikel in je gezicht,
Merel is meer een trut achter je rug om.
Het programma is bijna afgelopen , dus logisch dat ze worden opgehaald , en is pas volgende week ..de 12equote:Op woensdag 4 december 2019 13:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De dieren vind ik juist altijd het leukst....
tenenquote:Op woensdag 4 december 2019 13:51 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Giechelmeisjes uit Houten zijn er weer, voor de teen nagels.
Liever geen reet uitgevoerd, dan andere mensen neergehaald, de baas gespeeld en een grote waffel hebben, maar ondertussen de messias uithangen. Als ik moet kiezen dan weet ik het wel.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:53 schreef jopiebaco het volgende:
Ik ook.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:56 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
De minachting die ik voor Gerrit heb is net iets minder dan de minachting die ik voor Jessie en Merel heb.
Volgende week donderdag...Dan ga ik 3 dagen naar een groot water vissen(karper)...Geheel offtopic, ik weet het...quote:Op woensdag 4 december 2019 13:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het programma is bijna afgelopen , dus logisch dat ze worden opgehaald , en is pas volgende week ..de 12e
Wat is er nou moeilijk aan je eigen teennagels lakkenquote:
Nog geen stuiver. Dan mag men mij hard vinden, maar ik ben geen hypocriet en ik zeg het zoals het is. Er moet geen vinger achter te krijgen zijn. Mooier kan ik het niet maken, laat ik aan anderen over.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:56 schreef Giggio het volgende:
[..]
I don't care
maar gun het de boot-tokkies helemaal niet
Je kan nog altijd de uitzendingen zien ...is toch van een paar dagen laterquote:Op woensdag 4 december 2019 13:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Volgende week donderdag...Dan ga ik 3 dagen naar een groot water vissen(karper)...Geheel offtopic, ik weet het...
brr andermans voeten bahbahquote:Op woensdag 4 december 2019 13:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat is er nou moeilijk aan je eigen teennagels lakken![]()
Of doet Tranny ze acryl nagels op de tenen
Overmoedig klinkt zequote:Op woensdag 4 december 2019 13:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
brr andermans voeten bahbah
waarom is merel zo vrolijk
Kan je die utopia vijver niet leeg vissen ... zijn die diertjes ook maar vast wegquote:Op woensdag 4 december 2019 13:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Volgende week donderdag...Dan ga ik 3 dagen naar een groot water vissen(karper)...Geheel offtopic, ik weet het...
Dan heb je heel veel gemist. Merel en Jessie bespelen Franny al vanaf dag 1.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:59 schreef jopiebaco het volgende:
[..]
Precies, juist hij bespeelt Franny het meest. Ik weet niet of ik Franny dom en/of naïef vind, kan niet kiezen. Vind het vooral erg triest allemaal voor haar familie allemaal.
Onbeperkte data en 3 powerbanks van 20.000 mah, dus dat gaat wel lukken om te kijken...Merel helemaal blij met de kerstspulletjes..quote:Op woensdag 4 december 2019 13:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je kan nog altijd de uitzendingen zien ...is toch van een paar dagen later
quote:Op woensdag 4 december 2019 13:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
brr andermans voeten bahbah
waarom is merel zo vrolijk
Het ergste vond ik dat ze Franny een sexy rooie outfit gaven om Adriaan aan het neuken te krijgen. Dat was echt pimpen.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan heb je heel veel gemist. Merel en Jessie bespelen Franny al vanaf dag 1.
Zou zo maar kunnen. Het is nu de juiste periode ervoor om vissen over te zetten.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:56 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Kan je die utopia vijver niet leeg vissen ... zijn die diertjes ook maar vast weg
Omdat ze met z'n tweeën zijn, is Franny natuurlijk bang voor de toorn, zelfs als er 1 weggaat.... over laffe herder gesproken.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:13 schreef wyno het volgende:
[..]
Juist dat!! En ook dat hij zowel Milene als Shelly gewoon bedreigde wanneer ze ook maar iets negatiefs over hem zouden zeggen. Dan gingen ze een heel moeilijke tijd in Utopia krijgen, volgens hem. En vooral het alles aan een ander overlaten zodat hijzelf altijd uit de wind bleef. Dat was al zo bij Tim en Joa, Kwam altijd als derde uit de tent lopen om dan vervolgens hard te moeten rennen om ze nog in te halen, want hij was o zo bang dat hem iets zou ontgaan van al hun plannen. En nu volop profiteren van Hiske, het is wel een oude tak volgens hem, maar hij komt wel veel van haar te weten.
Je zet je kerstboom toch niet pas de 25e op.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:46 schreef Giggio het volgende:
[..]
wat moeten ze daarmee?
voor de kerst zijn ze toch al weg mag ik hopen
als ik met de kerst op vakantie ben ga ik daarvoor ook de boom niet zettenquote:Op woensdag 4 december 2019 14:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zet je kerstboom toch niet pas de 25e op.
Denk dat ze van de febo zijn, want ze kwamen net binnen en aan de reactie van Merel te horen, was ze verbaast. Dus die hebben ze niet besteld...quote:
Jawel, er staan er een aantal mee op de foto ook.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat ze van de febo zijn, want ze kwamen net binnen en aan de reactie van Merel te horen, was ze verbaast. Dus die hebben ze niet besteld...
Misschien nog van vorig jaar, of zelfs uto 1quote:Op woensdag 4 december 2019 14:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jawel, er staan er een aantal mee op de foto ook.
Poeh dat was ff zoeken.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien nog van vorig jaar, of zelfs uto 1
Oww, vond Merel verbaast dat er ook kerstballen bij waren en een sleetje met een rendier..quote:Op woensdag 4 december 2019 14:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jawel, er staan er een aantal mee op de foto ook.
Er kwamen dozen met grote kerstballen binnen.....Ik weet toch wat ik ziequote:Op woensdag 4 december 2019 14:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Poeh dat was ff zoeken.![]()
[ afbeelding ]
Sleetje weet ik niet, alleen die rode kerstballen.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Oww, vond Merel verbaast dat er ook kerstballen bij waren en een sleetje met een rendier..
Kersballen.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Sleetje weet ik niet, alleen die rode kerstballen.
En er kwamen 2 dozen met grote zilveren kerstballen binnen....quote:Op woensdag 4 december 2019 14:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Sleetje weet ik niet, alleen die rode kerstballen.
quote:Op woensdag 4 december 2019 14:27 schreef FreshFruit het volgende:
Even een SO naar Fritsie.![]()
Sterkte gewenst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Ik heb het idee dat jij het over andere kerstballen hebt.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er kwamen dozen met grote kerstballen binnen.....Ik weet toch wat ik zie
quote:Op woensdag 4 december 2019 14:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij het over andere kerstballen hebt.
yupquote:Op woensdag 4 december 2019 14:31 schreef Angelique61 het volgende:
Komt de kerstboom binnen te staan?
Nja in dit geval past het prima bij die kleine rode balletjes.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:32 schreef Elounda het volgende:
Kersbal... oké. Zelfs dat wordt niet correct geschreven...
Nah ben er uit van mij mag Brandon of Gerrit wel winnen. Het is wel klaar voor me, ik merk dat ik het de rest gewoon niet gun.
quote:Op woensdag 4 december 2019 14:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nja in dit geval past het prima bij die kleine rode balletjes.
PIEPquote:Op woensdag 4 december 2019 14:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Heb ik oordopjes in om mijn oren te maskeren omdat ik tinnitus heb, begint Brandon opeens te zagen.........Kill him
Lijkt mij dan ook..Zou zo maar kunnen dat het toch tot de 31ste duurt....quote:Op woensdag 4 december 2019 14:39 schreef freaky40 het volgende:
Kerstversiering. Utopia dus langer te zien. Moge duidelijk zijn.
Ik zag laatst een foto, volgens mij opquote:Op woensdag 4 december 2019 14:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat heeft Merel toch een groot hoofd...
Vuurwerk voor de winnaar misschien.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:42 schreef shiitake het volgende:
Ik ben benieuwd of ze die boom een beetje mooi rechtop krijgen. Het zou leuk zijn als ie eenmaal staat en versierd is dat ze dan te horen krijgen dat ze er nog maar een paar dagen zitten.
Maar er zat dus een folder met vuurwerk bij. Dwaalspoor of hint? Ik geloof eigenlijk niet dat ze er met Oud en Nieuw nog zitten. In ieder geval niet op de manier waarop het nu voort suddert.
Hun kalender geeft dat ook aan die daar hangt.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Lijkt mij dan ook..Zou zo maar kunnen dat het toch tot de 31ste duurt....
quote:Op woensdag 4 december 2019 14:42 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik zag laatst een foto, volgens mij op
FB, Merel haar hoofd was 2.5 keer groter dan degene die er naast stond. Vrijwilligster dacht Ik
Dat klopt...Maar wie kwam er met 10 of 12 december aan dan? Want dat gaat hem niet meer worden.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hun kalender geeft dat ook aan die daar hangt.
Dat stond in dagschema's van Talpa. Maar die wijzigen ook nog wel eens en is per definitie niet altijd kloppend.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt...Maar wie kwam er met 10 of 12 december aan dan? Want dat gaat hem niet meer worden.
Gooi ik haar wat voor de voeten dan? Ik geef gewoon aan dat ze een groot hoofd heeft. Verder alles goed met je Shiitake?quote:Op woensdag 4 december 2019 14:45 schreef shiitake het volgende:
Tja aan een groot hoofd en lange vingers kan Merel zelf weinig doen, dus vind dat niet zo fair om haar dat voor de voeten te gooien. Een oranje hoofd en achterbaks zijn is een ander verhaal.
Ze woont in Noordwijk tegenwoordig, niet meer bij mij in de buurt. Volgens haar moeder ging het goed met haar. Haar moeder woont een paar straten achter me.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:47 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Hoe is het me je buurvrouw, al geland?
Ja, maar kan ook zijn de laatste uitzending op 31 dec.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hun kalender geeft dat ook aan die daar hangt.
Maar de afleveringen duren tot 23 december. Er zitten 3 dagen tussen volgens mij met de live en tv uitzendingen, dus zou je denken 20 december.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat stond in dagschema's van Talpa. Maar die wijzigen ook nog wel eens en is per definitie niet altijd kloppend.
Dat staat er ook vooralsnog, maar ik denk dat het nog wel even wat langer duurt en ze de kerst daar nog gewoon zitten.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar de afleveringen duren tot 23 december. Er zitten 3 dagen tussen volgens mij met de live en tv uitzendingen, dus zou je denken 20 december.
Zou ook kunnen....quote:Op woensdag 4 december 2019 14:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat staat er ook vooralsnog, maar ik denk dat het nog wel even wat langer duurt en ze de kerst daar nog gewoon zitten.
Ohhhhh zo...nou leuk om te horen..quote:Op woensdag 4 december 2019 14:51 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ze woont in Noordwijk tegenwoordig, niet meer bij mij in de buurt. Volgens haar moeder ging het goed met haar. Haar moeder woont een paar straten achter me.
Merel gaat geen dag eerder naar huis dan wanneer ze er precies 15maanden zit zei ze laatst. Ook al zat ze er alleen.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Merel maakt net een afspraak voor de nagels van haar voor 14 december...
dacht het nietquote:Op woensdag 4 december 2019 14:39 schreef freaky40 het volgende:
Kerstversiering. Utopia dus langer te zien. Moge duidelijk zijn.
Ik kan het nietquote:Op woensdag 4 december 2019 13:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat is er nou moeilijk aan je eigen teennagels lakken![]()
Of doet Tranny ze acryl nagels op de tenen
Net een dag voordat ze er 15 maanden inzit moet ze naar huis...quote:Op woensdag 4 december 2019 14:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Merel gaat geen dag eerder naar huis dan wanneer ze er precies 15maanden zit zei ze laatst. Ook al zat ze er alleen.
Dacht het wel...quote:Op woensdag 4 december 2019 14:58 schreef Giggio het volgende:
[..]
dacht het niet
kerstboom wordt ook gewoon gesloopt en afgevoerd na de 20ste
dat kan de FEBO wel regelen voor ons - toch FEBO?quote:Op woensdag 4 december 2019 14:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Net een dag voordat ze er 15 maanden inzit moet ze naar huis...
Ja!quote:Op woensdag 4 december 2019 14:57 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ohhhhh zo...nou leuk om te horen..
Pardon? Waar slaat dat nou weer op. Hoezo deze sneer naar mij persoonlijk?quote:Op woensdag 4 december 2019 14:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gooi ik haar wat voor de voeten dan? Ik geef gewoon aan dat ze een groot hoofd heeft. Verder alles goed met je Shiitake?
Ook lange tenenquote:Op woensdag 4 december 2019 15:03 schreef shiitake het volgende:
[..]
Pardon? Waar slaat dat nou weer op. Hoezo deze sneer naar mij persoonlijk?
Was een reactie op meerdere en eerdere posts, toevallig nu over haar hoofd maar eerder weleens over haar lange vingers. Daar mag ik dan toch wel iets over zeggen.
Maar ik ben er wel weer even klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |